Voor mij nu al de wedstrijd van het seizoen, Blind was weer verschrikkelijk goed en dat te bedenken dat hij vorig jaar moest knokken voor contractverlenging. Ook geweldig hoe al die jonge spelers niet echt onder de indruk leken van Barca, Klaassen die gewoon bij die hoekvlag de blessuretijd vol probeert te spelen, en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. Veltman natuurlijk een stomme fout uit onervarenheid, maar voor de rest goed gespeeld (incl. panna bij Song(?)
).
Van Rhijn idd weer slecht bezig, niet voor het eerst dit seizoen. Wat mij betreft Ligeon maar eens opstellen zondag. Die deed het tegen Feyenoord ook goed en misschien voor van Rhijn een signaal dat hij moet presteren om zeker te zijn van een plek, want volgens mij ziet hij zichzelf als onvervangbaar.
Van Rhijn idd weer slecht bezig, niet voor het eerst dit seizoen. Wat mij betreft Ligeon maar eens opstellen zondag. Die deed het tegen Feyenoord ook goed en misschien voor van Rhijn een signaal dat hij moet presteren om zeker te zijn van een plek, want volgens mij ziet hij zichzelf als onvervangbaar.