[ Voor 94% gewijzigd door Ramzzz op 27-11-2013 11:49 ]
Dat is om de tegenstander uit je ritme te halen.Quad schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:21:
Wtf zijn ze mee bezig dat ze zo hard inkomen.
Doen ervaren ploegen vaak als de tegenstander beter speelt.
Lichte overtreding op een speler is geel, gaat deze speler eruit vanwege een blessure dan volgt automatisch een 2e gele kaart voor de overtreder.
Weg voordeel.
Nu kost het barca slechts 1 gele kaart en meteen is heel het systeem van Ajax naar de haaien.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Leek erop dat Mascerano doorgleed door het veld, helaas geen herhaling gezien.Vlassie1980 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:20:
Zometeen gaat Neymar wel in de 92e minuut in de 16 liggen, zo'n jankmuil is het wel
Mascherano is ook zo'n houthakker he
Maaaaaar dat veld zomg
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
effe bang dat de scheids hem zou afkeuren.
Haha 2-0, ik lig iets achter met mijn NOS stream
[ Voor 43% gewijzigd door Vos op 26-11-2013 21:27 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Ramzzz op 27-11-2013 11:49 ]
Knijp me ik geloof dat ik droom
[ Voor 52% gewijzigd door Vlassie1980 op 26-11-2013 21:27 ]
I served in a company of heroes.
[ Voor 87% gewijzigd door Ramzzz op 27-11-2013 11:49 ]
Moest hij al 2 jaar terug ongeveer. Maar ik vind het helemaal niet erg dat hij nog speeltLekkerboeie86 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:27:
Puyol moet wel met pensioen.. Maar leuk voor de fans dit!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat doen ze altijd. Barca is helemaal niet goed achterin, maar ze spelen daar nooit. Kijk naar die wedstrijd van barca vs bayern bijv. Zodra je op hun helft gaan spelen kunnen ze opeens niets, maar laat je hun spelen (op jouw helft) dan ben je de sjaak.The Realone schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:28:
Niet om de azijnzeiker uit te hangen ofzo; maar wat is de verdediging van Barca toch als een natte dwijl aan het spelen...
edit; Alleen kom je vaak nooit zover om zo sterk op hun helft te spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Douweegbertje op 26-11-2013 21:30 ]
Leuk als je ermee wegkomt maar voor hetzelfde geld gaat Neyman alleen op de keeper af.
Niet helemaal, lijkt mij. Wij zijn toch voor Celtic...?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:29:
Ook de andere wedstrijd in de poule loopt gesmeerd
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Yep, had hem die vernedering van Ronaldo in de classico van vorig seizoen bespaardVos schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:28:
[...]
Moest hij al 2 jaar terug ongeveer. Maar ik vind het helemaal niet erg dat hij nog speelt.
En weer geen geel voor barco zzzz
Verwijderd
Milan schakelt nu Celtic uit en wij winnen uit in MilanFiber schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:30:
[...]
Niet helemaal, lijkt mij. Wij zijn toch voor Celtic...?
Zou een gelijkspel in Glasgow niet beter zijn?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:32:
[...]
Milan schakelt nu Celtic uit en wij winnen uit in Milan
Verwijderd
Als Feyenoord de laatste 3 minuten van een wedstrijd scherp was, waren we nu kampioenVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:34:
Stel dat je deze kunt winnen dan is het wederom erg zuur dat je tegen Celtic te weinig scoort en tegen Milan die lucky penalty weggeeft in de laatste minuut. Anders waren we nu 1e in de poule
Nu vasthouden in de 2de helft......
Gelijkspel is beter ja.Deadsy schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:32:
[...]
Zou een gelijkspel in Glasgow niet beter zijn?
Want dan is Ajax sowieso derde, en hebben ze genoeg aan gelijkspel / winst in en tegen Milaan.
Wint Milan van Celtic ben je ook alsnog derde maar moet je winnen en is gelijkspel niet voldoende.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
1. Barca 10
2. Milan 8
3. Ajax 7
4. Celtic 3
Bij gelijkspel Celtic:
1. Barca 10
2. Ajax 7
3. Milan 6
4. Celtic 4
Dus moet gelijk worden bij Celtic. Boven Celtic eindig je toch indien beide op 7 eindigen.
Doe mij dan maar een gelijkspel in Glasgow.Vos schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:35:
Live stand nu:
1. Barca 10
2. Milan 8
3. Ajax 7
4. Celtic 3
Bij gelijkspel Celtic:
1. Barca 10
2. Ajax 7
3. Milan 6
4. Celtic 4
Dus moet gelijk worden bij Celtic. Boven Celtic kom je toch indien beide op 7 eindigen.
Als telt niet. Dat Ajax tegen Celtic uit niet wint heeft ook met kwaliteit te maken. En Barcelona nu moest dan zag de wedstrijd er wellicht anders uit.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:34:
Stel dat je deze kunt winnen dan is het wederom erg zuur dat je tegen Celtic te weinig scoort en tegen Milan die lucky penalty weggeeft in de laatste minuut. Anders waren we nu 1e in de poule
Ja, mits Milan gelijk speelt. Dan is een gelijkspel in Milaan genoeg.douweegbertje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:36:
Dus in feite moet ajax 'gewoon' winnen van Milan en dan is het overwinteren?
Maar Ajax moet eerst vanavond nog winnen he!
Met 'als' waren we ook wereldkampioen inderdaadD-e-n schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:36:
[...]
Als telt niet. Dat Ajax tegen Celtic uit niet wint heeft ook met kwaliteit te maken. En Barcelona nu moest dan zag de wedstrijd er wellicht anders uit.
[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 26-11-2013 21:37 ]
Barcelona is nu al aan het schoppen vanwege frustratie. Hopen dat de scheidsrechter daar een eind aan maakt de 2e helft en niet alles toe gaat staan en dan wel alles wat Ajax doet affluiten (insert UEFA conspiracy theory...).
Verwijderd
No offence, maar jouw 'als' telt evenmin. Wat is dat toch altijd, speel je een keer goed tegen een topclub dan heeft de topclub geen zin of zijn ze met een b-team gekomen. Erg toevallig dat het nooit de verdiensten van Ajax wanneer ze goed spelen in de CL.D-e-n schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:36:
[...]
Als telt niet. Dat Ajax tegen Celtic uit niet wint heeft ook met kwaliteit te maken. En Barcelona nu moest dan zag de wedstrijd er wellicht anders uit.
Dat dus idd. Ik verwacht dat Barca de 2e helft wel gas geeft en Ajax zal dit tempo niet vol kunnen houden.Vuvuzela schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:34:
Nu minstens tot de 60ste minuut geen tegengoal krijgen en dan is er evt wel hoop op een punt.
Voor nu geniet ik nog even van de 2-0
Ik verwacht wel dat Barcelona een betere tweede helft gaat spelen overigens, die gaan zich hier niet laten vernederen.
<knip>Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:38:
[...]
No offence, maar jouw 'als' telt evenmin. Wat is dat toch altijd, speel je een keer goed tegen een topclub dan heeft de topclub geen zin of zijn ze met een b-team gekomen. Erg toevallig dat het nooit de verdiensten van Ajax wanneer ze goed spelen in de CL.
[ Voor 11% gewijzigd door Ramzzz op 27-11-2013 11:50 ]
Blind staat al sinds de 20e minuut linksachter hoor (toen Boilesen eraf ging door blessure). Poulsen staat nu DM.Tweaking Art schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:40:
Daley Blind zijn positie is op het middenveld, ik wist het wel, hij kan die controlerende rol gewoon goed invullen.
Het komt altijd van twee kanten. Ze spelen nu goed maar dat ze dat niet altijd kunnen is gewoon een gebrek aan kwaliteit. Vergelijk het maar met Utrecht dat van Ajax wint.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:38:
[...]
No offence, maar jouw 'als' telt evenmin. Wat is dat toch altijd, speel je een keer goed tegen een topclub dan heeft de topclub geen zin of zijn ze met een b-team gekomen. Erg toevallig dat het nooit de verdiensten van Ajax wanneer ze goed spelen in de CL.
Hij zegt alleen dat de wedstrijd er wellicht anders uitzag als Barca echt moest. Dat is toch ook gewoon zo... Al kan je dat nooit wetenVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:38:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 26-11-2013 21:42 ]
Ik ben niet blind dank jeKrukar schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:41:
[...]
Blind staat al sinds de 20e minuut linksachter hoor (toen Boilesen eraf ging door blessure). Poulsen staat nu DM.
Maar op het middenveld was hij erg goed
Verwijderd
Daar waren de meeste mensen al 2 wedstrijden geleden achter, maar goed. Mooi dat jij dat nu ook hebt gezien.Tweaking Art schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:40:
Daley Blind zijn positie is op het middenveld, ik wist het wel, hij kan die controlerende rol gewoon goed invullen.
Lullig voor Boilesen, speelde eindelijk is goed wordt die meteen de wedstrijd uitgekegeld door een paar gefrustreerde Catalanen.
Ajax terecht voor. Nou niet te bang, blijven voetballen en hopelijk staat Ajax aan het einde van de wedstrijd nog steeds aan de goede kant van de score.
Ah leuk de laatste twee wedstrijden lolVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:43:
[...]
Daar waren de meeste al 2 wedstrijden geleden achter, maar goed. Mooi dat jij dat nu ook hebt gezien.![]()
Lullig voor Boilesen, speelde eindelijk is goed wordt die meteen de wedstrijd uitgekegeld door een paar gefrustreerde Catalanen.
Ajax terecht voor. Nou niet de bang, blijven voetballen en hopelijk staat Ajax aan het einde van de wedstrijd nog steeds aan de goede kant van de score.
ik wist het al langer.
Nu de stem van die Snoeks nog.Sjah schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:45:
Mooi he, geen NL3 Logo dankzij storing? Kijkt fijner.
Haha idd. Dat viel mij ook al op.Sjah schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:45:
Nou in dit geval is het anders wel zo.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:38:
[...]
Ja Ajax speelt een flink stuk beter dan Barcelona maar dit Barca hoeft niet zo nodig en dit is vanwege schorsingen en blessures niet de beste 11 van Barcelona.
Maar dat is eigenlijk ook weer bijzaak aangezien het niet Ajax zijn probleem is dat dit niet de beste 11 zijn.
Barca heeft last van blessures maar dat heeft Ajax ook. Alleen zijn de backups van Ajax blijkbaar beter dan die van Barca.
Tegen DIT Barcelona is Ajax een flink stuk beter in de eerste helft en dit is het Barcelona waar Ajax tegen speelt.
Neemt niet weg dat er nog veel kan veranderen.
Verwijderd
Dat zegt hij inderdaad maar ik lees dit soort reacties in bijna iedere Europese wedstrijd wanneer een van onze clubs tegen een topclub speelt en een goed resultaat behaald kan worden. Als je verliest is het logisch want we stellen niks voor en als je wint dan speelde de tegenstander zwak. We kunnen ook een keer trots zijn op onze clubs in EuropaVos schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:42:
[...]
Hij zegt alleen dat de wedstrijd er wellicht anders uitzag als Barca echt moest. Dat is toch ook gewoon zo... Al kan je dat nooit weten. Feit is wel dat Barca zeker wel beter kan. Wat weer niks af hoeft te doen aan hoe Ajax speelt
.
@Edit: en daar gaan we weer, niet de 11 besten staan op het veld bij Barca. De 11-22 zijn op papier ook allemaal beter dan de spelers van Ajax.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 21:47 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
* Fiber heeft wel gewoon een groen/wit drietje rechtsboven in beeld...Sjah schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:45:
https://twitter.com/flyin...17590827009/photo/1/large
Ik ben allergisch voor zowel de reacties die zeggen dat Nederlandse clubs niks voorstellen als de reacties die na een voorsprong suggereren dat winst tegen Milan dan ook meteen logisch is.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:46:
[...]
Dat zegt hij inderdaad maar ik lees dit soort reacties in bijna iedere Europese wedstrijd wanneer een van onze clubs tegen een topclub speelt en een goed resultaat behaald kan worden. Als je verliest is het logisch want we stellen niks voor en als je wint dan speelde de tegenstander zwak. We kunnen ook een keer trots zijn op onze clubs in Europa
De waarheid ligt in het midden: we moeten zeker de ambitie hebben in de Europese subtop mee te kunnen draaien maar we moeten niet denken dat we ook maar enigszins met de grote jongens uit de grote landen mee kunnen doen als het er echt om gaat.
[ Voor 100% gewijzigd door Ramzzz op 27-11-2013 11:51 ]
[ Voor 85% gewijzigd door argro op 26-11-2013 22:38 ]
Zou hem zelf hebben laten lopen want nu mag je met 10 man door en staat het nog steeds 2-1
[ Voor 89% gewijzigd door Ramzzz op 27-11-2013 11:51 ]
Verwijderd
Dat ben ik wel met je eens. We kunnen ook zeker niet meedraaien maar dat maakt het des te mooier als het een avond wel mee zit (wat nu ook afgelopen lijkt te zijn).D-e-n schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:50:
[...]
Ik ben allergisch voor zowel de reacties die zeggen dat Nederlandse clubs niks voorstellen als de reacties die na een voorsprong suggereren dat winst tegen Milan dan ook meteen logisch is.
De waarheid ligt in het midden: we moeten zeker de ambitie hebben in de Europese subtop mee te kunnen draaien maar we moeten niet denken dat we ook maar enigszins met de grote jongens uit de grote landen mee kunnen doen als het er echt om gaat.
Waarom zou het geen rood zijn?Khali1993 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:51:
Het is wel een penalty maar echt geen rood
Ik twijfel eerder of het niet buiten de 16 was.
Neem aan dat Denswil erin komt?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
[ Voor 95% gewijzigd door Ramzzz op 27-11-2013 11:51 ]
Daar irriteer ik me ook dood aan, kaartje vragen kaartje krijgen maar dan wel in je face.wontcachme schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:53:
Ook al die barca handjes gelijk omhoog en vragen om een kaart.....
Hij had al geelDeadsy schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:54:
Damn, Schone had ik echt wel laten staan. Tenminste iemand met een baard.
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum