🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Gelijkspel zou al erg mooi zijn.
Zelfvertrouwen prima, maar zelfoverschatting is gevaarlijk en in dit geval zelfs dom. Dit soort uitspraken kun je als speler beter niet doen als Barca op bezoek komt.Mr_Size schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:02:
Tja, als je vooraf de handdoek al gooit als speler dan win je natuurlijk nooit. Je moet wel geloven in een overwinning, of het ook gaat lukken is een 2e
Gelijkspel zou al erg mooi zijn.
Het zou mij niets verbazen als Ajax minimaal een helft goed speelt en dat Barca pas laat in de wedstrijd aanzet om te scoren. 1-2, 0-1 lijkt mij realistisch.
Ander nieuws, Duarte is weer fit!
[ Voor 58% gewijzigd door Quad op 25-11-2013 16:37 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Barcelona moet een complete offday hebben en Ajax zal de pannen van het dak moeten spelen om de schade te beperken. Die bankzitters van Barca zijn ook blij als een kans krijgen, die gaan er echt wel voor.PolarBear schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:32:
Nou ja Barca hoeft niet, B elftallen hebben op papier (net als man meer situaties) altijd een voordeel, maar de praktijk wijst anders uit. Ajax mist 2 belangrijke spelers, en de vervangende spelers zijn niet in denderde vorm (Hoessen in mindere mate, Fischer meer). Maar Ajax heeft met Frank de Boer wel een trainer die met slimme tactiek best een eind kan komen, zeker als de spelers een stapje harder doen.
Het zou mij niets verbazen als Ajax minimaal een helft goed speelt en dat Barca pas laat in de wedstrijd aanzet om te scoren. 1-2, 0-1 lijkt mij realistisch.
Ik zou het vanuit Barca standpunt schandalig vinden wanneer er punten worden verloren in Amsterdam, hoogst onwaarschijnlijk. Maar goed, er zijn gekkere dingen gebeurt en hoop doet leventweaker2010 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:46:
[...]
Barcelona moet een complete offday hebben en Ajax zal de pannen van het dak moeten spelen om de schade te beperken. Die bankzitters van Barca zijn ook blij als een kans krijgen, die gaan er echt wel voor.
XXXVI
Helaas moet ik me hier bij aansluiten, de afgelopen jaren hebben vaak genoeg gezien dat als dit soort clubs gaan versnellen dat Ajax kinderlijk eenvoudig word weggezet.tweaker2010 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:46:
[...]
Barcelona moet een complete offday hebben en Ajax zal de pannen van het dak moeten spelen om de schade te beperken. Die bankzitters van Barca zijn ook blij als een kans krijgen, die gaan er echt wel voor.
Uiteraard gaan we morgen wel met de Ajax bril op voetballuh kijke
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Vind het commentaar wel erg hard, maar de emotie kan ik wel begrijpen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Het is gewoon inmiddels een feitje dat Feyenoord tijdens uitwedstrijden verschrikkelijk wisselvallig speelt terwijl ze in de Kuip veel lastiger te pakken zijn. Maar dit Feyenoord is echt nog lang niet klaar voor een kampioenschap en dat moeten ze nu dus al helemaal niet meer roepen ook. Ze hebben Pelle die het redelijk goed doet maar verder is het allemaal niet top.MeNTaL_TO schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:51:
[...]
Vind het commentaar wel erg hard, maar de emotie kan ik wel begrijpen.
Een rijke Chinees als shirtsponsor vindt ik ook prima, geld is geld en clubs hebben dat nodig om te overleven.Vos schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:54:
[...]
Dat is het leuke voor clubs met zo'n constructie, je krijgt de beschikking over spelers die normaal niet haalbaar zijn. Wat je verder met je punt wilt weet ik niet? Of wil je ook een rijke Rus aan het roer bij Ajax?
Warning: Foul language detected
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Zeu4BrOkZF0]
Ajax-fans waarschuwen ‘dagjesmensen’: ‘Barcelona-shirts uit den boze’
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=201616
Ik ga er van uit dat de discussie op een iets hoger niveau plaats vindt dan die op bovenstaande site, allemachtig zeg.
Is hij beter dan Poulsen indien deze vertrekt en, is hij beter dan Daley op die positie?
Daley verdient ook al bijna 7 ton per jaar, Poulsen zal ook niet goedkoop zijn, dus voor het salaris kun je wel vergelijken.
K to the KillaZ
Gaat de F-Side zich in eens daar druk om maken... al maanden laten ze zich niet meer positief horen in het stadion en nu dreigende taal uit slaan tegen dagjesmensen. Hoe zielig ben je dan? Siem de Jong stond niet voor niets in 410 afgelopen weekend. Ook de kampioensschaal werd vorig jaar niet als eerste aan de F-Side getoond maar aan 410. Het is niks anders dan een vak met criminelen, waar voetballiefhebbers zijn verdrongen door motorclubs. Al het support tijdens de thuiswedstrijden komen hoofdzakelijk van andere vakken dan de zogenaamde harde kern.Niku schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:41:
En wat vinden we hier van?
Ik ga er van uit dat de discussie op een iets hoger niveau plaats vindt dan die op bovenstaande site, allemachtig zeg.
Poulsen vertrekt sowieso volgend seizoen, in ieder geval als speler. EN de kans dat Blind vertrekt is ook aanwezig. Dat meewegend vind ik Maduro een prima versterking, helemaal om ervaring te hebben binnen het elftalKillaZ schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:44:
http://www.nusport.nl/ere...terugkeer-eredivisie.html
Is hij beter dan Poulsen indien deze vertrekt en, is hij beter dan Daley op die positie?
Daley verdient ook al bijna 7 ton per jaar, Poulsen zal ook niet goedkoop zijn, dus voor het salaris kun je wel vergelijken.
[ Voor 50% gewijzigd door Han op 26-11-2013 12:48 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik dacht sowieso dat 410 de harde kern van Ajax was?Han schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:45:
[...]
Gaat de F-Side zich in eens daar druk om maken... al maanden laten ze zich niet meer positief horen in het stadion en nu dreigende taal uit slaan tegen dagjesmensen. Hoe zielig ben je dan? Siem de Jong stond niet voor niets in 410 afgelopen weekend. Ook de kampioensschaal werd vorig jaar niet als eerste aan de F-Side getoond maar aan 410. Het is niks anders dan een vak met criminelen, waar voetballiefhebbers zijn verdrongen door motorclubs. Al het support tijdens de thuiswedstrijden komen hoofdzakelijk van andere vakken dan de zogenaamde harde kern.
Ben geen Ajax supporter, vandaar dat ik dat niet weet.
"Het liefst wil ik naar een land waar de competitie op een hoog niveau staat. Duitsland, Engeland, maar ook Nederland. Het belangrijkste is dat ik aan spelen toekom bij een club die goed voetbal speelt."KillaZ schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:44:
http://www.nusport.nl/ere...terugkeer-eredivisie.html
Dus nog liever wil hij naar het buitenland. Ik geloof er niets van dat hij (net als Babel) terugkomt. Ik vraag me af of hij wel fit is, hij heeft niet eens een rugnummer, laat staan dat ie wedstrijden gespeeld heeft dit seizoen.
Bovendien is die plek helemaal geen prioriteit bij Ajax, ze moeten een aanvaller halen en geen middenvelder.
Vreemd dat alleen dagjesmensen tussen aanhalingstekens staat. Wat mij betreft kon Ajax-fans ook wel tussen aanhalingstekens. Idioot dat je niet met een shirt van het uitspelende team in het stadion mag zitten, buiten het uitvak.Niku schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:41:
En wat vinden we hier van?
Voor Blind zelf zou het beter zijn om nog een jaartje te blijven en dat zal de insteek van Ajax ook wel zijn omdat Siem de Jong met aflopend contract zo goed als zeker vertrekt. Mocht er toch een club met een belachelijke transfersom komen, dan zou Maduro idd een optie zijn. Ik zou hem niet halen als vervanger van Poulsen, dat zou ten koste gaan van doorstroming van de jeugd (met name Bazoer).Han schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:45:
Poulsen vertrekt sowieso volgend seizoen, in ieder geval als speler. EN de kans dat Blind vertrekt is ook aanwezig. Dat meewegend vind ik Maduro een prima versterking, helemaal om ervaring te hebben binnen het elftal
Ik denk dat ik bij geen enkele club in NL met een Ajax-shirt in het thuisvak zal mogen plaatsnemen (bijvoorbeeld op uitnodiging thuissupporter). De scheiding uit/thuisvakken is er niet voor niks en met een uitshirt in een thuisvak gaan zitten is m.i. ook gewoon provoceren. (pech als een of andere mafketel je dan een pets verkoopt).JanW schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:56:
Vreemd dat alleen dagjesmensen tussen aanhalingstekens staat. Wat mij betreft kon Ajax-fans ook wel tussen aanhalingstekens. Idioot dat je niet met een shirt van het uitspelende team in het stadion mag zitten, buiten het uitvak.
Al is een dergelijke oproep van de F-side ook zeer overdreven, laat dat lekker aan de supposten over. Gewoon bij de ingang kiezen om je shirt uit te doen of naar huis te gaan.
PSN: Finally_Chris
Dat is inderdaad provoceren maar dan verkoop je nog steeds niet iemand een 'pets' .Sempy schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:11:
[...]
De scheiding uit/thuisvakken is er niet voor niks en met een uitshirt in een thuisvak gaan zitten is m.i. ook gewoon provoceren. (pech als een of andere mafketel je dan een pets verkoopt).
We kunnen onszelf 'civilized human beings' noemen omdat we zaken met woorden oplossen. Kun je dat niet, ben je eigenlijk precies hetzelfde als ieder ander willekeurig beest in de voedselketen.
En de vergelijking beesten en sommige (Ajax) supporters gaat heel goed op.
It's not who you are , it's who you know.
Hoezo?CR1691 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:14:
Danny Makkelie mag Feyenoord - PSV fluiten dit weekend. Heeft de KNVB geslapen afgelopen weekend? Belachelijke beslissing.
Vraag ik me ook af, vond zijn uitleg zeer redelijk na de penalty's en hij heeft ook de wedstrijd terecht stilgelegd. Uiteraard heb ik liever Kuipers voor grote wedstrijden, dat wel.
Als je provoceert, moet je de gevolgen dragen en dan niet achteraf gaan janken over Hooligan-gedrag, iemand tot een bepaald gedrag uitlokken is de essentie van provocatie.troyk schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:22:
[...]
Dat is inderdaad provoceren maar dan verkoop je nog steeds niet iemand een 'pets' .
We kunnen onszelf 'civilized human beings' noemen omdat we zaken met woorden oplossen. Kun je dat niet, ben je eigenlijk precies hetzelfde als ieder ander willekeurig beest in de voedselketen.
En de vergelijking beesten en sommige (Ajax) supporters gaat heel goed op.
Doet me denken aan een supporter die enkele jaren terug zo flink was om op station Amersfoort enkele Ajax-supporters aan het andere kant van het perron wat ziektes toe te wensen en snel weg te hollen. Bleek er nog een groepje supporters in de wagon direct naast hem te zitten, pijnlijke vergissing.
Wat betreft Makkelie , terecht dat de KNVB hem aanstelt. Het enige wat die wedstrijd echt opviel was het complete wangedrag van de Eagles-aanhang. Als er iemand dit weekend vrijaf zou moeten hebben, zijn zij het wel.
http://www.nu.nl/sport/36...ntract-jonathan-reis.html
Nu nog een top spits voor het 2de deel van het seizoen en we kunnen weleens serieus mee gaan doen
Waar is hier?brambest schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:12:
Grrr, bier in oz zenden ze de wedstrijd ajax - barca niet live uit. Wel ac milan celtic, maar ga daarvoor niet 06:45 opstaan.
het verbaast mij dan ook niet dat we daarna weinig meer van hem gehoord hebben.
Maduro was altijd goed in balletjes breed tikken, ook omdat hij weinig snelheid bezit.
Laten we er nu daar al genoeg van hebben. Vind ik zelfs Poulsen nog beter.
http://www.futhead.com/14/players/3433/hedwiges-maduro/
Bij elke counter had hij het nakijken en sjokte hij erachteraan.
[ Voor 14% gewijzigd door Vlassie1980 op 26-11-2013 15:18 ]
Probleem wat in de jaren 80 speelde lijkt idd weer helemaal terug te komen. Je bent je leven niet zeker als je niet voor de menigte bent.JanW schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:56:
[...]
Vreemd dat alleen dagjesmensen tussen aanhalingstekens staat. Wat mij betreft kon Ajax-fans ook wel tussen aanhalingstekens. Idioot dat je niet met een shirt van het uitspelende team in het stadion mag zitten, buiten het uitvak.
2 weken terug naast de Arena zelfde al gezien, werden 4 schotten achterna gezeten door ongeveer 30 man in Ajax kleuren. Wij hebben eerste rang bij dit soort zaken als je naast de Arena werkt.
Heel zielig dit volk, net als die Utrecht gasten die afgelopen zaterdag in Den Haag los gingen (dag voor wedstrijd). Zelf beschouwen ze zich als ECHTE supporters maar het zijn de eikels onder de voetbal liefhebbers!!!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
volgens mij stond hij 1e helft op de F-side en 2e helft op 410.... heb iig filmpje van hem op F-side voorbij zien komen...Han schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:45:
[...]
Siem de Jong stond niet voor niets in 410 afgelopen weekend.
Lol, een speler beoordelen op zijn stats in een computerspelVlassie1980 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:17:
Maduro heb ik welgeteld in FIFA 13 bij Seasons binnen no time weer verkocht omdat hij zo sloom als een slak was met een sprint speed van 34
http://www.futhead.com/14/players/3433/hedwiges-maduro/
Bij elke counter had hij het nakijken en sjokte hij erachteraan.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
De grap is dat die stats worden aangeleverd door gamers zelf, dus ik zou ze met een korreltje zout nemen.Railgunner schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:10:
[...]
Lol, een speler beoordelen op zijn stats in een computerspel.
Ik heb nu nog zowel Fox (binnen- en buitenland) en Sport 1, maar bij mij gaat in ieder geval Fox buitenland eruit. Ben de Leo Driessens en alle andere SBS6 figuren helemaal zat.Kaap schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:41:
Nu de PL verhuist is naar FOX heb ik Sport1 opgezegd. Best zuur want nu mis ik de CL wedstrijden weer
Ik hoop dat FOX Bundesliga en CL krijgt. Mooi alles bij elkaar.tweaker2010 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:10:
Op termijn verhuist alles naar Fox. De oefenwedstrijden van oranje en de KNVB beker gaan ze ook uitzenden.
Opgelost, geluid is er weer
[ Voor 10% gewijzigd door Han op 26-11-2013 20:05 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Weldegelijk een storing.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 26-11-2013 20:32 ]
nggyu nglyd
Die Pinto is ook een clown zeg!
[ Voor 18% gewijzigd door tweaker2010 op 26-11-2013 20:51 ]
Nog knap geschoten! Best aardige wedstrijdVlassie1980 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:56:
Ai jammer Fischer...
Zo zie je maar, het is gelijk gevaarlijk...
[ Voor 19% gewijzigd door Vlassie1980 op 26-11-2013 20:59 ]
nggyu nglyd
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Barca leunt gewoon achterover en wil deze wedstrijd met zo min mogelijk moeite achter de rug krijgen.Vlassie1980 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:58:
Inderdaad mooi om te zien hoe Ajax begint, maar er zijn altijd momenten dat het om kan slaan....
Zo zie je maar, het is gelijk gevaarlijk...
Mochten ze achter komen te staan dan zullen ze meer gas geven en zie je opeens een heel ander Barca.
Ze zullen denk ik niet willen verliezen maar er is voor hun (Barca) geen nut om van begin af aan voluit te spelen ze zijn immers al door in de CL.
Waarom niet. Het is niet alsof het de 89e minuut is bij een 0-0 stand.douweegbertje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:02:
Alsof barca nu expres ajax zo dichtbij de 1-0 laat komen?
Er is voor Barca geen reden om vanaf de eerste minuut er vol op te gaan.
1-0
Om maar even mijzelf te quoten voor waarheid!douweegbertje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:02:
Alsof barca nu expres ajax zo dichtbij de 1-0 laat komen?
BAM 1-0
Inderdaad.Vlassie1980 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:05:
En nu opletten dat Barca niet eroverheen gaat
Dit is het begin van de wedstrijd. Ik hoop dat Ajax wint maar dit Barca speelt niet voluit.
of 2-0 word..BeefHazard schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:06:
Je ziet al dat Barca meer druk gaat geven en meer vooruit speelt. Kwestie van tijd voor het weer gelijk staat.
Echt hoe kan je nou 1 minuut speeltijd na een goal beoordelen.. zie ajax net zo hard weer de baas spelen/zijn.
Haha ik schakel net in, maar knappe analyse 1 minuut na de goal inderdaad.douweegbertje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:07:
[...]
of 2-0 word..
Echt hoe kan je nou 1 minuut speeltijd na een goal beoordelen.. zie ajax net zo hard weer de baas spelen/zijn.
Verwijderd
credits aan fisher die er even 3-4 voorbij gaatVlassie1980 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:08:
Weer een mooie aanval hoor, respect voor Ajax om zo tegen deze voetbalgigant te spelen!
Verwijderd
Was Boilesen die op avontuur ging.douweegbertje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:09:
[...]
credits aan fisher die er even 3-4 voorbij gaatbeetje geluk maar toch ahha
nggyu nglyd
Ga zo door jongens.
Puyol is de zwakste schakel, duidelijk.
[ Voor 46% gewijzigd door Quad op 26-11-2013 21:18 ]
nggyu nglyd
Helaas niet lang meer...Vlassie1980 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:16:
Die Boilesen is lekker op dreef.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Dat was de vorige keer tegen Milan ook, tot in de laatste minuut.....gambieter schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:19:
Knap van Ajax, hoop dat ze dit vast kunnen houden. Mooi om te zien dat de scheidsrechter het geduikel van de Barcelonezen negeert tot nu toe
Mascherano is ook zo'n houthakker he
[ Voor 18% gewijzigd door Vlassie1980 op 26-11-2013 21:21 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum