Het feit dat hij een baard heeft weegt daar echt wel tegen op.
Dat zou Ajax net zo goed doenwontcachme schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:53:
Ook al die barca handjes gelijk omhoog en vragen om een kaart.....
Nou wees maar trots op je clubje hoor, die hebben hun charme nu echt wel verloren met dat zielige spel van ze.
Ja hier nu ook weer...Fiber schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:49:
[...]
* Fiber heeft wel gewoon een groen/wit drietje rechtsboven in beeld...
Wil je weten hoe het is zonder logo en omroep logo, dan staan 1 en 2 nog steeds onder curatele vd storing. Jammer dat het gerepareerd is op 3.
[ Voor 94% gewijzigd door Ramzzz op 27-11-2013 11:52 ]
Je bent reacties aan het uitlokken.
Jij bent zo'n jochie die een portie klappen krijgt omdat hij als uitsupporter denkt te moeten juichen tussen het thuispubliek.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verwijderd
Nee, iemand die alleen op internet reacties uitloktOPSLAGHOND schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:58:
[...]
Je bent reacties aan het uitlokken.
Jij bent zo'n jochie die een portie klappen krijgt omdat hij als uitsupporter denkt te moeten juichen tussen het thuispubliek.
Dat slaat natuurlijk ook helemaal nergens op. Als iemand daarom geweld gebruikt is dat 'erger' dan juichen in een thuisvak.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:58:
[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 26-11-2013 22:00 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
geen aandacht aan besteden.. Is maar een kinderachtige toetsenbordhelddouweegbertje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:56:
[...]
Nou wees maar trots op je clubje hoor, die hebben hun charme nu echt wel verloren met dat zielige spel van ze.
I served in a company of heroes.
Trauma-heli was onderweg, is het laatste wat ik gehoord hebVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:00:
Is er nog nieuws over die supporter die naar beneden is gevallen?
Ik heb later ingeschakeld, maar wat is er gebeurd?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:00:
Zwaargewond afgevoerd volgens Twitter. Zwaar klote voor die gozer.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:00:
Satom is ineens wel stil ...Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:00:
Niet echt een lekkere foto:Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:00:
http://instagram.com/p/hMPG_Wmanu/
Trauma heli onderweg. Hij moet wel erg verkeerd gevallen zijn. Vallen vanaf die hoogte doet je botten breken. Als er ern traumaheli nodig is, ben ik bang dat hij echt fout gevallen is.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:00:
Blegh.douweegbertje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:01:
[...]
Niet echt een lekkere foto:
Ik wilde al zeggen zoek maar even op twitter: https://twitter.com/search?q=f-side&src=typddouweegbertje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:01:
[...]
Niet echt een lekkere foto:
Let op, niet even fris wat je ziet.
I served in a company of heroes.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Lekker scheids idd, had zn tweede (of 3e / 4e) moeten zijn....tweaker2010 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:57:
Jeetje, het gaat er ruig aan toe zeg, Neymar ook geel
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Anders was het nu 4-1 geweest japh4ge schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:03:
Ze hebben het vizier niet op scherp gelukkig. De tussenstand is gelukkig niet in lijn met de kansen verhouding.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Meer de gasten van 410 die achter die randdebielerij zitten.BeefHazard schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:05:
Ik wilde een grapje maken over F-Side en dat belachelijke statement van vanmorgen, maar too soon.
Doorgesnoven malloten die alleen maar naar wedstrijden gaan omdat het daar minder snel strafbaar is heb ik nooit tot de voetbalsupporters gerekend.PWM schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:05:
[...]
Meer de gasten van 410 die achter die randdebielerij zitten.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Twee ambulances die ter plaatse kwamen om hulp te verlenen, zijn op elkaar gebotst.
!!!
het wordt steeds gekker.
---
Ajax staat redelijk goed, hopen dat ze het volhouden tot het eind.
Bij een aanval zie ik nog maar max 2 spelers over de middenlijn gaan en deze hebben niet echt de snelheid in zich om naar het doel te springen.
Het probleem is dat als je als speler om de 5 minuten valt de scheids het na een tijdje ook wel gezien heeft met je.RBH schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:11:
Dat is geen blok zetten meer, dat is gewoon een snoeiharde beuk..
Klopt. En Serero ligt nogal snel natuurlijk, maar toch he. Maar toch.Deadsy schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:12:
[...]
Het probleem is dat als je als speler om de 5 minuten valt de scheids het na een tijdje ook wel gezien heeft met je.
Vind het maar verschrikkelijk spannend om te kijken. Iedere keer blij als Ajax de bal heeft. Even adem halen. Gelukkig gaat het nu nog goed. Nog 20 min te gaan en laat hierbij Ajax eens een keer geluk hebben en niet weer voor een 3e plek strijden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Tja op deze manier spelen is een beetje russisch roulete.Exocet schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:13:
Dit gaat Ajax natuurlijk nooit volhouden, ze kunnen de bal echt niet vasthouden.
Het is wachten tot een speler van Barca weer de fout in gaat.
Ja die is snel maar had er in zijn eentje niet veel mee kunnen beginnen denk ik.toolkist schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:15:
Lukoki was nu wel handig geweest
Ik vind het ook niks meer aan als Ajax fan! Voetbal lijkt nergens op, zelfs dat van Barca valt heel erg tegen. Voor de rest veel te spannend haha.PWM schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:15:
Waar de eerste helft als neutrale toeschouwer leuk was, is de 2de helft eigenlijk na de pingel niet om aan te gluren. Ik snap dat iedereen met Ajax hart daar anders over denk, maar alle lol is er wel af. De stand maakt het spannend
Volgens mij is het op dit veld ook vrijwel onmogelijk om fatsoenlijk te voetballen. De bal stuitert echt alle kanten op.hupske schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:18:
[...]
Ik vind het ook niks meer aan als Ajax fan! Voetbal lijkt nergens op, zelfs dat van Barca valt heel erg tegen. Voor de rest veel te spannend haha.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Maar ondertussen zingen ze daar wie niet springt die is een jood..Vlassie1980 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:01:
[...]
Zwaargewond afgevoerd volgens Twitter. Zwaar klote voor die gozer.
ja het is een knollentuin waar je u tegen zegt.ph4ge schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:21:
[...]
Volgens mij is het op dit veld ook vrijwel onmogelijk om fatsoenlijk te voetballen. De bal stuitert echt alle kanten op.
Maar ik had iets in mijn hoofd dat dit veld er nog niet zo lang ligt?
Verwijderd
Had zelf het idee dat het er buiten zou zijn maar de commentator was zo stellig dat het er in was dat ik het wel geloofde.
Want? Zie toch weinig kansen voor Barca, ondanks hun overwicht.Vlassie1980 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:24:
En toch vrees ik een 2-2 of misschien zelfs een 2-3
Kom op Ajax! Wat zal ik goed slapen als ze winnen
Gebeurt altijd op het moment dat je het het minst verwacht... De buit is nog niet binnen.PWM schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:26:
[...]
Want? Zie toch weinig kansen voor Barca, ondanks hun overwicht.
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:27:
Ja hoor Barca-talent ... daar ligt ie al.
Alleen nog even het gebaartje van kaartje vragen en hij heeft zijn ontgroening gehadOPSLAGHOND schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:27:
Ja hoor Barca-talent ... daar ligt ie al.
Nog tien minuutjes volhouden, ik begin weer een beetje hoop te krijgen. Een leuke counter van Ajax om het af te maken zou helemaal feest zijn...PWM schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:26:
[...] Want? Zie toch weinig kansen voor Barca, ondanks hun overwicht.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
[ Voor 4% gewijzigd door Exocet op 26-11-2013 22:30 ]
Kon er niet bij, maar vasthouden was het ja. Is volgens de regels penalty.ph4ge schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:30:
Of die eerste penalty terecht was of niet, dit was er in ieder geval een en nu geeft hij hem niet.
De eerste sowieso geen penalty, foto zegt het duidelijk. Ingezet voor de 16.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 26-11-2013 22:31 ]
Wat een treurigheidJefrim schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:30:
Lees nu berichten dat er op de F-side is gemeld dat de supporter is overleden. Vreselijk
[ Voor 55% gewijzigd door PWM op 26-11-2013 22:31 ]
Was het echt vasthouden? Ik zie de hand van Moisander die tegen het lichaam van Pedro duwt maar ik zie hem niet vasthouden.Vos schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:30:
[...]
Kon er niet bij, maar vasthouden was het ja. Is volgens de regels penalty.
Was lastig te zien ja, indien het vasthouden was dan was het een penaltyDeadsy schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:31:
[...]
Was het echt vasthouden? Ik zie de hand van Moisander die tegen het lichaam van Pedro duwt maar ik zie hem niet vasthouden.
Zeer triest om te horen.Jefrim schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:30:
Lees nu berichten dat er op de F-side is gemeld dat de supporter is overleden. Vreselijk
Milan 8 punten. Ajax 5 punten. Milan +3, Ajax -3.
Wat betekend het dan als Ajax 0-3 wint in Milan?
[ Voor 48% gewijzigd door Vos op 26-11-2013 22:33 ]
eh volgens mij zit er maar 1-2 punt verschil tussen milan en ajaxhupske schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:32:
0-3 Milan. Winst Ajax.
Volgens mij is onderling resultaat belangrijker dan doelsaldo. Bij winst is Ajax door of het nou 0-1 of 0-10 wordt.hupske schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:32:
0-3 Milan. Winst Ajax.
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum