Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Alsof dat de oplossing is, zover zou de scheids het niet moeten laten komen, ik heb de wedstrijd niet opstaan (Zweden-Portugal vind ik toch net iets belangrijker). Maar de Colombia schopt erop los en scheids laat het toe begrijp ik van het commentaar hier?D-e-n schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:23:
Als Suurbier of Israel nog hadden meegedaan hadden er minstens twee Colombianen per brancard afgevoerd moeten worden nu.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
"32'Sjah schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:23:
hoe doet Veldman het?
NED COL
Joël Veltman gaat vreselijk in de fout bij het uitverdedigen, maar de debutant komt goed weg omdat de bal via Rodriguez bij de buitenspel staande Guttierez beland. De treffer wordt terecht afgekeurd, waardoor het 0-0 blijft in de Arena."
Verder valt het natuurlijk niet mee om te debuteren in zo'n wedstrijd, de rest speelt ook niet best.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Niet best, maakte een gigantische blunder. Maar eigenlijk speelt niemand goed.Sjah schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:23:
hoe doet Veldman het?
Nederland wordt gewoon fysiek en mentaal afgetroefd. Het middenveld stond wel aardig, daar kwam Colombia nauwelijks doorheen. In balbezit kunnen onze verdedigers de bal niet kwijt, zo zie je dat een ander poppetje dat niet veranderd. Ook deze verdedigers kunnen de bal niet kwijt en dan gaan ze kansloze lange halen spelen of geforceerd 'opbouwen' met alle risico's van dien
[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 19-11-2013 21:31 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Mwoah, Gullit geeft ook aan dat hij als voetballer dit een mooie pot vindt omdat hij er veel in herkent. Voor de neutrale NL toeschouwer is dat heel anders. We houden hier gewoon erg van regeltjes en vinden het afschuwelijk als er vuil gedaan wordt. Toch is het onderdeel van het voetbal en kan je er maar beter mee leren omgaan als je kans wil maken in Zuid-Amerika.D-e-n schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:30:
Idioten in de studio. Het spel van Colombia wordt nog geromantiseerd ook. Er moeten er gewoon twee uitgestuurd worden. Als een Nederlander zoiets doet is het "onprofessioneel" en nu hoort het er plots bij? Rot toch op Gullit.
Volgens mij had Oranje de betere kansenph4ge schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:30:
[...]
Nederland wordt gewoon fysiek en mentaal afgetroefd.
Ik zit me echt dood te ergeren aan Gullit. Dit heeft NIKS met gogme te maken. Dit is gewoon vuil spel.
[ Voor 20% gewijzigd door D-e-n op 19-11-2013 21:36 ]
Mwa, een knap afstandsschot in het begin van de wedstrijd, dan heb je het gehad. Colombia staat met een man meer en is nog fit, dus mentaal en fysiek voorlopig de winnaar. Ook heeft Colombia meer balbezit en meer dreiging, wat oa een op het randje afgekeurde goal opleverde. Nederland kan alleen tegenhouden.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Kan je wat toelichting geven?TB1989 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:36:
Gatverdamme, scoort Frankrijk weer met een controversiele goal in de beslissende wedstrijd om een ticket naar het WK.
Daarvoor werd een goal onterecht afgekeurd, dus wat dat betreft..TB1989 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:36:
Gatverdamme, scoort Frankrijk weer met een controversiele goal in de beslissende wedstrijd om een ticket naar het WK.
Duidelijk buitenspel, denk een centimeter of 75 a 100. Leek ook geen verwarrende situatie te zijn met mensen die terugliepen waardoor het lastig te zien was, meeste spelers stonden behoorlijk op lijn achterin met 1 speler die dus duidelijk buitenspel stond.
Wilde net hetzelfde zeggen. Vooral diepe ballen vanaf de middenlijn.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:51:
Niet te zien dat Columbia een man meer heeft.
Fer houdt bijna het hele middenveld van Colombia in z'n uppie bezig.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja vast, laten we de Unox mutsen ook maar meenemen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
/that's what she said...
[ Voor 19% gewijzigd door MailMan op 19-11-2013 21:58 ]
tsja... hitte kun je het toch echt niet noemen... aangenaam warmFiber schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:55:
[...]
Ja vast, laten we de Unox mutsen ook maar meenemen...
Beetje jammer dat het op geen zender is inderdaad...Sjah schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:00:
Nou alles is gespeeld, ik tel oefen niet, dus Frankrijk 2e helft streamen.
En die Haantjes gaan alsnog van Oekraine winnen ook en IJsland ligt er ook uit
Zo gaat het altijd, de ploegen waar ik voor ben krijgen klop.
Wel oppassen in de counter...
Hoop dat we bij Colombia in de groep komen tijdens het WK.
[ Voor 47% gewijzigd door MailMan op 19-11-2013 22:07 ]
? hij deed niks? hij hield zich in...Khali1993 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:01:
Deels uitgelokt, maar strootman ging te ver..
Geschorst voor volgende oefenpot(jes) naar mijn weten.RBH schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:06:
Misschien een stomme vraag, maar wat heeft die rode kaart van Lens eigenlijk voor invloed aangezien het een oefenpartij is?
Oekraine...rood.
45' Yevhen Khacheridi
47' Yevhen Khacheridi
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 19-11-2013 22:10 ]
To dare is to do
al hoop ik dat ik ongelijk heb
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Zlatan is een Baas.....
Zlatan is een Baas.....
Zlatan is een Baas.....
Zlatan is een Baas.....
Laat maar
[ Voor 57% gewijzigd door Vlassie1980 op 19-11-2013 22:30 ]
FixedVerwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:18:
Volgens mij is heel Nederland bang voor Portugal Zweden
Dekselse Ronaldo is eigenlijk ook wel een Baas
[ Voor 53% gewijzigd door Vlassie1980 op 19-11-2013 22:21 ]
To dare is to do
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 19-11-2013 22:20 ]
Portugal is dodelijk in de counter, dat hebben we op Euro 2012 ook gemerkt.
[ Voor 13% gewijzigd door Vlassie1980 op 19-11-2013 22:25 ]
Hadden we afgelopen vrijdag al moeten zien, toen ie rood had moeten krijgen voor die "kopstoot"beweging. Maar ja, 't is CR he...LuNaTiC schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:18:
Wat zou ik er voor over hebben om dit straks te zien...
[afbeelding]
De Belgen staan ook weer met beide voeten op de grond en zijn echt geen outsider voor het WK. Ze mogen blij zijn dat ze mee mogen doen, ze hebben goede spelers maar het is nog niet al te best op elkaar ingespeeld.
@tweaker2010: Denk juist dat dit een heel nuttige pot was voor van Gaal. Niet leuk om te zien, wel erg nuttig.
[ Voor 45% gewijzigd door MailMan op 19-11-2013 22:29 ]
Welk team? ALs je elke wedstrijd in een andere opstelling speelt zegt dat teamgevoel helemaal niets.MailMan schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:28:
Goede teamprestatie. Voor m'n gevoel dat wat er niet was bij het EK.
Ronaldo schiet alles erin, daarom vind ik hem wereldvoetballer vh jaar, Messi kan het louter met de luxerenpaarden van Barca.
Zeker niet, ik denk dat hij er een hoop van geleerd heeft. En ik vind dat Nederland met tien man knap stand gehouden heeft tegen de nummer vier van de Fifa ranking...tweaker2010 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:28:
0-0 wat een nutteloze oefenpartij, hier heb je als bondscoach toch ook geen reet aan.
Pakken we nu punten!!!?!?!?!Fiber schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:31:
[...]
Zeker niet, ik denk dat hij er een hoop van geleerd heeft. En ik vind dat Nederland met tien man knap stand gehouden heeft tegen de nummer vier van de Fifa ranking...
Frankrijk gaat het ook redden, staan nu 3-0 voor tegen Oekraine. Dat maakt Oekraine het enige land dat al zijn playoffs heeft verloren (van de landen die er meer hebben gespeeld).
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ehm? Die ranking zegt helemaal niets hoor. Belgie staat vijfde en wordt door de nummer 44 Japan van de mat gespeeld. Colombia is buiten Falcao niet zoveel bijzonders en absoluut geen kandidaat voor de WK titel.Fiber schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:31:
[...]
Zeker niet, ik denk dat hij er een hoop van geleerd heeft. En ik vind dat Nederland met tien man knap stand gehouden heeft tegen de nummer vier van de Fifa ranking...
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Dus jij denkt dat Nederland het in Brazilië beter gaat doen dan Colombia...?tweaker2010 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:35:
[...]
Ehm? Die ranking zegt helemaal niets hoor. Belgie staat vijfde en wordt door de nummer 44 Japan van de mat gespeeld. Colombia is buiten Falcao niet zoveel bijzonders en absoluut geen kandidaat voor de WK titel.
Japan is gewoon een goed land hun positie word te sterk beinvloed door de regio waarin ze zitten.tweaker2010 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:35:
[...]
Ehm? Die ranking zegt helemaal niets hoor. Belgie staat vijfde en wordt door de nummer 44 Japan van de mat gespeeld. Colombia is buiten Falcao niet zoveel bijzonders en absoluut geen kandidaat voor de WK titel.
Bij de WK kwalificatie zitten ze altijd in groepen met extreem zwakke tegenstanders waardoor ze zeer weinig punten pakken.
Als Japan tot Europa zou behoren voor de WK kwalificatie dan zouden ze sterkere tegenstanders in hun groep hebben en dus meer punten pakken en dus wat hoger staan.
Dus de ranking zegt wel wat maar je moet net iets verder kijken dan de ranking zelf.
Zeker weten, en beter dan de Belgen. We moeten de schroom van ons afgooien, we behoren tot de wereldtop, en hadden allang 1 a 2 wereldtitels moeten hebben.Fiber schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:40:
[...]
Dus jij denkt dat Nederland het in Brazilië beter gaat doen dan Colombia...?
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum