Serero is wel de zwakste schakel vandaag. Wedden dat hij de 1-0 maakt?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En Messi had een penalty nodig om weer eens tot scoren te komen
Hopen dat Balotelli in de 2e helft voor wat vuurwerk kan zorgen.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Niet afwachten nu, er vol voor gaan anders roep je het onheil over jezelf af
Pffff..... als die pass aankwam was het 1-1
[ Voor 25% gewijzigd door Vlassie1980 op 06-11-2013 22:00 ]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Lult hij maar wat of is hij echt zo belangrijk voor Celtic?
Er is momenteel maar 1 team in Schotland en dat is Celtic, de Rangers zijn failliet en mochten een paar divisies naar onderen.Deadsy schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:02:
Ik volg de Schotse competitie totaal niet maar beide wedstrijden zit de commentator te zeggen dat Samaras de grote man bij Celtic is maar tot dusver zie ik het totaal niet.
Lult hij maar wat of is hij echt zo belangrijk voor Celtic?
Of Samaras nou zo belangrijk is weet ik niet, voor Celtic begrippen is hij vast wel goed.
Sigthorsson jankmuil...
Het hele Rangers verhaal ken ik en dat de Schotse competitie eigenlijk alleen Celtic is idem, wie niet.Vlassie1980 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:06:
[...]
Er is momenteel maar 1 team in Schotland en dat is Celtic, de Rangers zijn failliet en mochten een paar divisies naar onderen.
Of Samaras nou zo belangrijk is weet ik niet, voor Celtic begrippen is hij vast wel goed.
Maar beide wedstrijden zit de commentator aan het begin hele verhalen te vertellen over hoe gevaarlijk Samaras is maar aanvallend heb ik hem beide wedstrijden niet echt gezien.
@Quad
Ik denk dat de meesten bij Ajax gewoon totaal kapot zijn.
De kracht om tempo te zetten is er gewoon niet meer.
[ Voor 64% gewijzigd door Deadsy op 06-11-2013 22:34 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
XXXVI
⏩ PVOutput☀️
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Veltman speelde zeer goed net als Schone. Denswil vond ik ook goed bezig, jammer dat die bal van hem op de paal ging. En de vechtlust van v. Rhijn was ook lekker.
Boilesen viel wel tegen, via hem kwam er gewoon te veel door.
Maar aan de andere kant heeft Ajax wel weer te weinig gecreërd uit de hoeveelheid balbezit.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Middelmatig: De Jong, Denswil, Blind, Sigthorsson, Poulsen
Negatief: Boilesen, Serero
Niet meer opstellen: Serero
Wat mij zo op viel
Nu hopen dat Celtic thuis een punt pakt tegen AC en dan hopen op een stunt in San Siro....
[ Voor 12% gewijzigd door Krukar op 06-11-2013 22:46 ]
Hmm, ik vind Blind ook wel sterk spelen hoor. En de Jong was beter bezig dan de laatste aantal wedstrijden.. Verder mee eens.Krukar schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:44:
Positief: Veltman, Schöne, Cilessen (paar kleine missertjes), Fischer (de minuten die hij speelde)
Middelmatig: De Jong, Denswil, Blind, Sigthorsson, Poulsen
Negatief: Boilesen, Serero
Niet meer opstellen: Serero
Wat mij zo op vielIn ieder geval punten binnen, wel verdiend uiteindelijk.
Nu hopen op een stunt in San Siro....
Heerlijk om toch te winnen; volledig terecht en nu hopen op een stunt in Milaan.
Verwijderd
En Cillessen staat er week in week uit ook hoor.
Inderdaad erg knap, zijn weinig ploegen die op dit moment in het Westfalenstadion kunnen winnen. Dortmund moet nog aan de bak, maar op zich is er niks aan de hand als ze thuis gewoon winnen van Napoli. Olympique is toch de zwakke broeder in deze poule.Gunner schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:51:
Arsenal wint uit bij BVB. Netjes hoor.
Weer Ramsey. Wat is die man in vorm
Ben het zelf volledig eens met de woorden van Waterreus. Waarom veel geld uitgeven voor een v. Dijk als je een Veltman en Denswil uit de eigen opleiding haalt.Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:49:
De Boer zat toch wel een beetje te trollen op het einde. Beetje van der Hoorn nog inbrengen omdat dat laatst tegen Milan zo goed uitpakte. Op zich is het geeneens zo vreemd dat van der Hoorn de concurrentiestrijd van Veltman verloor als je ziet hoe goed hij de laatste tijd speelt.
En Cillessen staat er week in week uit ook hoor.
Mja ze halen dan wel vd Hoorn.
Maar vd. Hoorn heeft niet alleen de strijd tegen Veltman verloren maar eigenlijk ook gewoon tegen Denswil.
Want voor de blessure van Moisander speelde Denswil samen met Moisander in het centrum.
Dat Denswil linkspoot is en vd. Hoorn een rechtspoot maakt niets uit aangezien Moisander twee benig is.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Mijn mond viel wel even open ja, haha.Deadsy schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:58:
gatver, dat buitenspel doelpunt van Messi net in de samenvatting was echt gruwelijk.
Edit: Haha! Die eerste goal van Eto'o! Wat een blunder..
[ Voor 11% gewijzigd door RBH op 06-11-2013 23:26 ]
Kansen genoeg, maar scoren blijft een drama. Gelukkig was Celtic ook niet best vanavond.
Deze wedstrijd geeft de burger moed!
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Gunner schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:51:
Ik zei thuis precies hetzelfde!OPSLAGHOND schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:58:
Wat zielig voor die Schot dat nu net de enige speler met een baard de 3 punten pakt.
Ik krijg zin om dat shirt met mijn naam erop te kopen.Gunner schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:51:
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik vond de penalty ook goedkoop!Krukar schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:00:
Vind dat Barca toch wel verzaakt heeft tegen dit AC.... 3-1 waarvan één buitenspel goal. Met dat team van hun had het verschil groter moeten zijn.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Behoorlijk! Zeker de eerste helft was Milan nergens, op een of andere manier konden zij geen vuist maken. Jammer dat de actie van Neymar geen goal opleverde, fantastische dribbel! Barcelona iig geplaatst en bij 1 punt meer zo goed als zeker groepshoofd tenzij Milan 2 maal met enorm grote cijfers wint. Eeste doel lijkt me dus binnen, dat is het belangrijkste. Liever wat laat in het seizoen in topvorm dan winterkampioen met fantastisch voetbal en in maart overal al voor uitgeschakeld zijnKrukar schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:00:
Vind dat Barca toch wel verzaakt heeft tegen dit AC.... 3-1 waarvan één buitenspel goal. Met dat team van hun had het verschil groter moeten zijn.
Wat mij vooral tevreden stelde is dat de spelers die technisch en tactisch op niet al te hoog niveau acteerden (Van Rhijn, Poulsen, Blind, etc) het nu in ieder geval eens proberen goed te maken met inzet. Rennen over het veld en je er gewoon voor gooien, met kunst en vliegwerk de bal in bezit houden. Het ziet er misschien niet uit maar je werkt wel voor de winst.Railgunner schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:40:
Net als anderen vond ik Serero en Boilesen vanavond de slechtste spelers bij Ajax. Gelukkig liet Celtic bijna niks zien en speelden Veltman en Denswil zeer solide. Van Rhijn vond ik ook beter dan de laatste weken.
Deze wedstrijd geeft de burger moed!
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zat echt met open mond te kijken op het einde wat Poulsen daarvoor aan het doen wasGonadan schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:14:
[...]
Wat mij vooral tevreden stelde is dat de spelers die technisch en tactisch op niet al te hoog niveau acteerden (Van Rhijn, Poulsen, Blind, etc) het nu in ieder geval eens proberen goed te maken met inzet. Rennen over het veld en je er gewoon voor gooien, met kunst en vliegwerk de bal in bezit houden. Het ziet er misschien niet uit maar je werkt wel voor de winst.
Laatste 40 minuten van de wedstrijd gezien, op basis daarvan denk ik wel verdiend dat Ajax gewonnen heeft. Nog genoeg te verbeteren, maar de inzet was er in ieder geval, en dat is ook wel eens anders geweest.
Wel een heerlijk doelpunt
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik las zelfs ergens dat Arsenal de eerste ploeg in 60 wedstrijden is die er geen tegengoal kreeg, kan dat kloppen?Krukar schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:55:
[...]
Inderdaad erg knap, zijn weinig ploegen die op dit moment in het Westfalenstadion kunnen winnen.
Wel een beetje jammer dat Lewandowski de hele wedstrijd bezig was om arteta een tweede geel aan te smeren.
[ Voor 14% gewijzigd door Gunner op 07-11-2013 08:48 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Begon Arteta vanaf de aftrap al met een gele kaart?Gunner schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:46:
Wel een beetje jammer dat Lewandowski de hele wedstrijd bezig was om arteta een tweede geel aan te smeren.
⏩ PVOutput☀️
Dat klopt ongeveer, maar dat was dus de reden van Lewandowski's vervelende gedrag, om hem die tweede aan te smeren. Niet echt sportief.Quad schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:50:
[...]
Begon Arteta vanaf de aftrap al met een gele kaart?
[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 07-11-2013 08:52 ]
⏩ PVOutput☀️
Zou best goed kunnen, dit seizoen hebben ze iig alles gewonnen thuis en een paar vrij grote uitslagen (6-2 tegen HSV, 5-0 tegen Freiburg, 6-1 tegen Stuttgart).Gunner schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:46:
[...]
Ik las zelfs ergens dat Arsenal de eerste ploeg in 60 wedstrijden is die er geen tegengoal kreeg, kan dat kloppen?
Lewandowski blijft een aparte vent ook, de ene wedstrijd is hij geniaal en beslist hij de wedstrijd zo'n beetje in z'n eentje. De andere wedstrijd lijkt hij er geen zin in te hebben en loopt hij alleen maar te kloten.
[ Voor 17% gewijzigd door Krukar op 07-11-2013 08:59 ]
[ Voor 47% gewijzigd door argro op 07-11-2013 12:29 ]
*knip* troll
[ Voor 25% gewijzigd door argro op 07-11-2013 12:29 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NqKEvGQL1Mg]
Die goal van Napoli overigens ook niet vergeten, die was ook
[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 07-11-2013 10:00 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
De selectie van Sjachter Karagandy bestaat slechts uit veertien spelers, inclusief twee keepers. De technische staf van de club uit Kazachstan heeft bewust veel basisspelers in Astana achtergelaten.
Komende zondag speelt FC Sjachter de bekerfinale tegen Taraz. Voor de club nog de enige mogelijkheid om volgend seizoen Europees voetbal af te dwingen.
⏩ PVOutput☀️
Dat kan toch niet in Europees verband. Wat voor club ben je dan, echt waardeloos.
Maar waarschijnlijk mooi voor AZ, zeker gezien de huidige vorm.
RBH schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:13:
[...]
Edit: Haha! Die eerste goal van Eto'o! Wat een blunder..
[ Voor 11% gewijzigd door FiXeR.nl op 07-11-2013 10:54 ]
Ze mogen hopen dat Celtic thuis niet wint van Milan. En als Milan dat wint, dan kan Ajax het helemaal wel vergeten.
Oh ja Ajax pakt natuurlijk punten tegen Barcelona. Kom op zeg, wees realistisch.
Als Ajax door had gewild hadden ze moeten winnen bij Celtic. Dat hebben ze verprutst ondanks legio kansen.
Europa league is het maximaal haalbare.
Oh ja en stel Serero niet meer op dan. Je kan toch niet iemand opstellen die de helft van de ballen inlevert?
Moet ie doen tegen Barcelona. :-) haha dat wordt dan lachen
⏩ PVOutput☀️
Een andere mogelijkheid is een gelijkspel tussen AC Milan en Celtic. Als Ajax daarna wint van AC Milan dan zijn ze door in de Champions League, aannemende dat Barcelona van Celtic wint.Harribo schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:55:
Hoe kunnen ze nu bij Studio Sport roepen dat Ajax kans heeft om door te gaan?
Ze mogen hopen dat Celtic thuis niet wint van Milan. En als Milan dat wint, dan kan Ajax het helemaal wel vergeten.
Oh ja Ajax pakt natuurlijk punten tegen Barcelona. Kom op zeg, wees realistisch.
Als Ajax door had gewild hadden ze moeten winnen bij Celtic. Dat hebben ze verprutst ondanks legio kansen.
Europa league is het maximaal haalbare.
Het wordt nog heel zwaar om door te komen, maar het kán in ieder geval nog wel.
Benieuwd of de UEFA nog wat gaat doen. Als het een oost-europese club is pakken ze die.
Hij verzuimde, na veel schwalbe-achtig geneuzel, die ene keer dat het er wél één was, een pingel te geven aan Dortmund. Verder solide.Niku schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:19:
Beelden van rellen? Die heb ik gemist dan.
Weet iemand hoe Kuipers gisteren heeft gefloten?
Beter dan die hansworst die Klaassen geel gaf voor helemaal niets, en Celtic veel te weinig geel gaf.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Als die speler niet de hele wedstrijd bezig was met schwalbes te maken dan had hij hem waarschijnlijk nog gegeven. Poetic JusticeRamzzz schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:55:
die ene keer dat het er wél één was, een pingel te geven aan Dortmund. Verder solide.
Staat best wel wat onlineNiku schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:19:
Beelden van rellen? Die heb ik gemist dan.
Zo zie ik het ook.D-e-n schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:34:
Laat Ajax zich richten op plek 3 en laat Milan nu maar gewoon van Celtic winnen. Anders gaan dadelijk én Celtic én Milan nog over ze heen. Want ik zie Ajax niet winnen van een Milan dat de punten nog nodig heeft.
De CL is geen eredivisie waarin er elke week weer verrassingen te zien zijn.
Gewoon niet naar anderen kijken en zelf voor een maximaal resultaat gaan is denk ik het beste. Als Ajax ergens nog een punt weet te verzamelen ben je waarschijnlijk niet meer afhankelijk. Ik zie Celtic hooguit 1 punt halen, maar eigenlijk dat ook niet.Harribo schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:41:
[...]
Zo zie ik het ook.
De CL is geen eredivisie waarin er elke week weer verrassingen te zien zijn.
In principe zou deze poule gewoon moeten eindigen zoals de teams geplaatst zijn.
Verwijderd
Tjah en iemand moet de punten halen voor NederlandVerwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:51:
Voor mij mag Ajax gerust de 16-de finales van de EL halen. Komt AZ en Feyenoord goed uit vanwege de speeldata van die finales en de wedstrijden tegen eerst AZ en nadien Feyenoord die Ajax dan moet spelen
Het is zó droevig gesteld met die EL dat Ajax zich beter kan laten uitschakelen in de eerste de beste ronde (mochten ze doorgaan) en zo meer kans maken op plek 1/2 in de competitie. Eerder maakte het bij wedstrijden weinig uit of het nou om de Europa Cup I of II ging qua spanning. En ook het niveau qua clubs was gelijkmatiger verdeeld. Lijkt nu wel een echte troostprijs, het prijzengeld is ook een lachertje vergeleken met de CL.
[ Voor 41% gewijzigd door Vos op 07-11-2013 15:20 ]
De commentator zei aan het begin van de pot nog dat de scheids up-and-coming was en vrij veel geel trok.Ramzzz schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:55:
![]()
[...]
Hij verzuimde, na veel schwalbe-achtig geneuzel, die ene keer dat het er wél één was, een pingel te geven aan Dortmund. Verder solide.
Beter dan die hansworst die Klaassen geel gaf voor helemaal niets, en Celtic veel te weinig geel gaf.
Als dit een van de aankomende toppers is onder de scheidsrechters dan is de situatie dus echt om te janken.
Zoals je zelf al zegt, hij geeft Klaassen geel voor iets wat geen overtreding is en laat Celtic links en rechts tikken uitdelen en geeft niet meer dan een waarschuwing.
Is gewoon weer een van de redenen waarom camera beelden gebruikt moeten worden en de 4e man actieveren betrokken moet worden.
Want slim tikjes uitdelen die de scheids niet ziet daar kun je toch de wedstrijd mee beinvloeden.
Zoals bv die smerige overtreding op Moisander door Milan. De scheids zag het niet maar de camera wel en de gast die het deed is er nooit voor bestraft. Maar Ajax moet wel Moisander een tijdje missen.
Die UEFA lijst is nu al zo verpest door de andere clubs die het hebben laten lopen, dat die paar punten ook niet meer uitmaken. Nederland stond t/m de 3e speelronde 21e. Zelfs Kazachstan doet het nog beter...TB1989 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:46:
Lekker goaltje van Maher, mooie en snelle combinatiePSV domineert, Zagreb komt er nauwelijks door heen. Dit volhouden in de tweede helft en je houdt de 3 punten mooi in Nederland. Zou goed zijn voor de ranking op de UEFA lijst en voor het overwinteren!
Een verademing, zit nu lekker tempo in de wedstrijd
Narsingh is fijne speler. Ook de enige die een man kan passeren
En Zweden doet het slechter. Mochten AZ, Ajax en PSV 'gewoon' - wat het natuurlijk niet is in de huidige tijd met het NL voetbal - tot de laatste 16 kunnen komen, dan halen ze netjes een goed aantal punten binnen en blijft de schade beperkt. Liever dat dan dat ze het nu allemaal opgeven omdat Utrecht zich heeft laten afbluffen door een Lumburgse 4eklasser, om maar een voorbeeld te noemen.tweaker2010 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:50:
[...]
Die UEFA lijst is nu al zo verpest door de andere clubs die het hebben laten lopen, dat die paar punten ook niet meer uitmaken. Nederland stond t/m de 3e speelronde 21e. Zelfs Kazachstan doet het nog beter...
Sierd de Vos?Vlassie1980 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:09:
Ik zit even de livestream van AZ op RTL 7 te kijken maar wat een zaad commentaar zeg, ik weet niet wie die knakker is maar dit is echt tenenkrommend zo slaapverwekkend....
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Had nog even het artikel gelezen en de insteek was inderdaad de (bij het grote publiek) nét iets minder bekende namen t/m 22 jaar maar wel spelers die tegen het WK in 2022 bij dé grote namen van hun land zijn. Zelf zat ik nog aan Insigne te denken vóór de uitleg gelezen te hebben maar hij werd door de schrijver(s) ook als mogelijke naam genoemd (samen met nog 1). Uiteindelijk moesten ze toch een keuze maken en viel hij er net buiten.Mosin schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:42:
Oke, dan snap ik dus duidelijk het begrip talent niet, maar goed![]()
Ik geef toe, dat ik hem niet vaak zie spelen, maar het rijtje staat voor mij zo in de Bundeslia als ik kijk: Bayern, Dortmund en S04. Als ik dan Schalke kijk, dan kijk ik toch wel eens naar Draxler, maar ik kan niet zeggen, dat hij echt veel brengt, soms doet hij dat wel, maar niet zo veel als de andere ''grotere'' jongens als doen.
Als ik de mensen moest kiezen, dan ging inderdaad in de richting van Reus, Götze enz. Zij hebben namelijk al veel ervaring enz. In ieder geval zijn zij dus al geen talenten meer.
Bij Duitsland zijn de eerste twee namen idd Götze en Reus dus kwamen de net iets minder genoemde namen van Draxler en Schürrle erin ... Ik denk ook niet dat Isco al een bekende naam is bij het grote publiek maar dat zal niet lang meer duren
There were moments at the 11th UEFA European Under-19 Championship when the Barça youth-team product seemed determined to dismantle opposing defences by himself, his unwavering focus and drive almost acting against the best interests of the team. Yet it was the team that benefited most when Deulofeu got it right, and in the end, his decision-making and finishing counted highest among the factors that led to Spain's victory.
⏩ PVOutput☀️
Sier de Vos is de meest verschrikkelijke commentator op de Nederlandse televisie. Praat over alles behalve over voetbal. Kijk een leuke anekdote is op zijn tijd leuk en wellicht leerzaam maar dat gelul van hem over restaurantjes op de Ramblas of voetballers die eruit zien als Skoda automonteurs begint een beetje oud te worden. Dan luister ik liever naar een Jeroen Grueter of good old Evert ten Napel.Vlassie1980 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:09:
Ik zit even de livestream van AZ op RTL 7 te kijken maar wat een zaad commentaar zeg, ik weet niet wie die knakker is maar dit is echt tenenkrommend zo slaapverwekkend....
Geef mij maar John Motson, dat is pas een commentator.
[ Voor 5% gewijzigd door CR1691 op 07-11-2013 22:35 ]
PSN: Finally_Chris
Regeren is vooruitschuiven
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
⏩ PVOutput☀️
Wel de sfeer van het stadion, maar geen (overbodig) commentaar.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Die doet toch alles wat Oranje is bij Sbs, dus alleen op de toernooien zelf doet die Oranje niet? Ja een ramp, daarom ook moet NL weg bij dat Sbs.Terryb47 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:53:
De meest irritante commentator is toch echt Leo Oldenburger, echt verschrikkelijk om naar te luisteren. Bij mij gaat het geluid uit als ik geen andere keuze heb.
Ik zeg terug naar Rtl met "Oranje Uit" en Leo (Driessen). En thuis-wedstrijdjes maar bij de Nos.
[ Voor 10% gewijzigd door Sjah op 08-11-2013 06:16 ]
DitOPSLAGHOND schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:13:
Het wordt tijd voor een optie om het commentaar uit te zetten.
Wel de sfeer van het stadion, maar geen (overbodig) commentaar.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Sierd de Vos praat over andere dingen omdat er ook totaal geen voetbal te bespreken is, de helft van de tijd proberen speler 'te voetballen' en ik leef mee met Sierd. Geef mij dan maar leuke verhalen over zaakwaarnemers.CR1691 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:32:
[...]
Sier de Vos is de meest verschrikkelijke commentator op de Nederlandse televisie. Praat over alles behalve over voetbal. Kijk een leuke anekdote is op zijn tijd leuk en wellicht leerzaam maar dat gelul van hem over restaurantjes op de Ramblas of voetballers die eruit zien als Skoda automonteurs begint een beetje oud te worden. Dan luister ik liever naar een Jeroen Grueter of good old Evert ten Napel.
Geef mij maar John Motson, dat is pas een commentator.
Sierd is bij de Spaanse wedstrijden ook geniaal; aan het einde van een wedstrijd lekker een culinair tipje. Wie-wie aanspeelt kan ik zelf ook wel zien.
Bij Sport1 kan dit toch?Rooke schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 07:15:
[...]
DitIk kan namelijk ook wel zien wie de bal naar wie speelt.
[ Voor 10% gewijzigd door xzaz op 08-11-2013 08:43 ]
Schiet tussen de palen en je scoort!
Dankzij hem weet ik de bijbaan van alle Dordrecht spelers
Inderaad, denk maar niet dat hij opstaat en zin heeft om AZ - Bla bla chorini bla bla te commentariëren. Er gebeurd ook geen reed, het is allemaal zo ontiegelijk traag. Hier bij de zaterdagamateurs gaat het nog sneller.Afvalzak schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:55:
Ik heb ook wel medelijden met Sjierd, moet hij weer Dordrecht - Jong Twente gaan doen, geen hond in het stadion, verschrikkelijke wedstrijd en hij moet er wat moois van maken.
Dankzij hem weet ik de bijbaan van alle Dordrecht spelers
Schiet tussen de palen en je scoort!
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum