Als het nou weer een klassiek bekertoernooi wordt zou het wel tof zijn, die EL. Nu is het een gedrocht van een toernooi, een Cl met allemaal B- en C-ploegen. Slecht voetbal, half gevulde stadions, tripjes naar landen waar je niet dood gevonden wilt worden, een achterlijke groepsfase...
Het is een kwestie van overleven tot de winter, daarna kan je best mooie ploegen loten en leuke wedstrijden krijgen.TB1989 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:16:
Als het nou weer een klassiek bekertoernooi wordt zou het wel tof zijn, die EL. Nu is het een gedrocht van een toernooi, een Cl met allemaal B- en C-ploegen. Slecht voetbal, half gevulde stadions, tripjes naar landen waar je niet dood gevonden wilt worden, een achterlijke groepsfase...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Klopt, maar voor de winter is het gewoon een gedrocht. Knock-out toernooi zou veel leuker zijn.ph4ge schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:52:
[...]
Het is een kwestie van overleven tot de winter, daarna kan je best mooie ploegen loten en leuke wedstrijden krijgen.
Honderd procent mee eens:Niku schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:53:
[...]
Klopt, maar voor de winter is het gewoon een gedrocht. Knock-out toernooi zou veel leuker zijn.
- Half lege stadions
- Klote tijden
- Veel te veel groepen
- Je verdient er geen pepernoot mee
Daarnaast vind ik ook dat de Champions League ook niet meer klopt qua naam, het zou een competitie van landskampioenen moeten zijn maar je ziet nu alleen nog maar de top van Engeland, Spanje, Italie en Duitsland met 3 of 4 ploegen terwijl wij het met 1 plaatsje mogen doen en de 2e voorrondes mag spelen.
Maar ik heb begrepen dat de UEFA bezig is om alles te herzien. Ben benieuwd of ze dan met een nog groter gedrocht gaan komen.
ik zeg: duh....Vlassie1980 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:04:
[...]
Maar ik heb begrepen dat de UEFA bezig is om alles te herzien. Ben benieuwd of ze dan met een nog groter gedrocht gaan komen.
Lijkt me geen twijfel over mogelijk 
Op zich is de CL qua opzet wel prima, dat er zoveel minder aansprekende namen tussen zitten komt vooral door de groei van oost-europese competities omdat daar veel geld zit. Dus onbekende ploegen die verder komen, en daardoor op dit moment niet aansprekend zijn.
Wat ze moeten doen is het prijzengeld anders verdelen. Gooi alles van de EL en CL in 1 pot, doe 20-25% naar de EL, 75-80% naar de CL en 't wordt al heel wat aantrekkelijker voor ploegen om mee te doen aan de EL. Als je het prijzengeld vervolgens eerst gebruikt om de reis- en verblijfskosten te vergoeden en de rest uitkeert als prestatiebonussen, waarbij winst geld oplevert en verder extra bonus bij halen van kwart/halve/finale, dan zullen ploegen ook sneller voor de winst gaan en de wedstrijden wat leuker worden.
Op zich is de CL qua opzet wel prima, dat er zoveel minder aansprekende namen tussen zitten komt vooral door de groei van oost-europese competities omdat daar veel geld zit. Dus onbekende ploegen die verder komen, en daardoor op dit moment niet aansprekend zijn.
Wat ze moeten doen is het prijzengeld anders verdelen. Gooi alles van de EL en CL in 1 pot, doe 20-25% naar de EL, 75-80% naar de CL en 't wordt al heel wat aantrekkelijker voor ploegen om mee te doen aan de EL. Als je het prijzengeld vervolgens eerst gebruikt om de reis- en verblijfskosten te vergoeden en de rest uitkeert als prestatiebonussen, waarbij winst geld oplevert en verder extra bonus bij halen van kwart/halve/finale, dan zullen ploegen ook sneller voor de winst gaan en de wedstrijden wat leuker worden.
Ik les net dat van Gaal Veltman en Narsingh heeft opgeroepen. Dat geeft maar weer aan hoe nutteloos die voorselectie is. Want daar zaten ze niet in.
Ik heb er wel mijn vraagtekens bij. Vorig jaar riep hij Indi al op na twee sterke potten tegen Dynamo Kiev. Daar was iedereen een tijd lang blij mee maar inmiddels weer niet. In het begin van het seizoen was Bruma de man, daarna riepen sommigen al om Denswil maar nu die uit de basis gespeeld dreigt te worden door Veltman roept van Gaal hem op.
Is dat niet te snel? Als Veltman ergens in maart een vormdipje heeft, komt dan Rekik weer in beeld?
Ik heb er wel mijn vraagtekens bij. Vorig jaar riep hij Indi al op na twee sterke potten tegen Dynamo Kiev. Daar was iedereen een tijd lang blij mee maar inmiddels weer niet. In het begin van het seizoen was Bruma de man, daarna riepen sommigen al om Denswil maar nu die uit de basis gespeeld dreigt te worden door Veltman roept van Gaal hem op.
Is dat niet te snel? Als Veltman ergens in maart een vormdipje heeft, komt dan Rekik weer in beeld?
Veltman speelde één wedstrijd keigoed... en een paar aardig, misschien zelfs meer dan aardig. Ik denk dat Ajax een zicht van verlichting slaakte, en spontaan het vertrek van eerst Vertonghen en later Alderweireld vergat.
Het lijkt mij net het type speler dat niet naast zijn schoenen gaat lopen, maar juist extra goed zijn best doet na selectie.
Narsingh is net terug van een blessure... en dan is dit wel echt 'scorebord-selectie'... Je weet dat hij goed was vóór zijn blessure, maar laat hem eerst maar eens een paar wedstrijden uitblinken dan.
Het lijkt mij net het type speler dat niet naast zijn schoenen gaat lopen, maar juist extra goed zijn best doet na selectie.
Narsingh is net terug van een blessure... en dan is dit wel echt 'scorebord-selectie'... Je weet dat hij goed was vóór zijn blessure, maar laat hem eerst maar eens een paar wedstrijden uitblinken dan.
[ Voor 12% gewijzigd door Ramzzz op 08-11-2013 12:27 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik vind De Vrij of Bruma nu ook geen types die naast de schoenen gaan lopen dus dat zegt niet zoveel.Ramzzz schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:25:
Ik bedoel uiteraard meer het nonchalant spelen wanneer je 'erbij' hoort.
Dat meende ik toch wel een beetje te zien bij die twee, of was het gewoon een kwestie van hopeloos uit vorm en een paar off days?
Dat meende ik toch wel een beetje te zien bij die twee, of was het gewoon een kwestie van hopeloos uit vorm en een paar off days?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Vanuit de overweging 'Veltman laat zich op een Europees podium zien' snap ik het wel. Daarom vind ik in principe ook dat Vlaar onbetwiste basisspeler moet zijn. Wat ik dan niet begrijp is dat Bruma niet geselecteerd wordt in plaats van een der twee Feyenoorders. Ik vind die Europese ervaring (lees: ervaring buiten de speeltuin van de eredivisie) toch echt belangrijk, je leert daar veel, ook in de EL.
@Ramzzz
Voetballende verdedigers zullen eerder een nonchalante houding hebben. Dat zegt niks over hun inzet.
De Vrij is volgens mij onzeker geworden van al dat gezeur rondom zijn persoon. Dan moest hij van Koeman harder ingrijpen en maakt hij plots een onhandige overtreding op het middenveld. Terwijl van Gaal hem volgens juist selecteert omdat hij als geen ander goed inschuift zoals van Gaal het wil.
Goed dat van Gaal hem erbij houdt. Dan komt het wel weer goed ook.
@Niku
Dus als Ajax straks wordt uitgeschakeld dan moeten we Veltman weer dumpen?
Voetballende verdedigers zullen eerder een nonchalante houding hebben. Dat zegt niks over hun inzet.
De Vrij is volgens mij onzeker geworden van al dat gezeur rondom zijn persoon. Dan moest hij van Koeman harder ingrijpen en maakt hij plots een onhandige overtreding op het middenveld. Terwijl van Gaal hem volgens juist selecteert omdat hij als geen ander goed inschuift zoals van Gaal het wil.
@Niku
Eens.D-e-n schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:37:
@Ramzzz
En Koeman zal daar ook wel aan bijdragen. Goed dat zowel bij Ajax, Feyenoord als PSV oud-topspelers nu coach zijn, die meer op internationaal gebied aan ervaring hebben, en die weten hoe je verdedigers opleidt.De Vrij is volgens mij onzeker geworden van al dat gezeur rondom zijn persoon. Dan moest hij van Koeman harder ingrijpen en maakt hij plots een onhandige overtreding op het middenveld. Terwijl van Gaal hem volgens juist selecteert omdat hij als geen ander goed inschuift zoals van Gaal het wil.
Dat laatste lijkt me onzin. Laten we blij zijn dat er een viertal (zestal, met misschien Rekik en Denswil erbij?) - in Nederland spelende - centrale verdedigers is, waar je op zou kunnen bouwen, gezien hun leeftijd.@Niku
Iemand als Van Dijk zie ik ook wel graag een keer debuteren, kopsterk, fysiek zo sterk als een beer, en vooral: lang!
[ Voor 59% gewijzigd door Ramzzz op 08-11-2013 12:43 ]
De Vrij is idd een onzeker figuur (een soort vd Hoorn zeg maar), ik vindt dat hij internationaal nog tekort komt.D-e-n schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:37:
@Ramzzz
@Niku
Veltman wordt veel te snel opgeroepen. Doet me denken aan die hype rond Boerrigter vorig seizoen.
Van Dijk in oranje lijkt me ook een slecht idee, alsof hij zoveel beter is dan die andere jongens? 1 goede wedstrijd tegen Ajax in de CL zegt niets. Bovendien stelt die competie in Schotland niets voor qua niveau.
[ Voor 10% gewijzigd door tweaker2010 op 08-11-2013 12:44 ]
Nee natuurlijk niet, hij heeft dan toch de ervaring opgedaan?D-e-n schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:37:
@Niku
Je hebt er altijd bij die ineens naar het hoogste podium kunnen, en anderen die podiumvrees/instant sterallures hebben...
Dat moet ook een inschatting van een bondscoach zijn. Karakter is al aanwezig, ongeacht de kwaliteit van het spel. Ik vind Veltman daarin een goed voorbeeld - vooralsnog dan. Hij staat er.
Dat moet ook een inschatting van een bondscoach zijn. Karakter is al aanwezig, ongeacht de kwaliteit van het spel. Ik vind Veltman daarin een goed voorbeeld - vooralsnog dan. Hij staat er.
De Vrij kun je niet vergelijken met vd Hoorn. Je hebt het verschil tussen vd Hoorn en De Vrij kunnen zien op het EK vorig jaar: alle balans en alle opbouw was verdwenen zonder De Vrij.
Onzekerheid ondervindt iedereen op een bepaald moment in zijn leven. Dat zegt ook niets over het niveau.
Onzekerheid ondervindt iedereen op een bepaald moment in zijn leven. Dat zegt ook niets over het niveau.
De Vrij ook in die twee potten tegen Dynamo Kiev vorig jaar. Het is geen zwart-wit verhaal: die ervaring.Niku schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:44:
[...]
Nee natuurlijk niet, hij heeft dan toch de ervaring opgedaan?
[ Voor 33% gewijzigd door D-e-n op 08-11-2013 12:48 ]
Natuurlijk is dat veel te snel. Als je elke speler op moet roepen die 1 goede wedstrijd gespeeld heeft heb je een selectie van een paar honderd man. Het is ook een dikke vinger naar spelers van ongeveer dezelfde leeftijd die al 75 wedstrijden of meer gespeeld hebben op het hoogste niveau. Dan kan ik Narsingh nog eerder begrijpen omdat hij voor zijn blessure ook een hoop heeft laten zien (ook veel te vroeg natuurlijk, maar goed).D-e-n schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:22:
Ik les net dat van Gaal Veltman en Narsingh heeft opgeroepen. Dat geeft maar weer aan hoe nutteloos die voorselectie is. Want daar zaten ze niet in.
Ik heb inderdaad de indruk dat het etiket onzeker persoon slechts gebaseerd is op 1 wedstrijd van Oranje en misschien nog een paar samenvattingen. Het is juist het tegenovergestelde van het type dat de Vrij in werkelijkheid is. Hij staat juist bekend om de rust in zn spel, zelfs een beetje overmoedig. Zn zwakke punt is dat hij te vaak de voetballende oplossing zoeken en dat is juist een teken van overmoedig zijn en niet onzekerheid.D-e-n schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:45:
De Vrij kun je niet vergelijken met vd Hoorn. Je hebt het verschil tussen vd Hoorn en De Vrij kunnen zien op het EK vorig jaar: alle balans en alle opbouw was verdwenen zonder De Vrij.
Juist in zn eerste wedstrijden stond hij er ook gelijk, wellicht een beetje te vergelijken met Veltman nu. De Vrij zn eerste basisplaats was in een volle Kuip tegen Ajax wat toen FC Suarez was. Toen was iedereen al onder de indruk van de rust in zn spel en dat Suarez er niet aan te pas kwam. De periode van twijfel was aan het begin van dit seizoen en is inmiddels ook alweer een tijdje afgesloten.
Echt he, je speelt 2 zwakke wedstrijden en je bent gelijk een onzeker figuur.
[ Voor 35% gewijzigd door ph4ge op 08-11-2013 12:54 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Waar schets ik een zwart-wit verhaal dan? Het is toch een feit dat Feyenoord weer geen Europees voetbal speelt. En in dat opzicht vind ik het wel een goed argument om spelers die wel Europees spelen (Veltman, Denswil, Bruma, Rekik, Van Dijk) ook een kans te geven. Misschien een kans die een tikje groter is dan die van BMI en De Vrij.D-e-n schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:45:
[...]
De Vrij ook in die twee potten tegen Dynamo Kiev vorig jaar. Het is geen zwart-wit verhaal: die ervaring.
Mentaliteit kan wel degelijk het verschil maken tussen een topspeler en een subtopper. Dat bepaald dus ook in grote mate het niveau wat je aankan.D-e-n schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:45:
In dat geval moet je alleen maar spelers oproepen die Europese wedstrijden spelen en verder niet. Maar negeren dat ze in de Eredivisie minimaal gelijkwaardig presteren, waar de Vrij overigens vaker speelt en ook vaker goed speelt. Overigens heeft de Vrij ook meer Europese wedstrijden in de benen, en veel meer (jeugd) interlands wat natuurlijk ook ervaring is.Niku schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:55:
Waar schets ik een zwart-wit verhaal dan? Het is toch een feit dat Feyenoord weer geen Europees voetbal speelt. En in dat opzicht vind ik het wel een goed argument om spelers die wel Europees spelen (Veltman, Denswil, Bruma, Rekik, Van Dijk) ook een kans te geven. Misschien een kans die een tikje groter is dan die van BMI en De Vrij.
[ Voor 13% gewijzigd door ph4ge op 08-11-2013 12:59 ]
Ik lees trouwens net dat Stekelenburg sinds lange tijd weer bij de selectie zit, dat is wel positief.
Ik ben benieuwd of hij de kans krijgt en hoe hij het doet.
Ik ben benieuwd of hij de kans krijgt en hoe hij het doet.
Nee maar dat bedoel ik niet. Het is een feit dat Europese ervaring belangrijk is, toch? Daarom vind ik het enorm jammer dat Feyenoord niet Europees speelt, want dat was goed geweest voor de ontwikkeling voor die jongens. Zeker in een pre-WK jaar. En zeker, de Eredivisie is ook belangrijk, want daar laten ze zich ten slotte elke week zien. Maar dat extra podium, Europees, dat ze missen ten op zichte van anderen, is erg jammer.ph4ge schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:57:
[...]
In dat geval moet je alleen maar spelers oproepen die Europese wedstrijden spelen en verder niet. Maar negeren dat ze in de Eredivisie minimaal gelijkwaardig presteren, waar de Vrij overigens vaker speelt en ook vaker goed speelt. Overigens heeft de Vrij meer Europese wedstrijden in de benen.
Je suggereerde dat Bruma opgeroepen moet worden omdat hij Europees speelt. Maar dan moet hij wel goed spelen. Anders is het juist misschien logischer om een speler te nemen die weliswaar geen Europees voetbal speelt maar het in het verleden wel goed gedaan heeft.
Denswil gaat straks gewoon weer naar de bank als Moisander terug is. Als De Vrij en Indi het onder van Gaal (Europees) goed doen is er niks op tegen om die gewoon te handhaven. Overigens denk ik dat Indi gewoon als back sowieso meegaat.Het is toch een feit dat Feyenoord weer geen Europees voetbal speelt. En in dat opzicht vind ik het wel een goed argument om spelers die wel Europees spelen (Veltman, Denswil, Bruma, Rekik, Van Dijk) ook een kans te geven. Misschien een kans die een tikje groter is dan die van BMI en De Vrij.
Maar die dip van De Vrij nu zegt niks over zijn niveau. Hoe hij zich nu ontwikkelen gaat en omgaat met de tegenslag: dát zegt wat over zijn niveau.tweaker2010 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:56:
[...]
Mentaliteit kan wel degelijk het verschil maken tussen een topspeler en een subtopper. Dat bepaald dus ook in grote mate het niveau wat je aankan.
Jammer ja. Maar ik bedoel te zeggen dat het niet zo is dat die anderen zich nu al veel bewezen hebben op dat niveau. Dat wedstrijdje van Veltman nu zegt net zo veel als die sterke pot van De Vrij tegen Kiev vorig jaar.Niku schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:01:
[...]
Maar dat extra podium, Europees, dat ze missen ten op zichte van anderen, is erg jammer.
Helemaal mee eens:D-e-n schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:06:
[...]
Maar die dip van De Vrij nu zegt niks over zijn niveau. Hoe hij zich nu ontwikkelen gaat en omgaat met de tegenslag: dát zegt wat over zijn niveau.
[...]
Jammer ja. Maar ik bedoel te zeggen dat het niet zo is dat die anderen zich nu al veel bewezen hebben op dat niveau. Dat wedstrijdje van Veltman nu zegt net zo veel als die sterke pot van De Vrij tegen Kiev vorig jaar.
Er is niet 1 voetballer die nooit in een dip heeft gezeten, soms lukt het niet en dan heb je hier en daar wat kritiek (beter: feedback) nodig om er uiteindelijk sterker uit te komen. Punt wat tegenwoordig erger is dan vroeger is dat er zoveel (social) media aandacht aan besteed wordt. Psychologisch is het bijna onmogelijk om "zeker van jezelf" te blijven wanneer het ganze land je afkraakt en aangeeft "dat je het niet hebt".
Het is heel normaal dat spelers dan aan zichzelf gaan twijfelen.
Het voorbeeld van de domme overtreding nadat hem was verteld wat harder te moeten spelen is een vrij logisch gevolg van dat iemand (té) goed zijn best doet e.e.a. op te pakken en te verbeteren op basis van wat hem verteld is. Uiteindelijk qua hardheid heeft het volgens mij wel geholpen, hij ligt in elk geval minder op de grond in (fysieke) duels.
Van mij mogen ze de CL en EL opdelen in een Oost- en een West-Europese competitie waarvan dan de winnaars in een finale uitmaken wie de echte kampioenen zijn...rik86 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:12:
Lijkt me geen twijfel over mogelijk
Op zich is de CL qua opzet wel prima, dat er zoveel minder aansprekende namen tussen zitten komt vooral door de groei van oost-europese competities omdat daar veel geld zit. Dus onbekende ploegen die verder komen, en daardoor op dit moment niet aansprekend zijn...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
We vergeten nogal eens dat ze 20 of 21 zijn. Stam en De Boer waren ook nog niet de verdedigers die ze op hun 25e waren. Rekik, Bruma, De Vrij, Indi, Veltman, Denswil: er is geen peil op te trekken wie er nu uiteindelijk het blijvertje gaat zijn. Ik denk wel dat iemand als Vlaar wel binnen een paar jaar gaat sneuvelen ten gunste van de jongeren.
Het gaat om nu, vorig jaar telt niet meer. In het voetbal moet je blijven presteren anders wordt je snel afgedankt. Leuk voor de Vrij dat hij vorig jaar 1 wedstrijd sterk gespeeld heeft, maar dat zegt nu niets meer.D-e-n schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:06:
[...]
Jammer ja. Maar ik bedoel te zeggen dat het niet zo is dat die anderen zich nu al veel bewezen hebben op dat niveau. Dat wedstrijdje van Veltman nu zegt net zo veel als die sterke pot van De Vrij tegen Kiev vorig jaar.
Zelfde geldt met die aanvoerdersband, zo ben je aanvoerder en zo sta je ernaast...
[ Voor 7% gewijzigd door tweaker2010 op 08-11-2013 13:19 ]
Met dat laatste ben ik het wel eens. Maar voor nu vind ik Vlaar onbetwiste nummer 1 is, centraal dan. Vind ook dat die eigenlijk absurd weinig interlands heeft gespeeld, relatief gezien.
De Vrij heeft een hele lange tijd heel goed gespeeld. Van Gaal was niet voor niks fan van hem. Nu had hij een dip maar volgens mij gaat het nu al weer beter.tweaker2010 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:16:
[...]
Het gaat om nu, vorig jaar telt niet meer. In het voetbal moet je blijven presteren anders wordt je snel afgedankt. Leuk voor de Vrij dat hij vorig jaar 1 wedstrijd sterk gespeeld heeft, maar dat zegt nu niets meer.
Je moet ook vooruit kijken: als een bondscoach denkt dat een speler weer uit de dip gaat komen is er (in het kader van vertrouwen) niks mis mee hem in elk geval bij de groep van 23 te houden. Die anderen moeten ook maar aantonen dat ze over meerdere wedstrijden beter zijn.
Die had tot vorig jaar ook zijn mindere momenten. Volgens mij richting het EK nog.Niku schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:16:
Met dat laatste ben ik het wel eens. Maar voor nu vind ik Vlaar onbetwiste nummer 1 is, centraal dan. Vind ook dat die eigenlijk absurd weinig interlands heeft gespeeld, relatief gezien.
Ik vind niet dat er overigens niet een nummer één is. Daar is het verschil te klein voor. Je neemt er vier mee en dan zien we het wel in de voorbereiding.
Voor mij is ook Vlaar logisch. Indi zal wel LB worden, hij is al beter dan Blind en die speelt straks alleen nog maar op een andere positie.Niku schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:16:
Janmaat en Vd Wiel dreigen een luxe probleem te worden. Als Vd Wiel het goed blijft doen bij PSG zou het logisch zijn als hij speelt, ook al speelt Janmaat ook prima.
Voor mij kan de positie naast Vlaar echt nog door een stuk of 8 spelers opgevuld worden. Ook door Veltman als hij de rest van het seizoen alles bij Ajax speelt, waarvan een groot deel goed. Anders vind ik toch echt dat een ander die het al veel langer laat zien het meer verdient.
[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 08-11-2013 13:29 ]
Precies. BMI, Rekik, Bruma, De Vrij, Veltman etc zijn allemaal wel kandidaten. Ben benieuwd of Douglas nog in beeld gaat komen, verwacht van niet. Heb geen idee hoe die het doet overigens.ph4ge schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:27:
[...]
Voor mij is ook Vlaar logisch. Indi zal wel LB worden, hij is al beter dan Blind en die speelt straks alleen nog maar op een andere positie.
Janmaat en Vd Wiel dreigen een luxe probleem te worden. Als Vd Wiel het goed blijft doen bij PSG zou het logisch zijn als hij speelt, ook al speelt Janmaat ook prima.
Voor mij kan de positie naast Vlaar echt nog door een stuk of 8 spelers opgevuld worden. Ook door Veltman als hij de rest van het seizoen alles bij Ajax speelt, waarvan een groot deel goed.
Waarbij het mij logisch lijkt dat de jongens die het tijdens de kwalificatie ook uitstekend hebben gedaan een streepje voor verdienen. Op basis van die pot tegen Estland kan je heel Oranje van die avond wel thuislaten, 1 offday moet ook niet het einde betekenen.Niku schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:29:
[...]
Precies. BMI, Rekik, Bruma, De Vrij, Veltman etc zijn allemaal wel kandidaten. Ben benieuwd of Douglas nog in beeld gaat komen, verwacht van niet. Heb geen idee hoe die het doet overigens.
Janmaat/vd Wiel is niet echt een probleem. Die neem je allebei mee. Er zijn alleen nog maar oefenpotten dus van Gaal hoeft nu ook niet echt te kiezen. Als je Indi als linksback-kandidaat ziet dan heb je nog vijf man (De Vrij, Veltman, Vlaar, Bruma, Rekik) voor vier plekken. Anders zes.
Op het middenveld heb je voor de verdedigende positie ook nog een leuke strijd: Schaars, Clasie, De Jong en Strootman. Daar moet er minimaal eentje vanaf.
Alleen voorin is het karig: Robben, van Persie en Lens zijn basis. Huntelaar is de andere spits of kiest van Gaal dan toch voor Kuyt? Lijkt me dat het voor de reserve-vleugels tussen Narsingh, Depay en Boetius gaat. Of Elia moet ineens weer boven komen drijven.
edit:
Ik zie nu pas dat Vorm ontbreekt. Wat zit daar nu weer achter?
Op het middenveld heb je voor de verdedigende positie ook nog een leuke strijd: Schaars, Clasie, De Jong en Strootman. Daar moet er minimaal eentje vanaf.
Alleen voorin is het karig: Robben, van Persie en Lens zijn basis. Huntelaar is de andere spits of kiest van Gaal dan toch voor Kuyt? Lijkt me dat het voor de reserve-vleugels tussen Narsingh, Depay en Boetius gaat. Of Elia moet ineens weer boven komen drijven.
edit:
Ik zie nu pas dat Vorm ontbreekt. Wat zit daar nu weer achter?
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 08-11-2013 13:43 ]
Strootman lijkt me onomstreden basisspeler. De Jong is een goede tweede, of zelfs een mede basisspeler. Clasie en Schaars zullen beide moeten vechten, met een beetje pech voor hun is het zelfs beide niet.D-e-n schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:39:
Ik zie Indi als een kandidaat voor beide posities, daarom zou ik hem sowieso meenemen. Dan kan je Blind opstellen in wedstrijden waar de tegenstander geen buitenspelers heeft of je verwacht voornamelijk aan te vallen en Indi de rest.D-e-n schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:39:
Janmaat/vd Wiel is niet echt een probleem. Die neem je allebei mee. Er zijn alleen nog maar oefenpotten dus van Gaal hoeft nu ook niet echt te kiezen. Als je Indi als linksback-kandidaat ziet dan heb je nog vijf man (De Vrij, Veltman, Vlaar, Bruma, Rekik) voor vier plekken. Anders zes.
Ik zie echt helemaal niets in Schaars en hij is ook al vrij oud. Lijkt mij een makkelijke keuze. Als Blind het goed blijft doen kan die ook in dit rijtje aansluiten en van Fer ben ik ook wel fan. Dat zijn allebei andere types dan Strootman/De Jong/Clasie.D-e-n schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:39:
Wellicht Schaken, daar ziet Van Gaal ook wat in en hij doet het niet onaardig in Oranje. Hij heeft ook een dipje gehad en is op de weg terug. Van Persie, Robben en Lens is natuurlijk wel een top aanval, maar daarachter blijft het karig. Spelers als Elia, Boerighter en Labyad lijken het toch niet waar te kunnen maken.D-e-n schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:39:
Ik vind Narsingh, Depay, Boetius toch nog wel wat meer brengen dan Schaken.ph4ge schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:46:
Wellicht Schaken, daar ziet Van Gaal ook wat in en hij doet het niet onaardig in Oranje. Hij heeft ook een dipje gehad en is op de weg terug. Van Persie, Robben en Lens is natuurlijk wel een top aanval, maar daarachter blijft het karig.
Die lijken me alledrie compleet kansloos.Spelers als Elia, Boerighter en Labyad lijken het toch niet waar te kunnen maken.
Waarvan alleen Narsingh op rechts kan spelen en dat is nog maar even afwachten hoe hij zich hersteld na zo'n blessure. Depay en Boetius zijn ook andere types, veel meer op de eigen actie gericht.Niku schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:53:
Ik vind Narsingh, Depay, Boetius toch nog wel wat meer brengen dan Schaken.
Boetius is van origine rechtsbuiten dacht ik hoor.
Je kunt schuiven met Lens. Lens op rechts, Depay op links bijvoorbeeld.
Bovendien kan Depay ook op rechts spelen. Doet hij vaak zat tijdens de wedstrijden van PSV.
Nee, merp!
Dan krijg je Barcelona of Manchester United tegen de kampioen van Albanië of Finland. Word je ook niet vrolijk van!Vlassie1980 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:04:
[...]
Daarnaast vind ik ook dat de Champions League ook niet meer klopt qua naam, het zou een competitie van landskampioenen moeten zijn maar je ziet nu alleen nog maar de top van Engeland, Spanje, Italie en Duitsland met 3 of 4 ploegen terwijl wij het met 1 plaatsje mogen doen en de 2e voorrondes mag spelen.
Vind de opzet van de Champions League wel prima zo. Over de naam valt misschien te twisten, maar het zijn vaak mooie affiches en prachtige wedstrijden.chim0 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:54:
[...]
Dan krijg je Barcelona of Manchester United tegen de kampioen van Albanië of Finland. Word je ook niet vrolijk van!
Voor de CL wel ja, de EL kunnen ze tegenwoordig beter de Oost-Europa League noemen. Zo'n poule als PSV nu heeft, dat interesseert toch helemaal niemand iets?Niku schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:19:
[...]
Vind de opzet van de Champions League wel prima zo. Over de naam valt misschien te twisten, maar het zijn vaak mooie affiches en prachtige wedstrijden.
Het heeft wel iets.toolkist schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:08:
[...]
Voor de CL wel ja, de EL kunnen ze tegenwoordig beter de Oost-Europa League noemen. Zo'n poule als PSV nu heeft, dat interesseert toch helemaal niemand iets?
Clubs waar je anders weinig van hoort, reizen naar een plaats waar je anders niet heel snel komt. Nee ik vind het wel wat hebben ipv jaarlijks naar bijvoorbeeld Madrid te gaan om kansloos van Real te verliezen.
Spanje heeft meer teams dan alleen Real en Barca 
Een wedstrijd tegen een team "uit de buurt" spreekt mij toch heel wat meer aan dan een Oostblok team
Een wedstrijd tegen een team "uit de buurt" spreekt mij toch heel wat meer aan dan een Oostblok team
De Spaanse competitie stelt buiten de grote 3 (Barca, Real en Atletico) anders ook niet veel voor.toolkist schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:21:
Erg zwakke teams verder daar, het is niet voor niets dat Messi en Ronaldo zoveel goals scoren.
Onzin. Maar je zal wel de andere wedstrijden niet kijken? Ze scoren zo veel en halen zo veel punten omdat ze vreselijk goed zijn, niet omdat de rest zo slecht is. Real Sociedad, Villareal, Athletic zijn bijvoorbeeld ploegen die erg leuk voetbal spelen en genoeg kwaliteit hebben om te strijden voor die 4e plek die recht geeft op voorronde CL.tweaker2010 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:40:
[...]
De Spaanse competitie stelt buiten de grote 3 (Barca, Real en Atletico) anders ook niet veel voor.
Erg zwakke teams verder daar, het is niet voor niets dat Messi en Ronaldo zoveel goals scoren.
Al zouden die teams zo enorm zwak zijn (wat ik durf te betwijfelen), dan nog zijn het aansprekender namen dan een Shakhter Karagandy, om maar eens een team te noemen.tweaker2010 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:40:
[...]
De Spaanse competitie stelt buiten de grote 3 (Barca, Real en Atletico) anders ook niet veel voor.
Real Sociedad tegen Man Utd gezien? Dat leek helemaal nergens op, ik heb geen leuk voetbal gezien hoor.TB1989 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 09:56:
[...]
Onzin. Maar je zal wel de andere wedstrijden niet kijken? Ze scoren zo veel en halen zo veel punten omdat ze vreselijk goed zijn, niet omdat de rest zo slecht is. Real Sociedad, Villareal, Athletic zijn bijvoorbeeld ploegen die erg leuk voetbal spelen en genoeg kwaliteit hebben om te strijden voor die 4e plek die recht geeft op voorronde CL.
Dat ze een keer met 5-0 van Osasuna winnen (die met een man minder speelden) zegt mij niet zoveel.
Sociedad gaat nog niet voortvarend in de CL, maar dat zegt weinig. Juventus staat ook onderste in hun poule. Als je je beeld van de Spaanse ploegen baseert op de CL en op het feit dat Barcelona, Real en Atletico domineren in hun eigen land nodig ik je uit om bijvoorbeeld Revista De La Liga te kijken, elke week samenvattingen van La Liga. Het is simpelweg te makkelijk, en mijns inziens feitelijk onjuist, om te stellen dat de Spaanse competitie geen reet voor stelt omdat de grote ploegen en spelers zo veel scoren daar en met 90+ punten kampioen worden.tweaker2010 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:36:
[...]
Real Sociedad tegen Man Utd gezien? Dat leek helemaal nergens op, ik heb geen leuk voetbal gezien hoor.
Dat ze een keer met 5-0 van Osasuna winnen (die met een man minder speelden) zegt mij niet zoveel.
Sparta is weer typerend bezig, 0-3 achter tegen Dordrecht in eigen huis. Als het er echt om gaat geven ze nooit thuis. Mooie club met een mooie traditie maar voetballen kunnen ze nog altijd niet 
Ach... bij voor of tegenspoed SP-AR-TA!
Ach... bij voor of tegenspoed SP-AR-TA!
Het gaat mij hier niet om de competitie waarin ze spelen, maar om de sportiviteit. Deze scheidsrechter snapt er echt helemaal niets van, echt onbegrijpelijk:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Sn_nGsGjJN4]Een mooi staaltje sportiviteit werd deze week niet begrepen door een scheidsrechter uit Saudi-Arabië.
Op het moment dat de doelman een doeltrap wilde nemen, zag hij dat zijn veters loszaten. De aanvaller van de tegenstander merkte dat op en snelde toe om de veters te strikken.
De scheidsrechter had minder op met de sportieve actie en gaf een indirecte vrije trap, omdat de doelman de bal te lang had vastgehouden. De tegenstanders deden vervolgens het enige juiste: de gegeven vrije trap naast schieten.
[ Voor 5% gewijzigd door Gynnad op 09-11-2013 18:07 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Telleurstellende actie van de scheidsrechter.Gynnad schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 18:06:
Het gaat mij hier niet om de competitie waarin ze spelen, maar om de sportiviteit. Deze scheidsrechter snapt er echt helemaal niets van, echt onbegrijpelijk:
[...]
[video]
Ipv een reclame bord neer te zetten van een nieuwe auto, zetten ze een nieuwe auto naast het veld.. zo kan het dus ook
Power to the beat.
Ahum... http://www.vi.nl/nieuws/real-verslapt-na-de-spetterende-eerste-helft-tegen-sociedad.htm 5-1TB1989 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:12:
[...]
Sociedad gaat nog niet voortvarend in de CL, maar dat zegt weinig. Juventus staat ook onderste in hun poule. Als je je beeld van de Spaanse ploegen baseert op de CL en op het feit dat Barcelona, Real en Atletico domineren in hun eigen land nodig ik je uit om bijvoorbeeld Revista De La Liga te kijken, elke week samenvattingen van La Liga. Het is simpelweg te makkelijk, en mijns inziens feitelijk onjuist, om te stellen dat de Spaanse competitie geen reet voor stelt omdat de grote ploegen en spelers zo veel scoren daar en met 90+ punten kampioen worden.
Bordje staat eronder, als je goed kijkt (TOYOTA). Maar wel sportief van de tegenstander om de bal naast te schieten.ronaldm3 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 18:23:
[...]
Ipv een reclame bord neer te zetten van een nieuwe auto, zetten ze een nieuwe auto naast het veld.. zo kan het dus ook
Ondertussen heeft Ibra zijn hatrick tegen Nice (3 - 1). Blijft toch een geweldenaar.
Duidelijk. Je hebt gelijk. Alwetend orakel, spuw uw gal maar over La Liga
Ik kijk regelmatig ook andere wedstrijden uit de Spaanse competitie, maar het niveau valt reuze mee, hoor. En Sociedad speelt nu voor het eerst CL, maar krijgt billenkoek van Real.TB1989 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:56:
[...]
Duidelijk. Je hebt gelijk. Alwetend orakel, spuw uw gal maar over La Liga
Maar clubs zoals Valencia, Deportivo of Zaragoza bijvoorbeeld, zijn ook niet meer de grote clubs die het ooit geweest zijn. Ik herinner me nog dat Villareal een paar jaar geleden een enorme piek had en schitterend voetbal speelde, toen werd het weer wat minder, maar nu doen ze het wel weer goed.
Moet je maar eens op zaterdagavond Sportschau kijken op ARD, hoeveel clubs uit de 3. Bundesliga ooit in de Bundesliga hebben gespeeld. Ik ken ze niet zo goed, maar mijn pa wel en als de ranglijst dan voorbij komt, noemt ie ze allemaal op, die ooit hoger hebben gespeeld. Zijn er aardig wat, kan ik je vertellen.
[ Voor 7% gewijzigd door chim0 op 10-11-2013 09:40 ]
Wat jammer vond ik het dat afgelopen jaar Deportivo degradeerde! Fantastische fans, leuk stadion en een club met historie. Het ging mij er eigenlijk voornamelijk om dat er veel mensen zijn die - waarschijnlijk niet eens La Liga kijken - zeggen dat La Liga slecht is, buiten de top 2 (en nu dan top 3) er geen niveau is. Dat is simpelweg niet waar, niet voor niets doen Spaanse clubs het de afgelopen jaren zeer behoorlijk in Europa. Het is vaak een populaire mening napraten, althans zo lijkt het.chim0 schreef op zondag 10 november 2013 @ 06:52:
[...]
Ik kijk regelmatig ook andere wedstrijden uit de Spaanse competitie, maar het niveau valt reuze mee, hoor. En Sociedad speelt nu voor het eerst CL, maar krijgt billenkoek van Real.
Maar clubs zoals Valencia, Deportivo of Zaragoza bijvoorbeeld, zijn ook niet meer de grote clubs die het ooit geweest zijn. Ik herinner me nog dat Villareal een paar jaar geleden een enorme piek had en schitterend voetbal speelde, toen werd het weer wat minder, maar nu doen ze het wel weer goed.
Moet je maar eens op zaterdagavond Sportschau kijken op ARD, hoeveel clubs uit de 3. Bundesliga ooit in de Bundesliga hebben gespeeld. Ik ken ze niet zo goed, maar mijn pa wel en als de ranglijst dan voorbij komt, noemt ie ze allemaal op, die ooit hoger hebben gespeeld. Zijn er aardig wat, kan ik je vertellen.
Wmb is de beste competitie nog steeds de Bundesliga, dat heeft echt alles. Goed voetbal, veel sterke ploegen, Europees staan de Duitse clubs er goed voor en de stadions zijn altijd goed gevuld. Dat alles heeft de PL ook, maar ik vind zelf het voetbal daar een stuk minder aantrekkelijk om naar te kijken. La Liga staat bij mij op 3, ook de Serie A begint weer leuker te worden om naar te kijken de afgelopen jaren.
[ Voor 12% gewijzigd door Catorce op 10-11-2013 09:46 ]
Het punt was niet dat Spanje meer dan 2 teams heeft maar dat een uitreis wat mij betreft leuker is om een keer naar een "andere" plaats te gaan.toolkist schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:21:
Ik ga voetbal kijken voor de club waar ik voor ben, niet omdat de tegenstander zo'n grote naam heeft. Leuker is het wel maar niet primair aan mijn belang als supporter.
Triest van de scheidsrechter, maar een team dat in een geel-zwart tenue speelt in slechts een halfvol stadion met de scheidsrechter in hun voordeel komt wel heel erg bekend voor.Gynnad schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 18:06:
[...]
[video]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
@een aantal posts hierboven, dit is niet het buitenlandse voetbal topic hoor.
Ondertussen Zwolle op 1-0
Ondertussen Zwolle op 1-0
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Zwolle heet wel de overhand van wat ik sinds zeg 5 minuten nu gezien heb. Zou wel leuk zijn als Zwolle weet te winnen van Twente. Bouwen ze onderhand een sterke track record op thuis.
Zwolle is ook gewoon beter. Spelen veel verzorgder en moeten het niet van individuele kwaliteit hebben.
Tomorrow is not today!
Zwolle heeft de wedstrijden dit seizoen waar ze 1-0 voor kwamen allemaal gewonnen dus qua statistiek zot dat wel goed.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Jans tegen Fernandez zonet: 'Klasse gedaan' met een schouderklop erbij. Hoe bedoel je waardering krijgen van je trainer. Was Fernandez niet snel overkomen bij Feyenoord vermoed ik. Idem overigens ten aanzien van Mokotjo.
Kudt, 1-1. Wel heel erg knap aangenomen van Promes.
⏩ PVOutput☀️
Mooi doelpunt van Twente.
Bij Feyenoord raakte hij dit soort ballen niet eensVerwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:57:
Jans tegen Fernandez zonet: 'Klasse gedaan' met een schouderklop erbij. Hoe bedoel je waardering krijgen van je trainer. Was Fernandez niet snel overkomen bij Feyenoord vermoed ik. Idem overigens ten aanzien van Mokotjo.
Verwijderd
Waarschijnlijk was jij aan het typen met dat dat balletje door de benen van de keeper van Twente rolde. Maar helaas te weinig vaart had om over de lijn te gaan.
Jep, via telefoon gaat het nu eenmaal wat langzamer.Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:08:
Waarschijnlijk was jij aan het typen met dat dat balletje door de benen van de keeper van Twente rolde. Maar helaas te weinig vaart had om over de lijn te gaan.
Edit: een gelijkspel komt bijvoorbeeld Ajax wel het beste uit maar ik gun het PEC Zwolle de overwinning op FC Twente wel, ze verdienen het ook vind ik.
Nee, die Marsman heeft mij niet echt overtuigd nog.
[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 10-11-2013 14:12 ]
⏩ PVOutput☀️
Gelijkspel, mooi. Nu moet AZ nog tegen Feyenoord, bij winst zijn het hele goede zaken.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verwijderd
Koeman is vanavond te gast bij Studio Voetbal met Jack van Gelder etc. Lijkt mij dat hij daar liever zit wanneer Feyenoord heeft gewonnen.
Volgende week is het zeker weer interlandvoetbal
! Koeman zal ook daar wel voornamelijk voor gaan zitten. De KNVB wil deze maand al proberen om een vervanger aan te trekken en Koeman staat op nummer 1.
[ Voor 9% gewijzigd door CR1691 op 10-11-2013 14:36 ]
PSN: Finally_Chris
Verwijderd
Koeman en bondscoach van Nederland worden. Lijkt mij eerder een erebaan dan een leuke baan. Je kunt immers minder met de spelers trainen dan welke clubtrainer dan ook.
Je krijgt wel de kans om samen te werken met Van Persie, Sneijder enzovoort. Dat is wel iets anders dan Pelle en Immers. Ik zou het wel begrijpen als hij daarvoor kiest. Ook denk ik dat het niet slecht voor Feyenoord hoeft te zijn als er na dit seizoen weer eens een nieuwe trainer op de bank zit.Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:41:
Koeman en bondscoach van Nederland worden. Lijkt mij eerder een erebaan dan een leuke baan. Je kunt immers minder met de spelers trainen dan welke clubtrainer dan ook.
Tuurlijk, ik ook, maar ik denk dat als Messi, Xavi en Iniesta naar de ArenA komen, je toch wel stiekem ook van hun gaat genieten. Tenminste, als je voetballiefhebber bent!Napo schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:48:
[...]
Ik ga voetbal kijken voor de club waar ik voor ben, niet omdat de tegenstander zo'n grote naam heeft. Leuker is het wel maar niet primair aan mijn belang als supporter.
Verwijderd
Slecht denkend zou je wellicht ook kunnen stellen dat Koeman met die spelers eerder kans op succes heeft?CR1691 schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:44:
[...]
Je krijgt wel de kans om samen te werken met Van Persie, Sneijder enzovoort. Dat is wel iets anders dan Pelle en Immers. Ik zou het wel begrijpen als hij daarvoor kiest. Ook denk ik dat het niet slecht voor Feyenoord hoeft te zijn als er na dit seizoen weer eens een nieuwe trainer op de bank zit.
Feyenoord heeft in de Eredivisie ook kans op succes, kijk maar naar de uitslagen.. Twente wint al 4 wedstrijden op rij geen wedstrijd meer.Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:53:
[...]
Slecht denkend zou je wellicht ook kunnen stellen dat Koeman met die spelers eerder kans op succes heeft?
Ik denk niet dat je na het WK nog over Sneijder kunt beschikken
2-0 Ajax
Edit: nu gaat het snel ineens. Goede aanval Ajax, door goed druk zetten. Eerste doelpunt was inderdaad niet goed gedekt van Breuer.
Edit: nu gaat het snel ineens. Goede aanval Ajax, door goed druk zetten. Eerste doelpunt was inderdaad niet goed gedekt van Breuer.
[ Voor 89% gewijzigd door Sydney08 op 10-11-2013 14:59 ]
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Lijkt zo een gemakkelijk middagje voor Ajax te gaan worden. PSV heeft het heel wat lastig bij NAC.
Sinterklaas is vroeg dit jaar.
⏩ PVOutput☀️
Haha, alleen als jij dat wenst.
Tomorrow is not today!
Hij komt aan in Nijmegen dit jaar 
Wie weet krijgt NEC ook nog wat van de goede man
Wie weet krijgt NEC ook nog wat van de goede man
[ Voor 43% gewijzigd door D-e-n op 10-11-2013 15:00 ]
Eindelijk een wedstrijd van Ajax die ik in weken kan kijken zonder mezelf helemaal op te vreten van frustratie.
Tegen Celtic was het toch goed? Zeker die goal, was Barca-style!Jefrim schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:06:
Eindelijk een wedstrijd van Ajax die ik in weken kan kijken zonder mezelf helemaal op te vreten van frustratie.
Dat is waar, maar toen was ik aan het werk en kon ik de wedstrijd alleen maar luisteren en niet kijken. Die goal was inderdaad een beauty.chim0 schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:08:
[...]
Tegen Celtic was het toch goed? Zeker die goal, was Barca-style!
Als Ajax het tempo nou twee stappen omhoog gooit dan scoort het zo nog met gemak twee keer.
Smovs..
⏩ PVOutput☀️
Omg Sighthorsson, open kans en naast.
[ Voor 4% gewijzigd door Sydney08 op 10-11-2013 15:17 ]
Tomorrow is not today!
Vergeet Smovs, Sigthorsson...
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum