[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 223 Laatste
Acties:
  • 405.111 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:05

Quad

Doof

Ach, in elk geval geen verliespartijen deze week. Mag ook wel eens gezegd worden.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-05 20:13

Niku

Alagaesii

Prima overwinning PSV. Zakelijk, niet bijster goed, maar prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-05 07:19

CR1691

Hero of Time

Haha Louis had een Braziliaanse stropdas om bij de persco van vandaag :+ . Wat een figuur blijft het toch ook :P .

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:19
Vd Wiel en De Jong terug. Depay erbij. Dat lijken me belangrijkere zaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 22:24

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CR1691 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:00:
Haha Louis had een Braziliaanse stropdas om bij de persco van vandaag :+ . Wat een figuur blijft het toch ook :P .
Een clown idd. Jammer genoeg is de KNVB nog steeds zo stom om van die figuren de leiding te geven.
Hij zal vast verstand van voetbal hebben, maar zijn selectiebeleid en het teamgevoel slaat nergens op.
Bovendien kan hij niet tegen kritiek en is ie richting de pers een drama, wat eigenlijk niet kan in zo'n functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Welnee, de persco's zijn al tijden boeiender dan de wedstrijden zelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ado - Heerenveen afgelast. Daar zal men in Arnhem blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Niku schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:09:
Ado - Heerenveen afgelast. Daar zal men in Arnhem blij mee zijn.
Hoezo in Arnhem? Daar heeft Vitesse toch niets meer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Nee maar nu vanwege het veld afgelast = woensdag onterecht door laten gaan
Lijkt me dat Vitesse nu de wedstrijd opnieuw wilt laten spelen. Hoewel voor PSV niet gunstig lijkt mij dat niet meer dan terecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Die wedstrijd van afgelopen woensdag had nooit gespeeld mogen worden, zeker niet na deze beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
tweaker2010 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:08:
[...]
maar zijn selectiebeleid en het teamgevoel slaat nergens op.
Selectiebeleid is nu toch niet zo gek?

Vd Wiel terug die nu alles speelt bij PSG en nog prima ook dacht ik.
De Jong weer fit en terug in de selectie.

Zelfs voor Depay valt wat te zeggen. Zoveel smaken zijn er op de vleugel niet. Ikzelf zou allang eens een 442 hebben geprobeerd maar dat gaan weinig Nederlandse coaches doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:22:
[...]
Selectiebeleid is nu toch niet zo gek?

Vd Wiel terug die nu alles speelt bij PSG en nog prima ook dacht ik.
De Jong weer fit en terug in de selectie.

Zelfs voor Depay valt wat te zeggen. Zoveel smaken zijn er op de vleugel niet. Ikzelf zou allang eens een 442 hebben geprobeerd maar dat gaan weinig Nederlandse coaches doen.
Dat de Jong en vd Wiel er nu bij zijn is volkomen logisch idd. Alleen had ie dat veel eerder moeten doen.
Nu heeft ie zich al voor het WK gekwalificeerd met een ander team en roept ie nu deze jongens pas op. En wanneer ze het goed doen mogen hun voorgangers niet eens mee naar het WK, dat slaat toch nergens op?
Niemand is bij oranje zeker van zijn plek (op van Persie na) dat moet uitermate frustrerend zijn voor de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:28
Frustrerend of motiverend. Ik denk dat een zekere plek dan weer frustrerend werkt voor andere spelers. Zo hou je spelers juist scherp ipv lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dat hij sommige spelers heeft opgeroepen terwijl ze niet fit/uit vorm waren klopt maar ook ik had vd Wiel en De Jong niet eerder geselecteerd dan nu. De Jong had de vorige keer misschien gekund maar eerder ook niet. En wat vd Wiel betreft: dan had je een goed spelende Janmaat moeten passeren voor iemand die bij PSG alleen mee mocht doen als die Fransoos een blessure had?

De Jong heeft daarbij ook een bijdrage gehad in de reeks, in de eerste wedstrijden. En v Gaal zegt zelf: zolang Janmaat voldoet moet vd Wiel nog bewijzen dat die er weer uit moet.

Je hebt gelijk dat hij naar een vast team moet. Maar dan is De Jong voor mij echt geen zekerheidje. Strootman is een zekerheidje momenteel. De rest hangt volgens mij helemaal af van wie de nummer tien wordt, en OF er een nummer tien meedoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/2013/10/04/Ajax-mist-Moisander-tegen-FC-Utrecht

Dat betekent dus vdHoorn in de basis. Het wordt Utrecht wel erg makkelijk gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

http://www.fr12.nl/nieuws...hels-moeten-meemaken.html

Heerlijke uitspraken van Koeman, zo zie ik het graag.

Bakkal wederom niet bij de selectie.

[ Voor 12% gewijzigd door CR1691 op 04-10-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:19
*O* Roy Beerens heeft een rugblessure. Dit weekend tegen Groningen dus waarschijnlijk met Gudmundsson als rechtsbuiten. Die jongen heeft een bizar hard schot in z'n linkerpoot.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

BeefHazard schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:52:
*O* Roy Beerens heeft een rugblessure. Dit weekend tegen Groningen dus waarschijnlijk met Gudmundsson als rechtsbuiten. Die jongen heeft een bizar hard schot in z'n linkerpoot.
Toch raar, een ' *O* ' emoticon als reactie op blessureleed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Je bent toch supporter? Jij viert een feestje omdat een speler een blessure heeft. Nee aan zulke fans heb je als club zijnde iets zeg. Not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:00
CR1691 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:52:
http://www.fr12.nl/nieuws...hels-moeten-meemaken.html

Heerlijke uitspraken van Koeman, zo zie ik het graag.

Bakkal wederom niet bij de selectie.
Koeman heeft wel gelijk, maar hij speelt het zelf ook constant via de media.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Koeman jankt zelf harder dan zijn spelersgroep. Dan is het de media, dan de scheids, dan de spelers: nooit is het Koeman zelf. Terwijl je toch ook kunt zeggen: als een groep als geheel niet groeit moet de trainer ook wat fout doen. Er kunnen spelers afhaken maar er zou toch ergens groei zichtbaar moeten zijn.

Het bekt natuurlijk lekker in R'dam en omstreken: hard aanpakken. Ik mis wat dat betreft nog de verwijzing naar de Wolf of Israel. Maar elke speler heeft zijn eigen benadering nodig: de ene heeft een rotschop nodig maar de ander weer een aai over de bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Niku schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:54:
[...]

Toch raar, een ' *O* ' emoticon als reactie op blessureleed :+
Beerens verpest elke actie, kan de bal maar niet meenemen. Voorzetten geven is ook niks voor hem. Als rechtsbuiten. Als hij maar opgesteld blijft worden, vier ik inderdaad feest als hij dat eens niet wordt :)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 20:26
....via een blessure.... |:(

[ Voor 11% gewijzigd door KillaZ op 04-10-2013 16:40 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

BeefHazard schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:39:
[...]

Beerens verpest elke actie, kan de bal maar niet meenemen. Voorzetten geven is ook niks voor hem. Als rechtsbuiten. Als hij maar opgesteld blijft worden, vier ik inderdaad feest als hij dat eens niet wordt :)
Ik vind het schrijnend dat er zo geredeneerd wordt door zelfbenoemde 'supporters'.

Je wenst toch niemand, en al helemaal geen speler van je eigen club, een blessure toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Niku schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:57:
[...]

Ik vind het schrijnend dat er zo geredeneerd wordt door zelfbenoemde 'supporters'.

Je wenst toch niemand, en al helemaal geen speler van je eigen club, een blessure toe?
Jawel want hij kan geen goede voorzet geven ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Dan wens je dat ie door de trainer niet langer de voorkeur krijgt..
Iets heeel anders dan iemand een blessure toewensen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Het doel heiligt de middelen, die-hard supporter. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Hahaha. Zijn dat de die-hards van AZ? Nou, daar kun je mee thuis komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Dat zijn toch diegene met die klappertjes in hun hand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Precies, die waar je vandaag in de Metro over kon lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

ADO Den Haag dus bij de eerst volgende thuiswedstrijd op kunstgras.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:27

m0nk

16-09-2003 15.15

Ja, wat een soap.. echt niet te geloven dit.. Met dank aan de gemeente Den Haag en het WK Hockey.. Maar goed, er is een knoop doorgehakt kunnen we dat knollenveld gaan vergeten.. Wordt wel weer benadeeld als seizoenskaarthouder, hopelijk doen ze daar ook iets voor..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Castaignos is echt langzaam zeg..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Morgen naar Ajax - Utrecht *O*

Voor de eerste keer vip kaarten voor de hoofdtribune, direct naast de spelersplaatsen. Erg benieuwd naar die extra sfeer, zin in :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Voor sfeer moet je niet op de hoofdtribune zijn, nooit. Altijd enigszins saai daar. Voor sfeer zijn hele andere vakken. Heb bij Groningen, de Graafschap en Sparta op de hoofdtribune gezeten en 't was allemaal niet denderend sfeervol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackdeHeer
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:18
Voor sfeer moet je naar De Kuip O+

[ Voor 14% gewijzigd door JackdeHeer op 05-10-2013 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 21:35
JackdeHeer schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 10:39:
Voor sfeer moet je naar De Kuip BundesLiga :+

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

BeefHazard schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 10:21:
Voor sfeer moet je niet op de hoofdtribune zijn, nooit. Altijd enigszins saai daar. Voor sfeer zijn hele andere vakken. Heb bij Groningen, de Graafschap en Sparta op de hoofdtribune gezeten en 't was allemaal niet denderend sfeervol.
Die 'sfeer' in die andere vakken, zoals de F-Side of 410 zijn juist de reden dat ik niet meer zo vaak naar het stadion ga. Ik pas er voor om in een wietlucht te zitten, me constant te ergeren aan domme figuren met nog dommer geschreeuw. Leuk om van een afstand naar te kijken wellicht, maar er tussenin zitten is niet iets voor mij. Die sfeer waar ik op doelde is juist dicht bij het veld, de coaches kunnen horen, etc. Veel plaatsen in menig stadion zijn zo ver van het veld dat ik via de televisie meer mee krijg van de wedstrijd dan in het stadion zelf. En laat het mij nou juist daarom om gaan, het voetbal.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Mosin schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 10:45:
Voor sfeer moet je in de Premier League zijn :)
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Inderdaad, want voor het voetbal kun je beter ergens anders heen. >:)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Bra-Jo schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 13:17:
[...]

Inderdaad, want voor het voetbal kun je beter ergens anders heen. >:)
Trolololol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 20:26
@Catennacio
Volgens Van Gaal speelde Van der Wiel sinds hij bondscoach was nooit eerder vijf duels op rij. Kwam vorig seizoen 9 duels op rij in actie.

@Catennacio
Louis van Gaal: "Nigel de Jong leed teveel balverlies tegen Ajax." Hij had een passzuiverheid van honderd procent.
_O-

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnox
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-05-2015
Ik weet niet of je wel eens eerder voetbal hebt gekeken, maar je kunt ook de bal kwijtraken zonder dat je de bal passt. Als je zelf in balbezit bent en een tegenstander pakt deze bal af telt het namelijk nog steeds als balverlies. Van Gaal had zeker een punt dat de Jong erg veel balverlies leed in de eerste helft.

En die andere uitspraak... Tsjah... Laten we het er maar op houden dat Louis al enkele jaren de weg een beetje kwijt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Bah, wat speelt PEC slecht zeg. Ze spelen erg slordig over en veel ruimte weg achterin, waardoor Roda ook met 10 man nog gevaarlijk is en er niet erg veel van merk zij met 10 man spelen. PEC mistte een penalty na de rode kaart en zijn maar weinig gevaarlijk voor de goal van Roda. Niet om aan te zien dit. Geen idee waar de spelers met hun gedachte zijn, maar deze wedstrijd kan PEC beter snel vergeten.

[ Voor 13% gewijzigd door Luxicon op 05-10-2013 21:18 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
Jeetje mina wat is die Higler een waardeloze scheidsrechter, tsjonge jonge.
Derksen maakte hem al eens met de grond gelijk maar het wordt vanavond weer volledig bewezen.

Eerst onterecht rood voor die verdediger want het was geen scoringskans en nu een beweging die niet slaand is maar bestraffen met rood omdat er bloed bij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
En als klap op de vuurpijl terwijl de reguliere tijd praktisch voorbij is en een blessuretijd van wat zou het: 1/2 min erbij komt nog even de wedstrijd stilleggen ivm spreekkoren en troep op het veld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Joosie200 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 21:37:
En als klap op de vuurpijl terwijl de reguliere tijd praktisch voorbij is en een blessuretijd van wat zou het: 1/2 min erbij komt nog even de wedstrijd stilleggen ivm spreekkoren en troep op het veld :?
wat ze bij die tweede rode kaart onderbelicht laten is dat Higler direct naar die situatie kijkt en pas nadat hij ziet dat er bloed is komt hij met rood....

En hij gebruikt dit natuurlijk nu omdat er al de hele tijd geroepen werd dat hij de zoon is van een prostituee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

schwarzenegger schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 21:39:
[...] En hij gebruikt dit natuurlijk nu omdat er al de hele tijd geroepen werd dat hij de zoon is van een prostituee...
Daarvoor had hij de wedstrijd al veel eerder stil mogen (moeten...?) leggen...

G A Eagles - NEC moet ook redelijk hectisch geweest zijn, afgaande op Teletekst...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Fiber schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 21:44:
[...]

Daarvoor had hij de wedstrijd al veel eerder stil mogen (moeten...?) leggen...

G A Eagles - NEC moet ook redelijk hectisch geweest zijn, afgaande op Teletekst...
nee dat moet de club bepalen, dat mag die joker met de fluit niet meer.
En ik denk dat hij dat gooien van die bekers aangrijpt om het stil te leggen maar goed. Ook hier is het weer meten met twee maten want je ziet geregeld vanalles het veld opvliegen en dan wordt doorgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Achja, de penalty werd ook al gemist en PEC speelde voor geen meter :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Ik vind het wel grappig....

Bij Fox vonden ze alles buitengewoon dubieus en de conclusie was eigenlijk dat het allemaal geen rode kaarten waren.
Bij de NOS wordt ook geoordeeld dat het geen rood is.

En die Higler gaat met droge ogen staan beweren dat het allemaal heel duidelijk is en dat hij het goed beoordeeld heeft....

Benieuwd wat de knvb gaat doen. Gevalletje Blom 2.0 dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:25
Vanavond in de Eredivisie wedstrijden zonder de topclubs en ik moet zeggen dat ik me met Studio Sport prima vermaakt heb. Leuke wedstrijden met veel passie en strijd. Vooral Eagles - NEC was erg vermakelijk, wel zuur voor die Iraanse verdediger van NEC dat hij in de slotfase een eigen goal maakt, dan ga je echt door de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

schwarzenegger schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:57:
Ik vind het wel grappig....

Bij Fox vonden ze alles buitengewoon dubieus en de conclusie was eigenlijk dat het allemaal geen rode kaarten waren.
Bij de NOS wordt ook geoordeeld dat het geen rood is.

En die Higler gaat met droge ogen staan beweren dat het allemaal heel duidelijk is en dat hij het goed beoordeeld heeft....

Benieuwd wat de knvb gaat doen. Gevalletje Blom 2.0 dit.
Hoeveel kaarten geeft de beste man sowieso wel niet per wedstrijd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:30

St@m

@ Your Service

Pfff.. je mag toch wel iets meer verwachten van Ajax.. tikkie breed, tikkie terug..
Utrecht kan helemaal niets..

Ajax mag Derijck bedanken, jezus wat een drama is dat zeg.

[ Voor 21% gewijzigd door St@m op 06-10-2013 13:25 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Ik zou graag die elleboog van De Sa nog eens willen zien, ik had het idee dat daar behoorlijk wat opzet bij in het spel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Om over dat doelpunt nog maar te zwijgen, Derijck staat weer lekker te klungelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Lekkere goal van De Vrij, 0-1 voor Feyenoord!

0-2, mooie aanval, armenteros geeft voor en Pelle kopt hem lekker binnen!

[ Voor 49% gewijzigd door CR1691 op 06-10-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Die Vink met z'n Pellè -kapsel, dat is ook een figuur hè die kerel. Vind hem trouwens meestal wel goed fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Triest om te zien dat die Piazon zoveel beter is dan de rest van Vitesse. Geweldige speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343906

Pelle lijkt door zijn enkel te zijn gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Anoniem: 343906 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:06:
Pelle lijkt door zijn enkel te zijn gegaan...
Gelukkig lijkt het mee te vallen. Feyenoord speelt prima, deze wedstrijd is gelukkig een stuk beter dan de wedstrijd die ik hiervoor zag. Ook Armenteros lijkt zijn draai te hebben gevonden, gewoon lekker met Boetius, Schaken en Armenteros variëren.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4ge schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:40:
[...]

Gelukkig lijkt het mee te vallen. Feyenoord speelt prima, deze wedstrijd is gelukkig een stuk beter dan de wedstrijd die ik hiervoor zag. Ook Armenteros lijkt zijn draai te hebben gevonden, gewoon lekker met Boetius, Schaken en Armenteros variëren.
Voordeel van zo'n brede selectie die van ongeveer hetzelfde niveau is is natuurlijk dat je kan variëren in opstellingen. Dat Immers niet speelt zal best wel menigeen verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Anoniem: 343906 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:45:
Voordeel van zo'n brede selectie die van ongeveer hetzelfde niveau is is natuurlijk dat je kan variëren in opstellingen. Dat Immers niet speelt zal best wel menigeen verbazen.
Die is gewoon geblesseerd.

Overigens nu toch wel een paar reddingen van Mulder. Eigenlijk raar dat als je 2 wedstrijden bij Ajax zonder noemenswaardige prestatie keept dat van Gaal je gelijk oproept terwijl Mulder het al veel meer wedstrijden op rij laat zien.

[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 06-10-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Vormer speelt ook een behoorlijke wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Immers geblesseerd, ok, maar dat heeft blijkbaar wel invloed op het spel van Feyenoord. Spijtig voor Immers maar er zit nu meer rust in het spel van Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Anoniem: 343906 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:58:
Immers geblesseerd, ok, maar dat heeft blijkbaar wel invloed op het spel van Feyenoord. Spijtig voor Immers maar er zit nu meer rust in het spel van Feyenoord.
Klopt, er zit veel meer lijn in. Zeker als straks Bakkal gaat spelen.

Het blijft een leuke open wedstrijd, kansen over en weer. Voor mijn gevoel is Feyenoord nog altijd de bovenliggende partij en moeten ze nou eindelijk eens de wedstrijd definitief op slot gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Feyenoord moet wel scherp blijven tot de laatste minuut. Die wissel van Jansen kan voordelig werken voor Vitesse...

Edit:

Ja hoor..., komt die 1-2 zowaar ook nog. Terwijl Feyenoord zoveel kansen had om de voorsprong uit te bouwen.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 343906 op 06-10-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Anoniem: 343906 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 16:06:
Feyenoord moet wel scherp blijven tot de laatste minuut. Die wissel van Jansen kan voordelig werken voor Vitesse...
Ja, nu wordt het toch nog spannend, nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4ge schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 16:11:
[...]
Ja, nu wordt het toch nog spannend, nergens voor nodig.
Feyenoord had natuurlijk al lang de 3-de of 4-de moeten maken met al die kansen in zowel de 1-ste als 2-de helft. Er sluipt af en toe onnodig veel vertwijfeling bij Feyenoord in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Pff, Mulder wordt ff aangevallen in zn keepersgebied. Mag allemaal, Leerdam staat er ook nog steeds in. Nouja nog 1 corner...

Edit, wat een einde. Het zat niet mee, maar toch de punten over de streep getrokken. Mulder uiteindelijk MOTM voor mij.

[ Voor 33% gewijzigd door ph4ge op 06-10-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Onvoorstelbaar wat een geluk hebben we! Maar het zal mij een dikke zorg zijn. Drie punten erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jemig jongens, dit was nog eens waar voor je geld als toeschouwer! :) Heerlijk spannende slotfase terwijl Feyenoord natuurlijk allang meer afstand had moeten nemen. En mijn hemel, die Mulder solliciteert onderhand stevig naar Oranje.

Bedankt Feyenoord voor weer eens een ouderwetse partij waarin menigeen zich heeft op lopen vreten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 16:22:
Het zat niet mee, maar toch de punten over de streep getrokken.
En dan nog zeggen het zat niet mee ... ;w

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OPSLAGHOND schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 16:26:
[...]

Feyenoord had het grootste gedeelte van de wedstrijd bij verre de beste kansen. Koeman zal daar ongetwijfeld ook op wijzen in zijn nabeschouwing. Het had al lang 0-3, 0-4 zo niet 0-5 moeten staan voor Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
OPSLAGHOND schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 16:26:
[...]

Zeker, Leerdam stond nog op het veld om eens wat te noemen. Uit het niets een tegendoelpunt terwijl je veel beter bent en het al lang 0-4 had moeten staan. De laatste wedstrijd dat Feyenoord druk aan het zetten was op het einde van de wedstrijd werd er gewoon afgefloten door de scheidsrechter, mocht een corner niet meer genomen worden. Nu laat hij, op de toch al forse extra tijd, ook nog eens 2 extra minuten bijkomen. Terwijl de enige moment dat het spel stil lag een moment was wat er een overtreding op de keeper werd gemaakt. Verdiende overwinning, dat Vitesse de kans op de paal schiet doen ze zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Dat niet alleen, maar die corner waar Mulder getorpedeerd werd in de 5 meter sloeg ook nergens op. Als Vink consequent was geweest had Vitesse die kansen niet meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
CR1691 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 16:30:
Dat niet alleen, maar die corner waar Mulder getorpedeerd werd in de 5 meter sloeg ook nergens op. Als Vink consequent was geweest had Vitesse die kansen niet meer gehad.
Daarom, als de scheidsrechter een beetje consequent was geweest was het helemaal niet spannend geweest op het einde en was ik nu niet grijs geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4ge schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 16:33:
[...]
Daarom, als de scheidsrechter een beetje consequent was geweest was het helemaal niet spannend geweest op het einde en was ik nu niet grijs geweest.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ach drie punten in de tas en op naar GAE over twee weken. We stijgen vandaag in ieder geval weer lekker door!

Ook de mascotte van Vitesse moest het ontgelden.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BV5yZgkIIAA6LpY.jpg:large

[ Voor 54% gewijzigd door CR1691 op 06-10-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Jezus wat houdt de keeper van RKC zijnploeg op de been zeg ! _O_

Edit: Had ik niet moeten zeggen.. Blunder :(

[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 06-10-2013 18:16 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Die Ed Janssen...... het is wel het weekend van de scheidrechters weer.

Een aanslag op de enkel van Toivonen doet hij af als het spelen van de bal.
Even later treuzelt RKC voor het eerst met ingooien en dan geeft hij die speler z'n tweede gele kaart en dus rood. Tsjonge jonge jonge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:45

Vos

AFCA

Erg beroerde beslissingen ja.

Die keeper van RKC gaat ook even heel goed de fout in zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Vos schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:18:
Erg beroerde beslissingen ja.

Die keeper van RKC gaat ook even heel goed de fout in zeg.
ja het was een Vermeertje maar ik heb hem ook hele mooie reddingen zien uitvoeren. Maar in de regel vind ik die kerel wel goed keepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zo zonde! Perfecte wedstrijd gekeept en dan een bepalende fout maken. :(

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel sneu voor die keeper van RKC. Gozer keerde tig ballen de laatste minuten. En dan zit hij op zo'n gemakkelijke bal helemaal mis.

Over scheidsrechters heb ik het meestal niet. Kunt er toch niets aan veranderen. Maar zag Vink bij Vitesse Feyenoord ook beslissingen nemen waarvan ik dacht 'hoe is het mogelijk?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:45

Vos

AFCA

schwarzenegger schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:19:
[...]

ja het was een Vermeertje maar ik heb hem ook hele mooie reddingen zien uitvoeren. Maar in de regel vind ik die kerel wel goed keepen.
Klopt, erg sneu dus.

Die 2e gele kaart is wel een heel erg slechte beslissing!

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 06-10-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik heb te weinig gezien van het weekend om daar iets over te kunnen oordelen. Al zou het mij toch niet verbazen.
Wel wat gezien van Higler en die kerel heeft het echt te hoog in zijn bol.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Quad schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:21:
Ik heb te weinig gezien van het weekend om daar iets over te kunnen oordelen. Al zou het mij toch niet verbazen.
Wel wat gezien van Higler en die kerel heeft het echt te hoog in zijn bol.
Ik heb Higler zien acteren en nu Edje Janssen.
Dan mag ik natuurlijk niet iedereen over 1 kam scheren maar wat die 2 presteren is vrij treurig.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Als je als scheidsrechter een keer een fout maakt.. Oké dat kan. Maar in het geval van Higler is dat echt structureel discutabele beslissingen maken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Anoniem: 343906 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:19:
Wel sneu voor die keeper van RKC. Gozer keerde tig ballen de laatste minuten. En dan zit hij op zo'n gemakkelijke bal helemaal mis.

Over scheidsrechters heb ik het meestal niet. Kunt er toch niets aan veranderen. Maar zag Vink bij Vitesse Feyenoord ook beslissingen nemen waarvan ik dacht 'hoe is het mogelijk?'
Was natuurlijk de fout van de verdediger, die achter z'n man staat waardoor de keeper wel moet komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

schwarzenegger schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:17:
Even later treuzelt RKC voor het eerst met ingooien en dan geeft hij die speler z'n tweede gele kaart en dus rood. Tsjonge jonge jonge.
Weet iemand of ze al eerder voor tijdrekken gewaarschuwd waren? Zo ja, dan lijkt me er niets mis met een gele kaart. Het tijdrekken in deze situatie was ook wel heel lang en bewust. Dat dat dan de tweede is, tsjah, da's dan mooi stom van de overtreder. :P

Geel voor tijdrekken zonder daarvoor een waarschuwing te geven lijkt me sowieso onredelijk.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Anoniem: 343906 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:19:
Manu kreeg gewoon rood plus vier wedstrijden voor een bijna identieke actie als dat Mulder kreeg te verwerken. Ook bijv. die gele kaart die Mulder kreeg sloeg nergens op. Wat dat aan gaat had hij zeker geen beste dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Platini wordt met de dag gekker:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=197982
Platini wil Argentinië en Brazilië op het EK: ‘Kan in Zuid-Amerika ook'
Zondag, 6 oktober 2013 om 14:07
Voorzitter Michel Platini van de Europese voetbalbond UEFA blijft de revolutionaire ideeën maar uit zijn mouw schudden. De preses wil het EK van 2020 in diverse Europese steden laten spelen en zijn jongste uitvinding is nog bonter: Platini wil landen als Brazilië, Argentinië, Mexico en Japan uitnodigen voor het EK.
/
Het plan wordt nog uitgewerkt, maar een woordvoerder van Platini zegt dat het wel degelijk een serieuze optie is. “Hoewel we nog in een oriënterende fase zitten, is het zeker een goede optie. In Zuid-Amerika doet men het al tientallen jaren: landen van een ander continent doen mee aan de Copa America. Waarom kan dat niet in Europa?”, tekent de Britse kwaliteitskrant The Independent op.
De plannen van Platini lijken de verhouding met FIFA-voorzitter Joseph Blatter er niet beter op te maken. “De FIFA schroeft de invloed van Europa terug”, weet de woordvoerder van Platini. “Zo mogen er steeds minder Europese landen meedoen aan een WK en ook in het bestuur van de FIFA nemen steeds minder Europeanen zitting."
Wat is dit nou voor iets achterlijks? Het is een Europees Kampioenschap dus Brazilië en Argentinië hebben daar geen flikker te zoeken. Het is ook achterlijk dat er tijdens de Copa America landen van een ander continent mee mogen doen.

Even een aantal opmerkelijke zaken in de voetbalwereld van de laatste tijd:

- De FIFA selecteert Qatar als gastland voor het WK in 2022, heel beladen keuze en veel discussie vanwege hitte, cultuur, grootte van het land en corruptie.
- EK van 2020 wordt in meerdere landen gespeeld, heb ik opzich niet zo veel problemen mee eerlijk gezegd
- Brazilie en Argentinie bij het EK

Je kan niet ontkennen dat de voetbalwereld niet meer hetzelfde is. Ik vraag me gewoon echt af wat die Platini genomen heeft voordat hij bij dit belachelijk idee kwam. Hij is tenminste nog een echte voetballer en ik had een aantal jaren geleden nog wel een beetje vertrouwen in hem, veel meer in ieder geval als die vette oude Blatter met zijn corrupte kop. Maar Platini is dus ook gewoon een dwaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Blatter, Platini... Het maakt geen reet uit wie je op die zetels zet, het zijn allemaal op geld beluste mannetjes. Het wordt gekker en gekker.

[ Voor 10% gewijzigd door CR1691 op 06-10-2013 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Belachelijk, en een half WK als je het zo bekijkt. Europees is Europees, daar valt niet eens over te twisten. Money rules the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:05
Dit is gewoon een potje tactisch bluffen van Platini. Nu dat winter-WK in Quatar een hot item is, kan het geen kwaad om met een dergelijk proefballonnetje de druk wat op te voeren. Blatter zal toch wat meer rekening met de grote Europese competities moeten houden als de UEFA opzichtig loopt te suggereren om een soort eigen WK te gaan beginnen met Europa en een select groepje toplanden van daar buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:01

Chrisjuh_15

Facta non verba

Feyenoord, bedankt dat ik weer 10 jaar van m'n leven kan afhalen! Wat een ongekend spannende slotfase zeg, en voor de mensen die er daadwerkelijk waren moet het helemaal slopend geweest zijn. Desondanks: mooie, verdiende overwinning. Back at the top! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vlassie1980 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:07:
[...]
Even een aantal opmerkelijke zaken in de voetbalwereld van de laatste tijd:

- EK van 2020 wordt in meerdere landen gespeeld, heb ik opzich niet zo veel problemen mee eerlijk gezegd
Persoonlijk hoop ik dat dat EK een fiasco wordt, 13 (!) verschillende landen...dat slaat toch nergens op? 8)7
"Alle landen moeten meedoen aan de kwalificaties en het is dus mogelijk dat een gastland zich niet kwalificeert." Wat een grote onzin zeg, de sfeer zal dan ver te zoeken zijn en hoe zit het met de supporters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Exorcist schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:17:
Belachelijk, en een half WK als je het zo bekijkt. Europees is Europees, daar valt niet eens over te twisten. Money rules the world.
Tsja, je kan je ook al af gaan vragen waarom de FIFA in Zwitserland is gestationeerd natuurlijk O-)
Bij een WK heb je normaal gezien trouwens ook alleen Argentinie, Brazilie en Uruguay die zich met de grote landen in Europa kunnen meten. Dus je hebt dan inderdaad gewoon een half WK als je het op die manier wilt gaan doen.

Laten we het er maar op houden dat voetbal over 20 jaar echt helemaal naar de klote is :+
tweaker2010 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:47:
[...]

Persoonlijk hoop ik dat dat EK een fiasco wordt, 13 (!) verschillende landen...dat slaat toch nergens op? 8)7
"Alle landen moeten meedoen aan de kwalificaties en het is dus mogelijk dat een gastland zich niet kwalificeert." Wat een grote onzin zeg, de sfeer zal dan ver te zoeken zijn en hoe zit het met de supporters?
Het heeft wel als voordeel dat er niet in 1 of 2 landen nieuwe stadions uit de grond hoeven worden gestampt maar dat het dus met reeds bestaande stadions in verschillende steden kan worden georganiseerd.

Maar het blijft inderdaad achterlijk dat een land zich ook niet kan kwalificeren en dat je dan toch geacht wordt om gastland te zijn. Die supporters komen toch wel lijkt me.

[ Voor 38% gewijzigd door Vlassie1980 op 07-10-2013 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Gisteren in de Arena geweest, Ajax - FC Utrecht, eens een keer met eigen ogen kunnen zien hoe lam en tergend traag die voetballers met elkaar spelen.

Dat balbezit is prachtig maar steeds die paas in de breedte, het artikel van Johan vanochtend in de telegraaf slaat de spijker op zijn kop. En dan Blind en van Rhijn, wat zijn die langzaam zeg als die moeten verdedigen. Opkomend is het allemaal prima, maar die van Rhijn is als hij terug moet lopen naar de achterlijn echt een slak.

En dan Poulsen, ongelofelijk, doffe knal als paas en schiet ie zomaar de bal uit. Ik hoop dat die toch snel van het toneel verdwijnt. Verder iemand Bojan gemist? Ik niet, De Sa, voetbalt aardig, maar wat hij dus niet doet is kappen en draaien. Altijd over rechts en met rechts proberen die voorzet te geven, terwijl hij prima een verdediger uit kan kappen.

Als laatste zeeën van ruimte gezien, gedurende de wedstrijd, Ajax mist een speler als Clasie, die een diepte /steek paas kan geven naar een spits. Want nu lopen de spitsen zich constant vast (Fisher, Siggy) omdat ze de bal niet eens fatsoenlijk aan kunnen nemen rond de 16. Als er wat verdedigers staan krijgen ze het benauwd.

Dat moet Frank toch ook allemaal zien :(

discogs

Pagina: 1 ... 61 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum