[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 223 Laatste
Acties:
  • 405.235 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:11
lateef schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:17:
[...]

Probleem van Advocaat is dat hij ook zijn bek maar een draai geeft, als hij zijn arm omhoog zou houden is dat ook gewoon een overtreding.

Dat die man nog serieus wordt genomen 8)7 Het is een waardeloze trainer en hij bewijst iedere keer weer dat hij de spelregels niet kent. Wel typerend voor de voetballerij en een belangrijke bron van de problemen.
Bij deze ben jij dus ook niet meer serieus te nemen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:45
PWM schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:19:
Er gaat eigenlijk zoveel mis:
  1. De scheidrechters, die totaal willekeurig fluiten in dit soort situaties
  2. De verdediger die zo dom is om hem vast te pakken
  3. De aanvaller die zich laat vallen. Voetbal is de enige sport met deze naaistreken
Het verschil is ook gewoon tussen Nederland en daarbuiten. Binnen Nederland is Ajax de grote club en hebben we ook dit seizoen al een aantal keer gezien dat het kwartje dan weleens goed valt als er tegen een kleine club gespeeld wordt. Denk bijv. aan de wedstrijd tegen Zwolle, werd er ineens een goal afgekeurd. In Europa is Ajax de kleine club en valt het kwartje de andere kant op. Al waren er al een paar momenten geweest dat het kwartje wel goed viel voor Ajax, want het was niet de eerste keer dat Vd Hoorn even kennis maakte met Balotelli.

Daarnaast is het niveau van arbitrage in Nederland ook gewoon bedroevend, in het buitenland zien ze het gewoon vaak beter. Als je Nederlandse scheidsrechters gewend ben is dat ook weleens lastig, dan krijg je inderdaad opmerkingen zoals de Boer "Hij pakt hem even vast, maar..." Bij een goede scheidsrechter is er geen "maar."

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Ik heb de originele links niet bekeken, maar schijnbaar vindt men in Italië (ook?) dat de strafschop op zijn minst makkelijk gegeven was:
http://www.telegraaf.nl/t...AC_royaal_bedeeld___.html

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-06 14:27
ph4ge schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:08:
[...]
Daarnaast is het niveau van arbitrage in Nederland ook gewoon bedroevend, in het buitenland zien ze het gewoon vaak beter. Als je Nederlandse scheidsrechters gewend ben is dat ook weleens lastig, dan krijg je inderdaad opmerkingen zoals de Boer "Hij pakt hem even vast, maar..." Bij een goede scheidsrechter is er geen "maar."
Niet helemaal met je eens. Ik vond het inderdaad een strafschop die je kon geven, want hij pakte hem inderdaad vast. Maar als het een goede scheidsrechter was geweest en er geen "maar" was geweest, dan had Ballotelli al onder de douche gestaan met al die schwalbes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-04 13:24
TB1989 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:43:
[...]

Bij deze ben jij dus ook niet meer serieus te nemen. |:(
Ik word dan ook niet uitgenodigd bij voetballulprogramma's.

Maar zijn carrière tekent zich door laf, antivoetbal en oude spelers de hand boven het hoofd houden. Als dieptepunten heeft dat geresulteerd in twee waardeloze eindtoernooien van het Nederlands Elftal en (vorig seizoen) het meest ergeniswekkende PSV van de afgelopen 100 jaar. In vier jaar Rangers twee keer kampioen worden, was destijds iedereen gelukt en die ene keer kampioen bij zijn eerste periode PSV waarschijnlijk ook.

Verder heeft hij een hoop kunnen cashen bij Gladbach, de Emiraten, Zuid-Korea, Zenit, België, AZ en Rusland. Maar buiten Zenit heeft hij totaal niets gepresteerd en daar kan je je vanaf vragen of het moreel niet verwerpelijk is dat je daar werkt en je niet ook een waardeloos persoon bent, wanneer je dat wel doet.

Nee, Dick Advocaat blijft voor mij een waardeloze trainer.

[ Voor 3% gewijzigd door lateef op 02-10-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-05 12:05

Niku

Alagaesii

Dan ben ik het in zoverre wel met TB1989 eens dat jouw mening in ieder geval niet serieus te nemen valt. Hoe kun je nu schrijven dat hij een waardeloze trainer en een waardeloos persoon(!) is. Je vraagt je zelfs af het moreel verwerpelijk is dat je bij Zenit werkt?

_O-

[ Voor 0% gewijzigd door Niku op 02-10-2013 13:51 . Reden: de 'is' toegevoegd in de tweede zin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Laatst online: 24-04 13:24
Niku schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:50:
Je vraagt je zelfs af het moreel verwerpelijk is dat je bij Zenit werkt?
Inderdaad, dit lijkt me geen plek voor een ethische discussie en de voetballerij is wellicht sowieso wel helemaal verdorven, maar ik denk dat je best je vraagtekens kunt stellen bij voetbal(trainer)s die hun geld verdienen in voormalig Sovjetstaten.

Maar fijn dat je me niet serieus neemt, weet ik ook jouw fatsoensnormen ongeveer te plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-05 12:05

Niku

Alagaesii

Jij spreekt over fatsoensnormen terwijl je in een post eerder Dick Advocaat een waardeloos persoon en moreel verwerpelijk noemt? Zonder verdere onderbouwing doe je het gewoon af als feit?

De beste man heeft 14 hoofdprijzen gewonnen waaronder een UEFA cup en de Europese Supercup. Ik kan je daarom wel vertellen wat hij in Rusland gedaan heeft, prijzen gewonnen. Inderdaad, tegen een absurde honorering, maar dat is eerder regel dan uitzondering in het voetbal. Kun je Advocaat zelf nauwelijks kwalijk nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:58

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ok, hier vind 1 iemand hem niet aardig maar laten we er maar over ophouden.
Wie gaat er vanavond naar huis met een overwinning?
City (is al thuis) of Bayern?
Shakter Donetsk maakt denk ik ook wel kans tegen united.

De rest vind ik een stuk minder interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:48
Je zou het haast vergeten, maar ADO - Vitesse is nu 25 minuten bezig, tussenstand 1 - 0.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Laatst online: 19:50

RBH

Dadona schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:56:
Je zou het haast vergeten, maar ADO - Vitesse is nu 25 minuten bezig, tussenstand 1 - 0.
Inmiddels in de 82e minuut 2-1, leuke wedstrijd dus?

Over gisteren zal ik het trouwens maar niet hebben.. Enorm balen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-06 12:46
ADO, wát een goal zeg. Heerlijk.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BVlJp4AIEAANaY9.jpg
Zou Stevens nog luisteren naar wat ze tolkt of is 'ie daarvoor te afgeleid? :+

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:16
Net als vorig jaar: elke keer dat Vitesse op nr 1 kon komen laten ze het afweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

IntToStr schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:33:
Net als vorig jaar: elke keer dat Vitesse op nr 1 kon komen laten ze het afweten.
Mjah... kijk voor de gein eens wat voor een 'grasmat' er in Den Haag ligt, te schandalig voor woorden:
Afbeeldingslocatie: http://images.fcupdate.net/large/78974.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.fcupdate.net/news/78977.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Han op 02-10-2013 17:36 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Wat is dat joh, een niet onderhouden aardappelveld? Hoe kan je in vredesnaam zo'n veld goedkeuren..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Dat is idd wel bizar, UEFA tweette net nog deze foto over het gras in Alkmaar. Grappig vergelijkingsmateriaal:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BVkyOh8CMAAWM8k.jpg

e: Ron Jans en Toon Gebrands gespot in een A'dams hotel. Zou het?

[ Voor 16% gewijzigd door BeefHazard op 02-10-2013 17:38 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Dat is een best raar veld idd. Zacht gezegd.. Mooie 2-1 trouwens. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03
BeefHazard schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:38:
Dat is idd wel bizar, UEFA tweette net nog deze foto over het gras in Alkmaar. Grappig vergelijkingsmateriaal:
[afbeelding]

e: Ron Jans en Toon Gebrands gespot in een A'dams hotel. Zou het?
Ik zou het raar vinden als hij nu al weer bij Zwolle weg gaat. Lijkt mij dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Dat vond ik dus ook, maar misschien is hij toch niet tevreden met de clubleiding of wil hij graag hogerop. We zullen zien wat de tijd uitwijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Verbeek naar Zwolle? :P

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:35

m0nk

16-09-2003 15.15

Pijn in mijn keel van het schreeuwen, was eindelijk weer feest op midden noord. En drie punten die zo hard nodig waren!! Pff leek wel alsof we kampioen werden.. veld ging nergens over trouwens.. echt een blamage

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Wel lekker dichtbij zijn blokhut :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zou het prima vinden, komt beter in de buurt van Art Langeler dan Jans wat mij betreft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

m0nk schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:12:
Pijn in mijn keel van het schreeuwen, was eindelijk weer feest op midden noord. En drie punten die zo hard nodig waren!! Pff leek wel alsof we kampioen werden.. veld ging nergens over trouwens.. echt een blamage
Dikke prima, punten pakken tegen Vitesse!

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58
Han schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:35:
[...]

Mjah... kijk voor de gein eens wat voor een 'grasmat' er in Den Haag ligt, te schandalig voor woorden:
What the fuck..... Dacht dat dat nieuwe veld in de Arena een tijdje terug slecht was maar dit slaat echt alles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
In de Australische pers schrijven ze dat Guus de Socceroos mogelijk gaat coachen op het WK van volgend jaar... naja, een van de mogelijke namen dan. Ben benieuwd, die ouwe weet blijkbaar ook niet van ophouden :P

http://www.news.com.au/sp...ry-fndkzvnd-1226731795060

Hoe hebben ze dat veld in Den Haag zo gekregen :X Da's geen slijtage door teveel voetballen, lijkt wel of er een podium of zo overheen gelegen heeft op balken. Ben van mening dat de KNVB wel eens meer clubs mag gaan aanspreken op hun velden.

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:34

St@m

@ Your Service

BeefHazard schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:44:
Dat vond ik dus ook, maar misschien is hij toch niet tevreden met de clubleiding of wil hij graag hogerop. We zullen zien wat de tijd uitwijst.
Hogerop? Grapjas :D Zwolluh staat hoger hoor

:+

Tuurlijk gaat Jans niet weg.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
BeefHazard schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:44:
Als Jans hogerop wil vanaf PEC, gaat hij niet naar AZ maar naar een club die echt hogerop is :)

Edit: spuit 11 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Zo, gaat een mooie wedstrijd worden tussen Manchester City - Bayern München. :)
Ik heb er zin in!

Mooi NL tintje overigens met oa Nederlandse arbiters onder leiding van Kuipers.

Edit: 0-1 door Ribery! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 02-10-2013 20:52 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-06 01:00

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ribery 1-0! makkelijke goal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Hart niet geheel vrijuit, wel snoeihard. Go Bayern :).

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 02-10-2013 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik vind City ook wel met weinig inzet spelen (zoals we eigenlijk gewend zijn van ze in de CL). Misschien komt het ook door die vroege achterstand maar zo maak je het Bayern wel gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Het is wel erg Barcelona-spel wat je ziet hoor.. Veel getik en in de korte ruimte combineren.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Toch wel treurig dat je 116 milj. Euro investeert en nog geen deuk in een pakje boter slaat tegen dit Bayern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:30

aerofreak

Steve Jobs

PSG gaat lekker. Al 3-0 tegen benfica :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:55

CR1691

Hero of Time

Jans zie ik wel zitten als opvolger van Koeman mocht Van Gastel nog te onervaren bevonden worden.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

aerofreak schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:23:
PSG gaat lekker. Al 3-0 tegen benfica :)
Mét assist van Van der Wiel bij de 1-0 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:45
CR1691 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:23:
Jans zie ik wel zitten als opvolger van Koeman mocht Van Gastel nog te onervaren bevonden worden.
Waar heb jij het nou weer over :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Kaap schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:26:
[...]

Waar heb jij het nou weer over :?
Over het berichtje van beefhazard en het feit dat Koeman na dit seizoen vrijwel zeker vertrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Miki schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:17:
Toch wel treurig dat je 116 milj. Euro investeert en nog geen deuk in een pakje boter slaat tegen dit Bayern.
"Dit Bayern" is CL-houder en momenteel één van de sterkste teams in Europa, zo niet de sterkste. Snap je opmerking eigenlijk niet helemaal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Je mag als je 100+ miljoen aan spelers investeert toch wel iets beter voor de dag komen dat dit. City presteert helemaal niets.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Helemaal omdat dit City tegen United laatst nog helemaal domineerde, maar krijgt nu van Bayern Munchen voetballes. Schandalig slecht gewoon.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Was toch al te verwachten, City presteert in de PL ook niet tot op heden, de spelers die ze gekocht hebben waren stuk voor stuk overpriced.
35 miljoen Pond voor Fernandinho, 32 miljoen Pond voor Jovetic..... Zijn gewoon dom bezig daar.

Buiten dat worden ze gewoon gedomineerd door Bayern en laat dit misschien wel goed het klassenverschil tussen de huidige PL en de huidige BL zien....

[ Voor 24% gewijzigd door Krukar op 02-10-2013 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Krukar schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:35:
Was toch al te verwachten, City presteert in de PL ook niet tot op heden, de spelers die ze gekocht hebben waren stuk voor stuk overpriced.
35 miljoen Pond voor Fernandinho, 32 miljoen Pond voor Jovetic..... Zijn gewoon dom bezig daar.

Buiten dat worden ze gewoon gedomineerd door Bayern en laat dit misschien wel goed het klassenverschil tussen de huidige PL en de huidige BL
Inderdaad. Navas en Silva bijvoorbeeld zijn prima spelers maar niet voor een club als City.
Het elftal hangt als los zand aan elkaar terwijl Bayern juist goed op elkaar ingespeeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Netjes van Bayern! Prachtige pass, goed uitgespeeld door Muller en 0-2!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:45
Die pass en dan die aanname _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

BAM Robben :).

0-3

[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 02-10-2013 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Hophophop Robben!

Oef, bijna weer Robben!

[ Voor 44% gewijzigd door Quad op 02-10-2013 22:04 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:35

m0nk

16-09-2003 15.15

Barca 2.0 Echt een goed team.. Conditioneel ook echt sterk..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/p5WOPtP.png

Zegt eigenlijk alles over de verhouding op het veld.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:30

aerofreak

Steve Jobs

m0nk schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:05:
Barca 2.0 Echt een goed team.. Conditioneel ook echt sterk..
En fysiek sterk en groot.

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Die close up van pellegrini z'n ogen, dat zegt genoeg. Ontslagen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-05 21:52
Hart moet eens wat concurrentie krijgen. Speelt als een vod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:35
Zo'n beetje de laatste Engelse keeper in de PL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Butland van Stoke schijnt een groot talent te zijn maar die heeft Begovic voor zich. Er is totaal geen concurrentie voor Hart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

City mag nog blij zijn met de stand. Bayern speelt echt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Iker in de winter/zomer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Is geen Engelse keeper. :Y)

Misschien is Krul wel interessant voor City, al vraag ik mij af of hij daar naar toe zou willen, zou een degelijke concurrent zijn voor Hart!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Zoals Bayern nu speelt zijn zij verreweg de grootste favoriet voor mij. De geschiedenis leert echter dat de winnaar het tweede jaar achter elkaar niet wint. Misschien dat dat dit jaar gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Je hoeft maar een lullige dag te hebben in de knockout fase en je bent ;w

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:02

Hupske

AFCA

City weet echt niet wat ze met de bal moeten. Meeste teams kunnen de bal nog wel 3 keer rond spelen, maar voor City is dat al een verschrikkelijk moeilijke opgave.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Man City staat voor paal, maar de paal is beter ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:35
Ze moeten bij City eens een trainer aanstellen die aan het team werkt in plaats van veel geld uit te geven aan te dure sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ah, City scoort.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Trainer heeft daar helemaal niks te zeggen. Naar mijn weten is Pellegrini overigens niet een zeurpiet en maakt hij teams daadwerkelijk beter. Mooie goal van Negredo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Overigens prachtig geschoten!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Via de paal, de paal heerst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Dat staat als een paal boven water hè.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-05 21:52
Deef_ schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:08:
Hart moet eens wat concurrentie krijgen. Speelt als een vod.
Forster is het betere alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Götze mag nog mee doen, misschien weet hij nog iets moois tevoorschijn te toveren. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wat stom wat stom van Alaba...

Regie vindt dat het Boateng is. :Y)

Stomme commentator, dankzij hem dacht ik dat het Alaba was.

Boateng wel eraf.

[ Voor 79% gewijzigd door Quad op 02-10-2013 22:30 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Goed van die paal ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Dat is lat mijn beste.. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Oei, daar had Silva Neuer even voor een moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Het blijft een paal, alleen is dit een echte dwarsligger. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zo Juve - GS ook 2-2 atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Die keeper van Viktoria Plzen. :X

[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 02-10-2013 22:54 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Quad schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:54:
Die keeper van Viktoria Plzen. :X
Ik moest lachen. Dat speelt dan Champions League. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:19
Nou? Kampioenen bal hoor, en ja blijkbaar is dat een land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:00
Van Bommel gaat even schwalbes goed praten :') :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Die aanvaller van Olympiakos gewoon een hattrick een een schitterende 0-3 tegen Anderlecht.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Laatst online: 19:34
Quad schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:23:
Die aanvaller van Olympiakos gewoon een hattrick een een schitterende 0-3 tegen Anderlecht.
Nou schitterend was het niet. Als belg zijnde kan ik moeilijk objectief zijn, maar ik kan je verzekeren dat Olympiacos gewoon enorm effecient was, maar echt gewoon slecht is. Anderlecht speelde enorm goed maar was alles behalve effeciënt. Geloof dat ze zo'n 15 echte kansen bij elkaar gespeeld hebben, maar vlak voor het doel liep het altijd mis. Zelfs een penalty ging er niet in (maar daar kun je bij Anderlecht tegenwoordig veel geld op wedden) Olympiacos stond 2 keer voor doel en scoorde daar met een gelukje uit. De derde goal was wel een parel, en niet eens een grote kans.

Om eerlijk te zijn weet ik niet wie zich het meest moet schamen. Olympiacos voor hun wanprestatie en toch 0-3 winnen op een serieus diefje. Of anderlecht dat na 15 kansen uit mooi voetbal geen enkele bal binnen tikt. On-ge-loof-lijk frustrerend :-(

[ Voor 5% gewijzigd door Unrealiac op 03-10-2013 00:10 ]

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik doelde op zn derde goal. Als het Anderlecht mee zat had het 6-3 moeten zijn ofzo..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-05 09:57
JanW schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:10:
Van Bommel gaat even schwalbes goed praten :') :r
Vond ik ook niet helemaal kunnen, maar het typeert wel zijn mentaliteit; de échte wil om te winnen. Zag je ook met zijn reactie op de verloren WK finale tijdens het interview met Johan Derksen. En de reactie na PSV - Ac Milan.

Wat je bij veel andere sporters/analisten hebt is dat er credits geoogst worden voor het spel maar je wel met lege handen staat. Dit is wel een verfrissende blik op de zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:58

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Zo, nieuwe dag, nieuwe wedstrijden.
Gaat Psv vandaag wel winnen? Ik denk eerlijk gezegd van niet. Stadion is uitverkocht aldaar.
Ik denk dat de motivatie misschien iets beter zal zijn, gezien het publiek. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Lampie schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:25:
[...]

Vond ik ook niet helemaal kunnen, maar het typeert wel zijn mentaliteit; de échte wil om te winnen. Zag je ook met zijn reactie op de verloren WK finale tijdens het interview met Johan Derksen. En de reactie na PSV - Ac Milan.

Wat je bij veel andere sporters/analisten hebt is dat er credits geoogst worden voor het spel maar je wel met lege handen staat. Dit is wel een verfrissende blik op de zaak.
Ik vind een winnaarsmentaliteit zeer te prijzen, maar fopduiken en overig spelbederf en valsspelen 'omdat de scheids het toch niet ziet', daar heb ik een gruwelijke hekel aan. En ook aan het goedpraten ervan. Daar vond ik Koeman vrij resoluut en duidelijk in.

Maar ja, Nederlands elftal en Nederlandse clubs verliezen vaak van valsspelers en belazeraars. Daar hebben we collectief een hekel aan. Zo ook in het VK. Fopduiken? Fluitconcert! Daar kwam Klinsmann heel snel achter toen hij in Engeland ging ballen.

Na camerabeelden beslissingen herzien zou hier aan de orde zijn. Maar daar daar de FIFA/UEFA nooit aan, omdat veel grote clubs en landen er erg veel garen bij spinnen, en prijzen in de kast hebben staan dankzij onsportiviteit en valsspelen. Italië, Brazilië, Argentinië, daar doen ze niet moeilijk. Prijs is prijs! En kijk eens hoe vol die kasten daar zijn!

[ Voor 19% gewijzigd door Ramzzz op 03-10-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:11
Ramzzz schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:50:
[...]

Ik vind een winnaarsmentaliteit zeer te prijzen, maar fopduiken en overig spelbederf en valsspelen 'omdat de scheids het toch niet ziet', daar heb ik een gruwelijke hekel aan.

Na camerabeelden beslissingen herzien zou hier aan de orde zijn. Maar daar daar de FIFA/UEFA nooit aan, omdat veel grote clubs en landen er erg veel garen bij spinnen, en prijzen in de kast hebben staan dankzij onsportiviteit en valsspelen.
Dat vind ik wel een heel erg beladen statement, ik zou zeggen: geef concrete voorbeelden van clubs die op grote schaal bevoordeeld worden en de UEFA/FIFA zouden beinvloeden daarom, of zeg het niet.

Ik ben persoonlijk absoluut voor een videoref als in hockey alsmede het bestraffen van onsportief gedrag oid op basis van videobeelden, of de scheids het nu heeft waargenomen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:34

St@m

@ Your Service

Chrosser schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:25:
Zo, nieuwe dag, nieuwe wedstrijden.
Gaat Psv vandaag wel winnen? Ik denk eerlijk gezegd van niet. Stadion is uitverkocht aldaar.
Ik denk dat de motivatie misschien iets beter zal zijn, gezien het publiek. Ben benieuwd.
FC Chornomorets Odessa.. je zou toch moeten zeggen dat..
Ik heb nog nooit van die club gehoord.

Maarja, ze winnen wel met 2-1 van Dinamo Zagreb

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 03-10-2013 11:59 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verse roddel: AZ in gesprek met Fred Rutten. Mja...

En de KNVB rammelt aan de laatste grassprieten in Den Haag. Volkomen terecht, zelfs een koe zou op dat veld nog niet gezien willen worden. :P

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

1-0 voor AZ door Gouweleeuw. Goed als ze winnen evenals PSV vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Ajax-AC Milan all over again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

1-1, heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
St@m schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:59:
[...]

FC Chornomorets Odessa.. je zou toch moeten zeggen dat..
Ik heb nog nooit van die club gehoord.

Maarja, ze winnen wel met 2-1 van Dinamo Zagreb
Ze hebben een vol stadion wat groters is dan het Philips stadion in een stad met meer dan een miljoen inwoners. Dus onderschat ze niet. Toch hoop ik dat PSV vanavond 3 punten pakt. Ik verwacht alleen niet dat het heel makkelijk zal gaan. Ik gok op een zware 1-2 voor PSV. 1-0 achter, en in de tweede helft er 2 inknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-06 12:55
FiXeR.nl schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:01:
[...]

Ze hebben een vol stadion wat groters is dan het Philips stadion in een stad met meer dan een miljoen inwoners. Dus onderschat ze niet. Toch hoop ik dat PSV vanavond 3 punten pakt. Ik verwacht alleen niet dat het heel makkelijk zal gaan. Ik gok op een zware 1-2 voor PSV. 1-0 achter, en in de tweede helft er 2 inknallen.
Capaciteit van het Philips Stadion is toch wel 4000 hoger ;)
Desalniettemin een ploeg die je zeker niet mag onderschatten.

Wow, mooie goal van Depay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Kneiters, heerlijke goal van Depay. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Wedden dat de gelijkmaker in de blessuretijd valt ...
Netjes! 3 punten pakken en wegwezen!!

[ Voor 26% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-10-2013 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:42:
Wedden dat de gelijkmaker in de blessuretijd valt ...
Nee nee, Jozefzoon knalt em er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:33
Dan moeten ze er nog wel twee inschieten :+ Mooi voor Jozefzoon, goed en beheerst maar wel met flinke snelheid!

[ Voor 44% gewijzigd door Arjan90 op 03-10-2013 22:50 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Haha dat kwam niet slecht uit zeg :+ , lekkere tackel van de keeper. Gelukkig wint in ieder geval 1 Nederlandse ploeg deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Gelukkig redt PSV de eer van het Nederlandse voetbal. Was weer eens niet al te best bij AZ ;(

Pagina: 1 ... 60 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum