Ik zou het vanavond in ieder geval eens omgooien. Achterin dichttimmeren (ja in eigen huis) en vanuit de counters iets proberen. Bojan in de spits, met hoesen en fischer er omheen. Ik weet dat ik waarschijnlijk een hoop Ajax fans voor de kop zal stoten, maar als je voetballend het gevecht zult aangaan met pressie en druk ben ik bang dat je barca (of milan-psv) taferelen gaat krijgen. Het zou in ieder geval de tegenstander verbazen dat weet ik zeker.
Aan de andere kant moet je natuurlijk thuis wel een overwinning proberen te pakken. helemaal niks aanvallends er tegenover zetten is dan ook geen optie. Ik zou het in ieder geval zoals bovenstaand doen.
Edit: Ik ben het nieuws inderdaad net aan het lezen over Bojan. Zonde. Naja Sightorsson vind ik niet echt geschikt voor zo'n rol. Ben dus eens benieuwd.
Aan de andere kant moet je natuurlijk thuis wel een overwinning proberen te pakken. helemaal niks aanvallends er tegenover zetten is dan ook geen optie. Ik zou het in ieder geval zoals bovenstaand doen.
Edit: Ik ben het nieuws inderdaad net aan het lezen over Bojan. Zonde. Naja Sightorsson vind ik niet echt geschikt voor zo'n rol. Ben dus eens benieuwd.
[ Voor 10% gewijzigd door Chrosser op 01-10-2013 13:36 ]