PSN: Finally_Chris
Verwijderd
Ik vroeg me ook af wat dat kleurverschil precies was, ik hou het op een boxer in meerdere kleuren.CR1691 schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:46:
Had die Haitz nou een string aan?
Geluk dwing je af. Dacht dat we inmiddels al wat verder waren dan lucky ajax.ph4ge schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:45:
Dit wordt gewoon puntverlies, Feyenoord heeft niet het geluk wat Ajax wel heeft.
[ Voor 35% gewijzigd door MeNTaL_TO op 15-09-2013 13:49 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Net als dat Lyon het afdwong? O nee, dan is het ineens omkoping.MeNTaL_TO schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:48:
Geluk dwing je af. Dacht dat we inmiddels al wat verder waren dan lucky ajax.
Geluk speelt gewoon een rol in het voetbal. Feyenoord zit gewoon in een fase waar ballen op de paal en op de lat gaan ipv er in. Ajax zit in een fase waar de grensrechters loepzuivere goals afkeuren. Dat is voetbal.
En toch die goal! De Verlosser!
[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 15-09-2013 13:54 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 37% gewijzigd door Sydney08 op 15-09-2013 13:54 ]
Tomorrow is not today!
Jij bent hier ook alleen maar aan het uitdagen he.Spacey23 schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:54:
Yesssss 2-2 haha, en nu vasthouden!
Haat?Spacey23 schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:54:
Yesssss 2-2 haha, en nu vasthouden!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als er IETS duidelijk niet klopte was het wel die wedstrijd. Was het niet lyon, dan was het wel Zagbreb die iets uit wilde halen wat niet klopte.ph4ge schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:52:
[...]
Net als dat Lyon het afdwong? O nee, dan is het ineens omkoping.
Overigens wordt het tijd om wat feiten te gaan controlleren. Want hoewel Ajax gisteren wel geluk had hebben ze de afgelopen jaren veelal pech gehad. Waar dergelijke doelpunten van Ajax ook afgekeurd werden.
Het was overigens wel lastig om te zien ze stonden op één lijn met een grote afstand verschil.
en ow ja 2-2.
Wat voetbalt feyenoord eigenlijk slecht . Die kunnen net zo goed met 6 man op het veld staan want het middeveld heeft geen bal gehad. Elke keer de lange bal.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Hij is een AjaciedFiXeR.nl schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:55:
[...]
Mag je hier alleen voor Feyenoord zijn? Als ie voor NEC is mag ie dat toch gewoon zeggen. Hup NEC!
Edit: im heb niks tegen Feyenoord, ook al ben ik inderdaad voor Ajax. Ik zie concurrenten gewoon graag punten verspelen. Net zoals anderen hopen dat Ajax punten verliest.
[ Voor 51% gewijzigd door Sydney08 op 15-09-2013 13:58 ]
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Blijft leuk om te zien dat jij bijna geen post kunt maken zonder Ajax erin te vermelden...ph4ge schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:52:
[...]
Net als dat Lyon het afdwong? O nee, dan is het ineens omkoping.
Geluk speelt gewoon een rol in het voetbal. Feyenoord zit gewoon in een fase waar ballen op de paal en op de lat gaan ipv er in. Ajax zit in een fase waar de grensrechters loepzuivere goals afkeuren. Dat is voetbal.
En toch die goal! De Verlosser!
Misschien moet je gewoon Ajax supporter worden, dan heb je soms wél iets te vieren.....
Nee mag nietD-e-n schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:57:
En gister mochten mensen niet voor Zwolle zijn?

Tomorrow is not today!
Blijf ze wel steunen maar IETS moet veranderen
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Ik reageer slechts. Ik ben overigens ook blij dat er weer zoveel mensen over Feyenoord praten, want dat heeft in ieder geval niets met prestaties te maken.Krukar schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:58:
Blijft leuk om te zien dat jij bijna geen post kunt maken zonder Ajax erin te vermelden...
Misschien moet je gewoon Ajax supporter worden, dan heb je soms wél iets te vieren.....
En ik ben voor PSV en zie iedere concurrent graag punten verspillen. (In hoeverre je Feyenoord een concurrent kan noemen
En 3-2!
Tomorrow is not today!

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
@onderbuurman: Het ziet er niet goed uit, nog steeds geen HD bij Ziggo.
[ Voor 35% gewijzigd door MeNTaL_TO op 15-09-2013 14:06 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Tomorrow is not today!
Ik zie graag goed voetbal. Maar eigenlijk nog belangrijker, een poging tot goed voetbal. Spelen om te winnen proberen goed combinatiespel te spelen dat gaat lang niet altijd goed. Iets wat Ajax (behalve onder Jol) altijd wel probeerd. PSV jaren lang niet, maar nu zie je dat ze dat ook proberen onder Cocu. Proberen goed te voetballen. Spelen om te winnen. Al met al heb ik daar meer respect voor. Daarom baal ik ook van die k*t clubs als Clelsea en Real Madrid, nog meer dan de andere miljoenen-olie-clubs.D-e-n schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:01:
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Ajacieden zijn sons erg slecht in het toegeven daarvan.
Tomorrow is not today!
Ik geloof niet dat er ooit maar 1 team het veld in is gegaan wat niet wilde winnen. Wat een onzin, er zijn gewoon meerdere mogelijkheden. Als iedereen hetzelfde deed was het ook maar een saaie sport.Kevinp schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:06:
Spelen om te winnen.
Dat gevoel heb ik toch niet altijd (ik heb het dus neit specifiek over deze wedstrijd. Sommige ploegen spelen gewoon om niet te verliezen en hopen op de overwinning. Het is een manier van spelen dat klopt, maar ik zie het liever dat het gedreven is op aanvallen ipv vanuit de verdediging.ph4ge schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:08:
[...]
Ik geloof niet dat er ooit maar 1 team het veld in is gegaan wat niet wilde winnen. Wat een onzin, er zijn gewoon meerdere mogelijkheden. Als iedereen hetzelfde deed was het ook maar een saaie sport.
[ Voor 76% gewijzigd door Kevinp op 15-09-2013 14:12 ]
Ja want het is niet zo dat het niet mag natuurlijkKevinp schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:10:
Dit soort acties gewoon heel feyenoord met rood van het veld sturen wegen onsportief gedrag.
Ziet er naar uit dat het een explosief einde gaat worden, met dank aan Feyenoord.
weet je nog die fair play actie, na een dode grensrechter.CR1691 schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:11:
[...]
Ja want het is niet zo dat het niet mag natuurlijk
Dit is precies het probleem. Zolang profs zich zo ongeloofelijk onsportief en aanstellerig gedragen zal er niks veranderen.
Oke, misschien is het tijd om eens de bril af te zetten of wat anders te gaan doen, nu is Feyenoord ineens verantwoordelijk voor moord omdat ze niet mee werken met tijdrekken.Kevinp schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:13:
[...]
weet je nog die fair play actie, na een dode grensrechter.
Dit is precies het probleem. Zolang profs zich zo ongeloofelijk onsportief en aanstellerig gedragen zal er niks veranderen.

Die wissels lijken ook nergens op. Ondanks de stand was Feyenoord voetballend gewoon duidelijk de bovenliggende partij, geen reden om dat aan te passen.
Wat een onzin zeg. Iemand schoppen of uitschelden is niet van dezelfde orde als het niet teruggeven van de bal. Het mag gewoon, kom op zeg.Kevinp schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:13:
[...]
weet je nog die fair play actie, na een dode grensrechter.
[ Voor 11% gewijzigd door schwarzenegger op 15-09-2013 14:15 ]
Tomorrow is not today!
⏩ PVOutput☀️
Zoiets als Ajax gister?Spacey23 schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:15:
Shit, een lucky voor Feyenoord. Bal valt via de kluts voor de voeten van Indi.
Zolang ze niet winnen vind ik er trouwens weinig geluk aan
[ Voor 12% gewijzigd door D-e-n op 15-09-2013 14:18 ]
Geluk/Pech bestaat niet.CR1691 schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:17:
Lexie wordt zomaar omver getrokken!
Nee niet feyenoord, maar wel het hele (en niet alleen in Nederland) betaalde voetbal is als bepaalende sport wel verantwoordelijk voor wat de jeugd normaal vind. Scheeuwen vallen schelden is allemaal maar normaal want dat doen de proffs ook. Dat respectloze gedrag komt voor een groot deel op het conto van voetbalploegen.ph4ge schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:14:
[...]
Oke, misschien is het tijd om eens de bril af te zetten of wat anders te gaan doen, nu is Feyenoord ineens verantwoordelijk voor moord omdat ze niet mee werken met tijdrekken.![]()
Die wissels lijken ook nergens op. Ondanks de stand was Feyenoord voetballend gewoon duidelijk de bovenliggende partij, geen reden om dat aan te passen.
Zolang die zich niet fasoenlijk gaan gedragen zal er niet veel veranderen.
Nu ook weer direct zeuren op de schijtsrechter. En dat doen alle ploegen, maar kijk eens naar het rugby daar doen ze dat echt niet. Dan ga je er gewoon vanaf. Daar staat een gozertje van 50 KG als scheitsrechter tussen bomen van kerels maar die komen niet eens in de buurt.
Ze laten nog een keer die 2-2 zien, en Mulder wordt echt duidelijk geraakt door die spits die ook nog eens gevaarlijk in komt. In het keepersgebied en daar mag je de keeper totaal niet hinderen. Moet dus gewoon afgekeurd worden. De overtreding op Immers vlak voor tijd laten ze dan weer niet zien. Dat, gecombineerd met oa. die ballen op de paal en lat en dan vind ik toch dat Feyenoord meer had verdiend, ondanks dat het niet groots was.
[ Voor 61% gewijzigd door ph4ge op 15-09-2013 14:32 ]
Tomorrow is not today!
En schandalig dat Feyenoord de bal niet gewoon teruggeeft. Speler wordt overduidelijk hard in zijn rug geraakt door de eigen keeper. Niks geen tijdrekken aan.
Van der Velden, jezus wat een baas!
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 15-09-2013 15:01 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 7% gewijzigd door Tweaking Art op 15-09-2013 15:15 ]
⏩ PVOutput☀️
Huh, bedoel je dat de virtuele reclameborden echt over de speler heen vallen en ze gewoon niet meer te zien zijn? In de Turkse competitie 'loopt' de speler dan over het virtuele reclamebord, maar ik vraag me af hoe ze dat doen. Desalniettemin vind ik het sowieso hinderlijk, want ook als de speler gewoon op het virtuele vlak loopt is het heel irritant om naar te kijken. De OCD'er in me ergert zich er dood aan.MeNTaL_TO schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:14:
Wanneer gaan ze nu wat doen aan die virtuele reclameborden naast het veld, regelmatig dat een speler of keeper half verdwijnt, zeer irritant om naar te kijken, net als knipperende borden langs het veld.
Tomorrow is not today!
Nu geeft ie hem alsnogtoolkist schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:02:
Hij durft gewoon niet nog een kaart te geven, lekker consequent weer...
Wel zeer inconsequent net. Was zeer duidelijk rood, net als de al gegeven kaarten.
Die scheidsrechters zijn toch aardig beïnvloedbaar.
Heerenveen staat trouwens wel terecht voor.
Als het een thuisfluiter was geweest hadden jullie nu met 8 gestaan...Harribo schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:10:
Heerenveen Groningen, wat is die scheids een lamme thuis fluiter.
Die scheidsrechters zijn toch aardig beïnvloedbaar.
Heerenveen staat trouwens wel terecht voor.
2 elleboogstoten van NAC en natrappen van Lurling worden niet met rood bestraft. Daarna 1 charge van Demouge en die moet eraf.
Die scheids zit met de belissende momenten wel goed zoals die penalty's en kaarten maar als ik zie dat een Groningen speler 3 beuken krijgt, er daarna zelf één uitdeelt en dan pas wordt gefloten....tja...maar zie het meer...scheidsrechters zijn net mensen.
E: AZFanpage beschrijft de tweede helft uitstekend!
In het begin van de tweede helft had Viktor Elm het duel moeten beslissen nadat hij de bal op een presenteerblaadje kreeg van Aron Jóhannsson. De Zweed presteerde het echter om de niet te missen kans toch naast te schieten. Daarna volgden er nog wel enkele kansen, maar werd het niveau van beide elftallen steeds treuriger. Bij AZ sloop de angst er duidelijk weer in en dat viel niet goed bij het AlkZaanse publiek. Voor het eerst dit seizoen rolden er vrij massale spreekkoren van de tribune, het “VOETBALLEN, VOETBALLEN!” en het ouderwetse “JAGEN! JAGEN” gaven aan dat het voetbal niet echt is wat we willen zien in Alkmaar. Of die spreekkoren hielpen is de vraag, maar het kan bijna geen toeval zijn dat AZ in de absolute slotfase nog twee keer wist te scoren. Na een goede voorzet van Roy Beerens maakte Viktor Elm zijn eerdere misser goed. De Zweed kon geheel vrij inkoppen en deed dat uitstekend. In de dying seconds was het de getergde Steven Berghuis die de 3-0 maakte. De buitenspeler/middenvelder/valse spits lette goed op nadat Roy Beerens de paal naast Eloy Room raakte.
[ Voor 68% gewijzigd door BeefHazard op 15-09-2013 17:37 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Nouja, zoals voorspeld, puntverlies van Feyenoord. Slecht gespeeld en geen geluk mee (bal op paal, bal op lat). Maar vooral, dom en verschrikkelijk verdedigd. Die eerste 2 doelpunten van NEC kunnen echt gewoon niet. Onbeschrijfelijk geklungel.
[ Voor 10% gewijzigd door BeefHazard op 15-09-2013 19:43 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
BeefHazard schreef op zondag 15 september 2013 @ 19:42:
Scheidsen zien wel meer niet. Het zijn mensen.

De verdediger pakt hem een paar meter eerder vast, trekt aan het shirt (zie je hier ook) en trekt hem dan naar beneden. Met 2 handen! De grensrechter loopt precies op zijn mee (buiten dit beeld) aan de rechter (en dus goede) kant. Als hij het dan niet ziet, is het niet menselijk, dan is het gewoon incapabel.
Had overigens voor de score niet uitgemaakt, dus het is geen verdediging van de eindstand, laat dat even duidelijk zijn.
Daar gaan we weer. Bereid je voor op een nieuwe respect-campagne.
Wat een vertrouwen in Lexieph4ge schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:12:
Als hij hem niet had gepakt had Immers waarschijnlijk wel buitenspel gelopen of de bal het stadion uit geschoten. En een vrije trap scoort Feyenoord ook nooit, al stond Goossens nu wel in het veld. Maar het is wel zuur dat je een scheidsrechter hebt die voor elk wissewasje fluit en dan zoiets compleet mist.
VV Hedel bestaat volgens het bericht alleen maar uit Polen. Die gasten kunnen blijkbaar alleen met vuisten praten.BeefHazard schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:25:
Grensrechter BVV Den Bosch neergeschopt tijdens duel: speler VV Hedel opgepakt
Daar gaan we weer. Bereid je voor op een nieuwe respect-campagne.
Ik heb hem lang verdedigd maar ik ben er een beetje klaar mee. Die man is gewoon geen geschikte "10", zijn kwaliteiten sluiten niet aan bij de rol die hij heeft. Ik vind het ook gewoon te makkelijk om te wijzen naar de scheidsrechter, Feyenoord zal zichzelf in een flow moeten knokken waar ballen niet op de paal maar erin vliegen en waar scheidsrechters niet alleen tegen je werken.HamburgerHenk schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:38:
Wat een vertrouwen in Lexie
Het viel mij ook inderdaad op dat hij op het moment dat hij vastgepakt werd, voor de bal liep en als hij de bal had gekregen buitenspel had gestaan. Erg slordig. Ben ook inderdaad van mening dat Immers tekort schiet voor Feyenoord. Hij kan heus wel een beetje voetballen, maar komt voornamelijk überhaupt in de positie om te scoren omdat Feyenoord redelijk vaak voor het doel van de tegenstander komt.ph4ge schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:12:
Als hij hem niet had gepakt had Immers waarschijnlijk wel buitenspel gelopen of de bal het stadion uit geschoten. En een vrije trap scoort Feyenoord ook nooit, al stond Goossens nu wel in het veld. Maar het is wel zuur dat je een scheidsrechter hebt die voor elk wissewasje fluit en dan zoiets compleet mist.
Werd daar door de scheids geen voordeel gegeven omdat er nog een gozer van boven kwam lopen welke ook nog de bal krijg na de voorzet van de speler die op het plaatje de bal heeft?PWM schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:50:
Nog even een kleine rant. Zoals Immers in de 91ste minuut neergelegd word.... Als je dat als scheidsrechter, maar zeker als grensrechter niet ziet, kan je maar echt beter een andere hobby zoeken
Nouja, zoals voorspeld, puntverlies van Feyenoord. Slecht gespeeld en geen geluk mee (bal op paal, bal op lat). Maar vooral, dom en verschrikkelijk verdedigd. Die eerste 2 doelpunten van NEC kunnen echt gewoon niet. Onbeschrijfelijk geklungel.
De mening van Immers over de komst van Bakkal laat zich iig raden

Lekker respectvol weer
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Gauzâh, heppie toevallig mèn ring gezien. Ik droeg hem om deize vingâh en hè mot hieâh erges opput veld legge.Han schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:07:
Kan Immers mooi op de bank wanneer Bakkal wordt aangetrokken...
De mening van Immers over de komst van Bakkal laat zich iig raden:
[afbeelding]
Lekker respectvol weer
Mijn dochtertje van 4 had ook eens een keer een wondje op haar middelvinger en toen kwam ze ook zo naar me toelopen, maar even bewust geen aandacht aan besteed

Hij heeft nooit op die verdedigende positie gespeeld. Hij is ook aangetrokken als aanvallende middenvelder. En je had dus ruim een jaar geleden al kunnen voorspellen dat hij tekort komt op dat vlak. Bij ADO was Toornstra namelijk het creatieve element op het middenveld, niet Immers.ph4ge schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:54:
Ik vind niet zo zeer dat Lexie echt te kort komt, maar hij zou beter tot zn recht komen in een meer verdedigende rol: gaten dicht lopen, ballen afpakken en inleveren bij een creatieve of scorende speler. Hij zou sporadisch voorin moeten opduiken ipv als een soort schaduw spits te spelen. De reden dat er vaak voor lange ballen gekozen wordt is gewoon omdat het voetballend niet voldoende lukt met Lexie als creatieve brein en er gaan teveel kansen verloren omdat hij te vaak het eind station is.
Ik heb het al vaker gezegd: ik vind hem een soort Koko Hoekstra (Feyenoorder uit de jaren 80). Immers is meer de ideale twaalfde man. Technisch niet verfijnd maar hij kan wat teweeg brengen en kan ook in de spits. Ik had hem daarvoor echter nooit aangetrokken.
Dit topic is gesloten.
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum