[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.525 views

Onderwerpen

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Tegen Feyenoord was Zwolle juist zo effectief. Dit gaat ze inderdaad opbreken, als ze ooit een kans hebben om in de Arena te winnen is het vanavond.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

PEC verdient allengs wel een doelpunt. Zijn tot nog toe de bovenliggende partij in de 2-de helft.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:38

Fiber

Beaches are for storming.

Een gelijkspelletje zou al prachtig zijn... :z En verdiend ook! :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Verwijderd

Hoor ik daar zowaar 'boeren! boeren! boeren!' roepen door die 400 meegereisde PEC-supporters? :)

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Heb een betvoucher van 250 € te spenderen. Even op Zwolle mikken als ik jullie bezig hoor. :P

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nou niet als het aan Benson ligt. Damn, gooi Nijland op zijn plek, die haalt meer uit :')

Verwijderd

Zwolle speelt idd leuk maar Ajax is wel zo door de wol geverfd dat ik die nog wel in blessuretijd de winst veilig zie stellen.

• ph4ge
Niet doen. Zwolle maakt het niet af, Ajax zit het mee en uiteindelijk zal individuele klasse de topclub dan de overwinning bezorgen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Fiber

Fiber

* Fiber duimt voor PEC

* Fiber geeft geen garanties...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Joosie200
  • Niet online
En hop, de winst is veilig gesteld. Fernandez voor Benson :)

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wat Sana toch in dit elftal doet....

• Fiber

Fiber

Fernandez scoort toch altijd als hij invalt...? :z

Verwijderd

Ben geen Ajax supporter maar los daarvan ga je als Nederlandse voetballiefhebber toch echt onderhand wel je hart vast houden als Ajax binnenkort tegen Barcelona moet gaan spelen...

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Op basis van deze wedstrijd mag je inderdaad hopen dat het dan niet in de dubbele cijfers eindigt...

• Fiber

Fiber

Neuh... Dat is héél anders... :z

Verwijderd

En ja hoor, daar is het doelpunt voor Ajax.

• Joosie200
  • Niet online
Welja...

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Moeizaam doelpunt voor Ajax, maar hij zit eindelijk!

Tomorrow is not today!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Zonde.

• Fiber

Fiber

Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:14:
En ja hoor, daar is het doelpunt voor Ajax.
Zonde! :'(

* Fiber hoopt op 1-1

Verwijderd

PEC heeft al wel kansen gehad maar die niet gemaakt.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:31

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:13:
Ben geen Ajax supporter maar los daarvan ga je als Nederlandse voetballiefhebber toch echt onderhand wel je hart vast houden als Ajax binnenkort tegen Barcelona moet gaan spelen...
Als Ajax niet komt opdagen wordt het dan een 3-0 reglementaire nederlaag? Zo ja, doen :+

Verder...wat een k*tgoal, past precies bij het spel van Ajax. Het niveau moet snel omhoog.

• ph4ge
Niet te filmen, met deze voorspelling had ik flink kunnen verdienen. Wat een onrecht, heel zuur voor Zwolle.

• Joosie200
  • Niet online
Dus...

• D-e-n
  • Nu online
"Breekt de ban" staat er op AD.nl. Alsof ze een uur op een defensie hebben staan beuken.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
De successupporters in de ArenA juichen weer....

• Sydney08
Als ajacied is het moelijk om naar zo'n wedstrijd te kijken, maar een jaartje rustig bouwen mag ook wel een keer. Wel jammer, maar soms moet het. Nu 2-0 gelukkig, maar gelijkspel was verdiender geweest.

Tomorrow is not today!

Verwijderd

Niet te geloven, 2 mazzeldoelpunten voor Ajax na zo'n draak van een wedstrijd van de kant van Ajax.

• Joosie200
  • Niet online
schwarzenegger schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:18:
De successupporters in de ArenA juichen weer....
Inderdaad, al die tijd was het stil tot de 1-0 en bam 2-0 8)7

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:19:
Niet te geloven, 2 mazzeldoelpunten voor Ajax na zo'n draak van een wedstrijd van de kant van Ajax.
Klopt ja, mij hoor je niet klagen in deze draak van een wedstrijd.

• Sydney08
Wel lekker die haat hier allemaal. Haat komt voort uit jaloezie, dus een compliment? :P

Tomorrow is not today!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Dit gaat weer een rare competitie worden. Met een beetje geluk staat het dramatisch en inspiratieloos spelende Ajax straks op gelijke hoogte met het frisse, aanvallende, jonge en zeer goed voetballende PSV.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het geluk van een kampioen? In plaats van met 0-1 eraf te gaan, met 2 eigen doelpunten en wat hulp van de grens met 2-0 winnen?

Die 1-0 was het ergst, toen 2x toe dezelfde speler. Jammer, Zwolle verdiende meer.
argro schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:20:
Dit gaat weer een rare competitie worden. Met een beetje geluk staat het dramatisch en inspiratieloos spelende Ajax straks op gelijke hoogte met het frisse, aanvallende, jonge en zeer goed voetballende PSV.
Wut? Alleen de eerste 2 wedstrijden van PSV in de competitie waren leuk. Laatste 2 potten waren echt ruk.

[ Voor 50% gewijzigd door PWM op 14-09-2013 20:21 ]

• Joosie200
  • Niet online
Ach.. als PEC-blauwvinger.. als je je eigen kansen niet afmaakt (Benson :')) dan doet Ajax het wel, hoe tegen de verhouding dat ook was in de eerste helft. In the end pakken ze wel 3 punten, de bal is rond enzo..

• D-e-n
  • Nu online
Als Feyenoorder heb je plots weer hoop. Boetius terug. Bakkal erbij, Ajax verzwakt en PSV ook wisselvallig. Kan alle kanten op.

• schwarzenegger
Joosie200 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:21:
Ach.. als PEC-blauwvinger.. als je je eigen kansen niet afmaakt (Benson :')) dan doet Ajax het wel, hoe tegen de verhouding dat ook was in de eerste helft. In the end pakken ze wel 3 punten, de bal is rond enzo..
Nou ja, als dat doelpunt niet wordt afgevlagd door die grensrechter dan krijg je denk ik een andere wedstrijd... maar ja, als als als.

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:16
D-e-n schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:23:
Als Feyenoorder heb je plots weer hoop. Boetius terug. Bakkal erbij, Ajax verzwakt en PSV ook wisselvallig. Kan alle kanten op.
Op dit moment is de Eredivisie één chaos. Terwijl alle door jou genoemde punten waar zijn, zit Feyenoord nog steeds niet met een comfortabel aantal punten. Daardoor is de stand nu best raar verdeeld.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Joosie200
  • Niet online
Sigthorson, doet ie het zo goed om langs Lachman te gaan, loopt ie zo knullig balverlies op in de 16 meter :+

• PWM
  • Niet online

PWM

D-e-n schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:23:
Feyenoord speelde zijn eerste wedstrijd tegen Zwolle niet slechter dan dat Ajax nu doet ;) Alleen gingen toen 3 van de 3 kansen van Zwolle er in, en nu 0 van de 5 :+

• Sydney08
Ja Feyenoord hoort er gewoon weer bij. Geen enkel team springt er bovenuit, ook PSV niet. Psv, Ajax, Feyenoord en misschien Twente zullen om het kampioenschap spelen gok ik. Ben wel benieuwd wanneer Pec afhaakt. Ze spelen erg leuk en goed verzorgd!

Tomorrow is not today!

• ph4ge
PWM schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:20:
Het geluk van een kampioen? In plaats van met 0-1 eraf te gaan, met 2 eigen doelpunten en wat hulp van de grens met 2-0 winnen?

Die 1-0 was het ergst, toen 2x toe dezelfde speler. Jammer, Zwolle verdiende meer.
Inderdaad het geluk van de kampioen. Tegen Feyenoord maakte PEC juist elke bal af. De scheidsrechter zit Ajax ook niet voor het eerst dit seizoen mee. Uiteindelijk is het afmaken van kansen ook een kwaliteit, morgen weet niemand meer dat Zwolle veel beter was maar blijven de 3 punten staan.

• Vos

Vos

AFCA

Soms zit het mee, soms het tegen qua arbitrage. Die discussies hebben we hier vaak genoeg gehad.

Je kan de beslissing van vandaag geen grote fail noemen, want ook wij hadden de herhaling nodig.

• Joosie200
  • Niet online
Denswil is een betere keeper dan Vermeer :')

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
ph4ge schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:26:
[...]

Inderdaad het geluk van de kampioen. Tegen Feyenoord maakte PEC juist elke bal af. De scheidsrechter zit Ajax ook niet voor het eerst dit seizoen mee. Uiteindelijk is het afmaken van kansen ook een kwaliteit, morgen weet niemand meer dat Zwolle veel beter was maar blijven de 3 punten staan.
Ik ben misschien niet helemaal objectief, maar in de wedstrijd die ik aan het bekijken ben zijn die gasten die door de commentator als PEC Zwolle aangeduid worden niet 'veel beter'. Ja, Ajax speelt niet hemels en PEC Zwolle had met een beetje geluk kunnen winnen, maar veel beter is een beetje overdreven. Zo groot waren de kansen die PEC Zwolle had nou ook weer niet. M.i. in ieder geval niet groter dan bijvoorbeeld de kopbal van Denswil die er ook niet inging. Als PEC Zwolle had gewonnen was daar best iets voor te zeggen geweest, maar was het ook wel enigszins gelukkig geweest.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• PWM
  • Niet online

PWM

Spacey23 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:25:
Ja Feyenoord hoort er gewoon weer bij. Geen enkel team springt er bovenuit, ook PSV niet. Psv, Ajax, Feyenoord en misschien Twente zullen om het kampioenschap spelen gok ik. Ben wel benieuwd wanneer Pec afhaakt. Ze spelen erg leuk en goed verzorgd!
Hoho, Feyenoord moet morgen ook nog. Als we vorig seizoen 1 ding hebben laten zien, is het dat we kansen kunnen laten liggen ;)

EDIT: Officieel zou het nu 2-2 moeten staan :p

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 14-09-2013 20:31 ]

• Joosie200
  • Niet online
Kiek es aan, wordt nog spannend zo :)

• Sydney08
En de verdiende 2-1 helaas. Nu wordt het alsnog weer spannend. Typerend voor Ajax dit seizoen, voorsprongen weggeven.

Tomorrow is not today!

• ph4ge
Feyenoord zal echt wel stijgen, maar gaat absoluut niet meedoen voor het kampioenschap. Die verliezen zo'n wedstrijd als Ajax vandaag speelt gewoon.

• D-e-n
  • Nu online
Ajax en PSV gaan ook nog verliezen. Met hetzelfde puntenaantal als vorig seizoen doe je gewoon weer mee.

• Sydney08
Gelukkig kunnen we nu met gemak naar Psv en morgen Feyenoord kijken. Mazzelwedstrijd, maar de punten zijn binnen.

Tomorrow is not today!

• Joosie200
  • Niet online
Spacey23 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:36:
Mazzelwedstrijd, maar de punten zijn binnen weg.
Dat dus. Jammer, maar dan had Benson het maar moeten afmaken. Je kunt wel hopen op het arbitrale team op je hand te hebben, maar je zult de bal toch zelf in het net moeten zien te krijgen. Een gelijkspel had ik gezien de goede eerste helft van PEC en goede tweede helft van Ajax wel terecht gevonden. Das het mazzeltje van Ajax dan weer, door twee zulke aparte goals binnen vijf minuten mee te krijgen. In the end tellen de punten, hoe goed Zwolle ook probeerde te voetballen, niemand die daar deze wedstrijd om zal herinneren. :)

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Puur geluk dat Ajax deze pot won, Denswill was het enige lichtpuntje in deze wedstrijd ( in ieder geval van Ajax kant ).

Aardige ploeg dat PEC Zwolle, kan het elke Nederlandse ''top'' ploeg lastig maken

• Sydney08
Het was echt een 50-50 wedstrijd. Toen de Jong en Syghtorsson er in kwamen ging het beter en was het meer vertrouwd, maar daarvoor was Pec minimaal gelijkwaardig.

Tomorrow is not today!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Mooi! :D

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Tweaking Art
Niice :P

• PWM
  • Niet online

PWM

Normaal heb ik wel een voorkeur, maar aangezien Feyenoord echt iedereen moet inhalen, maakt het me echt niet uit wat het word, hoewel gelijkspel mooi zou zijn.

Wel 1-0, maar daar is ook alles mee gezegd. Geen spektakelstuk nog.

• Tweaking Art
Twente was gewoon aan het klungelen tot dat doelpunt viel, ik verwacht trouwens wel dat Twente thuis van PSV wint , het liefst met een paar geniale acties van Tadic. :D

[ Voor 5% gewijzigd door Tweaking Art op 14-09-2013 21:09 ]

• BeefHazard
Ik kijk nu een paar minuutjes maar ik vind 't van twee kanten geen sterke pot. Overtredingen die niet nodig zijn, voorzetten die nooit aankomen en knullig balverlies. Kan natuurlijk veranderen als ik langer kijk.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:02
Waar js Mokhtar bij Twente?

• Tweaking Art
Op de bank

• Joosie200
  • Niet online
Mag hopen dat ie speeltijd krijgt, anders vind ik die transfer best zuur :|

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:02
Mijn idee.

• Tweaking Art
Ah Matavz deed ook mee blijkbaar, hij valt niet erg op he? :P

Nou tijd voor de playstation... twee draken van wedstrijden op een dag kijken pas ik voor. :+

[ Voor 45% gewijzigd door Tweaking Art op 14-09-2013 22:02 ]

• Tweaking Art
Lol een breedte pass die onderschept word op het middenveld...een beginnersfout. :+

Netjes hersteld van Twente. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Tweaking Art op 14-09-2013 22:12 ]

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Jammer, maar PSV laat ook weinig zien dat er op lijkt dat ze het verdienen punten te verdienen dit weekend. Twente ook mager, maar die gaan op karakter er dan toch over heen.

• Tweaking Art
Nou PSV heeft 1 punt gewonnen en Twente 2 punten verloren, duidelijk toch.

Defensief was Twente wel solide en ik vond Castagnos een prima wedstrijd spelen, hard gewerkt en een belangrijk kopduel gewonnen waar een doelpunt uit valt.

• Fiber

Fiber

LOL... PEC Zwolle is ondanks dat ze verliezen van de nummer drie, Ajax, nog steeds koploper, minimaal nog een week... :z Volgende week Vitesse uit, altijd lastig!

Maar dan spelen de nummers twee en drie, PSV en Ajax, ook tegen elkaar, dus die gaan sowieso ook punten morsen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Wat een geouwehoer over koplopers steeds zeg :)

Er zijn 6 speelronden geweest en nog 28 te gaan, alsof het enigszins boeit wie er nu bovenaan staat....
Als PEC over 20 speelronden nog in het linkerrijtje stata denk ik dat ze een goed seizoen hebben gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Het blijft gewoon grappig dat een club die als doelstelling 'handhaven' heeft zo lang bovenaan blijft staan... :)

Wordt een leuk weekje voor Ajax trouwens... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Benieuwd naar Feyenoord vandaag. De uitslagen zijn weer goed (1, 2 en 4 hebben al punten laten liggen), dus ze kunnen hun inhaalrace voorzetten. Precies waar het vorig jaar misging :p

EDIT: Kaarten gekocht voor Fey-Utr. €51,- voor de losse kaarten. Pff

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 15-09-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

PWM schreef op zondag 15 september 2013 @ 11:21:
[...]

EDIT: Kaarten gekocht voor Fey-Utr. €51,- voor de losse kaarten. Pff
VIP kaarten inclusief parkeren, snelle entree, hapjes en drankjes...? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Hopen op een verlies voor Feyenoord. Zou mooi zijn als ze op ruime achterstand blijven staan :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

Feyenoord gaat winnen vandaag. Zou mooi zijn als Boetius wat minuten gaat maken. Grootste talent aan Feyenoordzijde.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Wow wat een kans voor NEC, dit moest de 1-0 zijn. 1 op 1 met de keeper door zeer slecht verdedigen van Feyenoord.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Die higdon kan er ook niks van zeg. Man man man die moet er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Lex Immers.... Stel dan gewoon niemand op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Typische Immers kans weer :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Wat zal Bakkal een verademing zijn zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Immers! Held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
mooi eindelijk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Je kan zeggen wat je wil over Immers maar deze kopt hij prima binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah, Immers een held gaat me veel en veels te ver. Daarvoor heeft hij tig krediet verspeeld in voorliggende wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

CR1691 schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:56:
Je kan zeggen wat je wil over Immers maar deze kopt hij prima binnen.
Idd, al was mijn eerste reactie wel, hij wilde zeker doorkoppen. :+

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:57:
Nah, Immers een held gaat me veel en veels te ver. Daarvoor heeft hij tig krediet verspeeld in voorliggende wedstrijden.
Haha, ik dacht dat het sarcasme duidelijk was :P

Mooie goal, maar wat een kansen heeft hij alweer gehad voordat deze er eindelijk in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Hoppa 1-1 :d

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Stom verdedigd maar dit gaan we gewoon nog winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoor wie over 'haat' sprak gisteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Hypocriet is dat inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Haha, hoezo is dat haat? Het is mijn wens dat Feyenoord punten verspeeld. Blij zijn met een positieve score betekent dus direct haat?

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Gelukkig voor AZ kan Jóhannsson weer in de basis. Hij had iets aan zijn voet na een schot maar hij lijkt dus hersteld. Martens op linksvoor in de basis en Jóhannsson in de spits. Dat wordt genieten, als AZ eindelijk eens van de eigen helft af durft te komen :/

E: Blijft Verbeek echter wel zo stom om Elm in de basis te houden :F

[ Voor 12% gewijzigd door BeefHazard op 15-09-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij had het gisteren over 'haat' naar Ajax toe. Wat in mijn optiek onzin is. Dergelijke terminologieën horen toch helemaal niet bij voetbal.

RTV Rijnmond zojuist: 16 lange ballen van Mathijsen in de 1-ste helft waarvan er 5 aan kwamen... :(

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:12:
Jij had het gisteren over 'haat' naar Ajax toe. Wat in mijn optiek onzin is. Dergelijke terminologieën horen toch helemaal niet bij voetbal.

RTV Rijnmond zojuist: 16 lange ballen van Mathijsen in de 1-ste helft waarvan er 5 aan kwamen... :(
Was net ook bij Fox, ook zie je dat het middenveld gewoon niet meer probeert te positioneren als Mathijssen de bal heeft. Snap dat ie al jaren zo speelt, maar Koeman moet daar echt wat aan proberen te doen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met zoveel ruimte op het veld zou je als Koeman er goed aan doen om zowel Manu als Boëtius te brengen voor Schaken en wat mij betreft Immers. Kun je Armenteros op laten schuiven naar de plek van Immers. Heb je een aanval waar ik wel doelpunten van verwacht. En misschien nog Vormer voor Clasie of de Vilhena wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Man man man hoeveel kansen hebben ze nodig zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet goed blijven gaan voor NEC. Al zie ik Feyenoord er ook wel toe in staat nog een doelpunt te incasseren. Rustig een wedstrijd uit spelen na op voorsprong te zijn gekomen is vooralsnog niet aan Feyenoord besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Hoppa Jean Paul komt erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feyenoord's hoop in bange dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Dit wordt gewoon puntverlies, Feyenoord heeft niet het geluk wat Ajax wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Boetius gaat het doen. Assist of goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
ph4ge schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:45:
Dit wordt gewoon puntverlies, Feyenoord heeft niet het geluk wat Ajax wel heeft.
Yep, want tegen een degradatiekandidaat die nog geen wedstrijd heeft gewonnen heb je net zo veel geluk nodig om te winnen dan tegen een goed lopend team dat 5 wedstrijden op rij heeft gewonnen en tegen de hele top het goed doet...

Edit: en de 2-1 weer weggeven na 1 minuut... :+

[ Voor 9% gewijzigd door Krukar op 15-09-2013 13:56 ]

Pagina: 1 ... 44 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum