toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Verwijderd
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
* Fiber geeft geen garanties...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Verwijderd

Tomorrow is not today!
Zonde!Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:14:
En ja hoor, daar is het doelpunt voor Ajax.
* Fiber hoopt op 1-1
Als Ajax niet komt opdagen wordt het dan een 3-0 reglementaire nederlaag? Zo ja, doenVerwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:13:
Ben geen Ajax supporter maar los daarvan ga je als Nederlandse voetballiefhebber toch echt onderhand wel je hart vast houden als Ajax binnenkort tegen Barcelona moet gaan spelen...
Verder...wat een k*tgoal, past precies bij het spel van Ajax. Het niveau moet snel omhoog.
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Inderdaad, al die tijd was het stil tot de 1-0 en bam 2-0schwarzenegger schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:18:
De successupporters in de ArenA juichen weer....

Klopt ja, mij hoor je niet klagen in deze draak van een wedstrijd.Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:19:
Niet te geloven, 2 mazzeldoelpunten voor Ajax na zo'n draak van een wedstrijd van de kant van Ajax.
Tomorrow is not today!
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Die 1-0 was het ergst, toen 2x toe dezelfde speler. Jammer, Zwolle verdiende meer.
Wut? Alleen de eerste 2 wedstrijden van PSV in de competitie waren leuk. Laatste 2 potten waren echt ruk.argro schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:20:
Dit gaat weer een rare competitie worden. Met een beetje geluk staat het dramatisch en inspiratieloos spelende Ajax straks op gelijke hoogte met het frisse, aanvallende, jonge en zeer goed voetballende PSV.
[ Voor 50% gewijzigd door PWM op 14-09-2013 20:21 ]
Nou ja, als dat doelpunt niet wordt afgevlagd door die grensrechter dan krijg je denk ik een andere wedstrijd... maar ja, als als als.Joosie200 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:21:
Ach.. als PEC-blauwvinger.. als je je eigen kansen niet afmaakt (Benson) dan doet Ajax het wel, hoe tegen de verhouding dat ook was in de eerste helft. In the end pakken ze wel 3 punten, de bal is rond enzo..
Op dit moment is de Eredivisie één chaos. Terwijl alle door jou genoemde punten waar zijn, zit Feyenoord nog steeds niet met een comfortabel aantal punten. Daardoor is de stand nu best raar verdeeld.D-e-n schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:23:
Als Feyenoorder heb je plots weer hoop. Boetius terug. Bakkal erbij, Ajax verzwakt en PSV ook wisselvallig. Kan alle kanten op.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Feyenoord speelde zijn eerste wedstrijd tegen Zwolle niet slechter dan dat Ajax nu doetD-e-n schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:23:
Als Feyenoorder heb je plots weer hoop. Boetius terug. Bakkal erbij, Ajax verzwakt en PSV ook wisselvallig. Kan alle kanten op.
Tomorrow is not today!
Inderdaad het geluk van de kampioen. Tegen Feyenoord maakte PEC juist elke bal af. De scheidsrechter zit Ajax ook niet voor het eerst dit seizoen mee. Uiteindelijk is het afmaken van kansen ook een kwaliteit, morgen weet niemand meer dat Zwolle veel beter was maar blijven de 3 punten staan.PWM schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:20:
Het geluk van een kampioen? In plaats van met 0-1 eraf te gaan, met 2 eigen doelpunten en wat hulp van de grens met 2-0 winnen?
Die 1-0 was het ergst, toen 2x toe dezelfde speler. Jammer, Zwolle verdiende meer.
Je kan de beslissing van vandaag geen grote fail noemen, want ook wij hadden de herhaling nodig.
Ik ben misschien niet helemaal objectief, maar in de wedstrijd die ik aan het bekijken ben zijn die gasten die door de commentator als PEC Zwolle aangeduid worden niet 'veel beter'. Ja, Ajax speelt niet hemels en PEC Zwolle had met een beetje geluk kunnen winnen, maar veel beter is een beetje overdreven. Zo groot waren de kansen die PEC Zwolle had nou ook weer niet. M.i. in ieder geval niet groter dan bijvoorbeeld de kopbal van Denswil die er ook niet inging. Als PEC Zwolle had gewonnen was daar best iets voor te zeggen geweest, maar was het ook wel enigszins gelukkig geweest.ph4ge schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:26:
[...]
Inderdaad het geluk van de kampioen. Tegen Feyenoord maakte PEC juist elke bal af. De scheidsrechter zit Ajax ook niet voor het eerst dit seizoen mee. Uiteindelijk is het afmaken van kansen ook een kwaliteit, morgen weet niemand meer dat Zwolle veel beter was maar blijven de 3 punten staan.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Hoho, Feyenoord moet morgen ook nog. Als we vorig seizoen 1 ding hebben laten zien, is het dat we kansen kunnen laten liggenSpacey23 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:25:
Ja Feyenoord hoort er gewoon weer bij. Geen enkel team springt er bovenuit, ook PSV niet. Psv, Ajax, Feyenoord en misschien Twente zullen om het kampioenschap spelen gok ik. Ben wel benieuwd wanneer Pec afhaakt. Ze spelen erg leuk en goed verzorgd!
EDIT: Officieel zou het nu 2-2 moeten staan
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 14-09-2013 20:31 ]
Tomorrow is not today!
Tomorrow is not today!
Dat dus. Jammer, maar dan had Benson het maar moeten afmaken. Je kunt wel hopen op het arbitrale team op je hand te hebben, maar je zult de bal toch zelf in het net moeten zien te krijgen. Een gelijkspel had ik gezien de goede eerste helft van PEC en goede tweede helft van Ajax wel terecht gevonden. Das het mazzeltje van Ajax dan weer, door twee zulke aparte goals binnen vijf minuten mee te krijgen. In the end tellen de punten, hoe goed Zwolle ook probeerde te voetballen, niemand die daar deze wedstrijd om zal herinneren.Spacey23 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:36:
Mazzelwedstrijd, maar de punten zijn binnen weg.
Aardige ploeg dat PEC Zwolle, kan het elke Nederlandse ''top'' ploeg lastig maken
Tomorrow is not today!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Wel 1-0, maar daar is ook alles mee gezegd. Geen spektakelstuk nog.
[ Voor 5% gewijzigd door Tweaking Art op 14-09-2013 21:09 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Nou tijd voor de playstation... twee draken van wedstrijden op een dag kijken pas ik voor.
[ Voor 45% gewijzigd door Tweaking Art op 14-09-2013 22:02 ]
Netjes hersteld van Twente.
[ Voor 17% gewijzigd door Tweaking Art op 14-09-2013 22:12 ]
Defensief was Twente wel solide en ik vond Castagnos een prima wedstrijd spelen, hard gewerkt en een belangrijk kopduel gewonnen waar een doelpunt uit valt.

Maar dan spelen de nummers twee en drie, PSV en Ajax, ook tegen elkaar, dus die gaan sowieso ook punten morsen...
Er zijn 6 speelronden geweest en nog 28 te gaan, alsof het enigszins boeit wie er nu bovenaan staat....
Als PEC over 20 speelronden nog in het linkerrijtje stata denk ik dat ze een goed seizoen hebben gedraaid.
Wordt een leuk weekje voor Ajax trouwens...

EDIT: Kaarten gekocht voor Fey-Utr. €51,- voor de losse kaarten. Pff
[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 15-09-2013 11:34 ]
VIP kaarten inclusief parkeren, snelle entree, hapjes en drankjes...?PWM schreef op zondag 15 september 2013 @ 11:21:
[...]
EDIT: Kaarten gekocht voor Fey-Utr. €51,- voor de losse kaarten. Pff

Tomorrow is not today!
PSN: Finally_Chris
Tomorrow is not today!

Verwijderd
Idd, al was mijn eerste reactie wel, hij wilde zeker doorkoppen.CR1691 schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:56:
Je kan zeggen wat je wil over Immers maar deze kopt hij prima binnen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Haha, ik dacht dat het sarcasme duidelijk wasVerwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:57:
Nah, Immers een held gaat me veel en veels te ver. Daarvoor heeft hij tig krediet verspeeld in voorliggende wedstrijden.
Mooie goal, maar wat een kansen heeft hij alweer gehad voordat deze er eindelijk in gaat.
Verwijderd
Hoor wie over 'haat' sprak gisterenSpacey23 schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:00:
Hoppa 1-1 :d
Tomorrow is not today!

E: Blijft Verbeek echter wel zo stom om Elm in de basis te houden

[ Voor 12% gewijzigd door BeefHazard op 15-09-2013 13:11 ]
Verwijderd
RTV Rijnmond zojuist: 16 lange ballen van Mathijsen in de 1-ste helft waarvan er 5 aan kwamen...
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2013 13:23 ]
Was net ook bij Fox, ook zie je dat het middenveld gewoon niet meer probeert te positioneren als Mathijssen de bal heeft. Snap dat ie al jaren zo speelt, maar Koeman moet daar echt wat aan proberen te doen.Verwijderd schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:12:
Jij had het gisteren over 'haat' naar Ajax toe. Wat in mijn optiek onzin is. Dergelijke terminologieën horen toch helemaal niet bij voetbal.
RTV Rijnmond zojuist: 16 lange ballen van Mathijsen in de 1-ste helft waarvan er 5 aan kwamen...
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Verwijderd
Yep, want tegen een degradatiekandidaat die nog geen wedstrijd heeft gewonnen heb je net zo veel geluk nodig om te winnen dan tegen een goed lopend team dat 5 wedstrijden op rij heeft gewonnen en tegen de hele top het goed doet...ph4ge schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:45:
Dit wordt gewoon puntverlies, Feyenoord heeft niet het geluk wat Ajax wel heeft.
Edit: en de 2-1 weer weggeven na 1 minuut...
[ Voor 9% gewijzigd door Krukar op 15-09-2013 13:56 ]
Dit topic is gesloten.
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum