Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Depay heeft ook niks bewezen en z'n grootste fan ben ik nou ook weer niet, integendeel zelfsCR1691 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:40:
Depay? Wat heeft die nou bewezen behalve een hoop sterallures? Het is zeker een speler voor de toekomst maar nog lang niet klaar voor Oranje. Boetius en Ola John zijn verder. Ik neem aan dat je Sneijder op de verkeerde plek hebt gezet? Lijkt mij sterk dat je hem in de controle wil hebben, daar moet Strootman dan staan. Ook is Janmaat onbetwist de rechtsback, doet het naar behoren en Van Rhijn is totaal uit vorm. Over het algemeen wel aardige ideeën ja.
Van Janmaat was ik niet zeker van z'n defensieve kwaliteiten (zoveel zie ik hem nou ook weer niet spelen), opbouwend doet ie het wel goed iig. Heb in deze opstelling wat verdedigend sterkere backs opgesteld aangezien Robben en Depay ervoor staan. Willems blijft voor mij "Carlton on speed" ...
Kijkend naar alle spelers die in aamerking komen voor NL, zou je in een fantasie opstelling gewoon weer Affelay neerzetten of Elia, en v.d. Wiel op RB, Emanuelson mischien wel op LB ...
Bruma heeft sowieso al meer ervaring dan de Vrij en Martins. Boetius zie ik zelf ook veel liever spelen dan een Depay maar niet in een 4-4-2, zelfde voor Ola John. In die 4-3-3 mag ie best Lens vervangen en Robben weer naar rechts, was hem even vergeten bij het maken maar eerder wel aan gedacht.
Vlaar: tja, je moet toch iets van ervaring hebben staan
Wel grappig al die duo's: de Vrij en Martins, Bruma en Rekik. Vroeger was dat Vlaar en Donk.
In de 4-3-3 staat Sneijder daar niet voor de "controle" maar voor de opbouw a la Pirlo alhoewel een v.d. Vaart daar mischien nog wel beter geschikt voor is. Loopvermogen van v.Ginkel en Strootman moet z'n defensieve zwakheden opvangen. Toevallig Italie ook gekeken gister en Pirlo was weer briljant bezig.
[ Voor 22% gewijzigd door apis29 op 11-09-2013 19:02 ]
Vind het altijd wel grappig om hem te zien spelen, hij houdt altijd z'n handjes in de lucht als hij aan de bal is.Sjah schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:23:
Ach we hebben toch 1 zekerheidje in defensie>> Janmaat.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ik denk voetballen maar dat weet je nooit zeker.Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:02:
En wat gaat Ajax doen dit weekeinde tegen de koploper?
Verwacht een moeizame overwinning, 3-1. Gelukkig is Siem de Jong op de weg terug. Morgen traint hij weer volop mee met de groep.Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:02:
En wat gaat Ajax doen dit weekeinde tegen de koploper?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
Benieuwd hoe de wedstrijd zal zijn. Ajax kennende wil het op de helft van PEC spelen. Maar met die malloot van een Fernandez moet je wel oppassen voor counters denk ik.Gynnad schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:04:
[...]
Verwacht een moeizame overwinning, 3-1. Gelukkig is Siem de Jong op de weg terug. Morgen traint hij weer volop mee met de groep.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Prima, als PSV dit weekend niet wint en Ajax wint zaterdag dan mag dit scenario in mijn ogen bestBeefHazard schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:13:
Zou toch prachtig zijn als PEC nog gewoon wekenlang bovenaan blijft staan?
http://www.volkskrant.nl/...aar-krijgt-de-helft.dhtml
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Schraal.Ramzzz schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:13:
Beetje jammer dat Ajax PEC 400 plaatsen door de neus boort in het uitvak.
Tevergeefs beroep
Nu heeft PEC Zwolle volgens de regelementen recht op 1200 plaatsen in het uitvak. De Zwollenaren gingen tevergeefs in beroep, waardoor het zaterdagavond door maar 800 fans gesteund wordt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het is erg vreemd dat het niet gewoon afgedwongen kan worden.
[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 11-09-2013 21:09 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Voor zover ik weet ligt de bron van de fout bij Zwolle, die aangaven maar 600 supporters mee te nemen... Ajax besloot toen het kleine uitvak voor de fans te reserveren (800 man) en het grote uitvak in de verkoop te gooien... toen wilden die successupporters van Zwolle (ph4ge schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:52:
Raar dat Ajax een foutje maakt en Zwolle daar de dupe van is. Gewoon de regels volgen en die paar extra Ajacieden hun geld terug geven was logischer geweest.
Ze lossen het niet op, dat is hun keuze en daar zijn ze verantwoordelijk voor. De pechvogels die achter het net vissen geef je een betere kaart voor een volgende thuiswedstrijdP.O. Box schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:24:
zonder een direct oordeel te willen geven over de hoofdschuldige vind ik niet dat je hier Ajax 100% de schuld kan geven...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het maakt het alleen maar vreemder als ik vanmorgen een Tweet van AFC Ajax voorbij zie komen dat de kaartverkoop nu in de verkoop is als vrije kaarten (dus door iedereen te halen)Ramzzz schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:13:
Beetje jammer dat Ajax PEC 400 plaatsen door de neus boort in het uitvak.
Bron: http://www.nusport.nl/int...seert-oranje-ranking.htmlBelgië passeert Oranje op ranking
Het Nederlands elftal is na de resultaten van de afgelopen drie interlands gezakt van de vijfde naar de negende positie op de FIFA-wereldranglijst.
Italië, België, Uruguay en Brazilië gingen de ploeg van bondscoach Louis van Gaal donderdag voorbij.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
PEC is een tegenstander waar gezien het risicoprofiel er verkoop zonder clubcardverplichting mag plaatsvinden (overigens al sinds 8-8 mogelijk). Dit zijn echter de resterende plekken tussen het Ajax-publiek en dus geen optie om een grote hoeveelheid uit-supporters op te vangen. Uiteraard kan je als PEC-fan een (undercover) poging wagen, maar als je in je clubshirt komt opdagen zullen de knvb-regels ongetwijfeld je de toegang tot het stadion ontzeggen.Gynnad schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:53:
[...]
Het maakt het alleen maar vreemder als ik vanmorgen een Tweet van AFC Ajax voorbij zie komen dat de kaartverkoop nu in de verkoop is als vrije kaarten (dus door iedereen te halen)
Overigens is het ook wel een beetje de schuld van PEC, slechts 600 kaarten aanvragen terwijl je een kortingsactie bus+entree voor 15 euro (een treinkaartje zwolle-amsterdam retour kost al meer dan het dubbele) doet. Dat zal ook wel de reden zijn waarom er geen beroep meer gedaan kan worden op het reglementaire aantal kaarten.
[ Voor 3% gewijzigd door Sempy op 12-09-2013 11:47 ]
Nederland: De Duivels hoeven Oranje niet langer te vrezen. Nederland mag zich dan makkelijk gekwalificeerd hebben, op Sneijder, Van Persie en Robben na telt het nog amper spelers van wereldniveau. De achterhoede mist ervaring en ook kwaliteit. Tegen Messi, Neymar, Balotelli en zelfs Benteke hebben de jonge verdedigers van PSV en Feyenoord wellicht geen verhaal.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
En toch zijn ze Ronaldo nog steeds aan het zoeken in de zak van Indi.Railgunner schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:56:
Dat klopt, die conclusie hadden we hier al getrokken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
PSN: Finally_Chris
Was die er niet uitgevallen vlak voor een corner?ph4ge schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:11:
En toch zijn ze Ronaldo nog steeds aan het zoeken in de zak van Indi.

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak
Dat betekent niet dat alles meteen crap is. Landen als Zweden of Kroatië: daar zou je je prima mee moeten kunnen meten. En op zo'n toernooi heb je altijd een verrassing die het goed doet omdat er gewoon een goed afgestemd team staat. Wie weet worden wij dat wel. Als van Gaal iets kan dan is het wel een team smeden in drie weken.
Verder moet je die ranglijst niet serieus nemen. Zijn Frankrijk of Portugal veel minder dan België? Is Columbia zo goed? Voor de loting is hij belangrijk maar ik zou er niet de kwaliteit aan afmeten.
Da's een aardige tegenvaller voor PSV. Is dit puur het wennen aan het hogere niveau of is Rekik een blessuregevoelige speler. Volgens mij hoor je na iedere wedstrijd bijna berichten over pijntjes bij hem.Niku schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:07:
Rekik er vier weken uit, balen.
Overigens is hij met een beetje pech niet de enige die PSV-Ajax gaat missen, Van Gijzel die eerder al zo'n beetje de halve jupiler weigerde voor de thuiswedstrijden met jong psv, heeft besloten dat de Ajax-supporters niet per bus-combi naar Eindhoven mogen nu een treinreis door werkzaamheden zo goed als onmogelijk is
.
http://www.ajaxlife.nl/up...oplossingen-voor-ajaxfans
Met dit soort figuren kunnen we alle stadions wel opheffen, een grote FOX-sporthal neerzetten en daar ieder weekend 9 potjes voor de camera afwerken.
Tja, wij hadden een aantal jaren een talentvolle lichting, nu heeft Belgie dat in mijn ogen. En toch vind ik Belgie nog tegen vallen gezien het talent wat ze hebben, wellicht het nadeel van in tig competities en tig andere clubs/speelwijzen spelen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Benteke heeft anders wel een aardig seizoen gedraaid...D-e-n schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:56:
Het grootste talent van België staat centraal achterin en een spits van wereldklasse hebben ze (nog) niet. Dat maakt misschien dat je nog niet echt een topfavoriet bent. Ik zie ze in elk geval geen finale halen.
Aardig seizoen en prima spits met enorme potentie. Maar (nog) geen top. Top als RvP, Falcao, Cavani etc.Dersan schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:03:
[...]
Benteke heeft anders wel een aardig seizoen gedraaid...
Bedoel je Vincent Kompany of Thibaut Courtois?D-e-n schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:56:
Het grootste talent van België staat centraal achterin en een spits van wereldklasse hebben ze (nog) niet. Dat maakt misschien dat je nog niet echt een topfavoriet bent. Ik zie ze in elk geval geen finale halen.
Heeft dan ook niet echte topspelers om zich heen bij Aston Villa. Of je je aanvoer krijgt van Vlaar of van Kagawa maakt nogal wat verschil.Niku schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:23:
[...]
Aardig seizoen en prima spits met enorme potentie. Maar (nog) geen top. Top als RvP, Falcao, Cavani etc.
Zelfde verhaal als met Lukaku toch? Een topjaar bij WBA zegt nog niet zoveel. Jammer dat hij dit jaar geen eerlijke kans krijgt bij Chelsea en weer wordt uitgeleend (aan Everton dit keer).Lampie schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:46:
[...]
Heeft dan ook niet echte topspelers om zich heen bij Aston Villa. Of je je aanvoer krijgt van Vlaar of van Kagawa maakt nogal wat verschil.
Tegenvaller voor PSV. En dat met PSV-Ajax over een week, waarbij het er steeds meer van weg heeft dat Siem de Jong dan weer meedoet. Hij zit komend weekend misschien alweer bij de selectieNiku schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:07:
Rekik er vier weken uit, balen.
Waarschijnlijk tegen PEC invallen, tegen Barca invallen en dan tegen PSV weer volledig fit. Tenminste hoe de verhalen nu zijn, zou erg mooi zijnRailgunner schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:49:
[...]
Tegenvaller voor PSV. En dat met PSV-Ajax over een week, waarbij het er steeds meer van weg heeft dat Siem de Jong dan weer meedoet. Hij zit komend weekend misschien alweer bij de selectie.
Gelukkig komt hij weer terug al vrees ik dat hij eerst weer wat wedstrijdritme op moet doen.Railgunner schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:49:
[...]
Tegenvaller voor PSV. En dat met PSV-Ajax over een week, waarbij het er steeds meer van weg heeft dat Siem de Jong dan weer meedoet. Hij zit komend weekend misschien alweer bij de selectie.
Helaas gaat dat over een weer.Sempy schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:20:
[...]
Da's een aardige tegenvaller voor PSV. Is dit puur het wennen aan het hogere niveau of is Rekik een blessuregevoelige speler. Volgens mij hoor je na iedere wedstrijd bijna berichten over pijntjes bij hem.
Overigens is hij met een beetje pech niet de enige die PSV-Ajax gaat missen, Van Gijzel die eerder al zo'n beetje de halve jupiler weigerde voor de thuiswedstrijden met jong psv, heeft besloten dat de Ajax-supporters niet per bus-combi naar Eindhoven mogen nu een treinreis door werkzaamheden zo goed als onmogelijk is
.
http://www.ajaxlife.nl/up...oplossingen-voor-ajaxfans
Met dit soort figuren kunnen we alle stadions wel opheffen, een grote FOX-sporthal neerzetten en daar ieder weekend 9 potjes voor de camera afwerken.
De ene keer zijn er geen PSV-fans bij in Amsterdam.
En dat het dan door werkzaamheden niet kan komt helaas wel eens voor. Weinig aan te doen.
Een beetje karma voor het verkopen van de kaarten die normaliter voor PEC Zwolle zouden zijn
Dan gaan ze doordeweeks tegen Barca zeker geen risico met hem lopen toch? Lijkt mij nogal dom om een speler die nog niet volledig fit tegen Barca gelijk volle bak te laten spelen. Die uitwedstrijd verlies je toch.Gynnad schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:59:
[...]
Waarschijnlijk tegen PEC invallen, tegen Barca invallen en dan tegen PSV weer volledig fit. Tenminste hoe de verhalen nu zijn, zou erg mooi zijn
Misschien wel het ''grootste'' transfernieuws van dit jaar
Toch wel triest dit, hij had beter nog een paar jaar in Nederland kunnen spelen ipv te bankzitten in de PL.
Hopelijk lukt het in de winterstop wel om van Ginkel te huren, want anders loopt zijn WK plek gevaar.
Volgens mij is dit gewoon een reactie op de kritiek die Overmars de laatste tijd heeft gekregen en vooral bedoelt om zichzelf in te dekken. Vitesse heeft helemaal niet bekend gemaakt hoe de deal met Chelsea eruit ziet, dus hoe zou Overmars dat weten? Ook heeft Van Ginkel gewoon zelf getekend, waarom zou hij dat doen als hij dat niet wilde? De zaakwaarnemer van Van Ginkel heeft ook gezegd dat “Het bedrag dat Ajax wilde neerleggen had maar weinig verschil met Chelsea.”, niet dat het meer was. Overmars heeft eerder gezegd dat Vitesse helemaal de telefoon niet op zou hebben genomen, dus hoe hebben ze dan een bod gedaan?tweaker2010 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:49:
http://www.nu.nl/sport/3574373/ajax-bood-meer-voor-van-ginkel-dan-chelsea.html
Toch wel triest dit, hij had beter nog een paar jaar in Nederland kunnen spelen ipv te bankzitten in de PL.
Hopelijk lukt het in de winterstop wel om van Ginkel te huren, want anders loopt zijn WK plek gevaar.
Ik vind het dus maar een sterk verhaal zoals Overmars het vertelt.
Kom maar naar Dord! Ga ik er vanavond gelijk 1 etenCR1691 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:18:
http://www.ad.nl/ad/nl/10...illen-XXL-frikandel.dhtml
Misschien wel het ''grootste'' transfernieuws van dit jaar![]()
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben ja.ph4ge schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:01:
[...]
Volgens mij is dit gewoon een reactie op de kritiek die Overmars de laatste tijd heeft gekregen en vooral bedoelt om zichzelf in te dekken.
Lees dit maar eens: Ajax heeft 7 miljoen geboden, terwijl hij voor 5 miljoen naar Chelsea is gegaan.Vitesse heeft helemaal niet bekend gemaakt hoe de deal met Chelsea eruit ziet, dus hoe zou Overmars dat weten?
Maar Van Ginkel (foto) laat vanaf zijn vakantieadres weten ‘niks te hebben gehoord over een akkoord’ en ook zaakwaarnemer Karel Jansen vernam niets van Chelsea óf Vitesse. Van Ginkel lijkt een speelbal van Roman Abramovich en de zijnen.
http://www.vitesseinside....-miljoen-euro-van-ginkel/
[ Voor 19% gewijzigd door ph4ge op 13-09-2013 12:31 ]
Als het beleid van Vitesse blijkbaar was dat hij naar grote broer Chelsea kon of in Arnhem blijven, dan vind ik het geen heel slechte beslissing om deze transfer te maken. Hij stelt in ieder geval zijn financiële toekomst veilig. Dat laatste vinden voetballiefhebbers vaak niet interessant, maar voor zo'n speler is dat echt wel issue.tweaker2010 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:06:
Waar rook is is vuur, er zal wel een kern van waarheid inzitten. Feit is dat het niet zo'n slimme transfer was.
Want bij Ajax in de Mickey Mouse-competitie spelen is leuker dan bij Chelsea op de bank zitten? Het is geen feit, het is jouw mening.tweaker2010 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:06:
Waar rook is is vuur, er zal wel een kern van waarheid inzitten. Feit is dat het niet zo'n slimme transfer was.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dat is veel te voorbarig. Van Ginkel was, toen hij naar Chelsea ging, niet ouder dan Van Persie toen hij naar Arsenal ging. We weten ondertussen allemaal dat de transfer van Van Persie best OK was. Laat Van Ginkel eerst maar eens een jaar vertoeven in Londen, dan maken we dan de balans op.tweaker2010 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:06:
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
We weten toch ondertussen ook allemaal wat voor slangenkuil een prestatieclub als Chelsea is?argro schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:23:
[...]
Dat is veel te voorbarig. Van Ginkel was, toen hij naar Chelsea ging, niet ouder dan Van Persie toen hij naar Arsenal ging. We weten ondertussen allemaal dat de transfer van Van Persie best OK was. Laat Van Ginkel eerst maar eens een jaar vertoeven in Londen, dan maken we dan de balans op.
Daar krijgen jonge toptalenten gewoon geen eerlijke kans, kijk maar eens hoe het Lukaku daar vergaan is.
Alsof bij willekeurige club X talenten altijd maximaal benut worden. Als ik Mokotjo nu zie spelen bij Zwolle kan je ook concluderen dat Feyenoord talent vermoord.tweaker2010 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:29:
We weten toch ondertussen ook allemaal wat voor slangenkuil een prestatieclub als Chelsea is?
Daar krijgen jonge toptalenten gewoon geen eerlijke kans, kijk maar eens hoe het Lukaku daar vergaan is.
En kijk hoe het Sulejmani bij Ajax is vergaan... Van toptalent tot miskoop van de eeuw die vertrok via de (dubbele) achterdeur.tweaker2010 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:29:
[...]
We weten toch ondertussen ook allemaal wat voor slangenkuil een prestatieclub als Chelsea is?
Als ik de keuze had tussen:
- van Vitesse naar Ajax en nog een jaar ballen tegen RKC en NEC of
- van Vitesse naar Chelsea, trainen en spelen met topvoetballers onder leiding van een toptrainer en regelmatig minuten maken tegen topclubs
Dan zou ik het wel weten, nog los van de keuze tussen:
- 6 ton per jaar of
- 2,5 miljoen per jaar
En natuurlijk kan Van Ginkel falen bij Chelsea. Hij kan dan alsnog wel naar Ajax of desnoods terug naar Vitesse. Hij heeft dan in ieder geval de kans gegrepen.
Of hij echt regelmatig minuten gaat pakken zullen we over een half jaar of zo wel zien.argro schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:00:
[...]
En kijk hoe het Sulejmani bij Ajax is vergaan... Van toptalent tot miskoop van de eeuw die vertrok via de (dubbele) achterdeur.
Als ik de keuze had tussen:
- van Vitesse naar Ajax en nog een jaar ballen tegen RKC en NEC of
- van Vitesse naar Chelsea, trainen en spelen met topvoetballers onder leiding van een toptrainer en regelmatig minuten maken tegen topclubs
Dan zou ik het wel weten, nog los van de keuze tussen:
- 6 ton per jaar of
- 2,5 miljoen per jaar
En natuurlijk kan Van Ginkel falen bij Chelsea. Hij kan dan alsnog wel naar Ajax of desnoods terug naar Vitesse. Hij heeft dan in ieder geval de kans gegrepen.
Het trainen met topvoetballers kan tegenvallen want ik heb al vaker gelezen dat het niveau van de trainingen in Engeland best wel tegenvalt omdat ze zoveel wedstrijden moeten spelen.
Een half jaar? Ik zou hem eerder ruim een jaar geven om te kijken wat de stand van zaken dan is.Deadsy schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 18:11:
[...]
Of hij echt regelmatig minuten gaat pakken zullen we over een half jaar of zo wel zien.
Het trainen met topvoetballers kan tegenvallen want ik heb al vaker gelezen dat het niveau van de trainingen in Engeland best wel tegenvalt omdat ze zoveel wedstrijden moeten spelen.
Chelsea is geen Arsenal en Van Ginkel geen Van Persie. Zeker niet wanneer je kijk naar de situatie met het Arsenal met Bergkamp toen.argro schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:23:
[...]
Dat is veel te voorbarig. Van Ginkel was, toen hij naar Chelsea ging, niet ouder dan Van Persie toen hij naar Arsenal ging. We weten ondertussen allemaal dat de transfer van Van Persie best OK was. Laat Van Ginkel eerst maar eens een jaar vertoeven in Londen, dan maken we dan de balans op.
Maar buiten dat, wanneer je de kans krijgt om bij Chelsea te komen dan neem je die gewoon. Een stap terug zal qua voetbal(competitie) en qua salaris waarschijnlijk altijd beter zijn dan bij Ajax. Maar inderdaad, de balans is nog zeker niet op te maken, het zou alleen wel heel zonde zijn, wanneer een groot talent weer een aantal jaar weg gooit voor het geld.
Ze gaan praten ja, niets zeker dus.Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 11:23:
Bakkal alsnog naar Feyenoord. Hopelijk mag Immers gaan vrezen voor zijn plek
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maar de rest van zijn leven wel kan rentenierenlateef schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 03:41:
[...]
Chelsea is geen Arsenal en Van Ginkel geen Van Persie. Zeker niet wanneer je kijk naar de situatie met het Arsenal met Bergkamp toen.
Maar buiten dat, wanneer je de kans krijgt om bij Chelsea te komen dan neem je die gewoon. Een stap terug zal qua voetbal(competitie) en qua salaris waarschijnlijk altijd beter zijn dan bij Ajax. Maar inderdaad, de balans is nog zeker niet op te maken, het zou alleen wel heel zonde zijn, wanneer een groot talent weer een aantal jaar weg gooit voor het geld.
Chelsea doet het overigens wel goed met jonge talenten en ze hebben een hoop goede jonge spelers die momenteel verhuurd zijn aan andere clubs om ervaring op te doen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Natuurlijk is Chelsea geen Arsenal en Van Ginkel geen Van Persie, maar dat voorbeeld was meer om aan te geven dat het niet per definitie desastreus hoeft te zijn om op een dergelijke leeftijd naar een grote club te gaan.lateef schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 03:41:
[...]
Chelsea is geen Arsenal en Van Ginkel geen Van Persie. Zeker niet wanneer je kijk naar de situatie met het Arsenal met Bergkamp toen.
Het zou zonde zijn inderdaad, maar ik zou dan niet willen spreken van een weggegooid jaar voor het geld. Hij krijgt een kans en pakt die. Dat kan goed gaan en het kan natuurlijk ook niet goed gaan. Beide ook op het gebied van voetbal. Het is m.i. een beetje flauw om als het onverhoopt niet goed gaat meteen te roepen dat het allemaal alleen maar om het geld ging.Maar buiten dat, wanneer je de kans krijgt om bij Chelsea te komen dan neem je die gewoon. Een stap terug zal qua voetbal(competitie) en qua salaris waarschijnlijk altijd beter zijn dan bij Ajax. Maar inderdaad, de balans is nog zeker niet op te maken, het zou alleen wel heel zonde zijn, wanneer een groot talent weer een aantal jaar weg gooit voor het geld.
Zoals met Sturridge dus? Het is gewoon triest op de manier waarmee Chelsea met haar talenten omgaat.Bospa01 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 11:45:
[...]
Maar de rest van zijn leven wel kan rentenieren
Chelsea doet het overigens wel goed met jonge talenten en ze hebben een hoop goede jonge spelers die momenteel verhuurd zijn aan andere clubs om ervaring op te doen.

Had het er gisteren nog met een Ajax vriend over. Ben benieuwd hoe een Ajax-Feyenoord nu was verlopen. Zonder Alderweireld en Eriksen, met Boeitius, Armanteros en Bakkel. Toch 2 andere teams.CR1691 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:01:
Volgens Feyenoordwatcher Martijn Krabbendam van VI maakt Feyenoord maandag bekend dat Bakkal komt.
Vermeer; Van Rhijn, Moisander, Denswil, Boilesen; Schöne, Duarte, Serero; Sana, Hoesen, Fischer
Benieuwd hoe dit middenveld gaat uitpakken én de aanval.
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 14-09-2013 18:08 ]

Vanwaar die smiley? Het is een nieuw veld. Of denk je dat ze die er in zijn geheel in leggen?BeefHazard schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 19:20:
Veld ziet er een beetje uit als een lappendeken
Heel nipt inderdaad. Vermeer is al hele wedstrijd bezig met dit soort grabbeldingen.Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 19:24:
Buitenspeldoelpunt van PEC. Beetje slimmer gespeeld en PEC was op voorsprong gekomen.
Zijn schouder was volgens mij voorbij de lijn. Wordt wachten op de rust voor beeldenPWM schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 19:24:
Volgens mij was dat geen buitenspel, alleen zijn arm was langs de verdediger.
[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 14-09-2013 19:27 ]
Ook niet nipt, gewoon geen buitenspelVos schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 19:24:
[...]
Heel nipt inderdaad. Vermeer is al hele wedstrijd bezig met dit soort grabbeldingen.
En maak er maar heel het seizoen van
[ Voor 7% gewijzigd door toolkist op 14-09-2013 19:26 ]

XXXVI
Buitenspel was idd betwijfelbaar, Vermeer weer eens met een rare actie. Daarnet lag hij al op de grond en liet hij de bal los, nu wilde hij te vroeg klemmen en botste de bal tegen de ruggen van zijn handen.
Verwijderd
2 maanden verschil kunnen heel wat uitmaken, dit veld ligt er net een week inBeefHazard schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 19:25:
Ik ben geen graskundige, maar ik zie zelden zo'n veld. De leeftijd hoeft toch niet uit te maken? Bij AZ heeft men volgens mij ook het veld opnieuw aangelegd afgelopen zomerstop. Toch ziet 't er uit als een biljartlaken.
Buitenspel was idd betwijfelbaar, Vermeer weer eens met een rare actie. Daarnet lag hij al op de grond en liet hij de bal los, nu wilde hij te vroeg klemmen en botste de bal tegen de ruggen van zijn handen.
Zwolle speelt wel leuk, niet bang, en hebben zelfs de 0-1 gemaakt. Denk niet dat ze het gaan redden uiteindelijk, maar het lef is er.
Tomorrow is not today!
Ben je echt zo dom? Of denk je dat als je 2 lappen gras naast elkaar legt dat dit altijd 2 losse lappen blijven?BeefHazard schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 19:30:
Lol, dat is het meest onzinnige dat ik tot nog toe heb gehoord. Voetbalgras wordt zo'n beetje dagelijks gemaaid. Dat komt gewoon op een ideale lengte en moet daarop blijven.
Ik zie Zwolle nog wel winnen door een Vermeertje. Ze zijn niet de mindere, misschien wel de betere zelfs.PWM schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 19:33:
Zowel van Rhijn als Schöne vielen in de 1ste helft omhoog. Löthar is trainer geworden in Amsterdam
Zwolle speelt wel leuk, niet bang, en hebben zelfs de 0-1 gemaakt. Denk niet dat ze het gaan redden uiteindelijk, maar het lef is er.
[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 14-09-2013 19:36 ]
I fixed that for you...toolkist schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 19:25:
[...] En maak er maar heel het seizoen carrière van...
Dat dus. Maar het zal eens niet, Ajax heeft de mazzel straks in de tweede helft er wel een te scoren, terwijl het dan gewoon 1-1 had moeten staan. Wel strakke actie van Nijlands met zo'n schotPWM schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 19:24:
Volgens mij was dat geen buitenspel, alleen zijn arm was langs de verdediger.
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum