[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.522 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ramzzz schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:59:
[...]

Soms zit het mee (Kluivert), soms tegen (Indi).

Ballen op paal en lat geven wel de spelintentie aan, maar het dubbeltje valt de verkeerde kant op: pech.

Maar scherpte is uiteraard ook gewoon een factor.
Een bal op de paal of lat is geen pech, maar gewoon niet goed genoeg ingeschoten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:44:
[...]

En over geluk gesproken.
-Drie keer zie ik Oranje op een WK tegen Brazilië: twee keer verloren en één keer winst. De eerste keer ziet de grensrechter een duidelijk buitenspelgeval over het hoofd, de tweede keer een penalty. De derde keer word je in de eerste helft terug gedrukt en win je alsnog. Ik weet niet hoor maar alle drie de keren had het kwartje ook zomaar de andere kant op kunnen vallen. Toch?
ik vond bij de eerste keer niet alleen het buitenspelgeval frustrerend... het feit dat Brazilie die bewust vrije trap mee krijg na een overtreding op Overmars vond ik net zo erg... (en dan Stan Valkx die bang was de bal van richting te veranderen.... shit shit shit zeg... baal er nog van ;))... die tweede keer een penalty was misschien nog wel erger... vreemd overigens dat daar weinig over terug te vinden is op internet (niet dat we die penalty dan hadden geraakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
http://www.telegraaf.nl/t..._erkent_WK-blunder__.html ´t is wel een btje een trage langlopende soap aan ´t worden zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Bondscoach Louis van Gaal verwacht dat het Nederlands elftal dinsdag vol aan de bak moet tegen Andorra.
''Dat wordt geen makkelijke wedstrijd'', zo waarschuwde hij. ''Tegen zo'n tegenstander spelen is altijd moeilijk.''

Nou het zelfvertrouwen is weer top hoor. De nummer 205 op de ranglijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lig in een deuk wanneer Andorra tegen weet te scoren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Maar we gaan wel met z'n alle JUICHEN wanneer Sneijder een bal afpakt :P

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:05

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Wat een blaaskaak die van Gaal. Ik heb gisteren VI gekeken en die Johan Derksen had wel een punt over hoe van Gaal doet. Ik vind het overigens wel amusant hoe Hansi Hansi en van Gaal altijd staan te bekvechten en ruziën. Maar aan de andere kant vind meneer van Gaal dat de media allemaal domme vragen stelt. Het heeft denk ik dan ook te maken dat niemand hem ooit tegenspreekt (daar lijkt het in ieder geval op).

Het lijkt er in ieder geval dat De Vrij en Indi onder druk staan door Louis, zodat het nog een erger foutenfestival wordt. Sneijder doet allemaal dingen waarvoor die niet bedoeld is. Maar meneertje van Gaal moet weer zijn beste middenvelder om zeep helpen door allemaal die taken mee te geven. Samen met van Persie en Robben moeten die het toch gaan doen. De rest is aardig maar niet goed. Strootman zou nog bij de top kunnen aanhaken (op korte termijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Lonestander schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 08:53:
Maar we gaan wel met z'n alle JUICHEN wanneer Sneijder een bal afpakt :P
Ah...zo dus ongeveer? ;) YouTube: Louis van Gaal zal juichen voor Wesley Sneijder

:P

Kan die man eigenlijk nauwelijks meer serieus nemen, maar ik moet toegeven, ik zal hem missen als hij stopt, hij heeft in ieder geval altijd wat te melden...maar echt serieus moet je hem niet nemen, behalve over voetbal misschien maar ik begin daar nu ook aan te twijfelen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:12
Ik vond Sneijder gewoon niet zo goed hoor. Als je Sneijder wat minder wil laten verdedigen moet je er een aanvaller uithalen, die op rechts bij voorkeur. Dan kan Sneijder wat meer vrij zijn en laat je die kant open voor Janmaat.

Dus is het of Sneijder niet opstellen of je systeem wat aanpassen.

Kraay zit ook wel te zuigen overigens.

[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 10-09-2013 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 16:12
Ik erger me ook dood aan die Kraay, die speelt gewoon een rol ipv dat hij journalistiek bedrijft. SBS6 is sowieso verschrikkelijk. Van Gaal moet zo slim zijn om er niet in te trappen, maar aan de andere kant blijft hij gewoon zichzelf.

Uiteindelijk neemt hij de Vrij nu wel in bescherming in de media, het leek erop alsof hij hem slachtofferde in de media maar hij zal ook hebben gezien dat het na die wissel een stuk slechter stond achterin. Hij wijst er terecht op dat er een fouten festival aan vooraf ging, dat het niet zijn man was, dat het schot houdbaar was en de Vrij verder een goede wedstrijd speelde. Dat 1 tegen goal geen excuus mag zijn om helemaal in te storten en dat de aanval er gewoon meer moet scoren tegen zo'n land is ook een terecht punt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De basiself van het Nederlands elftal wijkt vanavond tegen Andorra op twee plaatsen af van de opstelling tegen Estland (2-2). Ron Vlaar en Ruben Schaken vervangen de geschorsten Bruno Martins Indi en Arjen Robben. Oranje kan zich in de achtste WK-kwalificatiewedstrijd definitief plaatsen voor het toernooi in Brazilië.
Schaken of Robben, dat scheelt nogal een jas. Maar goed, tegen Andorra moet dat geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:47

Shabbaman

Got love?

Wollt ihr den totalen Mensch? http://www.volkskrant.nl/...kund-is-een-raadsel.dhtml

Ik ben blij Vlaar weer eens in het centrum te zien. Hopelijk zijn we nu klaar met BMI (op z'n minst tot hij een heel seizoen als CD achter de rug heeft).

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Met het 'materiaal' dat beschikbaar is, kun je volgens mij veel beter 4-4-2 of 3-1-4-2 (3-1-3-1-2) spelen dan dat geijkte 4-3-3.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Shabbaman schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:49:
Ik ben blij Vlaar weer eens in het centrum te zien. Hopelijk zijn we nu klaar met BMI (op z'n minst tot hij een heel seizoen als CD achter de rug heeft).
Wel grappig dat iedereen Vlaar nu ineens weer terug wil. Een jaar terug noemde niemand hem. Indi lijkt me (als hij bij Feyenoord weer gaat backen) sowieso één van de twee opties voor linksback.
Ramzzz schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:52:
Met het 'materiaal' dat beschikbaar is, kun je volgens mij veel beter 4-4-2 of 3-1-4-2 (3-1-3-1-2) spelen dan dat geijkte 4-3-3.
Drie verdedigers moet je niet doen. De meeste landen spelen tegenwoordig toch met één spits, twee man aan de zijkant en een aanvallende middenvelder. Dan kom je toch het best uit met vier man achterin. Experimenten daar lijken me geen goed idee.

Aanvallend moet je eerst kijken naar Robben en Van Persie. Als je van 433 afstapt kom je dus automatisch uit bij één vleugelspits (Robben). Dan heb je nog de keuze om Sneijder of vd Vaart achter van Persie te zetten of die twee te laten vallen en er gewoon een spits bij te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

D-e-n schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:03:
[...]

Wel grappig dat iedereen Vlaar nu ineens weer terug wil. Een jaar terug noemde niemand hem. Indi lijkt me (als hij bij Feyenoord weer gaat backen) sowieso één van de twee opties voor linksback.

[...]

Drie verdedigers moet je niet doen. De meeste landen spelen tegenwoordig toch met één spits, twee man aan de zijkant en een aanvallende middenvelder. Dan kom je toch het best uit met vier man achterin. Experimenten daar lijken me geen goed idee.

Aanvallend moet je eerst kijken naar Robben en Van Persie. Als je van 433 afstapt kom je dus automatisch uit bij één vleugelspits (Robben). Dan heb je nog de keuze om Sneijder of vd Vaart achter van Persie te zetten of die twee te laten vallen en er gewoon een spits bij te zetten.
Ik wil die '1' een type voorstopper/libero laten zijn. Een slot op de deur, die de spits uit de wedstrijd speelt, en zelf opstoomt en mannen vrij kan zetten.

Ik denk dat een Bruma dat uitstekend zou kunnen, Vertonghen zou misschien beter zijn. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
De Vrij kan dat ook prima. Als je het over een libero hebt: die is opbouwend volgens mij beter dan Bruma. Maar dat is in de praktijk geen verandering van systeem. Dat is in mijn ogen gewoon de keuze voor één voetballende (die '1') en één slopende verdediger (Indi, Vlaar of wie dan ook).

Belangrijker lijkt me hoe je het middenveld en de aanval wilt neerzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:15

CR1691

Hero of Time

Een middenveld Strootman, De Guzman en Maher zou ik zeker zien zitten. Strootman is een sloper en kan heel goed controlerend spelen, bovendien kan hij ook voetballen. De Guzman en Maher hebben geweldige passes in huis en ook heel veel inzicht. Helaas zal het wel iets te licht zijn maar ik denk wel dat dat het beste middenveld is die je nu kan opstellen.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:03:
[...]
Vlaar hoeft van mij niet terug, hij speelt vaak erg matig in oranje. Ik herinner me die wedstrijd tegen Italie nog.
Maar op dit moment zijn er niet veel goede alternatieven. Heitinga zou er zo onderhand wel weer bij mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Heitinga speelt nooit, dat zou wel een hele bizarre move zijn. Heitinga is gewoon dikke middelmaat, minder dan Vlaar zelfs. De enige die in aanmerking komen zijn die twee gasten van PSV maar daar kun je nu al van weten dat die het niet beter gaan doen dan De Vrij en Indi. Die zijn ook nog jong en maken ook fouten.

[ Voor 10% gewijzigd door CR1691 op 10-09-2013 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Speelt Heitinga bij Everton? Dat is de maatstaf lijkt me. Want die was op het EK dramatisch en in Azië was hij ook niet echt goed.

We moeten gewoon accepteren dat we niet veel goede verdedigers hebben in de categorie 26-30. Vlaar is eigenlijk de enige op het moment. Dan kun je of door rommelen met de oude garde (Heitinga, Mathijssen) en iedere keer maar weer kijken of het toch nog een keertje kan. Of je kiest gewoon voor de jongeren. Die hebben (ook....) af en toe een dipje maar daarvan kun je in ieder geval verwachten dat ze nog beter worden.

Ik heb liever een De Vrij die eens een fout maakt dan dat trage gedoe van het EK. Dat was veel dramatischer dan die pot tegen de Esten. Vreemd overigens dat Vlaar op het EK geen kans heeft gehad wat dat betreft.

[ Voor 73% gewijzigd door D-e-n op 10-09-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:06

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:32:
[...]

Vlaar hoeft van mij niet terug, hij speelt vaak erg matig in oranje. Ik herinner me die wedstrijd tegen Italie nog.
Maar op dit moment zijn er niet veel goede alternatieven. Heitinga zou er zo onderhand wel weer bij mogen.
Als we bij iedere speler één hele slechte wedstrijd gaan aanhalen dan kunnen we beter niemand opstellen ;). Ik heb geen idee hoe Vlaar het de laatste tijd doet, jij wel dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:33:
Speelt Heitinga bij Everton? Dat is de maatstaf lijkt me. Want die was op het EK dramatisch en in Azië was hij ook niet echt goed.
Noem mij eens een speler van oranje die op het EK niet dramatisch speelde. Willems zit er toch ook weer gewoon bij en die zakte toen ook finaal door het ijs. Heitinga heeft 86 interlands (waaronder een WK finale) gespeeld en zou er nu opeens niets meer van kunnen, echt onbegrijpelijk dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

De PL is alweer een paar wedstrijden onderweg en hij is gewoon zijn plek kwijt. Everton heeft de afgelopen maanden al een aantal keer geprobeerd hem te slijten maar dat is niet gelukt. Die gozer moet je gewoon afschrijven, het was allemaal al ontzettend matig en zonder ritme is het al helemaal einde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Yep. Als hij niet speelt kun je niet beoordelen hoe hij er voor staat. Als je aan Sneijder al fitheid eisen stelt dan aan Heitinga zeker.

Willems zou ik overigens ook niet selecteren. Dan Indi maar back. Centraal zijn er meer opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
rik86 schreef op maandag 09 september 2013 @ 21:43:
http://www.telegraaf.nl/t..._erkent_WK-blunder__.html ´t is wel een btje een trage langlopende soap aan ´t worden zeg...
Blatter heeft blijkbaar de centjes binnen en geeft nu toe dat het een vergissing was. Als hij ballen heeft dan zorgt hij ervoor dat het zo snel mogelijk aan een land wordt gegeven dat wel in staat is om een fatsoenlijk WK te organiseren in de zomer. Qatar kan dat gewoon niet. In de winter spelen is gewoon geen optie omdat het een mega conflict veroorzaakt met de overige competities.

Dus geef gewoon dat WK aan bijvoorbeeld de VS of Australie en count your loss FIFA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Willems was nog wel de beste verdediger afgelopen vrijdag. Ik zie hem zelfs liever dan Blind. Die is veel te traag en kwam de laatste wedstrijden vaak te ver mee op waardoor hij ook veel te laat terug is. Willems kan dat in ieder geval nog een beetje opvangen door zijn snelheid. Tegen Portugal met rappe buitenspelers zag je gewoon dat Blind enorm te kort kwam. Ik wil Willems zeker niet heilig verklaren maar dit seizoen doet hij het weer redelijk vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Willems? Hahaha dan moet ik meteen aan dit fragment denken :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xl_ujIti7Xk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Ach flauw. Willems doet het bij zowel PSV als Oranje gewoon prima op dit moment. Ik heb hem geen grove fouten zien maken in de interland, waar de overige verdedigers dat zeker wel deden.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:36

Sherlock

No Shit

Chrosser schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:47:
Willems was nog wel de beste verdediger afgelopen vrijdag. Ik zie hem zelfs liever dan Blind. Die is veel te traag en kwam de laatste wedstrijden vaak te ver mee op waardoor hij ook veel te laat terug is. Willems kan dat in ieder geval nog een beetje opvangen door zijn snelheid. Tegen Portugal met rappe buitenspelers zag je gewoon dat Blind enorm te kort kwam. Ik wil Willems zeker niet heilig verklaren maar dit seizoen doet hij het weer redelijk vind ik.
Ik ben het volledig met je eens dat Blind erg traag oogt, maar schijnbaar komt hij uit de tests bij Ajax als één van de snelsten uit de bus. Hoe dat kan is me ook een raadsel, maar echt traag is hij dan toch ook niet...

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Sherlock schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:51:
[...]

Ik ben het volledig met je eens dat Blind erg traag oogt, maar schijnbaar komt hij uit de tests bij Ajax als één van de snelsten uit de bus. Hoe dat kan is me ook een raadsel, maar echt traag is hij dan toch ook niet...
Of het zegt meer over de rest ? Hij is voor mij echt een B voetballer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Traag ogen en traag zijn is natuurlijk wel wat anders. En snelheid zegt ook niet alles. Liever iemand die goed staat dan iemand die alles met snelheid moet compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Sherlock schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:51:
[...]

Tja traag en traag, was 't niet Kuyt die als één van de snelste toch rond liep bij oranje? Topsnelheid vs. snel op de eerste meters maakt nog een verschil hè, een Robben is erg snel op de eerste meters waardoor iemand die als pure eindsnelheid harder loopt er toch niet meer optijd bij komt.

Wanneer gaat Robben nu eindelijk weer eens op links spelen, of überhaupt wisselen van kant zoals hij wel eens met Ribery deed bij Bayern. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Ja maar goed stond hij ook niet bij Oranje, En dan niet alleen tegen Portugal maar al een paar eerdere wedstrijden. Alleen stonden daar geen goede buitenspelers bij die ploegen dus kon er nog een hoop verbloemd worden. Ik ben het wel eens dat hij absoluut een goed jaar bij Ajax heeft gespeeld (in ieder geval na de winterstop, de eerst helft van vorig seizoen heb ik niet zo goed meer in beeld)

Om nog even op Willems terug te komen.
Ook in de wedstrijd tegen Milan was Willems redelijk goed, Ballotelli kan dan wel een een potje vies kijken maar dat deed hij ook alleen omdat hij er niet langs kwam, zo had Willems nog wel een aantal goede verdedigende acties.

Op dit moment zou ik hem in ieder geval laten staan, hij doet het behoorlijk maar niet top. Als blind zich weer bewijst gedurende het seizoen wordt de keuze in ieder geval weer moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Chrosser schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:47:
Blind heeft juist een topseizoen achter de rug en was een van de uitblinkers bij Ajax. Willems kan met zijn snelheid niet compenseren wat hij qua techniek en fysiek tekort komt. Vind hem absoluut niet beter dan Blind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Ik ben toch benieuwd of Buttner binnenkort in beeld komt voor NL-elftal, het kan niet zo zijn dat deze jongen niets kan terwijl ManU tevreden over hem is. Bij de discussies over linksback hoor je hem niet vaak genoemd worden terwijl hij bij Vitesse toch een goede indruk achter liet.

Persoonlijk vind ik Blind en Willems beiden nog niet goed genoeg voor het team maar er is geen beter alternatief op dit moment. Ze hebben in ieder geval nog tijd om zich te ontwikkelen voordat het WK begint. Beide spelers hebben hun beperkingen, al zijn het twee totaal verschillende spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
tweaker2010 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:29:
[...]

Blind heeft juist een topseizoen achter de rug en was een van de uitblinkers bij Ajax. Willems kan met zijn snelheid niet compenseren wat hij qua techniek en fysiek tekort komt. Vind hem absoluut niet beter dan Blind.
Ha, dat vind ik juist de betere punten van Willems! Fysiek al behoorlijk ver voor een jongen van zijn lengte en leeftijd, tevens vind ik hem ook een goede balbeheersing hebben. Dat hij verdedigend weleens niet oplet is de reden dat hij nog lekker in de Eredivisie balt; hij is gewoon nog niet zo'n goede verdediger. Maar die andere twee punten vind ik juist goed. Maar dat kan ook aan mij liggen, wellicht kijk ik er anders naar dan jij.

Moet wel zeggen dat Blind mij voor het eerst vorig jaar heeft laten zien waarom hij bij Ajax speelt, heeft zich echt enorm ontwikkeld. Daarvoor snapte ik er bar weinig van, had echt het idee dat hij boven zijn niveau speelde daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:06

Vos

AFCA

Remmetje schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:50:
Ik ben toch benieuwd of Buttner binnenkort in beeld komt voor NL-elftal, het kan niet zo zijn dat deze jongen niets kan terwijl ManU tevreden over hem is. Bij de discussies over linksback hoor je hem niet vaak genoemd worden terwijl hij bij Vitesse toch een goede indruk achter liet.

...
Dan zal hij toch eerst meer minuten moeten gaan maken. Hij wilde zelf verhuurd worden maar Moyes zei dat hij genoeg minuten ging krijgen, we zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
In de league cup ja. Zit die Coentrao er ook nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Vlassie1980 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:50:
[...]

Blatter heeft blijkbaar de centjes binnen en geeft nu toe dat het een vergissing was. Als hij ballen heeft dan zorgt hij ervoor dat het zo snel mogelijk aan een land wordt gegeven dat wel in staat is om een fatsoenlijk WK te organiseren in de zomer. Qatar kan dat gewoon niet. In de winter spelen is gewoon geen optie omdat het een mega conflict veroorzaakt met de overige competities.

Dus geef gewoon dat WK aan bijvoorbeeld de VS of Australie en count your loss FIFA!
Australie heeft de capaciteit niet voor een WK. Ze hadden al genoeg moeite om het WK Rugby te organiseren 10 jaar geleden en sindsdien is er qua stadion-capaciteit weinig veranderd. Lijkt me dan beter om het in Spanje of Italie te houden. Of misschien Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Vos schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:03:
[...]

Dan zal hij toch eerst meer minuten moeten gaan maken. Hij wilde zelf verhuurd worden maar Moyes zei dat hij genoeg minuten ging krijgen, we zullen zien...
Hij wilde eerst Baines, daarna Coentrao. Kortom; Buttner gaat geen kans meer krijgen daar, einde verhaal. Die gaat binnenkort naar een middenmoter/laagvlieger PL of een ploeg in landen als Turkije. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

TB1989 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:08:
[...]

Hij wilde eerst Baines, daarna Coentrao. Kortom; Buttner gaat geen kans meer krijgen daar, einde verhaal. Die gaat binnenkort naar een middenmoter/laagvlieger PL of een ploeg in landen als Turkije. Jammer.
Ik moet het nog zien hoor. Ten eerste acht ik de kans nog redelijk aanwezig dat hij minuten gaat maken, en ten tweede, als speler van United kun je echt wel goed terecht komen als je een stapje lager zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 16:12
tweaker2010 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:29:
Het zal toch Indi op linksback worden denk ik. Willems heeft het tegen Estland ook helemaal niet goed gedaan. Ja, hij stond compleet vrij en heeft dus geen persoonlijke fout gemaakt, maar de facto speelden we dus gewoon met een man minder want hij deed niks met die vrijheid. Janmaat probeerde het tenminste nog.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

PauseBreak

derp!

ph4ge schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:32:
[...]
Het zal toch Indi op linksback worden denk ik. Willems heeft het tegen Estland ook helemaal niet goed gedaan. Ja, hij stond compleet vrij en heeft dus geen persoonlijke fout gemaakt, maar de facto speelden we dus gewoon met een man minder want hij deed niks met die vrijheid. Janmaat probeerde het tenminste nog.
Janmaat heeft anders meerdere malen zijn man zodanig vrij gelaten dat het makkelijk 3-1 had kunnen worden, en ook bij de 2-1 zag hij er niet goed uit. Dan liever iemand anders op RB.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 13:46
PauseBreak schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:35:
[...]

Janmaat heeft anders meerdere malen zijn man zodanig vrij gelaten dat het makkelijk 3-1 had kunnen worden, en ook bij de 2-1 zag hij er niet goed uit. Dan liever iemand anders op RB.
Janmaat heeft (en dat doet pijn om te zeggen) meer aanvallend inzicht dan vanRijn en vd Wiel bij elkaar.
Verdedigend "misschien" minder maar we willen daar toch eigenlijk aanvallers?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
ph4ge schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:32:
[...]
Alsjeblieft niet, lekker Willems laten staan. Doet het net weer goed.

Ik kijk nu net een paar minuten en moest even denken aan wat Vd Gijp zei, dat het allemaal niet interessant is. En eigenlijk vraag ik me nu wel een beetje af wat ik aan het doen ben, vrijwillig op een vrije avond Andorra - Nederland kijken. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik kijk het ook even aan, het ziet er niet uit in dat kleine pis-stadionnetje daar :P

De eerste had er allang in moeten zitten normaal gesproken :D

Oei... bijna 1-0, dan kan je me opvegen...

[ Voor 13% gewijzigd door Vlassie1980 op 10-09-2013 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:15
Nou Turkije voor bij rust, maar NL moet wel even er 1 inprikken... gaat dat lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Hup en weer een tikkie terug... Echt een zaadpot tot nu toe zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Vlassie1980 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:57:
Hup en weer een tikkie terug... Echt een zaadpot tot nu toe zeg..
Willems speelt 90% van de ballen terug.
Dat is wat Blind ook deed twee jaar geleden, ben geen fan van Blind maar die heeft zich wel opgepakt vorig jaar.
Lens heeft vrij weinig voetballend inzicht, ben blij dat Ajax hem niet heeft kunnen halen.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:36

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Die zag ik er bija ingaan met die stuiter..
Wat een voetbal zeg sjees. Ook al geen sfeer in het stadion dus gewoon ruk om naar te kijken.
#zodatmoesteruit

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Bad Brains schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:00:
[...]
ben blij dat Ajax hem niet heeft kunnen halen.
Daar is toch nooit sprake van geweest. Van beide kanten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Dat je als commentator nog zo redelijk enthousiast commentaar kan geven. Ik zou me een partij achter die microfoon lopen mopperen en vloeken dat wil je niet weten :P

OMG, wat een verschrikkelijk niveau. Laten we in godsnaam gewoon thuis blijven om een schande in Brazilie te voorkomen man....

[ Voor 28% gewijzigd door Vlassie1980 op 10-09-2013 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat eenzijdige camerabeeld helpt ook niet mee. Hopelijk schieten ze er zo even per ongeluk twee in, dan is het verzet wel gebroken en gaat het misschien wat gemakkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Man met dit team halen we Brazilië niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:38
Goron schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:08:
Man met dit team halen we Brazilië niet eens.
Ach Brazilie halen we echt wel. Men mag alleen niet denken dat we verder dan de groepsfase komen.

Ik kijk deze wedstrijd geeneens omdat ik er al vanuit ging dat het een ruk wedstrijd zou worden.
Tegen Estland was er al nul vreugde onder de spelers. Het lijkt wel alsof ze niet bij Oranje willen zijn en dat ligt denk ik aan v. Gaal.
Ik heb het gevoel alsof ze allemaal bang voor hem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:15
De groepsfase overleven, nope het is niet meer vanzelfsprekend in Brasil denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Een helft gespeeld, en 0 kansen.
Gaat goed.
Snijder op links Persie op 10 en Huntelaar in de spits?
Aja je kan dromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Er is ook een verschil met wat er op de bank gebeurt, als je kijkt naar het Van Marwijk tijdperk dan ziet het er veel minder formeel en zwaar uit. Als je Kluivert en Blind naast Louitje zien zitten dan lijkt het allemaal zo zwaar. Alsof ze naast een dictator zitten man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Veel zal van de loting afhangen.

Ik snap overigens niet waarom coaches tegen dit soort ploegen niet gewoon wat opportunistischer twee man in de zestien zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:24

Vuvuzela

My spire is forming

Jeezus wat is dit NL kansloos :|

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vlassie1980 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:14:
Er is ook een verschil met wat er op de bank gebeurt, als je kijkt naar het Van Marwijk tijdperk dan ziet het er veel minder formeel en zwaar uit. Als je Kluivert en Blind naast Louitje zien zitten dan lijkt het allemaal zo zwaar. Alsof ze naast een dictator zitten man.
Dat is wat ik al een tijd denk. Dat iedereen angst heeft voor v. Gaal. Niet alleen de spelers maar ook de staf.
Iedereen lijkt wel bang dat hij ze eruit gooit of dat ze niet meer opgeroepen worden.

Het idiote spel met buitenspelers die continu voor hun eigen kansen naar binnen trekken waardoor de nr9 vrij nutteloos word.

@D-E-N
De loting maakt denk ik niet veel uit.
Dit Oranje gaat denk ik onderuit tegen elke ploeg met een beetje kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:23

Fiber

Beaches are for storming.

S.l.a.a.p.v.e.r.w.e.k.k.e.n.d... :Z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Doet me denken aan die wedstrijd onder van Basten tegen Andorra. Zelfde spelbeeld, zelfde fout bij de opstelling.
Deadsy schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:17:
[...]
Dit Oranje gaat denk ik onderuit tegen elke ploeg met een beetje kwaliteit.
Ten eerste ziet het er in de zomer wellicht weer heel anders uit (Robben, Boetius?). Ten tweede kun je ook ploegen als Kaapverdië treffen. Een WK is niet allemaal top.

[ Voor 61% gewijzigd door D-e-n op 10-09-2013 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Dit elftal straalt echt helemaal niets uit. Zo blanco als de witte shirts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Deadsy schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:17:
[...]

Dat is wat ik al een tijd denk. Dat iedereen angst heeft voor v. Gaal. Niet alleen de spelers maar ook de staf.
Iedereen lijkt wel bang dat hij ze eruit gooit of dat ze niet meer opgeroepen worden.
Dit dus.

Van Gaal maakt iedereen onzeker, er zit geen vaste lijn in zijn selectiebeleid en als je even niet goed presteert flikkert hij je eruit.

Bij van Marwijk was de magie @ Euro 2012 wel uitgewerkt maar ik weet 100% zeker dat hij een veel betere teambuilding had als Van Gaal.

Dit gaat echt niks worden in Brazilie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Vlassie1980 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:20:

Van Gaal gaat gewoon alle grote mannen/namen meenemen, dat je met 3de keus je wedstrijdjes wint is niet heel speciaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:14
Denk dat het vooral mee te maken heeft dat het combineren bijna niet lukt. Relatief veel individuele acties die de helft van de tijd lukken, maar dan ben je 1 man voorbij. Van counters hebben we het nooit echt moeten hebben en als combineren dan ook niet lukt omdat er weinig routine in het team zit dan krijg je zo'n helft als deze.

Kijkend naar de TV is echt niet te zien of een groep bang is voor een coach. Het gevoel dat je hebt is denk ik eerder je eigen indruk van een persoon als van Gaal.

[ Voor 20% gewijzigd door MailMan op 10-09-2013 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Volgens mij hebben spelers juist meestal geen problemen met van Gaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Bad Brains schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:22:
[...] Van Gaal gaat gewoon alle grote mannen/namen meenemen...
Zoals...? Gaat Stam dan weer meedoen? Of Bergkamp...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
We hebben maar drie grote namen volgens mij: Sneijder, Robben en van Persie. Dan kun je De Jong nog meenemen maar die gaat niet veranderen dat je tegen kleine landjes beter gaat ballen, integendeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vlassie1980 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:20:
[...]

Dit dus.

Van Gaal maakt iedereen onzeker, er zit geen vaste lijn in zijn selectiebeleid en als je even niet goed presteert flikkert hij je eruit.

Bij van Marwijk was de magie @ Euro 2012 wel uitgewerkt maar ik weet 100% zeker dat hij een veel betere teambuilding had als Van Gaal.

De stemming was voor het EK al kapot in de groep.
De verhalen over wat er in de groep gebeurde tijdens het EK waren denk ik ervoor al aan de gang.
V. Marwijk had voor het EK moeten ingrijpen en de spelers erop moeten aanspreken of gewoon buiten de selectie moeten laten. Maar hij hoopte denk ik dat ze de flow van het WK zouden hervinden en nam ze gewoon mee en stelde ze zelf elke wedstrijd op terwijl ze absoluut het niveau niet haalden (hier verwijs ik grotendeels naar Afellay).

Als ik bij dit Oranje zat en was een speler van naam dan had ik al lang in besloten kring gesproken met de andere dragende spelers en was daarna naar de KNVB gegaan.
Maar juist doordat ze meedoen met de idiote spelletjes van v. Gaal laten ze zien dat ze geen grote spelers zijn.
Als ik Sneijder was en v. Gaal had zo over mij gesproken tijdens de pers conferentie dan had ik hem erop aangesproken en als hij zich dan zo opgesteld had als altijd dan had ik tot ziens gezegd en had mijn spullen gepakt en was naar huis gegaan.

@Mailman
Ik denk dat ze bang voor hem zijn omdat ze het niveau dat ze bij hun club halen bij Oranje nooit halen.
De simpelste dingen willen hun maar niet lukken en als je dan ziet hoe hun koppies erbij hangen.

Er is nul vreugde bij deze spelers.

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 10-09-2013 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik denk dat jullie je echt vergissen. Spelers lopen over het algemeen weg met van Gaal. En Robben en van Persie hebben niks te klagen. De rest is (buiten Sneijder) blij als ze meedoen.
Deadsy schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:28:
[...]
Ik denk dat ze bang voor hem zijn omdat ze het niveau dat ze bij hun club halen bij Oranje nooit halen.
Humor. Tot voor vrijdag was het met name bij Indi juist het verhaal dat hij onder van Gaal beter speelde. Het is allemaal wel opportunistisch.

[ Voor 49% gewijzigd door D-e-n op 10-09-2013 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik schakel net in... blijkt dat het na rust nog 0-0 staat... waar is Louis mee bezig? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Deadsy schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:28:
[...]

\
Als ik Sneijder was en v. Gaal had zo over mij gesproken tijdens de pers conferentie dan had ik hem erop aangesproken en als hij zich dan zo opgesteld had als altijd dan had ik tot ziens gezegd en had mijn spullen gepakt en was naar huis gegaan.
Tja en dan wordt je geSeedorft en wordt je nooit geselecteerd hoeveel champions leagues je ook wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Goron schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:31:
[...]

Tja en dan wordt je geSeedorft en wordt je nooit geselecteerd hoeveel champions leagues je ook wint.
Ja dat risico loop je maar wat schiet je ermee op om bij Oranje te zitten en niets te bereiken?
Om wedstrijden tegen Estland gelijk te spelen en dan tegen de camera's zeggen dat het goed was.
Om een absurd laag niveau te halen tegen Andorra. Als je op het WK zit mag je hopen dat de tegenstanders beelden van die wedstrijd zien. Misschien lachen ze zich wel kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Goron schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:31:
[...]

Seedorf heeft zelf toch aangegeven niet meer geselecteerd te willen worden en dat hij er klaar mee is?
Ik zou het wel een meerwaarde vinden als hij meedoet op het WK, hij zit er nu toch al :+

Mooie goal, enige lichtpuntje van deze baggerpot of maken we er nog een stuk of 4 zoals we aan onze stand verplicht zijn?

[ Voor 13% gewijzigd door Vlassie1980 op 10-09-2013 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

10!10!10!......okee, 0-1 maar het begin is er.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Ben geen Van Persie fan maar dit doet hij toch mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Sneijder wint geen Champions Leagues meer overigens dus die vergelijking gaat niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Draak van een wedstrijd maar een heerlijke goal van RvP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Mooie goal van Van Persie!

(Goede wissel ook overigens, aanvallende middenvelder voor een verdediger.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Mooie goal hoor, maar van een positie waar je v persie eigenlijk niet hoort te zien.
Lopen 4 Nederlanders voor hem en hij prikt hem erin, spreekt boekdelen over zijn aanvoer, of het ontbreken daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Fiber schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:35:
(Goede wissel ook overigens, aanvallende middenvelder voor een verdediger.)
Was gewoon zo begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Als de combinaties in/naar de 16 niet lukken kan het best de moeite waard zijn om dan maar eens buiten de 16 te mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Van Persie is eindelijk op dreef!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:16
RVP is los. Vies goaltje, zoals hij eerst even aannam en toen pas schoot.

[ Voor 73% gewijzigd door BeefHazard op 10-09-2013 21:38 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Kluivert balen van deze goal haha. Te makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Mee eens. Maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald... of zoiets. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:24

Vuvuzela

My spire is forming

Bad Brains schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:36:
Mooie goal hoor, maar van een positie waar je v persie eigenlijk niet hoort te zien.
Lopen 4 Nederlanders voor hem en hij prikt hem erin, spreekt boekdelen over zijn aanvoer, of het ontbreken daarvan.
Imo zegt het meer over rest van elftal. Imo moeten ze alle ballen op RVP, sneijder, robben spelen. De rest moet niet proberen te voetballen.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Huntelaar goal van Van Persie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
MailMan schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:37:
Als de combinaties in/naar de 16 niet lukken kan het best de moeite waard zijn om dan maar eens buiten de 16 te mikken.
Dat is een goeie redenatie tegen Brazilië en Spanje, maar we hebben het over een landje ter grootte van de helft van Utrecht?
Vuvuzela schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:39:
[...]

Imo zegt het meer over rest van elftal. Imo moeten ze alle ballen op RVP, sneijder, robben spelen. De rest moet niet proberen te voetballen.
Probleem is als niemand anders voetbalt komen ze ook niet bij die 3.
Dat is toch het spelletje wat we willen spelen.

[ Voor 34% gewijzigd door Bad Brains op 10-09-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik snap trouwens totaal niet waarom De Guzman niet op de plek van Schaars stond de eerste helft. Twee controleurs kom op he. Die gozer kan zowel aanvallend als defensiever spelen, heb je toch veel meer aan in zo´n wedstrijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Tegen dit soort landjes moet je juist veel opportunistischer spelen. Een spits naast van Persie, dan vallen dit soort ballen ook sneller voor je voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:16
Andorrezen pakken op recordtempo gele kaarten. Mooi.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Bad Brains schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:40:
[...]

Dat is een goeie redenatie tegen Brazilië en Spanje, maar we hebben het over een landje ter grootte van de helft van Utrecht?
Dat de combinaties niet lukken ligt dan ook grotendeels aan NL zelf. Heb in de eerste helft weinig goed zien gaan in de 16. Dan kan je er maar beter voor kiezen om eens van afstand te schieten lijkt me.

Het team mist gewoon veel routine volgens mij. Denk dat de top 5 clubs uit de Eredivisie dit NL prima kunnen verslaan.

[ Voor 11% gewijzigd door MailMan op 10-09-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:47

Peetman

Tjah....

Bad Brains schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:40:
[...]

Nog iets kleiner. NL - Top Oss is het ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
MailMan schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:41:
[...]

Dat de combinaties niet lukken ligt dan ook grotendeels aan NL zelf. Heb in de eerste helft weinig goed zien gaan in de 16. Dan kan je er maar beter voor kiezen om eens van afstand te schieten lijkt me.
Tja, leuk bedacht en je hebt gelijk, maar dan heb je ook ruk te zoeken op een WK met deze spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Peetman schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:42:
[...]

In het Top Oss stadion passen alsnog 6x zoveel mensen als dit stadion in andorra :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Peetman schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:42:
[...]

FC Oss.... En die zijn beter, zeg ik als Ossenaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ter info. Duitsland staat bij rust ook pas op 1-0 bij Faroer.
Pagina: 1 ... 41 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum