[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.476 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
St@m schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:57:
[...]

Park speelt sowieso niet op links, eerder op rechts. Op links heeft PSV Depay en Bakkali. Of is dat gebrek aan beter? Park is een speler die tussen de linies speelt.
Zal waarschijnlijk hangend rechtsbuiten spelen, afgewisseld met Wijnaldum. Beide spelers kunnen ook op het middenveld uit de voeten. Ideale multifunctionele speler. Daar heeft PSV er meer van, en dat maakt het rouleren makkelijk.
Park speelt nooit op links. Zeker nooit naar Man U gekeken? Park speelt waar je 'em nodig hebt en aangezien de vleugels bij PSV al driedubbel bezet zijn waarom zou je hem daarvoor halen? Ik zie toch een aardig gebrek aan centrale middenvelders (met iets wat op verdedigende kwaliteiten lijkt). Zie dat Hutchinson ook al weg is :*)

Zag nog een opmerking dat Schaars een ander type speler is. Sloeg zeker op de rolinvulling als controllerende middenvelder? Iets wat ie alleen maar bij AZ, NL en Sporting heeft gespeeld? Dat is toch gewoon de directe invulling van de plek van Strootman? Tel Hiljemark erbij op en je hebt er twee (alhoewel Hiljemark vrij aanvullend ingesteld lijkt). Of werd natuurlijk bedoeld dat Schaars een ander type als Strootman is (qua karakter en uitvoering).

"Fergie Misses Park

The Manchester United manager Sir Alex Ferguson has praised the former midfielder Park Ji-sung by saying that he is one of the best professionals he has encountered in the game. The South Korean midfielder was one of the best Asian players in recent times in the Premier league, as he was a first team regular at Manchester United. Even more than the status as a first-team regular, Sir Alex Ferguson often picked him for the big matches due to his excellent work rate and tactical knowledge. He has been frequently employed as a defensive midfielder to stop the opposition from playing."

"park ji-sung stars in the world cup

Although the 2002 World Cup was being played on their home soil, South Korea wasn't expected to advance past the group stages. But when the renowned Dutch manager Guus Hiddink came aboard, a sense of hope suddenly circled the squad. One of his first moves was switching an ineffective Park Ji-Sung from a defensive midfielder to an attacking winger. The move was a stroke of brilliance, as Park thrived. After scoring a goal in their opening match against Poland, Park scored a goal late in their final game against Portugal to put the South Koreans through to the elimination round for the first time in their country's history. After stunning upsets against Italy and Spain, South Korea would end up finishing fourth in the tournament after losing a heartbreaker to Germany. But in Park, a country had found their new leader, and the world had found a new star."

[ Voor 46% gewijzigd door apis29 op 28-07-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
apis29 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 21:06:
[...]
Park speelt nooit op links. Zeker nooit naar Man U gekeken?
Daar lijkt het inderdaad wel op. Park speelde de laatste jaren bij Manchester in een defensieve rol op het middenveld, links, centraal of rechts, afhankelijk van waar zijn defensieve manier van spelen nodig was. Ik neem aan dat hij voor PSV zo'n zelfde rol gaat spelen. En dan met name ook zoals bij Manchester in grote wedstrijden. Is het voor hem wel te hopen dat PSV Champions League haalt of de Europa League serieus neemt, anders heeft hij niet zo veel aan PSV toe te voegen, naar mijn idee.

Overigens vind ik uitstekend binnen het beleid van het inpassen van jonge spelers passen om een aantal ervaren spelers (terug) te halen. Met een jonge verdediging zoals PSV komend seizoen in gaat, is een ervaren spelers als Gomez (zeker in belangrijke wedstrijden) erg nuttig. Juist wanneer PSV met meer jonge spelers wilt gaan werken, lijkt het me zelfs wenselijk om in iedere linie één ervaren speler te hebben.

Feyenoord heeft geluk gehad dat ze met zoveel jonge spelers een uitstekend elftal hebben kunnen vormen, maar wanneer de middelen er waren, hadden ze waarschijnlijk ook voor een aantal ervaren spelers gekozen, ongeacht hun goede beleid tav hun jeugdopleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:01

St@m

@ Your Service

apis29 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 21:06:
[...]

Park speelt nooit op links. Zeker nooit naar Man U gekeken? Park speelt waar je 'em nodig hebt en aangezien de vleugels bij PSV al driedubbel bezet zijn waarom zou je hem daarvoor halen? Ik zie toch een aardig gebrek aan centrale middenvelders (met iets wat op verdedigende kwaliteiten lijkt). Zie dat Hutchinson ook al weg is :*)
Ik kijk niet naar Man U nee, maar misschien dat ie een keer op links heeft gebald, maar het is echt geen linksbuiten hoor, dat zei je namelijk. Linksbuiten bij gebrek aan beter.
Cocu wilde nog een rechteraanvaller die tussen de linies kan spelen.. een type Park.
Zag nog een opmerking dat Schaars een ander type speler is. Sloeg zeker op de rolinvulling als controllerende middenvelder? Iets wat ie alleen maar bij AZ, NL en Sporting heeft gespeeld? Dat is toch gewoon de directe invulling van de plek van Strootman? Tel Hiljemark erbij op en je hebt er twee (alhoewel Hiljemark vrij aanvullend ingesteld lijkt).
Ik begrijp niet wat je met je eerste zin bedoelde maar Schaars en Hiljemark zullen de verdedigende positie op het middenveld gaan invullen. Hiljemark is geen aanvallende middenvelder (of bedoel je echt aanvullend ingesteld :? ). Daar hebben ze Maher en Wijnaldum voor.

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 28-07-2013 21:49 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
St@m schreef op zondag 28 juli 2013 @ 21:43:
[...]

Ik kijk niet naar Man U nee, maar misschien dat ie een keer op links heeft gebald, maar het is echt geen linksbuiten hoor.
Cocu wilde nog een rechteraanvaller die tussen de linies kan spelen.. een type Park.
Die heeft ie toch al met Wijnaldum? Dat is nou niet een rechtsbuiten die aan de zijlijn vastgeplakt zit.
Als Park echt voor rechtsbuiten gehaald wordt, houdt dat dan in dat ze Narsingh al definitief afgeschreven hebben? 3 man voor 1 plek lijkt me rijkelijk overdreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001

St@m

@ Your Service

toolkist schreef op zondag 28 juli 2013 @ 21:48:
[...]

Die heeft ie toch al met Wijnaldum? Dat is nou niet een rechtsbuiten die aan de zijlijn vastgeplakt zit.
Als Park echt voor rechtsbuiten gehaald wordt, houdt dat dan in dat ze Narsingh al definitief afgeschreven hebben? 3 man voor 1 plek lijkt me rijkelijk overdreven
Narsingh komt pas ergens in oktober/november weer in actie als het meezit. Die is geblesseerd.. snap niet waarom iedereen denkt dat ie is afgeschreven :?

Depay-Locadia-Park
Maher-Schaars-Wijnaldum
Willems-Rekik-Bruma-Arias
Zoet

Zoiets zal het wel worden. Wijnaldum/Park omgewisseld is ook mogelijk.
Het zijn multifunctionele spelers die op meerdere posities uit de voeten kunnen. Dat betekent dus niet direct dat je 3 man speciaal voor 1 plek hebt, anders heb je er zelfs 5 want Jozefzoon en Bakkali kunnen ook rechtsbuiten.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 28 juli 2013 @ 21:48:
[...]

En Jozefszoon ook nog. Depay en Bakkali zijn ook geen linksbuitens maar aanvallers vanaf links. Als je zo wilt gaan spelen heb je vlgns mij niet zoveel aan Matavz maar ik zie zo goed als nooit meer een hele wedstrijd dus wat ie in 90 minuten verder uitspookt moet ik maar eens een keer gaan bekijken.
Bakkali vlgns mij op het Toulon toernooi zien spelen

Bedoelde idd niet dat Hiljemark op de positie 10 hoort te spelen maar voor een centrale middenvelder is ie wel veel voorin te vinden. Wat op zich niet slecht is, als het maar opgevangen wordt (wat dat betreft zie ik nog wel een probleem met Schaars) ... Maar ook nog niet genoeg van Hiljemark gezien.

Het wordt in ieder geval een leuk seizoen (in het algemeen) :9 . Zéér benieuwd hoe Bojan het er vanaf brengt 8) (o.a.).
Wel belachelijk dat een competitie al in Juli begint, Belgie, en hier al in de eerste week van Augustus maar dat zal wel weer alles met de WK te maken hebben (dat heeft bij het EK ook zo goed geholpen :*) ).

[ Voor 33% gewijzigd door apis29 op 28-07-2013 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

TripleQ schreef op zondag 28 juli 2013 @ 19:06:
Boerrigter naar Celtic voor 3,5 miljoen!
Die zag ik niet aankomen....
Inderdaad, blijkbaar was hij dus wel fit maar zat vanwege zijn aanstaande transfer niet bij de selectie.
Zou Ajax nu nog een vervanger of een andere speler voor dat geld gaan halen? Een transferoverzicht:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/k2OpwMSx8lAp7UElRWSIYOnf/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:*) "17:20 BST: Scottish champions Celtic are eyeing Ajax youngster Viktor Fischer. The Danish international winger could be available for around £3m and Celtic are hoping to pull of a major coup in signing the highly-rated teenager."

Van een afstandje lijkt ie er wel op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
apis29 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 22:37:
:*) "17:20 BST: Scottish champions Celtic are eyeing Ajax youngster Viktor Fischer. The Danish international winger could be available for around £3m and Celtic are hoping to pull of a major coup in signing the highly-rated teenager."

Dat zijn van die nieuws sites die geen flauw benul hebben van wie wie is.

Iedereen met een beetje voetbal kennis zal bij Fischer nooit denken aan zo een bedrag.
Waarschijnlijk hoorden ze dat een buitenspeler van Ajax weg zou gaan voor 3mln pond en dan hebben ze gekeken wie de buitenspelers van Ajax zijn en dachten: O die Fischer knul is jong en zal wel maar 3mln kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
apis29 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 22:37:

Lol foto met handtekening naar Glasgow sturen. :*) meegeven aan Boerrigter, misschien trappen ze er in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
Transfer van de eeuw, Overmars verdiend een lintje.

Ajax maakt nu gewoon winst op dat blinde paard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

HamburgerHenk schreef op zondag 28 juli 2013 @ 23:08:
Transfer van de eeuw, Overmars verdiend een lintje.

Ajax maakt nu gewoon winst op dat blinde paard
Nou nou, blind paard valt ook nog wel mee. Gewoon stom van de Boer dat hij hem steeds als rechtsbuiten opstelde terwijl hij dat niet is, tja zo kom je nooit in je oude vorm natuurlijk. Aan de andere kant vond ik Boerrigter ook een hinderlijk mannetje wat steeds de media opzocht om te zeuren over zijn situatie.
Maar een speler van 3 ton met nog maar 1 jaar contract verkopen voor 3,5 miljoen is idd geen slechte deal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Eigenlijk triest zoals sommige "fans" een speler op zo'n manier afserveren met opmerkingen als blind paard, zeker nadat men nog niet zolang geleden riep dat Boerrigter in Oranje hoorde. Maar ja, korte termijn geheugen en ondankbaarheid is nu eenmaal dergelijke "fans" eigen.

Ik hoop dat Boerrigter bij Celtic wel slaagt, net zoals Ozbiliz duidelijk ook beter terecht is gekomen door te vertrekken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
tweaker2010 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 23:31:
[...]

Nou nou, blind paard valt ook nog wel mee. Gewoon stom van de Boer dat hij hem steeds als rechtsbuiten opstelde terwijl hij dat niet is, tja zo kom je nooit in je oude vorm natuurlijk. Aan de andere kant vond ik Boerrigter ook een hinderlijk mannetje wat steeds de media opzocht om te zeuren over zijn situatie.
Maar een speler van 3 ton met nog maar 1 jaar contract verkopen voor 3,5 miljoen is idd geen slechte deal. ;)
Inderdaad op links was hij beter dan op rechts maar als je hem op links had gezet wat had je dan weer met Fischer moeten doen?
Dan had hij de ontwikkeling van Fischer in de weg gestaan.
En ja op rechts is hij geen 1e keus maar als je hem dan toch behoud zal hij misschien minuten weg pakken van andere jonge talenten.

Zijn verkoop is niet omdat Ajax geld nodig heeft dus het zal zijn dat of hijzelf weg wilde of dat de Boer de voorkeur aan andere spelers geeft voor de basis maar ook als 1e reserve.
Ik las ergens dat hij zichzelf nogal irritant zat te gedragen sinds hij niet meer 1e keus was. Kan zijn dat de Boer daar geen zin meer in had en hem kwijt wilde.

Het is een goede speler maar ik vond hem na zijn blessure te wisselvallig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
tweaker2010 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 23:31:
[...]

Hoezo 'stom' van de Boer?, was Boerrigter dan beter dan Babel of Fischer? :?

Een beetje vleugelspeler kan op beide flanken spelen tegenwoordig, hij heeft zelf alleen de pech dat hij een ouderwetse linkervleugelspeler is. :+

Trouwens over zijn eventuele vervanger wil ik wel een balletje opgooien, ik zou voorlopig gewoon of een jeugdspeler opschuiven naar het eerste of een loonspeler halen en erg goed kijken naar hoe Maarten Martens het doet het komende half jaar.

Ik zou hem geen langdurig contract geven maar een jaar met een optie lijkt me een goede deal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 28 juli 2013 @ 23:01:
[...]

Dat zijn van die nieuws sites die geen flauw benul hebben van wie wie is.

Iedereen met een beetje voetbal kennis zal bij Fischer nooit denken aan zo een bedrag.
Waarschijnlijk hoorden ze dat een buitenspeler van Ajax weg zou gaan voor 3mln pond en dan hebben ze gekeken wie de buitenspelers van Ajax zijn en dachten: O die Fischer knul is jong en zal wel maar 3mln kosten.
Dat stond op ESPN Soccernet en die weten echt wel waar ze het over hebben, in het algemeen. Uiteraard krijgen ze dit soort nieuws/geruchten ook maar aangeleverd of nemen het over :*)

Kranten als huppeldepup Express daarentegen schrijven van alles om de krant maar vol te krijgen. Als je die mag geloven had Zlatan jaren geleden bij Chelsea ipv Barcelona of Inter gespeeld :D

In zo een krant stond bijv. nog vandaag:

"Celtic hope to sign James McClean but will turn their attention to Porto's Christian Atsu if a move for the Sunderland winger proves unsuccessful.
Full story: Sunday Express
However, Celtic have denied making bids for McClean and Atsu." van de BBC transfer gossip pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
apis29 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 00:10:
[...]

Dat stond op ESPN Soccernet en die weten echt wel waar ze het over hebben, in het algemeen. Uiteraard krijgen ze dit soort nieuws/geruchten ook maar aangeleverd of nemen het over :*)

Kranten als huppeldepup Express daarentegen schrijven van alles om de krant maar vol te krijgen. Als je die mag geloven had Zlatan jaren geleden bij Chelsea ipv Barcelona of Inter gespeeld :D

"Celtic hope to sign James McClean but will turn their attention to Porto's Christian Atsu if a move for the Sunderland winger proves unsuccessful.
However, Celtic have denied making bids for McClean and Atsu." van de BBC transfer gossip pagina.
Volgens mij was het enige dat geconstateerd was dat er iemand van Celtic bij de wedstrijd van AZ en Ajax was, dat van Fischer was gewoon een wildvreemde gok om wat onrust te veroorzaken...lol fictie. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
apis29 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 00:10:
[...]

However, Celtic have denied making bids for McClean and Atsu."
Fischer is toch wel een van de bekendere talenten in Europa, basis speler bij Ajax en ligt nog een flink aantal jaren vast. Dus elk gerucht dat hij voor 3mln naar Celtic gaat is imho direct onzin.

Hetzelfde bericht (dus van Fischer) staat ook op diverse andere sites die het neem ik aan ook direct gekopieerd hebben.
Op de meeste sites staat gewoon dat het Boerrigter is. Sommige sites hebben er nog de opmerking bij dat diverse sites Fischer vermelden inplaats van Boerrigter.

Dit is jammer genoeg de tijd waarin we leven. Sites kopiëren zooi van elkaar zonder de moeite te nemen iets te verifiëren of in dit geval zelfs maar logisch na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Zeker een Google vertaling van de TC Tubantia die Boerrigter in iets onbegrijpelijks vertaalde en toen dachten ze, zal Fischer wel zijn :P

Alle nieuws die Boerrigter aan Celtic linkt is overigens van ver na het Fischer rumour en de tweet die alles in gang zette kwam er ook pas na:

https://twitter.com/eheideman/status/361526793099943938

Als je van z'n contract op de hoogte bent zou je idd wel moeten weten dat 3.5 miljoen euro veel te weinig is en hij al te boek staat als één van de grootste talenten in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Deadsy schreef op zondag 28 juli 2013 @ 23:49:
[...]
Inderdaad op links was hij beter dan op rechts maar als je hem op links had gezet wat had je dan weer met Fischer moeten doen?
Dan had hij de ontwikkeling van Fischer in de weg gestaan.
Fischer krijgt dit seizoen een terugval, let maar op. Nu weet iedere tegenstander hoe goed hij is en zal hij het na zijn debuutjaar lastiger krijgen, bovendien zijn er zat europese/bekerwedstrijden waarbij Boerrigter op links had in kunnen vallen. Nu blijft alleen Sana over, die ik ook niet bepaald een betere speler vindt.
Tweaking Art schreef op zondag 28 juli 2013 @ 23:51:
[...]
Een beetje vleugelspeler kan op beide flanken spelen tegenwoordig, hij heeft zelf alleen de pech dat hij een ouderwetse linkervleugelspeler is. :+
Niet elke vleugelspeler is tweebenig he... Zet Fischer maar eens op rechts, dat loopt ook minder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
tweaker2010 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 01:36:
[...]

Niet elke vleugelspeler is tweebenig he... Zet Fischer maar eens op rechts, dat loopt ook minder. ;)
Maar Fischer is niet van nature een vleugelspeler, Boerrigter wel. :)

Tweebenig zijn is een pre maar geen must, Boerrigter had duidelijk moeite met spelen op rechts, dit soort eenzijdige buitenspelers zijn niet van deze tijd.

Frank de Boer wisselt ook met regelmaat vleugelspelers op de andere flank, dan heb je met Boerrigter een probleem.

Jeugdspelers die op de flanken spelen zouden zowel op links en rechts moeten kunnen spelen, tenmiste dat is mijn mening, Boerrigter had een achterstand met spelen op rechts, dat zag je aan alles.

Ach nou ja hij is weg en voor een redelijke prijs, ik had niet echt het idee dat Boerrigter stond te trappelen om contractverlenging dus dit was een prima oplossing. :)

[ Voor 52% gewijzigd door Tweaking Art op 29-07-2013 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Jammer dat 'ie naar Celtic is gegaan. Bij AZ had ik graag wat frisse vleugels gezien. Hoewel Gudmundsson en Beerens opeens een stuk betere spelen dan vorig jaar.

beoordeeld op 1 wedstrijd van 120 minuten, kan natuurlijk totaal tegenvallen tijdens de rest van het seizoen

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 18:54
Tweaking Art schreef op maandag 29 juli 2013 @ 01:38:
Jeugdspelers die op de flanken spelen zouden zowel op links en rechts moeten kunnen spelen, tenmiste dat is mijn mening, Boerrigter had een achterstand met spelen op rechts, dat zag je aan alles.
Waarom? Links en een rechtsback kan je ook niet uitwisselen. Het zijn gewoon specialismen, je kan veel beter goed zijn op 1 positie dan matig op 2. Spelers die van nature centraal te spelen spelen net zo lief op links als op rechts, vanuit beide posities kunnen ze naar binnen kruipen. Maar spelers die zich focussen op 1 kant, dat zijn specialisten. Dat zijn de backs en de buitenspelers. Echte backs en echte buitenspelers kunnen nooit goed vanaf de andere kant spelen. Als je je focust op beide flanken wordt je een centrale speler ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/i62EPOscnlG7Y.gif

Hier draait mijn maag van om en dit geeft perfect mijn afkeer die ik tegen Spaans voetbal heb weer. Uitdelen kunnen ze wel maar incasseren totaal niet. Gisteren ook weer, bij een zuchtje wind doen die Spanjaarden al net of ze een enkel breken. Walgelijk gedrag altijd. Schandalige overtreding en belachelijk dat Nijhuis hier niets tegen deed. Helaas gebeurd dit wel vaker bij die Spaanse middenmoters. Getafe, Mallorca, Levante etc, altijd matten of smerige tackels en rode kaarten. Tijd dat we tegen andere tegenstanders spelen. Ik speel veel liever tegen een leuke Duitse club dan tegen dit soort criminelen.

[ Voor 66% gewijzigd door CR1691 op 29-07-2013 10:39 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Assaidi huren van Liverpool en je hebt een prima vervanger voor Boerrigter.
Zou ik alleen wel pas doen als Eriksen weg is, dan kan Fischer op de plek van Eriksen en Assaidi linksbuiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
CR1691 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:26:
Hier draait mijn maag van om. Schandalige overtreding en belachelijk dat Nijhuis hier niets tegen deed. Helaas gebeurd dit wel vaker bij die Spaanse middenmoters. Getafe, Mallorca, Levante etc, altijd matten of smerige tackels en rode kaarten. Tijd dat we tegen andere tegenstanders spelen. Ik speel veel liever tegen een leuke Duitse club dan tegen dit soort criminelen.
De tyfus wat een aanslag zeg, hoe kan hier geen rood voor zijn gegeven? Hoe kan je je zo laten gaan in een oefenduel, wat een schande zeg :N
gambieter schreef op zondag 28 juli 2013 @ 23:37:
Eigenlijk triest zoals sommige "fans" een speler op zo'n manier afserveren met opmerkingen als blind paard, zeker nadat men nog niet zolang geleden riep dat Boerrigter in Oranje hoorde. Maar ja, korte termijn geheugen en ondankbaarheid is nu eenmaal dergelijke "fans" eigen.

Ik hoop dat Boerrigter bij Celtic wel slaagt, net zoals Ozbiliz duidelijk ook beter terecht is gekomen door te vertrekken.
Helemaal met je eens, ik vind het jammer dat Boerrigter zo via een soort van achterdeur vertrekt en als mislukt wordt bestempeld. Hij heeft toch wel belangrijke dingen voor Ajax gedaan en om hem dan zo negatief af te schilderen vind ik triest. Veel pech gehad met langdurige blessures. Vóór die blessures zat 'ie idd tegen Oranje aan, helaas is hij nooit meer de oude geworden. Verder wel een goede deal, voor zowel Ajax als hemzelf denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
CR1691 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:26:
[afbeelding]

Hier draait mijn maag van om. Schandalige overtreding en belachelijk dat Nijhuis hier niets tegen deed. Helaas gebeurd dit wel vaker bij die Spaanse middenmoters. Getafe, Mallorca, Levante etc, altijd matten of smerige tackels en rode kaarten. Tijd dat we tegen andere tegenstanders spelen. Ik speel veel liever tegen een leuke Duitse club dan tegen dit soort criminelen.
:r :r :r
Wat een klootviool ben je dan. Zijn inderdaad echt kut-clubs om tegen te spelen, die spelers kan je beter aan het werk zetten in een of andere slagerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

http://www.fr12.nl/nieuws...sche-scheidsrechters.html

Goed nieuws. Vond het nou niets toevoegen, behalve ergernis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
Goed nieuws inderdaad, die droeftoeters hebben iets te veel wedstrijden verziekt. Jammer alleen dat ik nu naar Feyenoord website ging :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 17:59
Goed dat ze met dit experiment stoppen. Wel een mooie reactie op het bericht daar n.a.v. iemand die zich afvraagt waarom dit experiment ooit is gestart.

"Toch was de publieke tendens de afgelopen jaren dat de scheidsrechters in Nederland er niets van konden...

Dus dan kun je als bond 2 dingen doen: Je scheidsrechters beter opleiden of een stel Belgen laten opdraven en aan iedereen laten zien dat het nog heel veel slechter kan....

Wat dat betreft is de missie geslaagd...
"

[ Voor 7% gewijzigd door FreeShooter op 29-07-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:15

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Wat mij eigenlijk een beetje opvalt (kan ook een te positief denken van mijn kant zijn) is dat de nederlandse competitie (clubs) helemaal niet zo slecht is. Ok, als je naar het lijstje kijkt van uitgaande transfers is eigenlijk alleen van Ginkel naar de absolute top vertrokken, de rest naar de subtop. Maar... Als ik de oefenwedstrijden zie bijvoorbeeld tegen osasuna, getafe, fenerbace, etc vind ik toch dat de nederlandse clubs het goed hebben gedaan. Natuurlijk zijn de ploegen nog in voorbereiding en de buitenlandse teams vaak minder lang dan onze cluppies. Maar ingespeeld moeten vaak alle teams nog. Ik denk zelfs dat de top 3 van nederland makkelijk moet kunnen concurreren met de subtop van de buitenlandse competities. Er wordt vaak gedaan alsof de spaanse of engelse nummer laatst nog altijd een pak beter is dan onze top 3. Ik vind het eigenlijk wel allemaal meevallen. Natuurlijk is de Champions league vaak te hoog gegrepen daar spelen ook echt alleen de top 6 een echte rol in. Maar we moeten niet vergeten dat de europa league ook vaak leuke teams vertegenwoordigd met subtoppers waar je toch in moet mee kunnen. verloren wordt dan vaak ook niet op kwaliteit maar op ervaring en geslepenheid. Op dat gebied lopen we dan vaak wel weer wat achter.

edit: Ik weet dat de europa league vaak slecht in het nieuws is gekomen. ivm niet serieus nemen. Ik snap dan ook niet dat opbrengsten een klein beetje opgekrikt worden zodat ook die league aantrekkelijk wordt om voor te voetballen. ik keur het uiteraard niet goed dat sommige teams met een b elftal hebben gespeeld afgelopen jaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Chrosser op 29-07-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 17:59
Dat idee heb ik ook regelmatig. Maar als je dan ziet hoe de Nederlandse ploegen ten onder gaan deze subtoppers dan moet je toch eigenlijk concluderen dat we gewoon simpelweg niet mee kunnen komen in Europa.

Twente heeft vorig jaar geen wedstrijd gewonnen in een poule met Levante, Hanover en Helsingborg. Terwijl PSV, in een groep met Napoli, AIK Helsinki en Dnjepr Dnjepropetrovsk, derde werd en Ajax er vervolgens werd uitgeknikkerd door Steaua Boekarest. Natuurlijk noem ik hier de slechte resultaten van een (europees gezien) sowieso beschamend jaar maar toch lijken we elk jaar tekort te komen in Europa.

Met name een wedstrijd van Ajax tegen Juventus een paar jaar geleden staat me nog bij. Na een leuke heenwedstrijd had Ajax het vertrouwen om Juventus te verslaan. In de thuiswedstrijd maakten we al snel de 1-0 voorsprong. Alles leek goed te gaan totdat Juventus aanzette en 2 maal op exact dezelfde wijze Amauri bediende en hij simpel de bal 2 keer in het doel knikte... Dat was zo ongeveer de enige inspanning van Juventus over 2 wedstrijden. Verlies je dan op ervaring en geslepenheid of gewoonweg bij een gebrek aan kwaliteit? Ik weet het niet.

Soms vraag ik me af of de nederlandse spelwijze ineffectief is tegen buitenlandse clubs... Met als voorbeeld Ajax tegen Real Madrid de afgelopen jaren. Real Madrid speelde gelijk of verloor, in het zelfde seizoen, tegen hekkensluiters in de Primera Division. Maar tegen Ajax winnen ze elke keer simpel met 3-4 doelpunten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 22:44
Of is de speelwijze van Real gewoon erg efficient tegen ploegen die de ruimte opzoeken en niet met zijn 10-en voor dat doel gaan staan? ;)

Met name tegen Ajax had Real gewoon levensgevaarlijke counters.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
FreeShooter schreef op maandag 29 juli 2013 @ 11:56:
Dat idee heb ik ook regelmatig. Maar als je dan ziet hoe de Nederlandse ploegen ten onder gaan deze subtoppers dan moet je toch eigenlijk concluderen dat we gewoon simpelweg niet mee kunnen komen in Europa.

Twente heeft vorig jaar geen wedstrijd gewonnen in een poule met Levante, Hanover en Helsingborg. Terwijl PSV, in een groep met Napoli, AIK Helsinki en Dnjepr Dnjepropetrovsk, derde werd en Ajax er vervolgens werd uitgeknikkerd door Steaua Boekarest. Natuurlijk noem ik hier de slechte resultaten van een (europees gezien) sowieso beschamend jaar maar toch lijken we elk jaar tekort te komen in Europa.

Met name een wedstrijd van Ajax tegen Juventus een paar jaar geleden staat me nog bij. Na een leuke heenwedstrijd had Ajax het vertrouwen om Juventus te verslaan. In de thuiswedstrijd maakten we al snel de 1-0 voorsprong. Alles leek goed te gaan totdat Juventus aanzette en 2 maal op exact dezelfde wijze Amauri bediende en hij simpel de bal 2 keer in het doel knikte... Dat was zo ongeveer de enige inspanning van Juventus over 2 wedstrijden. Verlies je dan op ervaring en geslepenheid of gewoonweg bij een gebrek aan kwaliteit? Ik weet het niet.

Soms vraag ik me af of de nederlandse spelwijze ineffectief is tegen buitenlandse clubs... Met als voorbeeld Ajax tegen Real Madrid de afgelopen jaren. Real Madrid speelde gelijk of verloor, in het zelfde seizoen, tegen hekkensluiters in de Primera Division. Maar tegen Ajax winnen ze elke keer simpel met 3-4 doelpunten... :(
Wat jij hierboven schrijft houdt mij al jaren bezig.

Je moet voor de lol eens terugkijken naar de wedstrijd Real Madrid - Ajax uit het verleden:

Dat is dus echt een wereld van verschil in vergelijking met de laatste wedstrijden die Ajax speelde tegen Real. Dan is het echt net of er een degradatiekandidaatje naar het stadion toe komt en blij mag zijn dat ze niet met meer dan 3-0 naar huis worden gestuurd.

PSV was de laatste ploeg die nog een beetje leuk meedeed in de CL en dat was alweer in 2005 toen ze door de kopbal van Ambrosini eruit vlogen in de halve finale.

Het blijft gewoon zo jammer dat we niet meer serieus meedoen, want het was toen wel leuk toen Ajax in 1995 de CL en Feyenoord in 2002 de UEFA Cup wonnen. In dat geval maakt het me ook niet uit of het om Ajax, PSV of Feyenoord gaat.

Maar de laatste jaren is het dus gewoon echt bagger. Ik denk dat het vooral komt doordat grote clubs dusdanig veel geld te spenderen hebben dat ze het zich ook kunnen veroorloven om een roulatie-systeem te hebben waarbij er voor de bekerwedstrijden vaak andere spelers in de basis staan in vergelijking met de competitie. Moet je voor de lol eens kijken wat er bij Manchester City op de bank zit, echt niet normaal.

Die suikeroompjes die clubs als City, Chelsea, PSG, Monaco, Anzhi en Vitesse overnemen zorgen ook nou niet bepaald voor een eerlijke situatie. Alles in de voetbalwereld wordt gekocht tegenwoordig. Kijk maar naar de WK's van 2018 in Rusland en 2022 in Qatar. Vooral het WK van 2022 is gewoon duidelijk gekocht. Dat gaat nog een leuk staartje krijgen aangezien er volop discussie is of het in de winter of zomer moet worden afgewerkt.

Ik denk dat de Nederlandse ploegen het komend seizoen ook weer zeer lastig gaan krijgen. Ajax is bijvoorbeeld afgelopen seizoen volledig afgebluft door Steaua, want qua spelers is dat echt niet veel beter als een FC Utrecht. Het was puur de ambiance en passie die ervoor zorgden dat Ajax verloor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

HamburgerHenk schreef op maandag 29 juli 2013 @ 10:58:
[...]

Goed nieuws inderdaad, die droeftoeters hebben iets te veel wedstrijden verziekt. Jammer alleen dat ik nu naar Feyenoord website ging :'(
Het is nog steeds niet te laat Henk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Vlassie1980 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:48:

Je moet voor de lol eens terugkijken naar de wedstrijd Real Madrid - Ajax uit het verleden:

Dat is dus echt een wereld van verschil in vergelijking met de laatste wedstrijden die Ajax speelde tegen Real. Dan is het echt net of er een degradatiekandidaatje naar het stadion toe komt en blij mag zijn dat ze niet met meer dan 3-0 naar huis worden gestuurd.
Dat was echt een show idd. Het Real Madrid publiek zag dat ook en gaf Ajax er gewoon applaus voor. Dat zie je tegenwoordig niet meer. Mooie tijden.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Chrosser schreef op maandag 29 juli 2013 @ 11:19:
edit: Ik weet dat de europa league vaak slecht in het nieuws is gekomen. ivm niet serieus nemen. Ik snap dan ook niet dat opbrengsten een klein beetje opgekrikt worden zodat ook die league aantrekkelijk wordt om voor te voetballen. ik keur het uiteraard niet goed dat sommige teams met een b elftal hebben gespeeld afgelopen jaar.
Ja, laten we die overbetaalde sport nog duurder maken :)

en de tv rechten worden ook duurder en dan wordt FOX ook weer duurder en wordt jou Eredivisie live abo of hoe dat heet ook duurder ;)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Jong Feyenoord in 2015 ook wellicht in de JL

http://www.fr12.nl/nieuws...ue-kost-700-000-euro.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
FreeShooter schreef op maandag 29 juli 2013 @ 11:56:
Beiden. Ik kan me nog een paar 100% kansen herinneren die tegen het houtwerk gingen of op rare wijze werden gemist. Eén van de weinige goede wedstrijden van Sulejmani trouwens ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

@thewizard2006 Ik bedoelde met opkrikken een betere verdeling maken tussen champions league en europa league, niet nog meer geld in pompen haha.

Verder zit er in duitsland of engeland wel minder verschil tussen de top 2 / 3 en de rest vind ik. Daar wint iedereen van elkaar. De weerstand gedurende het seizoen is dan ook beter. Misschien dat het daar ook aan ligt. De wedstrijd tegen juventus of boekarest waren slecht uitgevallen, voor hetzelfde geldt had ajax kunnen winnen. Positief is de winst tegen een man.city. Ik wil niet zeggen dat dit wekelijks zou gebeuren helemaal niet zelfs. Ik denk wel dat als prijzengelden iets evenrediger verdeeld zouden worden. Ook de NL clubs veel beter zouden acteren dan nu het geval is. Zodra een ploeg in de CL league zit doet iedereen zijn stinkende best en worden zelfs nog wel eens risico's genomen met bepaalde spelers. Integenstelling tot de europa league, waar een snottebel er voor zorgt dat spelers op de bank zitten en de wedstrijd aan zich voorbij laten gaan. Van de europa league moeten we het wel hebben, daar zijn kansen.

[ Voor 10% gewijzigd door Chrosser op 29-07-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vlassie1980 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:48:
[...]
[video]

Dat blijven mooie wedstrijden idd. Ik had dat Ajax wel eens tegen het huidige Real of Barca willen zien voetballen. Kijken of het verschil dan nog zo groot was. Tegenwoordig zijn er minder kansen voor NL clubs in de CL, maar het kan wel, kijk maar eens naar prestaties van mindere clubs als APOEL Nicosia en Celtic bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:31:
[...]

Helemaal met je eens, ik vind het jammer dat Boerrigter zo via een soort van achterdeur vertrekt en als mislukt wordt bestempeld. Hij heeft toch wel belangrijke dingen voor Ajax gedaan en om hem dan zo negatief af te schilderen vind ik triest. Veel pech gehad met langdurige blessures. Vóór die blessures zat 'ie idd tegen Oranje aan, helaas is hij nooit meer de oude geworden. Verder wel een goede deal, voor zowel Ajax als hemzelf denk ik :)
Ja, het is een raar fenomeen hoe ondankbaar sommige supporters zijn naar spelers toe die min of meer gedwongen worden weg te gaan naar een andere club. Spelers hebben zich ingezet voor de club maar krijgen niet zelden een trap na van zich supporters noemenden.

Voor Boerrigter is die blessure echt het breekpunt in zijn carriere bij Ajax gebleken. Sneu voor hem natuurlijk. Mag voor hem hopen dat die niet terug komt wanneer hij bij Celtic speelt.

Idem geldt voor Sightorson. Mag voor die gozer evenzo hopen dat hij niet weer geblesseerd geraakt of er dreigt voor hem hetzelfde scenario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die jong teams horen in mijn optiek niet thuis in de Jupiler League. Hoe kan het dat de KNVB eerst de Topklasse introduceert om de link tussen de amateurs en de profs kleiner te maken en na die deal met Murdoch plots die jong elftallen toe laat in de Jupiler League?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 15:45:
[...]

Die jong teams horen in mijn optiek niet thuis in de Jupiler League. Hoe kan het dat de KNVB eerst de Topklasse introduceert om de link tussen de amateurs en de profs kleiner te maken en na die deal met Murdoch plots die jong elftallen toe laat in de Jupiler League?
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Ik snap wel waarom grote clubs het doen (eigenbelang) maar wat mij betreft bestaat de JL uit JL teams en clubs die vanuit de Topklasse promoveren. Voor Jong Feyenoord, Ajax en PSV bestaat nog zoiets als de beloftecompetitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Als het op de lange termijn beter is voor het Nederlandse topvoetbal, ben ik er helemaal voor. Als onze clubs en ook het Nederlands elftal er van profiteert, graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Ben er ook helemaal voor. Goed voor het Nederlandse voetbal, ookal is het moeilijk qua regelgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:07

Sherlock

No Shit

Goede ontwikkeling voor de topclubs, voor de rest waarschijnlijk (op korte termijn) wat minder.

Helemaal eens met hieronder trouwens.

[ Voor 17% gewijzigd door Sherlock op 29-07-2013 16:19 . Reden: L1nt ]

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Ene kant ben ik het helemaal met jullie eens. Aan de andere kant zou ik de boel veel verder op de schop gooien. Beloftencompetitie eruit en instromen in de hoofdklasse en/of topklasse.

2e elftallen mogen maximaal 1 niveau onder het eerste elftal. Naar het Spaanse model. Ze kunnen dus ook degraderen enzo.

Daarnaast ben ik nog steeds voor semi-profs of zelfs volledig amateur in de Jupiler League en max 1 jaar dispensatie voor Eredivisie.
Als semi-prof club hou je het toch niet vol in de Eredivisie. Vraag me zelfs af of ze structureel voor de bovenste plekken kunnen strijden in de Jupiler League.

De clubs met geld gaan wel als full-prof door het leven. De clubs met weinig geld kunnen zodoende geld besparen en dus overleven. Eventueel wel op een lager niveau maar ja dat is onderdeel van het spel.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Daar ben ik het ook wel mee eens. Spaans model als model voor het Nederlandse model, maar dan moeten de beloftenploegen ook kunnen degraderen. Die beloftencompetitie zelf stelt geen fluit voor.
Nogmaals, is erg lastig te organiseren en te regelen, maar het lijkt me wel een grote plus voor het NL voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 19:27
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 15:45:
http://www.nu.nl/sport/34...veren-jupiler-league.html
Hierom worden dus deze 2e elftallen toegelaten; omdat de amateurteams niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Geef mij maar de Engelse methode, staat mij veel meer aan.

Wikipedia: Football in England

Gelul met die jeugdteams in een normale profcompetitie. De regels voor teams in de JL zijn veel te streng. Versoepelen die handel! Juist om die belachelijke regelgeving willen de amateurs niet doorstromen terwijl de KNVB dat juist wel graag wil.

[ Voor 30% gewijzigd door CR1691 op 29-07-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

CR1691 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:34:
Geef mij maar de Engelse methode, staat mij veel meer aan.

Wikipedia: Football in England

Gelul met die jeugdteams in een normale profcompetitie. De regels voor teams in de JL zijn veel te streng. Versoepelen die handel! Juist om die belachelijke regelgeving willen de amateurs niet doorstromen terwijl de KNVB dat juist wel graag wil.
Linksom (wel jeugdteams) of rechtsof (geen jeugdteams) we zijn het er dus allemaal over eens dat de regels voor de Jupiler League versoepeld moeten worden :)

Wat JapieTalent aanhaalt is de reden dat ze nu terugvallen op de jeugdteams. Met soepelere regels hadden we Haarlem, RBC, Veendam en AGOVV niet verloren en waren er allang clubs gepromoveerd uit de Topklasse.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:59:
[...]

Linksom (wel jeugdteams) of rechtsof (geen jeugdteams) we zijn het er dus allemaal over eens dat de regels voor de Jupiler League versoepeld moeten worden :)

Wat JapieTalent aanhaalt is de reden dat ze nu terugvallen op de jeugdteams. Met soepelere regels hadden we Haarlem, RBC, Veendam en AGOVV niet verloren en waren er allang clubs gepromoveerd uit de Topklasse.
Waarom moeten clubs uit de eredivisie zoveel spelers onder contract hebben? Voor het eerste van die clubs heb je toch genoeg aan zeg 22 of maximaal 25 spelers lijkt mij. Nu zijn er clubs met meer dan 50 contractspelers waarvan een gedeelte niet meer voor de A1 uit mag komen. Om die spelers toch maar wedstrijden te laten spelen ontstond die beloftecompetitie op maandagavond, waardoor er zo goed als niemand kwam kijken.

De Jupiler League is op zich niet het probleem lijkt mij. Het probleem zijn die veel te grote aantallen contractspelers van die eredivisieclubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Phillip Cocu laat pas dinsdag tijdens de eerste confrontatie met Zulte Waregem in de derde voorronde van de Champions League zien hoe zijn 'nieuwe' PSV eruit gaat zien. De beginnende hoofdtrainer wilde maandag na de afsluitende training nog niets prijsgeven van zijn opstelling. Zelfs de spelers weten nog niet wie dinsdagavond de aanvoerdersband draagt.
http://www.ad.nl/Champions-League/2013/07/29/Cocu-kiest-morgen-pas-aanvoerder-en-keeper
Cocu is lekker bezig... waarom die spelers alvast niet vooraf duidelijkheid geven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=s3Mr2sp0rSY]

Een vriendschappelijke pot, en dan zoiets doen.

Een scheids die hier geel voor geeft, moeten ze ook voor het leven schorsen. Of je ziet iets (rood) of je ziet niets (dus niets). Geel is een schande.

[ Voor 42% gewijzigd door PWM op 29-07-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

PWM schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:07:
[video]

Een scheids die hier geel voor geeft, moeten ze ook voor het leven schorsen. Of je ziet iets (rood) of je ziet niets (dus niets). Geel is een schande.
En werkelijk schan-dalige, uiterst smerige overtreding.

De speler door de club laten straffen - en dan dreigen met uitsluiten van deelname aan lucratieve competities wanneer de club niets 'uit zichzelf' doet - is volgens jij de enige manier om de clubs aan te zetten tot enige vorm van zelfreinigend vermogen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Idd. :o Dat geschop van spelers naar elkaar is van alle tijden, dat zal nooit veranderen en hoort bij het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

[video]

Geheel met je eens. Hier moet toch achteraf tegen opgetreden kunnen worden! Speler flink schorsen en ook kijken naar de beoordeling van de scheids. Kan natuurlijk zijn dat de scheids het niet goed genoeg kon zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
[video]

Dit is in elke wedstrijd ronduit schandalig, vriendschappelijk of niet. Wat een smerige overtreding :(

Heeft de speler d'r nog wat aan overgehouden (kan me haast niet voorstellen dat ie niks heef)? Bah :(
Eens, maar het gebeurd helaas wel vaker dat de scheids wel wat ziet, maar een veeeeel te lage straf uitdeeld...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Als beginnoot: zonder te kijken naar de overtredingen.
Een scheids kan het moeilijk goed doen. Zeker in oefenwedstrijden.
De scheids van AZ - Getafe werd bekritiseerd door Verbeek
"Aan het geven van rode kaarten tijdens dit soort wedstrijden heeft niemand wat. Getafe niet, wij niet en het publiek niet"
Opzicht is het begrijpbaar dat rode kaarten in een oefenwedstrijd geen nut heeft. Je oefenmoment valt weg/neemt af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 07:58

RBH

Napo schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:46:
Als beginnoot: zonder te kijken naar de overtredingen.
Een scheids kan het moeilijk goed doen. Zeker in oefenwedstrijden.
De scheids van AZ - Getafe werd bekritiseerd door Verbeek

[...]

Opzicht is het begrijpbaar dat rode kaarten in een oefenwedstrijd geen nut heeft. Je oefenmoment valt weg/neemt af.
Sorry, maar, geen nut of nier, dat soort overtredingen moeten gewoon bestraft worden. Zo leren ze het niet af. Het voetbal hoeft van mij echt niet lievv hoor, maar zulk soort overtredingen zijn ronduit schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:14
Komend weekend gaat de competitie weer beginnen! Kijk er weer erg naar uit. Helaas zie ik dat er 17.95 p/m betaald mag worden om wat wedstrijden live te zien. En 24.95 met buitenlands voetbal erbij. Weet niet of het in dit topic hoort, maar vind het aardig aan de prijs.. Als ik me niet vergis heb ik altijd 12.95 voor eredivisie live betaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ajax-Roda de eerste van het seizoen, ben er ook weer bij :) word gezellig. Ik hoop een 5-1 maar het zal wel mee gaan vallen. De Boer wil niet voor de winter al kracht zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 21:47:
Ajax-Roda de eerste van het seizoen, ben er ook weer bij :) word gezellig. Ik hoop een 5-1 maar het zal wel mee gaan vallen. De Boer wil niet voor de winter al kracht zetten :)
Tegen vallen bedoel je? ;) Ik verwacht een gelijkspel, Ajax heeft nog een verlenging in de benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 21:58:
[...]

Tegen vallen bedoel je? ;) Ik verwacht een gelijkspel, Ajax heeft nog een verlenging in de benen.
Nee joh, Ajax gaat dat echt wel winnen, ook met een verlenging in de benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik hoop het, maar Roda onderschatten is gevaarlijk. Ik verwacht ook dat PSV het lastig krijgt uit tegen ADO
(dat gebeurde in augustus 2010 ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

KNVB gaat komende twee seizoenen een videoreferee inzetten ter ondersteuning van de scheidsrechter.

http://www.fr12.nl/nieuws...izoenen-videoreferee.html

Lijkt mij een uitstekende zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:19

Quad

Doof

Jammer van het Feyenoord linkje :).
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=193119

Hier betreffende artikel op voetbalzone.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Jammer van die Ajaxsite ;)

http://www.vi.nl/nieuws/2...de-optie-videoreferee.htm

Dan maar een neutrale site erbij :D ;)

Fantastisch nieuws voor de Feyenoordsupporters, grootste talent uit de opleiding gaat zijn eerste contract tekenen!

http://www.fr12.nl/nieuws...erste-profcontract--.html

[ Voor 39% gewijzigd door CR1691 op 30-07-2013 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Als er geen direct contact is hoe moeten ze dan fatsoenlijk communiceren?

Mag die gast dan net als de kijker thuis constateren dat de scheids fout zat en hem hier achteraf op aanspreken? Wassen neus dus op die manier.

http://www.nu.nl/sport/35...-videoscheidsrechter.html
De mening van de videoscheidsrechter wordt de komende twee seizoenen nog niet doorgegeven aan de scheidsrechter op het veld.

[ Voor 33% gewijzigd door Player1S op 30-07-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 14-09 18:54
Zelfs met een video ref hou je altijd discussie. Kijk maar naar de wedstrijd van zondag, 2 cruciale momenten waar de meningen over uiteenlopen zelfs na honderd herhalingen.

Wat ze wel kunnen doen is bal over de lijn of niet, dat hoeft geen discussie te zijn mits je dat gewoon met sensoren aanpakt. Het hoeft het spel ook helemaal niet te veranderen. Wellicht kan buitenspel ook door een machine gedaan worden. Maar overtredingen, ik denk dat dat nog gaat tegenvallen. Nu kan de scheidsrechter nog vergeven worden omdat hij het niet zag, straks is er een video ref die zwaar bekritiseert wordt terwijl hij het wel goed kon zien.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Ik hoop in ieder geval dat de videoscheidsrechter daar niet met hetzelfde effect zit als de 5e en 6e man. Die staan daar de hele wedstrijd, en áls ze dan eens iets zouden moeten doen, durven ze geen verantwoordelijkheid te nemen door de scheidsrechter ergens op te wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ph4ge schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:42:
Zelfs met een video ref hou je altijd discussie. Kijk maar naar de wedstrijd van zondag, 2 cruciale momenten waar de meningen over uiteenlopen zelfs na honderd herhalingen.
Maar je hebt wel minder gezeik.
Haal eens alle situaties weg waar de scheids de fout in ging en 1 of 2 herhalingen voldoende waren om te laten zien wat er echt gebeurde.
Dan hou je, in grote lijnen, alleen de twijfelmomenten over.waar je idd na 100x kijken er nog niet over eens kunt worden.

Nu is de algehele opinie dat ze alles fout doen en er niks van kunnen. Dus kunnen ze niks goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Wat is de verwachting voor de wedstrijd van psv vanavond? Ik ken zulte waregem niet goed genoeg om er een mening over te vormen. Op een haar na kampioen moet je toch wel iets in je mars hebben zeker als je dit seizoen het team in tact hebt weten te houden.

Ik mag er in ieder geval bij zijn. Ik hoop op een 2-0 al denk ik eerder 2-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er nog een aanbieding voor Fox Eredivisie? Ik zie nergens iets staan. Ik zou wel graag minimaal 1 maand gratis willen.

Ik snap alleen niet waarom ik geen aanbiedingen tegenkom, het begint toch al volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou niet weten hoe goed Zulte is. Daarvoor volg ik het Belgische voetbal te weinig. Zou zeggen dat PSV hen wel zouden moeten kunnen hebben. Al heb ik dat in het verleden bij meerdere ploegen gedacht en bleek het achteraf niet het geval. Misschien zijn de Nederlandse clubs wel niet meer zo goed als we eens waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:57:
Komt er nog een aanbieding voor Fox Eredivisie? Ik zie nergens iets staan. Ik zou wel graag minimaal 1 maand gratis willen.

Ik snap alleen niet waarom ik geen aanbiedingen tegenkom, het begint toch al volgende week?
Ik zou graag het gehele jaar het gratis willen.
Blijf het wel apart vinden. Waarom zouden ze korting moeten geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napo schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:20:
Ik zou graag het gehele jaar het gratis willen.
Blijf het wel apart vinden. Waarom zouden ze korting moeten geven?
Tot nu toe was het elk jaar bij aanvang van het seizoen een kortingsactie, bijv. 1 of 2 maand gratis kijken bij een abonnement. Dat bedoel ik. Een aanvangsactie voor het nieuwe seizoen of voor de nieuwe zender Fox.

Zo'n actie zoek ik.

Een voorbeeld van de actie van 2012 (gratis dvd en 2 maand gratis kijken):
http://www.telegraaf.nl/t...s_Eredivisie_Live___.html

Ik heb ze net een twitter bericht gestuurd met deze vraag, ze (fox) heeft sinds kort een account voor vragen over eredivisie zag ik net. Ik zou weer graag een abonnement willen, maar dan wel met een korting aan het begin. Ze moeten toch nieuwe klanten werven lijkt mij, zo lekker zal het wel niet lopen met de huidige prijzen die ze vragen. Dus ik hoop dat iemand hier al iets gehoord heeft.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Ik heb lekker de actie van Ziggo genomen, complete pakket voor 17,95 t/m 1 november, vervolgens 19,95 p/mnd t/m 1 februari. Maandelijks opzegbaar. :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 09:05
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:24:
[...]

Tot nu toe was het elk jaar bij aanvang van het seizoen een kortingsactie, bijv. 1 of 2 maand gratis kijken bij een abonnement. Dat bedoel ik. Een aanvangsactie voor het nieuwe seizoen of voor de nieuwe zender Fox.

Zo'n actie zoek ik.
Zal nog wel komen.. Fox is pas net een deal overeengekomen met de diverse aanbieders van digitale televisie.

Wat betreft vanavond; heb psv een paar keer zien spelen en dat zag er behoorlijk uit. Fris en gedurft spel. Wel is het natuurlijk een jonge ploeg die zomaar verder door de ondergrens kan zakken (om maar in trainerstermen te spreken). Ben trouwens benieuwd hoe Cocu zijn middenveld gaat posteren. Drietal Schaars - Maher - Wijnaldum oogde niet heel stabiel en tegen het viermansmiddenveld van Zulte kan dat wel eens een probleem worden. Wellicht dus dat hij Hiljemark erbij zet en Wijnaldum op de rechtervleugel posteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ephymerous schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:33:
Ik heb lekker de actie van Ziggo genomen, complete pakket voor 17,95 t/m 1 november, vervolgens 19,95 p/mnd t/m 1 februari. Maandelijks opzegbaar. :)
dat is wellicht wel wat. Ik kijk alleen niet veel buitenlands voetbal, maar misschien is dit wel leuk om te proberen. Ik wil ook gelijk vanaf de start kunnen kijken, mijn club heeft namelijk gelijk al een uitwedstrijd en eigenlijk wil ik de uitwedstrijden wel live zien.

Ik zal ziggo eens bellen.
mefjoew schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:39:
Zal nog wel komen.. Fox is pas net een deal overeengekomen met de diverse aanbieders van digitale televisie.
Ik wil wel vanaf vrijdag kijken :P

Ik hang nu dus bij ziggo in de wacht en neem de huidige aanbieding wel, kan ik er altijd nog een normaal eredivisie fox abonnement van maken in februari.

Edit: en besteld. Viel nog niet mee. Bij ziggo wist de helpdesk niks van fox sports. Gaat lekker daar met die nieuwe zender :+

Maar ik kan vrijdag voetbal kijken en betaal tot 1 februari max. 20 euro voor alle fox zenders, kan ik daarna wel even beslissen wat ik wil en als ik alleen eredivisie live neem.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Over twintig minuten op de trein naar Eindhoven, hopelijk zorgt PSV er vanavond voor dat volgende week een formaliteit wordt, alhoewel ik ZW toch wel behoorlijk sterk vind overkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

TB1989 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:46:
Over twintig minuten op de trein naar Eindhoven, hopelijk zorgt PSV er vanavond voor dat volgende week een formaliteit wordt, alhoewel ik ZW toch wel behoorlijk sterk vind overkomen...
Stel dat PSV wint van ZW over twee wedstrijden, is er dan al een mogelijke tegenstander bekend in de laatste ronde?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 23:11
Yup, zie hier: Wikipedia: 2013–14 UEFA Champions League

Geplaatst voor de play-off ronde zijn de volgende teams:
Arsenal
Schalke 04
Paços de Ferreira
Real Sociedad
AC Milan

Hier komen dan nog teams van de 3e ronde bij. Afhankelijk van welke teams de 3e ronde overleven, is PSV in de play-off ronde wel of niet geplaatst.

[ Voor 14% gewijzigd door Railgunner op 30-07-2013 15:09 ]

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Railgunner schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:04:
Yup, zie hier: Wikipedia: 2013–14 UEFA Champions League

Geplaatst voor de play-off ronde zijn de volgende teams:
Arsenal
Schalke 04
Paços de Ferreira
Real Sociedad
AC Milan

Hier komen dan nog teams van de 3e ronde bij. Afhankelijk van welke teams de 3e ronde overleven, is PSV in de play-off ronde wel of niet geplaatst.
Arsenal of AC Milan zou wel mooi zijn. Als je daarvan weet te winnen dan sta je pas echt terecht in de CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Terecht of niet terecht, lekker door laten stromen in de CL, alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal. Krijgt Ajax tenminste ook niet alle centen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:07

Sherlock

No Shit

tweaker2010 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:47:
[...]

Arsenal of AC Milan zou wel mooi zijn. Als je daarvan weet te winnen dan sta je pas echt terecht in de CL.
Wat een onzin. Als je deze ronde en de volgende ronde overleeft sta je terecht in de CL.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Sherlock schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:52:
[...]

Wat een onzin. Als je deze ronde en de volgende ronde overleeft sta je terecht in de CL.
Met ^^, waar slaat dat 'terecht' op?

Ben erg benieuwd hoe PSV het gaat doen vanavond.

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 30-07-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:26
Railgunner schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:04:
Als Lyon en Zenit allebei doorgaan, dan zijn dat de 2 geplaatste teams. In dat geval is PSV niet geplaatst en komt PSV (als ze weten te winnen van Zulte Waregem) dus in de playoff een van deze teams tegen:
  • Arsenal
  • Milan
  • Schalke04
  • Zenit St. Petersburg
  • Olympique Lyon
Als Lyon en/of Zenit worden uitgeschakeld door resp. Grasshopper of Nordsjaelland, dan is PSV (als ze zelf wel doorgaan, uiteraard) wel geplaatst en komen ze een van deze teams tegen:
  • Pacos Ferreira
  • Real Sociedad
  • Red Bull Salzburg/Fenerbahce
  • PAOK/Metalist Charkov
  • Nordsjaelland
  • Grasshopper
Kortom, als Lyon en Zenit niet uitgeschakeld worden deze ronde, dan wordt de kans erg klein om de groepsfase te halen. Als Lyon/Zenit wel wordt uitgeschakeld, dan zijn er juist wel behoorlijke kansen. Geplaatst zijn is erg belangrijk, en PSV heeft zichzelf wat dat betreft geen goede dienst bewezen door vorig jaar de Europa League te laten lopen.

Beetje eigen schuld, dikke bult wordt het op die manier: de afgelopen 5 jaar haalde PSV deze scores:

2009: 6.2666
2010: 13.8832
2011: 20.2332
2012: 18.7200
2013: 5.8428

Het verschil tussen PSV (64.945) en Zenit (70.766) is 5.821. Als PSV afgelopen jaar een 'redelijk' jaar had gehad, met een kleine 12 punten, dan waren ze nu al zeker geweest van plaatsing in de playoff als ze deze ronde overleven. Zoals gezegd: eigen schuld, dikke bult. Maar eerst maar eens zien dat je er niet al roemloos uitvliegt tegen Zulte Waregem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Anakha schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:53:
[...]

.....

Als Lyon en/of Zenit worden uitgeschakeld door resp. Grasshopper of Nordsjaelland, dan is PSV (als ze zelf wel doorgaan, uiteraard) wel geplaatst en komen ze een van deze teams tegen:

......

Kortom, als Lyon en Zenit niet uitgeschakeld worden deze ronde, dan wordt de kans erg klein om de groepsfase te halen. Als Lyon/Zenit wel wordt uitgeschakeld, dan zijn er juist wel behoorlijke kansen. Geplaatst zijn is erg belangrijk, en PSV heeft zichzelf wat dat betreft geen goede dienst bewezen door vorig jaar de Europa League te laten lopen.
.....
Moeten Lyon en Zenit beiden uitgeschakeld worden of voldoet één van de ploegen ook?

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 30-07-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:26
Eén van beiden uitgeschakeld is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
CR1691 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:51:
Terecht of niet terecht, lekker door laten stromen in de CL, alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal. Krijgt Ajax tenminste ook niet alle centen ;).
Toch jammer, het Ajax misgunnen :>

Het geld interesseert me niets, ik hoop dat PSV doorgaat naar de poulefase. Dat is inderdaad goed voor het Nederlands voetbal :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De haat tegen Ajax is nu eenmaal zo enorm groot doordat daar de laatste jaren wel succes geboekt is. Dat er zogenaamd altijd haat is om de Amsterdamse arrogantie geloof ik dan ook niet, dat is puur een excuus om niet te hoeven zeggen dat je jaloers bent.

Zo was ik andersom in de tijd van Gomes ook stikjaloers op PSV en gunde ik ze ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Het was een grapje jongens, ik dacht dat wel duidelijk te maken met de ;). Kennelijk is dat niet helemaal gevallen, my bad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
^^
Dat is nou precies wat ikzelf minder vind aan een club als Ajax. Het roepen van "wij zijn ajax wij zijn de beste" en dat dan weer aandragen dat het een excuus is omdat men jaloers zou zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ach in Eindhoven zijn ze allemaal gestoord toch? (Wij zijn Brabant, wij zijn de gekste!). ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Calimero is not dead, he is ALIVE!!! :p

Ik moet altijd wel een beetje gniffelen als ik de kinnesinne en frustratie zie die uit sommige reacties stralen. Het is voetbal, belangrijk maar niet de moeite van haat waard :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in de wereld :D, haat is onnodig inderdaad.

[ Voor 21% gewijzigd door CR1691 op 30-07-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hoort er toch op een beetje bij :) Als Ajax fan, wonende in Eindhoven, heb je of een geweldig seizoen of een klote jaar, afhankelijk van of PSV of Ajax kampioen wordt, inclusief de sms'jes die je naar je 'rivalen' stuurt. Zo lang het bij gezond pesten blijft en niemand elkaar dood moet slaan langs de snelweg is er niks aan de hand lijkt me :)
Pagina: 1 ... 5 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum