[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.475 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ph4ge schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 21:52:
:>
[...]

Begin eens met wat zelf kritiek. Die beslissing is terecht en niet beslissend, kan gebeuren op de helft van de tegenpartij. Wat beslissend is os dat Blind zwak het duel aan gaat en niet slim genoeg is om een overtreding te maken. Dat Gouweleeuw ongestoord het middenveld mag oversteken en dat er 2 aanvallers van AZ helemaal vrij staan. Nog belangrijker was dat het gewoon knap uitgespeeld en afgemaakt was.
Lees m'n 1e zin nog eens svp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Bad Brains schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 21:58:
Ben ik de enige die vindt dat zo'n Bojan maar 60 minuten "kan" spelen raar is?
Je zou toch topfit moeten zijn, "juist" als groot talent.
Dat zijn meestal aanbevelingen van pysio / conditiestaff, elke speler wil alles spelen, zelfs als dat niet verstandig is.

SIEM@@@ :):):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Zo dat is de eerste titelkandidaat die we af kunnen strepen ;)

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:08

Fiber

Beaches are for storming.

Knappe goal van Siem de Jong!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51

St@m

@ Your Service

Lekker dan, wordt je als grote aanwinst binnengehaald, "opvolger van Maher". Laat je in je eerste officiële duel je tegenstander zo makkelijk lopen waardoor die vrij de 3-2 in kan koppen.
Ajax knap teruggekomen, maar verder niet een hele beste pot van beide ploegen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
toolkist schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 22:00:
[...]

Lees m'n 1e zin nog eens svp?
Ik neem aan dat je nu ook boos bent omdat Ajax scoort nadat een overtreding op AZ niet werd gezien ;)

Nu is het gespeeld in ieder geval, AZ is op.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

St@m schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 22:08:
[...] niet een hele beste pot van beide ploegen.
Maar wel vermakelijk...! :) Althans de tweede helft en de verlenging... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Trouwens het is verstandig om Boilesen in te brengen, ik vind hem eigenlijk beter dan Blind en alhoewel hij niet alles kan spelen dit seizoen is het verstandig om hem zo veel mogelijk te laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Tsja, zo'n actie op Overtoom is er 1 die op het middenveld altijd gefloten word, maar in of bij de 16 nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 22:08:
[...]

Ik neem aan dat je nu ook boos bent omdat Ajax scoort nadat een overtreding op AZ niet werd gezien ;)

Nu is het gespeeld in ieder geval, AZ is op.
Daar kwamen we heel goed weg ja, rood had zomaar gekunnen en dan had ik niet mogen klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Tweaking Art schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 22:11:
Trouwens het is verstandig om Boilesen in te brengen, ik vind hem eigenlijk beter dan Blind en alhoewel hij niet alles kan spelen dit seizoen is het verstandig om hem zo veel mogelijk te laten spelen.
Met het oog op het NL Elftal kan Blind beter zo veel mogelijk bij Ajax 'oefenen'... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:14
Fisher is best gegroeid qua overzicht als het om passing gaat, maar ruimtelijk inzicht zonder bal is het nog erg slecht.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Het is 4-2... NOT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Kansen afmaken is Denemarken niet zo goed in :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
*knip* laat dat maar achterwege

[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 27-07-2013 22:23 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Waarom word je helemaal gek? AZ komt er nou niet echt meer aan te pas. Ajax is conditioneel sowieso verder.

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 27-07-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Als Fisher naar de bal slaat bij een ingooi, is dat toch geel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

PWM schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 22:20:
Als Fisher naar de bal slaat bij een ingooi, is dat toch geel :?
Als hij hem raakt wel, zat even niet helemaal te kijken, dus kon dat niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lijkt erop dat ie z'n kaarten vergeten is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
Zullen we alsjeblieft die "barry bierkrat" taal buiten dit topic houden. Ik doel dan op het gebruik van netnummers. Als iets droevig vind is dat het wel.

[ Voor 14% gewijzigd door Miki op 27-07-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

St@m schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 22:21:
[...]

Als hij hem raakt wel, zat even niet helemaal te kijken, dus kon dat niet zien.
De scheids floot ervoor :p Dan ga ik er vanuit dat hij hem raakte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
*knip* niet happen

[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 27-07-2013 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
PWM schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 22:22:
[...]

De scheids floot ervoor :p Dan ga ik er vanuit dat hij hem raakte ;)
Maakt niet uit, gaat zoals altijd bij het voetbal over de intentie. Maar de scheidsrechter was niet al te sterk. Terechte overwinning, als je het zo weg geeft verdien je te verliezen.

[ Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 27-07-2013 22:27 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Helaas, jammer voor AZ, ik had het ze wel gegund. In principe hebben ze het zelf weggegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Feli Ajax, met de eerste prijs van seizoen 2013/2014.. Jammer dat ze nu volgens de statistieken geen kampioen worden >:)
En Barry Hulshof moet naar de kapper.. zeer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
In mijn ogen is de grote winnaar AZ. Belangrijke spelers verloren en dan dit Ajax het zo moeilijk maken, chapeau Verbeek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Nou conclusie is denk ik, Ajax wilde niet echt maar AZ wilde nog minder, eigenlijk is het verbazend dat Ajax dit gewonnen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Miki schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 22:29:
In mijn ogen is de grote winnaar AZ. Belangrijke spelers verloren en dan dit Ajax het zo moeilijk maken, chapeau Verbeek.
Dat kwam puur door hun felheid en vechtlust. Kwalitatief werd AZ aan alle kanten voorbij gelopen.
Tegen andere ploegen zie ik AZ dit niet een heel seizoen volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:05
St@m schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 22:27:
Feli Ajax, met de eerste prijs van seizoen 2013/2014.. Jammer dat ze nu volgens de statistieken geen kampioen worden >:)
En Barry Hulshof moet naar de kapper.. zeer nodig.
Elk jaar wordt de kans groter dat het wel gebeurt ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

ephymerous schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 22:31:
[...]

Elk jaar wordt de kans groter dat het wel gebeurt ;)
Tuurlijk niet, dat blijft gewoon 50/50 Of wel kampioen, of niet! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:14
Miki schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 22:21:
Zullen we alsjeblieft die "barry bierkrat" taal buiten dit topic houden. Ik doel dan op het gebruik van netnummers. Als iets droevig vind is dat het wel.
Eens, zeer kleinzielig in "mijn" ogen.
Een balletje schoppen blijft een balletje schoppen.
Als Feyenoord met 5-0 verdiend wint van AJAX, dan juich ik ze toe, en kan AJAX lekker weer wat gaan trainen.

Aja, supporters....

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Bad Brains schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 22:32:
[...]

Eens, zeer kleinzielig in "mijn" ogen.
Een balletje schoppen blijft een balletje schoppen.
Als Feyenoord met 5-0 verdiend wint van AJAX Ajax, dan juich ik ze toe, en kan AJAX Ajax lekker weer wat gaan trainen.

Aja, supporters....
;)
Volgende week weer competitie, lang getwijfeld, maar ga toch maar even een seizoenskaart halen van 038. Kan ik direct volgende week even kijken of ze opgewassen zijn tegen 010. :P :+

[ Voor 19% gewijzigd door St@m op 27-07-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Van der Hoorn zn gezicht staat bij de huldiging op onweer zeg... kan ik me goed voorstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
tweaker2010 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 22:38:
Van der Hoorn zn gezicht staat bij de huldiging op onweer zeg... kan ik me goed voorstellen
Niets boven een goede eerste indruk. ;)

Ach nouja welkom bij de (Nederlandse) top Mike. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Mike heeft nog een leuke herinnering aan AZ in z'n hoofd.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 07:58

RBH

Hmm, heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar hebben jullie nou naar een andere wedstrijd dan Nu.nl gekeken? ;)
Ajax en AZ hebben zaterdag het nieuwe seizoen veelbelovend geopend. De kampioen uit Amsterdam won de spectaculaire aflevering van de Johan Cruijff Schaal, al was het pas na verlenging (2-3).
.. Mooi dat Ajax iig de schaal heeft, ben benieuwd hoe volgende week zal gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Scorebordjournalistiek ;) Het verloop (2-0 naar 2-3) en het aantal doelpunten maakten het leuk. Voetbaltechnisch was het allemaal niet best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Welkom terug Park! :) PSV is goed bezig imo, betere aanwinst dan Toornstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
St@m schreef op zondag 28 juli 2013 @ 09:33:
Welkom terug Park! :) PSV is goed bezig imo, betere aanwinst dan Toornstra
Ik las het, meteen ook zijn laatste jaar bij QPR (komt op huurbasis) dus als hij bevalt zou hij nog mooi een jaar of 1 a 2 kunnen spelen bij PSV, transfervrij. Ben benieuwd wat hij gaat brengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Blijkbaar hebben de Nederlandse clubs niets geleerd van het terughalen van oude spelers als Bouma, van Bommel, Ooijer en Davids. Grote salarissen met meestal weinig prestaties. Hopelijk voor PSV geldt dit voor Park niet, maar ik vind een erg risicovolle aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zowel de Boer als Verbeek hebben een drinkpauze aangevraagd bij de helft van de verlenging. De spelers hadden last van de warmte en droogte (dak was dicht).

De KNVB heeft dat geweigerd omdat dat 24 uur van te voren aangevraagd moet worden :? Daar zou een gemeenteambtenaar zich nog voor schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Aghanim schreef op zondag 28 juli 2013 @ 09:38:
Blijkbaar hebben de Nederlandse clubs niets geleerd van het terughalen van oude spelers als Bouma, van Bommel, Ooijer en Davids. Grote salarissen met meestal weinig prestaties. Hopelijk voor PSV geldt dit voor Park niet, maar ik vind een erg risicovolle aankoop.
Zoals resultaten uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst, zal dat ook hier gelden. Dat is dan tweeledig; hij heeft het vroeger goed gedaan, maar hoeft dat dus nu helemaal niet weer te gaan doen. Aan de andere kant zijn een aantal teruggekeerde routiniers mislukt, maar dat hoeft dan in deze ook niet het geval te zijn.

32 is nog niet ontzettend oud, dus ik geef hem een eerlijke kans. Hij blijft binnen het salarishuis en komt transfervrij over, het kan een stuk slechter...

EDIT: Hij komt transfervrij over ipv huurbasis, ben benieuwd voor hoe lang hij gaat tekenen.

EDIT2: Deze vond ik op een PSV-forum, wel geestig:

Park, Park wherever you may be,
You eat dogs in your country,
Could be worse,
Could be scouse,
Eating rats in the council house...
PWM schreef op zondag 28 juli 2013 @ 09:44:
Zowel de Boer als Verbeek hebben een drinkpauze aangevraagd bij de helft van de verlenging. De spelers hadden last van de warmte en droogte (dak was dicht).

De KNVB heeft dat geweigerd omdat dat 24 uur van te voren aangevraagd moet worden :? Daar zou een gemeenteambtenaar zich nog voor schamen.
Meen je dat? Belachelijk, het fysieke en sportieve aspect moet toch echt de voorkeur krijgen boven regeltjes van de KNVB! |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Catorce op 28-07-2013 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Aghanim schreef op zondag 28 juli 2013 @ 09:38:
Ik niet, Park is een waardevolle en ervaren aanwinst voor dit jonge PSV. Ze huren hem dus kunnen er geen buil aan vallen. Het is wel te hopen dat hij fit blijft want hij is nogal blessuregevoelig. Nu Gomes nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 11:07:
[...]

Ik niet, Park is een waardevolle en ervaren aanwinst voor dit jonge PSV. Ze huren hem dus kunnen er geen buil aan vallen. Het is wel te hopen dat hij fit blijft want hij is nogal blessuregevoelig. Nu Gomes nog...
Ik ben voor het binnenhalen van Park en Gomes, mits dan Toivonen en Tyton weg gaan. Als zij blijven wordt het wel erg vol...

Park komt trouwens transfervrij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

TB1989 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 11:10:
[...]
Park komt trouwens transfervrij. :)
Voor hoe lang heeft hij getekend dan? Op het AD had ik gelezen dat hij voor een jaar gehuurd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

PWM schreef op zondag 28 juli 2013 @ 09:44:
Zowel de Boer als Verbeek hebben een drinkpauze aangevraagd bij de helft van de verlenging. De spelers hadden last van de warmte en droogte...
Je kan toch ook drinken zonder officiële drinkpauze...? Of is dat ook verboden...? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 11:22:
[...]

Voor hoe lang heeft hij getekend dan? Op het AD had ik gelezen dat hij voor een jaar gehuurd werd.
Klopt, VI-watcher Thijs Slegers zei ook eerst verhuur, maar kwam later daar op terug en meldde dat het om een transfervrije aankoop ging. Met meer details zou hij later komen, Park zou deze ochtend de medische keuring ondergaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
tweaker2010 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 11:07:
[...]

Tot zover het inpassen van de jeugd bij PSV >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
toolkist schreef op zondag 28 juli 2013 @ 12:34:
[...]

Tja, er loopt op het moment weinig rond dat op het middenveld van waarde kan zijn. Een voorhoede van Depay, Locadia en Bakkali ben ik erg tevreden mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zoet loopt er toch wel rond, waarom zou Gomes dan moeten komen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
toolkist schreef op zondag 28 juli 2013 @ 12:42:
Als Tyton verkocht wordt zou ik hem er graag bij hebben. Weet weinig keepers die een toevoeging zouden zijn, voor weinig/gratis op te halen zijn en zelf maar al te graag naar PSV willen. Mits Tyton blijft; geen Gomes. Lijkt me duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Denk alleen niet dat Gomes naar PSV komt om op de bank te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Ik zie Gomes liever niet komen, die kan alleen maar mislukken gezien de torenhoge verwachtingen. Daarnaast staat hij de ontwikkeling van Zoet in de weg (als hij blijft), want Gomes komt inderdaad niet voor de bank.

Even over gisteren, JCS. Ik vond Ajax enorm tegenvallen, nauwelijks echte kansen gecreeërd. Maar misschien had ik ook wel te hoge verwachtingen van ze, gokte zelfs op een 0-4 uitslag of iets in die richting in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Niku schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:03:
Ik zie Gomes liever niet komen, die kan alleen maar mislukken gezien de torenhoge verwachtingen. Daarnaast staat hij de ontwikkeling van Zoet in de weg (als hij blijft), want Gomes komt inderdaad niet voor de bank.

Even over gisteren, JCS. Ik vond Ajax enorm tegenvallen, nauwelijks echte kansen gecreeërd. Maar misschien had ik ook wel te hoge verwachtingen van ze, gokte zelfs op een 0-4 uitslag of iets in die richting in ieder geval.
AZ speelde ook echt om de ruimtes achterin heel klein te houden en dat deden ze goed, tot de verlenging eigenlijk. Maar volgens mij kwam dat meer doordat Ajax gewoon betere conditie had dan AZ (en dat verbaaste me wel gezien Verbeek zijn afbeulreputatie).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verbeek heeft wel zijn halve elftal vernieuwd, dus zal dat gedeelte waarschijnlijk nog niet op het door hem gewenste fysieke niveau hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Gomes kan wel niet voor de bank komen, maar dat komt natuurlijk geen enkele speler. Hij moet bewijzen dat hij significant beter is dan Zoet, anders zou ik hem - als ik Cocu was - niet laten starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

toolkist schreef op zondag 28 juli 2013 @ 12:42:
Vanwege de ervaring misschien? Van mij mogen ze Tyton verkopen en dan kan Zoet langzaam gebracht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

MeNTaL_TO schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:05:
[...]
Maar volgens mij kwam dat meer doordat Ajax gewoon betere conditie had dan AZ (en dat verbaaste me wel gezien Verbeek zijn afbeulreputatie).
Die vleugelverdedigers van Ajax waren ook helemaal leeg hoor, dus zoveel verschil qua conditie met AZ was er niet. Als je al die spelers na de wedstrijd uitgeput op het veld zag liggen... dat voelen ze nog wel even. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:10:
[...]

Vanwege de ervaring misschien? Van mij mogen ze Tyton verkopen en dan kan Zoet langzaam gebracht worden.
Zoet langzaam brengen? Die jongen heeft twee jaar eredivsie (basis!) ervaring, wat wil je nog meer? Want bij keepers is het nu eenmaal zo dat als er eentje start, het heel moeilijk voor de ander is om speeltijd te krijgen. Kijk maar naar Jasper Cillissen. Dan breng je Zoet dus helemaal niet, je gooit zijn potentie weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zoet is 22, dat is tamelijk jong voor een keeper. En 2 seizoenen bij RKC is andere koek dan een topclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En wat denk jij dat Zoet gaat doen als Gomes komt? Pure kapitaalsvernietiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Mag toch hopen dat ze hem eerst een nieuw contract tot ergens 2017,2018 laten tekenen, zou stom zijn dat niet te doen en dan Gomes te halen. Dan was ik als Zoet weg geweest, lekker transfervrij weggaan volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

toolkist schreef op zondag 28 juli 2013 @ 12:34:
[...]

Ja echt he, wat een malloten..
De gehele PSV selectie bestaat nu maar uit 24 spelers waarvan 7 uit de jeugd. Dat is nog niet eens een derde.
Ik snap niet dat ze alle 11 vertrokken spelers (en daar komen waarschijnlijk Toivonen, Marcelo en Manolev bij) opvullen met jeugdspelers.
Dat is toch geen beleid van PSV..
Het halen van oudere spelers met ervaring.. echt hoe komen ze er op. De gehele selectie heeft 4 spelers die ouder zijn dan 24, dat is meer dan voldoende!

En dan een speler van 32 jaar.. pff iedere speler die de 30 gepasseerd is kan er helemaal niets meer van..
[/sarcasme]

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 28-07-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Al hadden ze 40 jeugdspelers in de selectie, het gaat er om hoe vaak ze spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Het gaat er ook een beetje om hoe goed ze zijn, niet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Beter worden ze natuurlijk ook niet als ze geen kansen krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Gemiddelde leeftijd van PSV was de laatste wedstrijden in de voorbereiding overigens zo'n 20,5 jaar. Daar is qua jeugdigheid niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ja, met jongens al Bruma, Rekik, Willems, Arias en Jozefzoon heb je snel een jeugdig elftal ;)

We zullen wel zien hoeveel eigen jeugd uiteindelijk de echte wedstrijden gaat spelen. Ik het het idee dat met Cocu dat een stuk meer zal zijn dan onder Advocaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Zoet, Depay, Bakkali, Locadia, Brenet & Hendrix zijn eigen jeugd en hebben gespeeld tegen Fenerbahce. Hiervan zullen de eerste vier waarschijnlijk wel aardig wat minuten gaan maken. Bakkali is wel een kereltje zeg, 17 jaar en speelt tot nu toe de pannen van het dak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Lijkt wel of heel veel mensen tegenwoordig een jeugdfetisj hebben.
Stel gewoon de beste spelers op, of hij nou 32 of 17 is. Liever een wat oudere speler die goed functioneert dan een matige jeugdspeler opstellen omdat het jeugd is.
En dan begin ik nog niet eens over het "eigen" jeugd verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

En dan zitten Brenet en Hendrix niet eens officieel bij de eerste selectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Napo schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:51:
Lijkt wel of heel veel mensen tegenwoordig een jeugdfetisj hebben.
Stel gewoon de beste spelers op, of hij nou 32 of 17 is. Liever een wat oudere speler die goed functioneert dan een matige jeugdspeler opstellen omdat het jeugd is.
En dan begin ik nog niet eens over het "eigen" jeugd verhaal.
Dat heeft gewoon te maken met geld. Een speler van 32 ga je niet meer met winst verkopen, een speler van 17 kan een enorme waarde gaan vertegenwoordigen voor je club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Niku schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:03:
[...]
Dat heeft gewoon te maken met geld. Een speler van 32 ga je niet meer met winst verkopen, een speler van 17 kan een enorme waarde gaan vertegenwoordigen voor je club.
Hij kostte dan ook niets he (Park is transfervrij), zijn ervaring is broodnodig en hij kan jonge jongens coachen in hun ontwikkeling dus indirect levert het wel degelijk geld op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik had het niet over Park, gewoon over leeftijd in het algemeen. Wat betreft Park ben ik het met je eens, die neemt een karrevracht aan ervaring met zich mee.
Over Gomes blijf ik negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
TB1989 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 12:39:
[...]

Tja, er loopt op het moment weinig rond dat op het middenveld van waarde kan zijn. Een voorhoede van Depay, Locadia en Bakkali ben ik erg tevreden mee ;)
Daar zou ik (nog) niet blij van worden :P . Mischien dat ze het in de beker een keertje alledrie tegelijk goed doen tegen een amateurclub maar kan me niet voorstellen dat ze elke week een minimum niveau halen. Wijnaldum was wel goed bezig in Israel imo en Narsingh is er ook nog steeds(?) ... Dempay op links, Toivonen in de spits, Wijnaldum erachter en Narsingh op rechts. Schaars controllerend met Park ...
Overigens totaal onzinning om een jonge centrale verdediger te huren hoe goed ie ook mag zijn.

Oja, Maher is er ook nog he ... ff kijken waar we die neerzetten. Wijnaldum weer verplaatsen ... of ook 4-1-4-1 spelen met Matavz.

[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 28-07-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Moeten we dit serieus nemen? Toivonen in de spits, Wijnaldum op 10 en Park als controleur? Matavz en Locadia zijn de spitsen van PSV, Maher gaat op 10 en Park is een offensieve speler..

Edit: Ik zie dat je je bericht al enigszins gewijzigd hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door Niku op 28-07-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik verwacht toch wel dat PSV met deze spelers 4-3-3 gaat spelen. Schaars is idd een heel ander type speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Toivonen is veruit de beste kopper bij PSV imo. Dat ze hem daar niet gebruiken moeten ze zelf weten. Volgens mij heeft ie aardig wat goals gescoord toen ie er in moest spelen voor z'n blessure (en Advocaat). Uiteraard nog geen rekening houdend met vertrek (hoor er niks over :? )
Park was een offensieve speler. De jaren gaan ook tellen he ;) Zie hem eerder op het middenveld de tegenstander in de weg lopen (door Ferguson ook regelmatig zo gebruikt in de latere jaren), of moet ie op linksbuiten gaan staan? Dat zou nog best kunnen dan ... (bij gebrek aan beter)

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 28-07-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

apis29 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:11:
Toivonen is veruit de beste kopper bij PSV imo. Dat ze hem daar niet gebruiken moeten ze zelf weten. Volgens mij heeft ie aardig wat goals gescoord toen ie er in moest spelen voor z'n blessure (en Advocaat). Uiteraard nog geen rekening houdend met vertrek (hoor er niks over :? )
Park was een offensieve speler. De jaren gaan ook tellen he ;) Zie hem eerder op het middenveld de tegenstander in de weg lopen (door Ferguson ook regelmatig zo gebruikt in de latere jaren), of moet ie op linksbuiten gaan staan? Dat zou nog best kunnen dan ... (bij gebrek aan beter)
Park speelt sowieso niet op links, eerder op rechts. Op links heeft PSV Depay en Bakkali. Of is dat gebrek aan beter? Park is een speler die tussen de linies speelt.
Zal waarschijnlijk hangend rechtsbuiten spelen, afgewisseld met Wijnaldum. Beide spelers kunnen ook op het middenveld uit de voeten. Ideale multifunctionele speler. Daar heeft PSV er meer van, en dat maakt het rouleren makkelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 28-07-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ben benieuwd of Park fit genoeg is om onmiddelijk mee te doen. Hij zal bij QPR toch wel gewoon in training zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ja, hij heeft de hele voorbereiding meegedaan. Denk niet dat ie ditect in de basis staat dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja hoor, Immers scoorde tegen Getafe door de keeper te omspelen na een fraai passje van de Vilhena op hem. Je weet wel die Immers die nuchter constateerde dat hij niet bij Ajax past. Mag Ajax willen, een middenvelder die zo de keeper weet te omspelen en te scoren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat is dat nu weer voor een post? Ooit een actie van Eriksen of De Jong gezien? En dat zeg ik als PSVer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ging het niet om nu toch? Nu speelt Immers immers en hij doet het, houthakker als hij mag zijn, toch weer alleraardigst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Dan nog slaat het als een tang op een varken om Ajax in de mix te gooien...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op zondag 28 juli 2013 @ 17:07:
Daar ging het niet om nu toch? Nu speelt Immers immers en hij doet het, houthakker als hij mag zijn, toch weer alleraardigst.
Je zorgt er zelf voor dat het daar wel om gaat door Ajax er bij te betrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is toch onze eeuwige rivaal, toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Afbeeldingslocatie: http://www.vi.nl/upload/3c6bd586-d327-4aae-b661-f31685f77639_Park_Cocu_PSV_1024_800x600.jpg

Ik denk dat Cocu blij is met Park, ze kennen elkaar goed en hij kan goed coachen (was bij QPR aanvoerder).
Nu Gomes nog en het begint op een aardige reunie te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet Park de rol van van Bommel van afgelopen seizoen over gaan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:26:
Moet Park de rol van van Bommel van afgelopen seizoen over gaan nemen?
In het veld? Nee. Hangende rechtsbuiten tussen de linies
Buiten het veld? Nee. Hij spreekt geen woord Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Net terug van Feyenoord - Getafe, aardig potje. Trouwens een afgrijselijke overtreding van Miku op Sleegers. Belachelijk dat Nijhuis geen rood gaf. Ook zocht een Getafe speler ruzie maar toen hij zich omdraaide en Martins Indi zag liep hij snel weg. Gavilan was ook irritant maar maakte wel een mooie goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Immers was ook goed maar helaas is het al een sport op zich om hem ieder weekend af te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
CR1691 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:51:
Net terug van Feyenoord - Getafe, aardig potje. Trouwens een afgrijselijke overtreding van Miku op Sleegers. Belachelijk dat Nijhuis geen rood gaf. Ook zocht een Getafe speler ruzie maar toen hij zich omdraaide en Martins Indi zag liep hij snel weg. Gavilan was ook irritant maar maakte wel een mooie goal.
Die blik van Indi _/-\o_ Iemand een plaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Boerrigter naar Celtic voor 3,5 miljoen!
Die zag ik niet aankomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CR1691 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:51:
Was een smerige overtreding op Sleegers. Had die gozer voor maanden kunnen blesseren.

Feyenoord bij vlagen aardig voetballend. Al vond ik dat bijvoorbeeld dat ongehinderd combineren van Getafe in de 16 van Feyenoord waar het doelpunt van Getafe uit voort kwam absoluut nimmer had gemogen. Getafe kreeg daar veel te veel tijd en ruimte.

En ik vond het veld van Feyenoord soms te langgerekt. Verdedigers moeten door durven schuiven wanneer Feyenoord in balbezit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:09:
[afbeelding]

Ik denk dat Cocu blij is met Park, ze kennen elkaar goed en hij kan goed coachen (was bij QPR aanvoerder).
Nu Gomes nog en het begint op een aardige reunie te lijken.
Kippenvel foto! haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Derk weg, lijkt me prima. Voor hem fijn en voor Ajax ook. Voor mijn gevoel werd hij af en toe opgesteld uit medelijden. Nu kan hij een nieuwe uitdaging aan gaan en hoeven wij er niet meer naar te kijken. En 3,5 miljoen is ook niet verkeerd. Heeft Ajax toch dik winst gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 09:47
Mark 'netto' Overmars heeft een goede deal gesloten als ze hem echt voor 3.5 miljoen hebben verkocht. Het is het beste denk ik voor Ajax en Derk om uit elkaar te gaan. Hij is na zijn blessure nooit meer de oude geworden. En dat was best jammer, want ik was een fan van de hem in zijn RKC en Ajax begintijd. Maar zijn negatieve houding en geen greintje zelfkritiek heeft hij bij mij en bij veel andere Ajax fans zijn krediet verspeeld. En hij was wel een speler die veel krediet had bij het publiek. Maar helaas, wens hem een goede tijd in Schotland toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Zou wel een stunt zijn als ze zo'n prijs voor hem krijgen. Gratis opgepikt, nauwelijks iets laten zien en niemand moet hem meer en dan zo'n bedrag ontvangen.

Pagina: 1 ... 4 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum