"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hmm, tja.....2 maanden later.....
[ Voor 6% gewijzigd door Krukar op 25-07-2013 22:10 ]
Aan dit soort resultaten te zien maakt het weinig uit als we wat plekken verliezen..ADDG schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 21:29:
Erg slecht voor het Nederlands voetbal, dit kost gewoon punten voor de europese rang lijst. Het is te hopen dat de rest van de clubs zich wel gaat plaatsen want anders gaan we straks gewoon europese plekken verliezen.
Op den duur verlies je als land (door deze collectieve wanprestaties van clubs die de EL niet serieus nemen) ook de vaste plek van de CL en moet de kampioen net als in Belgie straks ook voorrondes gaan spelen.toolkist schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 22:47:
[...]
Aan dit soort resultaten te zien maakt het weinig uit als we wat plekken verliezen..
Een vroege uitschakeling kost je geen punten. Doordat er maar een max van aantal punten behaalt kunnen worden en die worden gedeeld door het aantal deelnemende clubs. In theorie is een goed europees seizoen van 1 ploeg al voldoende om de ranking op de coefficientenlijst op peil te houden, dan wel te verbeteren.ADDG schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 21:29:
Erg slecht voor het Nederlands voetbal, dit kost gewoon punten voor de europese rang lijst. Het is te hopen dat de rest van de clubs zich wel gaat plaatsen want anders gaan we straks gewoon europese plekken verliezen.
Desondanks is het simpelweg beschamend dat je als een stel profs verliest van semi-amateurs.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Verwijderd
Bedoelde dat al die supercommerciële constructies zoals met die investeringsgroep wel in schril contrast staan met de voor betreffende clubs authentieke aangelegenheden.Napo schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 17:41:
[...]
David Endt?
Of ik mis hier iets of je berichten zijn dermate vaag dat er niets van te maken is
Ben blij dat zaterdag het voetbal weer begint.
Ben overigens niet a priori 'against modern football' maar het gaat soms wel een beetje erg sterk alleen en alleen nog om de poen. Dat gedrocht van een CL-toernooi spant wel de kroon. Is weliswaar een aardig toernooi, maar heeft niets met 'Champions' meer te maken in tegenstelling tot de voorloper Europacup 1.
Hoe bedoel je? De meeste deelnemers zijn nog steeds kampioenen hoor.Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 23:54:
[...]
Dat gedrocht van een CL-toernooi spant wel de kroon. Is weliswaar een aardig toernooi, maar heeft niets met 'Champions' meer te maken in tegenstelling tot de voorloper Europacup 1.
Nou maakt één zwaluw nog geen zomer, maar da's best leuk.
En wie zien we daar toch nog redelijk onverwachts op de foto?

Ik zit bij ADO-PSV in de eerste ronde niet voor de buis, maar in het stadion.

Fox kan mijn rug op!
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dat is juist het punt, de Champions League was ooit een toernooi voor de kampioenen. Simpelweg waarom de naam ook ooit bedacht is.tweaker2010 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 23:58:
[...]
Hoe bedoel je? De meeste deelnemers zijn nog steeds kampioenen hoor.
Overigens ook de reden waarom de Europa League, voorheen de UEFA Cup, zo'n zwak aanzien heeft, en dus veel en veel minder geld oplevert.
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
De naam doet vermoeden dat het een kampioenen-divisie is, maar de meeste kampioenen vallen al af in de voorrondes.tweaker2010 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 23:58:
[...]
Hoe bedoel je? De meeste deelnemers zijn nog steeds kampioenen hoor.
Van de 14 clubs uit de 5 "grootste" landen (3 Spaanse, 3 Engelse, 3 Duitse, 2 Franse en 2 Italiaanse) die al verzekerd zijn van het hoofdtoernooi zijn er slechts 5 kampioen.
[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 26-07-2013 08:23 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Toivonen mocht een halfje meedoen als invaller voor Maher. Ik verwacht wel dat hij nog vertrekt.Ramzzz schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 00:03:
En wie zien we daar toch nog redelijk onverwachts op de foto?
Gebeurt één jaar en het wordt meteen als feit voorgedaan, alsof dit jarenlang gebeurt. Volgens mij hebben een aantal van die betreffende clubs voor Nederland jarenlang vrijwel de meeste punten binnen geharkt.tweaker2010 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 22:54:
[...]
Op den duur verlies je als land (door deze collectieve wanprestaties van clubs die de EL niet serieus nemen) ook de vaste plek van de CL en moet de kampioen net als in Belgie straks ook voorrondes gaan spelen.
Waar heb je deze info vandaan?MeNTaL_TO schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 19:35:
[...]
Maar dan kreeg je wel meer dan 2 kanalen (nu worden dat er op digitenne ook drie). Dus je kan zeggen dat je nu 40 procent meer betaald, maar je krijgt wel een kanaal extra (33,3%)
Je bent dus verkeerd geinformeerd
Overigens, volgens de helpdesk van Digitenne geldt die 17,50 alleen voor de Interactieve TV kijkers... (heb ze even gebeld)Hoeveel FOX Sports Eredivisie kanalen zijn er?
FOX Sports Eredivisie heeft 3 kanalen. Vanwege hun beperkte capaciteit kunnen KPN Digitenne en Canal Digitaal alleen kanaal 1 en 2 uitzenden. In het geval dat er meer dan twee wedstrijden tegelijk gespeeld worden, dan kunt u de wedstrijd die op kanaal 3 uitgezonden wordt direct na afloop op kanaal 1 en 2 in de herhaling bekijken. Op deze manier kunt u ook bij KPN Digitenne en Canal Digitaal alle wedstrijden zien.
[ Voor 38% gewijzigd door Tomba op 26-07-2013 09:13 ]
Die 2 kanalen was toch ook bij de vorige incarnatie van ELTomba schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 08:35:
[...]
Waar heb je deze info vandaan?
[...]
Overigens, volgens de helpdesk van Digitenne geldt die 17,50 alleen voor de Interactieve TV kijkers... (heb ze even gebeld)
Gebeurt de laatste tijd ook. Net als bij plek 2 voor de CL, strandt vaak de winnaar van de playoffs van de eredivisie voor de EL ook voordat de groepsfase begonnen is. Vaak tegen tegenstanders waar men van te voren van denkt dat die wel te pakken zijn. Denk dat daar het grootste probleem ligt...de mentaliteit...wij in Nederland willen te mooi de tegenstander uit tikken terwijl we misschien wat meer brutaliteit zouden moeten hebben gecombineerd met een killers instelling. Mijn idee hoor.
[ Voor 58% gewijzigd door Harribo op 26-07-2013 10:06 ]
Er is geen excuus voor verliezen van semi-profs. Je hebt het over ongeveer 1e klasse amateurs in Nederland, al zullen veel Nederlandse amateurclubs beter betalen dan in Luxemburg.Harribo schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:04:
Ik denk dat Utrecht niet zo goed is als wij nu denken, afgezien van Mulenga. En dat Differdange niet onderschat moet worden, die hebben vast een topjaar. Dat kan dit gebeuren.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Heb ik dat ooit ontkent danHamburgerHenk schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:40:
[...]
Die 2 kanalen was toch ook bij de vorige incarnatie van EL
Maar het ligt niet aan hun supporters hoor...nee nee, dat zijn lieverdjesGynnad schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 21:04:
[...]
Zullen wel rellen worden straks.. uitgeschakeld worden door een club uit Luxemburg..

Onderschat amateurs nooit in wedstrijden die er toe doen. Zie je hier ook in de beker dat een amateur kan opboxen tegen een Eredivisie club.ph4ge schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:11:
[...]
Er is geen excuus voor verliezen van semi-profs. Je hebt het over ongeveer 1e klasse amateurs in Nederland, al zullen veel Nederlandse amateurclubs beter betalen dan in Luxemburg.
Die lui kunnen dan echt 200% geven en kunnen dagen niet lopen. Dat ze de zaterdag/zondag erop op de bek gaan omdat ze nog moe zijn maakt niet uit. Die ene bekerwedstrijd was al de wedstrijd van het jaar.
Overigens over 2 wedstrijden is wel beschamend.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Jammer, ik had gehoopt dat ze een kanaal als het 13th street wel zouden opofferen hiervoor. Nu blijft er inderdaad een ordinaire prijsverhoging over en ik verwacht er volgend jaar weer een.Tomba schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 08:35:
[...]
Waar heb je deze info vandaan?
[...]
Overigens, volgens de helpdesk van Digitenne geldt die 17,50 alleen voor de Interactieve TV kijkers... (heb ze even gebeld)
[edit] Ik denk dat na gisteravond Toornstra wel zelf ook heel snel weg wil bij Utrecht.
[ Voor 7% gewijzigd door MeNTaL_TO op 26-07-2013 10:45 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ja maar niet over 2 wedstrijden.Harribo schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:30:
Beschamend blijft het zeker. Inderdaad, zelfs tegen een amateurclub kunnen ze verliezen, ze zouden van te voren beter moeten weten.
Ik heb gister het einde van die wedstrijd gezien. Wat een dramatisch niveau van die Luxemburgers zeg. En dan nog niet winnen.
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2013 11:08 ]
PSN: Finally_Chris
Van mij mogen ze alle zenders afschaffen behalve EDLiveFoxsports, das toch het enige dat ik kijk. Jammer maar helaaaaas.... Blijft evengoed de goedkoopste manier om Eredivisie te kijken en gelukkig worden de wedstrijden die ik wil zien 9/10x op kanaal 1 of 2 uitgezondenMeNTaL_TO schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:44:
[...]
Jammer, ik had gehoopt dat ze een kanaal als het 13th street wel zouden opofferen hiervoor. Nu blijft er inderdaad een ordinaire prijsverhoging over en ik verwacht er volgend jaar weer een.
http://www.vi.nl/nieuws/2...t-de-vakantie-gekomen.htm
Als hij volgende week op de bank start, wil ik zijn reactie wel eens zienCR1691 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:38:
Iemand had het hier over het gerucht Dost naar AZ, die kan in ieder geval de prullenbak in.
http://www.vi.nl/nieuws/2...t-de-vakantie-gekomen.htm
Hij heeft het zo naar zijn zin bij Wolfsburg en zijn teamgenoten, dat hij op vakantie moest. Tja...
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Je zou het bijna wel denken ja, zeker gezien de historie:Quad schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:48:
Van mij mag AZ de JC schaal hebben, dan wint Ajax de titel

Edit: van der Hoorn is er iig niet bij:
http://www.nu.nl/sport/3535826/van-hoorn-en-boerrigter-ontbreken-bij-ajax-az.html
[ Voor 27% gewijzigd door tweaker2010 op 26-07-2013 15:11 ]
Maar inderdaad, AZ mag de schaal hebben als wij Ajax daardoor het kampioenschap binnensleept, maar eerlijk gezegd zie ik een dubbel dit jaar ook wel zitten.
[ Voor 4% gewijzigd door RBH op 26-07-2013 15:15 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Daarna ook de wereldbeker voor clubs winnen.
⏩ PVOutput☀️
Precies, die 3x de landstitel was ff een opwarmertje!Quad schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:38:
Maar goed, wij gaan natuurlijk voor de Jc schaal, KNVB Beker, landstitel en de Champions league!![]()
[ Voor 7% gewijzigd door Railgunner op 26-07-2013 15:52 ]
En daarna Van Gaal even boeken om de toegestroomde meute toe te spreken. Die heeft daarvoor zijn laatste trucje gedaan op het WK in Brazilië en zal hier vast wel voor te porren zijn.Quad schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:38:
Maar goed, wij gaan natuurlijk voor de Jc schaal, KNVB Beker, landstitel en de Champions league!![]()
Vanaf 5:30
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeVerwijderd
volgens mij wist iedereen eind vorig seizoen ook wel dat welke 11 er ook op het veld stonden voor PSV, het niet echt vanzelf zou gaan. Noem het teamgeest, wat het ook was, het ontbrak nogal aan positivisme daar. Ik kan zonder bluffen zeggen dat ik AZ een goede kans gaf van tevoren.Railgunner schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:52:
Overigens was iedereen er ook van overtuigd dat PSV afgelopen seizoen de finale van de KNVB-beker tegen AZ zou winnen, dus laten we niet te vroeg juichen.
Verwijderd
Moet zeggen dat 7 euro extra voor de buitenlandse competities niet duur is. Aangezien je het een paar maanden gratis hebt zal ik even kijken wat ik doe, maar valt niet tegen.
Waar kreeg je díe? ik wil ook aanmelden maar wacht nog op een goede actiePWM schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 22:27:
Kreeg net de aanbieding van Ziggo/Fox.
Moet zeggen dat 7 euro extra voor de buitenlandse competities niet duur is. Aangezien je het een paar maanden gratis hebt zal ik even kijken wat ik doe, maar valt niet tegen.
XXXVI
Eerst voor een prikkie proberen ze nieuwe klanten te lokken en daarna gaat de prijs vast flink omhoogPWM schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 22:27:
Kreeg net de aanbieding van Ziggo/Fox.
Az heeft zich wel behoorlijk versterkt itt Ajax.Railgunner schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:47:
Dit jaar zijn vooralsnog alle belangrijke spelers bij Ajax gebleven, terwijl AZ Maher en Altidore is kwijtgeraakt. Op basis daarvan verwacht ik een gemakkelijke overwinning voor Ajax.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Daarentegen is Ajax niet uiteen gevallen en hadden ze vooraf een echt veel betere selectie dan AZ. Lijkt me een eitje voor Ajax, zeker gezien iedereen nog fris is en ze een goede voorbereiding hebben gehad.ph4ge schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 01:37:
[...]
Az heeft zich wel behoorlijk versterkt itt Ajax.
Dat zou best kunnen, maar bij Ziggo kan je pakketten per maand uit en aan zetten. Geen probleem dus, profiteren als het nu kan.tweaker2010 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 23:32:
[...]
Eerst voor een prikkie proberen ze nieuwe klanten te lokken en daarna gaat de prijs vast flink omhoog
Eerste maanden zijn gratis, dan een paar maanden voor 2 euro per maand. Na februari geldt pas het werkelijke tarief, van 7 euro per maand extra. Tijd zat
[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 27-07-2013 08:39 ]
⏩ PVOutput☀️
Nou ja, versterkt. Altidore en Maher weg is toch een flinke aderlating die naar mijn mening niet voldoende opgevangen isph4ge schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 01:37:
[...]
Az heeft zich wel behoorlijk versterkt itt Ajax.
Erg onoverzichtelijk en veel scrollen: http://www.vi.nl/files/redesign/homepagina-full.html
PWM schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 08:34:
[...]
Dat zou best kunnen, maar bij Ziggo kan je pakketten per maand uit en aan zetten. Geen probleem dus, profiteren als het nu kan.
Eerste maanden zijn gratis, dan een paar maanden voor 2 euro per maand. Na februari geldt pas het werkelijke tarief, van 7 euro per maand extra. Tijd zat
Volgens mij dus niet, kijk maar:Quad schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:26:
Oftewel een gemiddelde van 4,10 per maand. (Augustus tot mei volgend jaar.)
https://www.ziggo.nl/#pro...rs/fox-sports-eredivisie/
Of PWM heeft een andere aanbieding dan ik hier zie, maar als Ziggo klant is het toch echt 17,95 per maand, dan 2 euro per maand extra waarna tot slot het 7 euro per maand extra is.
Ik snap je punt, als openingspagina is hij wellicht wat 'langdradig'. Echter, ik zou heel graag een dergelijke pagina zien per club. Immers zijn er maar twee clubs die ik intensief volg en dat zijn FC Barcelona en PSV. Dergelijke homepages per club spreekt me zeer zeker aan, dat heeft vi.nl op het moment echt enorm slecht geregeld.tweaker2010 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:12:
Beetje off-topic misschien, maar de nieuwe layout van de VI site vindt ik er niet bepaald op vooruit gegaan.
Erg onoverzichtelijk en veel scrollen: http://www.vi.nl/files/redesign/homepagina-full.html
Dat is dezelfdeTB1989 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:14:
[...]
[...]
Volgens mij dus niet, kijk maar:
https://www.ziggo.nl/#pro...rs/fox-sports-eredivisie/
Of PWM heeft een andere aanbieding dan ik hier zie, maar als Ziggo klant is het toch echt 17,95 per maand, dan 2 euro per maand extra waarna tot slot het 7 euro per maand extra is.
sseizoensgemiddelde op 4 euro uit
Waar zie jij gratis staan? Of ga je er van uit dat je al een Eredivisie Live abo hebt, waardoor het niets extra kost voor de upgrade naar Fox? Dan snap ik gratis, anders lees ik echt ergens over heen.PWM schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:34:
[...]
Dat is dezelfdeDoordat de eerste maanden gratis zijn en daarna nog even goedkoop, komt het
sseizoensgemiddelde op 4 euro uit

Line-up Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Eriksen, De Jong, Schöne; Bojan, Sigthórsson, Fischer.
⏩ PVOutput☀️
En dan spelen ze zonder hun duurste aankoop van dit jaarQuad schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 18:50:
Ajax op volle oorlogssterkte:
Line-up Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Eriksen, De Jong, Schöne; Bojan, Sigthórsson, Fischer.
Inderdaad, waar is van der Hoorn in vredesnaam? Hij is niet geblesseerd maar zit ook niet bij de selectie.Napo schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 19:02:
[...]
En dan spelen ze zonder hun duurste aankoop van dit jaar
Maakt het wat uit of hij bij de selectie zit?, hij zal toch niet in de basis staan zolang Alderweireld er nog is, ik vind hem eigenlijk niet goed genoeg voor Ajax, het is te hopen voor hem dat Alderweireld toch nog weg gaat anders dreigt er een zelfde scenario als met Vermeer/Cillessentweaker2010 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 19:29:
[...]
Inderdaad, waar is van der Hoorn in vredesnaam? Hij is niet geblesseerd maar zit ook niet bij de selectie.
XXXVI
Inderdaad, de toon is gezet. Gelijk genaaid in de eerste wedstrijd van het seizoenephymerous schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 21:12:
Zo het heeft 50 minuten geduurd... Dat was toch een overtreding?
Rottig...? Niks rottig! Ik zag gewoon een zeer fraaie, uitgespeelde goal. Ik schakelde net in en dacht eerst dat Ajax scoorde... Dat het AZ is maakt de goal nog mooier...tweaker2010 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 21:09:
[...] Wat een rotte manier om op achterstand te komen trouwens.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Achteraf had hij misschien beter naar Feyenoord kunnen gaan. Dan had het team om hem heen gebouwd, nu moet in het Ajax keurslijf mee voetballen.
En hop 2-0
[ Voor 66% gewijzigd door Miki op 27-07-2013 21:25 ]
EDIT: Wow, dat zijn veel AZ supporters
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 27-07-2013 21:23 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Edit;
Mooi ingeschoten hoor, zo over de grond onder de keeper.
[ Voor 51% gewijzigd door Bad Brains op 27-07-2013 21:32 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Als je nou moet spreken van genaaid als je een vrije trap halverwege de helft van de tegenpartij niet krijgt. Bovendien mag Ajax echt niet klagen met de scheidsrechter want de kleine momentjes zijn vaak genoeg in hun voordeel. Hoe dan ook was het een normale goal.
Weer een blunder van AZ, ergens in China wordt iemand rijk?
Zeker goed gekeept, de rebound kon er maar op een manier in en dat was recht de grond in trappen zodat hij er niet bijkon.CR1691 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 21:32:
Lekker gekeept door Esteban....
Was gewoon een mooie scherpe actie van Sigthorson(sp?)
Not sure if serious... Maar dit was gewoon een blunder. Had die bal naar de zijkant moeten tikken. En mooi actie van Sigi? Nou als hij die gemist had dan had hij er nooit meer 1 gemaaktBad Brains schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 21:35:
[...]
Zeker goed gekeept, de rebound kon er maar op een manier in en dat was recht de grond in trappen zodat hij er niet bijkon.
Was gewoon een mooie scherpe actie van Sigthorson(sp?)
Was uiteraard zwak verdedigd, wil niet zeggen dat het dan maar ok is dat ie niet fluit. Al die kleine momentjes boeien niet, die zijn niet beslissend.ph4ge schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 21:32:
Typerend voor de wedstrijd dat er een van AZ moet scoren voor Ajax. Zo dichtbij was Ajax zelf nog niet geweest.
Als je nou moet spreken van genaaid als je een vrije trap halverwege de helft van de tegenpartij niet krijgt. Bovendien mag Ajax echt niet klagen met de scheidsrechter want de kleine momentjes zijn vaak genoeg in hun voordeel. Hoe dan ook was het een normale goal.
Weer een blunder van AZ, ergens in China wordt iemand rijk?
Had verwacht dat Ajax wat verder zou zijn, maar dezelfde zwakke punten van vorig seizoen komen nu alweer naar voren. Blind die vaak z'n man kwijt is, tikkietrugvanrhijn, eindeloos rondbreien, maar goed. Wie weet is dat alleen deze wedstrijd
De actie die eraan vooraf ging was misschien niet heel lekker, maar ik zou de herhaling nog maar eens kijken.CR1691 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 21:39:
[...]
Not sure if serious... Maar dit was gewoon een blunder. Had die bal naar de zijkant moeten tikken. En mooi actie van Sigi? Nou als hij die gemist had dan had hij er nooit meer 1 gemaakt
Mooi doelpunt, de meeste rossen hem zo op het lichaam van de keeper.
Begin eens met wat zelf kritiek. Die beslissing is terecht en niet beslissend, kan gebeuren op de helft van de tegenpartij. Wat beslissend is os dat Blind zwak het duel aan gaat en niet slim genoeg is om een overtreding te maken. Dat Gouweleeuw ongestoord het middenveld mag oversteken en dat er 2 aanvallers van AZ helemaal vrij staan. Nog belangrijker was dat het gewoon knap uitgespeeld en afgemaakt was.toolkist schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 21:39:
[...]
Was uiteraard zwak verdedigd, wil niet zeggen dat het dan maar ok is dat ie niet fluit. Al die kleine momentjes boeien niet, die zijn niet beslissend.
Had verwacht dat Ajax wat verder zou zijn, maar dezelfde zwakke punten van vorig seizoen komen nu alweer naar voren. Blind die vaak z'n man kwijt is, tikkietrugvanrhijn, eindeloos rondbreien, maar goed. Wie weet is dat alleen deze wedstrijd
Je zou toch topfit moeten zijn, "juist" als groot talent.
Overigens die Verbeek is lekker afgetraind, snap niet dat ie niet een dame aan de haak kan slaan.
Wellicht teveel aan de boerderie werken en aan de halters liggen te trekken.
Dit topic is gesloten.
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum