De directie gezamenlijk iov en na goedkeuring van de RvC. Brands is "een" directeur, niet eindverantwoordelijk voor het beleid van de club PSV.
En het nadeel is weer dat je winsten ook gehalveerd worden, terwijl je wél zijn hele salaris betaalt. En mocht zo'n speler transfervrij de deur uit lopen, dan mag de club de investeringsmaatschappij schadeloos stellen.
Nogmaals, salarissen staan los van transferbedragen...
Overigens schijnt het kamp Maher het betrekken van de investeringsmaatschappij te hebben geëist. Dat was dan ook de reden waarom Ajax zo plotseling is afgehaakt, die hadden daar geen trek in.
Daar zit voor Maher en zaakwaarnemers echt 0,0 profijt aan, dus ik zou niet weten waarom het kamp Maher dat zou eisen, dat slaat nergens op. Ajax haakte af omdat ze niet aan de vraagprijs van AZ wilde voldoen, dat heeft Overmars zelf aangegeven.
[edit]
Na Fenerbahce - PSV gezien te hebben onderbouw ik zelf maar even mijn eerder genoemde opsomming van de PSV Jeugd: Depay basisplek, Bakalli zal aansluiten bij de selectie (speelde erg goed). Hendrix en Brenet zijn twijfelgevallen wat mij betreft, stond er wel van te kijken dat Hendrix inviel voor Willems en op links ging spelen.
Volgens mij heeft Cocu zijn team aardig staan, hij heeft alleen twee problemen:
1) Zoet of Tyton, of toch Zoet...of Tyton?
Zoet speelde een goede wedstrijd, straalt zoveel rust uit voor zo'n jonge keeper. Is eigen jeugd, deed het vorig seizoen goed op huurbasis...basisklant zou je zeggen, en heeft ook mijn persoonlijke voorkeur.
Tyton daarentegen oogt altijd wat onzeker en gespannen maar speelde een hele goede 2de helft waar ie toch maar even een paar erg goede reddingen maakt. Wie is er beter?
2) Locadia of Matavz in de basis?
Matavz maakte de 1-0 en speelt de hele voorbereiding al erg dreigend. Wordt volgens mij nog steeds door heel veel mensen onderschat, maar is echt een hele goede afmaker.
Locadia maakte de 2-0 (en wat voor een), en laat toch zien serieus te willen knokken voor een basisplaats...is ook eigen jeugd, liet vorig seizoen een paar keer leuke dingen zien en is met name "off the ball" zoveel sterker geworden in deze voorbereiding...verbaasde me wel als je er goed op let hoe hij over het veld beweegt, en hoe makkelijk hij ook ruimte voor zichzelf kan maken.
[
Voor 38% gewijzigd door
Verwijderd op 24-07-2013 23:51
]