Ik zou ook Vorm opstellen, is toch de beste keeper op dit moment. Die bal moest hij alleen wel hebben.
Ik moet zeggen dat Willems weer goed vind, hij is een stuk sterker in de duels geworden sinds vorig jaar. Hopelijk houdt hij dit niveau vast
Ik weet het nog steeds niet. Ik vind hem tactisch nogal zwak.
Care to explain? Tactisch is zo breed. Staat hij positioneel niet goed bij verdedigen, aanvallen, gaat hij op verkeerde momenten mee naar voren, speelt hij de verkeerde man in?D-e-n schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:04:
Ik weet het nog steeds niet. Ik vind hem tactisch nogal zwak.
Qua keuzes maken, wanneer blijf je achter en wanneer kom je op.
Roept Vorm nooit "los" of zijn de verdedigers zo eigenwijs? Tweede keer dat er een verdediger achter de bal aanrent en wegschiet wanneer de keeper 'm makkelijk heeft (voeten en/of handen).
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Sneijdertje probeert door de verdedigers heen te rushen als een kip zonder kop en Van Persie moet die bal er ook in schieten in plaats van zo angstig het duel in te gaan.
Tijd voor de rust en een donderspeech van Louitje.
Tijd voor de rust en een donderspeech van Louitje.
[ Voor 13% gewijzigd door Vlassie1980 op 06-09-2013 21:17 ]
Nou ja, laat ik het dan anders zeggen. Ik hoop dat Stekelenburg ooit weer fit wordt en in vorm komt...Vlassie1980 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:02:
Ik zou ook Vorm opstellen, is toch de beste keeper op dit moment. Die bal moest hij alleen wel hebben.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Tweede helft maar de Guzman voor schaars, beetje creativiteit erbij.
PSN: Finally_Chris
Hoop dat het de laatste helft beter gaat..... en dat ik er nog wat van mag zien ook. Altijd zelfde gedonder met liverstreams zoeken vanuit het buitenland..
Dimidium facti qui bene coepit habet: sapere aude.
Ik vond Schaars eigenlijk beter dan Strootman tbh, maar De Guzman er in lijkt me wel goed inderdaad. Lens mag ook wel gewisseld worden.CR1691 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:21:
Tweede helft maar de Guzman voor schaars, beetje creativiteit erbij.
Kwartet compleet maken: Ik ben Louis van Gaal helemaal vergeten.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
2-1
Tijd voor drastische maatregelen...
Tijd voor drastische maatregelen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Tsjongejongejonge, het was eigenlijk ook wel klaar als een klontje dat die goal ging vallen. Ik kap maar met kijken.
Van Gaal wisselen voor ... ?
Wat kun je doen? Hebben we nog aanvallers om de boel te keren dan?
Mooie goals, super effectief. Nederland roept het over zichzelf af. Creëren weinig tot niets.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Van Marwijk.BeefHazard schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:44:
Tsjongejongejonge, het was eigenlijk ook wel klaar als een klontje dat die goal ging vallen. Ik kap maar met kijken.

Wie riep er ook weer dat het makkelijk 4 of 5-0 zou worden? Iig niet voor oranje 
WTF Kuyt als invaller?
WTF Kuyt als invaller?

[ Voor 15% gewijzigd door tweaker2010 op 06-09-2013 21:46 ]
Dat. En dan twee spitsen erintoolkist schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:45:
Centrale duo eruit
Kuijt bijvoorbeeld...
Nederland wint geen enkel maar dan ook geen enkel persoonlijk duel, die Esten gaan tenminste voor en worden dan ook beloond. Als die flutmentaliteit van nederland nou toch eens wat beter zou zijn, zucht...
Wat een bullshit. En dadelijk maakt Bruma een fout en dan wisselen we die ook? De meeste volgers zijn echt alle realiteit kwijt.toolkist schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:45:
Centrale duo eruit
[ Voor 34% gewijzigd door D-e-n op 06-09-2013 21:47 ]
Dit gaat echt nergens meer over, die Esten zijn van het niveau VVV of nog slechter 
De hel in Tallinn....
De hel in Tallinn....
We hebben met de grote jongens ook wel eens van zo'n land verloren hoor.
Als je in heel de wedstrijd 2 halve kansen weggeeft kan je moeilijk die 2 spelers de schuld geven. De keeper moet die eerste gewoon hebben en die 2e is gewoon een knappe goal. Groter probleem is volgens mij dat er niets gecreëerd wordt, die Etsen blijven makkelijk overeind en elke wedstrijd krijg je wel een kans.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En de vorige keer kwam we ook met 2-1 achter en werd het nog 2-4 
Dirkie Kuyt erin! En Bruma waarschijnlijk voor BMI.
Dirkie Kuyt erin! En Bruma waarschijnlijk voor BMI.
[ Voor 28% gewijzigd door Vlassie1980 op 06-09-2013 21:51 ]
Op zich vind ik oranje niet zo heel slecht spelen maar ze zijn steeds net te laat of maken het niet af.
Veel grote afstanden tussen de spelers waardoor een foute pass keihard wordt afgestraft.
Veel grote afstanden tussen de spelers waardoor een foute pass keihard wordt afgestraft.
Nee die 2 zijn de laatste weken sterk bezig zeker...D-e-n schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:46:
[...]
Wat een bullshit. En dadelijk maakt Bruma een fout en dan wisselen we die ook? De meeste volgers zijn echt alle realiteit kwijt.
Als het nou 1x een foutje was
Wat lopen ze toch ook moeilijk te doen daar in de zestien van de Esten. Gaat allemaal veel te gehaast en nonchalant.
Lens voor Kuyt... echt onbegrijpelijk dit... zo''n trage oude slak erin gaat je nu niet helpen
Nederland mag zoals het er nu uitziet blij zijn als ze er een gelijkspelletje uit weten te slepen.
Het wordt ook wel allemaal gehypet. Ik vind dat er echt veel te overdreven gehakt wordt. We zijn in Nederland echt ALLE realiteit kwijt betreffende hoe 21-jarige verdedigers beoordeeld moeten worden.toolkist schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:52:
[...]
Nee die 2 zijn de laatste weken sterk bezig zeker...
Als het nou 1x een foutje was
...........

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad, daar duim ik ook voor. Al die lange ballen zijn wel drama zeg...kwiebus schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:55:
Nederland mag zoals het er nu uitziet blij zijn als ze er een gelijkspelletje uit weten te slepen.

Het kan nog...kwiebus schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:55:
Maar ja vooral proberen die bal hoog voor de pot te gooien wat niet werkt.
De eerste wedstrijd waar een van de 2 ploegen 0 kansen krijgt moet echt nog gespeeld worden. Je hebt het echt niet begrepen als je denkt dat bij die 2 halve kansen die ze achterin weggeven het probleem ligt.
Nederland heeft gewoon nog geen kans gehad in de tweede helft hoor. Sneijder, Lens en Van Persie hebben nog niets goed gedaan. Wat Schaars toevoegt is me ook volstrekt onduidelijk. Willems is helemaal vrij en doet er helemaal niets mee. Vorm laat de enige 2 kansjes door die beide houdbaar waren.
Leuk dat de Vrij nu kop van Jut is, maar zo ken ik er nog 9 opnoemen.
Nederland heeft gewoon nog geen kans gehad in de tweede helft hoor. Sneijder, Lens en Van Persie hebben nog niets goed gedaan. Wat Schaars toevoegt is me ook volstrekt onduidelijk. Willems is helemaal vrij en doet er helemaal niets mee. Vorm laat de enige 2 kansjes door die beide houdbaar waren.
Leuk dat de Vrij nu kop van Jut is, maar zo ken ik er nog 9 opnoemen.
Dus geven we alleen de Vrij de schuldph4ge schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:48:
Als je in heel de wedstrijd 2 halve kansen weggeeft kan je moeilijk die 2 spelers de schuld geven. De keeper moet die eerste gewoon hebben en die 2e is gewoon een knappe goal. Groter probleem is volgens mij dat er niets gecreëerd wordt, die Etsen blijven makkelijk overeind en elke wedstrijd krijg je wel een kans.

Sneijder liet in het begin nog wel wat zien maar Lens en v.Persie niks (op die actie die z'n kans op leverde na). BMI loopt zich de hele tijd vast als ie gaat lopen met de bal. In het begin deed ie het niet toen het wel moest en toen ie het wel ging doen voerde hij het te ver door
[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 06-09-2013 22:02 ]
Trieste opgefokte mannetjes, laat ze lekker gaan voetballen ipv ruzie zoeken
Dat was dus gewoon rood voor Indi ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Doorgaan op de keeper als de bal al klem is, niet zo clever.
Als De Vrij niet geblesseerd was is van Gaal echt een lul
In ieder geval Indi blijkbaar geschorst voor Andorra, dus wat dat betreft een zorg minder.
Van Gaal kijkt of ie water ziet branden... ben benieuwd naar zijn persconferentie straks
De Guzman gaat komen!
Hopelijk voor Snijder...
Hopelijk voor Snijder...
Hoezo? Hij wisselt de mensen die het minste presteren in zijn ogen en in mijn ogen is de vrij ook een van de zwakkere spelers..D-e-n schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:59:
BIj langs de lijn zeggen dat het niet zo erg is dat Indi niet erbij is bij Andorra "want dat loopt wel los".... Ja dat zeiden we godverdegodver van Estland ook!!!!!!oneoneoneeleven
Dimidium facti qui bene coepit habet: sapere aude.
God. Wat zijn we met zijn allen lekker naïef weer. Alsof Bruma of Vlaar nooit fouten maken. Vorig jaar hebben we nog vele wedstrijden op die jongens zitten zeiken.kwiebus schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:00:
In ieder geval Indi blijkbaar geschorst voor Andorra, dus wat dat betreft een zorg minder.
Nope, Willems gaat eruit. Nu wordt het helemaal gatenkaas achterin.
Oh jee hij wisselt een feyenoorder die net weer eens lucht aan het dekken was...D-e-n schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:59:
Dat zag ik dus ook, overtrokken gedoe.toolkist schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:00:
Hij was nog niet klem toen ie die sliding inzette
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Het heeft geen zin. Zo slecht was De Vrij echt niet en die vervanger gaat nu echt het verschil niet makenLars93 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:01:
[...]
Hoezo? Hij wisselt de mensen die het minste presteren in zijn ogen en in mijn ogen is de vrij ook een van de zwakkere spelers..
Volgens mij was dat Inditoolkist schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:02:
[...]
Oh jee hij wisselt een feyenoorder die net weer eens lucht aan het dekken was...
Drie man achterin tegen die Esten zou in principe ook meer dan genoeg moeten zijn...tweaker2010 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:01:
Nope, Willems gaat eruit. Nu wordt het helemaal gatenkaas achterin.
Wat was De Vrij aan het doen dan volgens jou?D-e-n schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:03:
[...]
Het heeft geen zin. Zo slecht was De Vrij echt niet en die vervanger gaat nu echt het verschil niet maken
[...]
Volgens mij wat dat Indi
Wat een slap zooitje zeg, zowel verdedigend als aanvallend.
Iedereen is alle realiteit verloren. Het hele elftal speelt kut en we pakken De Vrij eruit. Als van Gaal een vent is wisselt hij Sneijder of Strootman
Voorlopig heeft Esland nu al meer kansen gehad dan in de periode dat De Vrij er in stond. En nee, Nederland heeft nog steeds geen kans gehad. Als je 0 kansen tegen Estland creëert kan je daar niet een centrale verdediger de schuld van geven.D-e-n schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:01:
[...]
God. Wat zijn we met zijn allen lekker naïef weer. Alsof Bruma of Vlaar nooit fouten maken. Vorig jaar hebben we nog vele wedstrijden op die jongens zitten zeiken.
Nee die lag vlak ervoor op de grond nadat iemand tegen em aan bliesD-e-n schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:03:
[...]
Het heeft geen zin. Zo slecht was De Vrij echt niet en die vervanger gaat nu echt het verschil niet maken
[...]
Volgens mij was dat Indi
Voorspelbaar schot van Sneijder. Ipv dat hij nou eens iemand vrij voor de goal zet,,,
Dat dus. Maar daar is het nu helaas te laat voor.D-e-n schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:05:
Iedereen is alle realiteit verloren. Het hele elftal speelt kut en we pakken De Vrij eruit. Als van Gaal een vent is wisselt hij Sneijder of Strootman
* Fiber hoopt op een lucky intikkertje van Kuijt of zo...
Kennelijk zijn mensen te stom om te zien dat kansen voorkomen ook een kwaliteit van een verdediging kan zijn. Op die ene fout na was hij echt niet slecht.ph4ge schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:06:
[...]
Voorlopig heeft Esland nu al meer kansen gehad dan in de periode dat De Vrij er in stond.
Dat is gewoon een troll. Een beetje in de categorie van v Bommel die zijn man laat lopentoolkist schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:06:
[...]
Nee die lag vlak ervoor op de grond nadat iemand tegen em aan blies
Het wordt nu eerder 3-1 dan 2-2 hoor. Ik vindt het belachelijke wissels van v Gaal. Dan wil je ook niet winnenFiber schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:03:
[...]
Drie man achterin tegen die Esten zou in principe ook meer dan genoeg moeten zijn...
Begon al met de opstelling, 2 defensieve middenvelders tegen Estland, kom op zeg, Je moet toch met een middenveld van De Guzman, Strootman en Sneijder toch gewoon de overhand hebben!?
Waarom kijken we eigenlijk nog, dit is net zo'n nutteloze strijd als tegen de Ieren tijdens de kwalificatie voor het WK 2002 tegen Ierland.
En wie was toen de coach? Juist, Louitje.
En wie was toen de coach? Juist, Louitje.
Gaat zo wel weer een leuk interview worden met Kraay en Van Gaal
ik verheug me al op snor en gijpie na dit interview......CR1691 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:11:
Gaat zo wel weer een leuk interview worden met Kraay en Van Gaal
Mijn god wat een ontzettend domme kaart van Robben, wat een dombo ben je dan zeg.
Allemachtig dit lijkt ook nergens meer op. Gaan we nu lekker lange ballen spelen? Pff...
Jaaaahoor Robben zag weer eens een kans haha
6 minuten, dan kan je er nog wel 3 inprikken boys.
Wat een bazen zijn die Esten joh
Wat een bazen zijn die Esten joh
[ Voor 28% gewijzigd door Vlassie1980 op 06-09-2013 22:18 ]
Nog 6 minuten wanvertoning kijken.

⏩ PVOutput☀️
Pingel...
Penalty ... en nu moet van Persie missen ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
wedden dat ze het voor elkaar krijgen de pingel te missen...
Haha, we krijgen nog een cadeautje. Een hele goedkope.
Oops penalty. Heb net weddenschap dat bij 2-3 ik in adamskloffie door centrum ging rennen.
⏩ PVOutput☀️
Waarom Kuijt niet...
Hangen! 2-2. Komen ze toch nog goed weg...
2-2 in een uitwedstrijd is gewoon een prima resultaat natuurlijk...
OMG Sneijder, doe eens wat goeds joh!
OMG Sneijder, doe eens wat goeds joh!
[ Voor 23% gewijzigd door ph4ge op 06-09-2013 22:21 ]
Echt, van Persie. Hoe kun je blij zijn na zo'n collectief falen?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Jezus Sneijder zeg, man man man neem die bal aan
[ Voor 21% gewijzigd door CR1691 op 06-09-2013 22:22 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum