[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 217 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.593 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Het Themaforum: WK Voetbal 2014 is geopend!

Ik heb een topic geopend voor de discussie over Oranje, en er is een topic voor groep B:
Oranje voorbespreking WK2014: selectie, opstelling en kansen
[WK2014] Groep B (Spanje, Nederland, Chili, Australie)

Grijp de kans en ga daar verder :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:45

Fiber

Beaches are for storming.

Prachtig gesprek met Wim Kieft net in 'De wereld draait door'. Voor wie het gemist heeft de moeite waard om even terug te kijken op 'Uitzending Gemist' of zo.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Fiber schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 19:43:
Prachtig gesprek met Wim Kieft net in 'De wereld draait door'. Voor wie het gemist heeft de moeite waard om even terug te kijken op 'Uitzending Gemist' of zo.
Waarom vond je het goed :)? Wat waren de hoogtepunten?

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Sallin schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:08:
[...]

http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/315192

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:21
Sallin schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:08:
[...]

Half gekeken, toen ik hoorde dat Wim van 100 moet rondkomen per week, en in de schuldsanering zit wist ik genoeg.

Al zijn geld er doorheen gecoked, dus moest die wel stoppen... tja mag je cynisch van me vinden, maar zo is het toch?
Het kan dus wèl, dat riante voetbalvermogen er doorheen jagen, al zal ik niet beweren dat Kieft ala Messi ooit heeft verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:12
Sjah schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:40:
[...]

Half gekeken, toen ik hoorde dat Wik van 100 moet rondkomen per week, en in de schuldsanering zit wist ik genoeg.

Al zijn geld er doorheen gecoked, dus moest die wel stoppen... tja mag je cynisch van me vinden, maar zo is het toch?
Het kan dus wèl, dat riante voetbalvermogen er doorheen jagen, al zal ik niet beweren dat Kieft ala Messi ooit heeft verdiend.
De meeste voetballers zijn snel na hun carrière door hun geld heen, in Engeland is het zelfs een groot probleem, zijn ook wel docu's over te vinden.

Een Messi zal daar wel heel erg zijn best voor moeten doen met meer dan 20miljoen netto per jaar.

Edit: http://www.independent.co...r-retirement-8519908.html

[ Voor 11% gewijzigd door Martinusz op 20-05-2014 22:49 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Sjah schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:40:
[...] Half gekeken...

[...] tja mag je cynisch van me vinden...
Jij focust gelijk weer op geld...

Het is geen huilverhaal, hij is weer clean, eindelijk, en weer gelukkig en op de goede weg terug naar een normaal leven. Ik vond het een mooi en eerlijk verhaal van iemand die, voor de buitenwacht ongemerkt, jarenlang diep in de shit heeft gezeten en nu weer opkrabbelt. Dat jij het gelijk in het negatieve wil trekken moet jij weten. Anyway, ik wilde hier dus geen discussie over starten, alleen maar een simpele kijktip geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:21
martinusz schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:46:
[...]

De meeste voetballers zijn snel na hun carrière door hun geld heen, in Engeland is het zelfs een groot probleem, zijn ook wel docu's over te vinden.

Een Messi zal daar wel heel erg zijn best voor moeten doen met meer dan 20miljoen netto per jaar.
Mwah wat is je bron dat "de meeste het er snel doorheen jagen" Sta mij toe dat te betwijfelen, en als het geld op is, maar je hebt nog 2 huizen van ieder 8 ton, kan je niet zeggen dat geld op is.
Overmars heeft laten zien dat sommigen het juist kunnen vermeerderen. Aan de andere kant heb je voetballers, die in gemeenschap van goederen trouwen, en de helft van hun vermogen inleveren aan "de bitch"" bij scheiding (Kluivert). Maar een onderzoek naar hoe het precies zit , met de mindere Goden ala Fc Heerenveen spelers (die ook nog veel verdienen maar geen last hebben van glamour), is dat er dan? Kan me voorstellen dat zo iemand cash een piloten opleiding afrekent, zeer verstandig dus...

@fiber: als jij dat negatief trekken noemt, vind ik jou negatief ... over mijn mijn realistische zienswijze... de wal heeft blijkbaar het schip gekeerd. Niks meer niks minder, 20 jaar is een lange tijd, had die eerder gestopt, had ik daar meer van opgekeken, wat ik nu zie, zie je vast heel vaak in die hoek..

[ Voor 12% gewijzigd door Sjah op 20-05-2014 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Sjah schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:52:
[...]

Mwah wat is je bron dat "de meeste het er snel doorheen jagen" Sta mij toe dat te betwijfelen, en als het geld op is, maar je hebt nog 2 huizen van ieder 8 ton, kan je niet zeggen dat geld op is.
Overmars heeft laten zien dat sommigen het juist kunnen vermeerderen. Aan de andere kant heb je voetballers, die in gemeenschap van goederen trouwen, en de helft van hun vermogen inleveren aan "de bitch"" bij scheiding (Kluivert). Maar een onderzoek naar hoe het precies zit , met de midnere Goden ala Fc Heerenveen spelers (die ook nog veel verdienen maar geen last hebben van glamour), is dat er dan? Kan me voorstellen dat zo iemand cash een piloten opleiding afrekent, zeer verstandig dus...
http://www.independent.co...r-retirement-8519908.html

3 op de 5 in Engeland dus :)
In Nederland zijn er niet veel die 60k per week verdienen, dus wellicht ligt het hier in NL weer anders. Maar er zijn natuurlijk meer voorbeelden zoals een Blinker en hij is ook vast niet de enige die niet met het zwarte gat kon omgaan na zijm carriere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Fiber schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:49:
[...]
Jij focust gelijk weer op geld...

Het is geen huilverhaal, hij is weer clean, eindelijk, en weer gelukkig en op de goede weg terug naar een normaal leven. Ik vond het een mooi en eerlijk verhaal van iemand die, voor de buitenwacht ongemerkt, jarenlang diep in de shit heeft gezeten en nu weer opkrabbelt. Dat jij het gelijk in het negatieve wil trekken moet jij weten. Anyway, ik wilde hier dus geen discussie over starten, alleen maar een simpele kijktip geven...
Hmm, ik vind het wel typisch dat hij vaak zo lachend aan tafel zat en ondertussen diep ongelukkig was.
Wie neemt hem in zijn huidige rol nu nog serieus? Zo iemand heeft voor de jeugd ook een voorbeeldfunctie.

Ik vind dat zijn collega analytici of zijn werkgever hier verder ook wel verantwoordelijkheid in hebben om hem hierin te begeleiden. Het lijkt nu net alsof iedereen (op Rutten na) hem aan zijn lot heeft over gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:22
tweaker2010 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 23:01:
[...]

Hmm, ik vind het wel typisch dat hij vaak zo lachend aan tafel zat en ondertussen diep ongelukkig was.
Wie neemt hem in zijn huidige rol nu nog serieus? Zo iemand heeft voor de jeugd ook een voorbeeldfunctie.

Ik vind dat zijn collega analytici of zijn werkgever hier verder ook wel verantwoordelijkheid in hebben om hem hierin te begeleiden. Het lijkt nu net alsof iedereen (op Rutten na) hem aan zijn lot heeft over gelaten.
Er is in VI over de jaren al vaker wat over Kieft gezegd. Namenlijk dat hij prive problemen had en financieel aan de grond zat etc. En dat sommige mensen dat wisten en dat deze voor hem de baantjes op tv als analist geregeld hadden.

Dus zijn vrienden hebben hem voor een gedeelte wel degelijk geholpen om zijn leven weer op de rails te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:22

Niku

Alagaesii

Wat ik in ieder geval bijzonder vond bij DWDD is dat Prem's reactie ontzettend mooi was. Ben ik niet gewend van hem, meestal is het toch schreeuwen tot en met.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 01:04:
Wat ik in ieder geval bijzonder vond bij DWDD is dat Prem's reactie ontzettend mooi was. Ben ik niet gewend van hem, meestal is het toch schreeuwen tot en met.
Die heeft ook wel wat ervaring met verslavingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naitsoezn schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:01:

Dat hebben ze in Nld toch ook gewoon? Clubs als Willem II, NEC, Roda etc. krijgen echt wel meer geld dan clubs als Emmen, Eindhoven, Fortuna Sittard, Volendam, etc.... Alleen het totale tv-geld is zoveel minder dan in Engeland, waardoor het een (relatief) klein bedrag lijkt.... Maar ook Roda merkt pas in 2015 / 2016 wat die degradatie nu écht betekent :)
Is dat zo? Dan heb ik niets gezegd. Al lijkt het mij wel een beetje stug gezien de ontwikkelingen bij bijvoorbeeld Roda JC en NEC waar veel mensen weg moeten vanwege de te verwachten mindere inkomsten in de eerste divisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 06:20:
[...]

Is dat zo? Dan heb ik niets gezegd. Al lijkt het mij wel een beetje stug gezien de ontwikkelingen bij bijvoorbeeld Roda JC en NEC waar veel mensen weg moeten vanwege de te verwachten mindere inkomsten in de eerste divisie.
In geval van degradatie zal de terugloop in sponsorgeld (contracten met degradatie-clausule en minder belangstelling) en recettes (minder publiek op de tribunes) waarschijnlijk zwaarder wegen dan het mindere tv-geld. Sowieso is de verdeling in Nld volgens mij al anders dan in landen als Engeland, op basis van de prestaties in de afgelopen 10 jaar ofzo, dus niet echt te vergelijken. Nog afgezien van de fooi die de tv-gelden in Nld eigenlijk is :X

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:11
En dat laatste komt weer doordat veel mensen geen abonnement op Fox Sports Eredivisie willen nemen. Zo blijven de tv-inkomsten voor onze clubs altijd beperkt.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:47
Klopt, we kunnen niet én gratis voetbal willen kijken én topvoetbal van de binnenlandse competities verwachten als tv-kijkers in het buitenland wel gewoon willen betalen om te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Is ook niet zo gek de afzetmarkt is veel kleiner!! Duitsland heeft 80 miljoen inwoners, Engeland, Spanje, Frankrijk ook beduidend meer. Voor NL zal het heel moeilijk zijn om tv gelden naar een hoger niveau te tillen, tenzij je de prijs verdubbeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 21:28

Player1S

Probably out in the dark

Railgunner schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:34:
En dat laatste komt weer doordat veel mensen geen abonnement op Fox Sports Eredivisie willen nemen. Zo blijven de tv-inkomsten voor onze clubs altijd beperkt.
Dat komt deels ook omdat, IMHO, zeker in het begin er veel te weinig met de zenders gedaan werd. Door de week had je er geen ruk aan. Ze hadden veel meer oude wedstrijden moeten herhalen of zelfs seizoensoverzichten van vroeger.
Geen idee hoe het nu is overigens maar zit zelf elke 2 weken in het stadion en dus kijk ik dus niet elk weekend. En de financiën staat het dus gewoon niet toe omdat het in verhouding te duur word voor mij. Hypotheek, kind, jaarkaart etc etc.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
martinusz schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:04:
Is ook niet zo gek de afzetmarkt is veel kleiner!! Duitsland heeft 80 miljoen inwoners, Engeland, Spanje, Frankrijk ook beduidend meer. Voor NL zal het heel moeilijk zijn om tv gelden naar een hoger niveau te tillen, tenzij je de prijs verdubbeld ;)
Los daarvan is het bijv. ook zo dat de uitzendrechten voor de Engelse competitie aan enorm veel landen verkocht zijn, wat meer dan een miljard per jaar oplevert. Zo schijn je in elk Aziatisch dorpje met een tv live Premier League wedstrijden te kunnen kijken.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:22
rik86 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:53:
Klopt, we kunnen niet én gratis voetbal willen kijken én topvoetbal van de binnenlandse competities verwachten als tv-kijkers in het buitenland wel gewoon willen betalen om te kijken
Klopt maar nu hebben we geen van beide :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Even wat anders... :)

Vanavond om 18:45 speelt Oranje onder 17 de finale van het EK tegen Engeland onder 17. Overigens de tweede keer dat de ploegen dit toernooi tegen elkaar spelen, ook in de groepsfase speelden ze al tegen elkaar. Oranje onder 17 won deze groepswedstrijd met 2-0. Beide ploegen waren echter al geplaatst voor de halve finale en de Engelse ploeg liet meerdere sterkmakers aan de kant. Afgelopen februari speelden de teams ook tegen elkaar tijdens het 4-landentoernooi in Portugal , beiden in hun sterkste opstellingen en de Engelsen wonnen die wedstrijd toen met 2-0.

Ik ga in ieder geval kijken, wordt live uitgezonden op Eurosport.

Eerdere wedstrijden van Oranje onder 17 op dit toernooi:
Groepsfase:

Engeland O17 - Nederland O17 0 - 2
Malta O17 - Nederland O17 2 - 5
Nederland O17 - Turkije O17 3 - 2

Halve finale:

Nederland O17 - Schotland O17 5 - 0

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:25

m0nk

16-09-2003 15.15

Han schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:48:
Even wat anders... :)

Vanavond om 18:45 speelt Oranje onder 17 de finale van het EK tegen Engeland onder 17. Overigens de tweede keer dat de ploegen dit toernooi tegen elkaar spelen, ook in de groepsfase speelden ze al tegen elkaar. Oranje onder 17 won deze groepswedstrijd met 2-0. Beide ploegen waren echter al geplaatst voor de halve finale en de Engelse ploeg liet meerdere sterkmakers aan de kant. Afgelopen februari speelden de teams ook tegen elkaar tijdens het 4-landentoernooi in Portugal , beiden in hun sterkste opstellingen en de Engelsen wonnen die wedstrijd toen met 2-0.

Ik ga in ieder geval kijken, wordt live uitgezonden op Eurosport.

Eerdere wedstrijden van Oranje onder 17 op dit toernooi:

[...]
Dank voor de tip (Eurosport), ik ga ook zeker ff kijken!

Om in mijn eigen straatje te blijven.. Helaas ging Beugelsdijk meer volgend jaar bij Den Haag..
http://www.vi.nl/nieuws/b...-ado-en-engelse-clubs.htm

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:25

Vos

AFCA

Bedankt voor de tip ja! Had het gelezen maar was de dag alweer vergeten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Weinig vernieuwing in de engelse jeugdopleiding: nog steeds groot en groter. Heb wel een aantal wedstrijden gezien en bij Nederland zit wel het meeste voetballend vermogen, eigenlijk moeten ze dit gewoon winnen.
Heb ook Schotland en Duitsland voorbij zien komen en dat leek wel de onder 23 zulke grote gasten :D .
Spanje was geloof ik uitgeschakeld in de kwalificatie door Malta(?), alhoewel het toernooi is op Malta dus misschien zijn ze als gastland geplaatst ... edit: door Zwitserland dus ...

Ook een beetje scheve poules: Nederland bij Engeland, Malta en Turkije en de andere poule Duitsland, Portugal, Schotland en Zwitserland waarvan Duitsland en Zwitserland uitgeschakeld :+ . Speelden wel goed, echt een wonder dat Schotland door is met hotsenknotsen voetbal al vertelde de commentator dat Mark Wotte daar technisch directeur of iets is bij de jeugdopleiding en er meer voetbal in moet zien te krijgen.

[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 21-05-2014 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:22
Wel opvallend: geen aanvallers van Feyenoord en Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Maar wel de scorende speler toevallig ... :D

Nog even gekeken naar de kwalificatie en Spanje was als derde geeindigd in hun poule achter Rusland en winnaar en geplaatst voor dit EK: Zwitserland.

Engeland valt op zich nog wel mee qua groot, groter, grootst met deze opstelling vergeleken met die vorige pot tegen Nederland. Nu meer kleinere, behendige middenvelders zie ik ... Duitsers en Schotten waren echt beren!

update: 2x40 minuten voorbij, geen verlenging en meteen strafschoppen. Toss verloren/Engeland toss gewonnen dus als tweede schieten en ook nog het doel waar je daarnet juist niet naartoe moest aanvallen :? .

Kansloos :F ...

[ Voor 55% gewijzigd door apis29 op 21-05-2014 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:25
Iets met een Finale en verliezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Nederlanders en penalties is weer eens geen lekkere combinatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Wij hebben meer van die series gewonnen dan de Engelsen. Qua centrumspitsen zit er overigens weer niks tussen in deze groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Jammer dat ze het niveau niet konden doortrekken in de finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:14
Mogelijke tegenstanders Feyenoord in de derde voorronde van de Champions League: Zenit St. Petersburg, Lille, Kopenhagen, Standaard Luik, Besiktas en APOEL Nicosia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dat was zondag al bekend gemaakt bij SV. Ik hoop op Standaard Luik. Zenit kun je beter niet treffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Hopen dat je Zenit, Lille en Besiktas ontloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Luis Suarez onder het mes... WL kansen waarschijnlijk verkeken.

De tol voor een goed seizoen?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
Valt nog mee zo te lezen. De eerste wedstrijd komt waarschijnlijk te vroeg voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ramzzz schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:42:

Dat is wel een enorme aderlating voor Uruguay, en jammer voor voetballiefhebbers in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Niku schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:03:
[...]

Dat is wel een enorme aderlating voor Uruguay, en jammer voor voetballiefhebbers in het algemeen.
Ja, want zijn bijdragen aan het vorige WK waren echt onvergetelijk... :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ramzzz schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:05:
[...]

Ga er van uit dat je de PL een beetje volgt, dan is het toch jammer, of niet? ;) Zelfde als met Zlatan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-10 13:47
[...]

Die handsbal tegen Ghana was wel de ultieme winnaarsmentaliteit in ieder geval en het werkte nog ook _/-\o_

Wel sneu voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-10 12:57
chim0 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 07:16:
Mogelijke tegenstanders Feyenoord in de derde voorronde van de Champions League: Zenit St. Petersburg, Lille, Kopenhagen, Standaard Luik, Besiktas en APOEL Nicosia.
Deze tegenstanders hoef je niet zo zeer te vrezen.. het gaat eerder om te tegenstander die je daarna nog treft. Dat zal vermoedelijk wel een maatje te groot zijn..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

[...]

Wel vermakelijk, zorgt altijd voor spektakel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Gynnad schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:36:
Deze tegenstanders hoef je niet zo zeer te vrezen.. het gaat eerder om te tegenstander die je daarna nog treft. Dat zal vermoedelijk wel een maatje te groot zijn..
Twee jaar geleden ging het voor Feyenoord wel al in deze ronde mis. Stel dat Janmaat, De Vrij en BMI na het WK verkocht worden (wat vrij realistisch is), dan wordt het nog een hele kluif voor de nieuwe trainer om de 3e voorronde te overleven. En inderdaad, de laatste ronde is nog een stuk pittiger met o.a. Arsenal, Porto en Napoli als mogelijke tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ramzzz schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:42:

Waarschijnlijk wel. Overigens is dit goed nieuws voor Liverpool.
Bij goede prestaties op het WK was hij waarschijnlijk vertrokken naar een club als Real of Barca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ja want voor Suarez maakt het echt nog verschil of hij een goed WK draait....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:40:
[...]

Bij goede prestaties op het WK was hij waarschijnlijk vertrokken naar een club als Real of Barca.
Dan is het juist slecht nieuws, bij een goed WK was zijn vraagprijs omhoog geschoten. Als hij weg wil, gaat hij toch wel, dan maar beter tegen een zo'n hoog mogelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Niku schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:07:
[...]

Ga er van uit dat je de PL een beetje volgt, dan is het toch jammer, of niet? ;) Zelfde als met Zlatan.
Zijn gedrag in het veld is echt te erg voor mij... Ik ben heel blij als ik hem NIET zie op mijn scherm!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Laatst online: 04-10 17:11
Ben benieuwd waar ze mee komen:
http://www.telegraaf.nl/d..._in_zee_met_Huawei__.html

Huawei nieuwe sponsor Ajax...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
P.O. Box schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:37:
ja want voor Suarez maakt het echt nog verschil of hij een goed WK draait....
:*) Dit dus. Sowieso gaat ie 70 miljoen oid kosten een jaar z'n huidige contract in met het seizoen dat ie achter de rug heeft; al heeft Real het zichzelf wel moeilijk gemaakt met die 100 miljoen voor Bale :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Dit gaat alleen over het aanleggen van WiFi in de Arena, (vooralsnog) niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
tweaker2010 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:40:
[...]

:F
JanW schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:55:
Valt nog mee zo te lezen. De eerste wedstrijd komt waarschijnlijk te vroeg voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Railgunner schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:11:
[...]

Dit gaat alleen over het aanleggen van WiFi in de Arena, (vooralsnog) niets meer.
Zou me niets verbazen als ze uitendelijk ook de shirtsponsor worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Niku schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:42:
[...]
Dan is het juist slecht nieuws, bij een goed WK was zijn vraagprijs omhoog geschoten. Als hij weg wil, gaat hij toch wel, dan maar beter tegen een zo'n hoog mogelijke prijs.
Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Suarez wil helemaal niet weg en Liverpool wil hem ook niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:27:
[...]

Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Suarez wil helemaal niet weg en Liverpool wil hem ook niet kwijt.
En zelf zeg je:
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Stel dat die clubs interesse in hem hebben kopen ze hem alleen als hij helemaal fit is denk ik.
Het is nu maar afwachten wat de staat van zijn knie na die operatie is. Maar goed, we gaan het zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:*) Dit zal z'n transferwaarde ook wel goed doen:
Suarez tops the BSports Power 50 ahead of Messi, Ibrahimovic & Ronaldo
https://www.bsports.com/s...ovic-ronaldo#.U35CJ1revJV

Met Strootman op #5 ... Lewandowski op #8, Ribery op plaats #11als enige Bayern Munchen speler in de top 50.
Robben niet eens bij top 15 Bundesliga :D : https://www.bsports.com/power50-leagues#.U35IUlrevJU

Maar idd, las dat Suarez z'n dochtertje pas had ingeschreven bij een plaatselijke school. Nu zal dat wel eerder met een inschrijf deadline te maken hebben dan dat ie een transfer helemaal uit z'n hoofd gezet heeft.
Ik vind hem met z'n werklust en drive eigenlijk wel onvervangbaar maar nu is wel het cash in moment ... al krijg je dan weer een Tottenham scenario :+ .
Martinez van Bayern naar Liverpool aan de andere kant zou ik wel een hele goede aankoop vinden.

[leek ff op buitenland topic hier]

[ Voor 73% gewijzigd door apis29 op 22-05-2014 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 05-10 21:03
Geen idee waarom, maar is het opeens uit verkoop bij Bayern ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Kroos, martinez. Valt toch wel mee?
Grote selectie, makkelijk op te vangen, en zoveel missen ze daar niet aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Nou, de eerste die Feyenoord verlaat is bekend :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:13
De Vrij lijkt inderdaad voor 8 miljoen te vertrekken. Lijkt me een prima prijs voor hem. Met een langer contract had er meer in gezeten, maar dat is nu dus niet het geval.

Immers heeft verlengd, ik had eigenlijk verwacht dat hij naar Engeland zou vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik vind Lazio niet zo'n geweldige club eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 22:33

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Heeft niet meer de status van vroeger inderdaad en daardoor alleen maar een slecht imago over gehouden, maar dat ligt wellicht aan mij.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:45

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ligt het aan mij of wordt er erg veel geld betaald voor de Vrij? Vind het een goede voetballer hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar 8 miljoen voor een speler met nog maar een eenjarig contract? Ik zou ondanks het bedrag dat Feyenoord kan verdienen er niet om staan te springen om naar lazio te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Chrosser schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:36:
Ligt het aan mij of wordt er erg veel geld betaald voor de Vrij? Vind het een goede voetballer hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar 8 miljoen voor een speler met nog maar een eenjarig contract? Ik zou ondanks het bedrag dat Feyenoord kan verdienen er niet om staan te springen om naar lazio te gaan.
Nette deal, maar ze hebben kans dat hij na het WK nog veel meer waard zou zijn. Dus Lazio heeft nu alvast zijn slag geslagen. Ik vind het eerlijk gezegd echt zonde als de Vrij naar Lazio gaat. Hij had beter nog een jaar kunnen blijven en zich ontwikkelen. Nu gaat hij te vroeg en bovendien naar een club die niet bij hem past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Als Nederland faalt op het WK zijn alle spelers voor een prikkie op te halen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-10 08:47
Chrosser schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:36:
Iemand die al zoveel interlands op zn naam heeft en basisspeler is in Oranje op die leeftijd is gewoon geld waard. Hij is veel verder dan Fer en Wijnaldum toen die vertrokken. Hij heeft nog maar 1 jaar contract dus volgend jaar is hij gratis (al heeft hij meerdere keren aangegeven niet gratis te vertrekken), maar clubs als Lazio realiseren zich dat de kans groot is dat hij dan niet voor hun kiest. Feyenoord zal hem ook wel een transfer gunnen.

Het is uiteindelijk een gokje. Lazio biedt nu iets meer om hem voor het WK te pakken zodat ze besparen tov een fantastisch WK voor de Vrij, Feyenoord neemt die gok niet en ontvangt nu meer dan als hij een slecht WK draait of geblesseerd raakt. Dat vind ik een verstandige keuze, al zal ik daar ongetwijfeld anders over denken als Oranje straks wereldkampioen wordt met 0 goals tegen en De Vrij als topscoorder. :*)

(Het is allemaal nog maar een gerucht natuurlijk).

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 08:57:
Ik vind Lazio niet zo'n geweldige club eigenlijk.
+1

Wat de Vrij daar als gelovige jongen te zoeken heeft met die verrotte aanhang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik heb overigens het idee dat het helemaal niet doorgaat vanwege die termijnen. Feyenoord is gek als ze daar mee akkoord gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vos schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:00:
Als Nederland faalt op het WK zijn alle spelers voor een prikkie op te halen :p.
Word een saai eredivisie seizoen dan :+
Je moet er wat voor over hebben, het WK winnen O-)

[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 23-05-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:33:
Ik heb overigens het idee dat het helemaal niet doorgaat vanwege die termijnen. Feyenoord is gek als ze daar mee akkoord gaan.
Schijnt dat Immers zijn contract bij Feyenoord heeft verlengd ondanks dat hij meerdere aanbiedingen op zak had van Engelse clubs. Of je daar nu vrolijk van moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Immers is dit seizoen vaak beslissend geweest en was duidelijk beter dan het voorgaande seizoen. Ik heb er wel vrede mee.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Viergever naar Ajax, op korte termijn bevestigd door Ajax en AZ. Aldus Mike Verweij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Goeie koop van Ajax, die jongen heeft potentie, aanvoerder van az en in Europa ook goed gedaan! Zal moisander wel weggaan, goede vervanger dus :) en maar 2 miljoen als ik de berichten mag geloven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
En Denswil dan? Ik zie toch graag dat die een kans krijgt in het eerste. Moet nog veel leren, maar heeft zeker veel potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Drie man voor twee plekken? Krijgt minuten genoeg. Ik vind Denswil er nog niet klaar voor.

Ik vergeet Van der Hoorn ;). Gewoon plekken dubbel bezet, twee linkspoten en twee rechtspoten.

[ Voor 35% gewijzigd door Vos op 24-05-2014 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:54
Sorry ik heb Viergever wat wedstrijden gezien en vind hem verre van een topper. Levert veel foute passen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Moisander gaat mogelijk weg, dus spelen ze daar nu goed op in en troeven PSV af, die ook achter hem aan zat.
Ben wel benieuwd of hij kans op speelminuten krijgt, of dat het een gevalletje A1 zoals Van de Hoorn word. Als moisander blijft wel. Maar ook bij een vertrek heeft ie Denswil nog voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
dutchgio schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 18:03:
Moisander gaat mogelijk weg, dus spelen ze daar nu goed op in en troeven PSV af, die ook achter hem aan zat.
Ben wel benieuwd of hij kans op speelminuten krijgt, of dat het een gevalletje A1 zoals Van de Hoorn word. Als moisander blijft wel. Maar ook bij een vertrek heeft ie Denswil nog voor zich.
Ik mag toch hopen dat viergever boven denswil staat, veel meer ervaring op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
martinusz schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 18:25:
[...]

Ik mag toch hopen dat viergever boven denswil staat, veel meer ervaring op dit moment.
En heel wat minder gemakzuchtig dan Denswil. Bijkomend voordeel, hij kan ook als backup dienen voor Boilesen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Als PSVer ben ik blij dat Viergever naar Ajax gaat, pure middelmaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:26
Van der Hoorn is beter dan Viergever. Dat is zo'n matige speler. Bruma en Rekik zijn ook beter. Inderdaad blij dat die niet naar PSV is gegaan.
Ook is het een heel naar mannetje die samen met Maarten Martens heel laf Verbeek achter zijn rug om bij AZ heeft weggewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat meen je toch niet serieus he, van Bruma en Rekik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Aghanim schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 19:56:
Dat meen je toch niet serieus he, van Bruma en Rekik :+
Inderdaad, lijkt een beetje op 2 teleurgestelde psv'ers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bruma en Rekik zijn ook maar matigjes.
Spelen ook zelden foutloos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

martinusz schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 20:07:
[...]

Inderdaad, lijkt een beetje op 2 teleurgestelde psv'ers :)
Onzin. Teleurgesteld omdat Viergever niet komt? Kom nou :') Of vind jij het wel zo'n top aankoop dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik vind het een prima aankoop. Zeker als Moisander vertrekt en Boilesen wederom regelmatig geblesseerd is. Blind schuift naar het middenveld. Waar haal je dan een LCV die ook prima LB kan spelen, Nederlands spreekt, ervaring in Europa heeft en slechts 2 miljoen kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Niku schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 20:22:
[...]

Onzin. Teleurgesteld omdat Viergever niet komt? Kom nou :') Of vind jij het wel zo'n top aankoop dan?
Ja hoor prima speler, heb ik hier tijd terug ook al gezegd. Aanvoerder van AZ, veel wedstrijden gespeeld ook Europees!, zie hem niet veel rare dingen doen, scoort regelmatig en is lekker fel. Voor 2 miljoen dus een prima aankoop! En een linkspoot, dus altijd fijn om erbij te hebben, zeker als moisander weggaat.

Ff wat anders...Guidetti schijnt in Rotterdam te zijn gespot op de Lijnbaan, geruchten komen gelijk op gang ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Martinusz op 24-05-2014 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Aghanim schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 20:26:
Ik vind het een prima aankoop. Zeker als Moisander vertrekt en Boilesen wederom regelmatig geblesseerd is. Blind schuift naar het middenveld. Waar haal je dan een LCV die ook prima LB kan spelen, Nederlands spreekt, ervaring in Europa heeft en slechts 2 miljoen kost?
Inderdaad, het is een aankoop voor de breedte, niet een die het niveau omhoog trekt. PSV vist onder Brands al jaren uit de eredivisiemiddelmaatvijver, en ik ben blij dat daar niet nog een naam aan toegevoegd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Voor Nederlandse begrippen is het een aardige verdediger maar zelfs dan maakt hij regelmatig nog een fout. Niet direct een aankoop waar Ajax direct sterker van wordt maar misschien is dat ook niet de gedachte achter deze transfer?

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Hup Kuipers! :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Costa er nu al uit, poeh, tegenvaller voor Atletico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ik zei net op een ander forum nog dat 't me zou verbazen als hij 't tien minuten vol zou houden. Daar had ik geld op moeten inzetten :+ Wel jammer voor hem en voor de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Niku schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 20:56:
Costa er nu al uit, poeh, tegenvaller voor Atletico.
Eigenlijk dom dat ze hem op hebben gesteld. Zo verlies je een wissel.

Verder een onvriendelijke wedstrijd met al zeker vier verongelijkte pruillipjes van Ronaldo :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Wie weet was Costa prima op de trainingen, maar ging het nu mis. Tja...risico moet je soms nemen.

Die pruillipjes zijn standaard toch?

edit: nog geen goeie wedstrijd...

[ Voor 37% gewijzigd door albino71 op 24-05-2014 21:09 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Commentator mag er wel op letten dat hij er niet te veel de wedstrijd van Kuipers van maakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Niku schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 21:11:
Commentator mag er wel op letten dat hij er niet te veel de wedstrijd van Kuipers van maakt :+
Tsja er gebeurt voor de rest ook weinig. Zo is er nog wat afleiding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-10 14:28
Haha, die Ramos heeft ze ook niet allemaal op een rijtje :D
Terechte gele kaart overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Komt omdat er verder ook nog geen reet gebeurd. Alleen maar rollende real spelers tot nu toe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kuipers doet het tot nu toe goed, terecht geel voor Ramos. Zou die het einde halen? :p

Pfff, wat een kans van Bale :D (en wat een foout van Tiago)

[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 24-05-2014 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En de eerste kans is daar. Slecht geraakt van Bale zeg.
Pagina: 1 ... 217 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum