I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Waarom vond je het goedFiber schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 19:43:
Prachtig gesprek met Wim Kieft net in 'De wereld draait door'. Voor wie het gemist heeft de moeite waard om even terug te kijken op 'Uitzending Gemist' of zo.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/315192Sallin schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:08:
[...]
Waarom vond je het goed? Wat waren de hoogtepunten?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Half gekeken, toen ik hoorde dat Wim van 100 moet rondkomen per week, en in de schuldsanering zit wist ik genoeg.Sallin schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:08:
[...]
Waarom vond je het goed? Wat waren de hoogtepunten?
Al zijn geld er doorheen gecoked, dus moest die wel stoppen... tja mag je cynisch van me vinden, maar zo is het toch?
Het kan dus wèl, dat riante voetbalvermogen er doorheen jagen, al zal ik niet beweren dat Kieft ala Messi ooit heeft verdiend.
De meeste voetballers zijn snel na hun carrière door hun geld heen, in Engeland is het zelfs een groot probleem, zijn ook wel docu's over te vinden.Sjah schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:40:
[...]
Half gekeken, toen ik hoorde dat Wik van 100 moet rondkomen per week, en in de schuldsanering zit wist ik genoeg.
Al zijn geld er doorheen gecoked, dus moest die wel stoppen... tja mag je cynisch van me vinden, maar zo is het toch?
Het kan dus wèl, dat riante voetbalvermogen er doorheen jagen, al zal ik niet beweren dat Kieft ala Messi ooit heeft verdiend.
Een Messi zal daar wel heel erg zijn best voor moeten doen met meer dan 20miljoen netto per jaar.
Edit: http://www.independent.co...r-retirement-8519908.html
[ Voor 11% gewijzigd door Martinusz op 20-05-2014 22:49 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Jij focust gelijk weer op geld...Sjah schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:40:
[...] Half gekeken...
[...] tja mag je cynisch van me vinden...
Het is geen huilverhaal, hij is weer clean, eindelijk, en weer gelukkig en op de goede weg terug naar een normaal leven. Ik vond het een mooi en eerlijk verhaal van iemand die, voor de buitenwacht ongemerkt, jarenlang diep in de shit heeft gezeten en nu weer opkrabbelt. Dat jij het gelijk in het negatieve wil trekken moet jij weten. Anyway, ik wilde hier dus geen discussie over starten, alleen maar een simpele kijktip geven...
Mwah wat is je bron dat "de meeste het er snel doorheen jagen" Sta mij toe dat te betwijfelen, en als het geld op is, maar je hebt nog 2 huizen van ieder 8 ton, kan je niet zeggen dat geld op is.martinusz schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:46:
[...]
De meeste voetballers zijn snel na hun carrière door hun geld heen, in Engeland is het zelfs een groot probleem, zijn ook wel docu's over te vinden.
Een Messi zal daar wel heel erg zijn best voor moeten doen met meer dan 20miljoen netto per jaar.
Overmars heeft laten zien dat sommigen het juist kunnen vermeerderen. Aan de andere kant heb je voetballers, die in gemeenschap van goederen trouwen, en de helft van hun vermogen inleveren aan "de bitch"" bij scheiding (Kluivert). Maar een onderzoek naar hoe het precies zit , met de mindere Goden ala Fc Heerenveen spelers (die ook nog veel verdienen maar geen last hebben van glamour), is dat er dan? Kan me voorstellen dat zo iemand cash een piloten opleiding afrekent, zeer verstandig dus...
@fiber: als jij dat negatief trekken noemt, vind ik jou negatief ... over mijn mijn realistische zienswijze... de wal heeft blijkbaar het schip gekeerd. Niks meer niks minder, 20 jaar is een lange tijd, had die eerder gestopt, had ik daar meer van opgekeken, wat ik nu zie, zie je vast heel vaak in die hoek..
[ Voor 12% gewijzigd door Sjah op 20-05-2014 22:57 ]
http://www.independent.co...r-retirement-8519908.htmlSjah schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:52:
[...]
Mwah wat is je bron dat "de meeste het er snel doorheen jagen" Sta mij toe dat te betwijfelen, en als het geld op is, maar je hebt nog 2 huizen van ieder 8 ton, kan je niet zeggen dat geld op is.
Overmars heeft laten zien dat sommigen het juist kunnen vermeerderen. Aan de andere kant heb je voetballers, die in gemeenschap van goederen trouwen, en de helft van hun vermogen inleveren aan "de bitch"" bij scheiding (Kluivert). Maar een onderzoek naar hoe het precies zit , met de midnere Goden ala Fc Heerenveen spelers (die ook nog veel verdienen maar geen last hebben van glamour), is dat er dan? Kan me voorstellen dat zo iemand cash een piloten opleiding afrekent, zeer verstandig dus...
3 op de 5 in Engeland dus
In Nederland zijn er niet veel die 60k per week verdienen, dus wellicht ligt het hier in NL weer anders. Maar er zijn natuurlijk meer voorbeelden zoals een Blinker en hij is ook vast niet de enige die niet met het zwarte gat kon omgaan na zijm carriere.
Hmm, ik vind het wel typisch dat hij vaak zo lachend aan tafel zat en ondertussen diep ongelukkig was.Fiber schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:49:
[...]
Jij focust gelijk weer op geld...
Het is geen huilverhaal, hij is weer clean, eindelijk, en weer gelukkig en op de goede weg terug naar een normaal leven. Ik vond het een mooi en eerlijk verhaal van iemand die, voor de buitenwacht ongemerkt, jarenlang diep in de shit heeft gezeten en nu weer opkrabbelt. Dat jij het gelijk in het negatieve wil trekken moet jij weten. Anyway, ik wilde hier dus geen discussie over starten, alleen maar een simpele kijktip geven...
Wie neemt hem in zijn huidige rol nu nog serieus? Zo iemand heeft voor de jeugd ook een voorbeeldfunctie.
Ik vind dat zijn collega analytici of zijn werkgever hier verder ook wel verantwoordelijkheid in hebben om hem hierin te begeleiden. Het lijkt nu net alsof iedereen (op Rutten na) hem aan zijn lot heeft over gelaten.
Er is in VI over de jaren al vaker wat over Kieft gezegd. Namenlijk dat hij prive problemen had en financieel aan de grond zat etc. En dat sommige mensen dat wisten en dat deze voor hem de baantjes op tv als analist geregeld hadden.tweaker2010 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 23:01:
[...]
Hmm, ik vind het wel typisch dat hij vaak zo lachend aan tafel zat en ondertussen diep ongelukkig was.
Wie neemt hem in zijn huidige rol nu nog serieus? Zo iemand heeft voor de jeugd ook een voorbeeldfunctie.
Ik vind dat zijn collega analytici of zijn werkgever hier verder ook wel verantwoordelijkheid in hebben om hem hierin te begeleiden. Het lijkt nu net alsof iedereen (op Rutten na) hem aan zijn lot heeft over gelaten.
Dus zijn vrienden hebben hem voor een gedeelte wel degelijk geholpen om zijn leven weer op de rails te krijgen.
Verwijderd
Die heeft ook wel wat ervaring met verslavingen.Niku schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 01:04:
Wat ik in ieder geval bijzonder vond bij DWDD is dat Prem's reactie ontzettend mooi was. Ben ik niet gewend van hem, meestal is het toch schreeuwen tot en met.
Verwijderd
Is dat zo? Dan heb ik niets gezegd. Al lijkt het mij wel een beetje stug gezien de ontwikkelingen bij bijvoorbeeld Roda JC en NEC waar veel mensen weg moeten vanwege de te verwachten mindere inkomsten in de eerste divisie.naitsoezn schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:01:
Dat hebben ze in Nld toch ook gewoon? Clubs als Willem II, NEC, Roda etc. krijgen echt wel meer geld dan clubs als Emmen, Eindhoven, Fortuna Sittard, Volendam, etc.... Alleen het totale tv-geld is zoveel minder dan in Engeland, waardoor het een (relatief) klein bedrag lijkt.... Maar ook Roda merkt pas in 2015 / 2016 wat die degradatie nu écht betekent
In geval van degradatie zal de terugloop in sponsorgeld (contracten met degradatie-clausule en minder belangstelling) en recettes (minder publiek op de tribunes) waarschijnlijk zwaarder wegen dan het mindere tv-geld. Sowieso is de verdeling in Nld volgens mij al anders dan in landen als Engeland, op basis van de prestaties in de afgelopen 10 jaar ofzo, dus niet echt te vergelijken. Nog afgezien van de fooi die de tv-gelden in Nld eigenlijk isVerwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 06:20:
[...]
Is dat zo? Dan heb ik niets gezegd. Al lijkt het mij wel een beetje stug gezien de ontwikkelingen bij bijvoorbeeld Roda JC en NEC waar veel mensen weg moeten vanwege de te verwachten mindere inkomsten in de eerste divisie.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Dat komt deels ook omdat, IMHO, zeker in het begin er veel te weinig met de zenders gedaan werd. Door de week had je er geen ruk aan. Ze hadden veel meer oude wedstrijden moeten herhalen of zelfs seizoensoverzichten van vroeger.Railgunner schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:34:
En dat laatste komt weer doordat veel mensen geen abonnement op Fox Sports Eredivisie willen nemen. Zo blijven de tv-inkomsten voor onze clubs altijd beperkt.
Geen idee hoe het nu is overigens maar zit zelf elke 2 weken in het stadion en dus kijk ik dus niet elk weekend. En de financiën staat het dus gewoon niet toe omdat het in verhouding te duur word voor mij. Hypotheek, kind, jaarkaart etc etc.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Los daarvan is het bijv. ook zo dat de uitzendrechten voor de Engelse competitie aan enorm veel landen verkocht zijn, wat meer dan een miljard per jaar oplevert. Zo schijn je in elk Aziatisch dorpje met een tv live Premier League wedstrijden te kunnen kijken.martinusz schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:04:
Is ook niet zo gek de afzetmarkt is veel kleiner!! Duitsland heeft 80 miljoen inwoners, Engeland, Spanje, Frankrijk ook beduidend meer. Voor NL zal het heel moeilijk zijn om tv gelden naar een hoger niveau te tillen, tenzij je de prijs verdubbeld
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Klopt maar nu hebben we geen van beiderik86 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:53:
Klopt, we kunnen niet én gratis voetbal willen kijken én topvoetbal van de binnenlandse competities verwachten als tv-kijkers in het buitenland wel gewoon willen betalen om te kijken
Vanavond om 18:45 speelt Oranje onder 17 de finale van het EK tegen Engeland onder 17. Overigens de tweede keer dat de ploegen dit toernooi tegen elkaar spelen, ook in de groepsfase speelden ze al tegen elkaar. Oranje onder 17 won deze groepswedstrijd met 2-0. Beide ploegen waren echter al geplaatst voor de halve finale en de Engelse ploeg liet meerdere sterkmakers aan de kant. Afgelopen februari speelden de teams ook tegen elkaar tijdens het 4-landentoernooi in Portugal , beiden in hun sterkste opstellingen en de Engelsen wonnen die wedstrijd toen met 2-0.
Ik ga in ieder geval kijken, wordt live uitgezonden op Eurosport.
Eerdere wedstrijden van Oranje onder 17 op dit toernooi:
Groepsfase:
Engeland O17 - Nederland O17 0 - 2
Malta O17 - Nederland O17 2 - 5
Nederland O17 - Turkije O17 3 - 2
Halve finale:
Nederland O17 - Schotland O17 5 - 0
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dank voor de tip (Eurosport), ik ga ook zeker ff kijken!Han schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:48:
Even wat anders...
Vanavond om 18:45 speelt Oranje onder 17 de finale van het EK tegen Engeland onder 17. Overigens de tweede keer dat de ploegen dit toernooi tegen elkaar spelen, ook in de groepsfase speelden ze al tegen elkaar. Oranje onder 17 won deze groepswedstrijd met 2-0. Beide ploegen waren echter al geplaatst voor de halve finale en de Engelse ploeg liet meerdere sterkmakers aan de kant. Afgelopen februari speelden de teams ook tegen elkaar tijdens het 4-landentoernooi in Portugal , beiden in hun sterkste opstellingen en de Engelsen wonnen die wedstrijd toen met 2-0.
Ik ga in ieder geval kijken, wordt live uitgezonden op Eurosport.
Eerdere wedstrijden van Oranje onder 17 op dit toernooi:
[...]
Om in mijn eigen straatje te blijven.. Helaas ging Beugelsdijk meer volgend jaar bij Den Haag..
http://www.vi.nl/nieuws/b...-ado-en-engelse-clubs.htm
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Heb ook Schotland en Duitsland voorbij zien komen en dat leek wel de onder 23 zulke grote gasten
Spanje was geloof ik uitgeschakeld in de kwalificatie door Malta(?), alhoewel het toernooi is op Malta dus misschien zijn ze als gastland geplaatst ... edit: door Zwitserland dus ...
Ook een beetje scheve poules: Nederland bij Engeland, Malta en Turkije en de andere poule Duitsland, Portugal, Schotland en Zwitserland waarvan Duitsland en Zwitserland uitgeschakeld
[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 21-05-2014 20:26 ]
Nog even gekeken naar de kwalificatie en Spanje was als derde geeindigd in hun poule achter Rusland en winnaar en geplaatst voor dit EK: Zwitserland.
Engeland valt op zich nog wel mee qua groot, groter, grootst met deze opstelling vergeleken met die vorige pot tegen Nederland. Nu meer kleinere, behendige middenvelders zie ik ... Duitsers en Schotten waren echt beren!
update: 2x40 minuten voorbij, geen verlenging en meteen strafschoppen. Toss verloren/Engeland toss gewonnen dus als tweede schieten en ook nog het doel waar je daarnet juist niet naartoe moest aanvallen
Kansloos

[ Voor 55% gewijzigd door apis29 op 21-05-2014 20:52 ]
De tol voor een goed seizoen?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dat is wel een enorme aderlating voor Uruguay, en jammer voor voetballiefhebbers in het algemeen.Ramzzz schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:42:
Luis Suarez onder het mes... WL kansen waarschijnlijk verkeken.
Ja, want zijn bijdragen aan het vorige WK waren echt onvergetelijk...Niku schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:03:
[...]
Dat is wel een enorme aderlating voor Uruguay, en jammer voor voetballiefhebbers in het algemeen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ga er van uit dat je de PL een beetje volgt, dan is het toch jammer, of niet?Ramzzz schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:05:
[...]
Ja, want zijn bijdragen aan het vorige WK waren echt onvergetelijk...
Die handsbal tegen Ghana was wel de ultieme winnaarsmentaliteit in ieder geval en het werkte nog ookRamzzz schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:05:
[...]
Wel sneu voor hem.
Deze tegenstanders hoef je niet zo zeer te vrezen.. het gaat eerder om te tegenstander die je daarna nog treft. Dat zal vermoedelijk wel een maatje te groot zijn..chim0 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 07:16:
Mogelijke tegenstanders Feyenoord in de derde voorronde van de Champions League: Zenit St. Petersburg, Lille, Kopenhagen, Standaard Luik, Besiktas en APOEL Nicosia.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wel vermakelijk, zorgt altijd voor spektakelRamzzz schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:05:
[...]
Twee jaar geleden ging het voor Feyenoord wel al in deze ronde mis. Stel dat Janmaat, De Vrij en BMI na het WK verkocht worden (wat vrij realistisch is), dan wordt het nog een hele kluif voor de nieuwe trainer om de 3e voorronde te overleven. En inderdaad, de laatste ronde is nog een stuk pittiger met o.a. Arsenal, Porto en Napoli als mogelijke tegenstanders.Gynnad schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:36:
Deze tegenstanders hoef je niet zo zeer te vrezen.. het gaat eerder om te tegenstander die je daarna nog treft. Dat zal vermoedelijk wel een maatje te groot zijn..
Waarschijnlijk wel. Overigens is dit goed nieuws voor Liverpool.Ramzzz schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:42:
Luis Suarez onder het mes... WL kansen waarschijnlijk verkeken.
Bij goede prestaties op het WK was hij waarschijnlijk vertrokken naar een club als Real of Barca.
Dan is het juist slecht nieuws, bij een goed WK was zijn vraagprijs omhoog geschoten. Als hij weg wil, gaat hij toch wel, dan maar beter tegen een zo'n hoog mogelijke prijs.tweaker2010 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:40:
[...]
Waarschijnlijk wel. Overigens is dit goed nieuws voor Liverpool.
Bij goede prestaties op het WK was hij waarschijnlijk vertrokken naar een club als Real of Barca.
Zijn gedrag in het veld is echt te erg voor mij... Ik ben heel blij als ik hem NIET zie op mijn scherm!!!Niku schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:07:
[...]
Ga er van uit dat je de PL een beetje volgt, dan is het toch jammer, of niet?Zelfde als met Zlatan.
http://www.telegraaf.nl/d..._in_zee_met_Huawei__.html
Huawei nieuwe sponsor Ajax...
P.O. Box schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:37:
ja want voor Suarez maakt het echt nog verschil of hij een goed WK draait....
Dit gaat alleen over het aanleggen van WiFi in de Arena, (vooralsnog) niets meer.Nuevocasa schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:02:
Ben benieuwd waar ze mee komen:
http://www.telegraaf.nl/d..._in_zee_met_Huawei__.html
Huawei nieuwe sponsor Ajax...
tweaker2010 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:40:
[...]
Waarschijnlijk wel. Overigens is dit goed nieuws voor Liverpool.

JanW schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:55:
Valt nog mee zo te lezen. De eerste wedstrijd komt waarschijnlijk te vroeg voor hem.
Zou me niets verbazen als ze uitendelijk ook de shirtsponsor worden.Railgunner schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:11:
[...]
Dit gaat alleen over het aanleggen van WiFi in de Arena, (vooralsnog) niets meer.
Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Suarez wil helemaal niet weg en Liverpool wil hem ook niet kwijt.Niku schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:42:
[...]
Dan is het juist slecht nieuws, bij een goed WK was zijn vraagprijs omhoog geschoten. Als hij weg wil, gaat hij toch wel, dan maar beter tegen een zo'n hoog mogelijke prijs.
En zelf zeg je:tweaker2010 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:27:
[...]
Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Suarez wil helemaal niet weg en Liverpool wil hem ook niet kwijt.
Het is nu maar afwachten wat de staat van zijn knie na die operatie is. Maar goed, we gaan het zien
https://www.bsports.com/s...ovic-ronaldo#.U35CJ1revJVSuarez tops the BSports Power 50 ahead of Messi, Ibrahimovic & Ronaldo
Met Strootman op #5 ... Lewandowski op #8, Ribery op plaats #11als enige Bayern Munchen speler in de top 50.
Robben niet eens bij top 15 Bundesliga
Maar idd, las dat Suarez z'n dochtertje pas had ingeschreven bij een plaatselijke school. Nu zal dat wel eerder met een inschrijf deadline te maken hebben dan dat ie een transfer helemaal uit z'n hoofd gezet heeft.
Ik vind hem met z'n werklust en drive eigenlijk wel onvervangbaar maar nu is wel het cash in moment ... al krijg je dan weer een Tottenham scenario
Martinez van Bayern naar Liverpool aan de andere kant zou ik wel een hele goede aankoop vinden.
[leek ff op buitenland topic hier]
[ Voor 73% gewijzigd door apis29 op 22-05-2014 21:03 ]
Grote selectie, makkelijk op te vangen, en zoveel missen ze daar niet aan
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Immers heeft verlengd, ik had eigenlijk verwacht dat hij naar Engeland zou vertrekken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nette deal, maar ze hebben kans dat hij na het WK nog veel meer waard zou zijn. Dus Lazio heeft nu alvast zijn slag geslagen. Ik vind het eerlijk gezegd echt zonde als de Vrij naar Lazio gaat. Hij had beter nog een jaar kunnen blijven en zich ontwikkelen. Nu gaat hij te vroeg en bovendien naar een club die niet bij hem past.Chrosser schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:36:
Ligt het aan mij of wordt er erg veel geld betaald voor de Vrij? Vind het een goede voetballer hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar 8 miljoen voor een speler met nog maar een eenjarig contract? Ik zou ondanks het bedrag dat Feyenoord kan verdienen er niet om staan te springen om naar lazio te gaan.
Iemand die al zoveel interlands op zn naam heeft en basisspeler is in Oranje op die leeftijd is gewoon geld waard. Hij is veel verder dan Fer en Wijnaldum toen die vertrokken. Hij heeft nog maar 1 jaar contract dus volgend jaar is hij gratis (al heeft hij meerdere keren aangegeven niet gratis te vertrekken), maar clubs als Lazio realiseren zich dat de kans groot is dat hij dan niet voor hun kiest. Feyenoord zal hem ook wel een transfer gunnen.Chrosser schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:36:
Ligt het aan mij of wordt er erg veel geld betaald voor de Vrij? Vind het een goede voetballer hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar 8 miljoen voor een speler met nog maar een eenjarig contract? Ik zou ondanks het bedrag dat Feyenoord kan verdienen er niet om staan te springen om naar lazio te gaan.
Het is uiteindelijk een gokje. Lazio biedt nu iets meer om hem voor het WK te pakken zodat ze besparen tov een fantastisch WK voor de Vrij, Feyenoord neemt die gok niet en ontvangt nu meer dan als hij een slecht WK draait of geblesseerd raakt. Dat vind ik een verstandige keuze, al zal ik daar ongetwijfeld anders over denken als Oranje straks wereldkampioen wordt met 0 goals tegen en De Vrij als topscoorder.
(Het is allemaal nog maar een gerucht natuurlijk).
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
+1D-e-n schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 08:57:
Ik vind Lazio niet zo'n geweldige club eigenlijk.
Wat de Vrij daar als gelovige jongen te zoeken heeft met die verrotte aanhang?
Word een saai eredivisie seizoen danVos schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:00:
Als Nederland faalt op het WK zijn alle spelers voor een prikkie op te halen.
Je moet er wat voor over hebben, het WK winnen

[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 23-05-2014 13:36 ]
Verwijderd
Schijnt dat Immers zijn contract bij Feyenoord heeft verlengd ondanks dat hij meerdere aanbiedingen op zak had van Engelse clubs. Of je daar nu vrolijk van moet worden?D-e-n schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:33:
Ik heb overigens het idee dat het helemaal niet doorgaat vanwege die termijnen. Feyenoord is gek als ze daar mee akkoord gaan.
PSN: Finally_Chris
Ik vergeet Van der Hoorn
[ Voor 35% gewijzigd door Vos op 24-05-2014 16:53 ]
Ben wel benieuwd of hij kans op speelminuten krijgt, of dat het een gevalletje A1 zoals Van de Hoorn word. Als moisander blijft wel. Maar ook bij een vertrek heeft ie Denswil nog voor zich.
Ik mag toch hopen dat viergever boven denswil staat, veel meer ervaring op dit moment.dutchgio schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 18:03:
Moisander gaat mogelijk weg, dus spelen ze daar nu goed op in en troeven PSV af, die ook achter hem aan zat.
Ben wel benieuwd of hij kans op speelminuten krijgt, of dat het een gevalletje A1 zoals Van de Hoorn word. Als moisander blijft wel. Maar ook bij een vertrek heeft ie Denswil nog voor zich.
En heel wat minder gemakzuchtig dan Denswil. Bijkomend voordeel, hij kan ook als backup dienen voor Boilesen.martinusz schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 18:25:
[...]
Ik mag toch hopen dat viergever boven denswil staat, veel meer ervaring op dit moment.
Ook is het een heel naar mannetje die samen met Maarten Martens heel laf Verbeek achter zijn rug om bij AZ heeft weggewerkt.
Inderdaad, lijkt een beetje op 2 teleurgestelde psv'ersAghanim schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 19:56:
Dat meen je toch niet serieus he, van Bruma en Rekik
Spelen ook zelden foutloos
Onzin. Teleurgesteld omdat Viergever niet komt? Kom noumartinusz schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 20:07:
[...]
Inderdaad, lijkt een beetje op 2 teleurgestelde psv'ers
Ja hoor prima speler, heb ik hier tijd terug ook al gezegd. Aanvoerder van AZ, veel wedstrijden gespeeld ook Europees!, zie hem niet veel rare dingen doen, scoort regelmatig en is lekker fel. Voor 2 miljoen dus een prima aankoop! En een linkspoot, dus altijd fijn om erbij te hebben, zeker als moisander weggaat.Niku schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 20:22:
[...]
Onzin. Teleurgesteld omdat Viergever niet komt? Kom nouOf vind jij het wel zo'n top aankoop dan?
Ff wat anders...Guidetti schijnt in Rotterdam te zijn gespot op de Lijnbaan, geruchten komen gelijk op gang
[ Voor 9% gewijzigd door Martinusz op 24-05-2014 20:30 ]
Inderdaad, het is een aankoop voor de breedte, niet een die het niveau omhoog trekt. PSV vist onder Brands al jaren uit de eredivisiemiddelmaatvijver, en ik ben blij dat daar niet nog een naam aan toegevoegd is.Aghanim schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 20:26:
Ik vind het een prima aankoop. Zeker als Moisander vertrekt en Boilesen wederom regelmatig geblesseerd is. Blind schuift naar het middenveld. Waar haal je dan een LCV die ook prima LB kan spelen, Nederlands spreekt, ervaring in Europa heeft en slechts 2 miljoen kost?
PSN: Finally_Chris
Eigenlijk dom dat ze hem op hebben gesteld. Zo verlies je een wissel.Niku schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 20:56:
Costa er nu al uit, poeh, tegenvaller voor Atletico.
Verder een onvriendelijke wedstrijd met al zeker vier verongelijkte pruillipjes van Ronaldo
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die pruillipjes zijn standaard toch?
edit: nog geen goeie wedstrijd...
[ Voor 37% gewijzigd door albino71 op 24-05-2014 21:09 ]
Tsja er gebeurt voor de rest ook weinig. Zo is er nog wat afleidingNiku schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 21:11:
Commentator mag er wel op letten dat hij er niet te veel de wedstrijd van Kuipers van maakt
Terechte gele kaart overigens.
Pfff, wat een kans van Bale
[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 24-05-2014 21:20 ]
Dit topic is gesloten.
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum