Is die nu?tweaker2010 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:53:
Kijkt er nog iemand naar de EL finale? Wat een saaie pot zeg... de tribunes zitten ook half leeg

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Is die nu?tweaker2010 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:53:
Kijkt er nog iemand naar de EL finale? Wat een saaie pot zeg... de tribunes zitten ook half leeg
Wist ik ook niet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik was ook verbaasd toen ik hoorde dat de EL finale niet op de EL avond was. Maar het is niet zo dat je iets gemist hebt
[ Voor 10% gewijzigd door andries.t.net op 14-05-2014 21:57 ]
Oké, even inschakelen dan.PWM schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:57:
Anders heb je inderdaad even gewoon een derde van het stadion niet bezet. Wat een afgang, voor zowel de UEFA als Turijn.
Weet niet precies hoeveel er in kunnen, maar de Amsterdam ArenA zat vorig jaar wel gewoon vol voor de EL finale. Bizar dat het nu niet is..Vlassie1980 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:07:
Wedstrijd wordt nu wat leuker, toch jammer dat een relatief klein stadion als dit niet eens vol zit. Toch een beetje een lelijk eendje die Europa League.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
40k ongeveer. Denk dat de Lokale Italianen niet echt geïnteresseerd zijn er de pest in hebben dat Juve daar nu niet speelt.Gynnad schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:17:
[...]
Weet niet precies hoeveel er in kunnen, maar de Amsterdam ArenA zat vorig jaar wel gewoon vol voor de EL finale. Bizar dat het nu niet is..
Vorig jaar zat de Arena volgens mij ook niet vol hoor.Gynnad schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:17:
[...]
Weet niet precies hoeveel er in kunnen, maar de Amsterdam ArenA zat vorig jaar wel gewoon vol voor de EL finale. Bizar dat het nu niet is..
46.000, maar dat komt doordat de capaciteit gereduceerd is tijdens finales, ik zag toen geen lege plekken in ieder geval.FiXeR.nl schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:20:
[...]
Vorig jaar zat de Arena volgens mij ook niet vol hoor.
Die zit nooit vol.
[ Voor 10% gewijzigd door Vlassie1980 op 14-05-2014 22:25 ]
[ Voor 42% gewijzigd door Vlassie1980 op 14-05-2014 22:32 ]
Nee, gewoon heel slecht leesbaartweaker2010 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:46:
Wat een plakkaten hebben die spelers van Sevilla trouwens op de voorkant van hun shirt. Verboden reclame?
Iberisch gehak, gebeuk en vooral theater.PCSO schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:56:
Het wordt zo wel een hele onvriendelijke wedstrijd.
Het ene team kan niet winnen hétweaker2010 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:07:
Van mij mogen ze heel die EL wel afschaffen. Dit lijkt helemaal nergens op, beide teams willen niet winnen.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Genoeg kansen? Heb jij uitgespeelde kansen gezien dan? Meer als een schot op het zijnet kom ik niet.gambieter schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:18:
Valt toch wel mee? Vrij open spel en genoeg kansen, alleen geen doelpunten.
1 op 1 van Bacca, al die op het laatst geblokte schoten.tweaker2010 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:22:
[...]
Genoeg kansen? Heb jij uitgespeelde kansen gezien dan? Meer als een schot op het zijnet kom ik niet.
Het was niet meer dan de bal verspelen uit pure onmacht of gebrek aan motivatie. Wat een trieste pot
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 20% gewijzigd door Vlassie1980 op 14-05-2014 23:28 ]
Rara waar kijken ze naar... Verder staan ze stil dus leidt niet echt af.tweaker2010 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:28:
Wat doen die lijnrechters daar nog naast het doel? Lekker afleidend voor de strafschoppennemer...
[ Voor 80% gewijzigd door Vos op 14-05-2014 23:30 ]
[ Voor 18% gewijzigd door two op 14-05-2014 23:29 ]
Signature
[ Voor 58% gewijzigd door PCSO op 14-05-2014 23:32 ]
Je hoort zo ook niet te winnen hoor. Als je ze zó slecht inschiet!PCSO schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:30:
Benfica daar ga je. 2 x mis.
Signature
[ Voor 3% gewijzigd door Niku op 14-05-2014 23:31 ]
De fans wel, maar de nemers van de strafschop niet.tweaker2010 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:30:
Haha, wat een pauper. Dan verdien je het ook niet!
Signature
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 14-05-2014 23:33 ]
Signature
En ja, dat valt wel te trainen...Niku schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:32:
Zo hoort het, aanlopen en scoren. Het is ze gegund.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Inderdaad, redelijk kansloos... net alsof hij in een loop blijft hangen
Volgens mij werd er gezegd dat er een Spanjaard in het goal van Benfica stond.andries.t.net schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:33:
Is het niveau van doelmannen in Portugal zo laag dat je zulke aanlopen kunt nemen?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Nog geen reden om die pingels zo beroerd slecht te nemen...OPSLAGHOND schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:36:
[...]
Volgens mij werd er gezegd dat er een Spanjaard in het goal van Benfica stond.
Ik bedoelde: zijn de doelmannen in de Portugese competitie zo slecht dat de Benfica spelers gewend zijn zo een penalty te kunnen nemen en dan nog scoren ook?OPSLAGHOND schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:36:
[...]
Volgens mij werd er gezegd dat er een Spanjaard in het goal van Benfica stond.
Houdoe
[ Voor 35% gewijzigd door Martinusz op 15-05-2014 10:15 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat zie je wel vaker onbestraft. Ik heb het een paar weken terug ook al aangegeven bij de Wigan-Arsenal penalties in de FA-cup, waar hetzelfde gebeurde met twee gemiste pingels van Wigan. Scheidsrechters kijken hier tegenwoordig veel te weinig naar, of beter gezegd, durven niet in te grijpen.Vos schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:20:
Heb het terug gekeken, Beto komt al > 1 meter uit zijn doel voordat de bal geraakt is. Ik was niet echt op de hoogte van die regel, wel een fail dan hoor!
Nee, door de stompzinnig trage aanloop van die Benfica-spelers was dat wel goed te zien, hij stond al ruim voor de lijn toen de bal werd geraakt. De Britse verslaggevers van ITV gaven het gelijk al aan.martinusz schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:12:
edit: je mag als keeper toch wel naar voren komen zodra de bal geraakt is door de strafschopnemer?
Dan is even de vraag of Beto zo snel is, of dat hij al van de lijn af was voordat de bal verplaatste.
[ Voor 35% gewijzigd door gambieter op 15-05-2014 10:39 ]
Misschien heeft de scheidsrechter ook wel zo besloten, jij een foute aanloop, dan de keeper een foute voorsprongProsac2010 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:03:
De aanloop moet volgens de regels ook in een vloeiende lijn genomen worden, dat zie ik ook zelden meer tegenwoordig, dus wat dat betreft mag een keeper dan ook wel van de lijn komen vind ik.
Witte schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:58:
Oei oei, als dat maar goedkomt
http://nos.nl/artikel/647...aulo-niet-op-tijd-af.html
Gelukkig is er ook een watertekort in de stad
Vlgns mij wordt alleen het laatste stuk als de aanloop gezien als hij daarvoor tenminste steeds echt stopt.Prosac2010 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:03:
De aanloop moet volgens de regels ook in een vloeiende lijn genomen worden, dat zie ik ook zelden meer tegenwoordig, dus wat dat betreft mag een keeper dan ook wel van de lijn komen vind ik.
[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 15-05-2014 21:15 ]
Dat zal de reden ook wel geweest zijn denk ik. Die keeper had duidelijk geen zin om te wachten op zo'n trage aanloop (het leek Dudek wel tegen Milan). Wat dat betreft hadden ze gewoon vol overtuiging in de kruising moeten schieten net als Sevilla deed. Benfica heeft terecht verloren, wat een angsthazenProsac2010 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:03:
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2014 16:22 ]
Verwijderd
Had er het elders met iemand ook reeds over hoe ondoorgrondelijk van Gaal soms kan zijn. Daar inzake het wel er bij houden van Gini en het weg laten gaan van Klaassen. Terwijl Wijnaldum toch maar heel weinig heeft gespeeld afgelopen seizoen in tegenstelling tot Klaassen.Niku schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:59:
Grappige vent die Van Gaal. Maakt hij Vilhena, Rekik, Promes en Boetius blij met een plek in de voorselectie, stuurt hij ze twee dagen later doodleuk naar jong oranje
Depay en Van Persie vormen het aanvalsduo zaterdag overigens.
Want? Ik zou juist rustig aan met hem doen, voordat je het weet ligt ie weer in de lappenmand.Robin van Persie en Memphis Depay beginnen zaterdagavond met het Nederlands elftal aan de oefenwedstrijd tegen Ecuador. Als het aan bondscoach Louis van Gaal ligt, dan speelt zijn aanvoerder de hele wedstrijd in de Arena.
'Robin moet nu minuten maken', zei Van Gaal over de spits die is hersteld van een knieblessure.
Met die instelling kan je hem beter thuis laten.. Ik ben het wel eens, lekker laten voetballen en er af halen als het grimmig zou worden.tweaker2010 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:33:
[...]
Want? Ik zou juist rustig aan met hem doen, voordat je het weet ligt ie weer in de lappenmand.
En Huntelaar moet zeker geen spelminuten maken in oranje? Lijkt me een ideale tegenstander voor hem.
[ Voor 11% gewijzigd door tweaker2010 op 15-05-2014 16:44 ]
Valt toch wel mee?tweaker2010 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:39:
PS: de laatste interland van Huntelaar is van 14 augustus 2013, bizar dit...
Ik denk Dordrecht en RKC.Untouchablezz20 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:24:
Wie gaat er promoveren denken jullie?
Denk Dordt maar ik hoop Sparta. RKC zal ook wel weer promoveren.Untouchablezz20 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:24:
Wie gaat er promoveren denken jullie?
[ Voor 34% gewijzigd door Untouchablezz20 op 15-05-2014 20:22 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Krukar op 15-05-2014 20:39 ]
FiXeR.nl schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:08:
Ik zou het niet zo erg vinden als penalty's op de schop gaan. Shootouts bijvoorbeeld.
[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 15-05-2014 22:04 ]
[ Voor 28% gewijzigd door apis29 op 15-05-2014 22:10 ]
Ik vind die voetbalshootouts goed meevallenapis29 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 21:47:
[...]
Ik leef voor de penaltyreeks! Bij wijze van dan
. Heb je wel eens een shootout gezien in het voetbal, echt dramatisch (bij veldhockey niet veel anders trouwens i.t.t. bij het ijshockey) maar mischien heeft het wat tijd nodig tot de generatie die ermee opgegroeid is. MLS is er in ieder geval weer vanaf gestapt; misschien lag het gewoon aan het niveau van de spelers dat ik het alleen maar als dramatische kwaliteit herinner
en dan valt die hieronder nog heel erg mee. Kan me best voorstellen dat het met een Messi, Ronaldo, Ronaldinho achter de bal een stukje leuker wordt
.
[video]
Bij ijshockey levert het wel vaak magistrale trickshots op:
(scheelt me weer zoeken, m'n favo toevallig op #1 hier, gast van tegen de 2 meter lang, maar #4 mocht er ook wel wezen, een soort Panenka. Hier de #1 in een eigen langere clip http://youtu.be/8PJjLHXw4fI , niet per se de beste allertijden maar alles in beschouwing nemend ...)
[video]
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Mogen wij even overgeven?Blatter noemt keuze voor Qatar als WK-organisator een 'fout'
Sepp Blatter betreurt de keuze voor Qatar als organisator van het WK voetbal in 2022.
Blatter noemt keuze voor Qatar als WK-organisator een 'fout'
Foto: Hollandse Hoogte
"Het was een fout, maar er worden veel fouten gemaakt in het leven", zegt de FIFA-voorzitter tegen de Zwitserse omroep RTS.
De Zwitser wijt de keuze voor Qatar in december 2010 aan politieke druk uit met name Frankrijk.
De toenmalige Franse president Nicolas Sarkozy had de emir van Qatar tegelijkertijd met UEFA-voorzitter Michel Platini uitgenodigd.
"Je kunt je niet voorstellen dat de Zwitserse president dat zou doen", verklaarde Blatter, die zelf in de beslissende stemronde niet op Qatar stemde.
In opspraak
De organisatie in Qatar is in opspraak geraakt door de slechte behandeling van de bouwers van de stadions. Honderden arbeiders zijn al om het leven gekomen, zo bleek uit onderzoek van de Engelse krant The Guardian.
De hoge temperaturen in Qatar zijn al langere tijd een kwestie. De FIFA beslist vermoedelijk eind dit jaar of begin volgend jaar of het toernooi wordt verplaatst naar de winter.
"De kans is groot dat er in de winter wordt gespeeld", aldus Blatter.
Groningen
Blom was niet heel erg best, die gele kaart voor De Leeuw sloeg echt als een tang op een varken. Had ook zeker meer mogen optreden tegen het etterende gedrag van beide kanten. Subjectief als ik ben denk ik dan direct aan Ortiz die geen mogelijkheid onbenut liet de bal weg te trappen, mee te nemen.. of counters van Groningen die door shirtje trekken e.d. eruit gehaald werden.Harribo schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:31:
Blom is lekker aan het fluiten zeg.... Alles voor Az.. Kostic en ook anderen zijn meerdere keren onderuit gemaaid maar Blom wuift het gewoon weg
Ja ik ben een Groningen supporter maar dan nog..
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Zou leuk zijn als de andere nederlandse ploegen ook eens gaan presteren in EuropaRailgunner schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:23:
Ik hoop dat AZ de winst pakt in de 2e wedstrijd, zij zullen naar verwachting meer punten voor NL pakken dan een Europees onervaren ploeg als Groningen en we kunnen elk punt goed gebruiken.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik kan alleen maar zeggen: Dream on....Bospa01 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:12:
[...]
Zou leuk zijn als de andere nederlandse ploegen ook eens gaan presteren in Europa
Zolang de Turkse clubs slecht blijven omgaan met dat geld zal dat niet gebeuren.Vlassie1980 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:33:
[...]
Ik kan alleen maar zeggen: Dream on....
Tenzij er iets gaat veranderen met het financiele mega-verchil tussen buitenlandse ploegen en Nederlandse ploegen.
Ajax staat als enige net in de top 30 van rijkste voetbalclubs. Dat zegt alles, en we worden door landen als Turkije en Portugal voorbij gestreeft. Let maar op: Turkse ploegen gaan in de toekomst ook een rol van betekenis spelen. Want die kunnen gewoon veel hogere salarissen betalen als Eredivisie ploegen.
Daar gaan alleen spelers naar toe van 30 jaar en ouder waarvan de carrière afloopt om nog even te cashen, maar qua niveau is het drie keer niks. Galatasaray werd helemaal opgerold door Real Madrid.Vlassie1980 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:33:
[...]
Turkse ploegen gaan in de toekomst ook een rol van betekenis spelen. Want die kunnen gewoon veel hogere salarissen betalen als Eredivisie ploegen.
Met andere woorden zegt hij gewoon dat hij niet het gevoel heeft dat hij tegen Cillessen kan opboksen, maar wel tegen Zoet?Niets lijkt een overgang van Remko Pasveer naar PSV in de weg te staan. De doelman van Heracles Almelo is naar eigen zeggen bijna rond met de club uit Eindhoven.
"We zetten de puntjes op de i", zegt de goalie enthousiast tegenover TC/Tubantia. "De bedoeling is dat ik in Eindhoven de strijd aan ga met Jeroen Zoet. Garanties heb je nooit. Ja, behalve als je de kwaliteiten van Van der Sar hebt. Maar die status heb ik niet."
Pasveer laat verder weten dat ook Ajax hengelde naar zijn diensten. In Amsterdam zou hij echter tweede keus zijn achter Jasper Cillessen. "Dat wilde ik niet", reageert de sluitpost. "Ik ben iemand die graag het gevecht wil voeren. Dan kan het alsnog zo zijn dat je op de bank terechtkomt, maar heb je er wel alles aan gedaan. Ik denk dat ik nu te goed ben om bij voorbaat genoegen te nemen met een reserverol."
"Ik heb behoefte aan een topsportcultuur, met jongens die er ook alles voor willen doen", vervolgt Pasveer, die toe is aan een nieuwe stap, in de regionale krant. "Dat heb ik bij Heracles wel eens gemist. Ik ga er elke dag voor, elke minuut, let op mijn voeding en neem genoeg rust. Dat probeer ik over te brengen op de jonge jongens, maar die pikken dat niet allemaal op. Als je het dan op het veld wel laat zien, is het voor mij geen probleem, maar dat was niet zo."
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat lijkt me selectief lezen. Volgens mij kun je hier uit opmaken dat men bij Ajax hem duidelijk heeft gemaakt dat hij reservekeeper zal zijn, waar men bij PSV hem het gevoel heeft gegeven dat er daadwerkelijk een kans is dat hij en Zoet het gewoon uit mogen maken wie er eerste keeper is. Of dat daadwerkelijk het geval gaat zijn is nog maar de vraag, uiteraard.Gynnad schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 12:35:
[...]
Met andere woorden zegt hij gewoon dat hij niet het gevoel heeft dat hij tegen Cillessen kan opboksen, maar wel tegen Zoet?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq