[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 213 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.593 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

albino71 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:57:
Tuurlijk, het is ook slechts om aan te geven dat in het afgelopen jaar, de Feyenoord verdediging er meer door heeft gelaten dan die van Ajax
Ik vind de Feyenoord verdediging ook niet zo super hoor. Maar, een verdediging is slechts een laatste lijn op het veld. Als jij een sterk middenveld hebt vangen die al veel af. Als je voorhoede de bal vast kan houden, komen er minder ballen achterin. Etc.

Bij Feyenoord heb je ook nog het fenomeen, meer dan bij andere clubs in de ED, dat de backs mee opstomen naar voren (wat we nu bij NL ook lijken te gaan doen). Dan staat er dus relatief vaak iemand uit positie.

Satistieken in het voetbal werken gewoon vaak niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:24
Als je niet in grote wedstrijden speelt kan je je uberhaupt niet bewezen hebben. Dus waarom zou je dat dan wel willen?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:56
tweaker2010 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 23:52:
... Verhaeg is niet WK waardig, wat een bizarre keuzes inderdaad.
Hoezo niet WK-waardig? Hij is aanvoerder van de nr. 8 van de Bundesliga en heeft enorm veel ervaring. Dat lijkt me een goede toevoeging op de groep rookies die amper 30 wedstrijden in de Eredivisie hebben gespeeld.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:20

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

martinusz schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:14:
[...]
Pieters snap ik ook niet, ik kan daar geen verklaring voor bedenken, die jongen heeft gewoon een goed jaar gevoetbald in de PL.
Heitinga had op zich gekund, maar er is op zich geen plek meer voor leuk om erbij mee te nemen, dus dat hij alsnog niet wordt geselecteerd kan ik wel begrijpen. De jeugd moet het ook een keer overnemen natuurlijk.
Douglas geen idee, maar ik denk dat hij nooit meer Oranje waardig zal worden.
Van Dijk is lastig, ik begrijp niet waarom hij uberhaupt geen kans heeft gehad. Die jongen heeft 35 wedstrijden gevoetbald met 5 doelpunten en was in de race voor beste speler van de competitie. Ondanks dat het maar Schotland is, is dat toch ook wel weer goed. Heb het idee dat hij ook geen kans heeft gehad nu, wat niet helemaal fair is.
Pieters heeft idd alles zo'n beetje gespeeld bij Stoke. Het niveau is de PL is toch wel een stuk hoger dan in de eredivisie en hij heeft al wat ervaring in oranje. Van Dijk is opbouwend niet sterk dus kansloos bij van Gaal. Heitinga heeft flink wat wedstrijden gepakt in de 2e seizoenshelft bij Fulham, dus dat kan de reden ook niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Rooke schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:51:
Als je niet in grote wedstrijden speelt kan je je uberhaupt niet bewezen hebben. Dus waarom zou je dat dan wel willen?
Omdat hij zich dan kan bewijzen? :?
Mochten Vlaar en Janmaat vlakbij hem staan is het wel een redelijk goed op elkaar ingespeelde verdediging dat is misschien handig.

Maar als je ervaring op topniveau en betrouwbaar wil hebben dan moeten we wachten tot EK 2016 denk ik dan kunnen Veltman en de Vrij wss naast elkaar staan. ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Railgunner schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:52:
Hoezo niet WK-waardig? Hij is aanvoerder van de nr. 8 van de Bundesliga en heeft enorm veel ervaring. Dat lijkt me een goede toevoeging op de groep rookies die amper 30 wedstrijden in de Eredivisie hebben gespeeld.
Precies... Paul Verhaegh speelt al drie seizoenen in de Bundesliga. Tijdens zijn debuut in Oranje speelde hij een sterke pot, waarbij Cristiano Ronaldo zijn directe tegenstander was. Het is een solide back die prima kan opkomen. De enige tegens die hij heeft is dat mensen hem niet kennen, onbekend maakt onbemind. De alternatieven spelen allemaal in mindere competities en de eerste keuze is geblesseerd. Dus de keuze voor Verhaegh is te begrijpen... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 12:21
Rooke schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:48:
Veltman heeft in tegenstelling tot de Vrij(geen fan)wél ervaring op Europees niveau en durft over het algemeen meer te voetballen tegen spelers van een behoorlijk kaliber. Ik zou hem altijd verkiezen boven iemand die enkel eredivisie speelt.
Voor de duidelijkheid, als het puur gaat om de statistiek:

Veltman:
Eredivisie: 32 wedstrijden
Internationaal: 4 wedstrijden
Oranje: 1 wedstrijden
Jong Oranje: 8 wedstrijden

De Vrij:
Eredivisie: 135 wedstrijden
Internationaal: 7 wedstrijden
Oranje: 9 wedstrijden
Jong-Oranje: 12 wedstrijden

En dan is Veltman ouder. Wie heeft er dan meer ervaring? De Vrij zat al bij Oranje terwijl Veltman nog in de Eerstedivisie speelde. De Vrij heeft niet alleen veel meer internationale ervaring, maar de wedstrijden waar Veltman wel ervaring opdeed waren ook verre van goed. Zowel in zn enige interland als in de helft van zn Europese wedstrijden ging hij beslissend in de fout, terwijl de Vrij er niks aan kon doen dat Feyenoord werd uitgeschakeld (kwestie van niet scoren) en bij Oranje al behoorlijk wat prima tegenstanders heeft verslagen.

Ik ben het niet met je eens dat je naar de statistieken moet kijken, maar als je dat wel doet is De Vrij duidelijk in het voordeel. Als je puur voetballend bekijkt is de Vrij ook gewoon verder en bovendien de laatste wedstrijden veel beter in vorm plus dat Veltman dit seizoen nog regelmatig Veltmannetjes maakte, dat overkomt de Vrij ook veel minder.

[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 14-05-2014 10:07 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Han schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:03:
[...]
Precies... Paul Verhaegh speelt al drie seizoenen in de Bundesliga. Tijdens zijn debuut in Oranje speelde hij een sterke pot, waarbij Cristiano Ronaldo zijn directe tegenstander was. Het is een solide back die prima kan opkomen. De enige tegens die hij heeft is dat mensen hem niet kennen, onbekend maakt onbemind. De alternatieven spelen allemaal in mindere competities en de eerste keuze is geblesseerd. Dus de keuze voor Verhaegh is te begrijpen... :)
Verhaegh is al 30, als hij echt zo goed was dan zou hij na 4 seizoenen niet meer bij Augsburg spelen hoor.
Het is gewoon een matige speler met als enige voordeel zijn ervaring. Maar goed, dan kun je net zo goed Heitinga meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 22:12
ph4ge schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:04:
[...]

Voor de duidelijkheid, als het puur gaat om de statistiek:

Veltman:
Eredivisie: 32 wedstrijden
Internationaal: 4 wedstrijden
Oranje: 1 wedstrijden
Jong Oranje: 8 wedstrijden

De Vrij:
Eredivisie: 135 wedstrijden
Internationaal: 7 wedstrijden
Oranje: 9 wedstrijden
Jong-Oranje: 12 wedstrijden

En dan is Veltman ouder. Wie heeft er dan meer ervaring? De Vrij zat al bij Oranje terwijl Veltman nog in de Eerstedivisie speelde.

Ik ben het niet met je eens dat je naar de statistieken moet kijken, maar als je dat wel doet is De Vrij duidelijk in het voordeel. Als je puur voetballend bekijkt is de Vrij ook gewoon verder en bovendien de laatste wedstrijden veel beter in vorm plus dat Veltman dit seizoen nog regelmatig Veltmannetjes maakte, dat overkomt de Vrij ook veel minder.
Ouder is overdreven, zelfde bouwjaar ;)

Maar voor de rest helemaal eens, qua uitstraling zijn het allebei ook watjes, dus ook daar kun je voor Veltman geen lans breken tegen de Vrij. Veltman mag gewoon blij zijn als hij als reserve voor de Vrij mee mag, niks mis mee. Later spelen ze waarschijnlijk naast elkaar als Vlaar ouder wordt.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:46
Ik heb 2 keer de selectie doorgelezen, geen Pieters begrijp ik? 36 wedstrijden in de BPL dit seizoen, en gewoon goed spelen ook. Onbegrijpelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
tweaker2010 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:07:
Verhaegh is al 30, als hij echt zo goed was dan zou hij na 4 seizoenen niet meer bij Augsburg spelen hoor.
Het is gewoon een matige speler met als enige voordeel zijn ervaring. Maar goed, dan kun je net zo goed Heitinga meenemen.
Heitinga is geen rechtsback, zeker niet het type zoals we met het 5-3-2 voor ogen hebben.

Van Rhijn is het enige alternatief voor Verhaege, maar die heeft ook verre van een sterk seizoen gespeeld en was op het einde helemaal uit vorm. Overigens heeft de Vrij ook heel wat rechtsback gespeeld in de jeugd en aan het begin bij Feyenoord, dus dat is ook nog een noodoplossing. Maar goed, tenzij er iets met Janmaat gebeurt is dit sowieso een non-discussie en zal de beste man of zijn alternatief geen minuut maken op het WK.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Laten we dan jouw argument voor Pieters eens hergebruiken voor Verhaegh:
Pieters Verhaegh heeft idd alles zo'n beetje gespeeld bij Stoke Augsburg. Het niveau in de PL Bundesliga is toch wel een stuk hoger dan in de eredivisie en hij heeft al wat ervaring in oranje.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-10 12:57
Krukar schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:10:
[...]

Edit: 4 juni 2014 komt het concept programma vanuit de KNVB.

[...]
Thanks!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 22:44
Augsburg is 8e geworden, terwijl Heitinga keihard gedegradeerd is met Fulham en hij pre-winterstop niet aan de bak kwam bij Everton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 12:43

Niku

Alagaesii

Kaap schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:10:
Ik heb 2 keer de selectie doorgelezen, geen Pieters begrijp ik? 36 wedstrijden in de BPL dit seizoen, en gewoon goed spelen ook. Onbegrijpelijk 8)7
Echt ongelofelijk.

Overigens kan ik nu wel leven met de keuze voor Verhaegh, daar VdW zichzelf heeft afgemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:22

Vos

AFCA

[...]

Knap, zo oordelen over een speler die je nooit ziet spelen. Heitinga is sowieso geen optie voor de rechtsback positie in een 5-3-2 systeem.

Pieters snap ik ook niet. En dan zit een Van Aanholt er nog wel bij :X .

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 14-05-2014 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Railgunner schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:12:
[...]
Laten we dan jouw argument voor Pieters eens hergebruiken voor Verhaegh:
[...]
Verhaegh heeft (1!) interland voor oranje gespeeld. Op Verhaegh zijn positie zijn er betere spelers, dat bedoelde ik ermee. Pieters is 1 van de beste (zo niet de beste) voor LB en hij zit er niet eens bij...
Prosac2010 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:26:
Augsburg is 8e geworden, terwijl Heitinga keihard gedegradeerd is met Fulham en hij pre-winterstop niet aan de bak kwam bij Everton.
In een elftal wat lekker draait is het makkelijk(er) presteren, dat weet iedereen. Ben benieuwd of Verhaegh Fulham in de PL had gehouden, denk het niet... Die 4 jaar dat Heitinga bij Everton basisspeler was is iedereen al weer vergeten. Dat Jol het niet meer in hem zag zitten kan Heitinga zelf niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Jij zou dus Heitinga meenemen als rechtsback ipv Verhaegh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V Aanholt en Buttner zijn de beste LB's die we hebben. Vooral aanvallend zijn beide erg goed (blijven lopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:39:

[...]

In een elftal wat lekker draait is het makkelijk(er) presteren, dat weet iedereen. Ben benieuwd of Verhaegh Fulham in de PL had gehouden, denk het niet... Die 4 jaar dat Heitinga bij Everton basisspeler was is iedereen al weer vergeten. Dat Jol het niet meer in hem zag zitten kan Heitinga zelf niets aan doen.
Ja doh, het gaat om nu.
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:42:
V Aanholt en Buttner zijn de beste LB's die we hebben. Vooral aanvallend zijn beide erg goed (blijven lopen).
Jij ziet alle wedstrijden van Buttner in het 2e van ManU?

[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 14-05-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Rechtsback is normaal gesproken vd Wiel/ Janmaat
Nu er 1 niet bij is kun je verder kijken naar bijvoorbeeld van Rhijn, maar die voetbalt belabberd op het moment. Noem dan nog maar eens een goede andere rechtsback op dit moment?

Verhaegh als reserve is prima mee te leven denk ik, als iedereen fit zou zijn, zou ook hij gewoon afvallen, maar we moeten helaas roeien met de riemen die we nu hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 17:01
van Rhijn was juist weer een beetje in vorm aant komen. Maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Railgunner schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:41:
Jij zou dus Heitinga meenemen als rechtsback ipv Verhaegh?
Nee, Heitinga voor de ervaring achterin. Daar gaat het mij om. Verhaegh is wel oud, maar heeft amper ervaring in oranje. 1 wedstrijdje tegen Portugal, wat zegt dat nu? Daar tegenover staat Heitinga met een vracht aan ervaring (87 interlands dacht ik) en een Pieters heeft ook al 17 interlands. Als RB zou ik Janmaat en van Rhijn meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Vos Buttner speelde laatste weken gewoon in het eerste en ja ik volg hem wel ja. Speelt erg degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
HamburgerHenk schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:49:
van Rhijn was juist weer een beetje in vorm aant komen. Maar helaas
Dat valt toch wel mee? De laatste 3 wedstrijden van Ajax (Heracles, PEC en NEC) waren ook gewoon niet best van hem, geen basis om hem weer eens te selecteren in ieder geval.

Natuurlijk moeten wij Nederlanders altijd iets te zeuren en te discussiëren hebben. Maar zolang dat gaat over de reserve rechtsback is Van Gaal goed bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Van Rhijn, kom op zeg. Die speelt het hele seizoen al zeer matig.
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:50:
@Vos Buttner speelde laatste weken gewoon in het eerste en ja ik volg hem wel ja. Speelt erg degelijk.
Zijn minuten in de laatste wedstrijden van Utd:

Southampton - Evra
Hull - Buttner
Sunderland - Evra
Norwich - Evra
Everton - Buttner
Bayern - Evra
Newcastle - Evra (Buttner half uurtje)
Bayern - Buttner (70m)

In totaal 497 minuten in de competitie dit seizoen. Imo te weinig.

[ Voor 79% gewijzigd door Vos op 14-05-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Van Rhijn speelt alleen maar ballen terug op Cillissen, het enige goede was zijn doelpunt tegen Zwolle, maar voor de rest speelt hij nu ondermaats. Als je met aanvallende backs wilt spelen, moet je er wel meenemen die in vorm zijn en niet alleen balletje terug op de keeper spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ph4ge schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:53:
[...]
Dat valt toch wel mee? De laatste 3 wedstrijden van Ajax (Heracles, PEC en NEC) waren ook gewoon niet best van hem, geen basis om hem weer eens te selecteren in ieder geval.

Natuurlijk moeten wij Nederlanders altijd iets te zeuren en te discussiëren hebben. Maar zolang dat gaat over de reserve rechtsback is Van Gaal goed bezig.
Noem me 1 speler van Ajax die de laatste 3 wedstrijden wel goed speelde dan. ;)

Overigens ben ik daarom wel heel erg blij dat Vermeer er niet bij zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:02
't is toch juist eerlijk zo? De ajax-verdediging pakt de landstitel, de Feyenoord-verdediging straks de wereldtitel, iedereen blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
alleen gaat de Feyenoord-verdediging de wereldtitel niet pakken. :+
en of dat nou met eerlijkheid te maken heeft... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:12

Quad

Doof

BAM! NEC kan geld van Boekhoorn vergeten, hij heeft laten weten dat hij het huidige bestuur een compleet wanbeleid vindt voeren en besluit dus om de geldkraan volledig dicht te draaien.

Aii aii NEC..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
das pech....NEC weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-10 20:47

kevin33

Welkom in Utopia.

Quad schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:40:
BAM! NEC kan geld van Boekhoorn vergeten, hij heeft laten weten dat hij het huidige bestuur een compleet wanbeleid vindt voeren en besluit dus om de geldkraan volledig dicht te draaien.

Aii aii NEC..
Het kan natuurlijk ook een teken zijn voor het huidige bestuur om op te stappen.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:28

Player1S

Probably out in the dark

Aii aii NEC..
Een aanzet tot revolutie/overname? Komt beetje zelfde over als destijds bij RKC. Mandemaker wou er ook niks meer inpompen en is, IIRC, nu zo'n beetje de alleenheerser daar.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 23:22
Ik hoop niet dat Mandemakers hetzelfde met de prijs van de toegangskaarten doet als met de prijs van de keukens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het is wel een pressiemiddel dit inderdaad. Als NEC het risico aan gaat dan blijft het huidige bestuur zitten en is de club in notime weg (denk ik).
Wil NEC stappen ondernemen moet het huidige bestuur weg en moet er bezuinigd worden en weer van nul af aan weer beginnen, oa spelers verkopen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Aii aii NEC..
Hij heeft zelf die trainer en een aantal mislukte spelers binnengehaald, dus mag ook wel eens in de spiegel kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
D-e-n schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:49:
Ik hoop niet dat Mandemakers hetzelfde met de prijs van de toegangskaarten doet als met de prijs van de keukens :)
Gewoon weglopen dan krijg je alsnog 50% korting bij de deur :+

Maar volgens mij had ik het al eerder gezegd, clubs als NEC en Roda zijn niet bestand tegen een degradatie, die waren te veel afhankelijk van eredivisie niveau (groot stadion etc...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
misschien moeten ze even met ''Vichai Srivaddhanaprabha'' om de tafel gaan zitten: :+
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=214268

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

tweaker2010 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:55:
[...]

Hij heeft zelf die trainer en een aantal mislukte spelers binnengehaald, dus mag ook wel eens in de spiegel kijken.
Niet binnengehaald maar op aandringen van NEC gefinancierd. Dat is wel een verschil.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

dutchgio schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:00:
misschien moeten ze even met ''Vichai Srivaddhanaprabha'' om de tafel gaan zitten: :+
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=214268
Vichai Srivaddhanablbjlasdfja wie? :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Klinkt als een Russisch model :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:45

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

wel een mannelijke met een baard dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
tweaker2010 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:39:
[...]
Maar draait Verhaegh lekker omdat Augsburg lekker draaide of draait Augsburg lekker omdat OOK Verhaegh lekker draaide?
Je wilt toch juist mensen mee die in een bepaalde flow zitten? Zeker als het gaat om posities waar je geen uitzonderlijke talenten of toppers hebt.
In 2012/13 was Heitinga al backup geworden voor Jagielka en Distin.. afgelopen seizoen was het helemaal drama met vooral tribuneplekken. Fulham zou de "redding" worden, maar Magath (en niet Jol) had al snel gezien dat er achterin blijkbaar betere opties waren, niet dat dat zoveel hielp.

Heitinga vind ik niet dermate onomstreden of in een flow zitten dat je die mee moet nemen, zeker niet omdat je andere centrale verdedigers hebt die wel het seizoen veel hebben gespeeld. Als je dan ervaring mee wilt, neem dan Joris Matthijsen mee ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Klopt, daar heb je wel gelijk in. Alleen vrees ik dat je het met alleen spelers die in een flow zitten niet red.
Heitinga is nog maar 30 jaar, Matthijsen is al 34 en daar is het beste allang vanaf (net als Kuyt trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Je kan met types als Sneijder, Robben of van Persie nog eens een gok nemen in de hoop dat ze wat kunnen toevoegen op het WK maar het is onverantwoord om een gok te nemen met modale verdedigers puur en alleen omdat ze toevallig in het buitenland ballen. Voor die spelers geldt gewoon wat voor alle andere spelers geldt: laat zien dat je goed bent.

In die zin had van Dijk welllicht eerder een kans moeten krijgen en had Pieters zeker een kans verdiend maar dan houdt het ook wel op. Alhoewel ik zelf Emanuelson nog wel nuttig vind omdat hij op veel plekken inzetbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Hoewel ik als Groningenfan een ontzettend zwak heb voor Van Dijk en ik hem echt nog wel Oranje zie halen met zijn potentie, snap ik uitstekend dat hij niet opgeroepen is. Ik denk dat hij in Nederland meer tegenstand heeft gehad dan dit seizoen in Schotland. Hij moet zo snel mogelijk naar een grotere competitie (of terugkomen :P O+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 11:59
Prosac2010 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:06:
Hoewel ik als Groningenfan een ontzettend zwak heb voor Van Dijk en ik hem echt nog wel Oranje zie halen met zijn potentie, snap ik uitstekend dat hij niet opgeroepen is. Ik denk dat hij in Nederland meer tegenstand heeft gehad dan dit seizoen in Schotland. Hij moet zo snel mogelijk naar een grotere competitie (of terugkomen :P O+)
Eens idd, maar is het niveauverschil tussen beide competities dan echt zo groot?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
D-e-n schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:54:
Je kan met types als Sneijder, Robben of van Persie nog eens een gok nemen in de hoop dat ze wat kunnen toevoegen op het WK maar het is onverantwoord om een gok te nemen met modale verdedigers puur en alleen omdat ze toevallig in het buitenland ballen. Voor die spelers geldt gewoon wat voor alle andere spelers geldt: laat zien dat je goed bent.
Een gok nemen met Robben en Van Persie?????? Dat zijn juist de enige 2 zekerheidjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Bospa01 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:29:
Eens idd, maar is het niveauverschil tussen beide competities dan echt zo groot?
Hoeveel Schotse clubs zie jij in de Europa League spelen? Het Schotse voetbal is buiten Celtic en Rangers onbekend en presteert niet goed in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En nederland dan? Buiten ajax en AZ ook helemaal niets in Europa, dit jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 11:59
dutchgio schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:34:
En nederland dan? Buiten ajax en AZ ook helemaal niets in Europa, dit jaar ;)
En voorgaande jaren

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
rikoos schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:30:
[...]
Een gok nemen met Robben en Van Persie?????? Dat zijn juist de enige 2 zekerheidjes!
Ik bedoel dat je met dat soort spelers nog wel een gok neemt als ze weinig hebben gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
Schots voetbal stelt echt helemaal niks voor hoor, ze werken er wel aan nu met de nieuwe SPFL (vervanging van de SPL met meer lagen), voor 2013 was er sowieso alleen de SPL en daaronder de FD en verder niets.

Er werd in de SPL maar met 12 teams gespeeld en in de SPFL is dat ook zo, Celtic is de enige grote club, Rangers kon daar wat weerstand aanbieden maar die zijn in 2012 failliet gegaan.
Ga maar na, sinds 1999 zijn maar twee teams kampioen geworden in Schotland, Celtic 8 keer en Rangers 7 keer.... Daarbuiten heb je nietszeggende clubs zoals Dundee en Aberdeen (vroeger in de jaren 80 nog een goede club).

Valt totaal niet te vergelijken met de ED qua niveau deze league, Celtic heeft het hele seizoen maar 1 keer verloren en een paar keer gelijk gespeeld. 99 punten uit 38 wedstrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Zeker met het wegvallen van Rangers is de lol er daar wel van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:14
Bospa01 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:29:
[...]

Schotland gaat inderdaad nergens over. Ze spelen daar geloof ik ook drie keer tegen elkaar, omdat er zo weinig teams zijn.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3BDmPteb5RAqTUpd8NXxncOI/full.jpg
99 punten uit 38 wedstrijden, 77 doelpunten verschil en 29 punten verschil met de nummer twee. 8)7

EDIT: Crap, Krukar was me voor! :( :+

[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 14-05-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
chim0 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:49:
[...]

Schotland gaat inderdaad nergens over. Ze spelen daar geloof ik ook drie keer tegen elkaar, omdat er zo weinig teams zijn.

EDIT: Crap, Krukar was me voor! :( :P
Nog meer dan 3 keer zelfs :) Na de 3 keer zitten ze op 33 wedstrijden en wordt de hele league gesplitst in bovenste 6 en onderste zes. Die spelen respectievelijk dan allemaal een keer tegen elkaar nog in hun eigen poule :) Zo komen ze op 38 wedstrijden uit, zeer wazig systeem dat vanuit de SPL ook over is genomen in de SPFL.

[ Voor 9% gewijzigd door Krukar op 14-05-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Tja, je moet iets met zo weinig teams, anders ben je zo klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:52
Wordt echt tijd dat Rangers weer in de Premier League komt te spelen om het iets minder saai te maken. Kijk die resultaten dan, je zou er als supporter amper trots op kunnen zijn.

Rangers is wel hard op de weg terug zo te zien :+

P W D L F A GD PT
Rangers 36 33 3 0 106 18 88 102 C
Dunfermline 36 19 6 11 68 54 14 63
Stranraer 36 14 9 13 57 57 0 51
Ayr United 36 14 7 15 65 66 -1 49
Stenhousemuir 36 12 12 12 57 66 -9 48
Airdrieonians 36 12 9 15 47 57 -10 45
Forfar Athletic 36 12 7 17 55 62 -7 43
Brechin City 36 12 6 18 57 71 -14 42
East Fife 36 9 5 22 31 69 -38 32
Arbroath 36 9 4 23 52 75 -23 31

Last Updated: 03/05/14

[ Voor 58% gewijzigd door Vlassie1980 op 14-05-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Vlassie1980 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:21:
Wordt echt tijd dat Rangers weer in de Premier League komt te spelen om het iets minder saai te maken. Kijk die resultaten dan, je zou er als supporter amper trots op kunnen zijn.
Ik ben benieuwd wat voor cijfers de rangers hebben, dat zal een nog schrijnender verschil moeten zijn. Rare straf, ze hadden ze beter 3 jaar met -100 kunnen laten starten aan het seizoen. 8)7

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
De Rangers zijn net van het 3e naar het 2e niveau gepromoveerd. Ze hebben 102 punten uit 36 wedstrijden behaald, slechts 6 minder dan het maximum te behalen punten. Het doelsaldo was +88.

Bron: http://www.bbc.com/sport/football/scottish-league-one

Ah, inmiddels ben ik spuit 11.

[ Voor 6% gewijzigd door Railgunner op 14-05-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Typisch Schotland, 12 teams per competitie en dan nog 3 competities hebben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
En het zit bij de Rangers dan nog vast en zeker vol? Moet je je voorstellen dat Ajax of Feyenoord in de hoofdklasse balt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

chim0 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:36:
Typisch Schotland, 12 teams per competitie en dan nog 3 competities hebben. 8)7
Volgens mij is het net als in Engeland dat ze vanuit de 3e ook gewoon kunnen degraderen. dus, net als Engeland, hebben ze daar nog meer divisies. In principe willen ze daar in Nederland ook naar toe alleen snappen ze nog niet helemaal dat ze wat regeltjes moeten versoepelen zodat clubs uit de topklasse (in feite onze 3e divisie) willen promoveren.

In theorie moet het straks mogelijk zijn om je lokale 5e klasser te sponsoren en er mee naar de Eredivisie te gaan. Moet je wel eerst je eigen goudmijn vinden om het te bekostigen want ook in Nederland kost je dat een smak geld ;)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
L1nt schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:41:
[...]

In theorie moet het straks mogelijk zijn om je lokale 5e klasser te sponsoren en er mee naar de Eredivisie te gaan. Moet je wel eerst je eigen goudmijn vinden om het te bekostigen want ook in Nederland kost je dat een smak geld ;)
RBC doet een poging :P nog een klasse of 5 te gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Weet je wat ik nou zo mooi vind?

Dat er bij de Rangers in de derde divisie nog steeds 45.000 man zitten :P
http://www.european-football-statistics.co.uk/attn.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Wow:
BV 09 Borussia Dortmund 80.524

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vlassie1980 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:44:

Als ze dezelfde rekenmethode gebruiken als hier:

http://www.european-footb...o.uk/attn/nav/attnned.htm

Geloof ik het direct :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

martinusz schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:43:
[...]

RBC doet een poging :P nog een klasse of 5 te gaan :+
Zij hebben dan nog het geluk dat ze het oude stadion kunnen gebruiken. Bij je lokale FC moet je eerst een stadion bouwen voor je naar de Jupiler league mag. Nu hebben ze voor Achilles 29 overigens wel eindelijk de eisen wat versoepelt. Dat zou IMHO sowieso standaard moeten zijn.
IMHO moet je pas echte eisen gaan stellen aan een stadion zodra men de Eredivisie in wil. Met de kanttekening dat ze 1 jaar dispensatie krijgen.
Idem voor aantal contract spelers. Wederom versoepelt voor Achilles maar zou voor iedereen moeten gelden.

De clubs met echte ambities komen wel boven drijven en die hebben wel een stadion die aan de eisen voldoet en voldoende contractspelers.
De clubs met te laag budget kunnen juist op die contractspelers bezuinigen en met amateurs gaan werken zoals dat vroegah ook zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Vroeger hadden we een betaalde divisie extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Wat wil je daarmee zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
D-e-n schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:16:
Vroeger hadden we een betaalde divisie extra.
Topklasse en hoofdklasse is nou ook niet echt onbetaald hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

martinusz schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:22:
[...]

Topklasse en hoofdklasse is nou ook niet echt onbetaald hoor ;)
Alleen in dusdanige wijze dat het betaalbaarder is dan Jupiler League. Qua budgetten zitten sommige topklasse ploegen geloof ik zelfs nog hoger 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Tijdstraf prima, maar ik zou liever eerst zuivere speeltijd ingevoerd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Interessant. Ben benieuwd hoe dit in de praktijk uit zou pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Niku schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:44:
Interessant. Ben benieuwd hoe dit in de praktijk uit zou pakken.
Is toch niet zo moeilijk?
Je geeft iemand geel, geblesseerde speler gaat buiten de lijnen en de dader ook.
Als geblesseerde opgelapt is, kunnen ze terug het veld in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Waarom niet simpelweg gewoon bij geel 10 minuten (zuiver uiteraard) aan de kant...
(en dan evt. groen (5 min) invoeren voor pietluttigheden zoals shirtje uittrekken of doorspelen bij buitenspel)

[ Voor 40% gewijzigd door Witte op 14-05-2014 15:48 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

martinusz schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:47:
[...]

Is toch niet zo moeilijk?
Je geeft iemand geel, geblesseerde speler gaat buiten de lijnen en de dader ook.
Als geblesseerde opgelapt is, kunnen ze terug het veld in.
Het kan matennaaien tot en met opleveren, als er blessures gefaked worden om tijd te rekken bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Niku schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:48:
[...]

Het kan matennaaien tot en met opleveren, als er blessures gefaked worden om tijd te rekken bijvoorbeeld.
Huh? tijdrekken? hoe dan?
je eigen team heeft dan ook een speler minder :?
misschien dan nog een max tijd eraan koppelen, 5 minuten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

martinusz schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:49:
[...]

Als je een blessure faked om tijd te rekken en daardoor verplicht naar de kant moet, neem je dus een andere speler met je mee naar de kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

martinusz schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:49:
[...]

Door bij een actie van een sterspeler van de tegenstander die op deze manier het veld uit te krijgen?

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Wel lachen dat Rangers in de beker is uitgeschakeld dor Dundee :)
Anders hadden ze nog europa in gekund.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Tettie schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:52:
[...]

Door bij een actie van een sterspeler van de tegenstander die op deze manier het veld uit te krijgen?
Daarvoor moet die sterspeler wel eerst een overtreding maken die geel-waardig is, scheidsrechter kan op zich ook wel beoordeling of er contact is geweest en er een redelijke blessure is.
Ze zouden dan gelijk schwalbes ook met een tijdstraf moeten bestraffen, 5 minuutjes eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

martinusz schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:54:
[...]

Daarvoor moet die sterspeler wel eerst een overtreding maken die geel-waardig is, scheidsrechter kan op zich ook wel beoordeling of er contact is geweest en er een redelijke blessure is.
Ze zouden dan gelijk schwalbes ook met een tijdstraf moeten bestraffen, 5 minuutjes eruit.
Ik ben niet zo voor tijdstraffen verder. Het is geen hockey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Niku schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:55:
[...]

Gele kaarten heb je ook niks aan, zeker niet met die regel dat je geschorst wordt bij x aantal gele kaarten, waar de tegenstander op dat moment helemaal niets aan heeft maar de volgende tegenstander wel profeit van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:31

PauseBreak

derp!

Niku schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:55:
[...]

Grappig, ik vind eigenlijk de modernisering van hockey erg geslaagd. Pure speeltijd, tijdstraffen, videoscheidsrechters, geen buitenspel meer. Werkt allemaal als een tiet. Alles m.u.v. de buitenspelopheffing zou wat mij betreft in het voetbal ook welkom zijn.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
martinusz schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:46:
Wow:
BV 09 Borussia Dortmund 80.524
Ja, die hebben gemiddeld gezien het meeste aantal toeschouwers. Kunnen er 80.000 in wanneer de Gelbe Wand als staantribune is ingericht. Tijdens Europese wedstrijden en Interlands moeten ze stoeltjes plaatsen en dan is da capaciteit helaas een stuk lager.

Zou er graag nog een keer naartoe gaan, het is niet ver en de prijzen vallen ook ontzettend mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:43
martinusz schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:54:
[...]

Nou ja het wekt wel meer schwalbes in de hand, zeker als de dader iemand als Messi of Ronaldo is.... Dus of het een vooruitgang is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
PauseBreak schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:59:
[...]

Grappig, ik vind eigenlijk de modernisering van hockey erg geslaagd. Pure speeltijd, tijdstraffen, videoscheidsrechters, geen buitenspel meer. Werkt allemaal als een tiet. Alles m.u.v. de buitenspelopheffing zou wat mij betreft in het voetbal ook welkom zijn.
Ik zou bij voetbal doorwisselen ook weleens willen zien. Kan het tempo ook omhoog.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:31

PauseBreak

derp!

Sallin schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 18:06:
[...]

Ik zou bij voetbal doorwisselen ook weleens willen zien. Kan het tempo ook omhoog.
Dat zou inderdaad ook wel mooi zijn.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
[...]

Dat lijkt mij nou net niks.. vooral een voordeel voor clubs die zich kunnen veroorloven toppers gewoon op de bank te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Aii aii NEC..
Diehard fan, tot het slecht gaat. Hij heeft zelf een dikke vinger in de pap gehad, maar heeft nu geen zin om naar Fortuna te gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:44:

En dat ze dan nog, alweer, flinke financiële problemen schijnen te hebben...
At the AGM, he announced a 120-day review of every aspect of the business. This was a required initiative - the interim results to 31 December 2013 showed a £3.5m loss - but the timescale was ill-judged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 18:58:
[...]

Diehard fan, tot het slecht gaat. Hij heeft zelf een dikke vinger in de pap gehad, maar heeft nu geen zin om naar Fortuna te gaan kijken.
uhu. Van de zijlijn is nogal makkelijk en de beste stuurlui staan aan wal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ze zouden natuurlijk ook gewoon de regel af kunnen schaffen dat, als het spel stilgelegen heeft voor een (korte) behandeling, die speler verplicht naar de zijlijn moet.
Dan ook nog eens consequent geel (of rood) geven voor die gevaarlijke overtredingen en dan heb je een heel wat normalere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

[...]

Dat zou ik echt een aanslag op de sport vinden. Zoals ik al zei, het is géén hockey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 18:58:
[...]
Hij zorgt enkel dat er meer druk komt op minkukels zoals b.v. Edo Ophof.
En deze Boekhoorn is geen (diehard) NEC-fan, zijn vader was dat wel.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kijkt er nog iemand naar de EL finale? Wat een saaie pot zeg... de tribunes zitten ook half leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Haha nee maar ik zat het topic al te F5'en in de hoop dat een ander het wel deed en de boeiende zaken postte. Dat het hier zo rustig was zei mij wel genoeg. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 213 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum