[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 212 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.593 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:07
Als het in de Zomer is, zou je dat kunnen denken, ik ga ervan uit bij mijn uitspraak dat het in de Winter is. Verder, wat is er mis met voetbal in de woestijn, zolang die gasten maar geld hebben voor stadions, nou reken maar dat ze dit als erezaak voor heel Arabië beschouwen, die stadions zijn al in 2017 klaar, itt Brazilië

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Railgunner schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:01:
[...]

Omdat het voor de tv-uitzendingen veel interessanter is om de wedstrijden uit de Eredivisie over het hele weekend te spreiden.
Dat lijkt op het eerste gezicht plausibel. Maar is dat ook daadwerkelijk wel zo?

Als Fox zijnde maak je toch ook kosten met het aanbieden van erdivisie content over meerdere dagen. Gedurende die uitzendingen kun je geen andere sportfestiviteiten uitzenden, aangenomen dat ook de capaciteiten van Fox beperkt zijn.

Dan moet Fox er wel van uit gaan dat er meer mensen kijken naar eredivisie uitzendingen over meerdere dagen dan dat er mensen kijken naar eredivisie uitzendingen op dezelfde dag.

Terwijl ik denk dat menigeen ook nog wel andere dingen te doen heeft in zijn/haar leven. En dat een uitzending zoals de BBC die op zaterdag verzorgd met flitsen van de wedstrijden, zoals Langs de Lijn dat vroeger via de radio deed, het veel spannender maakt en veel meer toeschouwers trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Fox heeft meerdere eigen TV kanalen die nu vrijdagavond, zaterdagavond en zondag (op een gemiddelde speelronde) eredivies voetbal laat zien. Wat denk je zelf? Langs de Lijn bestaat nog steeds, en heeft omdat er gespreid wordt gevoetbald ook meer tijd voor andere sporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:17:
Dat lijkt op het eerste gezicht plausibel. Maar is dat ook daadwerkelijk wel zo?

Als Fox zijnde maak je toch ook kosten met het aanbieden van erdivisie content over meerdere dagen. Gedurende die uitzendingen kun je geen andere sportfestiviteiten uitzenden, aangenomen dat ook de capaciteiten van Fox beperkt zijn.

Dan moet Fox er wel van uit gaan dat er meer mensen kijken naar eredivisie uitzendingen over meerdere dagen dan dat er mensen kijken naar eredivisie uitzendingen op dezelfde dag.

Terwijl ik denk dat menigeen ook nog wel andere dingen te doen heeft in zijn/haar leven. En dat een uitzending zoals de BBC die op zaterdag verzorgd met flitsen van de wedstrijden, zoals Langs de Lijn dat vroeger via de radio deed, het veel spannender maakt en veel meer toeschouwers trekt.
Veel mensen die ik ken met zo'n abonnement kijken inderdaad meer dan alleen maar de wedstrijden van hun favoriete club. Als dan alles tegelijk zou zijn gaan die dus minder kijken. Sterker nog, voor veel mensen is het kijken van meerdere wedstrijden juist een reden om dat abonnement te nemen. Als dat niet meer kan verwacht ik opzeggingen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanuit de optiek van Fox is dat dan toch eigenlijk een beetje krom? Waarom meer kosten maken om dezelfde content over meerdere dagen te spreiden waardoor je andere content niet aan kunt bieden?

Kan het natuurlijk fout hebben hoor. Maar als ondernemer wil je toch het liefst met zo min mogelijk middelen een zo'n groot mogelijke opbrengst hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:52
Sjah schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:51:
Niks mis met Wk in Qatar, waar wou je het dan doen in M-Oosten... Israel..?
Ik viel bijna van mijn stoel....

- WK is gekocht
- Te heet in de zomer, in de winter moeten alle competities omgegooid worden
- Arbeidsimmigranten worden uitgebuit en sterven in de extreme omstandigheden
- Stadions die maar voor 3 wedstrijden worden neergeplempt
- Alcohol alleen in fanzones
- Kledingvoorschriften voor vrouwen

Nee hoor, niks mis met het WK in Qatar :')

Laat ze het lekker in Marokko doen, en dat meen ik serieus. Alleen de onderste 2 punten zijn dan nog een issue maar daar zou ik dan wel vrede mee hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Vlassie1980 op 13-05-2014 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:47
Staat ook een mooie lijst met negatieve berichten:

http://www.theguardian.com/football/world-cup-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al die supercommerciële toernooien waar zoveel geld mee gemoeid is. Kijk eens naar een gaaf toernooi waar veel minder geld mee gemoeid is, bijvoorbeeld de Feyenoord Street League: http://www.feyenoordstreetleague.nl/informatie/algemeen met buurtteams en stadions op veldjes in de buurt: http://www.feyenoordstreetleague.nl/teams/overzicht-stadions

'De Feyenoord Street League is een spannende straatvoetbalcompetitie voor kinderen tussen de 9 en 12 jaar. Iedere straat of wijk binnen de deelgemeenten Feijenoord, Charlois en IJsselmonde kan met een team meedoen en speelt zijn thuiswedstrijden op een geselecteerd veld in de eigen wijk. Dit is jullie eigen stadion! Bij uitwedstrijden ga je met jouw team op bezoek bij een team in een andere wijk. De wedstrijden worden gespeeld op zondag van 12:00 tot 13:00 uur en zijn nooit tijdens de schoolvakanties.'

Dat zouden Ajax, Twente, PSV etc eigenlijk ook gewoon moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:20
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:44:
Vanuit de optiek van Fox is dat dan toch eigenlijk een beetje krom? Waarom meer kosten maken om dezelfde content over meerdere dagen te spreiden waardoor je andere content niet aan kunt bieden?

Kan het natuurlijk fout hebben hoor. Maar als ondernemer wil je toch het liefst met zo min mogelijk middelen een zo'n groot mogelijke opbrengst hebben.
Je hebt als ondernemer ook met de klant te maken, die wil zo veel mogelijk wedstrijden live zien. Mijn vader kijkt gerust 4-5 wedstrijden op een weekend en zo zijn er veel mensen. Die zeggen op als ze enkel op zondagmiddag kunnen kijken. De hoogste kosten voor Fox zijn de rechten en die staan vast. Vervolgens een kwestie van iets meer kosten voor gespreid uitzenden maken om zo veel meer kijkers blij te maken en per saldo meer winst te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:20

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vlassie1980 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:56:
[...]
Ik viel bijna van mijn stoel....

- WK is gekocht
- Te heet in de zomer, in de winter moeten alle competities omgegooid worden
- Arbeidsimmigranten worden uitgebuit en sterven in de extreme omstandigheden
- Stadions die maar voor 3 wedstrijden worden neergeplempt
- Alcohol alleen in fanzones
- Kledingvoorschriften voor vrouwen

Nee hoor, niks mis met het WK in Qatar :')

Laat ze het lekker in Marokko doen, en dat meen ik serieus. Alleen de onderste 2 punten zijn dan nog een issue maar daar zou ik dan wel vrede mee hebben.
De rest is dan ook een issue. Arbeidsimmigranten heb je overal. Zie ook de Winterspelen in Rusland of de aanleg van een snelweg in NL met oostblokkers bijvoorbeeld. Dus wat dat betreft is er weinig verschil.

Stadions die na een toernooi leegstaan zie je in Afrika ook. De clubs zijn simpelweg te klein daarvoor.
En om nu te denken dat er in Marokko geen corruptie of hitteprobleem (38 graden) is vind ik een beetje naief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:11:
Al die supercommerciële toernooien waar zoveel geld mee gemoeid is. Kijk eens naar een gaaf toernooi waar veel minder geld mee gemoeid is, bijvoorbeeld de Feyenoord Street League: http://www.feyenoordstreetleague.nl/informatie/algemeen met buurtteams en stadions op veldjes in de buurt: http://www.feyenoordstreetleague.nl/teams/overzicht-stadions

'De Feyenoord Street League is een spannende straatvoetbalcompetitie voor kinderen tussen de 9 en 12 jaar. Iedere straat of wijk binnen de deelgemeenten Feijenoord, Charlois en IJsselmonde kan met een team meedoen en speelt zijn thuiswedstrijden op een geselecteerd veld in de eigen wijk. Dit is jullie eigen stadion! Bij uitwedstrijden ga je met jouw team op bezoek bij een team in een andere wijk. De wedstrijden worden gespeeld op zondag van 12:00 tot 13:00 uur en zijn nooit tijdens de schoolvakanties.'

Dat zouden Ajax, Twente, PSV etc eigenlijk ook gewoon moeten doen.
http://www.psvinthecommunity.nl/Projecten.htm
En dan vooral Mensfort United, Playing for Success Eindhoven en Scoren met Scholing.

En ik denk dat Ajax en Twente ook wel wat projecten hebben lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
tweaker2010 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:16:
[...]

De rest is dan ook een issue. Arbeidsimmigranten heb je overal. Zie ook de Winterspelen in Rusland of de aanleg van een snelweg in NL met oostblokkers bijvoorbeeld. Dus wat dat betreft is er weinig verschil.

Stadions die na een toernooi leegstaan zie je in Afrika ook. De clubs zijn simpelweg te klein daarvoor.
En om nu te denken dat er in Marokko geen corruptie of hitteprobleem (38 graden) is vind ik een beetje naief.
Wou net zeggen, denk je dat "haar of zijn H&M jurk, of V&D broek", niet zonder gevaar in Bangladesh wordt gemaakt?

Op 1 ander punt ga ik ook in, dat het gekocht is. Nee wat denken we dan van Frankrijk of Engeland dat een Ek/Wk krijgt, die krijgen het omdat ze zo arm zijn en zo een belabberde infrastuctuur hebben? :o

Btw>> alcohol mag toch wel in marokko?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 31-08 19:17
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Bng7aFgCEAEi6yB.jpg

Wij hebben onze namen. Nederland?

>:)

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Stelletje boeven, vooral die Kompany.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:55

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

''Wij'' hebben (vanavond pas) voorlopig alleen een voorselectie. Belachelijk, Van Gaal moet gewoon vanavond zijn definitieve 23 bekend maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
21 uur persconferentie. Zal wel raar zijn als ie het daar niet bekend gaat maken ;)
Is Benteke geblesseerd? Of nemen ze die gewoon niet mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:43

Niku

Alagaesii

Waarom 4 keepers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 31-08 19:17
Benteke is inderdaad geblesseerd (achillespees gescheurd op training), 4 keepers omdat nog niet zeker is of Casteels fit gaat geraken (zal kantje boord zijn. Als hij fit is gaat hij, anders Proto).

[ Voor 10% gewijzigd door DexterBelgium op 13-05-2014 16:47 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

DexterBelgium schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:46:
Benteke is inderdaad geblesseerd (achillespees gescheurd op training), 4 keepers omdat nog niet zeker is of Casteels fit gaat geraken (zal kantje boord zijn. Als hij fit is gaat hij, anders Proto).
Dan hoort Proto toch op de reservelijst te staan? Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, Tim Sherwood is ontslagen bij Spurs, de weg is vrij voor De Boer.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemen jullie ook een kapper mee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prd_mpm schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:20:
[...]

http://www.psvinthecommunity.nl/Projecten.htm
En dan vooral Mensfort United, Playing for Success Eindhoven en Scoren met Scholing.

En ik denk dat Ajax en Twente ook wel wat projecten hebben lopen.
Maatschappelijke projecten hebben alle BVO's op zich wel denk ik. Het ging mij meer om de opzet van zo'n Street League. Die is natuurlijk heel gaaf.

Geloof maar dat elke jongen van tussen de 9 en 12 jaar het wat leuk vindt wanneer personeel van de plaatselijke BVO op komt draven in hun zelfgekozen stadion c.q. op hun zelfgekozen veldje. Weet dat Fer, Wijnaldum, Vormer etc in het verleden allemaal hebben gescheidsrechterd tijdens die wedstrijden.

Lekker low level voetballen op buurtveldjes tegen andere buurt- of straatteams, en daarin ondersteund worden door een BVO. Gave opzet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:35:
[...]

Qué?
wijzig even je ene post ipv dubbel posten

----

De selectie van Ivoorkust is ook bekend, toch ook geen slechte ploeg met Bony, Tioté, Touré, Drogba, Gervinho en Kalou.

Doel: Boubacar Barry (Lokeren, Bel), Sylvain Gbohouo (Sewe Sport), Ali Sangare (Asec Mimosas), Sayouba Mandé (Stabæk, Noo)

Verdediging: Jean-Daniel Akpa-Akpro (Toulouse, Fra), Benjamin Angoua (Valenciennes, Fra), Serge Aurier (Toulouse, Fra), Souleymane Bamba (Trabzonspor, Tur), Arthur Boka (VfB Stuttgart, Dui), Constant Djakpa (Eintracht Frankfurt, Dui), Brice Dja Djédjé (Olympique Marseille, Fra), Kolo Touré (Liverpool, Eng), Ousmane Viera (Rizespor, Tur), Didier Zokora (Trabzonspor, Tur)

Middenveld: Mathis Bolly (Fortuna Dusseldorf, Dui), Serey Die (FC Basel, Zwi), Ismaël Diomande (Saint-Étienne, Fra), Max Gradel (Saint-Étienne, Fra), Cheick Tioté (Newcastle United, Eng), Yaya Touré (Manchester City, Eng), Didier Ya Konan (Hannover 96, Dui)

Aanval: Wilfried Bony (Swansea City, Eng), Seydou Doumbia (CSKA Moskou, Rus), Didier Drogba (Galatasaray, Tur), Gervinho (AS Roma, Ita), Salomon Kalou (Lille, Fra), Giovanni Sio (FC Basel, Zwi), Lacina Traoré (Everton, Eng)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is wel humor: http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-27396376

De Britse regering heeft de kansberekening van Betfair gebruikt die aangeeft dat Engeland mogelijk wel de poulefase overleeft (54%), maar niet de ronde daarna (11%) en daarop baseren ze de beslissing of kroegen langer open mogen blijven :+

[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 13-05-2014 19:17 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De Boer wil vast niet naar die slangenkuil. Hij wacht tot Martino zijn biezen moet pakken bij Barca ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 19:57:
[...]

Hij wacht tot Martino zijn biezen moet pakken bij Barca ;)
Martino's (waarschijnlijke) opvolger is al lang bekend, Luis Enrique.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:35:
[...]

Aan de hand van je post de foto bekeken.

LOL _/-\o_

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
tweaker2010 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:16:
[...]

http://www.nusport.nl/bal...ondertussen-in-qatar.html
Vanuit Qatar geen nieuws, deze week. O ja, naast 400 Nepalezen zijn er ook 500 Indiase stadionbouwers dood. Maar verder? Z'n gangetje.
Het is maar wat je weinig verschil noemt...

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Weet iemand of en waar de persconferentie van Van Gaal live te bekijken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Heeft die al gegeven, denk dat die de namen straks in langs de lijn bekend maakt ?? Weet niet verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Sjah schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 20:33:
Heeft die al gegeven, denk dat die de namen straks in langs de lijn bekend maakt ?? Weet niet verder...
Rephrase: Weet iemand of en waar de bekendmaking van de WK voorselectie van Van Gaal live te bekijken of te beluisteren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wesley Sneijder is door bondscoach Louis van Gaal niet op de hoogte gebracht van een eventuele selectie voor het WK en is evenmin geraadpleegd over het nieuwe systeem dat de bondscoach mogelijk met Oranje wil gaan spelen. "Blijkbaar is er iets veranderd in de hiërarchie", aldus Sneijder.
Het zal me niets verbazen als Sneijder niet mee gaat. Vd Vaart zal een stuk minder lastig doen op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Fijn dat je ook even de bron erbij zet.... Telegraaf meldt niet hoe laat dat interview was, mij zegt dit daarom helemaal niks.

[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 13-05-2014 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

http://nos.nl/video/57466...entie-louis-van-gaal.html
edit: 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door albino71 op 13-05-2014 21:03 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die is van vanmiddag ;)
Spelers zouden zo bekend gemaakt worden...

@hierboven
Sneijder weet nog steeds van niks:
http://nos.nl/video/64743...-nog-steeds-van-niks.html

[ Voor 46% gewijzigd door dutchgio op 13-05-2014 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

dutchgio schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 20:59:
Die is van vanmiddag ;)
Spelers zouden zo bekend gemaakt worden...
Die bedoel ik inderdaad niet.

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Van die van vanmiddag waren wel beelden, maar niemand had verwacht dat meneer Van Gaal het weer uit zou stellen... Nu is er niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

dutchgio schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:03:
Van die van vanmiddag waren wel beelden, maar niemand had verwacht dat meneer Van Gaal het weer uit zou stellen... Nu is er niks :(
Kan het ook nergens vinden inderdaad. Zal er dadelijk wel ineens op internet geknald worden. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/lo1qk904f/image.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurian-s
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-07 09:45
Nou geen discussie meer mogelijk of Vermeer moet keepen, want die staat er niet tussen, geen Van Der Wiel valt wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verhaegh? Poeh.

Die is in plaats van VdW ja, nou Van Gaal :')

[ Voor 62% gewijzigd door Niku op 13-05-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Idd;
"De Oranje-bondscoach koos 30 spelers, waarvan er tijdens het trainingskamp in Portugal nog zeven spelers zullen afvallen. Opvallende afwezigen zijn Gregory van der Wiel (PSG), Kenneth Vermeer (Ajax) en Davy Klaassen (Ajax)"
- van ginkel
- narsingh
- castaignos
- van dijk ;)

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 13-05-2014 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Laatst online: 08:50

ko9

Verhaeg wel, v/d Wiel niet? Dat snap ik niet.
De rest kan ik me aardig in vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik kan Vermeer geen opvallende afwezige noemen, hij zou een verrassende aanwezige zijn geweest ;) . Ook Stekelenburg is net verrassend. Van der Wiel is wel opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Van Aanholt wel en Pieters niet vind ik ook vrij opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 22:12
Vd Wiel niet en Verhaegh wel....oké van Gaal doet weleens rare dingen, maar deze zag niemand aankomen denk ik!

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Niku schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:20:
Van Aanholt wel en Pieters niet vind ik ook vrij opvallend.
Eensch, maar dat is Van Gaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 06-10 23:22
En ik dacht dat hij gezegd had dat er geen eredivisie-spelers meer zouden worden toegevoegd?

Vd Wiel is opvallend ja. Kwakkelde die niet met zijn knie? Daar moet wat gebeurd zijn. Ik had ipv van Aanholt eerder Emanuelson meegenomen als wingback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Zeker als je met 5 verdedigers wilt gaan spelen lijkt vd Wiel mij een goede toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ook 4 keepers? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ja, er moeten er nog zeven af.

In deze selectie lijkt overigens Fer mij een betere stand-in als back dan Verhaegh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

Dubbele bezetting in de oefenpartijtjes, niet onbelangrijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Van deze lijst moeten er nog 7 afvallen. Dus sowieso nog 1 keeper(zoet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Verhaegh, nooit van gehoord, maar ik ben ook geen fanaticus, lach me rot dat v Gaal daarmee nu komt.

Sneijder erbij, yesss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verhaegh is ook meteen zo goed als zeker van het WK, aangezien er wel sowieso twee mensen RBs mee gaan.

Mensen die ik nog (graag) zie afvallen zijn:
Zoet/Cillessen, Van Aanholt, Vilhena, Promes, Wijnaldum, Boëtius en Kuyt.

[ Voor 4% gewijzigd door Niku op 13-05-2014 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Heb je wel een linkshalf of linksback over zo? Je hebt alleen Blind nog dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurian-s
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-07 09:45
Volgens NOS is Van der Wiel niet geselecteerd vanwege knieblessure:
http://nos.nl/artikel/647...iel-niet-mee-naar-wk.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

Hij heeft 10 verdedigers geselecteerd en over het algemeen vrij strict in de "dubbele bezetting".
Dus bij 5-3-2 zijn deze 10 al zo goed als zeker van het WK??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Excuus niet goed opgelet ;)
Ik weet zo wel wat namen om af te laten vallen, en dan beginnen we meteen met verhaegh! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

D-e-n schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:28:
Heb je wel een linkshalf of linksback over zo? Je hebt alleen Blind nog dan
Kongolo en Blind.
Sjah schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:26:
Verhaegh, nooit van gehoord, maar ik ben ook geen fanaticus, lach me rot dat v Gaal daarmee nu komt.
Van Gaal heeft hem al zijn debuut laten maken tegen Portugal, dus helemaal onbekend is hij niet. Maar om hem nu mee te nemen in plaats van VdW :')

[ Voor 22% gewijzigd door Niku op 13-05-2014 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Volgens mij heeft vd Wiel dus idd een knieblessure. Ik denk dat er overigens nog wel een verdediger af gaat hoor. Twee centrumverdedigers als backup lijkt me voldoende.

@Niku
Maar geen linkshalf. Ik denk dat van Aanholt of Vilhena toch wel meegaat dan.

[ Voor 20% gewijzigd door D-e-n op 13-05-2014 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verhaegh, zoet, cillessen, van aanholt, vilhenha, wijnaldum, boetius mogen van mij afvallen.
Ik zou nog eerder Van Rhijn mee nemen dan Verhaegh, al gaat de voorkeur naar Van de Wiel of Janmaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

D-e-n schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:31:

@Niku
Maar geen linkshalf. Ik denk dat van Aanholt of Vilhena toch wel meegaat dan.
Ik denk beide niet, wat is de link tussen Van Aanholt en Vilhena? Je hebt De Jong, Fer en Clasie die eventueel als linkermiddenvelder kunnen spelen in een 532 systeem. En je hebt Kongolo en Blind als LBs.
dutchgio schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:34:
Verhaegh, zoet, cillessen, van aanholt, vilhenha, wijnaldum, boetius mogen van mij afvallen.
Ik zou nog eerder Van Rhijn mee nemen dan Verhaegh, al gaat de voorkeur naar Van de Wiel of Janmaat.
Van Rhijn zal er niet meer bij komen, dus Verhaegh gaat sowieso mee als tweede RB. En je neemt sowieso drie keepers mee, Zoet en Cillessen kunnen niet met z'n tweeën afvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
dutchgio schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:34:
Van Rhijn lijkt me aanvallend in elk geval beter. Ik had Klaassen overigens ook meegenomen, vooral vanwege de fysiek

Als ik het even van de andere kant bekijk nu:

Cillissen, Vorm, Krul
Janmaat, De Vrij, Veltman, Vlaar, Indi, Kongolo, Blind
Fer, De Guzman, De Jong, Wijnaldum, Sneijder
Lens, Robben, van Persie, Huntelaar, Depay

Hmmm, dan moet ik er nog drie. Ik vermoed dat Kuijt er wel bij zit dus dan nog een middenvelder en een verdediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tel de 6 voormalig Feyenoorders bij de huidige 7 Feyenoorders en het is wel duidelijk waarom Feyenoord met het ingezette beleid om het primair met Nederlandse spelers te willen doen zoveel internationals levert aan het Nederlands elftal. Die supporters van Ajax die zuur zijn over de hoeveelheid (ex-)Feyenoorders in het Nederlands elftal van van Gaal zouden daar eens bij stil moeten staan. Is o.a. een gevolg van het gekozen beleid van hun Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Tja, Eriksen, Aldeirwereld en Verthongen mogen we niet selecteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 15:47
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:42:
Tel de 6 voormalig Feyenoorders bij de huidige 7 Feyenoorders en het is wel duidelijk waarom Feyenoord met het ingezette beleid om het primair met Nederlandse spelers te willen doen zoveel internationals levert aan het Nederlands elftal. Die supporters van Ajax die zuur zijn over de hoeveelheid (ex-)Feyenoorders in het Nederlands elftal van van Gaal zouden daar eens bij stil moeten staan. Is o.a. een gevolg van het gekozen beleid van hun Ajax.
Waar wel vraagtekens mogen worden gezet bij de aanwezigheid van enkele Feyenoorders, zoals Kongolo, Vilhena en Boetius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:42:
Alleen jammer dat Feyenoord er zelf weinig aan heeft op dit moment ;)

Maakt toch niet uit waar de spelers vandaan komen, als we maar 11 goede spelers kunnen opstellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanW schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:44:
[...]

Waar wel vraagtekens mogen worden gezet bij de aanwezigheid van enkele Feyenoorders, zoals Kongolo, Vilhena en Boetius.
De Vilhena is wel een baasje hoor, helemaal voor zijn leeftijd. Heb wedstrijden van die gozer gezien waarin hij in niets onder deed voor spelers van achter in de 20, wat heet. Die zette hij met een schouderduw weg zoals ik dat weinig spelers van zijn leeftijd heb zien doen.

Kongolo is denk ik één van de beste verdedigers die voorhanden is.

Boëtius heeft het leuk gedaan bij Feyenoord, met veel assists en goals in de minuten die hij pakte. Maar of hij niet nog een beetje veel een jong veulen is om op een WK te spelen vraag ik me ook best wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Konden we dat maar :+

Klaassen zal idd wel balen, die had best meegekund..

Als je het toch met zo'n lijstje moet doen, zou ik het zo doen:
Lijst per positie
Doel: Jasper Cillessen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Jeroen Zoet (PSV), Michel Vorm (Swansea City)

Verdediging: Patrick van Aanholt (Vitesse), Daley Blind (Ajax), Daryl Janmaat (Feyenoord), Terence Kongolo (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Karim Rekik (PSV), Joël Veltman (Ajax), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Feyenoord)

Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (Norwich City), Jonathan de Guzman (Swansea City), Nigel de Jong (AC Milan), Quincy Promes (FC Twente), Wesley Sneijder (Galatasaray), Tonny Vilhena (Feyenoord), Rafael van der Vaart (HSV), Georginio Wijnaldum (PSV)

Aanval: Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Memphis Depay (PSV), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Jeremain Lens (Dinamo Kiev), Robin van Persie (Manchester United) en Arjen Robben (Bayern München).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martinusz schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:46:
[...]

Alleen jammer dat Feyenoord er zelf weinig aan heeft op dit moment ;)

Maakt toch niet uit waar de spelers vandaan komen, als we maar 11 goede spelers kunnen opstellen!
Hebt beide keren gelijk. Als ze het maar goed doen. Elders werd ik er op gewezen dat ik niet goed had geteld. Zag Rekik over het hoofd. Dus zowel 7 ex- als 7 nu Feyenoorders. Dat is wel eens anders geweest. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:47:
[...]

Kongolo is denk ik in potentie één van de beste verdedigers die voorhanden is.
Kleine correctie gedaan^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Geweldig compliment voor de jeugdopleiding van Feyenoord natuurlijk. Blij dat zoveel Nederlandse gasten doorbreken en volgens de bondscoach de potentie danwel het niveau voor oranje hebben.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 17:01
<knip>

Wat een domme opmerking weer.

[ Voor 60% gewijzigd door Ramzzz op 13-05-2014 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:55:
[...]

Kleine correctie gedaan^
Lijkt mij dat je een ander niet hoeft te corrigeren anders. We leven in een vrij land. Een ieder mag zijn eigen mening hebben toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@dutchgio
Jouw middenveldbezetting is echt zwaar ondermaats. Je hebt er straks maar twee op de bank, waarvan eentje vd Vaart of Sneijder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:04:
[...]

Lijkt mij dat je een ander niet hoeft te corrigeren anders. We leven in een vrij land. Een ieder mag zijn eigen mening hebben toch?
Hold your horses! Het was met een knipoog mijn eigen mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:13:
[...]

Hold your horses! Het was met een knipoog mijn eigen mening :)
OK, sorry bij deze :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Laatst online: 04-10 17:11
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:52:
[...]

Hebt beide keren gelijk. Als ze het maar goed doen. Elders werd ik er op gewezen dat ik niet goed had geteld. Zag Rekik over het hoofd. Dus zowel 7 ex- als 7 nu Feyenoorders. Dat is wel eens anders geweest. :9
We hebben ook nog nooit zo'n zwak Nederlands elftal gehad.... Dus om hier nu blij mee te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het feit dat er zoveel Feyenoorders geselecteerd worden zegt ook wel genoeg ja :+
Ach, ze kunnen alleen ver komen door komen door te stunten, niemand verwacht het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nuevocasa schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:30:
[...]

We hebben ook nog nooit zo'n zwak Nederlands elftal gehad.... Dus om hier nu blij mee te zijn...
Och, onlangs nog liet een zekere trainer optekenen dat spelers wedstrijden winnen maar teams kampioen worden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Nuevocasa schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:30:
[...]
We hebben ook nog nooit zo'n zwak Nederlands elftal gehad....
Onzin. We hebben ons vaak genoeg niet eens geplaatst. Dat we geen wereldtop meer zijn klopt.

Verder overdrijven ook wel een beetje. Kijk, ook ik had Emanuelson eerder meegenomen dan Van Aanholt en een Pieters had na een goed seizoen ook niet misstaan. Maar om nu te verwachten dat we met een centrumverdediger uit de Schotse competitie ineens een stuk beter zal gaan lijkt me erg overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

dutchgio schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:34:
Het feit dat er zoveel Feyenoorders geselecteerd worden zegt ook wel genoeg ja :+
Ach, ze kunnen alleen ver komen door komen door te stunten, niemand verwacht het :)
Zijn er zoveel betere alternatieven dan? Daarnaast zullen er heus nog wel wat afvallen.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ko9 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:19:
Verhaeg wel, v/d Wiel niet? Dat snap ik niet.
De rest kan ik me aardig in vinden
Van der Wiel is geblesseerd, maar Verhaeg is niet WK waardig, wat een bizarre keuzes inderdaad.
En met Kongolo, van Aanholt en Promes ga je de oorlog ook niet winnen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:22

Quad

Doof

Welke oorlog? Nederland capituleert voor deze al begonnen is. :P

Heb zelf ook mijn twijfels bij diverse namen maar we gaan het zien met welke 23 het Nederlands elftal afreist naar Brazilië.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
http://www.kicker.de/news...m-kader-sind-bekannt.html

Als je op een land wat de Duitsers boeit doorklikt, zeg Argentinie, en de video aanzet, is er in het begin een kale die leuk commentaar geeft uit Duits oogpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Van der Wiel heeft dus zelf afgemeld vanwege zijn knie :)

Nog wat opvallende namen die niet meegaan: Nasri (was te verwachten vanwege ruzie) en Tevez bij Argentinie, maar die hebben voorin ook wel erg veel keus!
Toch opvallende afwezigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:46
Waarom is Emanuelsson niet geselcteerd? Hij lijkt me een uitstekende lb voor een 5-3-2 combinatie. Het lijkt er dus op dat Kongolo de vaste LB van Oranje wordt.
Dit wordt een gehele Feyenoord verdediging:
Kongolo - BMI - Vlaar - De Vrij - Janmaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dat vind ik idd ook vreemd. Het schijnt namelijk dat van Aanholt en Kongolo zijn geselecteerd om Blind op het middenveld te kunnen laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Terwijl je volgens de statistieken beter een Ajax achterhoede kunt hebben.

http://www.vi.nl/competit...ie-20132014-nederland.htm

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
albino71 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:49:
Terwijl je volgens de statistieken beter een Ajax achterhoede kunt hebben.

http://www.vi.nl/competit...ie-20132014-nederland.htm
Beetje kort door de bocht :) en Ajax verdediging is niet volledig nederlands, dus dat is sowieso niet mogelijk ;) En de keuzes in plaats van van Rhijn zijn uitstekend te verdedigen, want die speelt al tijden belabberd. Veltman is vergeleken met de Feyenoorders een Rookie voor zijn positie.
En helaas is de spoeling in verdedigers dun, dus veel andere keuzes zijn er niet te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Tuurlijk, het is ook slechts om aan te geven dat in het afgelopen jaar, de Feyenoord verdediging er meer door heeft gelaten dan die van Ajax.

Kom ik op mijn tweede punt...

Is de onervaren Veltman zoveel slechter dan de ervaren jongens? Beter een rookie met potentie op die plek, dan een ervaren die op hetzelfde niveau zit en niet meer verder groeit.

[ Voor 19% gewijzigd door albino71 op 14-05-2014 08:58 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:21
Russel88 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:36:
Waarom is Emanuelsson niet geselcteerd? Hij lijkt me een uitstekende lb voor een 5-3-2 combinatie. Het lijkt er dus op dat Kongolo de vaste LB van Oranje wordt.
Dit wordt een gehele Feyenoord verdediging:
Kongolo - BMI - Vlaar - De Vrij - Janmaat
Niemand die de Italiaanse competitie volgt zou hem mee nemen. Het verbaast mij echt dat hij telkens genoemd wordt, als hij zo in Nederland (in het zicht) zou presteren zou dat niet gebeuren. Hij speelt niet of hij speelt slecht. Kansen zat gehad onder de vorige coach en ook Seedorf heeft hem, wellicht bevooroordeeld als Nederlander, weer opnieuw een paar wedstrijden de kans gegeven toen hij nieuw was. Ook dat is weer voorbij. Hij voetbalt gewoon niet goed. Verdedigend kost hij Milan keer op keer punten en aanvallend voegt hij niks toe. En AC Milan is dit seizoen zwak, echt geen Europese top. Toen hij bij Oranje zat maakte hij ook een zwakke indruk. Alleen op basis van de reputatie van de werkgever kan je iemand niet selecteren.

Dat Pieters ontbreekt snap ik dan weer niet. Die speelt wel goed.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik denk dat Veltman nog wat onregelmatiger is dan De Vrij, wat volgens mij zijn directe concurrent is. Indi is meer het fysieke type en Vlaar lijkt me echt wel de meest stabiele nu. Wat de jongens die er nu niet bij zijn lijkt Pieters me degene die je het meeste mist. Heitinga was de laatste keren ook geen succes, Douglas kun je moeilijk beoordelen en van Dijk heeft in Schotland ook weinig kunnen bewijzen want die heeft nog minder tegenstand dan de Nederlanders.

[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 14-05-2014 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-10 12:57
Is het eigenlijk al bekend wanneer het (voorlopige) schema bekend wordt van de eredivisie 2014/2015?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 06-10 22:44
Gynnad schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:04:
Is het eigenlijk al bekend wanneer het (voorlopige) schema bekend wordt van de eredivisie 2014/2015?
Ik vermoed pas een eerste opzet in juni (ivm playoffs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
Gynnad schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:04:
Edit: 4 juni 2014 komt het concept programma vanuit de KNVB.
De Eredivisie 2014-2015 zal beginnen op 8 augustus 2014 en de laatste wedstrijden in de competitie zullen worden gespeeld op zondag 17 mei 2015. Op 4 juni 2014 zal het concept-competitieprogramma door de KNVB bekend gemaakt worden.

[ Voor 54% gewijzigd door Krukar op 14-05-2014 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
D-e-n schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:00:
Ik denk dat Veltman nog wat onregelmatiger is dan De Vrij, wat volgens mij zijn directe concurrent is. Indi is meer het fysieke type en Vlaar lijkt me echt wel de meest stabiele nu.
Helemaal mee eens, je wilt niet op het WK dat een rookie nog een beginnersfoutje maakt met bijvoorbeeld een onnodige strafschop veroorzaken (wat Veltman al een paar keer heeft gedaan). Denk dat de Vrij daar zeker verder in is. Vlaar is natuurlijk geen discussie, dat is onze enige verdediger op hoger niveau!
Wat de jongens die er nu niet bij zijn lijkt Pieters me degene die je het meeste mist. Heitinga was de laatste keren ook geen succes, Douglas kun je moeilijk beoordelen en van Dijk heeft in Schotland ook weinig kunnen bewijzen want die heeft nog minder tegenstand dan de Nederlanders.
Pieters snap ik ook niet, ik kan daar geen verklaring voor bedenken, die jongen heeft gewoon een goed jaar gevoetbald in de PL.
Heitinga had op zich gekund, maar er is op zich geen plek meer voor leuk om erbij mee te nemen, dus dat hij alsnog niet wordt geselecteerd kan ik wel begrijpen. De jeugd moet het ook een keer overnemen natuurlijk.
Douglas geen idee, maar ik denk dat hij nooit meer Oranje waardig zal worden.
Van Dijk is lastig, ik begrijp niet waarom hij uberhaupt geen kans heeft gehad. Die jongen heeft 35 wedstrijden gevoetbald met 5 doelpunten en was in de race voor beste speler van de competitie. Ondanks dat het maar Schotland is, is dat toch ook wel weer goed. Heb het idee dat hij ook geen kans heeft gehad nu, wat niet helemaal fair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:37
D-e-n schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:00:
Ik denk dat Veltman nog wat onregelmatiger is dan De Vrij, wat volgens mij zijn directe concurrent is. Indi is meer het fysieke type en Vlaar lijkt me echt wel de meest stabiele nu. Wat de jongens die er nu niet bij zijn lijkt Pieters me degene die je het meeste mist. Heitinga was de laatste keren ook geen succes, Douglas kun je moeilijk beoordelen en van Dijk heeft in Schotland ook weinig kunnen bewijzen want die heeft nog minder tegenstand dan de Nederlanders.
Veltman heeft in tegenstelling tot de Vrij(geen fan)wél ervaring op Europees niveau en durft over het algemeen meer te voetballen tegen spelers van een behoorlijk kaliber. Ik zou hem altijd verkiezen boven iemand die enkel eredivisie speelt.

[ Voor 4% gewijzigd door FDMK op 14-05-2014 09:49 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Rooke schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:48:
[...]

Veltman heeft in tegenstelling tot de Vrij(geen fan)wél ervaring op Europees niveau en durft over het algemeen meer te voetballen tegen spelers van een behoorlijk kaliber. Ik zou hem altijd verkiezen boven iemand die enkel eredivisie speelt.
http://www.ad.nl/ad/nl/14...t-maar-fouten-maken.dhtml

In de 2 grootste wedstrijden van het seizoen (RB en Barcelona) een strafschop veroorzaakt. Dat wil je écht niet.

Last.fm | Code Talks

Pagina: 1 ... 212 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum