''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
PSN: Finally_Chris
Eerste 10 minuten was het voor Feyenoord, daarna was Ajax die de bal had en Feyenoord die verdedigde.Ps3gamer91 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:40:
Voor de gene die het kijken: hoe is de druk verdeeld?
Tweede helft beetje hetzelfde beeld tot dusver.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Druk? Nou Ajax controleert de wedstrijd als je dat bedoelt.Ps3gamer91 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:40:
Voor de gene die het kijken: hoe is de druk verdeeld?
⏩ PVOutput☀️
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ik zeg OranjeCR1691 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:41:
Die Van Rhijn mag trouwens ook wel oppassen dat die zijn plek bij Ajax niet kwijtraakt, die ligeon speelt een prima wedstrijd.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
⏩ PVOutput☀️
Volgens mij liet van Halst zien dat Pelle zeker wel met z'n voet buitenspel stond. Maar was het te zien voor de grens? Nee, in zo'n overvol strafschopgebied, dus dat het doelpunt telt lijkt me geen probleem.Lizardz schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:38:
[...]
Totaal niet; als in zeker geen buitenspel.
"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak
Beetje oneerlijk hè, 50 duizend man tegen 1.ph4ge schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:44:
Feyenoord speelt zonder linksbuiten, Legioen heeft het dus wel wat makkelijker dan van Rhijn.
⏩ PVOutput☀️
Tja.. De buitenspelregel gaat over het bovenlichaam, niet over de voet.Algurgazan schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:45:
[...]
Volgens mij liet van Halst zien dat Pelle zeker wel met z'n voet buitenspel stond. Maar was het te zien voor de grens? Nee, in zo'n overvol strafschopgebied, dus dat het doelpunt telt lijkt me geen probleem.
Edit: Is die regel veranderd? Ik zocht het even op ter bevestiging van mezelf, maar er staat: 'Dichter bij de doellijn van de tegenpartij” betekent dat enig deel van hoofd,
lichaam of voeten dichter bij de doellijn van de tegenpartij is dan zowel de bal als
de voorlaatste tegenstander. De armen zijn hierbij niet inbegrepen;'
[ Voor 29% gewijzigd door aicaramba op 18-08-2013 13:49 ]
Nee. Je kan buitenspel staan met elk lichaamsdeel dat de bal mag spelen.aicaramba schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:46:
[...]
Tja.. De buitenspelregel gaat over het bovenlichaam, niet over de voet.
De wedstrijd begint nu wel dood te bloeden trouwens, ik wil wel wat meer actie zien.
[ Voor 14% gewijzigd door Algurgazan op 18-08-2013 13:50 ]
"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak
Hij is wat te veel met de scheids bezig ja. Ik ben wel een voorstander van vertrouwen geven in een speler, maar een wissel zit er wel aan te komen op deze manier.danslo schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:50:
Het is te merken dat Bojan een spanjaard is... Kan me aan dat soort gedrag echt ergeren
Ajax kakt in.
Genieten hoor.. Wat een armoe
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Er wordt naar je geluisterd.Vos schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:52:
[...]
Hij is wat te veel met de scheids bezig ja. Ik ben wel een voorstander van vertrouwen geven in een speler, maar een wissel zit er wel aan te komen op deze manier.
Ajax kakt in.
⏩ PVOutput☀️
don't mistake lack of talent for genius.
Kansloos voetbal. De slechtste wedstrijd tot nu toe dit weekend. Ik ga eten.St@m schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:57:
Echt. Wat een niveau.. Pff
Genieten hoor.. Wat een armoe

Het is van beide kanten bedroevend....Lizardz schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:02:
Feyenoord staat goed te spelen op het moment. Zijn veel in de aanval.
XXXVI
Gemis van de Jong is groot.ephymerous schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:07:
Het middenveld van Ajax laat het de tweede helft echt afweten.
don't mistake lack of talent for genius.
Er komen nog 30 wedstrijden waar ze zich kunnen bewijzen, zie geen reden waarom het een kutseizoen moet worden.Ps3gamer91 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:13:
jahaa dit gaat een kut seizoen voor Feyenoord worden
⏩ PVOutput☀️
Ik vraag me af wat er met Koeman gaat gebeuren als Pastoor weg moet bij NEC vanwege 0 uit 3.Ps3gamer91 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:13:
jahaa dit gaat een kut seizoen voor Feyenoord worden
Omdat ik vind dat er een ''toon'' is gezet en ik het gevoel heb dat ze een beetje in een vicieuze cirkel komenQuad schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:14:
[...]
Er komen nog 30 wedstrijden waar ze zich kunnen bewijzen, zie geen reden waarom het een kutseizoen moet worden.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat heeft Feyenoord aan 1 punt?CR1691 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:15:
1 op 1 nu, doordrukken. 1 kans kan nu genoeg voor een punt zijn.
Het kan het verschil maken tussen wel of geen kampioenschap.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 53% gewijzigd door gambieter op 18-08-2013 14:19 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het is nooit een doelstelling geweest?douweegbertje schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:18:
Feyenoord moet het kampioenschap met alle respect uit hun hoofd zetten.
reactie daaropHet kan het verschil maken tussen wel of geen kampioenschap.
[ Voor 44% gewijzigd door gambieter op 18-08-2013 14:21 ]
Ik zeg niet dat ze kampioen kunnen worden. Enkel dat een punt wel of niet winnen bepalend kan zijn voor de eerste plaats na 34 wedstrijden.
⏩ PVOutput☀️
Meer dan aan 0 punten, moraal die weer toeneemt.
Maar wel 3 punten!
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Je hebt de 1e helft ook gezien? Toen hadden ze grote kansen op 3 a 4 doelpunten.St@m schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:26:
Volgende week Heerenveen uitdat wordt wat als ze zo spelen
Op basis van de 2e helft kunnen ze beter niet heen gaan inderdaad
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 18-08-2013 14:29 ]
Ik voorzie dat van Basten Ajax pijn gaat doen.St@m schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:26:
Volgende week Heerenveen uitdat wordt wat als ze zo spelen
⏩ PVOutput☀️
Ajax heeft namelijk vooral de tweede helft slecht gespeeld maar je kunt ook niet zeggen dat Feyenoord iets kon afdwingen de tweede helft. Eigenlijk heeft Feyenoord op die klutsgoal na nauwelijks een kans gehad.
Die 25 minuten goed voetbal? Ze kunnen het wel, maar over de hele wedstrijd gezienVos schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:29:
[...]
Je hebt de 1e helft ook gezien? Toen hadden ze grote kansen op 3 a 4 doelpunten.
Op basis van de 2e helft kunnen ze beter niet heen gaan inderdaad.

Ik vond het iets meer maar ok. Het begin was zeker voor Feyenoord. Tot het rustsignaal was er maar 1 ploeg die wilde en kon voetballen.St@m schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:31:
[...]
Die 25 minuten goed voetbal? Ze kunnen het wel, maar over de hele wedstrijd gezien
En een wedstrijd heeft dan helaas 2 helften
⏩ PVOutput☀️
Weer die Finnbogason, nou de interesse in hem zal denk ik niet afnemen.
E: Precies zoals ik het zeg, even op FOX gekeken en het is een corner die hij er gelukkig intikt. Dat zijn fijne spitsen, die maken goaltjes die je gewoon nodig hebt.
[ Voor 30% gewijzigd door BeefHazard op 18-08-2013 14:47 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Prima observatie, het is een typische goaltjesdief, dat zijn nuttige spelers om in je ploeg te hebben.BeefHazard schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:45:
Finnbogason is net als Aron Jóhannsson, die jongen weet altijd wel een goaltje te stelen. Vaak geen bijzondere supergoals maar wel dat ene doelpunt dat de ploeg helpt winnen. Gisteren Aron ook weer.
⏩ PVOutput☀️
Wat is er gebeurd?Tweaking Art schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 15:07:
Wow...wat een vernedering voor Wildschut zeg, ik had niet het idee dat hij geblesseerd was.
⏩ PVOutput☀️
Ach dat gebeurde, heel terecht overigens, gisteren ook bij Arias. Jammer de bammer, ik vind het wel goed om te zien dat een coach gewoon ingrijpt. Dat netjes wachten tot de rust of de 60e minuut, ik vind t maar niks...Tweaking Art schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 15:09:
Gewisseld in de 35e minuut, niet eens wachten tot de pauze, tactische wissel naar het schijnt, toch pijnlijk.

Heracles staat voor 1 - 2, nou nou, wie had dat gedacht.
[ Voor 32% gewijzigd door Tweaking Art op 18-08-2013 15:51 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Tweaking Art op 18-08-2013 15:59 ]
Omg wat een goal, ben blij dat ik deze pot gezien heb zeg, 2 - 4 nu
[ Voor 32% gewijzigd door Tweaking Art op 18-08-2013 16:17 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 18-08-2013 16:39 ]
Ik heb het van beide kanten gezien. Ik vond het 90 minuten lang lelijk voetbal.Vos schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 16:37:
Dat jij anti-Ajax bent weten we ondertussen allemaal wel. Kaartennaaien en gehuil, tjah jij kan het zien. Zeg dan gewoon dat je een hele slechte 2e helft gezien hebt.
Nee, jij ziet het van één kant: de kant van AZ. Ik ken hier Feyenoorders en Ajacieden die zelfs objectiever zijn...BeefHazard schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 17:24:
[...]
Ik heb het van beide kanten gezien. Ik vond het 90 minuten lang lelijk voetbal.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het raar vind om Toine daar te zien staan
Dat telt voor mij absoluut niet mee. AZ heeft dit weekend 3 punten gehaald en ik ben tevreden. De andere wedstrijden kijk ik om mooi voetbal te zien. Dat was dit niet.Outerspace schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 17:28:
[...]
Nee, jij ziet het van één kant: de kant van AZ. Ik ken hier Feyenoorders en Ajacieden die zelfs objectiever zijn...![]()
@hierboven nee dat klopt, AZ was gisteren niet mooi voetbal. Het was vooral 70/80 minuten proberen op te bouwen en veel ballen terug naar de verdediging. Pas toen Martens erin kwam werden ze een beetje creatief, met de prachtige 1-2 tot gevolg.
[ Voor 23% gewijzigd door BeefHazard op 18-08-2013 17:32 ]
En ik keep 4e klasse
Dus als het om postuur gaat kan ik ook wel in de goal bij Utrecht.. dan stond het nu overigens 3-0
Hij moet overigens wel heel erg veel pizza's eten om zo dik te worden als hij ook nog gewoon traint.
[ Voor 26% gewijzigd door St@m op 18-08-2013 17:42 ]
Over overdreven gesproken, zo slecht als jij Feyenoord nu wegzet was het echt nietTB1989 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 15:00:
Heb net even de wedstrijd met wat vrienden gezien en wat viel mij de tweede helft tegen zeg. Ontzettend slecht Feyenoord dat totaal niet wist wat te doen in de omschakeling.
Nou..CR1691 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 17:42:
[...]
Over overdreven gesproken, zo slecht als jij Feyenoord nu wegzet was het echt niet
Nee serieus, Feyenoord en in mindere mate Ajax waren heel, heel matig.
Feyenoord kon net aan 4x de bal netjes overspelen, Ajax 6x. Vormer was echt dieptriest, en geen enkele Feyenoorder wist wat ze met de bal moesten doen zodra ze over de middenlijn kwamen.
Als Feyenoord deze lijn doortrekt (en ik zou niet weten waarom het ineens beter zal gaan) dan spelen ze echt een seizoen onderin de middenmoot/boven degradatie.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Utrecht heel slecht, net zo slecht als Feyenoord en AjaxBastien schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 17:46:
Twente gaat lekkerGeen idee of het een goede pot is, maar 4-0 bij rust is toch niet verkeerd.
Altijd lastig om te zeggen of Twente dan zo goed is, of dat Utrecht nou zo slecht is. Maar Twente wordt geen strobreed in de weg gelegd.
Tja, iedereen beoordeelt wedstrijden anders. Zelf vond ik Feyenoord bedroevend in de tweede helft, had het idee dat geen enkele speler die de bal kreeg écht een idee had wat te doen en dat aanvallen voornamelijk aan elkaar hingen van toevalligheden. Ajax ook zeer zwak, maar die trekken de overwinning dan toch over de streep en aan het eind van het weekend is dat wat telt. Drie punten in de tas, nooit meer over nadenken deze wedstrijd.CR1691 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 17:42:
[...]
Over overdreven gesproken, zo slecht als jij Feyenoord nu wegzet was het echt niet
Als PSV'er had ik liever Feyenoord zien winnen natuurlijk, nu staat Ajax slechts drie punten achter. Maar verdiende overwinning voor Ajax was het zeker.
Nou, 6-0. Duidelijke cijfers. Castaignos MOTM, zo slecht was ie dus niet
[ Voor 23% gewijzigd door St@m op 18-08-2013 18:18 ]
Dit topic is gesloten.
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum