PSN: Finally_Chris
gelukkig speelt feyenoord als mannen, oh wacht

Kleunen er in ieder geval hard in jadouweegbertje schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:56:
[...]
gelukkig speelt feyenoord als mannen, oh wacht
Omdat hij Schaken vastpakt en de aanval daarmee stopt?douweegbertje schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:50:
Waarom kreeg eriksen(?) nou geel?
EDIT: Feyenoord krijgt het wel zwaar nu. Ajax voetbalt veel op de helft van Feyenoord.
[ Voor 18% gewijzigd door Lizardz op 18-08-2013 12:59 ]
Komt hij nu?
BAM! Veel geëtter met Mulder en Joris.
[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 18-08-2013 13:03 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
En een domme gele kaart voor Mulder.:x
[ Voor 50% gewijzigd door Bra-Jo op 18-08-2013 13:05 ]
Nomen nescio
[ Voor 44% gewijzigd door gambieter op 18-08-2013 13:06 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar eerlijk gezegd was het gewoon een cadeautje..
[ Voor 21% gewijzigd door Ramzzz op 18-08-2013 22:08 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat een kansloos gezeur weer. Volgens mij kreeg Twente vorige week de strafschoppenmowa schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:06:
Truuks waar Feyenoord patent op heeft.
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
In de herhaling zag je duidelijk dat Vormer Fischer niet raakte. Hoogstens met zijn kleine teen, maar bij lange na niet genoeg om hem ook maar uit balans te brengen, laat staan om zo neer te gaan.JanW schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:05:
Fopduik? Dom van Vormer door tegen de voet van Fischer aan te rennen. Terechte penalty.
Buiten dat zal Ajax wel gewoon winnen.
Edit: en 2-1.
[ Voor 7% gewijzigd door Bra-Jo op 18-08-2013 13:10 ]
Nomen nescio
"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak
Alsof Feyenoord niet voor doelpunten vecht, gezever.douweegbertje schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:07:
mja wat een mentaliteit. Ajax staat achter en vecht ervoor en bam 1-0. Feyenoord krijgt er één achter de kies en gelijk 2 gele kaarten. Dit zegt haast al genoeg!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
⏩ PVOutput☀️
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
<knip>D-e-n schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:07:
[...]
Wat een kansloos gezeur weer. Volgens mij kreeg Twente vorige week de strafschoppen
Doe eens normaal?
[ Voor 32% gewijzigd door Ramzzz op 18-08-2013 22:09 ]
Feyenoord ook...........Gonadan schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:11:
Vorige week kreeg Ajax een discutabele rode kaart tegen
[ Voor 7% gewijzigd door Tweaking Art op 18-08-2013 13:13 ]
Hou je rants voor je wil jemowa schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:12:
[...]
Tuurlijk....heb jij de wedstrijden van Feyenoord van vorig seizoen nog paraat? Toen waren het notoire komedianten en toneelspelers. En let op Immers die speelt letterlijk elke wedstrijd de stervende zwaan.
Ik verwacht een 3-8douweegbertje schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:13:
Ik verwacht een 4-1 a 5-1
Niet té optimistisch wordendouweegbertje schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:13:
Ik verwacht een 4-1 a 5-1
Want?Krasloos schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:14:
Koeman moet maar ontslag krijgen...
Ben niet optimistisch. Ajax heeft de rust en volwassenheid. Ik zie alleen maar frustratie bij feyenoord. Als ze nou gewoon rustig bleven e.d. dan had je gelijk, maar ik zag net al Pele lekker aan het shirtje trekken en zijn gezicht staat op onweer. Zo kun je niet winnen.Vos schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:14:
[...]
Niet té optimistisch worden. Ajax moet dit ook vol zien te houden...
Hou die onzin lekker voor jemowa schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:12:
[...]
Tuurlijk....heb jij de wedstrijden van Feyenoord van vorig seizoen nog paraat? Toen waren het notoire komedianten en toneelspelers. En let op Immers die speelt letterlijk elke wedstrijd de stervende zwaan.
⏩ PVOutput☀️
ja echt rete slecht... Kon je ook toen zien bij alle non-eredivisie wedstrijden. Was om te huilen (nu nog).Quad schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:17:
Ligt het aan mij of ligt de grasmat er echt slecht bij?
En ik maar denken dat het de pixels zijn vanwege de slechte streamQuad schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:17:
Ligt het aan mij of ligt de grasmat er echt slecht bij?
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Lol wat een onzin, er is geen ene scheidsrechter die zo denkt.ph4ge schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:18:
In de rust ziet de scheidsrechter de beelden en dan heeft Feyenoord wat goedmakertjes te goed. Het kan nog :-)
[ Voor 83% gewijzigd door gambieter op 18-08-2013 13:21 ]
Precies, zo is elke week wel een club aan te wijzen die 'genaaid' is. Soms twee keer dezelfde, soms heb je een tijdje mazzel. Dat gezeik erover brengt niemand wat.D-e-n schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:12:
Feyenoord ook...........
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
vast wel een schwalbe, maar als een verdediger zo dom is om zo te lopen en hem misschien heel even aan te tikken (of niet eens).... Iedereen zou dan gaan liggenVos schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:20:
Penalty leek wel een echte schwalbe, maar straks weten we het zeker na Van Halst zijn analyse.
Nee, je hebt helemaal gelijk, een Immers of Pelle maken nooit een fopduik. Vooral vorig seizoen bleven ze elke wedstrijd op de been.D-e-n schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:20:
Het is geen waarheid. Het is jouw bril.

Welk signaal? Die frustratie die direct 2 gele domme kaarten gaf? Of bedoel je dat ze weer voetbalen zoals het hoort? Ik zie niets speciaals waar je trost op mag zijn hoor.CR1691 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:22:
Ondanks dat ze achterstaan ben ik best trots, ik zie een Feyenoord dat vecht voor de punten en niet als makke lammetjes staan te kijken. Ze geven in ieder geval een signaal af.
Nee, dat is zeker niet zo. Er zijn ook nog zat spelers die voetballend willen winnen, alleen zijn de fans trots op de spelers die schwalbes maken als het in hun voordeel is, en laaiend als het in hun nadeel is. Het is helaas een exponent van een zeer kwalijke mentaliteit die het voetbal vergiftigd heeft.douweegbertje schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:23:
Iedereen zou dan gaan liggen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nav van de beelden van van halst dud
[ Voor 48% gewijzigd door Terranova op 18-08-2013 13:26 ]
Duidelijk? Hij raakt hem misschien net met zijn grote teen, duidelijk onterecht penalty wat mij betreft. Hij gaat gewoon gelijk liggen bij zeer minimaal contact.HamburgerHenk schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:25:
Duidelijke pingel dus
Ja hou jij die gedachte maar lekker vast johdouweegbertje schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:24:
[...]
Welk signaal? Die frustratie die direct 2 gele domme kaarten gaf? Of bedoel je dat ze weer voetbalen zoals het hoort? Ik zie niets speciaals waar je trost op mag zijn hoor.
Let op de smileyTweaking Art schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:19:
[...]
Lol wat een onzin, er is geen ene scheidsrechter die zo denkt.
Maar over een heel seizoen trekt dit wel recht, aldus het cliché.
Kijk de herhaling nog eens, Vormer gaat op de rand van zijn schoen staan. Terrechte pingel, gewoon mega mega mega dom van Vormer.Tettie schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:04:
Wat een fopduik zeg...
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ja hij was gewoon te laat als hij zich had ingehouden was Fischer waarschijnlijk niet langs die twee man gekomen die er nog voor stonden. En hij raakt hem waardoor hij kan gaan liggen.Tweaking Art schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:27:
Het was gewoon een domme actie van Vormer. punt, en hij raakt Fischer wel degelijk, zwaar gestraft misschien maar gewoon dom.
Voor de rest die voorzet van Ligeon en hoe Siggy hem dan er in kopt is echt prachtig.
Ben je maatje niet met je joh. Reageer dan niet als je een mening van iemand niet aan kan. Ik zie (overigens als voetballer in het algemeen, geen ajax fan) Feyenoord direct domme dingen doen. Geen punt als jij dat niet ziet of er anders over denkt. Maar uiteindelijk hoor ik je met een aparte opmerking puur over mij als persoon en niet over mijn reactie. Beetje jammer hé.CR1691 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:26:
[...]
Ja hou jij die gedachte maar lekker vast joh
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Je hebt gelijk, Feyenoord riep het over zichzelf af. Maar het blijft een fopduik, heel onnatuurlijke beweging ook dat zie je gelijk.Tweaking Art schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:27:
Het was gewoon een domme actie van Vormer. punt, en hij raakt Fischer wel degelijk, zwaar gestraft misschien maar gewoon dom.
Klopt. Had nog niet gezien dat Vormer hem ook daadwerkelijk raakte. Echter val je daardoor natuurlijk niet. Nu pakt het goed uit. En krijgen hem vast ook keer tegen op deze manier dit seizoen.douweegbertje schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:23:
[...]
vast wel een schwalbe, maar als een verdediger zo dom is om zo te lopen en hem misschien heel even aan te tikken (of niet eens).... Iedereen zou dan gaan liggen
Dit ja.St@m schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:29:
Terechte penal, wel makkelijk gevallen. Slim van de 1 dom van de ander
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 18-08-2013 13:31 ]
Keiharde schwalbe. Vormer gaat achter zijn voet staan (ookal maakt hij een beweging alsof hij Fischer gaat trappen, misschien vanwege slechte veld?) en Fischer begint te duikelen. Totaal onterechte penalty.Vos schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:20:
Penalty leek wel een echte schwalbe, maar straks weten we het zeker na Van Halst zijn analyse.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Het was overduidelijk een fopduik. Ook al werd ie mogelijk nog licht geraakt, hij viel te mooi.gambieter schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:24:
[...]
Nee, dat is zeker niet zo. Er zijn ook nog zat spelers die voetballend willen winnen, alleen zijn de fans trots op de spelers die schwalbes maken als het in hun voordeel is, en laaiend als het in hun nadeel is. Het is helaas een exponent van een zeer kwalijke mentaliteit die het voetbal vergiftigd heeft.
Maar laten we wel zijn. Elke speler gaat in zo'n situatie liggen. Je haalt elke mogelijke truuk uit om je team te laten winnen. Zo won Duitsland in '74
Ja..het is irritant maar ik stoor me er meer aan dat ze bij elk licht contact gillen en schreeuwen van de gesimuleerde pijn om een kaart aan te naaien.
Vooral vol blijven houden, er is contact en dus terrecht een pingel. Je ziet Fischer laten ook zijn schoen weer goed doen, geef nu gewoon Vormer de schuld, want slim was het zeker niet.BeefHazard schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:30:
[...]
Keiharde schwalbe. Vormer gaat achter zijn voet staan (ookal maakt hij een beweging alsof hij Fischer gaat trappen, misschien vanwege slechte veld?) en Fischer begint te duikelen. Totaal onterechte penalty.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Tja moet betekenen dat ze direct goed van start gaan, en dan binnen 15 a 20 minuten gaan scoren. Anders zie ik niets gebeuren eigenlijk.Lizardz schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:32:
Hopen dat Feyenoord zich kan herpakken en de tweede helft net zo kan beginnen als de eerste helft.
Tomorrow is not today!
De imo onterechte penalty was net zo duidelijk als het onterechte buitenspeldoelpunt van Pelle ...Spacey23 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:33:
Duidelijke strafschop dus en buitenspel goal van Feyenoord. Had dus 2-0 moeten staan.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Buitenspel was zeer minimaal, kan je als grens zo niet zien rn dan geldt voordeel voor de aanvaller.Spacey23 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:33:
Duidelijke strafschop dus en buitenspel goal van Feyenoord. Had dus 2-0 moeten staan.
Pelle stond met z'n voet buitenspel, nauwelijks te zien..Vos schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:34:
Was het buitenspel? Heb ik dat gemist?
"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak
Nee, het was gelijk, dus geen buitenspelVos schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:34:
Was het buitenspel? Heb ik dat gemist?
Ik vind het een leuke pot om naar te kijken en ik hoop voor Feyenoord dat Immers zijn geduld niet verliest. Wat een frusty is dat bij tijd en wijlen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Geen buitenspel of totaal geen buitenspel?Lizardz schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:36:
[...]
Inderdaad, dit was totaal geen buitenspel. Gewoon terecht goedgekeurd.
Totaal niet; als in zeker geen buitenspel.Vos schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:37:
[...]
Geen buitenspel of totaal geen buitenspel?Gewoon terechte goal dus ja, rustig maar
.
Dit topic is gesloten.
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum