Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De Vrij is al onder Been een vaste waarde in het elftal van Feyenoord, heeft meer dan 100 wedstrijden ervaring. Die jongen zit nu in een dip (wat gisteren niet te zien was) en moet hier nu uitkomen. Mensen vergeten ook dat hij voor de winterstop vorig jaar gewoon foutloze wedstrijden speelde. Stefan komt er wel weer uit maar mensen vinden het leuk om een zondebok te vinden.
[ Voor 69% gewijzigd door CR1691 op 15-08-2013 12:08 ]
PSN: Finally_Chris
Dat gaat ook echt lukken met alle stront van de afgelopen wekenQuad schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:05:
De Vrij speelt al drie jaar in de basis bij Feyenoord, juist op dat moment moet je er met je kop voor de volle 100% erbij zijn, want die Portugezen weten er altijd raad mee bij concentratie verlies.
BMI speelde verder een goede pot.

De Vrij heeft een prima wedstrijd gespeeld, punt.
Volledig mee eens en je merkt WEER dat mensen hun club liefde reflecteren bij de beoordeling van speleres!Miki schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:08:
[...]
De Vrij heeft een prima wedstrijd gespeeld, punt.
Ronaldo is samen met Messi een absolute klasse apart en ik moet zeggen dat hij gisteren redelijk in toom werd gehouden door de redelijk goed spelende verdediging.
Slechtste spelers vond ik Lens en Blind... Beide bijna volledig onzichtbaar.
rikoos schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:11:
[...]
Volledig mee eens en je merkt WEER dat mensen hun club liefde reflecteren bij de beoordeling van speleres!
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
aan welk moment refereer je nu? aan het 'moment' dat je drie jaar in de basis staat of aan het moment dat het Nederlands Elftal een tegendoelpunt kreeg?Quad schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:05:
De Vrij speelt al drie jaar in de basis bij Feyenoord, juist op dat moment moet je er met je kop voor de volle 100% erbij zijn, want die Portugezen weten er altijd raad mee bij concentratie verlies.
Hoe het ook zij, je verwachtingspatroon is verre van reëel. Als je bijvoorbeeld kijkt naar waar de beste verdediger die Ajax de afgelopen 25 jaar heeft gehad, stond na zijn derde seizoen, denk ik dat er met de concentratie van De Vrij weinig mis is. Ja, er zullen vast verdedigers zijn die dat beter kunnen, maar die hebben andere beperkingen en komen zelden uit Nederland.
Blind was inderdaad niet al te best maar Lens was echt slecht. Kwam z'n man amper voorbij en als hij dat deed waren de voorzetten van een bedroevend niveau. Wie mij positief verrasten waren Verhaegh, Wijnaldum en van Ginkel, speelden erg gretig en deden niet onder voor de gebruikelijke spelers op die positie.rikoos schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:11:
[...]
Volledig mee eens en je merkt WEER dat mensen hun club liefde reflecteren bij de beoordeling van speleres!
Ronaldo is samen met Messi een absolute klasse apart en ik moet zeggen dat hij gisteren redelijk in toom werd gehouden door de redelijk goed spelende verdediging.
Wat ik erg zonde vond was dat Huntelaar ingebracht werd maar amper in stelling kon worden gebracht, meen 1 bal van van Ginkel dat ie vrij stond voor de keeper. Huntelaar is een echte 16m spitsen in de fase van de wedstrijd waarin de wissel plaats vond was nederland al geruime tijd niet bij machten om uberhaupt vanaf de flanken met goede voorzetten te komen. Waarom dan Huntelaar inbrengen, versterk dan het middenveld zou je toch zeggen
Was het niet Lens die de bal die Strootman knap binnenschoot keurig teruglegde op diezelfde Strootman?Miki schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:20:
[...]
Blind was inderdaad niet al te best maar Lens was echt slecht. Kwam z'n man amper voorbij en als hij dat deed waren de voorzetten van een bedroevend niveau.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
De backs van Nederland blijven ook een probleem. Het ging redelijk maar met name Blind was het af en toe helemaal kwijt. Ik zit me toch af te vragen of het niet beter is om zeker tegen een sterke tegenstander Indi linksback te zetten en dan bijv. Heitinga in het centrum. Volgens mij staat het dan een stuk beter.
Vorm was erg goed, straalde rust uit en een paar goede reddingen. Ik heb niks tegen Mulder, maar het zou zomaar kunnen dat de verdediging van Feyenoord in Oranje beter uit de verf komt omdat er een betere keeper achter staat.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Rechts hebben we toch voldoende keus nu. En links zit er achter Blind toch ook wel wat jong talent. Zo'n van Aanholt komt er ook nog aan.ph4ge schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:39:
De backs van Nederland blijven ook een probleem. Het ging redelijk maar met name Blind was het af en toe helemaal kwijt. Ik zit me toch af te vragen of het niet beter is om zeker tegen een sterke tegenstander Indi linksback te zetten en dan bijv. Heitinga in het centrum. Volgens mij staat het dan een stuk beter.
En als ik ging schuiven weet ik niet of ik bij Heitinga uitkwam
[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 15-08-2013 15:55 ]
Denk ook dat het met het middenveld te maken heeft hoor. Bij Oranje kunnen ze de bal wel kwijt, bij Feyenoord niet.. Misschien ook bij Feyenoord maar met de punt naar achter spelen, alleen ja, wie wordt dan die derde middenvelder?ph4ge schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:39:
Vorm was erg goed, straalde rust uit en een paar goede reddingen. Ik heb niks tegen Mulder, maar het zou zomaar kunnen dat de verdediging van Feyenoord in Oranje beter uit de verf komt omdat er een betere keeper achter staat.
Los van dat de vorm ontbreekt bij Feyenoord ligt het daar niet aan, er staan prima middenvelders. Dan heeft het nog meer met de aanvallers te maken, van de vleugelspelers komt helemaal niets op het moment. Het is lastig verdedigen als je continu onder druk staat omdat er voorin niks klaar gespeeld wordt, en het is ook lastig uitverdedigen als je niet naar de vleugels kan. Bovendien kan de tegenstander ongestoord opkomen als ze weten dat ze zich achterin geen zorgen hoeven te maken.CR1691 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:58:
Denk ook dat het met het middenveld te maken heeft hoor. Bij Oranje kunnen ze de bal wel kwijt, bij Feyenoord niet.. Misschien ook bij Feyenoord maar met de punt naar achter spelen, alleen ja, wie wordt dan die derde middenvelder?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Clasie in de punt naar achter, Vilhena en Goossens?CR1691 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:58:
[...]
Denk ook dat het met het middenveld te maken heeft hoor. Bij Oranje kunnen ze de bal wel kwijt, bij Feyenoord niet.. Misschien ook bij Feyenoord maar met de punt naar achter spelen, alleen ja, wie wordt dan die derde middenvelder?
Zit meer te denken aan een type Fer, Rodney Kongolo, maar die is pas 15 en staat in de belangstelling van CityD-e-n schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:06:
[...]
Clasie in de punt naar achter, Vilhena en Goossens?
Goossens kan, heeft voetballend vermogen. Ben ook best benieuwd naar Singh, heeft nog weinig kansen gehad en wie weet pakt het goed uit.
Oh dan vergeet ik ook Sleegers nog, al is je middenveld dan wel heel erg klein....
[ Voor 34% gewijzigd door CR1691 op 15-08-2013 16:20 ]
Nu ligt het niet totaal aan Blind alleen natuurlijk. Als de vleugels niets presteren en ballen verprutsen ben je met een matige topsnelheid nooit op tijd terug. Robben leek in ieder geval weer op solo tour. Heeft hij bij bayern veelal afgeleerd. Maar was mij echt aan het irriteren tegen portugal.. Alleen tsja.. vleugels hebben we niet veel meer. Voorlopig Schaken laten beginnen ten opzichte van Lens. Die was na 45 minuten volgens mij al moe
Verwacht dat Van Gaal volgende wedstrijd weer met een andere rechtsbuiten komt, misschien Narsingh? Of toch weer VP rechts en Huntelaar in de spits....
Verwijderd
VP is en blijft de spits van Oranje, is veruit de beste speler.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2013 10:56 ]
Eens, Rekik/Indi lijkt mij een prima duo. Rechtsachter is dan nog even twijfel tussen Verhaegh of Van Rhijn, vindt ze beide elkaar niet veel ontlopen. Linksachter lijkt Blind mij nog steeds eerste keus.Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:56:
Dit is in ieder geval niet het centrale duo waarmee we naar Brazilie gaan/kunnen. Het zal Rekik/Indi worden, of als Bruma ook constant gaat presteren Rekik/Bruma. De Vrij komt tekort, op alle vlakken.
VP is en blijft de spits van Oranje, is veruit de beste speler.
Ook wel eens over VP, al vind ik zelf wel dat VP rechtsbuiten nog steeds beter speelt dan in de spits, i.i.g. in het NLE.
Verwijderd
Bruma had ik ook al in m'n Euro 2012 opstelling maar dat werd toen nog weggelachen
De Vrij vond ik in principe nooit wat maar zag op zich wel wat bruikbaars in hem tegen Portugal. Is iig sneller dan ik altijd dacht en doet me aan Hofland denken
[ Voor 47% gewijzigd door apis29 op 17-08-2013 11:25 ]
Begrijp me niet verkeerd maar spelers die 4 wedstrijden best aardig spelen nu al gaan noemen als basisspelers in Oranje vind ik erg voorbarig. Als Aldeweireld vertrekt en de Boer zet Veltman/vd Hoorn in de basis, moeten die dan na 4 wedstrijden aardig spelen ook in de basis bij Oranje?
Het is momenteel nou niet zo dat we keuze hebben uit 10 Jaap Stam's of Heitinga's in z'n topperiode.
Als een Rekik dan goede dingen laat zien, is het logisch dat zijn naam snel genoemd wordt.
Gewoon laten staan dus en als Rekik en Bruma het internationaal goed doen heb je een prima dubbele bezetting voor de toekomst. Dan vechten ze het maar uit.
[ Voor 13% gewijzigd door D-e-n op 17-08-2013 11:43 ]
Allemaal onzin. Ze hebben beide kwaliteiten, net als hun collega's uit de opleiding Rekik en Bruma. Ze hebben slechts één probleem : leeftijd.
Het lullige voor die jongen is ook dat de verwachtingen op zijn leeftijd enorm zijn. Hij moet het allemaal maar laten zien, een slippertje is gauw gemaakt hoor. Als je de fouten ziet die veel ervarener voetballers toch ook maken vaak wel 1 per wedstrijd (soms meer), dan heeft hij gewoon de pech dat als hij een fout maakt de tegenstanders wel scherp zijn.Krukar schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:45:
Nou wordt er in dit topic vaak de bal gespeeld van "club-oogkleppen" en daar ben ik geen fan van, maar op deze manier is het wel een schot voor open doel.... De enigen die ik De Vrij's spel zie verdedigen in dit topic zijn FeyenoordersDe rest vindt hem matig tot slecht.
En als er dan wordt gezegd dat hij harder moet spelen, dan vervolgens tegen 2 gele kaarten (de 2e terecht, eerste niet) oploopt, aan wie ligt dat dan? Ik denk vooral aan degene (coach/ trainer) die hem continue laat weten dat hij harder moet worden.
Na die 2 weken en al die bagger vind ik het grote klasse dat hij zoveel zekerheid uitstraalde tegenover de portugesen. Hij is er (nog) niet, en of hij echt een grote wordt vind ik afwachten maar hij kan een eind komen als hij zichzelf zo staande kan houden.
Ja, Feijenoorder, maar niet 1'tje met oogkleppen op. Op dit moment heeft van Gaal groot gelijk dat hij met de Vrij en BMI speelt, zoals hij zelf ook aangaf heeft hij juist wel de goede ervaringen met de Vrij. Het spel van Oranje is ook niet te vergelijken met dat van Feijenoord, zeker de eerste wedstrijd (de 2e komt vooral door de strafschop en 2 rode kaarten) was bedroevend om aan te zien, maar dan vooral het "kleutergedrag" van een aantal spelers. Dan lukt het niet, of een bal die niet goed gaat, natuurlijk mag je elkaar dat laten weten maar je lost eerst het ontstane probleem op (terugverdedigen) en gaat elkaar dan de waarheid zeggen, nu was het andersom en lieten ze de mensen gewoon lopen terwijl ze op elkaar aan het foeteren waren.
De hoge verwachtingen die velen van Feijenoord hadden/ hebben voor dit seizoen heb ik ook niet gedeeld, natuurlijk blijft de groep grotendeels bij elkaar, maar vorig jaar was het een echte verrassing dat ze het zo goed deden. Nu iedere tegenstanders Feijenoords speelwijze met Pelle kent is dat veel lastiger om een tegenstander daarmee te verslaan. Ben daarom ook wel blij met de huur van Armenteros, omdat die naast Pelle mogelijk wel wat potten kan breken.
Matig tot slecht zie ik zelden ergens, en dat doet ook totaal geen recht aan een speler als de Vrij. Overigens zie ik juist veel Feyenoorders kritiek hebben op Feyenoord spelersKrukar schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:45:
De rest vindt hem matig tot slecht.
Maar goed, de Vrij hoort gewoon op die positie. Is hij dan zo goed? Nee, misschien niet, maar in vergelijking met wat er rondloopt op de Nederlandse velden blijkbaar wel. Dat is wellicht een treurige conclusie omdat er vaak in elke generatie een echte killer rondliep die nu ontbreekt. Hetzelfde geldt overigens voor BMI.
Het zijn 2 uitstekende verdedigers, die 1 makke hebben: Ze hebben elke wedstrijd 1 gevaarlijk slippertje. Als dat er niet uit gaat, win je nooit een WK met die spelers natuurlijk.
Aan de scheidsrechterjbdeiman schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:00:
[...]
En als er dan wordt gezegd dat hij harder moet spelen, dan vervolgens tegen 2 gele kaarten (de 2e terecht, eerste niet) oploopt, aan wie ligt dat dan?
[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 17-08-2013 12:45 ]
⏩ PVOutput☀️
Maar... zodra die mannen de bal hadden, was het ogen dicht en naar voren schoppen. Blijkbaar willen we dat soort voetbal niet meer. Stam had natuurlijk al wel meer techniek, maar was ook niet iemand die even iemand uitkapte.
De Vrij, BMI (en de counterparts bij PSV/Ajax) moeten mee naar voren, moeten beter spelinzicht hebben, worden verwacht opeens op te duiken in de 16 van de tegenstander. Het zijn gewoon andere tijden.
Stam speelde op zijn 21e nog bij Zwolle, Davids zat voor v Gaal kwam nog op de bank bij Ajax en De Boer had tot de periode dat hij met Ajax de Europacup won elke week een slippertje. Dus wat is nu de kritiek? Dat onze verdedigers op hun 21e nog niet zo ver zijn als De Boer of Stam op hun 25e?Quad schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:15:
Ik denk dat je wel kan concluderen dat de echte voetballers de jongetjes zijn in plaats van de mannen van jaren geleden, Stam, Davids, de Boer etc.
Verwijderd
Dat is mij ook een raadsel.Steefmeister schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:45:
Waarom is die Van Der Wiel nou zo resoluut afgeschreven voor de rechtsback positie? Ja het is ook geen wereldtop, maar speelt regelmatig bij een zeer aardige club en heeft toch ook ervaring op het hoogste niveau.
Stam ging op z'n 21 van Zwolle naar Cambuur, op z'n 22ste naar Willem 2 en op z'n 24ste naar PSV.D-e-n schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:34:
[...]
Stam speelde op zijn 21e nog bij Zwolle, Davids zat voor v Gaal kwam nog op de bank bij Ajax en De Boer had tot de periode dat hij met Ajax de Europacup won elke week een slippertje. Dus wat is nu de kritiek? Dat onze verdedigers op hun 21e nog niet zo ver zijn als De Boer of Stam op hun 25e?
Waarom je Davids erbij haalt is mij sowieso een raadsel want dat is een middenvelder, je stelling klopt in ieder geval niet. Davids debuteerde op z'n 18de voor Ajax in 1991.
"Voordat Van Gaal kwam" is natuurlijk een loze uitspraak, Van Gaal zat sinds 1988 al bij Ajax als assisent-trainer, Davids debuteerde van de jeugd naar het hoofdelftal in 1991 toen Van Gaal hoofdcoach werd en zat dus nooit "op de bank".
Over Frank de Boer zit je er weer duidelijk naast, aangezien hij al bassisspeler was voor Ajax 1 sinds 1988, UEFA Cup wonnen ze in 1992 toen hij 22 was en daar was Frank al een goede vaste waarde.
Zijn natuurlijk alle drie buitencategorie spelers maar als je ze aanhaalt moet je wel zorgen dat je correcte info erbij schrijft. Van deze drie spelers topte alleen Stam relatief laat namelijk (rond z'n 24-25e).
Overigens ben ik het wel eens met iemand anders in dit topic dat we gewoon geen betere verdedigers hebben voor het NLE op het moment. Mijn eerdere opmerking over Rekik was ook meer van "ik zou hem wel eens samen met BMI willen zien in de volgende oefenwedstrijd".
Voor de centrale verdediging denk ik dat iedereen het redelijk eens kan zijn dat de keuze ligt tussen De Vrij, BMI, Rekik, Heitinga en Bruma. BMI/Rekik of BMI/Bruma lijkt mij op dit moment, met wat ik van alle drie die spelers gezien heb, een logischere keuzen dan BMI/De Vrij.
Daarmee mag je vaak 2 kaarten per wedstrijd kopen. Stel je doet dat...moet degene aan wie je die tweede kaart geeft dan ook een clubkaart hebben?
Ligt meestal aan de wedstrijd wat de regels voor kaartverkoop zijn. Vrij verkoop, enkel seizoenskaarthouders, clubkaarthouders etc.Saturnus schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:05:
Het wordt tijd dat ik een wedstrijd ga bezoeken. Dus ik ga een clubkaart aanvragen.
Daarmee mag je vaak 2 kaarten per wedstrijd kopen. Stel je doet dat...moet degene aan wie je die tweede kaart geeft dan ook een clubkaart hebben?
Maar of het hier gaat om enkel het kopen of daadwerkelijk het binnen mogen gaan van het station kan ik er niet uit halen.
Saturnus schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:11:
"(S)CC verplicht: Ja."
Maar of het hier gaat om enkel het kopen of daadwerkelijk het binnen mogen gaan van het station kan ik er niet uit halen.
Het is verboden om Toegangsbewijzen aan te bieden, (door) te verkopen en/of af te geven, tenzij sprake is van een individuele transactie in de privésfeer en dit de veiligheid niet in gevaar brengt.
Personen die een Toegangsbewijs hebben aangekocht en/of verkregen en dit Toegangsbewijs doorverkopen en/of vrijwillig afstaan aan derden zijn en blijven, onverminderd de aansprakelijkheid van deze derden zelf, hoofdelijk aansprakelijk voor schade veroorzaakt door deze derden in en/of aan het Stadion.
12.4 Het gebruik van de Club Card is strikt persoonlijk. Het is de houder van de Club Card niet toegestaan om een Club Card door een ander te laten gebruiken.
12.5 Het is de houder van een SCC toegestaan om een SCC voor wat betreft het Toegangsrecht te laten gebruiken door een ander persoon, doch niet voor wat betreft het Aankooprecht.
[ Voor 17% gewijzigd door Napo op 17-08-2013 16:20 ]
Fase 1 is altijd seizoenskaarthouders, voor CL-wedstrijden e.d.
Fase 2 is Clubkaart (SCC) houders
Fase 3 is vrije verkoop, de kaarten die over zijn.
Fase 2 verschilt per wedstrijd hoeveel kaarten je kopen mag. Voor Ajax-Feyenoord bijv. 1 per SCC maar voor een Ajax - GAE heb je best kans dat je 3 of zelfs 4 kaarten per SCC kopen kunt.
Om het stadion in te komen heb je maar één SCC nodig, alleen degene die ze gekocht heeft dus (wordt meestal niet eens om gevraagd overigens). Het is dus niet zo dat je voor elk ticket een SCC moet hebben, maar alle gekochte tickets in fase 2 zijn wel gelinkt aan die ene SCC waarmee ze zijn gekocht.
Praktisch: Als je de grote wedstrijden wil bezoeken moet je eigenlijk wel een SCC hebben en zelfs dan nog er snel bij zijn. Wil je zo een wedstrijd met meet personen bezoeken, laat elk persoon dan een eigen SCC nemen.
Als je minder grote wedstrijden wil bezoeken heb je aan één SCC meestal genoeg (als je met 2 á'3 personen gaat, anders meer clubcards) en kun je meestal zonder SCC ook nog wel aan kaartjes komen in de vrije verkoop.
Verwacht dat het bij andere clubs hetzelfde werkt.
Volgens mij haal je een seizoens club card(SCC) en een club card(CC) door elkaar.Krukar schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:29:
Bij Ajax verschilt het per wedstrijd, meeste tickets worden in fasen verkocht.
Fase 1 is altijd seizoenskaarthouders, voor CL-wedstrijden e.d.
Fase 2 is Clubkaart (SCC) houders
Fase 3 is vrije verkoop, de kaarten die over zijn.
Fase 2 verschilt per wedstrijd hoeveel kaarten je kopen mag. Voor Ajax-Feyenoord bijv. 1 per SCC maar voor een Ajax - GAE heb je best kans dat je 3 of zelfs 4 kaarten per SCC kopen kunt.
Om het stadion in te komen heb je maar één SCC nodig, alleen degene die ze gekocht heeft dus (wordt meestal niet eens om gevraagd overigens). Het is dus niet zo dat je voor elk ticket een SCC moet hebben, maar alle gekochte tickets in fase 2 zijn wel gelinkt aan die ene SCC waarmee ze zijn gekocht.
Praktisch: Als je de grote wedstrijden wil bezoeken moet je eigenlijk wel een SCC hebben en zelfs dan nog er snel bij zijn. Wil je zo een wedstrijd met meet personen bezoeken, laat elk persoon dan een eigen SCC nemen.
Als je minder grote wedstrijden wil bezoeken heb je aan één SCC meestal genoeg (als je met 2 á'3 personen gaat, anders meer clubcards) en kun je meestal zonder SCC ook nog wel aan kaartjes komen in de vrije verkoop.
Verwacht dat het bij andere clubs hetzelfde werkt.
Hoe het bij PSV werkt heb je, zoals bij elke club, met een SCC recht op toegang en een plaats voor de eredivisiewedstrijden. Voor de beker- & europeesewedstrijden heb je altijd de mogelijk op een kaart te kopen, dan wel je eigen plaats dan wel een andere plaats maar dit verschilt per wedstrijd.
Na deze fase heb je als SCC of CC houder de mogelijkheid om extra kaartjes te kopen en in de laatste fase kunnen misschien de mensen zonder SCC of CC een kaart kopen
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gonadan schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:07:
Die afkortingen zijn verwarrend. SCC wordt vaak voor seizoenskaart gebruikt maar bij Ajax ook wel voor supporters club card, ofwel leden van de supportersvereniging. Dat is een andere kaart dan een gewone cc. Tegenwoordig heet het de Ajax life kaart.
Ik maak hier uit op dat de CC alleen nodig is voor het kopen van de kaarten, maar dat je die voor de zekerheid ook maar mee moet nemen naar het stadion.
@^^ Arias is gewisseld.
[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 17-08-2013 19:32 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Leg mij eens uit waarom dit competitie vervalsing is?Harribo schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:36:
Zit nu cambuur Groningen te kijken. Elke ploeg gaat het moeilijk krijgen daar. De bal rolt anders over dat kunstgras. Competitie vervalsing
Zullen we anders die discussie niet gaan voeren? Zo ontzettend zinloos...Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:43:
[...]
Leg mij eens uit waarom dit competitie vervalsing is?
Als de KNVB het toelaat moet je je schikken naar het veld waar je op moet spelen. Er zijn nu een aantal teams dat op kunstgras speelt, train er dan zo nu en dan (zeker in de weken voor de wedstrijd op kunstgras) op.
Ik ben ook zeker geen voorstander van kunstgras, maar laten we aub niet zo ontzettend miepen omdat je team slecht speelt op kunstgras.
Op echt gras rolt de bal sneller. Als je daar niet aan gewend bent, heb je een nadeel.Harribo schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:21:
Kunstgras remt de bal af. Als je daar niet aan gewend bent, heb je een nadeel.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Het schijnt dat ze daar een oplossing voor hebben. Er aan wennen... Als je daar nauwelijks op traint met meerdere clubs die op kunstgras spelen in je competitie ben je als prof niet goed bezig, of je het nu fijn vindt voetballen of niet.Harribo schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:21:
Tegenwind doet dat ook.Harribo schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:21:
Tja. Zo is onze competitie nou eenmaal.
Johansson (Rechtsback) doet het geweldig, net als tegen ajax en Heerenveen een prachtige rush, helaas dit keer (weer) geen goal. Wordt een mooie tweede helft, ik hoop dat ze de stand lekker gaan uitbreiden.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verwijderd
Cambuur heeft niet zo lang een kunstgrasveld, volgens mij lag het er pas een paar dagen voor de 1e wedstrijd namelijk, in de jupiler league was er nog gras. Dus zoveel voordeel levert dat volgens mij niet op.Harribo schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:21:
Nog maar 25 punten en dan zijn we weer veilig
[ Voor 22% gewijzigd door St@m op 17-08-2013 21:35 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Zal ik hem maar vast inzetten: "En we zwaaien met zn alle naar Pastoor

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Meestal heb ik een schurthekel aan de UEFA, maar wat als dit klopt hebben ze voor deze ene keer mijn steun.Quad schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:55:
Maar de UEFA accepteert kunstgras geloof ik niet..
Dat wil zeggen dat wanneer je Europees speelt je echt gras neer moet leggen.
Eigenlijk precies dezelfde goal als de 3-2 vorige week, alleen dit keer vanaf de andere kant en met Martens als afmaker en Gudelj als voorzetter.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Vraag me af of er al een peloton ME klaar staat om Pastoor naar huis te brenge/voorkant stadion leeg te houden

EDIT: 0-5

[ Voor 6% gewijzigd door wontcachme op 17-08-2013 21:52 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
/ Daar mag je wel 0-6 van maken Benson
[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 17-08-2013 21:58 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Er zitten een aantal leuke spelers in het team van PEC Zwolle en Nijland en Fernandez zitten op de bank, geen grote talenten maar leuke spelers.
NEC is eigenlijk een drama, zal een lastig seizoen voor hun worden.
NEC is nu bar slecht. En PEC voetbalt gewoon leuk.
Groningen is verder niet zo goed als de punten deden vermoedden, ik voelde het al aankomen
Hopen op een kleine nederlaag met redelijk voetbal. Dan kan men vanaf volgende week gaan bouwen. Ben bang voor een afstraffing, zeker nu achterin alles los zand is.
EDIT: Met "Hopen" bedoel ik natuurlijk realistische hoop
[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 18-08-2013 10:22 ]
Moet kunnen als je iets voor tijd weggaat en de treinen op tijd rijden...PWM schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:19:
Zo, opmaken voor de klassieker. Ik weet nog steeds niet of ik ga (heb kaart), maar moet om 16.00 vliegen, word dus allemaal krap...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik weet hetFiber schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:55:
[...]
Moet kunnen als je iets voor tijd weggaat en de treinen op tijd rijden...Reistijd Bijlmer-Arena - Schiphol is een kwartiertje, met vijf treinen per uur.
Probleem 2: Wat doe ik met mijn koffer
Kluisje op Schiphol?
Maar als je nog lang hier blijft hangen is de wedstrijd al begonnen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Anakha schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 09:51:
Tegen Zulte, dat was voorronde CL.
Late reactie, maar dat is dus geen CL. Verre van vergelijkbaar zelfs. De ronde tegen AC Milan, dat zal van CL niveau zijn, maar is nog steeds geen CL.
Overigens geeft dit wel mooi perspectief over de eerdere overwinningen. PEC is even goed als PSV, spannende competitie zo.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij vertrekt na de wedstrijd, aha. Ik dacht dat 'ie voor de wedstrijd aankwamFiber schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:15:
Voor de wedstrijd inchecken...? Zal wel niet kunnen.

Nee, dan moet je gewoon je baggage inchecken en weer weggaan.
Laat maar dus.
[ Voor 3% gewijzigd door BeefHazard op 18-08-2013 11:20 ]
Ik niet. Ajax speelt thuis, achterin is Feyenoord momenteel gehavend en ik verwacht dat het publiek een duit in het zakje zal doen. Het wordt tijd dat de uitsupporters weer toegelaten worden. Dat verdient deze klassieker!CR1691 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:01:
Call me crazy maar ik heb vertrouwen in een stuntje!
don't mistake lack of talent for genius.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
PWM schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:19:
Zo, opmaken voor de klassieker. Ik weet nog steeds niet of ik ga (heb kaart), maar moet om 16.00 vliegen, word dus allemaal krap.
Hopen op een kleine nederlaag met redelijk voetbal. Dan kan men vanaf volgende week gaan bouwen. Ben bang voor een afstraffing, zeker nu achterin alles los zand is.
EDIT: Met "Hopen" bedoel ik natuurlijk realistische hoopIk hoop in het echt op een 0-7 met een gestaakte wedstrijd omdat 4 Ajax spelers rood kregen doordat ze gek werden gedraaid door een machtig Feyenoord. Maar dat zie ik niet gebeuren
Sinds wanneer mag er weer uitpubliek in dan? Of heb je een kaart via iemand met een Ajax CC?
Ik ga al jarenKrukar schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:08:
[...]
Sinds wanneer mag er weer uitpubliek in dan? Of heb je een kaart via iemand met een Ajax CC?
Vorig jaar zaten er zelfs 50 bij elkaar in Vak 410 (het echte 410, niet het sfeervak wat nu verplaatst is).
Moet zeggen dat ik ook niet heel vaak meer in het stadion zit aangezien het met 200km enkele reis naar Amsterdam nu geen pretje meer is om elke twee weken te gaan.
Dit was het perron naar Rotterdam na Ajax-Feyenoord vorig jaarKrukar schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:13:
Heh ok, da's nieuw voor mij
Moet zeggen dat ik ook niet heel vaak meer in het stadion zit aangezien het met 200km enkele reis naar Amsterdam nu geen pretje meer is om elke twee weken te gaan.
Natuurlijk wonen er ook Ajacieden in Rotterdam, maar een groot deel is gewoon Feyenoorder. Hoe die 500-800 kaarten elk jaar vrijkomen weet ik niet, maar ik had een keer dat een gast er gewoon 40 had die aan elkaar vast zaten. Zo uit de machine gerold.
Altijd zonder wankklank gelukkig
⏩ PVOutput☀️
/EDIT: Waarom gaan ze pas om 12.30 het veld oplopen?
[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 18-08-2013 12:30 ]
Heb je die kop van Vilhena gezien? Die is nog net niet begonnen met huilenCR1691 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:32:
Come on boys! Gras opvreten vanaf minuut 1!
EDIT: Fluit maar af. Gelijkspel en 99,7% balbezit, is goed zo
EDIT2: Nee, doe het nu maar
[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 18-08-2013 12:39 ]
⏩ PVOutput☀️
Laat maar......

[ Voor 30% gewijzigd door BvZwolle op 18-08-2013 12:46 ]
Klopt. Maar dat was 2 jaar geleden ook zo, en toen kon Feyenoord het niet volhouden. Geknepen billen hier achter de tv, dat ik heb ik het stadion nooit.CR1691 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:41:
Feyenoord is veel feller dan Ajax, die denken het klusje wel even te klaren vandaag.
Beetje het standaardverhaal van Ajax.CR1691 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:41:
Feyenoord is veel feller dan Ajax, die denken het klusje wel even te klaren vandaag.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Dit topic is gesloten.
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum