[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 207 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.596 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
PWM schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 21:30:
Tsja, ik had/heb Tomasson hoog zitten, zowel als oud-speler als aanstormend talent als coach/trainer. Waarom hij toch gekozen heeft zich in een wespennest te gaan begeven als Roda heb ik nooit begrepen. Niet de ervaring noch de ballen om de boel om te kunnen draaien.
Omdat hij dikke maatjes is met Vlemmings.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
loewie1984 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 23:39:
Je kan zeggen wat je wilt, maar hier staat wel een aanvoerder: http://nos.nl/video/64359...onszelf-te-verwijten.html

Dus wat dat betreft chapeau voor Mark-Jan, maar ze hadden dit seizoen gewoon wat beter hun best moeten doen en Ruud Brood niet de laan uit sturen.

Verder boeit het me geen zak dat ze er uit liggen, Fortuna Sittard ligt er al bijna 10 jaar uit.. 4 profclubs in Limburg is gewoon geen haalbare kaart maar zowel de mensen uit Maastricht, Kerkrade en Sittard geven geen duimbreedte toe over welk stadion, welke jeugdopleiding enz. en dan heb ik het nog niet eens over VVV Venlo gehad. Dus als ze lekker koppig en eigenwijs blijven is de jupiler league in ieder geval de komende jaren verzekerd van 6 Limburgse derby's per jaar.
Vraag mij eens of het ook maar enige ruk boeit?

Het boeit mij, en al mijn vrienden geen ene godvergeten ruk, dat wij met z'n allen in de Jupiler league zitten.. Wij hebben onze derby weer... Een derby waar veel mensen op zaten te wachten...

Edit// en die van Eagles? Die komen het komende seizoen af met een groepje en worden hier als normale gasten ontvangen.

[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 04-05-2014 01:24 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:03

Niku

Alagaesii

OPSLAGHOND schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 23:12:

Zag net het doelpunt van Vitesse, die Roy de Ruiter mag dus ook mooi in Nederland blijven zeg ... wat een blunder ...
Robin Ruiter*

Was inderdaad een blunder van jewelste, maar als het bij één blijft.. vind Ruiter een prima doelman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Ruiter heeft dit seizoen regelmatig gegrabbeld. Komt op mij niet zo betrouwbaar over eerlijk gezegd.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:57
Maar heeft ook wedstrijden fantastisch gekeept, hij is nog jong, als hij dit soort foutjes minder maakt is het een hele goede keeper.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
martinusz schreef op zondag 04 mei 2014 @ 10:02:
Maar heeft ook wedstrijden fantastisch gekeept, hij is nog jong, als hij dit soort foutjes minder maakt is het een hele goede keeper.
Vermeer is ook een hele goede keeper zonder de blunders, maar hij maakt ze nu al jaren ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
OPSLAGHOND schreef op zondag 04 mei 2014 @ 10:03:
[...]

Vermeer is ook een hele goede keeper zonder de blunders, maar hij maakt ze nu al jaren ...
Uh ja en wat is de link met Ruiter? :?

Hoop in ieder geval niet dat hij scenario Vermeer achterna gaat ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Martinusz op 04-05-2014 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
martinusz schreef op zondag 04 mei 2014 @ 10:05:
[...]
Uh ja en wat is de link met Ruiter? :?

Hoop in ieder geval niet dat hij scenario Vermeer achterna gaat ;)
Beide blunderden gisteren en doen dat met enige regelmaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Zie nu trouwens dat hij al 27 is, dacht een stuk jonger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ruiter 27 en Vermeer 28, dacht ook dat Ruiter veel jonger was ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik dacht ook dat Ruiter een stuk jonger was. Geen talent dus, wel prima doelman voor de eredivisie.

Hij is uitgeroepen tot Utrecht speler van het seizoen: http://utrecht.nieuws.nl/...trofee-voor-Robbin-Ruiter

[ Voor 40% gewijzigd door Niku op 04-05-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Roda JC 'beste hekkensluiter' in driepuntensysteem

Daar heeft Roda ook pech mee, natuurlijk. Als er gewoon een club had meegedaan die compleet achter de rest aanbungelde (zoals Willem II vorig seizoen, Excelsior twee seizoenen geleden, etc.), dan had Roda nu gewoon nacompetitie gespeeld. Roda, NEC en RKC waren niet best maar echt niet zo'n bodemloze put die vaak ook nog voor spek en bonen meedoet.

[ Voor 12% gewijzigd door bwerg op 04-05-2014 12:16 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op zondag 04 mei 2014 @ 10:39:
Ik dacht ook dat Ruiter een stuk jonger was. Geen talent dus, wel prima doelman voor de eredivisie.

Hij is uitgeroepen tot Utrecht speler van het seizoen: http://utrecht.nieuws.nl/...trofee-voor-Robbin-Ruiter
Waarom eigenlijk? Als iemand het daar verdiend had was het wel Jens Toornstra. Veel doorslaggevender geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
bwerg schreef op zondag 04 mei 2014 @ 12:15:
Roda JC 'beste hekkensluiter' in driepuntensysteem

Daar heeft Roda ook pech mee, natuurlijk. Als er gewoon een club had meegedaan die compleet achter de rest aanbungelde (zoals Willem II vorig seizoen, Excelsior twee seizoenen geleden, etc.), dan had Roda nu gewoon nacompetitie gespeeld. Roda, NEC en RKC waren niet best maar echt niet zo'n bodemloze put die vaak ook nog voor spek en bonen meedoet.
Grappig. En was Ajax niet de slechtste kampioen van het 3-puntensysteem? Over nivellering gesproken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
loewie1984 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 23:39:
Dus als ze lekker koppig en eigenwijs blijven is de jupiler league in ieder geval de komende jaren verzekerd van 6 Limburgse derby's per jaar.
Als Fortuna of MVV (om maar eens 2 recente voorbeelden te gebruiken) niet weer eens geld te kort gaan hebben en dan failliet verklaard worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Fraser op VI:
'We krijgen in de eerste helft een doelpunt tegen uit een spelhervatting. Ik heb in de rust aangegeven aan Kramer dat dat momenten zijn waarin je duels niet mág verliezen. Hij was boos dat ik dat zei. Na zijn goal maakte hij daarom een gebaar naar mij', verwees Fraser in gesprek met FOX Sports naar de vinger voor de mond van de aanvaller. 'Dat mag hij van mij de hele dag doen, als hij maar de arbeid verricht die bij het spelletje hoort.'
Probeer hier maar eens weg mee te komen in andere professionele sporten, of bijvoorbeeld op je werk.

Zo'n speler zal nooit ver komen, en terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 16:54
PWM schreef op zondag 04 mei 2014 @ 20:28:
Fraser op VI:

[...]

Probeer hier maar eens weg mee te komen in andere professionele sporten, of bijvoorbeeld op je werk.

Zo'n speler zal nooit ver komen, en terecht.
Genoeg trainers die hem de wedstrijd erna geeneens in de selectie op zouden nemen.
Aan de ene kant had Fraser dit binnen kamers moeten houden aan de andere kant kant weten bepaalde trainers nu dat ze nooit aan deze speler hoeven te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Zit me weer dood te ergeren aan Adriaanse bij SV. Wat is een pedante en arrogante man, bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Dat elftal van het jaar van de Telegraaf....serieus.....wie maakt dat? :+

http://www.telegraaf.nl/t...e__elftal_v_h_jaar__.html

[ Voor 40% gewijzigd door Martinusz op 05-05-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Nienhuis, Beerens, Immers, Van der Laan en Gutierrez kan ik niet serieus nemen. Tadic, Finnbogason, Janmaat en Blind vind ik logisch, en Clasie kan ik accepteren.

Met dit elftal zou ik in ieder geval niet de strijd om de bovenste drie plaatsen aandurven.

Vandaag wordt trouwens toch een voorvoorselectie van het NL elftal bekend gemaakt? Weet iemand hoe laat dat is?

[ Voor 18% gewijzigd door Niku op 05-05-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:15

FreakNL

Well do ya punk?

Ook mooi/opvallend dat Blind voetballer van het jaar geworden is met een half puntje meer.. Heeft iemand Blind dit weekend gezien? Ik heb alleen dat matige verdedigen gezien bij de 1-2 en 2-2, maar misschien speelde hij voor de rest wel een goeie pot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

martinusz schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:18:

Het probleem van jurycijfers.

Als Pelle 2 doelpunten maakt en de bal veelvuldig aanneemt en doorpassed, krijgt hij een 7.5 of 8. Doet een speler van Cambuur dat, is het een 8.5 of 9.

Dat zit natuurlijk in elke linie. Spelers bij grote clubs moeten beter presteren dan mindere broeders bij kleine clubs. In een hoop gevallen is daar iets voor te zeggen, maar als je de beste speler zoekt niet. Beter Messi op 80% in mijn elftal dan Immers op 100% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:37
Zo'n elftal gaat op punten over een heel seizoen. Als jij dus altijd een zesje haalt kun je ver komen. Niettemin vind een centrum van alleen maar Cambuur spelers dan wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Of die keeper van Cambuur...dit kun je toch niet serieus nemen :D
En dat Blind voetballer van het jaar wordt snap ik ook niet, zeker niet omdat hij in dit elftal ook nog eens als linksback is neergezet, de positie waar hij het slechter doet dan op het middenveld.

Maar goed...het is ook maar de Telegraaf natuurlijk, die hebben er ook niet zoveel verstand van...

Wie zouden jullie eigenlijk als speler van het jaar kiezen?

Ik denk er nog even over na...vind het een lastige...

[ Voor 14% gewijzigd door Martinusz op 05-05-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martinusz schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:53:
En dat Blind voetballer van het jaar wordt snap ik ook niet, zeker niet omdat hij in dit elftal ook nog eens als linksback is neergezet, de positie waar hij het slechter doet dan op het middenveld.

Maar goed...het is ook maar de Telegraaf natuurlijk, die hebben er ook niet zoveel verstand van...

Lasse Sch0ne en Siem de J0ng, allebei belangrijk geweest voor Ajax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
De Jong? Die heeft toch amper een rol gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik zou Schöne kiezen, belangrijkste speler van Ajax dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:40
Niku schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:08:
Ik zou Schöne kiezen, belangrijkste speler van Ajax dit seizoen.
Riedewald, 2x scoren tijdens je debuut van 10 minuten :>

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Als buitenstaander zou ik Vermeer kiezen ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:15

FreakNL

Well do ya punk?

Denk toch inderdaad Lasse Schone. Beslissend geweest.

En anders Finnbogason, maar dat is wel scorebordjournalistiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 17:01
D-e-n schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:02:
De Jong? Die heeft toch amper een rol gespeeld?
Daarom juist, wat een drama voetballer is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-10 13:20

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

martinusz schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:18:

Beerens hoort daar niet thuis, had liever Schone gezien. En waarom staat Blind als LB in dat elftal? Hij heeft nota bene zijn beste wedstrijden als middenvelder gespeeld. Finbogasson Janmaat en Tadic horen er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Voorselectie van Gaal:
Voorselectie Oranje:
Daley Blind (Ajax),
Jean-Paul Boëtius (Feyenoord),
Luc Castaignos (FC Twente),
Jasper Cillessen (Ajax),
Jordy Clasie (Feyenoord),
Memphis Depay (PSV),
Daryl Janmaat (Feyenoord),
Davy Klaassen (Ajax),
Terence Kongolo (Feyenoord),

Jürgen Locadia (PSV),
Bruno Martins Indi (Feyenoord),
Luciano Narsingh (PSV),
Quincy Promes (FC Twente),
Karim Rekik (PSV),
Tonny Trindade de Vilhena (Feyenoord),
Joël Veltman (Ajax)
Kenneth Vermeer (Ajax),

Stefan de Vrij (Feyenoord),
Georginio Wijnaldum (PSV)
Jeroen Zoet (PSV).
In het dik gedrukt voor mij spelers die er niet bij hoeven te zijn wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
martinusz schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:04:
Voorselectie van Gaal:

[...]

In het dik gedrukt voor mij spelers die er niet bij hoeven te zijn wat mij betreft :)
Logische voorselectie. Voordat mensen dom gaan lopen roepen. Dit is alleen de voorselectie betreft de eredivisie van de clubs die geen playoffs spelen! De andere competities spelen nog en komen nog aan de beurt. Er gaat ook gegarandeerd gezeken worden over Locadia en Castaignos maar er zijn geen betere Nederlandse spitsen in de Eredivisie op dit moment. Dus beide zitten er alleen maar bij omdat ze dan 11 tegen 11 kunnen spelen. :D De enigste onlogische keuze is Vermeer. Stiekem had ik (als PSV'er) gehoopt op Immers, dan zou iedereen helemaal gek zijn geworden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Van Gaal zal Vermeer wel opstellen, puur omdat niemand dat wil. Eigenwijs stuk vreten ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kongolo en Vermeer zitten er echt niet voor de grap bij. Dit is gewoon een groot deel van de WK selectie.
Er zitten toch amper geschikte spelers voor oranje bij de clubs die nu nog playoffs spelen. Cilissen, Castaignos en Narsingh zullen wel afvallen, maar met een paar routiniers erbij wordt dit de selectie verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
tweaker2010 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:13:
Kongolo en Vermeer zitten er echt niet voor de grap bij. Dit is gewoon een groot deel van de WK selectie.
Er zitten toch amper geschikte spelers voor oranje bij de clubs die nu nog playoffs spelen. Cilissen, Castaignos en Narsingh zullen wel afvallen, maar met een paar routiniers erbij wordt dit de selectie verwacht ik.
Cilissen heeft veruit de beste statistieken als keeper in de Eredivisie en heeft bovendien de laatste paar oefenwedstrijden gekeept. Vermeer en Zoet vallen af, Vorm wordt 1e keep, Krul 2e. Davy Pröpper en van Aanholt (er moet echt een LB bij) haken nog aan na de play-offs denk ik en dan heb je denk ik inderdaad alle 'Oranje-waardige' eredivisie-spelers op een rijtje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 17:01
Aangezien Vermeer de ideale keeper is voor Oranje volgens van Gaal en de Boer dit weekend nog zei dat Vermeer de 1e keeper van oranje is ben ik toch bang dattie gewoon mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
martinusz schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:53:

Ik vond het al opvallend dat de spelers van Ajax nog zeer behoorlijke beoordelingen kregen na de salonremise van vorige week, en ook deze week vind ik het raar dat een speler als Blind nog een 7 scoort. Thuis gelijkspelen tegen de nummer laatst (die daardoor nummer voorlaatst geworden is), niemand had er zin in en het leek nergens op, maar wel precies hoog genoeg om eerste te worden in het klassement van de Telegraaf. Ach, de Telegraaf :')

@Voorselectie van Gaal. Ik schat dat er 10 van deze spelers mee gaan naar het WK. Er zitten er vooral een hoop bij die hij gewoon eens een keer wil besnuffelen denk ik en je kan ook moeilijk met 10 man gaan trainen.

EDIT: Zelfs van Gaal zal toch niet Vermeer meenemen? Dat zou echt belachelijk zijn. Van deze lijst is dat echt de laatste speler die in aanmerking zou moeten komen. Krul zou onomstreden moeten zijn. Vorm en Cilissen daar achter en dan heb je Zoet nog als toptalent die je eventueel mee kan nemen voor de ervaring. Bij een blessuregolf kan je Stekelenburg meenemen als een soort van Ooijer WK'10.

[ Voor 14% gewijzigd door ph4ge op 05-05-2014 14:29 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Cillessen en Zoet mogen het wat mij betreft uitvechten om plek 3. Naast het lijstje afvallers van martinusz denk ik ook nog dat Boetius af gaat vallen (Lens en Depay).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Castaignos en Locadia zitten er enkel bij omdat Huntelaar, van Persie en Lens nog niet beschikbaar zijn. Van de aanvallers valt de keuze voor Narsingh me dan weer wel op. Extra vleugelspelers hebben we volgens mij echt niet nodig.

Je kunt tussen de regels door wel bepaalde keuzes zien inmiddels. Zo zijn Schaars en Mathijssen er definitief niet bij en is Bruma ook al in dit stadium afgevallen. De selectie van Kongolo en Vilhena lijkt me overigens wel een serieuze kans gezien de beperkte keuze op hun positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Schaars is nog niet helemaal zeker, die is geblesseerd. Lijkt me ook niet dat die mee gaat, maar dat zou nog kunnen. Door de namen van Mathijssen en Bruma kan inderdaad een streep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:59
ph4ge schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:21:
Ik vond het al opvallend dat de spelers van Ajax nog zeer behoorlijke beoordelingen kregen na de salonremise van vorige week, en ook deze week vind ik het raar dat een speler als Blind nog een 7 scoort. Thuis gelijkspelen tegen de nummer laatst (die daardoor nummer voorlaatst geworden is), niemand had er zin in en het leek nergens op, maar wel precies hoog genoeg om eerste te worden. Ach, de Telegraaf :')
Een jaar lang kraait er niemand naar de wekelijkse beoordelingen van spelers, maar nu het Elftal van het jaar & Speler van het jaar gekozen worden, wordt er ineens extra op gelet. Weet jij hoe de beoordelingen precies gedaan worden? Wellicht speelde het deze week bijv. mee dat Blind centraal in de defensie stond, wat voor hem een vreemde plek is. Ik zou me er niet zo druk om maken, of het wat minder met een gekleurde bril bekijken ;).

En aangezien je het zo precies noemt: NEC stond voor aanvang van de speelronde geen laatste, maar voorlaatste.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-10 20:27
Niku schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:22:
Cillessen en Zoet mogen het wat mij betreft uitvechten om plek 3. Naast het lijstje afvallers van martinusz denk ik ook nog dat Boetius af gaat vallen (Lens en Depay).
huh?? Cillesen zou toch als nr 1 meegaan? Wie dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Sjah schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:39:
[...]

huh?? Cillesen zou toch als nr 1 meegaan? Wie dan wel?
Mijn voorkeur gaat uit naar Krul. Vorm als twee en Cillessen/Zoet als drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:19
Wat zou Vermeer van Van Gaal weten?? Het moet toch wel iets heel bijzonders zijn..

Hij heeft toch in de afgelopen wedstrijden behoorlijk laten zien dat hij er niet heel van bakt.. Als Ajacied nooit een fan geweest van Vermeer trouwens. Altijd onzeker gevoel.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Railgunner schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:33:
Een jaar lang kraait er niemand naar de wekelijkse beoordelingen van spelers, maar nu het Elftal van het jaar & Speler van het jaar gekozen worden, wordt er ineens extra op gelet. Weet jij hoe de beoordelingen precies gedaan worden? Wellicht speelde het deze week bijv. mee dat Blind centraal in de defensie stond, wat voor hem een vreemde plek is. Ik zou me er niet zo druk om maken, of het wat minder met een gekleurde bril bekijken ;).

En aangezien je het zo precies noemt: NEC stond voor aanvang van de speelronde geen laatste, maar voorlaatste.
Ik zeg helemaal niet dat Blind de prijs niet verdient. d:)b Maar het is gewoon typisch in twee van zulke wedstrijden zo hoog te beoordelen waardoor hij precies 0,5 punt meer heeft dan een concurrent, thats all. Het AD is bij vlagen net zo erg als het op Feyenoord aan komt, al hebben die Gutierrez en daar snap ik ook helemaal niks van. Die is nou geen moment opgevallen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

FiXeR.nl schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:15:
[...]

Cilissen heeft veruit de beste statistieken als keeper in de Eredivisie en heeft bovendien de laatste paar oefenwedstrijden gekeept. Vermeer en Zoet vallen af, Vorm wordt 1e keep, Krul 2e. Davy Pröpper en van Aanholt (er moet echt een LB bij) haken nog aan na de play-offs denk ik en dan heb je denk ik inderdaad alle 'Oranje-waardige' eredivisie-spelers op een rijtje denk ik.
Van mij hoeft Vermeer ook niet mee en verdient Cillissen wel een kans, maar zo denkt van Gaal niet helaas. Veelzeggend dat de 1e keeper nu nog niet vaststaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Wat denken jullie dat van Gaal zal zeggen tegen de media wanneer Oranje niet verder komt dan de groepsfase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:19:
Wat denken jullie dat van Gaal zal zeggen tegen de media wanneer Oranje niet verder komt dan de groepsfase?
'Gebrek aan ervaring achterin'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Als hij dat zegt, dan zegt hij indirect dat hij niet de juiste spelers mee heeft genomen.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Deadsy schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:19:
"Voor mij is het een hele trieste dag. Mijn ambitie was om wereldkampioen te worden." 5 seconden stilte... "We hebben het WK de volgende ronde niet eens gehaald! Dat vind ik heel erg triest en teleurstellend."

Zoiets zei hij in 2012 na de wedstrijd in Ierland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 02:14
Het maakt mij niet uit wat Van Gaal zegt, ik zal die man nooit iets kwalijk nemen, omdat we op dit moment geen materiaal hebben wat WK waardig is, dus er moet echt een wonder gebeuren wil Nederland wereldkampioen worden.

Sowieso neem ik trainers nooit iets kwalijk wat betreft spelers, die krijgen ook maar voorgeschoteld wat de club ze geeft en moeten roeien met de riemen die ze hebben. Zeker in NL waar je geen 500 miljoen aan spelers kan uitgeven. Een slechte wissel of een tactische fout of zo, kan je een trainer wel kwalijk nemen, maar hoe kan je Van Gaal het kwalijk nemen als ie verliest met Bruma en Rekik achterin en Clasie op het middenveld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bruma zit ook niet bij de voorlopige selectie, dus die kan wel vakantie gaan vieren denk ik ;)

Maar verder is de rol van een bondscoach inderdaad beperkt. Duidelijkheid en een goed groepsgevoel zijn denk ik wel de belangrijkste zaken. Veel kwaliteit zegt ook niet alles: zie Engeland en Frankrijk bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 10:52
Zolang van Gaal inderdaad maar niet een Bosvelt achtige wissel doet en verder wel in zijn optiek het beste elftal opstelt neem ik hem ook vrij weinig kwalijk.

Griekenland werd in 2004 Europees kampioen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. De eerste ronde komen we denk ik nog wel door:

- Bij Spanje is de rek er echt wel een beetje uit. Xavi en Iniesta waren de dirigenten van het elftal en die zijn ook al wat jaartjes ouder. Heb ook het idee dat er in die ploeg wat frictie zit tussen de Real en Barca spelers.
- Chili is een hechte ploeg, maar buiten Alexis Sanchez en Vidal ken ik er geen een? Ja die Gutierrez van Twente maar verder weet ik niks van die ploeg.
- Australie is een soort Celtic, oppurtunisch en fysiek spel. Die moet je zoek tikken.

Maak me meer zorgen dat we in de tweede ronde Brazilie tegen komen, die hebben nog een appeltje met ons te schillen :P Aan de andere kant is de druk bij Brazilie abnormaal hoog. Heel Brazilie neemt met niets minder genoegen dan de titel.

Kan nu al niet wachten tot het WK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:49

Quad

Doof

Ik vind deze trainingsstage nog niet echt representatief, alle buitenlandspelende spelers zijn iig nog niet geselecteerd.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 02:14
tweaker2010 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:38:
Bruma zit ook niet bij de voorlopige selectie, dus die kan wel vakantie gaan vieren denk ik ;)
Nee, maar ik bedoel maar te zeggen dat er niet voldoende kwaliteit is op dit moment om het ver te schoppen op het WK. Dus het maakt niet uit wie er gaan, we komen toch niet ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat er nogal wat commentaar gegeven wordt op internet vanuit het gezichtspunt van supporter zijn van die of die club. Laten Nederlandse clubs meer Nederlandse spelers spelen in plaats van buitenlanders, zal die kritiek ongetwijfeld heel wat minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Vlassie1980 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:40:
- Bij Spanje is de rek er echt wel een beetje uit. Xavi en Iniesta waren de dirigenten van het elftal en die zijn ook al wat jaartjes ouder. Heb ook het idee dat er in die ploeg wat frictie zit tussen de Real en Barca spelers.
- Chili is een hechte ploeg, maar buiten Alexis Sanchez en Vidal ken ik er geen een? Ja die Gutierrez van Twente maar verder weet ik niks van die ploeg.
- Australie is een soort Celtic, oppurtunisch en fysiek spel. Die moet je zoek tikken.
Brrr, ik denk dat we met onze huidige selectie door deze drie tegenstanders volledig worden overlopen, Robben en Van Persie komen waarschijnlijk totaal niet aan de bal. Daar ga je dan met je enige twee wereldklasse-spelers.
Als Vermeer dan in de goal staat, wordt het helemaal bibberen op de achterste linie.

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:01
Vlassie1980 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:40:
Zolang van Gaal inderdaad maar niet een Bosvelt achtige wissel doet en verder wel in zijn optiek het beste elftal opstelt neem ik hem ook vrij weinig kwalijk.

Griekenland werd in 2004 Europees kampioen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. De eerste ronde komen we denk ik nog wel door:

Maak me meer zorgen dat we in de tweede ronde Brazilie tegen komen, die hebben nog een appeltje met ons te schillen :P Aan de andere kant is de druk bij Brazilie abnormaal hoog. Heel Brazilie neemt met niets minder genoegen dan de titel.

Kan nu al niet wachten tot het WK :)
Mja van Spanje weet ik het nog niet zo 123. Wellicht dat de rek er bij Xavi en Iniesta uit is, daarvoor heb je natuurlijk wel weer andere mooie voetballers die die rol kunnen vervullen. Denk aan Isco, Koke en Fabregas. Verder zijn ze er niet veel slechter op geworden, zijn twee gevaarlijke spitsen bijgekomen(Llorente en Costa). Daarbij staat Del Bosque echt wel boven de groep dus ik verwacht niet dat enige gedonder tussen de teams roet in het eten gaat gooien. Steker nog, in de periode dat Mourinho bij Real nog trainer was, was de sfeer vele malen slechter en zijn ze ook kampioen geworden.

Het enige wat Spanje altijd heeft gehad is 1 offday op ieder toernooi wat ze gespeeld hebben in de afgelopen 8 jaar. Wellicht en hopelijk is dat weer de eerste wedstrijd ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 05-05-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Miki schreef op maandag 05 mei 2014 @ 17:17:
[...]
Het enige wat Spanje altijd heeft gehad is 1 offday op ieder toernooi wat ze gespeeld hebben in de afgelopen 8 jaar. Wellicht en hopelijk is dat weer de eerste wedstrijd ;)
Nederland heeft dat ook, alleen was het in 2010 de finale.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Railgunner schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:33:
[...]

Daar is geen gekleurde bril voor nodig, niemand bij Ajax verdiende hoger dan een 5 afgelopen zaterdag... Het elftal van het jaar en de beoordeling voor Blind dit weekend laten wel zien dat dit echt helemaal nergens over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

toolkist schreef op maandag 05 mei 2014 @ 18:35:
[...]
Daar is geen gekleurde bril voor nodig, niemand bij Ajax verdiende hoger dan een 5 afgelopen zaterdag... Het elftal van het jaar en de beoordeling voor Blind dit weekend laten wel zien dat dit echt helemaal nergens over gaat.
Tegen een gedreven NEC is het lastiger voetballen dan tegen een elftal wat zich makkelijk laat slachten.
Die rapportcijfers zeggen nooit zoveel, vaak krijgen hele elftallen een 8 terwijl de tegenstand minimaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
tweaker2010 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:38:

Maar verder is de rol van een bondscoach inderdaad beperkt. Duidelijkheid en een goed groepsgevoel zijn denk ik wel de belangrijkste zaken. Veel kwaliteit zegt ook niet alles: zie Engeland en Frankrijk bijvoorbeeld.
Uiteraard is de rol van een bondscoach beperkt, hij kan niet spelers halen die er niet zijn.
Maar hij had denk ik bepaalde spelers zoals van Dijk wel een kans mogen geven om te zien of ze iets toevoegen ja of nee.

De defensie is zwak/onervaren bij Oranje maar wat extra duidelijk in deze linie zou denk ik toch wel helpen.
Over een paar weken is het WK en we hebben op het moment geen idee wie in het doel staat en welke 4 in de defensie staan.

Als je tijdens de kwalificatie wedstrijden al vast even beslist wie in het doelstaat en welke 4 in de verdediging staan dan kunnen deze 5 wel al vast op elkaar ingespeeld raken.
Dan kun je altijd nog 1 ervan vervangen vanwege een blessure of omdat een ander beter is maar de kern is alvast ingespeeld.
Niet dat dit een flink verschil zou maken maar het zou wel helpen, nu zul je misschien 4 verdedigers en een doelman hebben die niet of nauwelijks met elkaar gespeeld hebben.

Dan heb je ook nog het probleem dat hij veel te veel vasthoud aan 1 tactiek. De kans is groot dat hij vanwege het wegvallen van Strootman de tactiek zal aanpassen. Leuk om dit op zo een laat stadium te doen, het was toch logischer geweest om in de kwalificatie een tactiek te gebruiken waar het geen groot punt is als 1 van de belangrijke spelers weg valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik vind de keuzes soms ook vreemd; aan de andere kant heeft hij al het nodige bewezen als trainer en zouden we hem het voordeel van de twijfel kunnen geven....

Het is tenslotte maar een spelletje :+

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Deadsy schreef op maandag 05 mei 2014 @ 19:31:
[...]
Maar hij had denk ik bepaalde spelers zoals van Dijk wel een kans mogen geven om te zien of ze iets toevoegen ja of nee.

De defensie is zwak/onervaren bij Oranje maar wat extra duidelijk in deze linie zou denk ik toch wel helpen.
Over een paar weken is het WK en we hebben op het moment geen idee wie in het doel staat en welke 4 in de defensie staan.
Dat is wel een beetje in tegenspraak met elkaar. Voor wat de doelman betreft heb je gelijk maar de achterste vier bestonden toch meestal uit Janmaat, Indi/Vlaar/De Vrij en Blind. Dus juist als hij nu alsnog van Dijk zou selecteren zou hij van zijn lijn afwijken.
Dan heb je ook nog het probleem dat hij veel te veel vasthoud aan 1 tactiek. De kans is groot dat hij vanwege het wegvallen van Strootman de tactiek zal aanpassen. Leuk om dit op zo een laat stadium te doen, het was toch logischer geweest om in de kwalificatie een tactiek te gebruiken waar het geen groot punt is als 1 van de belangrijke spelers weg valt.
Ja en nee. Op het moment dat v Gaal elke keer een andere tactiek heeft krijgt hij ook kritiek. Dan roepen we weer dat hij niet aan een elftal werkt.

Overigens vind ik niet de defensie het grootste zorgenkindje maar het middenveld. We hebben erg weinig spelers met loopvermogen. Er zijn ook veel blessures bij de spelers die daarvoor in aanmerking komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:47
Het schijnt overigens dat Van gaal een 5-3-2 systeem zou overwegen.
Met vliegende backs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
En twee spitsen. Dat laatste lijkt me wel verstandig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Dat zou nog wel eens de beste oplossing kunnen zijn.
Krul
Janmaat - Vlaar - de Jong - van Dijk - Emanuelson
Fer - Blind
V. Persie
Robben - Huntelaar

Dan heb je genoeg kopkracht achterin en de Jong kan ook redelijk opbouwen (echt heeeel strak iets voor de verdediging). Janmaat is sowieso een stoomboot dus die moet de gehele rechterflank belopen. T liefst wil je dat op links ook maar ik kan niet echt iemand bedenken die dat kan..bij gebrek aan beter Emanuelson omdat hij in principe ideaal is in dit scenario (altijd tussen linksback en middenvelder in, maar komt verdedigend te kort).
Op het middenveld moet je dan 2 echte lopers hebben, Fer is dat sowieso, Guzman niet, ideaal zou v. Ginkel zijn maar die ligt er al het gehele seizoen uit :( Dus dan Blind omdat hij wel in vorm is, en ook zeker wel overzicht heeft en ook kan lopen indien nodig (zie Ajax-Barca).
V. Persie op 10, heeft het overzicht en alle kwaliteiten om hier een vrije rol in te vullen. Robben naast Huntelaar voor de counter als schaduwspits (bij chelsea speelde hij ook zo, hoewel lang geleden :P ), en dan Huntelaar als diepe spits.

Dit zou mijn ideale opstelling zijn, maar is vrees ik een utopie. Ik bedoel v. Gaal neemt blijkbaar de eredivisie keepers serieuzer neemt dan Krul/Vorm, laat staan de rest van deze opstelling, maar ik zal bidden :D

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Van Gaal gaat echt niet met Huntelaar in de basis spelen, hij zal dan nog liever vasthouden aan het oude systeem en keihard onderuit gaan verwacht ik. Wat doen spelers als Kuyt en Luuk de Jong (en nu Castaignos) bij Oranje als je Huntelaar in topvorm hebt? Van Persie is ook alleen maar geblesseerd de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linksback Buttner die loopt 90 minuten lang of V Aanholt, maar liever Buttner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Probleem is dat ie alleen kan lopen, verder niet echt toegevoegde waarde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste back die we hebben sowieso aanvallend en verdedigen dat doen de meeste backs ook niet echt anno 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Buttner heeft echt te weinig gespeeld om mee te gaan naar een WK imo. Ik hoop overigens op zo min mogelijk eredivisie spelers in de basis, wekelijks spelen tegen RKC/NEC/NAC/Roda..ja..ik weet het niet :P
Janmaat en Blind vind ik dan nog wel uitzonderingen (hoewel vd Wiel op rechts waarschijnlijk beter is maar die zie ik nooit spelen)

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@xbox2go
Buttner heeft een seizoen leuk gespeeld bij Vitesse maar dat is dus al twee jaar geleden. Dat hij op de bank zit bij Man Utd zegt dan niets.

@tweaker2010
Flauw om Castaignos te noemen. Dat is echt puur opvulling.

@Deppox
De Guzman is lopend prima hoor, op die plek wel meer dan Blind nog. Bij twee spitsen dacht ik eerder aan v Persie Robben overigens met Sneijder er achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Dat er nog mensen commentaar geven op Locadia en Castaignos is me echt een raadsel. Van Gaal neemt deze week alleen eredivisie spelers, hij wil partijtjes spelen en dus heb je spitsen nodig. De andere opties waren spelers als Demouge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Niku schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:05:
Dat er nog mensen commentaar geven op Locadia en Castaignos is me echt een raadsel. Van Gaal neemt deze week alleen eredivisie spelers, hij wil partijtjes spelen en dus heb je spitsen nodig. De andere opties waren spelers als Demouge.
Ach dat zijn de mensen die niet verder lezen/denken of geen voetbalverstand hebben ;)
Bij andere trainingskampen werden er ook ADO spelers opgetrommeld voor de trainingen, is inderdaad puur opvulling voor de training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Volgens mij heeft Niku, Thijs Slegers op Twitter :P

Ondanks dat het puur voor de spelvormen is dat ze opgeroepen zijn, kunnen ze toch al eens aan het grote oranje ruiken. Locadia is nog wat beperkt vind ik.. maar je moet ook niet vergeten dat hij pas sinds ongeveer de winterstop vaste spits is. 13 goals in een seizoenshelft vind ik niet slecht. Als hij het hele seizoen nr. 1 was geweest had hij er denk ik rond de 20 ingeschoten. Natuurlijk is hij ook vaak door de ondergrens gezakt. Maar is hij samen met Castaignos de enige die in de toekomst mogelijk een rol van betekenis zou kunnen gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
D-e-n schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 07:58:
@xbox2go
Buttner heeft een seizoen leuk gespeeld bij Vitesse maar dat is dus al twee jaar geleden. Dat hij op de bank zit bij Man Utd zegt dan niets.
Dat geldt ook voor Emanuelson, dat ene aardige seizoen is zelfs langer geleden en was niet eens op de linksback positie, toch zie ik hem keer op keer genoemd worden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Chrosser schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:26:
Volgens mij heeft Niku, Thijs Slegers op Twitter :P

Ondanks dat het puur voor de spelvormen is dat ze opgeroepen zijn, kunnen ze toch al eens aan het grote oranje ruiken. Locadia is nog wat beperkt vind ik.. maar je moet ook niet vergeten dat hij pas sinds ongeveer de winterstop vaste spits is. 13 goals in een seizoenshelft vind ik niet slecht. Als hij het hele seizoen nr. 1 was geweest had hij er denk ik rond de 20 ingeschoten. Natuurlijk is hij ook vaak door de ondergrens gezakt. Maar is hij samen met Castaignos de enige die in de toekomst mogelijk een rol van betekenis zou kunnen gaan spelen.
Heb ik inderdaad, en gezien de hersenloze reacties hier deelde ik de tweet maar even :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Immers vindt dat hij klaar is voor het buitenland, wat als Pelle ook vertrekt?
Dat wordt een pittige opgave voor Feyenoord om op te vangen denk ik....

eerst nog maar zien dat ze echt vertrekken natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-10 20:42

Vos

AFCA

ph4ge schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:27:
[...]

Dat geldt ook voor Emanuelson, dat ene aardige seizoen is zelfs langer geleden en was niet eens op de linksback positie, toch zie ik hem keer op keer genoemd worden. :?
Emanuelson maakt héél wat meer minuten dan Buttner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Vos schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:45:
[...]

Nogmaals, Pieters zou mijn linksback zijn. Heeft dit seizoen alles gespeeld bij Stoke, dat 10e staat in PL en Pieters is ook pas 25, zijn beste jaren komen er nog aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:45:
[...]
Inderdaad, Buttner speelt alleen in de League Cup of mag af en toe invallen. Emanuelson is vaak basisspeler, alleen de laatste wedstrijden speelt hij wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-10 20:42

Vos

AFCA

Niku schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:52:
[...]

Nogmaals, Pieters zou mijn linksback zijn. Heeft dit seizoen alles gespeeld bij Stoke, dat 10e staat in PL en Pieters is ook pas 25, zijn beste jaren komen er nog aan.
Pieters zou ik ook voor gaan, fysiek sterk en blijft ook wel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Emanuelson komt wat mij betreft in aanmerking als alternatief voor Blind als er echt daadwerkelijk 532 gespeeld gaat worden. Als het bij vier verdedigers blijkt lijkt Pieters me beter. Dat is toch meer een echte verdediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:21
We zien 't wel, van Gaal doet toch niet wat wij verwachten ;)

Hopelijk heeft Spanje inderdaad z'n off-day in de 1e wedstrijd zodat Nederland wint, dan kan Nederland de 3e wedstrijd z'n off-day hebben omdat ze geplaatst zijn en dan zien we wel waar 't schip strandt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
tweaker2010 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:52:
Inderdaad, Buttner speelt alleen in de League Cup of mag af en toe invallen. Emanuelson is vaak basisspeler, alleen de laatste wedstrijden speelt hij wat minder.
Zo kan je het ook noemen. In werkelijk is Emanuelson begin dit seizoen een periode opgesteld door een blessure golf, maar uiteindelijk ook weer gepasseerd omdat Milan dramatisch presteerde. Toen werd de coach ontslagen, kreeg Emanuelson een tweede kans van de nieuwe Nederlandse coach, en ook die heeft hem na een reeks zwakke wedstrijden van Emanuelson en slechte prestaties van de club maar weer gepasseerd. Prompt bloeide het team op (ligt natuurlijk niet alleen aan hem, maar toch). Bovendien speelt hij meestal niet als back, want die wedstrijden waren nog het zwakst.

Spelen is een ding, maar als dat puur uit noodzaak gebeurt en bovendien ronduit zwak is zegt dat misschien nog wel minder dan een speler die niet speelt en waarvan je niet weet of hij inderdaad slecht is. Bovendien moeten we het niveau van Milan zeker niet overschatten. De Italiaanse middenmoot is echt niet veel sterker dan de Eredivisie, denk 2 of 3 sterkhouders weg bij Milan en er blijft echt een pover team van over. Niet voor niets wonnen Ajax en PSV bijna, zonder Bolatelli was dat waarschijnlijk nog gelukt ook. Emanuelson zal daar echt wel vertrekken na dit seizoen.

Met Pieters en Blind is de linksback positie gevuld, maar daarna komen andere Eredivisie spelers ook nog eerder in aanmerking voordat Emanuelson in beeld komt denk ik. Van Aanholt, Indi, Kongolo, Willems etc. Van Gaal ziet dat gewoon goed tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 10:52
rik86 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:38:
We zien 't wel, van Gaal doet toch niet wat wij verwachten ;)

Hopelijk heeft Spanje inderdaad z'n off-day in de 1e wedstrijd zodat Nederland wint, dan kan Nederland de 3e wedstrijd z'n off-day hebben omdat ze geplaatst zijn en dan zien we wel waar 't schip strandt ;)
Nederland moet gewoon liefst 3x winnen, als je 2e in de poule wordt kom je tegen de winnaar van groep A uit en het is heel waarschijnlijk dat dat Brazilie gaat worden.
Je kunt dan beter tegen Mexico, Kroatie of Kameroen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vlassie1980 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:08:
[...]

Nederland moet gewoon liefst 3x winnen, als je 2e in de poule wordt kom je tegen de winnaar van groep A uit en het is heel waarschijnlijk dat dat Brazilie gaat worden.
Je kunt dan beter tegen Mexico, Kroatie of Kameroen spelen ;)
gaat niet gebeuren :N
volgens mij verlies je eerder 3 keer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Hier gaan gewoon de vlaggetjes weer aan het huis, de toeters uit de kast, het oranje shirt aan, de poule ingevuld (NL kampioen uiteraard) en de oranje avatar op tweakers ingesteld.

Het wordt in de poule fase dus gewoon 3 of 4x winnen :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Volgens mij gaat iedereen er ook te makkelijk vanuit dat Spanje Chili makkelijk verslaat. Mocht Nederland stunten tegen Spanje dan kan het nog wel eens een rare spannende groep worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winnen van dit Spanje is echt geen stunt ofzo. Spanje is niet meer het team van 3-4 jaar terug, zeker verdedigend missen ze sterkhouders zoals Puyol. Nee ik ben banger voor Chili wat dat betreft. Spanje moet je gewoon gelijkspelen of winnen, zie niet in waarom dat niet zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:22:
Winnen van dit Spanje is echt geen stunt ofzo. Spanje is niet meer het team van 3-4 jaar terug, zeker verdedigend missen ze sterkhouders zoals Puyol. Nee ik ben banger voor Chili wat dat betreft. Spanje moet je gewoon gelijkspelen of winnen, zie niet in waarom dat niet zou kunnen.
|:( wow ze missen Puyol, wel geteld 1 hele speler....gelukkig hebben ze voor de rest geen goede spelers.
Gaan we nu ineens doen alsof Spanje niks is :? regerend Europees en Wereldkampioen, maar nee dat moeten we niet overschatten natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
:*) Spanje is alleen maar sterker geworden in de breedte ...

Qua NL selectie zou ik Emanuelson nu ook niet meenemen nee, echt zwak spelend. Jermaine Lens zou ik toch ook over gaan twijfelen ondertussen, laatst weer eens een wedstrijd van Dynamo Kiev gekeken en ... :X . Je zou bijna nog beter Castaignos mee kunnen nemen ...

[ Voor 68% gewijzigd door apis29 op 06-05-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdediging van de Spanjolen is buiten Alba en Ramos niet heel bijzonder. Ben niet zo onder de indruk van houten klaas Pique en op de bank hebben ze kwalitatief geen gelijkwaardige verdedigers. Tevens presteren ze als team het laatste jaar niet al te best, zie onder andere de verliespartij laatst in die oefenwedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:34:
Verdediging van de Spanjolen is buiten Alba en Ramos niet heel bijzonder. Ben niet zo onder de indruk van houten klaas Pique en op de bank hebben ze kwalitatief geen gelijkwaardige verdedigers. Tevens presteren ze als team het laatste jaar niet al te best, zie onder andere de verliespartij laatst in die oefenwedstrijd.
Gelukkig kunnen wij daar De Vrij en Veltman tegenover zetten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-10 20:27
Ach, waarom neemt iedereen voor 100% zeker aan dat we eventueel tegen Brasil er uitliggen... als het halve final was geweest had men anders gepiept.
Je weet, een titel komt onverwacht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
D-e-n schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:18:
Volgens mij gaat iedereen er ook te makkelijk vanuit dat Spanje Chili makkelijk verslaat. Mocht Nederland stunten tegen Spanje dan kan het nog wel eens een rare spannende groep worden.
Het voordeel van een sterke poule is dat de tegenstanders onderling ook punten verspelen. Bovendien is de loting niet heel ongunstig, wellicht zou een salonremise tegen Chili een mogelijkheid zijn er van uitgaande dat alle landen van Australië winnen.
apis29 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:32:
Qua NL selectie zou ik Emanuelson nu ook niet meenemen nee, echt zwak spelend. Jermaine Lens zou ik toch ook over gaan twijfelen ondertussen, laatst weer eens een wedstrijd van Dynamo Kiev gekeken en ... :X . Je zou bijna nog beter Castaignos mee kunnen nemen ...
Lens zie ik echt nooit spelen, maar omdat hij een aantal goede interlands onder Van Gaal heeft gespeeld en multifunctioneel is zou ik geneigd zijn hem het voordeel van de twijfel te geven.

[ Voor 34% gewijzigd door ph4ge op 06-05-2014 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:34:
1-0 winst tegen Italie? (dikverdiende winst nog wel)

LInks en rechtsback zijn geupgrade, middenveld is in de breedte versterkt met o.a. Koke, Isco en Thiago (maar die redt het vast niet mischien nog). Voorin Diego Coast erbij, Silva in bloedvorm ...
Pagina: 1 ... 207 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum