Ook al was hij fit dan had hij, in zijn huidige vorm, echt niets toegevoegd aan Oranje.
Maar dat is dan toch niet aan hem maar aan de bondscoach om dat te bepalen? Nu lijkt het net alsof hij bedankt voor oranje.
Hij zal vast wel met iemand van Oranje gesproken hebben.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Begrijpend lezen is ook een vaktweaker2010 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 12:57:
Maar dat is dan toch niet aan hem maar aan de bondscoach om dat te bepalen? Nu lijkt het net alsof hij bedankt voor oranje.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wat me opvalt is dat er zoveel lege stoeltjes zichtbaar zijn in de arena. Veel mensen vinden het schijnbaar niet meer de moeite waard om te komen kijken?
Mooie steekpass was dat zeg, die Hendrix.
Wat is er met dat shirt van RKC?
Wat een uithaal van Karagounis (ofzo).
Wat een uithaal van Karagounis (ofzo).
[ Voor 39% gewijzigd door Fid3lity op 03-05-2014 19:13 ]
Roda op 1-0 dat betekent NEC eruit?
Jup, scheelt 5 doelpunten op saldo.
[ Voor 84% gewijzigd door Fid3lity op 03-05-2014 19:16 ]
Jups, bekijk hier de virtuele stand: http://nos.nl/sport/voetbal/eredivisie/livestatistieken/
Vrije trap variant van Depay, als Ruiz één seconde eerder had reageert stond hij vrij voor de keeper, nu kon hij net niet bij de bal.
Ach zo, ik kijk schakelkanaal waar eigenlijk alleen maar de degradanten voorbij komen.
Zijn ook de boeiendste wedstrijden, maar kijk liever PSVFid3lity schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 19:26:
Ach zo, ik kijk schakelkanaal waar eigenlijk alleen maar de degradanten voorbij komen.
Vitesse gaat ook door met waar ze goed in zijn. Staan alweer achter tegen Utrecht.
PSN: Finally_Chris
Ik ook, maar zolang ze niet voorbij komen op het schakelkanaal vind ik het allang prima. Dat zijn toch alleen maar de doelpunten, en deze tussenstand van 1 - 0 vind ik wel bestNiku schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 19:27:
[...]
Zijn ook de boeiendste wedstrijden, maar kijk liever PSV
YES 2 - 0 Bruma. Fijn is dit
Vitesse gaat trouwens ook gewoon 6e worden als het zo blijft. Dat had ik toch niet verwacht in de winterstop.
en ter napel weer: Sigthuuuurson...doet ie dat om te pesten of zo?
Misschien ligt het aan de tegenstand, maar ik moet zeggen dat ik vd Hoorn eindelijk een stabiele wedstrijd vind voetballen. Hopelijk wordt er nog een beetje aangevallen, tot op heden stranden alle ballen voor de 16.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Tegenstand, en ook het feit dat er bij Ajax geen druk meer is. Titel is binnen, dus er kan lekker vrij gespeeld wordt. Kan zijn dat Van der Hoorn niet zo goed met echte "top"druk om kan gaan.
Prima gekeept van Vermeer. Duikt als een zak hooi naar de bal.
Dit zou voor Ajax wel heel pover zijn..
Ze zetten de vorm prima door. Blij dat het seizoen over is.Fid3lity schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 20:18:
Dit zou voor Ajax wel heel pover zijn..
Lekker belangrijk. Nu gaat die Roda tenminste eruit dat werd na jaren eens tijd!
Inderdaad, liever dan NEC.martinusz schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 20:19:
Lekker belangrijk. Nu gaat die Roda tenminste eruit dat werd na jaren eens tijd!
Haha graafland maakt zijn debuut bij Feyenoord, vervangt Lamprou. Geweldig.
Lees net dat boulahrouz een appartement in Amsterdam heeft gekocht, is dat nog wat voor Ajax? (De Ooijer rol zeg maar)
Bojan voor 2 - 1. Nu weer NEC eruit.
2-1 voor Ajax...
Boulahrouz voegt imo niks toe. Zou 2/3 jaar te laat zijn.
Boulahrouz voegt imo niks toe. Zou 2/3 jaar te laat zijn.
[ Voor 65% gewijzigd door Vos op 03-05-2014 20:24 ]
Moet je niet meer aan willen beginnen, die is al oud en versleten.
Lekkere escape weer voor Roda. Bizar weer wat voor mazzel die gasten hebben.
fantastisch drama
en wat mazzel betreft...dit is voor NEC of Roda hetzelfde
en wat mazzel betreft...dit is voor NEC of Roda hetzelfde
Geluk dwing je af....CR1691 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 20:24:
Moet je niet meer aan willen beginnen, die is al oud en versleten.

Ik zie eigenlijk liever Roda erin blijven dan NEC... en dat komt niet omdat ik iets tegen NEC heb maar omdat ik uit Limburg kom
Hopen dat Roda er dan maar in de playoffs uitgaan...
Dan maar via de play-off. eruit, vind Roda al jaren niks meer toevoegen aan de eredivisie...
inderdaad, de kans dat je de playoffs overleeft is ook maar klein.
Ze spelen tegen Sparta. Tis nou niet dat die echt een geweldig seizoen achter de rug hebben. Al hoop ik wel dat zij het gaan redden.
Volgens mij waren het voorheen vaak de eredivisie ploegen die overleefden.
Bizar! 2-2 bij ajax
2 - 2 in Amsterdam
Blunder!
Haha Ajax, ligt het aan mij of komen zulke situaties vaak voor met Vermeer op doel?
Joepie Roda eruit zo...
Cijntje speelt nu mee bij Groningen. Geweldig
Ik begreep dat Dordrecht volgend seizoen wel een andere keeper kan gebruiken..
wat een prutser zeg die vermeer, lekker thuis laten...
Prachtig! Mooie kerel is dat. Trainde nog even mee met Emmen, maar helaas niet aangetrokken.
Met Kenneth op doel is degradatie niet ver meer.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Staat er een z'n hartslag te controleren
Louistje neem Vermeer toch wel mee. Hoe beroerd die ook speelt. Snap echt zijn voorkeur voor Vermeer niet. Behalve een aardige reflex heeft die gozer echt niets.
Ajax gaat wel keihard af hier.
Een schande zou dat zijn.CR1691 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 20:34:
Louistje neem Vermeer toch wel mee. Hoe beroerd die ook speelt. Snap echt zijn voorkeur voor Vermeer niet. Behalve een aardige reflex heeft die gozer echt niets.
XXXVI
Inderdaad, straalt toch niks uit? Als verdediging wordt je spontaan onzeker met zo'n man achter je.CR1691 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 20:34:
Mag toch echt hopen dat Vermeer niet meegaat.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 03-05-2014 20:36 ]
pffffff.
Dat was close
Dat was close

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ach, Ajax is al kampioen en hoeft niet meer, net zoals de Eagles al veilig zijn en ook niet meer hoeven. Maar Roda gedegradeerd gelukkig. NEC hopelijk na de play-offs niet.
2 siems?
Als 'ie Vermeer dan ook nog opstelt, dan kan Louis eerder aan de slag bij een clubCR1691 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 20:34:
Ik heb Vermeer nooit als Oranje-waardig gezien, als hij niet bij Ajax had gespeeld had hij nooit zelfs maar in de picture geweest.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
lol spelers bij roda snappen het niet
wanen zich nog dat het 2-1 is in A'dam
wanen zich nog dat het 2-1 is in A'dam
2 clubs spelen zich veilig tegen Ajax de laatste 2 potten. Knap hoor, ook een manier om je stempel op de competitie te drukken
Inderdaad, wat een bizar slecht einde van het seizoen van Ajax. Het was al niet sprankelend, maar dit was wel erg triest.Fid3lity schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 20:35:
Ajax gaat wel keihard af hier.
Feyenoord weer in stijl vlak voor het laatste fluitsignaal een verdiende overwinning weggegeven :-)
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Feyenoord had tig kansen voor meer goals. Het doelpunt van AZ was trouwens wel een heel fraaie, misschien wel de fraaiste van deze laatste speelronde.ph4ge schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 20:39:
Feyenoord weer in stijl vlak voor het laatste fluitsignaal een verdiende overwinning weggegeven :-)
Lol 51 duizend toeschouwers in de arena geven ze aan, klopt geen hol van met die lege stoelen.
Puike 1-1 overwinning inderdaadph4ge schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 20:39:
Bevestiging voor mijzelf waarom ik dit kampioenschap niet echt heb gevierd... niet omdat het went of dat het er lang in zat, maar omdat dit slechte Ajax kampioen is geworden omdat de rest nog slechter was. Andere seizoenen had je nu om de playoffs gestreden. Wat een treurige bedoeling vanavond zeg. Je bent kampioen en speelt je laatste wedstrijd thuis voor eigen publiek. Daarnaast ook nog de laatste wedstrijd voor veel spelers bij Ajax, dan verwacht je toch een gallery play wedstrijd? Bedroevend dit.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Viel me ook op..martinusz schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 20:43:
Lol 51 duizend toeschouwers in de arena geven ze aan, klopt geen hol van met die lege stoelen.
Ben je uit kampioen geworden speel de laatste wedstrijd in een half leeg stadion..
dat kan echt alleen in amsterdam.
Seizoenkaarten die niet op komen dagen? Wel bedroevend dat er zo weinig komen.martinusz schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 20:43:
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 03-05-2014 20:45 ]
Ze rapporteren verkochte kaarten, niet mensen un het stadionmartinusz schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 20:43:
Met 71 punten is Ajax de slechtste kampioen in het driepuntensysteem.
In 1990 was Ajax al een keer kampioen met 68 puntenMegaTronics schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 20:48:
Oh nvm die wijziging was pas midden jaren 90, in mijn herinnering was dat langer geleden.
[ Voor 16% gewijzigd door Krukar op 03-05-2014 20:59 ]
Maakt ook niet uit met hoeveel punten. Kampioen is kampioen
Tomorrow is not today!
Nog een prijs die ze bij kunnen schrijvenMegaTronics schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 20:48:
Zonder gekheid: het is meer dan terecht dat ze deze notering hebben, ongeacht welke ploeg het was geweest. Dit jaar moeten we maar snel weer vergeten!
Gefeliciteerd! Hadden we toen ook een driepuntensysteem?Krukar schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 20:53:
[...]
In 1990 was Ajax al een keer kampioen met 68 punten

[ Voor 28% gewijzigd door Arjan90 op 03-05-2014 20:57 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dat blijkt ook wel in Europa, alleen AZ deed nog een tijdje mee.
Je kunt Ajax wel de slechtste kampioen noemen, maar al die anderen die ook niet hebben toegeslagen zijn dan nog veel slechter
Nee hoor, de slechtste tweede plek sinds invoering van het driepuntensysteem was Willem II in 1999 met 65 punten. Feyenoord heeft er 67 dus doet het in verhouding beter dan Ajaxdutchgio schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 20:57:
Je kunt Ajax wel de slechtste kampioen noemen, maar al die anderen die ook niet hebben toegeslagen zijn dan nog veel slechter
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Willem II in de CL, dat waren nog eens tijden!
Even een kort bericht: danke, ajax en NEC.
Ach Roda heeft het aan zichzelf te danken al een paar seizoenen zitten ze op het randje van degraderen dus het was een kwestie van tijd dat ze er een keertje er uit zouden vallen en dat is dus nu gebeurt.wsLy schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 21:09:
Even een kort bericht: danke, ajax en NEC.
Verwijderd
Roda had Brood er natuurlijk helemaal niet uit moeten gooien. Waren ze volgens mij echt niet gedegradeerd.
Vermeer heeft precies gedaan wat ik van hem verwachtte, dat hij slechts 2x blunderde valt me nog enigszins mee.
Ajax had Tomasson kunnen redden maar faalde ...
Ajax had Tomasson kunnen redden maar faalde ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Tsja, ik had/heb Tomasson hoog zitten, zowel als oud-speler als aanstormend talent als coach/trainer. Waarom hij toch gekozen heeft zich in een wespennest te gaan begeven als Roda heb ik nooit begrepen. Niet de ervaring noch de ballen om de boel om te kunnen draaien.
Ik heb tomasson niet gevolgd als trainer, maar dit was natuurlijk kansloos, staat niet lekker op je cv dit. Vond overigens zijn interviews na wedstrijden ook altijd apart, alsof het hem niet zoveel kon schelen, maar dat is misschien dat Deense kille.
Zivkovic toch lekker op dreef, 10 doelpunten als 17 jarige...
Die graafland is wel mooi, heb je een profcarrière bijna alleen als 3de keeper, best bizar eigenlijk..
je geldt verdienen met trainen
Zivkovic toch lekker op dreef, 10 doelpunten als 17 jarige...
Die graafland is wel mooi, heb je een profcarrière bijna alleen als 3de keeper, best bizar eigenlijk..
[ Voor 29% gewijzigd door Martinusz op 03-05-2014 21:39 ]
Klopt, ook wel erg toevallig dat dit gebeurt met Vermeer op doel. Het aantal tegengoals liep de laatste wedstrijden flink op. Echt een slechte serie.PCSO schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 20:38:
[...]
Inderdaad, wat een bizar slecht einde van het seizoen van Ajax. Het was al niet sprankelend, maar dit was wel erg triest.
Roda heeft de laatste seizoenen inderdaad geluk gehad.. Maar vandaag was het in de handen van ajax en NEC.. Toen ajax de 1-0 maakte en roda 0-1 voorstond..ADDG schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 21:13:
[...]
Ach Roda heeft het aan zichzelf te danken al een paar seizoenen zitten ze op het randje van degraderen dus het was een kwestie van tijd dat ze er een keertje er uit zouden vallen en dat is dus nu gebeurt.
Gelukkig 2-2 geworden
Laat ik zeggen dat de ontlading groot was in Maastricht en een groepje uit Deventer ons kratten bier komt brengen komend seizoen
Kenneth Vermeer heeft mede dankzij de wedstrijd tegen NEC dit seizoen in de Eredivisie 2 ballen meer uit het net kunnen vissen dan Jasper Cillissen.
Ook al speelde Vermeer slechts 855 minuten (9x90 min + 1x45 min) en Cillissen maar liefst 2.204 minuten (24x90 minuten + 1x45 min).
Cillissen speelde dus 15 wedstrijden meer en incasseerde nog steeds minder tegendoelpunten dan zijn concurrent.
En dan nog serieus overwegen om Kenneth mee te nemen naar Brazilië ...
Zag net het doelpunt van Vitesse, die Roy de Ruiter mag dus ook mooi in Nederland blijven zeg ... wat een blunder ...
Ook al speelde Vermeer slechts 855 minuten (9x90 min + 1x45 min) en Cillissen maar liefst 2.204 minuten (24x90 minuten + 1x45 min).
Cillissen speelde dus 15 wedstrijden meer en incasseerde nog steeds minder tegendoelpunten dan zijn concurrent.
En dan nog serieus overwegen om Kenneth mee te nemen naar Brazilië ...

Zag net het doelpunt van Vitesse, die Roy de Ruiter mag dus ook mooi in Nederland blijven zeg ... wat een blunder ...
[ Voor 21% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-05-2014 23:21 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Je kan zeggen wat je wilt, maar hier staat wel een aanvoerder: http://nos.nl/video/64359...onszelf-te-verwijten.html
Dus wat dat betreft chapeau voor Mark-Jan, maar ze hadden dit seizoen gewoon wat beter hun best moeten doen en Ruud Brood niet de laan uit sturen.
Verder boeit het me geen zak dat ze er uit liggen, Fortuna Sittard ligt er al bijna 10 jaar uit.. 4 profclubs in Limburg is gewoon geen haalbare kaart maar zowel de mensen uit Maastricht, Kerkrade en Sittard geven geen duimbreedte toe over welk stadion, welke jeugdopleiding enz. en dan heb ik het nog niet eens over VVV Venlo gehad. Dus als ze lekker koppig en eigenwijs blijven is de jupiler league in ieder geval de komende jaren verzekerd van 6 Limburgse derby's per jaar.
Dus wat dat betreft chapeau voor Mark-Jan, maar ze hadden dit seizoen gewoon wat beter hun best moeten doen en Ruud Brood niet de laan uit sturen.
Verder boeit het me geen zak dat ze er uit liggen, Fortuna Sittard ligt er al bijna 10 jaar uit.. 4 profclubs in Limburg is gewoon geen haalbare kaart maar zowel de mensen uit Maastricht, Kerkrade en Sittard geven geen duimbreedte toe over welk stadion, welke jeugdopleiding enz. en dan heb ik het nog niet eens over VVV Venlo gehad. Dus als ze lekker koppig en eigenwijs blijven is de jupiler league in ieder geval de komende jaren verzekerd van 6 Limburgse derby's per jaar.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum