Wat een finale!
Real Madrid - Atletico Madrid
Real Madrid - Atletico Madrid
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Allemaal show, als speler hoor je 90% niet eensFid3lity schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:34:
Hij houdt duidelijk zijn ploeg graag scherp.
Niet alleen Courtois - we hebben ook Mignolet (Liverpool). Drie en vier zijn respectievelijk Casteels (Hoffenheim) en (vermoedelijk) Proto (Anderlecht).Niku schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:30:
[...]
Hij zou gek zijn, terug naar Chelsea. Wat een geluk hebben jullie Belgjes maar met die keeper, wat een niveau.
Ik vind het ergens wel jammer. Mooie clubs die bij een finale passen, maar ze spelen al zo vaak tegen elkaar. Het blijft een Champions League-finale, maar ik zie liever twee clubs uit verschillende landen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Liever een gek aan de kant dan een 'coach' met een enorm ego die onzin uitkraamt tijdens een persconferentie.martinusz schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:34:
Erger me wel aan die simeone zeg, staat daar als een debiel, ga rustig zitten Chelsea scoort geen 3 keer meer hoor...
Die malloten zie je vaak genoeg in zo'n stadium staan
Casteels en zeker Proto vind ik geen klasbakken, zeker niet zoals Courtois en Mignolet. Lukaku moet het ook nog maar laten zien, die vind ik altijd toch tegen vallen als puntje bij paaltje komt. T. Hazard vind ik dan wel een enorm talent, als die zich net zo kan ontwikkelen als zijn broer komt het wel goed met hem.Coltrui schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:36:
[...]
Niet alleen Courtois - we hebben ook Mignolet (Liverpool). Drie en vier zijn respectievelijk Casteels (Hoffenheim) en (vermoedelijk) Proto (Anderlecht).
Overigens over 'gek zijn om terug te gaan naar Chelsea': onze nieuwbakken nationale spits Lukaku (Everton) is ook gebonden aan Chelsea en ook Thorgan Hazard (broer van en nu spelend bij Zulte Waregem, maar in intieme kringen mogelijks gekoppeld aan Ajax), zijn ook eigendom van Chelsea.
Chelsea heeft een bak talent in de kuip, maar er zijn maar elf plaatsen. Benieuwd wat de 'huurlingen' gaan doen. Tip: houd bovenstaande namen goed in de gaten
Ja, je zou gek zijn om naar een club terug te gaan waar je CL halve finale speelt, nog steeds meedoet om het landskampioenschap en je met topspelers en coaches kunt werken. Wat slaan mensen hier toch nogal dom door in hun Chelsea-haat.Niku schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:30:
Hij zou gek zijn, terug naar Chelsea.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik begrijp die reacties wel. Als je uitgeleend wordt aan de ploeg die in de CL heel duidelijk de maat neemt van je broodheer - dus de ploeg waar geen plaats voor je is - zou je dan niet een beetje gek zijn?gambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:39:
[...]
Ja, je zou gek zijn om naar een club terug te gaan waar je CL halve finale speelt, nog steeds meedoet om het landskampioenschap en je met topspelers en coaches kunt werken. Wat slaan mensen hier toch dom door in hun Chelsea-haat.
Ach kom, het enige wat ik van jou hoor is dat ik Chelsea zou haten. Ik heb helemaal niets tegen Chelsea, maar als ik in zijn schoenen zou staan, zou ik weinig redenen zien om naar Chelsea te willen. Je speelt bij de kampioen van Spanje (wellicht), bij de CL winnaar (wellicht), je hebt het daar al jaren prima naar je zin, sowieso een basisplaats, om over het klimaat nog maar te zwijgengambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:39:
[...]
Ja, je zou gek zijn om naar een club terug te gaan waar je CL halve finale speelt, nog steeds meedoet om het landskampioenschap en je met topspelers en coaches kunt werken. Wat slaan mensen hier toch dom door in hun Chelsea-haat.
FIFA Benelux Administrator
Wedstrijden als deze zijn een momentopname. Vorig jaar was Bayern oppermachtig, nu niet. Uitlenen is trouwens echt niet altijd een negatief waardeoordeel; het geeft spelers een kans om bij te leren ipv op de bank te zitten terwijl ze de concurrentie nog niet aan kunnen.Coltrui schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:42:
Ik begrijp die reacties wel. Als je uitgeleend wordt aan de ploeg die in de CL heel duidelijk de maat neemt van je broodheer - dus de ploeg waar geen plaats voor je is - zou je dan niet een beetje gek zijn?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Daarom zijn ze ook keeper nummer drie en vier. Mispak je trouwens niet aan ProtoNiku schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:39:
[...]
Casteels en zeker Proto vind ik geen klasbakken, zeker niet zoals Courtois en Mignolet.
Die heeft bij Everton echt enorme progressie gemaakt. Dit seizoen dertien goals (1/2), zes assists... Niet slecht voor dat Belgje bij zo'n ploegLukaku moet het ook nog maar laten zien, die vind ik altijd toch tegen vallen als puntje bij paaltje komt. T.
Hazard Junior is volgens mij - als ie wat aan zijn houding doet en goed begeleid wordt - minstens even goed als zijn broertjeHazard vind ik dan wel een enorm talent, als die zich net zo kan ontwikkelen als zijn broer komt het wel goed met hem.
Vind het een aardig grote kerelColtrui schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:48:
Die heeft bij Everton echt enorme progressie gemaakt. Dit seizoen dertien goals (1/2), zes assists... Niet slecht voor dat Belgje bij zo'n ploeg
Er zijn nogal wat voetballiefhebbers die na de eerste 2 of 3 wedstrijden anti-voetbal een hekel hebben gekregen aan de club.gambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:39:
[...] Wat slaan mensen hier toch nogal dom door in hun Chelsea-haat.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Amengambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:52:
Interview met Mourinho zal een subgroep teleur stellen...
Hij geeft aan dat het in 1 minuut kantelt: een "impossible save" van Courtois aan de ene kant (op die kopbal van Terry) en dan de pingel aan de andere kant. Tot die tijd een open wedstrijd met kansen voor beide teams. Reporter: en wat denk je van jouw keeper Courtois? Nee, dat is de Atletico keeper.
Niets mis mee.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zou ik niet te hard zeggen, Simeone was vroeger al een mafkees. Ik vind wat beleving wel mooi, dat stoïcijnse Hollandse chagrijn is ook niet alles.martinusz schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:35:
Allemaal show, als speler hoor je 90% niet eens
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zag net die redding nog een paar keer terug, dat is misschien wel het moment van de wedstrijd geweest achteraf.gambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:52:
Interview met Mourinho zal een subgroep teleur stellen...
Hij geeft aan dat het in 1 minuut kantelt: een "impossible save" van Courtois aan de ene kant (op die kopbal van Terry) en dan de pingel aan de andere kant. Tot die tijd een open wedstrijd met kansen voor beide teams. Reporter: en wat denk je van jouw keeper Courtois? Nee, dat is de Atletico keeper.
Niets mis mee.
Mijn punt was dat zijn broodheer wellicht de baas is van een club die momenteel minder toekomst heeft dan de club waaraan hij uitgeleend is. Hij speelt er nu een aantal seizoenen, in een competitie die toch qua niveau vergelijkbaar is met die van Chelsea en hij heeft meer prijzen gepakt dan Chelsea. Heel sterk gezegd: waarom met Čech concurreren, wanneer je de onbetwiste nummer één bent bij een ploeg die beter presteert?gambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:46:
[...]
Wedstrijden als deze zijn een momentopname. Vorig jaar was Bayern oppermachtig, nu niet. Uitlenen is trouwens echt niet altijd een negatief waardeoordeel; het geeft spelers een kans om bij te leren ipv op de bank te zitten terwijl ze de concurrentie nog niet aan kunnen.
Door hem de kans te geven te spelen bij een goede club, heeft hij zich verder kunnen ontwikkelen. En nu kan hij de concurrentie meer dan aan.
Je weet dat Atletico geen geld heeft, het is niet voor niets dat ze Courtois huren. Die gaan spelers verliezen, zeker nu ze succes hebben, en het is maar sterk de vraag wat er volgend jaar nog is. Ook Simeone is nu zeer gewild. Het is kortetermijnsdenken om nu te zeggen "beter niet naar Chelsea".Coltrui schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:54:
Mijn punt was dat zijn broodheer wellicht de baas is van een club die momenteel minder toekomst heeft dan de club waaraan hij uitgeleend is. Hij speelt er nu een aantal seizoenen, in een competitie die toch qua niveau vergelijkbaar is met die van Chelsea en hij heeft meer prijzen gepakt dan Chelsea. Heel sterk gezegd: waarom met Čech concurreren, wanneer je de onbetwiste nummer één bent bij een ploeg die beter presteert?
Precies, en vergeleken met Jeck van Gelder ook. Heerlijk rustig, duidelijk en geen groot ego wat van de man af spatNiku schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:59:
Overigens vind ik Henry Schut echt een verademing bij Studio Sport vergeleken met Tom Egbers.
Chelsea heeft veel meer transferbudget te besteden dan Atletico. Bij een vertrek van belangrijke spelers als Diego Costa (en wat te denken van Courtois) zal Atletico ver terugvallen. Op termijn is hij bij Chelsea beter af.Coltrui schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:54:
[...]
Mijn punt was dat zijn broodheer wellicht de baas is van een club die momenteel minder toekomst heeft dan de club waaraan hij uitgeleend is. Hij speelt er nu een aantal seizoenen, in een competitie die toch qua niveau vergelijkbaar is met die van Chelsea en hij heeft meer prijzen gepakt dan Chelsea. Heel sterk gezegd: waarom met Čech concurreren, wanneer je de onbetwiste nummer één bent bij een ploeg die beter presteert?
Misschien geen show en is hij gewoon echt zo gek, maar 90 minuten staan gebaren en schreeuwen is echt over de top. Chagrijn hoeft ook weer niet, maar iets minder kan geen kwaadGonadan schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:53:
[...]
Zou ik niet te hard zeggen, Simeone was vroeger al een mafkees. Ik vind wat beleving wel mooi, dat stoïcijnse Hollandse chagrijn is ook niet alles.
Atletico geen geld? Nou ja, zien we wel weer na de CL-finale, toch?gambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:01:
[...]
Je weet dat Atletico geen geld heeft, het is niet voor niets dat ze Courtois huren. Die gaan spelers verliezen, zeker nu ze succes hebben, en het is maar sterk de vraag wat er volgend jaar nog is. Ook Simeone is nu zeer gewild. Het is kortetermijnsdenken om nu te zeggen "beter niet naar Chelsea".
Mourinho gaat echt wel dingen veranderen van de zomer, er zijn nogal wat spelers aan slijtage onderhevig (Terry, Lampard, Cech, Ivanovic, Eto'o, Torres) en wie weet wat er volgend jaar staat.
Verder: Courtois staat onder contract, het is geen keuze voor hem. Maar naar Chelsea gaan is echt niet slecht voor hem.
Waarom? De meeste fanatieke coaches schreeuwen veel over het veld, hij doet het ook weer niet continu. Waarom is dat zo erg dan?martinusz schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:09:
[...]
Misschien geen show en is hij gewoon echt zo gek, maar 90 minuten staan gebaren en schreeuwen is echt over de top. Chagrijn hoeft ook weer niet, maar iets minder kan geen kwaad
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Omdat de camera er steeds op gericht wordt en dat juist hetgeen is wat ik niet hoef te zien als ik voetbal wil zienGonadan schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:14:
[...]
Waarom? De meeste fanatieke coaches schreeuwen veel over het veld, hij doet het ook weer niet continu. Waarom is dat zo erg dan?
Nee, de Engelse ploegen verliezen stilaan hun élan in het Europees voetbal. Man U, Man C, noem maar op. Iedereen met een beetje verstand van clubvoetbal, ziet een verschuiving naar de Spaanse ploegen met grinta (als het over clubvoetbal gaat).tweaker2010 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:06:
[...]
Chelsea heeft veel meer transferbudget te besteden dan Atletico. Bij een vertrek van belangrijke spelers als Diego Costa (en wat te denken van Courtois) zal Atletico ver terugvallen. Op termijn is hij bij Chelsea beter af.
Ze hebben een kleine begroting vergeleken met de rest van de europese topploegen:Coltrui schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:11:
[...]
Atletico geen geld? Nou ja, zien we wel weer na de CL-finale, toch?
Trouwens, als je denkt dat Lampard, Terry, Čech, Ivanovic, Eto'o en Torres vervangen zullen worden (6 namen), ga je er van uit dat meer dan de helft van de ploeg hernieuwd wordt. Weer een verliesjaar?
Ja, Courtois staat onder contract en daar is weinig aan te doen. Neemt niks weg aan hetgeen ik poneer.
Real and Barca have €500 million (£418 million) to work with, Atlético get by on €100 million (£83.5 million). As Simeone has put it: “There’s a small difference between us, about €400 million.”
Much had been made of the similarities of the managers and their sides, despite the gigantic difference in budget: Chelsea's starting lineup cost £168m in transfer fees, Atlético's under £35m.
[ Voor 5% gewijzigd door Coltrui op 30-04-2014 23:26 ]
Nee, ze gaan niet per direct vervangen worden, maar er zullen spelers langzaam maar zeker vervangen/opgevolgd worden. Net zoals Ashley Cole niet veel meer gebruikt is dit seizoen.Coltrui schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:11:
Atletico geen geld? Nou ja, zien we wel weer na de CL-finale, toch?
Trouwens, als je denkt dat Lampard, Terry, Čech, Ivanovic, Eto'o en Torres vervangen zullen worden (6 namen), ga je er van uit dat meer dan de helft van de ploeg hernieuwd wordt. Weer een verliesjaar?
Juist wel, het gaat erom dat je alleen naar de wedstrijd van vandaag/dit seizoen kijkt. Maar je moet ook vooruit kijken, en het voetbalwereldje is niet statisch. Kijk naar wat bijvoorbeeld dit seizoen met Newcastle is gebeurd: goede subtopper tot de winterstop, Cabaye weg en opeens is het een kaartenhuis geworden. Krul zat goed het eerste deel van het seizoen, slecht in het tweede deel.Ja, Courtois staat onder contract en daar is weinig aan te doen. Neemt niks weg van hetgeen ik poneer.
Dus toch verbouwen en geen geheel nieuwe Kuip...Ambianz schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:27:
BAM heeft de verbouwing van de kuip binnengesleept!
http://www.ad.nl/ad/nl/10...aat-Kuip-vernieuwen.dhtml
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Was al veel langer bekend toch? Het was alleen nog afwachten welke partij gekozen zou worden, BAM of ReddekuipFiber schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:30:
[...]
Dus toch verbouwen en geen geheel nieuwe Kuip...
Overgangsjaar dus? Of een paar jaren? Want spelers die die sterkhouders moeten vervangen, moeten leren toch? En deze sterkhouders - nou ja, daar is het toch niet mmee gelukt toch? Dus Courtois hoort in dit team, meer dan dat hij bij het huidige team van Atletico hoort? Klopt voor geen meter...gambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:28:
Nee, ze gaan niet per direct vervangen worden, maar er zullen spelers langzaam maar zeker vervangen/opgevolgd worden. Net zoals Ashley Cole niet veel meer gebruikt is dit seizoen.
Ik zeg niet dat Chelsea een slechte plek is. Ik stel alleen vast dat Atletico dit jaar een betere plek was dan Chelsea, en geen 300 gambieters die zonder gezichtsverlies het tegendeel kunnen beweren. Als ik dan het verwachte toekomstige verloop bij Chelsea - dat je zelf aandraagt nota bene - in acht neem, denk ik dat hij daar volgend jaar beter nog blijft zitten. Die jongen zit daar goed, bij een team dat CL finale speelt en na drie jaar publiekslieveling is.Juist wel, het gaat erom dat je alleen naar de wedstrijd van vandaag/dit seizoen kijkt. Maar je moet ook vooruit kijken, en het voetbalwereldje is niet statisch. Kijk naar wat bijvoorbeeld dit seizoen met Newcastle is gebeurd: goede subtopper tot de winterstop, Cabaye weg en opeens is het een kaartenhuis geworden. Krul zat goed het eerste deel van het seizoen, slecht in het tweede deel.
Waar Courtois het beste zal kunnen zitten, is niet te voorspellen, maar je kunt niet zeggen dat Chelsea een slechte plek is.
An sich logisch, maar het maakt de Kuip/Rotterdam nog aantrekkelijker voor welk evenement dan ook. Risico is alleen dat een "lege" (50.000 man ipv 70.000 oogt een stuk kaler) Kuip negatief op de spelers inwerkt.PWM schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:33:
70.000 toeschouwers. Feyenoord is de drukst bezochte club van Nederland, maar 70.000...?
Liever een volle 55k elke week, dan af en toe een keer 70
Lees je wel wat je uit je toetsenbord rammelt? Het is nu meer een zelfbevestigende rant geworden waarbij je totaal niet kijkt naar wat anderen zeggen.Coltrui schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:36:
Overgangsjaar dus? Of een paar jaren? Want spelers die die sterkhouders moeten vervangen, moeten leren toch? En deze sterkhouders - nou ja, daar is het toch niet mmee gelukt toch? Dus Courtois hoort in dit team, meer dan dat hij bij het huidige team van Atletico hoort? Klopt voor geen meter...
Geen 500 Steve Jobs weggevertjes die iets een betere argumentatie makenIk zeg niet dat Chelsea een slechte plek is. Ik stel alleen vast dat Atletico dit jaar een betere plek was dan Chelsea, en geen 300 gambieters die zonder gezichtsverlies het tegendeel kunnen beweren. Als ik dan het verwachte toekomstige verloop bij Chelsea - dat je zelf aandraagt nota bene - in acht neem, denk ik dat hij daar volgend jaar beter nog blijft zitten. Die jongen zit daar goed, bij een team dat CL finale speelt en na drie jaar publiekslieveling is.
Wat zou je zelf kiezen?
Nou nougambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:42:
[...]
Lees je wel wat je uit je toetsenbord rammelt? Het is nu meer een zelfbevestigende rant geworden waarbij je totaal niet kijkt naar wat anderen zeggen.
Ja, en als het niet om volgend seizoen gaat, gaat het wel om het seizoen daarna. Ik weet niet of jij dat weet, maar Atletico wil Courtois volgend seizoen nog een jaar huren. Chelsea moet de knoop doorhakken. En - zoals je zelf terecht aanhaalt - is dat Engelse clubje aan versterking toe, wat geen goede voedingsbodem is voor een keeper die een van de beste ter wereld zal worden.Geen 500 Steve Jobs weggevertjes die iets een betere argumentatie maken. Het gaat niet om dit seizoen, het gaat om volgend seizoen. Je kunt helemaal niet voorspellen wat Mourinho gaat doen, en ook niet wat er met Atletico gaat gebeuren. Maar ik vind dit vrij zinloos: je roept maar rustig verder als je het zelf wilt geloven
[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 01-05-2014 00:02 ]
Zelden zo beledigd geweest eigenlijk. Bedankt, rooie.En zo is het wat mij betreft weer genoeg, roepen zonder inhoud is niet interessant.
[ Voor 19% gewijzigd door Coltrui op 01-05-2014 00:17 . Reden: 'rooie' toegevoegd ]
Ik nomineer deze post als de meest inhoudloze post van de maand. #waardeloosgambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:59:
Simpel: Courtois is niet het middelpunt van de wereld, maar is dat wel in jouw redeneringen. Het is een keeper die onder contract staat, meer niet. Hij kan bij Chelsea beter worden of bij een andere club, maar de wereld draait niet om hem. Veel simpeler ga ik het niet voor je maken
En zo is het wat mij betreft weer genoeg, roepen zonder inhoud is niet interessant.
Dus ook als ze uit spelen?PWM schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:33:
In de top wedstrijden zal het wellicht wel vollopen, maar je hebt nog heel veel niet top wedstrijden, benieuwd of de capaciteit dan idd benut gaat worden.PWM schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:33:
70.000 toeschouwers. Feyenoord is de drukst bezochte club van Nederland, maar 70.000...?
Idd jammer, nu maar afwachten of ze binnen de begroting van 200 miljoen blijven. Nieuwbouw had mijn voorkeur gehad, het ontwerp van BAM laat qua uitstraling toch weinig heel van het oude stadion.Fiber schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:30:
[...]
Dus toch verbouwen en geen geheel nieuwe Kuip...
Als alleen de bovenste rijen (ze gaan rijen bijbouwen, geen ringen als ik de berichtgeving moet geloven) leeg blijven is het stadion niet tot bovenaan vol, maar net zo vol als nu. (of, ivm meer mogelijkheden / plekken iets voller dan nu). Zou voor de spelers niet echt uit moeten maken, veel "kale plekken" zichtbaar tussen alle bezoekers is veel slechter voor het gezicht en de sfeer.martinusz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 07:57:
[...]
In de top wedstrijden zal het wellicht wel vollopen, maar je hebt nog heel veel niet top wedstrijden, benieuwd of de capaciteit dan idd benut gaat worden.
Voor evenementen maakt het natuurlijk niet zoveel uit, voor concerten is een stadion voor 50k mensen ook groot zat, het veld wordt namelijk ook altijd benut bij dat soort dingen.
Ze gaan er 3 jaar over doen als ik het bericht mag geloven.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
In Canada hebben ze daar wat op gevonden. Het BC Place stadium daar wordt zowel gebruikt voor American Football als echt voetbal.PWM schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:33:
Onzin:PWM schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:33:
Feyenoord is de drukst bezochte club van Nederland.
Lijkt me niet heel betrouwbaar, aangezien dit geteld wordt met het aantal verkochte kaarten ipv daadwerkelijk gescande kaarten. Heb dit seizoen weer een aantal keren meegemaakt dat er aardig wat lege plekken waren.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Organisatorisch is dat natuurlijk vrij complex omdat seizoenskaarten stoelgebonden zijn. Dan moet je dus op dagen dat je verwacht dat er minder mensen komen de mensen die een seizoenskaart voor de hoogste ring een plek in de onderste ringen toewijzen. Dat is echter lastig omdat die plekken eigenlijk ook vergeven zijn. De oplossing is dan om op dat soort dagen met vrije plekken te werken, maar dat zie ik niet spontaan goed gaan / geaccepteerd worden. Daarnaast ben je hoe dan ook in de spreekwoordelijke aap gelogeerd als er onverwacht toch opeens veel mensen komen, omdat het bijvoorbeeld lekker weer is. Die doeken zijn niet in 10 minuten weg gok ik. Ook is het uitvak vaak op de bovenste ring gepositioneerd. Het is ook niet zo vriendelijk om daar doeken voor te hangen.Vlassie1980 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:13:
[...]
Je zou als Feyenoord zijnde bijvoorbeeld de hoogste ring zo af kunnen sluiten wanneer er tegen mindere tegenstanders wordt gespeeld.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
TV Rijnmond zendt de persconferentie van de drie verkenners rechtstreeks uit. De uitzending op donderdag 1 mei begint om 11:25 uur.
Daarom zeg ik ook bezochte
Hangt ook erg van de infra af. Met de auto naar de Kuip is gewoon af en toe een drama. Van de week na de wedstrijd Cambuur in de voetbaltrein van Rotterdam Stadion naar CS gezeten, dat gun je ook niemand.tweaker2010 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:54:
Een grotere capaciteit biedt natuurlijk op termijn wel kansen op een hogere bezetting want er kunnen meer fans een vast plekje krijgen. Ik denk dat hier in Rotterdam wel behoefte aan is. Feyenoord is geen Vitesse.
[ Voor 50% gewijzigd door PWM op 01-05-2014 09:59 ]
Ik verwacht niet dat er ineens meer mensen naar wedstrijden als Feyenoord - NEC (als voorbeeld) zullen gaan als er meer capaciteit is, nu zit het stadion waarschijnlijk ook al niet vol met de huidige capaciteit (bij geen enkel groot stadion bij dit soort wedstrijden). Voor de topwedstrijden waarschijnlijk wel, dan heb je wel een grote menigte ineens, raken de scheidsrechters dadelijk nog sneller van slag in de kuiptweaker2010 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:54:
Een grotere capaciteit biedt natuurlijk op termijn wel kansen op een hogere bezetting want er kunnen meer fans een vast plekje krijgen. Ik denk dat hier in Rotterdam wel behoefte aan is. Feyenoord is geen Vitesse.
Weer eens wat anders dan een glazen wandargro schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:43:
Ook is het uitvak vaak op de bovenste ring gepositioneerd. Het is ook niet zo vriendelijk om daar doeken voor te hangen.
[ Voor 15% gewijzigd door Martinusz op 01-05-2014 10:03 ]
Misschien omdat er nog geen duidelijkheid was rondom de kuiptweaker2010 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:12:
Vreemd dat de KNVB de Arena heeft voorgedragen voor het EK in 2020, ik had dan liever de nieuwe kuip gezien. Grotere capaciteit en mooie manier om het stadion en de stad op zo'n groot toernooi te laten zien.
Dat zeiden mensen hier ook voordat Mackaay naar de Kuip kwam
Zo onlogisch vind ik het niet. Barcelona speelt voorin alleen maar met kleine snelle spelers. Maar als ze een keer tegen een tegenstander komen te staan die zich echt ingraaft heb je een sterkere en balvaste spits nodig die iets kan forceren, dus een soort pinchhitter waarbij je de ballen hoog voor de pot kunt slingeren. Daar is Pelle prima geschikt voor, hij zal dan wel een plekje op de bank moeten reserveren en het met een paar invalbeurten moeten doen.martinusz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:14:
[...]
Trouwens lees net dit:
http://www.telegraaf.nl/t...lle_als_oplossing___.html
als dat zo is, eet ik mijn schoen op
Hij kent hem natuurlijk al uit de eredivisie. Ik denk dat Pelle verder internationaal niet zo bekend is.albino71 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:24:
Ik zie de link Pelle - de Boer niet, maar dat kan aan mij liggen.
Ik denk dat Pelle uitermate gelukkig wordt van een stevig salaris, een mooie woning met zwembad aan het strand met op de oprit een Ferrari en een paar Spaanse dames om hem heen. Of hij nou die 90 minuten in het weekend op de bank zit of in het veld staat maakt niet niet zoveel uit. De rest van de ruim 15.000 minuten die in een week zitten zijn immers al een feest!tweaker2010 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:30:
[...]
Hij kent hem natuurlijk al uit de eredivisie. Ik denk dat Pelle verder internationaal niet zo bekend is.
Er zijn wel betere spelers die als pinchhitter van Barca kunnen fungeren te vinden, ik denk dat Pelle niet gelukkig wordt op de bank.
Grappig dat Pelle bij een club plan A is, en zo maar een plan B bij een andere club (Barca) kan wordenargro schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:26:
Men lijkt een bericht uit oktober 2013 gerecycled te hebben. Ook toen stond er een verhaal over het plan-B van Barça in de krant, met daarin de suggestie dat Pelle in dat verband op één of ander lijstje zou staan.
Ach schei toch uit, een Barcelona koopt daar echt wel een betere speler voor. Trouwens met een transfer verbod wordt dat ook lastigVlassie1980 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:28:
[...]
Zo onlogisch vind ik het niet. Barcelona speelt voorin alleen maar met kleine snelle spelers. Maar als ze een keer tegen een tegenstander komen te staan die zich echt ingraaft heb je een sterkere en balvaste spits nodig die iets kan forceren, dus een soort pinchhitter waarbij je de ballen hoog voor de pot kunt slingeren. Daar is Pelle prima geschikt voor, hij zal dan wel een plekje op de bank moeten reserveren en het met een paar invalbeurten moeten doen.
Transferverbod is opgeschort/uitgesteld, door vriendjespolitiek. Barca heeft bezwaar aangetekend en de FIFA zegt dat ze dat niet voor de zomer kunnen behandelen, dus is het verbod een jaar uitgesteld.martinusz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:51:
[...]
Ach schei toch uit, een Barcelona koopt daar echt wel een betere speler voor. Trouwens met een transfer verbod wordt dat ook lastig
Geldt die trouwens ook voor trainers bij barca?
Verwijderd
Ja maar dat was voor het plan om te Kuip te gaan verbouwentweaker2010 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:42:
Bron? Volgens de plannen zouden ze toch richting 56.000 plaatsen gaan?
[ Voor 52% gewijzigd door Martinusz op 01-05-2014 11:21 ]
In een week tijd slopen deze sukkels dus treinen, Utrecht CS, de Kuip en het leidseplein. Als ik het effe snel op tel wat ik allemaal hoorde in de media is het dus boven de 200.000 inmiddels en daar mag de gemeenschap voor opdraaien.martinusz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:14:
Filmpjes van het tuig dat treinen heeft gesloopt na de titel:
http://www.geenstijl.nl/m...lschorem_sloopt.html#more
Het zijn f*cking scholiertjes, aanpakken die kansloze figuren. Gaan waarschijnlijk zelden naar wedstrijden, alleen als er iets te winnen/slopen valt
....
Zijn vast niet eens scholiertjesmartinusz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:14:
Filmpjes van het tuig dat treinen heeft gesloopt na de titel:
http://www.geenstijl.nl/m...lschorem_sloopt.html#more
Het zijn f*cking scholiertjes, aanpakken die kansloze figuren. Gaan waarschijnlijk zelden naar wedstrijden, alleen als er iets te winnen/slopen valt
[ Voor 94% gewijzigd door P.O. Box op 01-05-2014 11:56 ]
Had niet anders verwacht met een softie als Faber op het veld. Die Maher, Bakalli en Locadia lachen zich rot.martinusz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:14:
Ik lees ook nog dit bericht: http://www.omroepbrabant....g+tijdens+kinderdag’.aspx
Bevestigd wel mijn beeld over de PSV selectie...echt diep triest als je op een fandag voor jongeren je niet 1 dag kan motiveren voor die kids, verwende voetballertjes bah!
Lees jij ergens de betreffende namen?tweaker2010 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:03:
[...]
Had niet anders verwacht met een softie als Faber op het veld. Die Maher, Bakalli en Locadia lachen zich rot.
De aannames druipen er weer van af. Jij gaat er dus automatisch van uit dat Faber een softie is en dat Maher, Bakalli en Locadia degenen waren met de ongeïnteresseerde houding.tweaker2010 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:03:
[...]
Had niet anders verwacht met een softie als Faber op het veld. Die Maher, Bakalli en Locadia lachen zich rot.
Hij mag mischien beter af zijn bij Atleti maar je doet net of hij daar zelf een stem in heeftColtrui schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 00:05:
Nobele poging. Ik zeg nergens dat Courtois het middelpunt van de wereld is. Waar haal je dat? (Stroman iemand?)
Ik zeg enkel dat hij op dit moment - en waarschijnlijk volgend seizoen ook - beter af is bij Atletico dan bij Chelsea, onder meer omdat Chelsea dringend aan doorspoeling toe is, zoals je nota bene zélf aandraagt.
Bendtnermartinusz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:51:
[...]
Ach schei toch uit, een Barcelona koopt daar echt wel een betere speler voor. Trouwens met een transfer verbod wordt dat ook lastig
Geldt die trouwens ook voor trainers bij barca?
[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 01-05-2014 12:58 ]
Faber staat nu niet bepaald bekend om zijn daadkracht. Lees de reacties op de site van het ED maar eens.JanW schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:45:
[...]
De aannames druipen er weer van af. Jij gaat er dus automatisch van uit dat Faber een softie is en dat Maher, Bakalli en Locadia degenen waren met de ongeïnteresseerde houding.
Tipje, lees je post even na voordat je op "Verstuur" klikt
Ik ben benieuwd hoe dit er in de praktijk komt uit te zien. En hoe zit het met onderhoud van dat tentdoek?Een ingenieuze dakconstructie van kunststof tentdoek moet bezoekers droog houden bij slecht weer.
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/3646363/2014/05/01/Gemeente-moet-renovatie-Kuip-nog-goedkeuren.dhtml
Jammer dat ik die indruk gafapis29 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:55:
[...]
Hij mag mischien beter af zijn bij Atleti maar je doet net of hij daar zelf een stem in heeft![]()
En zoals ik hier gister nog las: geld hebben ze niet. Transfer geld is om schulden af te lossen waarover blijkbaar gister nog een artikel was http://www.goal.com/en-gb...hould-not-be-considered-a
Verwijderd
Kan Amsterdam nog aardig wat havens gaan graven danVerwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:09:
[...]
Ja maar dat was voor het plan om te Kuip te gaan verbouwen
Amsterdam moet alles groter hebben dan Rotterdam
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq