[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 204 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.597 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:52

Polycom

Poes van goud

Wat een finale!

Real Madrid - Atletico Madrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:45
Erger me wel aan die simeone zeg, staat daar als een debiel, ga rustig zitten Chelsea scoort geen 3 keer meer hoor...

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Hij houdt duidelijk zijn ploeg graag scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Fid3lity schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:34:
Hij houdt duidelijk zijn ploeg graag scherp.
Allemaal show, als speler hoor je 90% niet eens ;)

Net als die debiel van Benfica ook zo'n clown langs de lijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Niku schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:30:
[...]

Hij zou gek zijn, terug naar Chelsea. Wat een geluk hebben jullie Belgjes maar met die keeper, wat een niveau.
Niet alleen Courtois - we hebben ook Mignolet (Liverpool). Drie en vier zijn respectievelijk Casteels (Hoffenheim) en (vermoedelijk) Proto (Anderlecht).

Overigens over 'gek zijn om terug te gaan naar Chelsea': onze nieuwbakken nationale spits Lukaku (Everton) is ook gebonden aan Chelsea en ook Thorgan Hazard (broer van en nu spelend bij Zulte Waregem, maar in intieme kringen mogelijks gekoppeld aan Ajax), zijn ook eigendom van Chelsea.

Chelsea heeft een bak talent in de kuip, maar er zijn maar elf plaatsen. Benieuwd wat de 'huurlingen' gaan doen. Tip: houd bovenstaande namen goed in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
PuDy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:33:
Wat een finale!

Real Madrid - Atletico Madrid
Ik vind het ergens wel jammer. Mooie clubs die bij een finale passen, maar ze spelen al zo vaak tegen elkaar. Het blijft een Champions League-finale, maar ik zie liever twee clubs uit verschillende landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wel mooi dat Schürrle volgens mij gisteren of eergisteren nog zei dat men jaloers was op hun speelwijze, nu wil hij dmv een overduidelijke schwalbe een penalty versieren ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:51
martinusz schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:34:
Erger me wel aan die simeone zeg, staat daar als een debiel, ga rustig zitten Chelsea scoort geen 3 keer meer hoor...
Liever een gek aan de kant dan een 'coach' met een enorm ego die onzin uitkraamt tijdens een persconferentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Foto's maken met je iPad....serieus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Dat was het dan, tot zaterdag allemaal :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:50
martinusz schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:37:
Foto's maken met je iPad....serieus :+
Die malloten zie je vaak genoeg in zo'n stadium staan }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-10 21:10
Leuk hoor voor Athletico :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:26

Niku

Alagaesii

Coltrui schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:36:
[...]

Niet alleen Courtois - we hebben ook Mignolet (Liverpool). Drie en vier zijn respectievelijk Casteels (Hoffenheim) en (vermoedelijk) Proto (Anderlecht).

Overigens over 'gek zijn om terug te gaan naar Chelsea': onze nieuwbakken nationale spits Lukaku (Everton) is ook gebonden aan Chelsea en ook Thorgan Hazard (broer van en nu spelend bij Zulte Waregem, maar in intieme kringen mogelijks gekoppeld aan Ajax), zijn ook eigendom van Chelsea.

Chelsea heeft een bak talent in de kuip, maar er zijn maar elf plaatsen. Benieuwd wat de 'huurlingen' gaan doen. Tip: houd bovenstaande namen goed in de gaten :)
Casteels en zeker Proto vind ik geen klasbakken, zeker niet zoals Courtois en Mignolet. Lukaku moet het ook nog maar laten zien, die vind ik altijd toch tegen vallen als puntje bij paaltje komt. T. Hazard vind ik dan wel een enorm talent, als die zich net zo kan ontwikkelen als zijn broer komt het wel goed met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Niku schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:30:
Hij zou gek zijn, terug naar Chelsea.
Ja, je zou gek zijn om naar een club terug te gaan waar je CL halve finale speelt, nog steeds meedoet om het landskampioenschap en je met topspelers en coaches kunt werken. Wat slaan mensen hier toch nogal dom door in hun Chelsea-haat.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

gambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:39:
[...]

Ja, je zou gek zijn om naar een club terug te gaan waar je CL halve finale speelt, nog steeds meedoet om het landskampioenschap en je met topspelers en coaches kunt werken. Wat slaan mensen hier toch dom door in hun Chelsea-haat.
Ik begrijp die reacties wel. Als je uitgeleend wordt aan de ploeg die in de CL heel duidelijk de maat neemt van je broodheer - dus de ploeg waar geen plaats voor je is - zou je dan niet een beetje gek zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

[...]

Ja, je zou gek zijn om naar een club terug te gaan waar je CL halve finale speelt, nog steeds meedoet om het landskampioenschap en je met topspelers en coaches kunt werken. Wat slaan mensen hier toch dom door in hun Chelsea-haat.
Ach kom, het enige wat ik van jou hoor is dat ik Chelsea zou haten. Ik heb helemaal niets tegen Chelsea, maar als ik in zijn schoenen zou staan, zou ik weinig redenen zien om naar Chelsea te willen. Je speelt bij de kampioen van Spanje (wellicht), bij de CL winnaar (wellicht), je hebt het daar al jaren prima naar je zin, sowieso een basisplaats, om over het klimaat nog maar te zwijgen :+

Nogmaals, ik geef alleen mijn mening en heb verder helemaal niets tegen (of met) Chelsea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-10 21:15
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QUPLQCL.png
De bus is gesloopt :P

Altético Madrid heeft in mijn ogen zeer verdiend gewonnen en wat ben ik blij dat dat anti-voetbal van Mourinho niet naar de finale gaat.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:14
Zo wat ben ik benieuwd naar de finale, over twee clubs gesproken die elkaar haten.... Wordt echt een voetbalfeest. Zal de druk bij real liggen omdat ze de tiende binnen willen halen en ze even de 100 miljoen van bale moeten laten gelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-10 13:20

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De eerste wedstrijd was trouwens ook een schaakspel en Atletico werd nu wat geholpen door die penalty, anders had ik het nog wel willen zien. Mooie finale trouwens, 2 spaanse ploegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Coltrui schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:42:
Ik begrijp die reacties wel. Als je uitgeleend wordt aan de ploeg die in de CL heel duidelijk de maat neemt van je broodheer - dus de ploeg waar geen plaats voor je is - zou je dan niet een beetje gek zijn? :)
Wedstrijden als deze zijn een momentopname. Vorig jaar was Bayern oppermachtig, nu niet. Uitlenen is trouwens echt niet altijd een negatief waardeoordeel; het geeft spelers een kans om bij te leren ipv op de bank te zitten terwijl ze de concurrentie nog niet aan kunnen.

Door hem de kans te geven te spelen bij een goede club, heeft hij zich verder kunnen ontwikkelen. En nu kan hij de concurrentie meer dan aan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Niku schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:39:
[...]

Casteels en zeker Proto vind ik geen klasbakken, zeker niet zoals Courtois en Mignolet.
Daarom zijn ze ook keeper nummer drie en vier. Mispak je trouwens niet aan Proto :)
Lukaku moet het ook nog maar laten zien, die vind ik altijd toch tegen vallen als puntje bij paaltje komt. T.
Die heeft bij Everton echt enorme progressie gemaakt. Dit seizoen dertien goals (1/2), zes assists... Niet slecht voor dat Belgje bij zo'n ploeg :)
Hazard vind ik dan wel een enorm talent, als die zich net zo kan ontwikkelen als zijn broer komt het wel goed met hem.
Hazard Junior is volgens mij - als ie wat aan zijn houding doet en goed begeleid wordt - minstens even goed als zijn broertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
"The Special (Sime)one" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Coltrui schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:48:

Die heeft bij Everton echt enorme progressie gemaakt. Dit seizoen dertien goals (1/2), zes assists... Niet slecht voor dat Belgje bij zo'n ploeg :)
Vind het een aardig grote kerel :+

Je hebt wel een punt inderdaad, maar ik had hem al veel verder verwacht, Dat is een beetje wat ik met Lukaku heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Interview met Mourinho zal een subgroep teleur stellen... ;)

Hij geeft aan dat het in 1 minuut kantelt: een "impossible save" van Courtois aan de ene kant (op die kopbal van Terry) en dan de pingel aan de andere kant. Tot die tijd een open wedstrijd met kansen voor beide teams. Reporter: en wat denk je van jouw keeper Courtois? Nee, dat is de Atletico keeper.

Niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...] Wat slaan mensen hier toch nogal dom door in hun Chelsea-haat.
Er zijn nogal wat voetballiefhebbers die na de eerste 2 of 3 wedstrijden anti-voetbal een hekel hebben gekregen aan de club.
Wel grappig dat juist iemand die zelf graag in de aanval gaat het überverdedigende Chelsea probeert te verdedigen. _O-

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:14
gambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:52:

Hij geeft aan dat het in 1 minuut kantelt: een "impossible save" van Courtois aan de ene kant (op die kopbal van Terry) en dan de pingel aan de andere kant. Tot die tijd een open wedstrijd met kansen voor beide teams. Reporter: en wat denk je van jouw keeper Courtois? Nee, dat is de Atletico keeper.

Niets mis mee.
Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:29

Fiber

Beaches are for storming.

Gaat dit Atletico een kans maken tegen Real...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren

martinusz schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:35:
Allemaal show, als speler hoor je 90% niet eens ;)
Zou ik niet te hard zeggen, Simeone was vroeger al een mafkees. Ik vind wat beleving wel mooi, dat stoïcijnse Hollandse chagrijn is ook niet alles. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

gambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:52:

Niets mis mee.
Zag net die redding nog een paar keer terug, dat is misschien wel het moment van de wedstrijd geweest achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

gambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:46:
[...]

Wedstrijden als deze zijn een momentopname. Vorig jaar was Bayern oppermachtig, nu niet. Uitlenen is trouwens echt niet altijd een negatief waardeoordeel; het geeft spelers een kans om bij te leren ipv op de bank te zitten terwijl ze de concurrentie nog niet aan kunnen.

Door hem de kans te geven te spelen bij een goede club, heeft hij zich verder kunnen ontwikkelen. En nu kan hij de concurrentie meer dan aan.
Mijn punt was dat zijn broodheer wellicht de baas is van een club die momenteel minder toekomst heeft dan de club waaraan hij uitgeleend is. Hij speelt er nu een aantal seizoenen, in een competitie die toch qua niveau vergelijkbaar is met die van Chelsea en hij heeft meer prijzen gepakt dan Chelsea. Heel sterk gezegd: waarom met Čech concurreren, wanneer je de onbetwiste nummer één bent bij een ploeg die beter presteert? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Overigens vind ik Henry Schut echt een verademing bij Studio Sport vergeleken met Tom Egbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Coltrui schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:54:
Mijn punt was dat zijn broodheer wellicht de baas is van een club die momenteel minder toekomst heeft dan de club waaraan hij uitgeleend is. Hij speelt er nu een aantal seizoenen, in een competitie die toch qua niveau vergelijkbaar is met die van Chelsea en hij heeft meer prijzen gepakt dan Chelsea. Heel sterk gezegd: waarom met Čech concurreren, wanneer je de onbetwiste nummer één bent bij een ploeg die beter presteert? :)
Je weet dat Atletico geen geld heeft, het is niet voor niets dat ze Courtois huren. Die gaan spelers verliezen, zeker nu ze succes hebben, en het is maar sterk de vraag wat er volgend jaar nog is. Ook Simeone is nu zeer gewild. Het is kortetermijnsdenken om nu te zeggen "beter niet naar Chelsea".

Mourinho gaat echt wel dingen veranderen van de zomer, er zijn nogal wat spelers aan slijtage onderhevig (Terry, Lampard, Cech, Ivanovic, Eto'o, Torres) en wie weet wat er volgend jaar staat.

Verder: Courtois staat onder contract, het is geen keuze voor hem. Maar naar Chelsea gaan is echt niet slecht voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:51
Niku schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:59:
Overigens vind ik Henry Schut echt een verademing bij Studio Sport vergeleken met Tom Egbers.
Precies, en vergeleken met Jeck van Gelder ook. Heerlijk rustig, duidelijk en geen groot ego wat van de man af spat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Coltrui schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:54:
[...]
Chelsea heeft veel meer transferbudget te besteden dan Atletico. Bij een vertrek van belangrijke spelers als Diego Costa (en wat te denken van Courtois) zal Atletico ver terugvallen. Op termijn is hij bij Chelsea beter af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gonadan schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:53:

[...]

Zou ik niet te hard zeggen, Simeone was vroeger al een mafkees. Ik vind wat beleving wel mooi, dat stoïcijnse Hollandse chagrijn is ook niet alles. ;)
Misschien geen show en is hij gewoon echt zo gek, maar 90 minuten staan gebaren en schreeuwen is echt over de top. Chagrijn hoeft ook weer niet, maar iets minder kan geen kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

gambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:01:
[...]

Je weet dat Atletico geen geld heeft, het is niet voor niets dat ze Courtois huren. Die gaan spelers verliezen, zeker nu ze succes hebben, en het is maar sterk de vraag wat er volgend jaar nog is. Ook Simeone is nu zeer gewild. Het is kortetermijnsdenken om nu te zeggen "beter niet naar Chelsea".

Mourinho gaat echt wel dingen veranderen van de zomer, er zijn nogal wat spelers aan slijtage onderhevig (Terry, Lampard, Cech, Ivanovic, Eto'o, Torres) en wie weet wat er volgend jaar staat.

Verder: Courtois staat onder contract, het is geen keuze voor hem. Maar naar Chelsea gaan is echt niet slecht voor hem.
Atletico geen geld? Nou ja, zien we wel weer na de CL-finale, toch?
Trouwens, als je denkt dat Lampard, Terry, Čech, Ivanovic, Eto'o en Torres vervangen zullen worden (6 namen), ga je er van uit dat meer dan de helft van de ploeg hernieuwd wordt. Weer een verliesjaar?

Ja, Courtois staat onder contract en daar is weinig aan te doen. Neemt niks weg van hetgeen ik poneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
martinusz schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:09:
[...]

Misschien geen show en is hij gewoon echt zo gek, maar 90 minuten staan gebaren en schreeuwen is echt over de top. Chagrijn hoeft ook weer niet, maar iets minder kan geen kwaad ;)
Waarom? De meeste fanatieke coaches schreeuwen veel over het veld, hij doet het ook weer niet continu. Waarom is dat zo erg dan?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gonadan schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:14:
[...]

Waarom? De meeste fanatieke coaches schreeuwen veel over het veld, hij doet het ook weer niet continu. Waarom is dat zo erg dan?
Omdat de camera er steeds op gericht wordt en dat juist hetgeen is wat ik niet hoef te zien als ik voetbal wil zien ;)

Vroeger ook zo'n schreeuwer als trainer, in het veld onderling maakten we er grappen over en deden we net of we het niet hoorden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

tweaker2010 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:06:
[...]

Chelsea heeft veel meer transferbudget te besteden dan Atletico. Bij een vertrek van belangrijke spelers als Diego Costa (en wat te denken van Courtois) zal Atletico ver terugvallen. Op termijn is hij bij Chelsea beter af.
Nee, de Engelse ploegen verliezen stilaan hun élan in het Europees voetbal. Man U, Man C, noem maar op. Iedereen met een beetje verstand van clubvoetbal, ziet een verschuiving naar de Spaanse ploegen met grinta (als het over clubvoetbal gaat).
Terzijde voorspelde ik op het einde van vorig seizoen dat het tikki-takka-Barcelona veel van zijn pluimen zou verliezen (heb het ook hier ergens gepost) omdat ploegen stilaan weten hoe zo'n ploeg aan te pakken met power.

En om dan terug op mijn punt te komen: Simeone begeestert als geen ander de kunst van het pressen. Druk zetten, fysiek kweken, imponeren, dat is het voetbal van de komende jaren. Vraag maar eens aan het grote Ajax wat het ondertussen van het kleine Saltzburg vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Coltrui schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:11:
[...]
Trouwens, als je denkt dat Lampard, Terry, Čech, Ivanovic, Eto'o en Torres vervangen zullen worden (6 namen), ga je er van uit dat meer dan de helft van de ploeg hernieuwd wordt. Weer een verliesjaar?

Ja, Courtois staat onder contract en daar is weinig aan te doen. Neemt niks weg aan hetgeen ik poneer.
Ze hebben een kleine begroting vergeleken met de rest van de europese topploegen:
Real and Barca have €500 million (£418 million) to work with, Atlético get by on €100  million (£83.5 million). As Simeone has put it: “There’s a small difference between us, about €400 million.”
Much had been made of the similarities of the managers and their sides, despite the gigantic difference in budget: Chelsea's starting lineup cost £168m in transfer fees, Atlético's under £35m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ja, dat snap ik. Des te meer is het knap dat ze nu koploper zijn in hun landelijke competitie. En Chelsea niet. En ze spelen nu CL finale. En Chelsea niet. Wat Atletico vast een lekkere duit opbrengt. En Chelsea niet. Het Chelsea dat zweert bij een Čech. Wat wil je nu zeggen?

[ Voor 5% gewijzigd door Coltrui op 30-04-2014 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:21
BAM heeft de verbouwing van de kuip binnengesleept!

http://www.ad.nl/ad/nl/10...aat-Kuip-vernieuwen.dhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Coltrui schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:11:
Nee, ze gaan niet per direct vervangen worden, maar er zullen spelers langzaam maar zeker vervangen/opgevolgd worden. Net zoals Ashley Cole niet veel meer gebruikt is dit seizoen.
Ja, Courtois staat onder contract en daar is weinig aan te doen. Neemt niks weg van hetgeen ik poneer.
Juist wel, het gaat erom dat je alleen naar de wedstrijd van vandaag/dit seizoen kijkt. Maar je moet ook vooruit kijken, en het voetbalwereldje is niet statisch. Kijk naar wat bijvoorbeeld dit seizoen met Newcastle is gebeurd: goede subtopper tot de winterstop, Cabaye weg en opeens is het een kaartenhuis geworden. Krul zat goed het eerste deel van het seizoen, slecht in het tweede deel.

Waar Courtois het beste zal kunnen zitten, is niet te voorspellen, maar je kunt niet zeggen dat Chelsea een slechte plek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:29

Fiber

Beaches are for storming.

Dus toch verbouwen en geen geheel nieuwe Kuip...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:21
Fiber schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:30:
[...]

Was al veel langer bekend toch? Het was alleen nog afwachten welke partij gekozen zou worden, BAM of Reddekuip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

70.000 toeschouwers. Feyenoord is de drukst bezochte club van Nederland, maar 70.000...?

Liever een volle 55k elke week, dan af en toe een keer 70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

gambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:28:

Nee, ze gaan niet per direct vervangen worden, maar er zullen spelers langzaam maar zeker vervangen/opgevolgd worden. Net zoals Ashley Cole niet veel meer gebruikt is dit seizoen.
Overgangsjaar dus? Of een paar jaren? Want spelers die die sterkhouders moeten vervangen, moeten leren toch? En deze sterkhouders - nou ja, daar is het toch niet mmee gelukt toch? Dus Courtois hoort in dit team, meer dan dat hij bij het huidige team van Atletico hoort? Klopt voor geen meter...
Juist wel, het gaat erom dat je alleen naar de wedstrijd van vandaag/dit seizoen kijkt. Maar je moet ook vooruit kijken, en het voetbalwereldje is niet statisch. Kijk naar wat bijvoorbeeld dit seizoen met Newcastle is gebeurd: goede subtopper tot de winterstop, Cabaye weg en opeens is het een kaartenhuis geworden. Krul zat goed het eerste deel van het seizoen, slecht in het tweede deel.

Waar Courtois het beste zal kunnen zitten, is niet te voorspellen, maar je kunt niet zeggen dat Chelsea een slechte plek is.
Ik zeg niet dat Chelsea een slechte plek is. Ik stel alleen vast dat Atletico dit jaar een betere plek was dan Chelsea, en geen 300 gambieters die zonder gezichtsverlies het tegendeel kunnen beweren. Als ik dan het verwachte toekomstige verloop bij Chelsea - dat je zelf aandraagt nota bene - in acht neem, denk ik dat hij daar volgend jaar beter nog blijft zitten. Die jongen zit daar goed, bij een team dat CL finale speelt en na drie jaar publiekslieveling is.

Wat zou je zelf kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

PWM schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:33:
70.000 toeschouwers. Feyenoord is de drukst bezochte club van Nederland, maar 70.000...?

An sich logisch, maar het maakt de Kuip/Rotterdam nog aantrekkelijker voor welk evenement dan ook. Risico is alleen dat een "lege" (50.000 man ipv 70.000 oogt een stuk kaler) Kuip negatief op de spelers inwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Coltrui schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:36:
Overgangsjaar dus? Of een paar jaren? Want spelers die die sterkhouders moeten vervangen, moeten leren toch? En deze sterkhouders - nou ja, daar is het toch niet mmee gelukt toch? Dus Courtois hoort in dit team, meer dan dat hij bij het huidige team van Atletico hoort? Klopt voor geen meter...
Lees je wel wat je uit je toetsenbord rammelt? Het is nu meer een zelfbevestigende rant geworden waarbij je totaal niet kijkt naar wat anderen zeggen.
Ik zeg niet dat Chelsea een slechte plek is. Ik stel alleen vast dat Atletico dit jaar een betere plek was dan Chelsea, en geen 300 gambieters die zonder gezichtsverlies het tegendeel kunnen beweren. Als ik dan het verwachte toekomstige verloop bij Chelsea - dat je zelf aandraagt nota bene - in acht neem, denk ik dat hij daar volgend jaar beter nog blijft zitten. Die jongen zit daar goed, bij een team dat CL finale speelt en na drie jaar publiekslieveling is.

Wat zou je zelf kiezen?
Geen 500 Steve Jobs weggevertjes die iets een betere argumentatie maken ;) . Het gaat niet om dit seizoen, het gaat om volgend seizoen. Je kunt helemaal niet voorspellen wat Mourinho gaat doen, en ook niet wat er met Atletico gaat gebeuren. Maar ik vind dit vrij zinloos: je roept maar rustig verder als je het zelf wilt geloven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

gambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:42:
[...]

Lees je wel wat je uit je toetsenbord rammelt? Het is nu meer een zelfbevestigende rant geworden waarbij je totaal niet kijkt naar wat anderen zeggen.
Nou nou :) Ik rammel niks uit mijn toetsenbord, ik rant niet en lees zeer goed wat anderen zeggen - vooral van degenen die niet lezen wat ik neertyp. Ik sta open voor bewijzen van het tegendeel. :)
Geen 500 Steve Jobs weggevertjes die iets een betere argumentatie maken ;) . Het gaat niet om dit seizoen, het gaat om volgend seizoen. Je kunt helemaal niet voorspellen wat Mourinho gaat doen, en ook niet wat er met Atletico gaat gebeuren. Maar ik vind dit vrij zinloos: je roept maar rustig verder als je het zelf wilt geloven :)
Ja, en als het niet om volgend seizoen gaat, gaat het wel om het seizoen daarna. Ik weet niet of jij dat weet, maar Atletico wil Courtois volgend seizoen nog een jaar huren. Chelsea moet de knoop doorhakken. En - zoals je zelf terecht aanhaalt - is dat Engelse clubje aan versterking toe, wat geen goede voedingsbodem is voor een keeper die een van de beste ter wereld zal worden.

Beschouw dit als geroep, maar wie doof is, kan je niet anders behandelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Simpel: Courtois is niet het middelpunt van de wereld, maar is dat wel in jouw redeneringen. Het is een keeper die onder contract staat, meer niet. Hij kan bij Chelsea beter worden of bij een andere club, maar de wereld draait niet om hem. Veel simpeler ga ik het niet voor je maken :)

En zo is het wat mij betreft weer genoeg, roepen zonder inhoud is niet interessant.

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 01-05-2014 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Nobele poging. Ik zeg nergens dat Courtois het middelpunt van de wereld is. Waar haal je dat? (Stroman iemand?)
Ik zeg enkel dat hij op dit moment - en waarschijnlijk volgend seizoen ook - beter af is bij Atletico dan bij Chelsea, onder meer omdat Chelsea dringend aan doorspoeling toe is, zoals je nota bene zélf aandraagt. En ik weet ondertussen aan de hand van jouw gebruikelijke posts dat je (terecht) een hekel hebt aan fan boys en vermoed dat je mij ervan verdenkt een anti-Chelsea-man te zijn, maar niks is minder waar. Ik ben neutraal en kijk graag voetbal.

Veel simpeler ga ik het niet voor jou maken...

Edit:
En zo is het wat mij betreft weer genoeg, roepen zonder inhoud is niet interessant.
Zelden zo beledigd geweest eigenlijk. Bedankt, rooie.

[ Voor 19% gewijzigd door Coltrui op 01-05-2014 00:17 . Reden: 'rooie' toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Laatst online: 01-09 10:04
gambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:59:
Simpel: Courtois is niet het middelpunt van de wereld, maar is dat wel in jouw redeneringen. Het is een keeper die onder contract staat, meer niet. Hij kan bij Chelsea beter worden of bij een andere club, maar de wereld draait niet om hem. Veel simpeler ga ik het niet voor je maken :)

Ik nomineer deze post als de meest inhoudloze post van de maand. #waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:39
Mooi man, dat Atletico door is. Nu nog Real slopen en dan ben ik helemaal tevreden. Die mogelijkheid voor Altetico zit er wel in.
Prachtig, dat ze hier gekomen zijn en ik gun ze het van harte!

Toch heerlijk dat die Courtois zo goed keepte tegen Chelsea, fantastische keeper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Dus ook als ze uit spelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz

In de top wedstrijden zal het wellicht wel vollopen, maar je hebt nog heel veel niet top wedstrijden, benieuwd of de capaciteit dan idd benut gaat worden.

Voor evenementen maakt het natuurlijk niet zoveel uit, voor concerten is een stadion voor 50k mensen ook groot zat, het veld wordt namelijk ook altijd benut bij dat soort dingen.

Ze gaan er 3 jaar over doen als ik het bericht mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Fiber schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:30:
[...]
Idd jammer, nu maar afwachten of ze binnen de begroting van 200 miljoen blijven. Nieuwbouw had mijn voorkeur gehad, het ontwerp van BAM laat qua uitstraling toch weinig heel van het oude stadion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-10 20:22
martinusz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 07:57:
[...]
In de top wedstrijden zal het wellicht wel vollopen, maar je hebt nog heel veel niet top wedstrijden, benieuwd of de capaciteit dan idd benut gaat worden.

Voor evenementen maakt het natuurlijk niet zoveel uit, voor concerten is een stadion voor 50k mensen ook groot zat, het veld wordt namelijk ook altijd benut bij dat soort dingen.

Ze gaan er 3 jaar over doen als ik het bericht mag geloven.
Als alleen de bovenste rijen (ze gaan rijen bijbouwen, geen ringen als ik de berichtgeving moet geloven) leeg blijven is het stadion niet tot bovenaan vol, maar net zo vol als nu. (of, ivm meer mogelijkheden / plekken iets voller dan nu). Zou voor de spelers niet echt uit moeten maken, veel "kale plekken" zichtbaar tussen alle bezoekers is veel slechter voor het gezicht en de sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Leuke pot gisteren!
Ik had weer een verdedigend Chelsea verwacht (een tegengoal zou vrijwel funest zijn), maar Chelsea
voetbalde zelf ook lekker aanvallend :)
Was het dan wel zo slim van ze om vorige week op de 0-0 te spelen?
Met het aanvallende spel van gisteren en daarmee de ruimte die ze weg gaven was een tegengoal natuurlijk niet ondenkbaar. Of zouden ze er vanuit zijn gegaan dat ze in dat geval zelf wel even 2x zouden scoren?
Ik denk dat het aanvallend spel een verkeerde strategie was; hadden ze de boel achterin dichtgegooid en een counter afgewacht had ik ze meer kans gegeven.

Maar he, blij dat ze eruit zijn :) Het was genieten om ze zo machteloos te zien verliezen de 2e helft.
Het wordt een leuke finale, waar ik nu wel voor thuis blijf :9

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00

In Canada hebben ze daar wat op gevonden. Het BC Place stadium daar wordt zowel gebruikt voor American Football als echt voetbal.

Voetbal is daar minder populair, ze gooien dan gewoon de 2e ring dicht en hangen er gordijnen voor zodat het toch nog enigszins vol lijkt:
Afbeeldingslocatie: http://www.thernstage.com/wp-content/uploads/dome-960x313.jpg

Viel mij op toen ik FIFA 14 aan het spelen was :P
Je zou als Feyenoord zijnde bijvoorbeeld de hoogste ring zo af kunnen sluiten wanneer er tegen mindere tegenstanders wordt gespeeld.

Ik vind het altijd erg deprimerend om te zien die lege stoeltjes. Dus dan maar iedereen op de onderste ringen proppen en de bovenste ringen maskeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
Feyenoord is de drukst bezochte club van Nederland.
Onzin:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Geqe6V4.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fmGIUBZ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Lijkt me niet heel betrouwbaar, aangezien dit geteld wordt met het aantal verkochte kaarten ipv daadwerkelijk gescande kaarten. Heb dit seizoen weer een aantal keren meegemaakt dat er aardig wat lege plekken waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Heeft dat niet te maken met de gelimiteerde capaciteit die ze hebben ingesteld voor de Kuip? Had iets te maken met de staalconstructie die oud was en dat daarom de maximale capaciteit omlaag moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Iedereen met een seizoenkaart wordt meegenomen in de telling.
Niet iedereen komt ook daadwerkelijk kijken ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=213222

Dat was me al wel opgevallen :+ Hazard springt er zo uit bij Chelsea, als hij meedoet is het onmiddelijk een heel ander team. Goede speler die Hazard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Vlassie1980 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:13:
[...]

Je zou als Feyenoord zijnde bijvoorbeeld de hoogste ring zo af kunnen sluiten wanneer er tegen mindere tegenstanders wordt gespeeld.
Organisatorisch is dat natuurlijk vrij complex omdat seizoenskaarten stoelgebonden zijn. Dan moet je dus op dagen dat je verwacht dat er minder mensen komen de mensen die een seizoenskaart voor de hoogste ring een plek in de onderste ringen toewijzen. Dat is echter lastig omdat die plekken eigenlijk ook vergeven zijn. De oplossing is dan om op dat soort dagen met vrije plekken te werken, maar dat zie ik niet spontaan goed gaan / geaccepteerd worden. Daarnaast ben je hoe dan ook in de spreekwoordelijke aap gelogeerd als er onverwacht toch opeens veel mensen komen, omdat het bijvoorbeeld lekker weer is. Die doeken zijn niet in 10 minuten weg gok ik. Ook is het uitvak vaak op de bovenste ring gepositioneerd. Het is ook niet zo vriendelijk om daar doeken voor te hangen.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 02:14
Om 11:30 is er een live persconferentie over De Kuip op RTV Rijnmond.
TV Rijnmond zendt de persconferentie van de drie verkenners rechtstreeks uit. De uitzending op donderdag 1 mei begint om 11:25 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Een grotere capaciteit biedt natuurlijk op termijn wel kansen op een hogere bezetting want er kunnen meer fans een vast plekje krijgen. Ik denk dat hier in Rotterdam wel behoefte aan is. Feyenoord is geen Vitesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Daarom zeg ik ook bezochte ;) Mensen daadwerkelijk op de stoeltjes, niet het aantal seizoenskaarten + losse verkoop.
tweaker2010 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:54:
Een grotere capaciteit biedt natuurlijk op termijn wel kansen op een hogere bezetting want er kunnen meer fans een vast plekje krijgen. Ik denk dat hier in Rotterdam wel behoefte aan is. Feyenoord is geen Vitesse.
Hangt ook erg van de infra af. Met de auto naar de Kuip is gewoon af en toe een drama. Van de week na de wedstrijd Cambuur in de voetbaltrein van Rotterdam Stadion naar CS gezeten, dat gun je ook niemand.

Als de Kuip gewoon bereikbaar word, met normaal station, kan je ook hogere aantallen halen. Als ik naar de Arena ga kan ik gewoon de trein pakken en naast het stadion uitstappen. Ook met de auto ben je relatief makkelijk weg.

[ Voor 50% gewijzigd door PWM op 01-05-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
tweaker2010 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:54:
Ik verwacht niet dat er ineens meer mensen naar wedstrijden als Feyenoord - NEC (als voorbeeld) zullen gaan als er meer capaciteit is, nu zit het stadion waarschijnlijk ook al niet vol met de huidige capaciteit (bij geen enkel groot stadion bij dit soort wedstrijden). Voor de topwedstrijden waarschijnlijk wel, dan heb je wel een grote menigte ineens, raken de scheidsrechters dadelijk nog sneller van slag in de kuip ;) :+
argro schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:43:
Ook is het uitvak vaak op de bovenste ring gepositioneerd. Het is ook niet zo vriendelijk om daar doeken voor te hangen.
Weer eens wat anders dan een glazen wand :+

[ Voor 15% gewijzigd door Martinusz op 01-05-2014 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bij Ajax-NEC zitten er gewoon ruim 51.000 mensen in het stadion hoor, helemaal vol zal de nieuwe kuip dan misschien niet zitten, maar als het goed is wel een stuk voller dan nu. Het tijdstip speelt ook een rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Wellicht dan over een aantal jaar een CL finale in Rotjeknor, volgens mij voldoet dit stadion wel aan de eisen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vreemd dat de KNVB de Arena heeft voorgedragen voor het EK in 2020, ik had dan liever de nieuwe kuip gezien. Grotere capaciteit en mooie manier om het stadion en de stad op zo'n groot toernooi te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
tweaker2010 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:12:
Vreemd dat de KNVB de Arena heeft voorgedragen voor het EK in 2020, ik had dan liever de nieuwe kuip gezien. Grotere capaciteit en mooie manier om het stadion en de stad op zo'n groot toernooi te laten zien.
Misschien omdat er nog geen duidelijkheid was rondom de kuip ;)

Trouwens lees net dit:
http://www.telegraaf.nl/t...lle_als_oplossing___.html
als dat zo is, eet ik mijn schoen op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

martinusz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:14:

Dat zeiden mensen hier ook voordat Mackaay naar de Kuip kwam :p

Maar nee, dit is wel heel onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Als Koeman of de Boer naar Barca gaat dan zou het kunnen dat Pelle meeverhuisd, anders niet denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik zie de link Pelle - de Boer niet, maar dat kan aan mij liggen.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Men lijkt een bericht uit oktober 2013 gerecycled te hebben. Ook toen stond er een verhaal over het plan-B van Barça in de krant, met daarin de suggestie dat Pelle in dat verband op één of ander lijstje zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
martinusz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:14:
[...]

Trouwens lees net dit:
http://www.telegraaf.nl/t...lle_als_oplossing___.html
Zo onlogisch vind ik het niet. Barcelona speelt voorin alleen maar met kleine snelle spelers. Maar als ze een keer tegen een tegenstander komen te staan die zich echt ingraaft heb je een sterkere en balvaste spits nodig die iets kan forceren, dus een soort pinchhitter waarbij je de ballen hoog voor de pot kunt slingeren. Daar is Pelle prima geschikt voor, hij zal dan wel een plekje op de bank moeten reserveren en het met een paar invalbeurten moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

albino71 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:24:
Ik zie de link Pelle - de Boer niet, maar dat kan aan mij liggen.
Hij kent hem natuurlijk al uit de eredivisie. Ik denk dat Pelle verder internationaal niet zo bekend is. ;)
Er zijn wel betere spelers die als pinchhitter van Barca kunnen fungeren te vinden, ik denk dat Pelle niet gelukkig wordt op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
tweaker2010 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:30:
[...]

Hij kent hem natuurlijk al uit de eredivisie. Ik denk dat Pelle verder internationaal niet zo bekend is. ;)
Er zijn wel betere spelers die als pinchhitter van Barca kunnen fungeren te vinden, ik denk dat Pelle niet gelukkig wordt op de bank.
Ik denk dat Pelle uitermate gelukkig wordt van een stevig salaris, een mooie woning met zwembad aan het strand met op de oprit een Ferrari en een paar Spaanse dames om hem heen. Of hij nou die 90 minuten in het weekend op de bank zit of in het veld staat maakt niet niet zoveel uit. De rest van de ruim 15.000 minuten die in een week zitten zijn immers al een feest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Zucht*

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bron? Volgens de plannen zouden ze toch richting 56.000 plaatsen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:22
argro schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:26:
Men lijkt een bericht uit oktober 2013 gerecycled te hebben. Ook toen stond er een verhaal over het plan-B van Barça in de krant, met daarin de suggestie dat Pelle in dat verband op één of ander lijstje zou staan.
Grappig dat Pelle bij een club plan A is, en zo maar een plan B bij een andere club (Barca) kan worden ;) :P

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Vlassie1980 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:28:
[...]

Zo onlogisch vind ik het niet. Barcelona speelt voorin alleen maar met kleine snelle spelers. Maar als ze een keer tegen een tegenstander komen te staan die zich echt ingraaft heb je een sterkere en balvaste spits nodig die iets kan forceren, dus een soort pinchhitter waarbij je de ballen hoog voor de pot kunt slingeren. Daar is Pelle prima geschikt voor, hij zal dan wel een plekje op de bank moeten reserveren en het met een paar invalbeurten moeten doen.
Ach schei toch uit, een Barcelona koopt daar echt wel een betere speler voor. Trouwens met een transfer verbod wordt dat ook lastig :p

Geldt die trouwens ook voor trainers bij barca?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
martinusz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:51:
[...]

Ach schei toch uit, een Barcelona koopt daar echt wel een betere speler voor. Trouwens met een transfer verbod wordt dat ook lastig :p

Transferverbod is opgeschort/uitgesteld, door vriendjespolitiek. Barca heeft bezwaar aangetekend en de FIFA zegt dat ze dat niet voor de zomer kunnen behandelen, dus is het verbod een jaar uitgesteld.

http://www.fcupdate.nl/vo...zomer-toch-spelers-halen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:42:
Bron? Volgens de plannen zouden ze toch richting 56.000 plaatsen gaan?
Ja maar dat was voor het plan om te Kuip te gaan verbouwen :)

Amsterdam moet alles groter hebben dan Rotterdam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Filmpjes van het tuig dat treinen heeft gesloopt na de titel:
http://www.geenstijl.nl/m...lschorem_sloopt.html#more

Het zijn f*cking scholiertjes, aanpakken die kansloze figuren. Gaan waarschijnlijk zelden naar wedstrijden, alleen als er iets te winnen/slopen valt ;(

Ik lees ook nog dit bericht: http://www.omroepbrabant....g+tijdens+kinderdag’.aspx
Bevestigd wel mijn beeld over de PSV selectie...echt diep triest als je op een fandag voor jongeren je niet 1 dag kan motiveren voor die kids, verwende voetballertjes bah!

[ Voor 52% gewijzigd door Martinusz op 01-05-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
martinusz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:14:

Het zijn f*cking scholiertjes, aanpakken die kansloze figuren. Gaan waarschijnlijk zelden naar wedstrijden, alleen als er iets te winnen/slopen valt ;(

....
In een week tijd slopen deze sukkels dus treinen, Utrecht CS, de Kuip en het leidseplein. Als ik het effe snel op tel wat ik allemaal hoorde in de media is het dus boven de 200.000 inmiddels en daar mag de gemeenschap voor opdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio

Zijn vast niet eens scholiertjes :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
nevermind...

[ Voor 94% gewijzigd door P.O. Box op 01-05-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik lees ook nog dit bericht: http://www.omroepbrabant....g+tijdens+kinderdag’.aspx
Bevestigd wel mijn beeld over de PSV selectie...echt diep triest als je op een fandag voor jongeren je niet 1 dag kan motiveren voor die kids, verwende voetballertjes bah!
Had niet anders verwacht met een softie als Faber op het veld. Die Maher, Bakalli en Locadia lachen zich rot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:03:
[...]

Had niet anders verwacht met een softie als Faber op het veld. Die Maher, Bakalli en Locadia lachen zich rot.
Lees jij ergens de betreffende namen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 22:43
tweaker2010 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:03:
[...]

De aannames druipen er weer van af. Jij gaat er dus automatisch van uit dat Faber een softie is en dat Maher, Bakalli en Locadia degenen waren met de ongeïnteresseerde houding.

Tipje, lees je post even na voordat je op "Verstuur" klikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Coltrui schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 00:05:
Nobele poging. Ik zeg nergens dat Courtois het middelpunt van de wereld is. Waar haal je dat? (Stroman iemand?)
Ik zeg enkel dat hij op dit moment - en waarschijnlijk volgend seizoen ook - beter af is bij Atletico dan bij Chelsea, onder meer omdat Chelsea dringend aan doorspoeling toe is, zoals je nota bene zélf aandraagt.
Hij mag mischien beter af zijn bij Atleti maar je doet net of hij daar zelf een stem in heeft ;)
En zoals ik hier gister nog las: geld hebben ze niet. Transfer geld is om schulden af te lossen waarover blijkbaar gister nog een artikel was http://www.goal.com/en-gb...hould-not-be-considered-a
martinusz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:51:
[...]

Bendtner :D ? "Vroeger" gebruikten ze daar gewoon Pique voor ...
Maar idd vanwege hoger beroep is het verbod voorlopig uitgesteld (en niet met een jaar aangezien er ook nog een winterstop transferperiode is)

[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 01-05-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JanW schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:45:
[...]
De aannames druipen er weer van af. Jij gaat er dus automatisch van uit dat Faber een softie is en dat Maher, Bakalli en Locadia degenen waren met de ongeïnteresseerde houding.

Tipje, lees je post even na voordat je op "Verstuur" klikt ;)
Faber staat nu niet bepaald bekend om zijn daadkracht. Lees de reacties op de site van het ED maar eens. ;)
Een ingenieuze dakconstructie van kunststof tentdoek moet bezoekers droog houden bij slecht weer.
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/3646363/2014/05/01/Gemeente-moet-renovatie-Kuip-nog-goedkeuren.dhtml
Ik ben benieuwd hoe dit er in de praktijk komt uit te zien. En hoe zit het met onderhoud van dat tentdoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

apis29 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:55:
[...]

Hij mag mischien beter af zijn bij Atleti maar je doet net of hij daar zelf een stem in heeft ;)
En zoals ik hier gister nog las: geld hebben ze niet. Transfer geld is om schulden af te lossen waarover blijkbaar gister nog een artikel was http://www.goal.com/en-gb...hould-not-be-considered-a
Jammer dat ik die indruk gaf :) Mijn punt is gewoon dat hij sportief gezien beter zat (en komend jaar ook zit) bij Atletico dan bij Chelsea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Ja die is wel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:09:
[...]

Ja maar dat was voor het plan om te Kuip te gaan verbouwen :)

Amsterdam moet alles groter hebben dan Rotterdam :P
Kan Amsterdam nog aardig wat havens gaan graven dan ;)
Pagina: 1 ... 204 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum