Oei een penal.. Dit is interessant!
Stom gedaan door Eto
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die Diego is ook niet bepaald slim bezig zo.. Wel 1 - 2
Goal?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Als je hoort hoeveel penalty's die al gemist heeft.
⏩ PVOutput☀️
Wat een raar gedoe daar bij die penaltystip. Wel knap dat je hem dan alsnog zo binnenknalt.
Echte aanvallersfout van Eto'o. Dom dom dom.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nu kan het nog wel eens een hele leuke wedstrijd worden.
En nu verdedigen Atletico!!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hoe vaak is het al eens voor gekomen dat er een Madrileens feestje gevierd kon worden aangaande de CL? Dit is toch voor het eerst niet? Wel jammer dat ze naar Lissabon moeten, zou geniaal zijn als Madrid speelstad zou wezen
Lekkere binnenkomer...Quad schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:02:
Stom gedaan door Eto

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Atletico kan lekker vrij spelen nu, niet fijn voor Chelsea. Verwacht ook een Madrileense durby.
Liverpool, letten jullie op? Zo speel je een muur kapot
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Anders eens een oystercard nemen, kan je ook met de treinMiki schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:03:
Dag Chelsea, volgend jaar weer een nieuw bus abonnement afsluiten
Die heb ik eerlijk gezegd niet gezien vanavond, wel frappant terwijl ze begonnen met 6 verdedigers.gambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:05:
⏩ PVOutput☀️
Drie keer scoren in een half uurtje...? Moet kunnen!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
BarcelonaJoosie200 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:05:
Wel jammer dat ze naar Lissabon moeten, zou geniaal zijn als Madrid speelstad zou wezen
Ik zie Chelsea - nu Madrid achteruit gaat hangen - nog wel scoren ja. Twee keer? Nou ja, dat is nu de vraag
Twee keer.Fiber schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:06:
[...]
twee keerFiber schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:06:
[...]
Premier leaque, letten jullie op?gambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:05:
Twee keer is voldoende he...Fiber schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:06:
[...]
2 keer is genoeg tochFiber schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:06:
[...]
Er komt ook enorm veel ruimte voor Atletico. Zie het zomaar 1-3 worden.Coltrui schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:06:
[...]
Ik zie Chelsea - nu Madrid achteruit gaat hangen - nog wel scoren ja. Twee keer? Nou ja, dat is nu de vraag
Daar was ik al bijna te vroeg
Leuke wedstrijd zo!
No.Joosie200 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:08:
Zal je zien.. halverwege 85'ste minuut: 2-2, ver in verlenging: 3-2, Chelsea zoals we ze kennen no?
Blessuretijd dan. Het zou toch wat zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Niku op 30-04-2014 22:09 ]
Verlenging is onmogelijk
www.google.nl
We gaan NIET verlengen en twee keer scoren is NIET genoeg...
Twee keer scoren is wel genoeg. Het was 0-0 in Madrid, remember?Fiber schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:09:
Ehm twee keer scoren is genoeg. Op basis van heen- en terugwedstrijd, heeft Chelsea dan 4 punten en Madrid 1. Serieus... Ik dacht dat hier toch mensen met basiskennis van zaken kwamen.Fiber schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:09:
[ Voor 10% gewijzigd door Coltrui op 30-04-2014 22:12 ]
LEG UIT, om maar in de caps-stemming te blijven.....Fiber schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:09:
Valt niet veel aan uit te leggen, klopt gewoon nietandries.t.net schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:11:
[...]
LEG UIT, om maar in de caps-stemming te blijven.....
Iemand ook weleens bij een wedstrijd van Chelsea geweest? (In het stadion)
Float like a butterfly, sting like a bee.
Lissabon toch...?
Kunnen ze een bus delen en car-poolen...
We gaan iig niet verlengen, dat klopt dan weer wel 
Bij de wissel van Atletico: 4e man houdt een aantal keer zijn hand voor de wisselspeler, die em ook weg duwt. En maar blijven volhouden met dat handje. Rare gewoonte van die official
Bij de wissel van Atletico: 4e man houdt een aantal keer zijn hand voor de wisselspeler, die em ook weg duwt. En maar blijven volhouden met dat handje. Rare gewoonte van die official
[ Voor 64% gewijzigd door Investig8or op 30-04-2014 22:13 ]
Idiocracy: it is real!
Nee, ik zou ook liever een keer naar Anfield gaan. Beter als dat salonpubliek van Chelsea.martinusz schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:11:
Iemand ook weleens bij een wedstrijd van Chelsea geweest? (In het stadion)
Dan maar hopen dat ze de bus niet voor een APK-keuring moeten brengen naar een garage met een zeker persoon in dienst als keurmeester

Game over, Turan voor 1 - 3
Nu wel...Niku schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:11:
[...]
Valt niet veel aan uit te leggen, klopt gewoon niet
Nu iedereen overtuigd dan? 1-3, as I said.
Mooi, gerechtigheid.
Wat een pingpongoal
Toch wel een aantal frappante situaties gezien deze wedstrijd. En eindelijk gaat er eens eentje in.
Toch wel opvallend dat er vandaag en gisteren zoveel uitdoelpunten worden gemaakt, terwijl het in de eerste wedstrijd nogal matig was qua goals
Toch wel opvallend dat er vandaag en gisteren zoveel uitdoelpunten worden gemaakt, terwijl het in de eerste wedstrijd nogal matig was qua goals
Ik ben zo benieuwd naar de woorden van Mourinho straks.
Ik ook, maar zijn er met het werk geweest, inderdaad sfeerloos stadion, we zaten wel dicht ip het veld, rij 3 of 4 recht achter het doel waar nu de doelpunten vallenVlassie1980 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:13:
[...]
Nee, ik zou ook liever een keer naar Anfield gaan. Beter als dat salonpubliek van Chelsea.
Iets met Slechte arbitrage in 3..,2...1....Fid3lity schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:15:
"First of all, I want to congratulate Atletico" ?Fid3lity schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:15:
Idiocracy: it is real!
Maar ik moet toegeven, al mijn scepsis ten spijt, ik zit zowaar een leuke wedstrijd van Chelsea te kijken. (En dat niet omdat ze achterstaan, want dat is me om het even, maar het is gewoon een leuke pot!)
Spelers uit de wind houden omdat hij opdrachtgever is, dus ja, hij zal wellicht wel weer wat geks verzinnen.Fid3lity schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:15:
De grasmat, zodat de bal zo fijn kon stuiteren, de scheids want door zijn formidabele werkhouding kregen ze een penal tegen en de doelpalen want als die er niet waren kon Atletico niet in de rebound een 1-2tje doenMiki schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:15:
Heerlijk! Ben benieuwd wie Mourinho vandaag allemaal gaat bedanken
Het zijn de eigen aanvallers die Chelsea vandaag de das omdoen. Hazard zat fout bij de eerste goal, Eto'o bij de tweede.
Dit krijg je dus als je zo veel aanvallers opsteltgambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:18:
Het zijn de eigen aanvallers die Chelsea vandaag de das omdoen. Hazard zat fout bij de eerste goal, Eto'o bij de tweede.
Het staat weliswaar 3-1, maar Atletico speelt wel lekker frivool. Leuk om te zien.
Niet dankzij Chelsea, maar dankzij Atletico.Niku schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:16:
Maar ik moet toegeven, al mijn scepsis ten spijt, ik zit zowaar een leuke wedstrijd van Chelsea te kijken. (En dat niet omdat ze achterstaan, want dat is me om het even, maar het is gewoon een leuke pot!)
Real Madrid was toch ook gewoon de veel betere?PWM schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:16:
Overwinning voor het voetbal. Jammer dat Bayern gisteren zo'n enorme offday (maand?) had.
⏩ PVOutput☀️
"Chelsea heeft niet 1 handdoek geworpen, maar een heel pak"
Ik erger me niet zo snel aan een commentator, maar zo'n opmerking..
Chelsea wordt bjj vlagen weggespeeld.
Ps. Ik denk dat Courtois volgend jaar ergens in IJsland onder de lat zal staan.
Ps. Ik denk dat Courtois volgend jaar ergens in IJsland onder de lat zal staan.
Ik vind Jeroen Elshoff nog wel mee vallen, Jeroen Gruetter vind ik een eikel.RBH schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:22:
"Chelsea heeft niet 1 handdoek geworpen, maar een heel pak"
⏩ PVOutput☀️
Denk dat Courtois toch het liefst na Lissabon in Madrid blijft vertoeven, einde huurcontract of niet
Omdat hij minder doelpunten te verwerken heeft gekregen en de aanvallers van Chelsea zelf betrokken zijn bij de eerste tegendoelpunten?
Haha, ja mee eens hoor, maar ik kreeg wel kromme tenen van die opmerking.Quad schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:25:
[...]
Ik vind Jeroen Elshoff nog wel mee vallen, Jeroen Gruetter vind ik een eikel.
Hier riep laatst nog iemand dat Courtois niet veel bijzonders was...heeft diegene het statistiekje net even meegepakt? 😉
Nee, omdat ze bij chelsea heilig zijn aan Cech en opkomend talent als Courtois geen kans geeft.Fid3lity schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:26:
[...]
Omdat hij minder doelpunten te verwerken heeft gekregen en de aanvallers van Chelsea zelf betrokken zijn bij de eerste tegendoelpunten?
Het WK komt eraan. Hopelijk kan Courtois zich daar in de kijker spelen. Voor ons Belgen, was het altijd balen dat Chelsea hem 'parkeerde' (gniffel), maar ik zie hem volgend jaar liever bij dit Atletico spelen, dan Čech te moeten vervangen.
Je ziet dat Chelsea geen echt goede vervanger voor Cech heeft, Schwarzer is duidelijk minder (al kon hij aan de goals niets doen). Ik verwacht eerder dat Courtois de concurrentie met Cech aan mag gaan.
Schwarzer tegen Liverpool bezig gezien? Toch geen vliegenvanger, hoor...gambieter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:28:
Je ziet dat Chelsea geen echt goede vervanger voor Cech heeft, Schwarzer is duidelijk minder (al kon hij aan de goals niets doen). Ik verwacht eerder dat Courtois de concurrentie met Cech aan mag gaan.
Hij zou gek zijn, terug naar Chelsea. Wat een geluk hebben jullie Belgjes maar met die keeper, wat een niveau.Coltrui schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:28:
Het WK komt eraan. Hopelijk kan Courtois zich daar in de kijker spelen. Voor ons Belgen, was het altijd balen dat Chelsea hem 'parkeerde' (gniffel), maar ik zie hem volgend jaar liever bij dit Atletico spelen, dan Čech te moeten vervangen.
Nederland geeft ook prima keepers maar meneer V Gaal selecteerd liever eredivisiespelers, ook doelmannen waar je betere internationals hebt.
Met name Krul en Vorm dan, staan toch wel een nivequ hoger dan Cilessen
Met name Krul en Vorm dan, staan toch wel een nivequ hoger dan Cilessen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum