[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 198 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.601 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:04

Niku

Alagaesii

Vond overigens dat Waterreus Adriaanse gisteren wel even afdroogde in de PSV discussie. 'We voetballen voor prijzen, we voetballen niet voor geld.' Helemaal mee eens, Adriaanse een keer op zijn nummer gezet, netjes Ronald :Y

oeps, dubbelpost

[ Voor 7% gewijzigd door Niku op 28-04-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Niku schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:30:
Vond overigens dat Waterreus Adriaanse gisteren wel even afdroogde in de PSV discussie. 'We voetballen voor prijzen, we voetballen niet voor geld.' Helemaal mee eens, Adriaanse een keer op zijn nummer gezet, netjes Ronald :Y

oeps, dubbelpost
Klopt, ik vond overigens wel dat Adriaanse gelijk had over van Gaal (die kent hij erg goed). Hij zei dat ie allemaal vriendjes + NL spelers rond zich heen gaat verzamelen bij Man Utd. Dat moet wel misgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
welke nederlandse spelers zou van Gaal naar United moeten halen dan? hooguit een Strootman, RVP heeft ie al en Robben zie ik niet zo gauw de overstap nog maken ;)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Niku schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:30:

oeps, dubbelpost
Ook mbt die vrije trap. Adriaanse moet toch weten hoe een muurtje moet staan?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Terryb47 schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:57:
welke nederlandse spelers zou van Gaal naar United moeten halen dan? hooguit een Strootman, RVP heeft ie al en Robben zie ik niet zo gauw de overstap nog maken ;)
Spelers lijkt me het probleem niet nee, heeft hij bij Bayern ook niet echt gedaan. Strootman lijkt me wel te gaan, maar dat lijkt me voor United geen slechte aanwinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:30

Player1S

Probably out in the dark

Terryb47 schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:57:
Bij Ajax zit nog wel een oud-speler die hij van mij direct mag ophalen :+

Buiten dat, van Gaal bepaalt toch of ze goed genoeg zijn? Niemand anders. Zie zijn selectiebeleid bij Oranje bijvoorbeeld.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Van Persie en Buttner zitten er al. Strootman er nog bij en je hebt in elke linie een Nederlander. En Kluivert als assistent. Ik zou er voorzichtig mee zijn als ik hem was. Dat is koren op de molen van de engelse pers.

@ Afvalzak: Inderdaad, dat kwam er nogal knullig uit. De kleinste speler aan de zijkant :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 18:42
Niku schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:04:
[...]

Spelers lijkt me het probleem niet nee, heeft hij bij Bayern ook niet echt gedaan.
Bij Bayern was de optie er geloof ik ook niet echt aangezien zover ik weet hij niet zo heelveel over het aankoop beleid te zeggen had.
Hij kon een verzoek in dienen en dat moet dan door de hoge heren goedgekeurd worden.

De toevoeging van Kluivert tot de technische staf zie ik niet echt.
Dat lijkt me nu een echte ja-knikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Deadsy schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:08:
[...]
Bij Bayern was de optie er geloof ik ook niet echt aangezien zover ik weet hij niet zo heelveel over het aankoop beleid te zeggen had.
Hij kon een verzoek in dienen en dat moet dan door de hoge heren goedgekeurd worden.
Bij Man Utd krijgt hij 200 miljoen ter beschikking en van Gaal heeft niet echt een gelukkige hand qua (dure) transfers. Probleem is ook dat die spelers er gelijk moeten staan en hij wil juist bouwen aan een jong elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:03
Je zou de helft van de spelers ook nog kunnen verkopen, dan heb je nog meer :+
En dan allemaal talentjes aantrekken, heb je ook een jong elftal ;)

Of sneijder kopen én dan wel op 10 zetten, kun je elke week Van Gaal zien 'Juichen'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Deadsy schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:08:
[...]

De toevoeging van Kluivert tot de technische staf zie ik niet echt.
Dat lijkt me nu een echte ja-knikker.
dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd echt verschrikkelijk om te zien: zodra Van Gaal aantekeningen maakt, zie je hem ook driftig schrijven, alsof we nog op school zitten haha.

sneijder had een paar jaar terug naar engeland moeten gaan, maar die is voor de centen naar turkije gegaan en het is meteen afgelopen met hem, doodzonde.

[ Voor 16% gewijzigd door Terryb47 op 28-04-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-10 19:05

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Gerbrands nu eindelijk officeel naar PSV.. goede zaak mijn inziens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Terryb47 schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:37:
[...]

sneijder had een paar jaar terug naar engeland moeten gaan, maar die is voor de centen naar turkije gegaan en het is meteen afgelopen met hem, doodzonde.
Was er überhaupt een kans om naar Engeland te gaan (waarbij ik met een kans concrete belangstelling in combinatie met de bereidheid van Inter om daaraan mee te werken bedoel). Volgens mij niet. Er waren hooguit wat geruchten. Het zijn nog altijd de clubs die spelers halen, niet andersom.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
argro schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:53:
[...]

Er waren hooguit wat geruchten. Het zijn nog altijd de clubs die spelers halen, niet andersom.
en als die (top)clubs in europa het salaris van sneijder niet kunnen/willen ophoesten houdt het ook meteen op, hij is uiteindelijk niet voor niks daar in turkije beland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Chrosser schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:44:
Gerbrands nu eindelijk officeel naar PSV.. goede zaak mijn inziens..
Mm. Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Geen man van de club en weer een AZer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-10 19:05

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Er zijn op dit moment ook geen echte psv mensen die zo'n belangrijke functie kunnen vervullen en met de ervaring die een gerbrands met zich meebrengt. De enige die ik kan bedenken is guus hiddink.. laat die nu net geen tijd hebben..

Je zou kunnen overwegen om een rookie te laten groeien (zoals bijv van der sar bij ajax) maar daar hebben ze geen tijd voor aangezien het vertrek van sanders.. daarbij is het na een periode van 6 jaar geen kampioenschap ook niet echt de tijd voor een beginnend directeur al helemaal niet gelet op de kritiek die ontstaan is op het gebrek aan ervaring van de technische staf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Terryb47 schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:39:
[...]
en als die (top)clubs in europa het salaris van sneijder niet kunnen/willen ophoesten houdt het ook meteen op, hij is uiteindelijk niet voor niks daar in turkije beland.
Een club als City had Sneijder graag willen hebben en kon zijn salaris ook makkelijk betalen. Dus dat was het probleem niet volgens mij. Ik denk dat hij liever in de zon wilde relaxen en af en toe een balletje trappen en niet in dat natte Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:37
City is nooit concreet geweest, tenzij je de Engelse roddelbladeren natuurlijk gaat geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Het lijkt mij nu tijd geworden voor een jaar vijf (om te beginnen) geen uitsupporters mee van Ajax naar andere ploegen? Het lijkt mij inmiddels wel bewezen dat dit soort apen beter achter de tralies kan dan los in de maatschappij. :N

http://nos.nl/artikel/641...or-slopende-ajaxfans.html
http://nos.nl/artikel/641...-sloopten-ook-metros.html

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Van der Laan vind trouwens dat de schade best meevalt. Hij durft zelfs al uitspraken te doen over een huldiging in de binnenstad. Dat lijkt me wel heel erg voorbarig gezien de huidige situatie.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/Van_der_Laan_Huldiging_Ajax_goed_verlopen.html
http://www.nu.nl/binnenland/3762112/mogelijk-weer-ajax-huldiging-in-centrum-bij-goed-gedrag.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Bastien schreef op maandag 28 april 2014 @ 18:29:
Het lijkt mij nu tijd geworden voor een jaar vijf (om te beginnen) geen uitsupporters mee van Ajax naar andere ploegen? Het lijkt mij inmiddels wel bewezen dat dit soort apen beter achter de tralies kan dan los in de maatschappij. :N

http://nos.nl/artikel/641...or-slopende-ajaxfans.html
http://nos.nl/artikel/641...-sloopten-ook-metros.html
Het 2e artikel heeft niks met de uitsupporters te maken, dus de link met geen uitsupporters snap ik daarbij niet. Overigens is geen uitwedstrijden niet de oplossing, maar een meldplicht+gigantisch hoge boetes+bij herhaling vastzetten waarschijnlijk veel effectiever.
In Engeland werkt het in ieder geval.
Alleen durft het kabinet er hier maar steeds geen beslissing over te nemen, die is onlangs weer uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.vi.nl/nieuws/fc-utrecht-heeft-goed-gesprek-met-adriaanse.htm

Wel verrassend dit. Adriaanse mogelijk naar Utrecht. Dacht dat hij geen trainer meer wilde zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Ze willen hem hebben als technisch directeur.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Niku schreef op maandag 28 april 2014 @ 18:00:
[...]

Mm. Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Geen man van de club en weer een AZer.
Inderdaad weer een AZ'er, maar wel een sportman in hart en nieren die ook een goed zakelijk beleid heeft neergezet; dat zijn er niet zoveel in Nederland. En wat AZ betreft, ik zie wel verschil tussen de zoveelste speler die één of twee goede jaren bij AZ gedraaid heeft en (al dan niet via een omweg) naar Eindhoven gehaald wordt, en een technische man die al 12 jaar reilen en zeilen bij AZ kent, en er zowat alles heeft meegemaakt.
Ik ben er blij mee. :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tottenham Hotspur heeft officieel geïnformeerd naar De Boer.
Ik vermoed dat Tottenham wat te snel is, aangezien hij gisteren nog aangaf zijn contract wat tot 2017 duurt uit te dienen, maar wel elk aanbod te overwegen.
Kan hij zich wel herenigen met Vertongen en Eriksen, en bij Tottenham zouden ze ook interesse hebben in Fischer... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

dutchgio schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:56:
Tottenham Hotspur heeft officieel geïnformeerd naar De Boer.
Ik vermoed dat Tottenham wat te snel is, aangezien hij gisteren nog aangaf zijn contract wat tot 2017 duurt uit te dienen, maar wel elk aanbod te overwegen.
Kan hij zich wel herenigen met Vertongen en Eriksen, en bij Tottenham zouden ze ook interesse hebben in Fischer... ;)
De Boer kon daar toch al eerder heen? Sherwood heeft nog een contract tot eind 2014 dus dat lijkt me stug.
En bovendien is Tottenham een subtopper, ik denk dat de Boer alleen voor de echte europese top weggaat.

PS: Villas Boas kon de boel daar ook niet redden, waarom zou de Boer dat dan wel kunnen?

[ Voor 6% gewijzigd door tweaker2010 op 28-04-2014 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:19

Vos

AFCA

Simon Zwartkruis meldde 3 uur geleden dat hij Frank gesproken heeft, die wist niets van Spurs. Het seizoen duurt nog laaaang, denk dat Frank over interesse niet te klagen zal hebben. Maar hij zal zelf wel kritisch zijn qua club vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 08:24

Fiber

Beaches are for storming.

Waarom kijken er zo weinig mensen naar Fox Voetbal, vergeleken met VI en SV...? Ik ook niet hoor, maar ik heb het idee dat er behalve de familie van Jan van Halst en Toine van peperstraten helemaal niemand naar kijkt... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-10 16:31
http://www.telegraaf.nl/t...is_alweer_vergeten__.html

Inderdaad een vergeten speler, iemand hem nog gevolgd in Rusland?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Er komt misschien een onderzoek naar de salonremise tussen Heracles en Ajax:
De aanklager betaald voetbal maakt dinsdag bekend of er een onderzoek wordt gestart naar de salonremise bij de wedstrijd tussen Heracles Almelo en Ajax.

Het Algemeen Dagblad sprak met sportadvocaat Mr. Harro Knijff over de kwestie en de jurist zei het volgende over het duel in Almelo. "De belangen van het voetbal mogen volgens het tuchtreglement niet geschaad worden."

"Ten tweede zou de aanklager kunnen besluiten tot een onderzoek om een maatschappelijke discussie aan te zwengelen. We weten allemaal dat dit niet nieuw is, maar hij zou de vraag kunnen opwerpen: hoort dit bij het voetbal of vinden we dit niet kunnen?", vervolgt Knijff.

Ook oud-scheidsrechter Mario van der Ende werd om zijn mening gevraagd door het medium. Hij vindt in elk geval dat scheidsrechter Pieter Vink geen blaam treft. "Je staat machteloos als scheidsrechter.

"Ik heb het lang geleden wel eens aan de hand gehad bij MVV-FC Utrecht. Zij speelden de bal ook rond. Legde ik het stil en zei: 'Heren, wat gaan wij doen? Zeiden ze doodleuk: Nou, gelijkspelen. Je kunt dus niets doen."

In de loop van dinsdag zal de aanklager betaald voetbal bekend maken of er daadwerkelijk een onderzoek komt naar de wedstrijd in het Polman Stadion. Ajax en Heracles hadden vanaf de 70e minuut weinig intenties meer om het duel te winnen, waardoor Ajax kampioen werd en Heracles was verzekerd van lijfsbehoud.
Bron: http://www.goal.com/nl/ne...eracles-ajax?ICID=HP_HN_1

Ik zie ergens wel in dat het slecht is voor het voetbal. Maar je kan het moeilijk verbieden, als beide partijen blij zijn met een gelijkspel en geen risico gaan nemen...

En je zit met het gokken op wedstrijden. Maar de wedkantoren kunnen zelf de quotering wel enorm omlaag gooien (of de hele wedstrijd eruit halen), zit er voor hun geen risico meer in.

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 29-04-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
Je kunt er niets aan doen. Het is evident aan een competitie over een langere periode. De laatste wedstrijden zijn dan voor sommige partijen zonder enig nut (je kunt niets meer "winnen") en dan krijg je zulke toestanden. Of het hoort in het professionele voetbal is een andere discussie maar je kunt geen van beide partijen de schuld geven van het feit dat ze voor een resultaat gaan doe voor beide partijen een win-win situatie oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gelijk spel afschaffen en net zo lang doorvoetballen totdat er een winnaar is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Wat een onzin allemaal. Zoals gisteren al bij VI gezegd werd; zoiets ontstaat gewoon gedurende de wedstrijd.
Dat is voor het publiek niet leuk, maar volstrekt begrijpelijk.

Hoe is dit anders dan tijdrekken? Behalve dan dat nu beide teams dit deden 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Rhapsody op 29-04-2014 09:23 ]

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
http://www.nu.nl/sport/37...-opties-dan-van-gaal.html

Ben benieuwd toch nog kink in de kabel voor van Gaal? Al waren die andere kandidaten natuurlijk ook al langer genoemd door de media....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is dit anders dan matchfixing? Behalve dan dat er niemand wint 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:32:
Bij matchfixing hoeft er niemand te winnen toch?

Het zou matchfixing zijn als er van te voren afspraken zouden zijn gemaakt. Maar volgens mij is dat niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ik snap al die ophef niet, als een degradatiekandidaat met 11 man voor de goal gaat staan hebben ze ook niet de intentie om te winnen, is het dan ook matchfixing als het 0-0 blijft?
Ja het zag er niet uit, maar 70 minuten daarvoor werd er gewoon gespeeld voor de overwinning door beide partijen, dat je in de laatste minuten geen risico meer wilt lopen lijkt mij logisch, dat gebeurd wel vaker in het seizoen (alleen niet zo opzichtig natuurlijk).

Wat nu als NEC op een gelijkspel stond afgelopen week en daarna zoveel mogelijk de bal achterin ging rondspelen? (want voor hun is een gelijkspel een resultaat) Had iedereen zich dan ook zo druk gemaakt?
(dan is het ineens slim uitgespeeld door NEC?)

[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 29-04-2014 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:32:
Jouw Vitesse had het heel anders aangepakt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vos schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:40:
[...]

Die zouden verliezen sls je een gelijkspel afspreekt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Rhapsody schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:22:
Wat een onzin allemaal. Zoals gisteren al bij VI gezegd werd; zoiets ontstaat gewoon gedurende de wedstrijd.
Dat is voor het publiek niet leuk, maar volstrekt begrijpelijk.
Mwoah... Je kunt je twijfels hebben bij de geloofwaardigheid van De Telegraaf, maar hier staat toch iets anders.

Edit:
Mbt de geloofwaardigheid van de Telegraaf is dit dan weer een mooi voorbeeld... :') Ze zetten het in de kop neer tussen aanhalingstekens, alsof een insider al iets gezegd heeft erover, en vervolgens blijkt in het artikel dat ze er zelf over speculeren en dat er helemaa niemand iets gezegd heeft. :w

[ Voor 28% gewijzigd door Bra-Jo op 29-04-2014 09:51 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:40:
[...]

Die hadden waarschijnlijk een gematchfixte wedstrijd nog verkloot… |:(

Jong Vitesse wel kampioen! *O* Maar voor spek en bonen, want kunnen/willen geen Jupiler League spelen. Jong Vitesse - NEC was toch wel leuk geweest... :/ Maar ze moeten ook nog winnen van de andere kampioen (Feyenoord) om daarvoor in aanmerking te komen. Altijd leuk, vorige Jong Vitesse - Jong Feyenoord stilgelegd door het gooien van vuurwerk door Feyenoord-provinciaaltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:22
martinusz schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:38:
Ik snap al die ophef niet, als een degradatiekandidaat met 11 man voor de goal gaat staan hebben ze ook niet de intentie om te winnen, is het dan ook matchfixing als het 0-0 blijft?
Uitgangspunt is dat je altijd voor een maximaal sportief resultaat moet gaan. Als dat een 0-0 is dan is dat zo, maar als je het afspreekt dan is dat niet het geval.

Je kon gewoon zondag in de 75e minuut bij Unibet nog wedden op bijv. geen goals in het laatste kwartier. Het is toch te gek voor woorden als we accepteren dat voetballers daar afspraken over maken?

Waarbij ik niet zeg dat de KNVB nu Ajax moet aanpakken, maar het wordt misschien wel eens tijd voor heldere regels voor een volgende keer dat dit voorkomt. Al is het wel heel dom om het openlijk toe te geven. Een beetje slimme voetballer doet gewoon alsof zn neus bloed.

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 29-04-2014 10:11 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 21:00
martinusz schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:32:
http://www.nu.nl/sport/37...-opties-dan-van-gaal.html

Ben benieuwd toch nog kink in de kabel voor van Gaal? Al waren die andere kandidaten natuurlijk ook al langer genoemd door de media....
[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

ph4ge schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:11:
[...]

Uitgangspunt is dat je altijd voor een maximaal sportief resultaat moet gaan. Als dat een 0-0 is dan is dat zo, maar als je het afspreekt dan is dat niet het geval.

Je kon gewoon zondag in de 75e minuut bij Unibet nog wedden op bijv. geen goals in het laatste kwartier. Het is toch te gek voor woorden als we accepteren dat voetballers daar afspraken over maken?

Waarbij ik niet zeg dat de KNVB nu Ajax moet aanpakken, maar het wordt misschien wel eens tijd voor heldere regels voor een volgende keer dat dit voorkomt. Al is het wel heel dom om het openlijk toe te geven. Een beetje slimme voetballer doet gewoon alsof zn neus bloed.
Aan wat voor regels denk je dan?
Ik denk dat dit niet te voorkomen is. Het is niet te bewijzen en het maakt deel uit van een veel groter probleem: geld regeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
ph4ge schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:11:
[...]

MIsschien ging de Boer nog ff snel inzetten op de wc :+ hehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Het is altijd lastig om matchfixing te bewijzen, al hebben de spelers in dit geval gewoon bekend.

Je zou kunnen beginnen met het simpelweg verbieden van het maken van afspraken met de tegenstander.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
ph4ge schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:33:
Het is altijd lastig om matchfixing te bewijzen, al hebben de spelers in dit geval gewoon bekend.

Je zou kunnen beginnen met het simpelweg verbieden van het maken van afspraken met de tegenstander.
Wie heeft bekend?
Blind zegt (volgens Telegraaf) dat Cziommer vroeg in de wedstrijd iets vroeg, vervolgens is er nog 70 minuten door beide partijen voor een overwinning gespeeld en vervolgens heeft de Boer het sein gegeven om de bal achterin rond te gaan spelen om het resultaat vast te houden.
Dus welke afspraak met de tegenstander is er gemaakt op het veld of daarbuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Je leest in alle interviews dat er bewust op een salonremise is gespeeld en dat er met de tegenstander over is gesproken. De definitie van een salonremise is dat dit is overeengekomen. Wil je hier nou serieus een semantische discussie over voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 15:04
Ach ph4ge, jij was er zeker ook op tegen dat Heerenveen bewust tegen Feyenoord verloor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
ph4ge schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:06:
Je leest in alle interviews dat er bewust op een salonremise is gespeeld en dat er met de tegenstander over is gesproken. De definitie van een salonremise is dat dit is overeengekomen. Wil je hier nou serieus een semantische discussie over voeren?
Ik snap uberhaupt niet waarom er een discussie over wordt gevoerd dit gebeurd al zolang voetbal bestaat in competitie verband op alle niveau's, maar dat terzijde.

Dat er in het veld wellicht wat spelers tegen elkaar zeggen joh doe rustig aan, niet aanvallen etc. is toch logisch als beide partijen aan een gelijkspel voldoende hebben?
Tot de 70ste minuut was het gewoon een wedstrijd, maar daar hoor ik niemand over. Ik vind het een kwalijke zaak als zoiets van te voren wordt afgesproken en je dus 90 minuten zit te kijken naar achterin naar elkaar overspelen. Maar gezien de kansen in de wedstrijd en bij beide teams in eerste instantie de wil om te winnen, zie ik het probleem niet als men na 70 minuten denkt oke...in de slotfase willen we niet meer tegen een domper aanlopen, laten we nu maar rustig aan doen.

offtopic:
In mijn eigen voetbalcarriere vaak genoeg tegenstanders gehad die kampioen konden worden en er kratten bier tegenover zette....wij hebben regelmatig die feestjes verstoord en zelf de kratten bier te voorschijn gehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Laatst online: 08-10 11:40
Maar moet je dan teams gaan verplichten iets te doen wat ongunstig kan zijn voor hun resultaten? Door het gaan aanvallen in het laatste kwartier geef je meer ruimte achterin weg. Daardoor is de kans groter dat de tegentreffer nog valt. Dit is toevallig in dit geval voor beide teams het geval.

Een eventuele treffer voor je team heeft niet veel meerwaarde voor beide teams.

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 08-10 21:21
HamburgerHenk schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:16:
Ach ph4ge, jij was er zeker ook op tegen dat Heerenveen bewust tegen Feyenoord verloor.
Dat Heerenveen moest verliezen zodat EL veilig was aangezien Feyenoord dan zeker 2e werd? :Y

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
HamburgerHenk schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:16:
Waar het hart van vol is loopt de mond van over? Waarom wordt Feyenoord er nou weer bij gehaald? Zoals ik al zei, ik vind dat de KNVB niks moet doen richting Ajax, maar wel de regels moet verduidelijken voor in de toekomst. Dat hebben ze naar aanleiding van Heerenveen Feyenoord ook gedaan (bekerfinale wordt nu eerder gespeeld en alleen de winnaar speelt EL vanaf volgend seizoen).

Overigens is bovenstaande quote niet waar, Heerenveen was nog beter af met winst, het was een lastige wedstrijd en er liggen geen uitspraken zoals die er nu liggen. Beide clubs hadden niks aan een gelijkspel.

Voor de duidelijkheid, dit staat er nu in de reglementen, art 10 lid 1 sub D:
Een wedstrijd wordt niet gespeeld of als niet gespeeld beschouwd, wanneer: [...]naar het oordeel van het bestuur betaald voetbal opzettelijk een zwak elftal is opgesteld of een elftal opzettelijk beneden zijn kunnen speelt;
Lijkt mij dat het geen kwaad kan om dit te verduidelijken!

[ Voor 34% gewijzigd door ph4ge op 29-04-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Een wedstrijd wordt niet gespeeld of als niet gespeeld beschouwd, wanneer: [...]naar het oordeel van het bestuur betaald voetbal opzettelijk een zwak elftal is opgesteld of een elftal opzettelijk beneden zijn kunnen speelt;
Beiden dus niet van toepassing... Het sterkste team stond op het veld en er werd niet beneden het kunnen gespeeld. Ajax speelde namelijk al maanden beroerd :P

Maar zonder gekheid; ik snap beide teams wel, het vasthouden aan een punt was voor beiden van groot belang; zowel sportief als financieel. Het veroordelen heeft weinig, het onderzoeken er naar nog minder, zonde van de moeite en het geld wat zoiets kost. Laten ze dat maar steken in een betere begeleiding en opleiding van scheidsrechters... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:10
Han schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:14:
[...]
Beiden dus niet van toepassing... Het sterkste team stond op het veld en er werd niet beneden het kunnen gespeeld. Ajax speelde namelijk al maanden beroerd :P

Maar zonder gekheid; ik snap beide teams wel, het vasthouden aan een punt was voor beiden van groot belang; zowel sportief als financieel. Het veroordelen heeft weinig, het onderzoeken er naar nog minder, zonde van de moeite en het geld wat zoiets kost. Laten ze dat maar steken in een betere begeleiding en opleiding van scheidsrechters... :)
Inderdaad dat is gewoon het systeem.. stel de nummer 14 en 15 spelen tegen elkaar en die hebben beide aan een puntje genoeg om geen nacompetitie te spelen en het staat in de 60e minuut 1-1, denk je dat er dan nog veel wordt gevoetbalt? Hier was hetzelfde verhaal, Ajax had nog 1 punt nodig om kampioen te worden, Heracles nog 1 punt om zeker veilig te zijn. Waarom risico's nemen? zo is er in de CL ooit een wedstrijd voor het eindsignaal al afgefloten omdat beide ploeg met die huidige stand doorwaren en toch niet meer voetbalde..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Volgende keer gewoon allebei aanvallen en alle schoten op doel naast of over schieten.
Beetje gallery play tussendoor en iedereen is blij.

Serieus, kijk eens bij bv de CL wedstrijden hoe het winnende team in de laatste 10 min de bal bij de cornervlag gaat rondspelen. Net zoiets, gaan we dat dan ook maar verbieden?
Dan gelijk balletje terug op de keeper ook maar verbieden (wat zou van Rhijn balen).

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:37
martinusz schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:17:
[...]

Tot de 70ste minuut was het gewoon een wedstrijd
Maar dan is het toch raar dat je 10 minuten voor tijd afspreekt om gelijk te spelen? Je weet toch van tevoren hoeveel punten je hebt en waar je staat en waar je genoeg aan hebt? Nu klinkt het alsof de spelers pas na 70 minuten erachter komen dat ze genoeg hebben aan een gelijkspel.
harmen1987 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:17:

Dit is toevallig in dit geval voor beide teams het geval.
Bedoel je Heracles - Ajax? Want beide goals waren uit dode spelmomenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Laatst online: 08-10 11:40
chim0 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:35:
Bedoel je Heracles - Ajax? Want beide goals waren uit dode spelmomenten.
Doelde niet op de al gevallen goals, maar meer dat ze in de tweede helft beide weinig te winnen hebben met aanvallen (waardoor dus ruimte achterin ontstaat en ze een tegentreffer tegen kunnen krijgen).

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 13:39

mickjuh

Good news everyone!

Felicitatie van Roda JC aan Ajax
Gewoon een aardig geschenk of stiekem een vraag naar hulp zaterdag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
harmen1987 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:41:
[...]

Doelde niet op de al gevallen goals, maar meer dat ze in de tweede helft beide weinig te winnen hebben met aanvallen (waardoor dus ruimte achterin ontstaat en ze een tegentreffer tegen kunnen krijgen).
Ze hebben nooit wat te winnen gehad. Daarom zeg ik ook dat het raar is dat je er na 70 minuten achter komt dat je genoeg hebt aan een gelijkspel. Je weet je statistieken toch gewoon van tevoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-10 19:47
Slecht nieuws voor Ajaxfans, goed nieuws voor de rest van Nederland: De Boer overweegt Tottenham
http://nos.nl/artikel/641...-overweegt-tottenham.html

Nadat de Spurs 2 jaar op rij de beste speler van Ajax hebben overgenomen, willen ze nu de trainer overnemen. Zou echt een klap voor Ajax zijn!

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zo lang Spijkerman maar blijft dan blijft de schade beperkt. Pas als de Boer en Spijkerman zouden vertrekken naar de Spurs, dan zou ik spreken over een zware klap. Natuurlijk is de Boer van zeer grote waarde, maar het is geen onoverkomelijk verlies. Mocht de Boer vertrekken en bijvoorbeeld Peter Bosz zijn plek innemen dan is er geen man over boord. Maar dan wel met Spijkerman als assistent er naast. Die man wordt zwaar onderschat. Maar goed, mocht de Boer vertrekken (en dat verdient hij) dan zal Spijkerman wel mee gaan ben ik bang...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Han schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:48:
Zo lang Spijkerman maar blijft dan blijft de schade beperkt. Pas als de Boer en Spijkerman zouden vertrekken naar de Spurs, dan zou ik spreken over een zware klap. Natuurlijk is de Boer van zeer grote waarde, maar het is geen onoverkomelijk verlies. Mocht de Boer vertrekken en bijvoorbeeld Peter Bosz zijn plek innemen dan is er geen man over boord. Maar dan wel met Spijkerman als assistent er naast. Die man wordt zwaar onderschat. Maar goed, mocht de Boer vertrekken (en dat verdient hij) dan zal Spijkerman wel mee gaan ben ik bang...
Het spijt me zeer maar de Boer verdient beter dan de Spurs, sowieso een club met iets meer opleiding, iets in de trend van Arsenal. Maar laten we in hemelsnaam hopen dat hij nog een jaar blijft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Railgunner schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:37:
Slecht nieuws voor Ajaxfans, goed nieuws voor de rest van Nederland: De Boer overweegt Tottenham
http://nos.nl/artikel/641...-overweegt-tottenham.html

Nadat de Spurs 2 jaar op rij de beste speler van Ajax hebben overgenomen, willen ze nu de trainer overnemen. Zou echt een klap voor Ajax zijn!
De technische staf van Ajax heeft toch ook Jonk en Bergkamp? Oftewel, de opvolging is al in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gynnad schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 17:57:
[...]
Het spijt me zeer maar de Boer verdient beter dan de Spurs, sowieso een club met iets meer opleiding, iets in de trend van Arsenal. Maar laten we in hemelsnaam hopen dat hij nog een jaar blijft..
No thanks, wij willen liever Bergkamp zelf bij Arsenal :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Bergkamp heeft te kennen gegeven geen ambities te hebben om hoofdtrainer bij Ajax te worden.

Maar ik zou Frank de Boer ook langer bij Ajax willen zien, alleen moeten er wel betere spelers komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Het contact tussen Tottenham Hotspur en Ajax over trainer Frank de Boer is tot nu beperkt gebleven tot een telefoontje van de Londense club naar Marc Overmars.

'Spurs heeft aangegeven dat ze na het seizoen eventueel met ze zouden willen praten', legt De Boer uit aan Voetbal International. 'Ik heb daarop gezegd dat ik me eerst wil richten op een goed einde van het seizoen met Ajax en daarna best naar Tottenham Hotspur zou willen luisteren. Meer is het op dit moment niet. Bij mijn zaakwaarnemer Guido Albers hebben ze zich nog niet gemeld. En laat één ding duidelijk zijn: het is helemaal niet mijn intentie om Ajax te verlaten. We hebben een geweldige spelersgroep en ik heb het fantastisch naar mijn zin bij Ajax.'

Ook Marc Overmars maakt zich nog niet druk: 'Er is nog niks concreet', reageert de voetbaldirecteur. Behalve De Boer is ook Southampton-coach Mauricio Pottechino kandidaat om de huidige interim-trainer Tim Sherwood komende zomer op te volgen.
Blijft dan toch wel vreemd dat hij naar ze gaat luisteren, waarom zou je dat doen als je niet de intentie hebt om te vertrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Nu online

Moofnor

King of my castle

Hij gaat goed luisteren naar zijn salaris ;)

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Moofnor schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:22:
Hij gaat goed luisteren naar zijn salaris ;)
Voor het geld zal Frank de Boer het echt niet meer hoeven te doen..

edit: speculatie
'Laudrup kan De Boer opvolgen'

Valentijn Driessen, chef voetbal bij De Telegraaf, denkt dat Frank de Boer niet de enige kandidaat is voor een avontuur bij Tottenham Hotspur. Hij noemt onder andere Roberto Pochettiono van Southhampton en Roberto Martinez van Everton. Echter denkt Driessen dat De Boer zelf wel openstaat voor een overstap.

Over een eventuele opvolger heeft Driessen nagedacht. 'Michael Laudrup zou kunnen. Hij is een adept van Cruijff en stelt aanvallend voetbal voor. Hij heeft bij Ajax gespeeld en zou een kandidaat kunnen zijn.'

[ Voor 57% gewijzigd door Gynnad op 29-04-2014 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Kaap schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 18:39:
[...]

No thanks, wij willen liever Bergkamp zelf bij Arsenal :Y
Frank en Dennis samen, mag van mij hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 08:30

Player1S

Probably out in the dark

Gynnad schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 18:49:
[...]

Blijft dan toch wel vreemd dat hij naar ze gaat luisteren, waarom zou je dat doen als je niet de intentie hebt om te vertrekken?
Zijn intentie is dus om te vertrekken bij een mooie uitdaging.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Lees nu dat de spelers van Feyenoord die meegaan naar het WK, in principe niet meedoen aan de voorronde CL, aangezien er tussen terugkomst en 1ste wedstrijd nauwelijks tijd zit. Mocht NL ver komen (hihi), dan zelfs gewoon geen tijd.

Hopelijk word er niet 1 geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

We hebben Immers. Het komt allemaal goed.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

PWM schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:41:
Lees nu dat de spelers van Feyenoord die meegaan naar het WK, in principe niet meedoen aan de voorronde CL, aangezien er tussen terugkomst en 1ste wedstrijd nauwelijks tijd zit. Mocht NL ver komen (hihi), dan zelfs gewoon geen tijd.

Hopelijk word er niet 1 geselecteerd.
Zelfs als Nederland 3 poule-wedstrijden speelt doen ze in principe niet mee? Veel verder komt NL niet ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 29-04-2014 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

"Minuut stilte duurt hoogstwaarschijnlijk maar 20 seconden"

Leuke commentator :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Fid3lity schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:48:
"Minuut stilte duurt hoogstwaarschijnlijk maar 20 seconden"

Leuke commentator :Y
Helaas moest ik na deze opmerking weer denken aan dat tenenkrommende gedrag van Blaaater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

PCSO schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:54:
[...]

Helaas moest ik na deze opmerking weer denken aan dat tenenkrommende gedrag van Blaaater.
Dat was ook het punt van de hele opmerking he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vos schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:46:
[...]

Zelfs als Nederland 3 poule-wedstrijden speelt doen ze in principe niet mee? Veel verder komt NL niet ;).
Eerste wedstrijd is 27 juli al.
"Ook als Oranje al in de groep sneuvelt, hebben wij ze pas 16 juli terug in Rotterdam. Dat is drie weken na de start van de voorbereiding. Heeft Oranje succes, dan schuift de datum steeds verder op. Ze krijgen hoe dan ook drie weken vakantie. Het kan dus zo zijn dat wij onze beste spelers missen in de twee belangrijkste wedstrijden van het seizoen"
Zegt van Geel. Lijkt er dus niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

http://irc.tweakers.net/BAYRMA

Als er iemand zin heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-10 15:00
PCSO schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:54:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/_s7KAwgiQbZA/TPgplqYn-NI/AAAAAAAAG4k/p2yy3rxoVSk/s1600/photo.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://stream1.gifsoup.com/view2/1398554/blatter-o.gif

Afbeeldingslocatie: http://i1072.photobucket.com/albums/w380/SJShiro/Daily%20Opinion/SeppBlatterFAIL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Ramos! 0 - 1 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-10 15:00
Crap... Bayern moet er nu 3 maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Kaartenhuis Bayern. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:44
Kut. Dag wedstrijd.

Kunnen ze die uitdoelpuntregel niet afschaffen? Bevordert niet echt het aanvallend voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Bale had daarvoor toch ook een redelijke kans.
Wordt moeilijk voor Bayern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Schofterige overtreding van die Dante zeg :/ frustratie much?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:34

Zeddicius

Conscience do cost

Aaaaw,kusje erop Ronaldo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb die uitdoelpuntregel ook nooit zo begrepen. Bedoelt om aanvallend voetbal te promoten, maar zorgt vaak, meestal, voor het omgekeerde. Berekenend voetbal, heb je niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Tranen bij Ronaldo, zijn haar in de war? :+

Rot overtreding van Dante.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Ik ga maar niet te vroeg juichen, want als er een ploeg is die dit zomaar weg kan geven dan is dat Madrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bayern ziet er inderdaad zwak uit, lijkt geen systeem in te zitten.

Wel een zwakke scheidsrechter tot nu toe, Ramos, Pepe en C Ronaldo hadden al geel moeten hebben. Een Portugese scheidsrechter bij Ronaldo? Mhh...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Tuurlijk joh, 0 - 2 Ramos *O*

Wedstrijd afgelopen.

[ Voor 29% gewijzigd door Fid3lity op 29-04-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
andries.t.net schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:07:
Ik ga maar niet te vroeg juichen, want als er een ploeg is die dit zomaar weg kan geven dan is dat Madrid.
Laat maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nou, tv kan weer uit eigenlijk. Zonde van de wedstrijd zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het achtste wereldwonder CR7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nou, die had mijn moeder ook wel ingekopt. Gewoon geen verdediging om hem heen.

Gelukkig, het grote geld, flinke schulden en vriendjespolitiek gaat ook dit seizoen overwinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Om Louis te parafraseren: is dit Real zo goed of is dit Bayern zo zwak?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bayern zwak. Dante en Boateng kunnen er geen patatje van, nooit fan van die 2 geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Bayern verdedigt wel onthutsend slecht kun je zo zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
gambieter schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:07:
Bayern ziet er inderdaad zwak uit, lijkt geen systeem in te zitten.

Wel een zwakke scheidsrechter tot nu toe, Ramos, Pepe en C Ronaldo hadden al geel moeten hebben. Een Portugese scheidsrechter bij Ronaldo? Mhh...
Waarvoor dan?
Pagina: 1 ... 198 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum