[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 197 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.602 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:22:
[...]

Nee want ook Ajax heeft wedstrijden verloren. Ze hadden gewoon van GAE enz moeten winnen dan hadden ze op 3 punten gestaan.
Ajax heeft maar weinig wedstrijden verloren dacht ik. Minder in ieder geval dan Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanW schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:22:
[...]

Contract loopt af volgens mij en wil niet verlengen.
Wil niet verlengen 8)7 Mag blij wezen dat die voor Heracles keept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[...]

Nee want ook Ajax heeft wedstrijden verloren. Ze hadden gewoon van GAE enz moeten winnen dan hadden ze op 3 punten gestaan.
Ja en Ajax had van Cambuur enz moeten winnen... zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vitesse speelt nog gelijk ook......wordt spannend voor PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:09

Quad

Doof

Haha Jan Smit wil wel even feestje meevieren volgens mij. :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:08
Mooie kerel die voorzitter van Almelo, iedereen feliciteren en uitvak bedanken :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

En PSV had moeten, en Vitesse had moeten, en Feyenoord had moeten. Bekende clichés hebben geen zin ;)

Neemt niet weg dat Ajax hier had moeten verliezen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:57
[...]

Ik denk dat er voor Ajax ook wel een 5-tal ploegen uit het rechterrijtje zijn te noemen (te beginnen met Heracles deze middag) waar ze beter waren en met een beetje mazzel een veel grotere voorsprong op de concurrentie hadden kunnen pakken. Maar dat is allemaal hogere wiskunde. Feit is dat de ploeg die na 34 wedstrijden bovenaan staat terecht kampioen is en je als nr2 met 3 nederlagen tegen de koploper dit seizoen de mindere ploeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu eens gaan proberen om Europees wat verder te komen, want kampioen worden is leuk, maar het is ook de bedoeling dat je er iets mee gaat doen in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:26:
Nu eens gaan proberen om Europees wat verder te komen, want kampioen worden is leuk, maar het is ook de bedoeling dat je er iets mee gaat doen in Europa.
Met dit team en zonder echte versterkingen gaat dat natuurlijk nooit gebeuren. Het is dit jaar alleen maar minder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sempy schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:25:
[...]

Ik denk dat er voor Ajax ook wel een 5-tal ploegen uit het rechterrijtje zijn te noemen (te beginnen met Heracles deze middag) waar ze beter waren en met een beetje mazzel een veel grotere voorsprong op de concurrentie hadden kunnen pakken. Maar dat is allemaal hogere wiskunde. Feit is dat de ploeg die na 34 wedstrijden bovenaan staat terecht kampioen is en je als nr2 met 3 nederlagen tegen de koploper dit seizoen de mindere ploeg was.
Ik zeg ook niet dat we niet terecht kampioen zijn geworden. Zeg dat het op een trieste manier is en ik totaal niet euforisch ben met DIT kampioenschap. Dat komt door het ontzettend slechte spel van de meeste wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Hopelijk kunnen ze het team een beetje bij elkaar houden en met een gerichte aankoop voor een spits die gelijk op niveau staat idd een stap vooruit in Europa maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik hoop dat er deze keer wel geinvesteerd gaat worden bij Ajax want volgens mij hebben ze een EV van in de 80miljoen, wat erg mooi is, en een gemiddeld elftal. Er moeten in mijn ogen zowel achterin, op 10 en rechtsvoor en in de spits versterkingen komen. Geen jeugdspelers of transfervrije spelers maar echte versterkingen. Volgend jaar word je niet nog een keer kampioen met zo'n elftal als dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt geen nieuwe spits nodig ALS je de huidige eens op zijn kwaliteiten gaat aanspelen! In de 16 is het een geweldenaar, maar tis geen technicus (hoeft ook niet, hij hoeft alleen de balletjes in het netje te leggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Aghanim schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:28:
Ik hoop dat er deze keer wel geinvesteerd gaat worden bij Ajax want volgens mij hebben ze een EV van in de 80miljoen, wat erg mooi is, en een gemiddeld elftal. Er moeten in mijn ogen zowel achterin, op 10 en rechtsvoor en in de spits versterkingen komen. Geen jeugdspelers of transfervrije spelers maar echte versterkingen. Volgend jaar word je niet nog een keer kampioen met zo'n elftal als dit.
Wel als de concurrentie spelers kwijtraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sempy schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:27:
Hopelijk kunnen ze het team een beetje bij elkaar houden en met een gerichte aankoop voor een spits die gelijk op niveau staat idd een stap vooruit in Europa maken.
Pelle? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:28:
Investeren hoeft niet echt. Het is de bedoeling dat we veel meer op de bankrekening gaan bijschrijven (richting 200 miljoen). Koop gewoon de juiste spelers en ze hoeven niet veel te kosten, zie Schone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

De huldiging in Almelo heeft toch 0,0 sfeer. Dit wil je toch niet? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Overigens neemt PSV het stokje van Ajax nu over van 6x op rij geen kampioen. Hopelijk is dat geen voorteken ;)

Ajax heeft trouwens de laatste 21 wedstrijden niet verloren in de Eredivisie. Ook dat is een kwaliteit.

[ Voor 32% gewijzigd door Aghanim op 27-04-2014 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:28:
Je hebt geen nieuwe spits nodig ALS je de huidige eens op zijn kwaliteiten gaat aanspelen! In de 16 is het een geweldenaar, maar tis geen technicus (hoeft ook niet, hij hoeft alleen de balletjes in het netje te leggen).
Hij heeft 3 seizoenen de kans gehad en is wat mij betreft gewogen en te licht bevonden. Best dat hij in de CL niet mee kan, maar in de eredivisie moet hij er gewoon een stuk meer inleggen en bij de top3 op de topscorerslijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:42
Zo 4de op rij binnen, moet zeggen dat het via radio veel spannender klonk dan dat het er waarschijnlijk uit zag! Wel lekker veel doelpunten straks om 7 uur!!

Feyenoord ook gefeliciteerd met de 2de plek, ook dik verdiend weer.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sempy schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:33:
[...]

Hij heeft 3 seizoenen de kans gehad en is wat mij betreft gewogen en te licht bevonden. Best dat hij in de CL niet mee kan, maar in de eredivisie moet hij er gewoon een stuk meer inleggen en bij de top3 op de topscorerslijst staan.
Stuk meer inleggen? Hij staat 1 op 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:40
spannende laatste 7 wedstrijden vd 34 dit jaar... NOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:32:
Overigens neemt PSV het stokje van Ajax nu over van 6x op rij geen kampioen. Hopelijk is dat geen voorteken ;)

Ajax heeft trouwens de laatste 21 wedstrijden niet verloren in de Eredivisie. Ook dat is een kwaliteit.
Dat valt nog wel mee ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Kop op! 2de plek is toch ook Coolsingel? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Sjah schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:37:
spannende laatste 7 wedstrijden vd 34 dit jaar... NOT.
Voor plaats 4 is het nog enigszins spannend, onderin voor playoffs ook nog wel schrap dat maar, net op VI de doelsaldo's gezien.

[ Voor 14% gewijzigd door Fid3lity op 27-04-2014 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:33:
[...]

Stuk meer inleggen? Hij staat 1 op 2?
We hebben het toch allebei over Sigtorsson? 29 optredens in de eredivisie en 10 goals. Dat is bijna 1 op 3. Een spits bij Ajax krijgt in de competitie dermate veel kansen dat er toch zeker dubbel zo veel in zouden moeten. Het is dat er een paar belangrijke tussen zitten, maar met iets meer doelgerichtheid hadden er wat gelijke spelletjes tegen de middenmoot en lager voorkomen kunnen worden. Nog los van zijn Europese gemidddelde waar hij in 3 seizoenen nog nooit heeft gescoord (11 optredens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sempy schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:39:
[...]

We hebben het toch allebei over Sigtorsson? 29 optredens in de eredivisie en 10 goals. Dat is bijna 1 op 3. Een spits bij Ajax krijgt in de competitie dermate veel kansen dat er toch zeker dubbel zo veel in zouden moeten. Het is dat er een paar belangrijke tussen zitten, maar met iets meer doelgerichtheid hadden er wat gelijke spelletjes tegen de middenmoot en lager voorkomen kunnen worden. Nog los van zijn Europese gemidddelde waar hij in 3 seizoenen nog nooit heeft gescoord (11 optredens).
94 wedstrijden
40 goals

Prima moyenne? Niet iedereen heet Kluivert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:44
Ligt het ook niet gewoon aan het spel van Ajax? De Boer, wellicht bij gebrek aan goede constante vleugelspelers het spel zo ingericht dat vooral het middenveld goed staat. Het is niet gericht op een typische nummer negen die er 30 in ramt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Leuk die topscorers, maar ze worden er geen kampioen mee! Veel te afhankelijk van 1 speler is nooit goed, beter 5 mensen die er 10 scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:43:
Ligt het ook niet gewoon aan het spel van Ajax? De Boer, wellicht bij gebrek aan goede constante vleugelspelers het spel zo ingericht dat vooral het middenveld goed staat. Het is niet gericht op een typische nummer negen die er 30 in ramt.
Dit idd. Speel hem goed aan en ramt er ook 30 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:41:
[...]

94 wedstrijden
40 goals

Prima moyenne? Niet iedereen heet Kluivert.
Voor een spits waarmee je verder wilt in de CL absoluut te weinig, bovendien afgelopen seizoen beduidend minder dan voorgaande jaren. Niveautje Kluivert hoeft niet, maar het is nog niet de helft van een Pelle en dat is ook nog lang niet niveautje Kluivert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pelle? Die 1-2 seizoentjes het leuk doet en daarvoor 10 jaar nog geen bal erin kreeg? Dat hij een seizoen een paar goals maakt, maakt hem niet beter hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Die discussie over de spits is onzinnig, Sigthorsson staat nog gewoon onder contract hij Ajax en totdat er een club interesse in hem toont hoef je niet aan vervangers te denken.

Wat mij betreft is hij ook volgend seizoen de spits van Ajax, ik denk ook niet dat Sigthorsson een wereldspits kan worden maar ik vind hem wel specifieke kwaliteiten hebben, volgend seizoen krijgen we Zivkovic er ook bij, het ligt er aan hoe hij zich ontwikkeld maar ik verwacht eigenlijk dat hij op termijn die opvolger gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je Zivkovic zo misbruikt zoals Siggy dan gaat dat ook keihard falen. Het systeem rondom de spitsen moet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 18:42
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:52:
Als je Zivkovic zo misbruikt zoals Siggy dan gaat dat ook keihard falen. Het systeem rondom de spitsen moet anders.
Zivkovic is wel nog jong en zal dus nog wel te vormen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Tweaking Art schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:50:
Die discussie over de spits is onzinnig, Sigthorsson staat nog gewoon onder contract hij Ajax en totdat er een club interesse in hem toont hoef je niet aan vervangers te denken.
Hij heeft een contract voor nog 1 seizoen, dus de komende maanden moet je met hem om de tafel over contractverlenging. Lijkt me dus helemaal niet onzinnig om de afweging te maken of hij de spits voor de komende paar jaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martinusz schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:38:
[...]

Kop op! 2de plek is toch ook Coolsingel? :p
Eén troost, Liverpool wacht al heel wat langer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:27
Was gewoon een zieke vertoning vanaf de 77e minuut....sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Sempy schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:57:
[...]

Hij heeft een contract voor nog 1 seizoen, dus de komende maanden moet je met hem om de tafel over contractverlenging. Lijkt me dus helemaal niet onzinnig om de afweging te maken of hij de spits voor de komende paar jaar is.
Ajax moet helemaal niets, volgens mij was de contractverlenging van Daley Blind ook op het laatste moment, als er geen club voor hem komt en Ajax wil nog niet verlengen dan blijft hij gewoon nog een seizoen.

En je weet het maar nooit, misschien doet Sigthorsson het in het volgende seizoen wel veel beter, als dat niet het geval is dan kan je altijd nog verder kijken, punt is, er hoeft geen opvolger te komen zo lang er nog geen plaats is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:19

Vos

AFCA

D-e-n schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:43:
De vleugels blijf ik een manco vinden ja. Hebben dit seizoen ook al heel wat mensen gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Aghanim schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:32:
Mooie stats maar het spel is niet om aan te gluren. En wat een gebrek aan instelling bij de Ajax spelers opnieuw, 1-1 tegen Heracles vind ik echt uiterst matig. Ze hebben geluk dat ze zo'n grote voorsprong hadden opgebouwd want de laatste wedstrijden lijkt het helemaal nergens op wat Ajax laat zien. De Boer kan de boel ook niet meer motiveren zo lijkt het en scoren lukt ook amper. Volgend jaar zal het echt beter moeten. Ik had Feyenoord de titel wel gegund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ajax heeft maar 3 wedstrijden verloren, Feyenoord 7. Dus lijkt het mij terecht dat Ajax de kampioen is. Zo simpel is het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ja ik weet het, maar ook 10 wedstrijden gelijk gespeeld. Voor nu was het genoeg, maar volgend seizoen zal het beter moeten. 70 punten is erg weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat Ajax op dit moment niet overloopt van kwaliteitspelers maar goed welke Nederlandse club wel. :)

Ajax moet naar mijn mening bepaalde posities doorselecteren, Ajax moet overwegen Daley Blind te verkopen, hij heeft een erg goed seizoen gedraaid maar ik heb het gevoel dat hij aan zijn top zit, dan kan Richedly Bazoer zijn positie overnemen, Bojan is een goede speler maar misschien moet Ajax een specifieke vleugelspeler zoeken en als Poulsen niet besluit om te blijven bij Ajax dan moet er een vervanger voor hem komen, het liefst iemand met ervaring bij de grote clubs, ik ben niet echt onder de indruk van de transfers de laatste tijd maar Poulsen vind ik wel een zeer nuttige kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:53

Superkiwi

Hoi doei

Titel is binnen, jeujj!! 8) oOo

Afbeeldingslocatie: http://files.cafe-zuid.webnode.nl/200039678-d0664d0dad/gewoon-weer-kampioen-2013.jpg

Het was weer niet best vanmiddag, net zoals eigenlijk de meeste wedstrijden dit seizoen.
Geen creativiteit niks. En dat is ingezet sinds het vertrek van Eriksen en Verthongen.
Teveel punten laten liggen tegen de kleine tegenstanders; onnodig.
In de grote wedstrijden was het dan weer wel een stuk beter, dus het kan wel.
Een 5e op rij zie ik wel een stuk lastiger worden.
Maar he, dan te bedenken dat er 17 clubs zijn die gewoon nog slechter zijn, zeg nooit nooit ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 08-10 21:00
dvdkiwi schreef op zondag 27 april 2014 @ 17:40:
Maar he, dan te bedenken dat er 17 clubs zijn die gewoon nog slechter zijn, zeg nooit nooit ;)
Daarmee beschrijf je het denk ik heel goed. De minst slechte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 08-10 18:42
Tweaking Art schreef op zondag 27 april 2014 @ 17:39:
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat Ajax op dit moment niet overloopt van kwaliteitspelers maar goed welke Nederlandse club wel. :)

Ajax moet naar mijn mening bepaalde posities doorselecteren, Ajax moet overwegen Daley Blind te verkopen, hij heeft een erg goed seizoen gedraaid maar ik heb het gevoel dat hij aan zijn top zit, dan kan Richedly Bazoer zijn positie overnemen, Bojan is een goede speler maar misschien moet Ajax een specifieke vleugelspeler zoeken en als Poulsen niet besluit om te blijven bij Ajax dan moet er een vervanger voor hem komen, het liefst iemand met ervaring bij de grote clubs, ik ben niet echt onder de indruk van de transfers de laatste tijd maar Poulsen vind ik wel een zeer nuttige kracht.
Dus Blind deze zomer weg doen en dan Bazoer direct voor de leeuwen gooien?
Denk dat toch wel een vrij slecht idee is.
Blind behouden en dan Bazoer af en toe minuten laten pakken en als hij dat goed doet dan kun je volgend jaar Blind misschien weg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Deadsy schreef op zondag 27 april 2014 @ 17:59:
[...]

Dus Blind deze zomer weg doen en dan Bazoer direct voor de leeuwen gooien?
Denk dat toch wel een vrij slecht idee is.
Blind behouden en dan Bazoer af en toe minuten laten pakken en als hij dat goed doet dan kun je volgend jaar Blind misschien weg doen.
Lijkt me ook prima maar als er een club een bod doet dat veel lijkt op het bod van Vurnon Anita dan zou ik het wel weten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Is teletekst 802 geschreven door een Psv'er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De treinen uit Almelo en Rotterdam kwamen tegelijk op Utrecht aan, dat was wel knap gepland.... Nouja, werden wat ziektes geroepen door de beide amoebe groepen, dat was het gelukkig.

Was niet best in de kuip vandaag, op momenten heel slecht, maar buit binnen.

Jammer dat Vitesse PSV al geweest is, was mooi geweest volgende week :p

/Ajax winnen en Roda winnen, en NEC ligt eruit volgende week.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 27-04-2014 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:35
Ze vertellen bij de samenvattingen bij studio sport niet direct dat Ajax al kampioen is, alsof niemand dat nog weet met de huidige media etc.. ;)
Daarvoor zenden ze de samenvattingen veel te laat uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Vroeger was dat leuk ja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
dutchgio schreef op zondag 27 april 2014 @ 19:03:
Ze vertellen bij de samenvattingen bij studio sport niet direct dat Ajax al kampioen is, alsof niemand dat nog weet met de huidige media etc.. ;)
Daarvoor zenden ze de samenvattingen veel te laat uit :+
Zoals de waard is... niet iedereen hangt urenlang achter de pc met op de achtergrond de radio. Ken zo paar mensen die hele zondag in een boek hangen, of de krant, met alles uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Wat een dooie bedoeling in dat gelredome, lekker afscheid voor Theo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Interview met Henk de Jong, wat een mooie relaxte vent is dat

http://foxsports.nl/video...zou-ik-ook-niet-doen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:10
Ik zag dat interview ook ja. Maar wat was die Manu aan het doen, speelt een hondsberoerde wedstrijd, wordt in de eerste helft al gewisseld en gaat dan een halve ereronde lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:21

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Pfoe bij dat het binnen is. Je merkt wel flink verschil met voorgaande jaren. Toen was het een inhaalrace en zaten ze in een goede reeks, dan is het erg euforisch als je het redt. Nu was er al een lange tijd een voorsprong en hunkerden ze steeds meer naar de vakantie. Dat geeft toch een heel ander beeld.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

JanW schreef op zondag 27 april 2014 @ 20:56:
Ik zag dat interview ook ja. Maar wat was die Manu aan het doen, speelt een hondsberoerde wedstrijd, wordt in de eerste helft al gewisseld en gaat dan een halve ereronde lopen?
Had het niet zo in de gaten, zat me fulltime te ergeren aan mijn eigen team :p Maar, als je naar de catacomben wilt, in dat de enige weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:31

Fiber

Beaches are for storming.

Met deze uitslag mogen ze van mij elke week slecht spelen... O-)

Eén zo'n 'slechte' wedstrijd meer dit seizoen en Feyenoord zou 'gewoon' kampioen geworden zijn volgende week... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nee hoor, dan is het gat nog steeds 1 punt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ik vroeg mij ineens af...zijn er spelers die dit jaar zijn verhuurd en die we volgend jaar een kans kunnen geven bij hun eigenlijke club?

Voorbeeldje Manu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

CR1691 schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:01:
[...]

Die hebben aan een punt genoeg. Ga uit van een salonremise.
CR1691 had voorspellende gaves... :z :Y

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

dvdkiwi schreef op zondag 27 april 2014 @ 21:30:
Nee hoor, dan is het gat nog steeds 1 punt :P
In plaats van een verloren wedstrijd met zogenaamd 'goed spel'... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-10 22:22
martinusz schreef op zondag 27 april 2014 @ 22:18:
Ik vroeg mij ineens af...zijn er spelers die dit jaar zijn verhuurd en die we volgend jaar een kans kunnen geven bij hun eigenlijke club?

Voorbeeldje Manu?
Manu, Lukoki en Ritzmaaier krijgen alle 3 een kans volgens mij.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
ph4ge schreef op maandag 28 april 2014 @ 07:14:
[...]

Manu, Lukoki en Ritzmaaier krijgen alle 3 een kans volgens mij.
Ritzmaaier heeft zeker een goed seizoen gedraaid, die kan PSV goed gebruiken. Lukoki ik weet het nog steeds niet, hij is heel erg snel, maar heb het idee dat hij toch nog wat tekort komt voor Ajax, nu zijn de buitenspelers niet goed op dit moment, maar weet niet of Lukoki nu wel het verschil gaat maken.

Castillion zie ik ook niet meer terugkeren bij Ajax.
Manu lijkt mij een welkome aanvulling bij Feyenoord, ik zie dat ook ene Jordy van Deelen is verhuurd bij Feyenoord aan Dordrecht, ik volg dat niet zo.

Dan heb je nog Wildschut, ik denk dat die wel teruggaat naar Heerenveen aangezien ik verwacht dat daar weer wat wordt weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Jordy van Deelen zijn contract loopt van de zomer af en wordt niet verlengd. Was een groot talent, maar het is er nooit echt uitgekomen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 03-10 09:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Fiber schreef op zondag 27 april 2014 @ 21:28:
Met deze uitslag mogen ze van mij elke week slecht spelen... O-)

Eén zo'n 'slechte' wedstrijd meer dit seizoen en Feyenoord zou 'gewoon' kampioen geworden zijn volgende week... :z
Denk je niet dat Ajax dan ook iets anders op het veld was gestapt? De laatste weken was het geen pracht en praal maar gewoon binnenharken van de schaal. :+

Feyenoord heeft gewoon een heel goede prestatie neergezet, die eigenlijk al boven verwachting is, gezien het materiaal van Twente, PSV en Vitesse. Complimenten daar.

Als Feyenoord kampioen had willen worden, hadden ze sowieso meer punten moeten halen tegen de directe concurrenten en zeker tegen Ajax. Alle clubs hebben nu wedstrijden waarvan ze zullen zeggen: die hadden we kunnen/moeten winnen. Maar dat geldt net zo goed voor Ajax.

Ajax heeft dit seizoen het meest efficiënt gespeeld. Dit was wel de slechtste van de 4.. Niet het meest gescoord van alle clubs (wat normaal zelfs vaak zo is als ze geen kampioen worden.)

Ik denk dus daarom dat Ajax, Feyenoord en de clubs Cambuur en Go Ahead waarschijnlijk het meest tevreden zijn dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
http://www.telegraaf.nl/t...akkoordje_gegooid___.html
Daley Blind was uiteindelijk blij met het punt bij Heracles Almelo. "In de wedstrijd kwam Simon Cziommer al vrij vroeg naar me toe met de vraag of we het op een akkoordje zouden gooien.
"Op een gegeven moment gaf de trainer aan dat we de bal moesten rondspelen. Bel Hassani wilde nog wat druk zetten, maar uiteindelijk hebben we hem overgehaald …"
Goed, het blijft de televaag, maar toch. Als blijkt dat hij die uitspraken inderdaad gedaan heeft verwacht ik dat er toch wel een onderzoek ingesteld wordt. Als daaruit blijkt dat er sprake is van een akkoordje, ben ik benieuwd wat voor straf daarvoor uitgedeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:37
Oftewel ordinair matchfixing. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Kaap schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:09:

[...]

Goed, het blijft de televaag, maar toch. Als blijkt dat hij die uitspraken inderdaad gedaan heeft verwacht ik dat er toch wel een onderzoek ingesteld wordt. Als daaruit blijkt dat er sprake is van een akkoordje, ben ik benieuwd wat voor straf daarvoor uitgedeeld wordt.
Een straf voor wie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dan kunnen ze ook de archieven induiken, dit was zeker niet de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Duh, beide teams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ja maar voor wat?
Heracles wilt het op een akkoordje gooien, vroeg in de wedstrijd, daar is niet naar geacteerd, want pas later in de wedstrijd heeft de Boer het teken gegeven om de bal rond te spelen. Dus wat is er nu "strafbaar"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 18:21
Ik vraag me af of zoiets onder "match fixing" valt. Het is niet meer dan logisch dat beide teams er bewust van zijn dat een gelijkspel genoeg is en daar dus ook naar voetballen.
Bij de boekies kreeg je daarom denk ik ook vrij weinig centen voor een gelijk spel omdat ook zij anticipeerden dat een gelijkspel waarschijnlijk zou zijn (omdat de coaches en spelers dat begrepen).

Geen match fixing, gewoon gevolg van het systeem (en in mijn ogen terecht en onoverkomelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Of het matchfixing is hangt af van de definitie van matchfixing. Over het algemeen valt iets dergelijks wel onder de definitie van matchfixing. Echter is dat weinig relevant. Wat meer interessant is, is de vraag of sprake is van een onrechtmatigheid. Die vraag moet m.i. ontkennend beantwoord worden.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
WWAS schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:21:
Het is niet meer dan logisch dat beide teams er bewust van zijn dat een gelijkspel genoeg is en daar dus ook naar voetballen.
Dat klopt, maar in dit geval is er wel sprake van communicatie. Had Blind zijn mond dichtgehouden hierover, had er niks aan de hand geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]
Onderzoek naar wat? Dat gebeurt overal in het voetbal. Salonremise of matchfixing, noem het zo je wilt.
Die vrije trap was een fout van de keeper maar daarna vonden beide ploegen het wel prima, logisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Kaap schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:24:
[...]

Dat klopt, maar in dit geval is er wel sprake van communicatie. Had Blind zijn mond dichtgehouden hierover, had er niks aan de hand geweest.
Als het uberhaupt echt gebeurd is....het blijft de televaag he....die verzinnen wel vaker mooie verhaaltjes!

Plus tot de 75 minuut (ongeveer) was het gewoon een wedstrijd met over en weer kansen en 2 normale doelpunten, dat er in de laatste fase van de wedstrijd voor wordt gekozen om niet meer aan te vallen is logisch en lijkt mij niet strafbaar :)

[ Voor 25% gewijzigd door Martinusz op 28-04-2014 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Aan de andere kant, als Real Madrid komt aantreden met een B-team, vervolgens verliest en daardoor Ajax uitgeschakeld is is de wereld te klein

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:13
Ach ik kan me ook nog een wedstrijd van Heerenveen herinneren. Hoort er gewoon een beetje bij, je gaat niet alles op het spel zetten als het ook risicoloos kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 22:44
Cillissen zegt op nu.nl pas laat door te hebben gehad dat het reeds afgesproken was dat ze een salonremise hadden afgesproken. Pas toen hij de Heraclieden de bal door elkaars benen zag spelen had hij het wel door.

De telegraaf is een kutkrant, maar die heb ik sportgewijs nog nooit een quote zien verzinnen.

En dan nog, salonremises komen zo vaak voor, deze was ook weer in het categorietje “te genant voor woorden”, maar goed.. hadden we anders verwacht? Heracles was veilig met een puntje, Ajax kampioen.
Laten we niet doen alsof dit uniek is. Het is jammerlijk, maar het misschien volgende week ook wel gebeurd, NEC ‘veilig’ met een puntje, Ajax kampioen, zelfde scenario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Royz schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:51:
Aan de andere kant, als Real Madrid komt aantreden met een B-team, vervolgens verliest en daardoor Ajax uitgeschakeld is is de wereld te klein
Op welke wedstrijd doel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Tuurlijk, maar dat veranderd niks aan het feit dat het gewoon mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja maar maar... WZAWZDB :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Kaap schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:58:
[...]

Ja maar maar... WZAWZDB :/
VAN NEDERLAND! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Het is overigens niet slim dat de voetballers van Ajax zo duidelijk uitspreken dat dit afgesproken was. Er zijn regels die voorschrijven dat je voor een maximale sportief resultaat mag gaan in het kader van competitievervalsing. Je mag niet bewust je tweede opstellen of expres een gele kaart pakken bijvoorbeeld. Daarnaast zit je natuurlijk met alle regels rond matchfixing. De KNVB zal hier waarschijnlijk niks mee doen, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Jij doelt denk ik op de wedstrijd van OL tegen Zagreb? Daar was de wereld niet zozeer te klein omdat OL met een B-team op de proppen kwam, maar omdat er verdenkingen waren van omkoping. Een premie om te verliezen is namelijk wel degelijk niet toegestaan, anders dan een premie om te winnen.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Is ertrouwens ook al nieuws over het onderzoek naar Willem II, want die zouden iets verder zijn gegaan door te eisen dat verhuurde spelers niet tegen hen werden opgesteld...Nu zijn ze al kampioen, dus ik verwacht eigenlijk hooguit een boete? (verwacht niet dat ze punten in mindering gaan brengen ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:35
Prosac2010 schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:57:
Cillissen zegt op nu.nl pas laat door te hebben gehad dat het reeds afgesproken was dat ze een salonremise hadden afgesproken. Pas toen hij de Heraclieden de bal door elkaars benen zag spelen had hij het wel door.

De telegraaf is een kutkrant, maar die heb ik sportgewijs nog nooit een quote zien verzinnen.

En dan nog, salonremises komen zo vaak voor, deze was ook weer in het categorietje “te genant voor woorden”, maar goed.. hadden we anders verwacht? Heracles was veilig met een puntje, Ajax kampioen.
Laten we niet doen alsof dit uniek is. Het is jammerlijk, maar het misschien volgende week ook wel gebeurd, NEC ‘veilig’ met een puntje, Ajax kampioen, zelfde scenario.
Nu viel het teveel op >:)
Beide ploegen konden niet leven met verlies, dus speelden ze voorzichtig, en dan met name Heracles. Beiden hadden ook niets aan winst, gelijk was voldoende. Als je dat allebei van elkaar weet, krijg je dus zo'n wedstrijd. Ajax begon met het rondtikken achterin zonder enige druk van Heracles, wat aan de andere kant vervolgens net zo gebeurde. Op dat moment gooi je het wel op een salonremise. Dat wilden beide partijen natuurlijk veel eerder al, maar helemaal zeker weten dat niet 1 van beiden een keer een aanval opzet en daaruit weet te scoren doe je niet.

Volgende week verwacht ik eerder een B-elftal, en dan kan NEC misschien nog wel winnen ook. Al zou het. wel een beetje flauw zijn om NEC te 'laten' winnen. Ajax hoeft in ieder geval niet meer dus die druk is eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:08
*knip* troll

[ Voor 108% gewijzigd door argro op 28-04-2014 12:24 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 10:32

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Kom, dit gebeurd al sinds mensenheugenis. Ook bij wedstrijden tussen 2 degradatiekandidaten. Geen haan die er naar kraait.

Hoewel ik hoop dat Ajax de komende jaren degradeert naar de 5e klasse zondag vind ik dit echt mierenneuken.
Als het je eigen cluppie was die daardoor Kampioen werd of Europees behaalde of degradatie ontliep had men het normaal gevonden.....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Ik ben PSV supporter, maar dat hier ophef over ontstaat vind ik echt te idioot voor woorden. Elke club doet het als het nodig is, ik vind het zelfs logisch.

Kan me overigens nog wel een hele saaie PSV wedstrijd tegen Groningen herinneren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Of een 5-2 overwinning op Vitesse waardoor jullie met 1 doelpunt kampioen werden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 08-10 22:44
[b][message=42149220,noline]
Kan me overigens nog wel een hele saaie PSV wedstrijd tegen Groningen herinneren :+
Kezman die door 10 PSV-ers de huid vol gescholden werd omdat hij een schot op goal waagde :D :D :D

Martin Drent die een kwartier langs het veld stond om in te vallen en dat de bal toen uiteindelijk maar uitgetrapt werd. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

dvdkiwi schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:53:
Of een 5-2 overwinning op Vitesse waardoor jullie met 1 doelpunt kampioen werden ;)
Was dat een salonremise?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ow sorry, ik wist niet dat dat de eis was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:20

St@m

@ Your Service

Oh jij denkt dat er toen 3 wedstrijden verkocht zijn waardoor PSV kampioen werd?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Psv-Vitesse 5-2; wanneer scoort PSV nou 5x tegen Vitesse??
Willem II-Ajax 0-2; waneer scoort Ajax nou slechts 2x tegen Willem II?

Nootje: ga er aub niet te serieus op in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

dvdkiwi schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:11:

Willem II-Ajax 0-2; waneer scoort Ajax nou slechts 2x tegen Willem II?
Omdat ze PSV graag kampioen zagen worden? :')
Nootje: ga er aub niet te serieus op in ;)
Vooruit dan :)
Pagina: 1 ... 197 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum