Ja, want die hebben hun zaakjes zo op ordeVerwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:49:
[...]
Voetbal zal nooit kapot gaan, daarvoor is de sport te groot en tja failliet gaan doen ze toch echt zelf. Zo is er weer ruimte voor nieuwe clubs ala Achilles etc
Volgens mij zijn er helemaal niet zoveel amateurclubs die aan de eisen van de KNVB kunnen/willen voldoen om in de Jupiler League/Eredivisie in te stromen.
Verwijderd
Vanaf volgend seizoen moet men promoverenAghanim schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:50:
Volgens mij zijn er helemaal niet zoveel amateurclubs die aan de eisen van de KNVB kunnen/willen voldoen om in de Jupiler League/Eredivisie in te stromen.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Ze hebben het Twente ook moeilijk gemaakt (ondanks dat het blijkbaar als een kaartenhuis ingestort is in de tweede helft).Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:50:
NEC bakt er weinig van in de Arena. Daar loopt Ajax echt wel over heen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tamata en Hendrix zijn zo echt te licht voor PSV 1...
Verwijderd
Neuh, al zou NEC dat nog zo graag willen. Daarvoor heeft Ajax domweg teveel meer kwaliteit in de selectie dan NEC dat heeft.ph4ge schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:51:
[...]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Ze hebben het Twente ook moeilijk gemaakt (ondanks dat het blijkbaar als een kaartenhuis ingestort is in de tweede helft).
Go Ahead staat op 0 - 2 zag ik net voorbij komen..
Vitesse

Die zie ik wel meer groeien dan een Tamata, Hendrix of zelfs Brenet. Locadia rendeert met deze vleugelspelers gewoon 0,0.Aghanim schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:52:
Net als Bruma, Rekik en Locadia.
[ Voor 68% gewijzigd door Fid3lity op 27-04-2014 15:54 ]
Verwijderd
Rekik is 10x beter dan de rest van die verdediging, maja als je teamgenoten het slecht doen wordt je eigen niveau ook minder. Daarbij kan hij het natuurlijk niet alleen.Aghanim schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:52:
Net als Bruma, Rekik en Locadia.
Verwijderd
Strijd om de 4-de plek wordt wel heel erg spanned met deze standen zie ik op de NOS. Heerenveen, Vitesse en PSV alle 3 met 54 punten.
Wat een droevig commentaar zeg, die vent zegt bijna elke speler verkeerd
Als Ajax-fan hoop ik stiekem dat Ajax volgende week thuis pas kampioen kan worden. Deze salon remise is een beetje een dooddoener...
Inderdaad.jaapstobbe schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:57:
Als Ajax-fan hoop ik stiekem dat Ajax volgende week thuis pas kampioen kan worden. Deze salon remise is een beetje een dooddoener...
Rode kaart bij Groningen, Roda heeft nu een man meer. Playoffs anyone?
Verwijderd
Roda heeft nog niet gescored deze wedstrijd hè. Alle doelpunten kwamen van Groningers af.
Liverpool 0-1 Chelsea...
behalve dat dit topic geen scorebordfunctie heeft spelen Liverpool en Chelsea niet in de eredivisie
behalve dat dit topic geen scorebordfunctie heeft spelen Liverpool en Chelsea niet in de eredivisie
[ Voor 71% gewijzigd door argro op 27-04-2014 16:01 ]
En City de lachende 3e.jaapstobbe schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:59:
Liverpool 0-1 Chelsea...
Wat een domme overtreding van Kieftenbeld.....
Weer vlak nadat de keeper van Heracles een bijna onmogelijke redding doet. Echt een goede keeper is dat.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Zo'n kopbal is voor welke keeper dan ook zo goed als niet te houden. Lag niet aan de keeper van Cambuur die het inderdaad niet onverdienstelijk doet.ph4ge schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:01:
[...]
Weer vlak nadat de keeper van Heracles een bijna onmogelijke redding doet. Echt een goede keeper is dat.
Uitsluitend Feyenoorders.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik zie Ajax - PEC in Nijmegen
Twente walst ook wel lekker door... nr. 5 alweer...
Corona, nog nooit van gehoord.
Ajax speelt lekker achterin rond. Alleen daarom al zou het lekker zijn als ze een goal tegen krijgen. Wat droevig zeg.
Ajax speelt lekker achterin rond. Alleen daarom al zou het lekker zijn als ze een goal tegen krijgen. Wat droevig zeg.
[ Voor 67% gewijzigd door Aghanim op 27-04-2014 16:05 ]
Ik heb al even geen beelden van Heracles - Ajax voorbij zien komen...
Verwijderd
Ajax supporters willen natuurlijk kampioen worden in de Arena volgende week. Moet van Rijn per ongeluk express een eigen doelpunt maken vlak voor tijd.
Als NEC suporter mogen ze van mij naar beneden knallen. Heb zelden een team gezien dat al 1.5 jaar compleet niet kan verdedigen en elke keer speelt op de verdediging....BDHowner schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:04:
Twente walst ook wel lekker door... nr. 5 alweer...
Daar moet echt een grote schoonmaak doorheen.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Kunnen ze niet wat eerder afluiten? Beiden vinden het wel goed zo
Ja maar heracleswas ook nutteloos aant rond spelen.
Verwijderd
Als Ajax supporter vind ik dat dit te schandalig is. Zou 3 strafpunten accepteren. Gewoon spelen om te winnen ipv deze onzin.dutchgio schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:08:
Kunnen ze niet wat eerder afluiten? Beiden vinden het wel goed zo
Het mooie is dat het met het rondspelen nu lijkt alsof ze er zelf voor kiezen niet de aanval te zoeken, terwijl ze al weken lang geen fatsoenlijke kans kunnen creeren.
Tsjah, zet twee ploegen tegen elkaar die beiden aan een gelijkspel genoeg hebben en voor wie een nederlaag desastreus kan zijn, dan krijg je logischerwijs iets als vanmiddag.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Duarte gaat 15 min wachten langs de lijn, want die bal gaat nooit meer uit
Lekker man, 4 jaar op rij. Wie had dat nou durven dromen 4 jaar geleden?
Frank de Boer zit al in de kleedkamer haha.
Frank de Boer zit al in de kleedkamer haha.
[ Voor 24% gewijzigd door Aghanim op 27-04-2014 16:13 ]
Makkelijk praten, stel dat dit de laatste wedstrijd was, en F'noord pakt de titel bij een ongelukkige 1-2 voor Heracles, dan praat jij als Ajax supporter anders.Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:08:
[...]
Als Ajax supporter vind ik dat dit te schandalig is. Zou 3 strafpunten accepteren. Gewoon spelen om te winnen ipv deze onzin.
Waarom?Fid3lity schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:13:
Ajax, schaam je.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Tuurlijk maar het is NU niet nodig dus waarom zo rondtikken? Je speelt tegen Heracles wtf? Jupiler League niveau clubje en dat je dan moet gaan rondtikken is schandalig ja.Sjah schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:13:
[...]
Makkelijk praten, stel dat dit de laatste wedstrijd was, en F'noord pakt de titel bij een ongelukkige 1-2 voor Heracles, dan praat jij als Ajax supporter anders.
moet gewoon pissenjaapstobbe schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:14:
Lol, de Boer loopt weg.
Dit is toch geen revanche nemen voor een blamage van jewelste in de KNVB-bekerfinale, zo laf spelen. Zou haast gaan denken aan matchfixing
Sinds tijden niet zo rustig Ajax zitten kijken 
Als Vink dit nou als tijdrekken rekent dan is er tien minuten extra tijd
Als Vink dit nou als tijdrekken rekent dan is er tien minuten extra tijd
[ Voor 44% gewijzigd door ephymerous op 27-04-2014 16:16 ]
XXXVI
Man die wedstrijd van Ajax is gaar zeg... Wat een kampioensploeg...
Verwijderd
Wat een kut kampioenschap eigenlijk en Feyenoord heeft het zelf laten liggen tegen GAE en RKC onder andere.
De revanche is de titel, hoe boeit geen zak.Fid3lity schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:14:
[...]
Dit is toch geen revanche nemen voor een blamage van jewelste in de KNVB-bekerfinale, zo laf spelen. Zou haast gaan denken aan matchfixing
⏩ PVOutput☀️
Je zal maar geld hebben staan op een gelijk spel
+1
Ajax blij met een punt, Heracles blij met een punt, goed voor beide ploegen
Mensen zouden toch wel klagen zelfs al zouden beide ploegen voor een overwinning gaan, gewoon negeren
Nee dat zie je verkeerd, Feyenoord heeft dit seizoen 3x van Ajax verloren en dat is het verschil.Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:15:
Wat een kut kampioenschap eigenlijk en Feyenoord heeft het zelf laten liggen tegen GAE en RKC onder andere.
Het ligt ook aan Heracles, als die nou punten moesten halen was het een hele andere wedstrijd geweest.
Dit is te verwachten, hoef je niet zo verontwaardigd over te doen... Heracles heeft genoeg aan een punt om veilig te zijn, Ajax aan een punt om kampioen te worden. Dan willen beide teams geen risico nemen en is een "salonremise" zoals deze te verwachten.
Maakt verder niet uit, vier op een rij
Maakt verder niet uit, vier op een rij
Burn!Aghanim schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:16:
[...]
Nee dat zie je verkeerd, Feyenoord heeft dit seizoen 3x van Ajax verloren en dat is het verschil.
Verwijderd
Moet altijd lachen als ik ze die schaal binnen zie brengen in een kist met bewaking etc (alsof dat ding geld waard is ofzo
)
Een revanche is winnen met grote cijfers, je tegenstander wegspelen. Dit is gewoon kampioen onwaardig, triest voetbal.
NEC bakt er weinig van, maar Ajax ook niet. Tis nou niet dat we de laatste tijd zo briljant spelen of makkelijk scoren ofzoVerwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:50:
[...]
NEC bakt er weinig van in de Arena. Daar loopt Ajax echt wel over heen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! na een spannende laatste 20 minuten nu kampioen

⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Gefeliciteerd aan alle Ajax supporters hier. Terechte kampioen, wat anderen daar ook over mogen beweren. Haalden de meeste punten. Zo simpel is het.
Gefeliciteerd, ik ben ook blij met plek 2
Kampioen en over het hele seizoen gezien dik en dik verdiend \0/
XXXVI
Dat ding is van zilver, dus zal omgesmolten best het nodige opbrengenVerwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:17:
Moet altijd lachen als ik ze die schaal binnen zie brengen in een kist met bewaking etc (alsof dat ding geld waard is ofzo)
Wat een waardeloos kampioenschap overigens, echt de minst slechte over een heel seizoen. Maar goed, dat weet niemand meer over 2 seizoenen.
Inderdaad aangezien Ajax de meeste punten heeft, zo werkt het volgens mij
[ Voor 6% gewijzigd door Tweaking Art op 27-04-2014 16:20 ]
Bitch pleaseAghanim schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:16:
[...]
Nee dat zie je verkeerd, Feyenoord heeft dit seizoen 3x van Ajax verloren en dat is het verschil.
Dikverdiend inderdaad, sommige zuurpruimen kunnen het niet hebben dat een kampioenschap wordt beslist over 34 wedstrijden en dat degene met de meeste punten dan de schaal krijgt.
Maar geen tijd om te zeuren, tijd om te vieren!
Maar geen tijd om te zeuren, tijd om te vieren!

En Feyenoord gefeliciteerd met de tweede plek. Helaas voor de fans geen kampioen geworden, maar wel dikverdiend de tweede plek behaald. Hopelijk komend jaar plaatsen voor de CL!
Schijt aan, de titel is binnen.Fid3lity schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:17:
[...]
Een revanche is winnen met grote cijfers, je tegenstander wegspelen. Dit is gewoon kampioen onwaardig, triest voetbal.
⏩ PVOutput☀️
Feyenoord heeft het laten liggen door 3x in een seizoen van Ajax te verliezen, anders waren ze nu kampioen geweest en hadden ze de bekerfinale mogen spelen.Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:15:
Verwijderd
In de CL de finale tussen Ajax en Feyenoord? Teken ik voor!Aghanim schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:20:
En Feyenoord gefeliciteerd met de tweede plek. Helaas voor de fans geen kampioen geworden, maar wel dikverdiend de tweede plek behaald. Hopelijk komend jaar plaatsen voor de CL!
Verwijderd
Nee want ook Ajax heeft wedstrijden verloren. Ze hadden gewoon van GAE enz moeten winnen dan hadden ze op 3 punten gestaan.Sempy schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:21:
[...]
Feyenoord heeft het laten liggen door 3x in een seizoen van Ajax te verliezen, anders waren ze nu kampioen geweest en hadden ze de bekerfinale mogen spelen.
Contract loopt af volgens mij en wil niet verlengen.Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:21:
Pasveer gaat weg ofzo?
Want een systeem als in België willen we ook niet dus nu is het dik verdiend!Tweaking Art schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:20:
[...]
Inderdaad aangezien Ajax de meeste punten heeft, zo werkt het volgens mij

⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum