Je weet het niet. Na die blamage van vorige week is alles mogelijk, al is Heracles voetballend minder dan PEC.
Ik hoop het wel morgen, anders hebben we helemaal geen huldiging..Fiber schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 23:10:
Gaat Ajax morgen kampioen worden, of worden ze eigenlijk liever pas volgende week, thuis tegen NEC, kampioen...?
1x een drama wedstrijd wil niet zeggen dat nu elke wedstrijd zo wordt, volgens mij is Ajax in de competitie al lange tijd ongeslagen.dutchgio schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 23:30:
Je weet het niet. Na die blamage van vorige week is alles mogelijk, al is Heracles voetballend minder dan PEC.
Ajax al 49 jaar ongeslagen in Almelo...
[ Voor 5% gewijzigd door Martinusz op 27-04-2014 09:04 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ah, als ze al 49 jaar ongeslagen zijn moeten ze vandaag ook wel even met gemak kunnen winnen...martinusz schreef op zondag 27 april 2014 @ 08:40:
[...]
1x een drama wedstrijd wil niet zeggen dat nu elke wedstrijd zo wordt, volgens mij is Ajax in de competitie al lange tijd ongeslagen.
Ajax al 49 jaar ongeslagen in Almelo...
Ajax is de laatste tijd in de competitie niet al te geweldig bezig, geen geweldige overwinningen etc.
Elke wedstrijd is ongeveer belangrijk vandaag
Ajax word natuurlijk kampioen vanmiddag, maar er is veel meer.
Feyenoord kan de 2de plek veilig stellen, doen ze dat niet dan is de wedstrijd van Twente erg belangrijk.
Vitesse, PSV en Heerenveen gaan voor de EL plekken.
Onderin kan NAC zich veilig spelen tegen RKC, of RKC kan NAC pijn doen, en dan is alles open. Roda en NEC spelen voor hun laatste kansen.
Van de 9 potten is eigenlijk alleen ADO-AZ een pot zonder belang
Feyenoord kan de 2de plek veilig stellen, doen ze dat niet dan is de wedstrijd van Twente erg belangrijk.
Onderin kan NAC zich veilig spelen tegen RKC, of RKC kan NAC pijn doen, en dan is alles open. Roda en NEC spelen voor hun laatste kansen.
Eigenlijk zou iedere speelronde even spannend moeten zijn als de laatste speelronden. Het grootste deel van het seizoen gaat het nog niet echt ergens over en bij de laatste wedstrijden heeft winst/verlies een direct gevolg. Heerlijk vind ik dat. Hopelijk pakt het vanmiddag uit zoals gehoopt: Ajax kampioen, Feyenoord tweede en Heerenveen wint.
En eigenlijk is het dan juist zonde dat alles tegelijkertijd is..PWM schreef op zondag 27 april 2014 @ 09:46:
Elke wedstrijd is ongeveer belangrijk vandaagAjax word natuurlijk kampioen vanmiddag, maar er is veel meer.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wat vinden jullie van de Belgische competitie opzet?Aghanim schreef op zondag 27 april 2014 @ 10:05:
Eigenlijk zou iedere speelronde even spannend moeten zijn als de laatste speelronden. Het grootste deel van het seizoen gaat het nog niet echt ergens over en bij de laatste wedstrijden heeft winst/verlies een direct gevolg. Heerlijk vind ik dat. Hopelijk pakt het vanmiddag uit zoals gehoopt: Ajax kampioen, Feyenoord tweede en Heerenveen wint.
Belachelijk.martinusz schreef op zondag 27 april 2014 @ 10:47:
[...]
Wat vinden jullie van de Belgische competitie opzet?
Ik ben erg blij dat ze in NL met de playoffs gestopt zijn. In mijn ogen is het idee van de competitie is te zien wie er over een jaar, uit en thuis spelend tegen iedereen, het beste is. Ik vind het nogal raar om die stap als een filtering te zien wie het beste is om die dan nog eens tegen elkaar te laten spelen startend met een puntentotaal gerelateerd aan de voorgeschiedenis.martinusz schreef op zondag 27 april 2014 @ 10:47:
[...]
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Prut.martinusz schreef op zondag 27 april 2014 @ 10:47:
[...]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
2 dingen daarover:
1 pas echt leuk als ze 4 minuten kopen op de Nos , wmb tijdens de rust van Nl-Spa.
2 nog leuker en cynischer dat er geen NL ster inzit, maar wel 2 Belgen. Dat was ooit anders.
Aan de andere kant zitten Howard en Jones er ook in.Sjah schreef op zondag 27 april 2014 @ 12:52:
[...]
2 dingen daarover:
1 pas echt leuk als ze 4 minuten kopen op de Nos , wmb tijdens de rust van Nl-Spa.
2 nog leuker en cynischer dat er geen NL ster inzit, maar wel 2 Belgen. Dat was ooit anders.
In deze wel:Sjah schreef op zondag 27 april 2014 @ 12:52:
[...]
2 dingen daarover:
http://youtu.be/ilwoEBL_KLU
Tja Van Persie en Robben spelen op Adidas. Op dit moment heeft Nederland geen "Nike sterren".Sjah schreef op zondag 27 april 2014 @ 12:52:
[...]
2 dingen daarover:
PSN: Finally_Chris
Tja dat ze naar de gestopte v Nistelrooy en gedegradeerde Sneijder moeten grijpen.
Nee doen dan gelijk Cruyff... onee die was van Puma.
Verrassend begin van / voor NEC en Roda ja, ben benieuwd of ze dat vol gaan houden.
Laat Roda maar erin blijven, wil graag eredivisie blijven kijken 5 minuten van mij vandaan ;-)
Ajax voor! Yes!
Ajax voor! Yes!
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Verwijderd
Roda mag er juist uit. Hadden paar seizoenen geleden al ontzettend geluk tegen Cambuur toen na penalty's, nee voegen niks toe nu.
NEC voetbalt anders wel aardig laatste tijd, Roda mag van mij eruit, al jaren drama.Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 14:42:
Hopelijk gaan ze er beide uit. Geluk mag wel een keer ophouden.
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar het is zo handig ;-)Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 14:45:
Roda mag er juist uit. Hadden paar seizoenen geleden al ontzettend geluk tegen Cambuur toen na penalty's, nee voegen niks toe nu.
Roda, vorig jaar al moeten degraderen met die idiote Malki die toen in de play-offs in één wedstrijd drie keer rood had moeten krijgen. Daarna veel geluk met twee vrije trappen van Fledderus. Om nog maar te zwijgen over dat wanbeleid daar. Nee, laat ze maar mooi degraderen daar in Kerkrade.
In Alemlo is het intussen weer 1-1, weer een vrije trap die erin vliegt.
In Alemlo is het intussen weer 1-1, weer een vrije trap die erin vliegt.
[ Voor 11% gewijzigd door JanW op 27-04-2014 14:52 ]
Zwak van braamhaar om geen pingel te geven. Vilhena werd duidelijk omver geschoffeld.
Lekkere knal van Simon hoor
Mooie vrije trap, helaas wel erg lichte aanleiding

XXXVI
En PSV staat ook weer op een voorsprong, 0 - 1 Locadia
En Feyenoord staat 1-0 voor door Ruudje Vormer. Bekeken schot.
Waardeloos gekeept natuurlijk. Hij zou zn armen ook uit kunnen steken, zn ogen houden geen ballen tegen.
Af en toe hoor, als er leuke tegenstanders zijn. Maar ben vaker bij Ajax hoor.Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 14:52:
Je gaat toch niet naar Roda kijken zeker?Dan ga ik liever nog gewoon dood
En NEC is de voorsprong weer kwijt
Ajax kan net zo goed verliezen in Almelo... Alsof ze geen kampioen willen worden
[ Voor 3% gewijzigd door Exocet op 27-04-2014 15:00 ]
Na Cambuur zou ook Go Ahead wellicht kunnen gaan stunten tegen Vitesse, 0 - 1 Kolder.
Lijkt er niet op van niet nee....
Zie Heracles nu eerder nog een keer scoren dan Ajax.
Zie Heracles nu eerder nog een keer scoren dan Ajax.
Yep, had een perfecte flashstream, maar die is nu ontdekt door teveel lui. p2pstream opent hier niet.
Weer een fraaie vrije trap, nu staat RKC op playoffs.
Mathijsen stond te slapen
1-1
Van die spits uit Spijkernisse

Braamhaar is er weer op uit om vooral geen penaltys te geven. Feyenoord had er tenminste 1 moeten krijgen.
Overigens doet Cambuur het zeer goed. Feyenoord speelt niet al te sterk. Snap overigens niet dat Manu gewisseld werd, zo slecht speelde hij nou ook weer niet.
Overigens doet Cambuur het zeer goed. Feyenoord speelt niet al te sterk. Snap overigens niet dat Manu gewisseld werd, zo slecht speelde hij nou ook weer niet.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Kunnen we keer nokken met dat gezeik op die scheidsrechters? Trek zelf zo'n pakkie aan en ga zelf fluiten, het blijft mensenwerk.
Neemt niet weg dat het een overduidelijke pingel was, de actie tegen Vilhena.
Je bent zelf in vrije tijd scheids?Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:17:
Kunnen we keer nokken met dat gezeik op die scheidsrechters? Trek zelf zo'n pakkie aan en ga zelf fluiten, het blijft mensenwerk.
Tis mensenwerk, maar dat neemt niet weg dat een scheids een wedstrijd kan maken of kraken.
Ben ik de enige hier die zit te kijken op een 5" scherm, terwijl er een 32" tegenover me hangt? Kut Fox!
Verwijderd
Ben geen scheids nee, maar je kunt er wel over discussieren, alsof dat enig nut heeft (kost zinloze energie)Joosie200 schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:19:
[...]
Je bent zelf in vrije tijd scheids?
Tis mensenwerk, maar dat neemt niet weg dat een scheids een wedstrijd kan maken of kraken.
Tijd dat ze alle kanalen HD uit zenden. Onvoorstelbaar dat je 15 euro in de maand moet betalen voor drie sd kanalen en maar twee HD kanalen. Schakelprogramma hoef ik niet te zien, ik zit nu zelf te schakelen tussen Heracles - Ajax en Liverpool - Chelsea, waarbij die eerste dus lekker in SD is

Gaat het goed bij Liverpool?
Dat ze daar al heel het seizoen een Pentium 3 bak gebruiken voor streams.Fid3lity schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:26:
Wat is er dan met FOX?
Ik kan niet meer op handen en voeten tellen hoe vaak ik al streams opnieuw heb moeten starten dit seizoen.
Zowel via UPC als Vodafone (tethering) heb ik niet meer dan 3 min. beeld gezien vandaag op m'n PC. Ik zat al een uur voorbeschouwing te bekijken, zonder een enkele hapering, klokslag 14:30 knalt echt alles er hier uit.
Waarom kijk je niet gewoon naar het tv-kanaal dan?
Dat is wel heel bagger inderdaad. Kun je nagaan dat minder legale alternatieven vloeiend en zonder problemen dezelfde service bieden, maar dan zonder betalen....Je zou op zijn minst verwachten dat Fox het even goed moet kunnen aanbieden.
Is het slotje eraf danFid3lity schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:30:
Waarom kijk je niet gewoon naar het tv-kanaal dan?
Je had toch wel voor de laatste speelronden even tijdelijk een abbo af kunnen sluiten voor op je tv? Neemt natuurlijk niet weg dat de streams zo te horen wel beter kunnen.BDHowner schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:31:
[...]
Is het slotje eraf dan. Ik heb een internetabbo (welke ik trouwens -*NIEMAND*- aan zou raden).
Fox is echt huilen met de pet op:Aghanim schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:31:
Dat is wel heel bagger inderdaad. Kun je nagaan dat minder legale alternatieven vloeiend en zonder problemen dezelfde service bieden, maar dan zonder betalen....Je zou op zijn minst verwachten dat Fox het even goed moet kunnen aanbieden.
TV-kanaal: even naar het kanaal gaan en kijken.
Internet: problemen om de site te bereiken, problemen om in te loggen (vooral via de app), problemen om streams te starten, problemen om streams te behouden. Do I need to say more?
Hèhè Boetius komt in het veld. Eindelijk meer dreiging en creativiteit in de ploeg.
[ Voor 8% gewijzigd door CR1691 op 27-04-2014 15:34 ]
Verwijderd
Feyenoord heeft volgend seizoen wel een best team zeker met die Hahn erbij, toch wel stiekem fan van die keeper.
Ben blij dat ik geen FOX abonnement heb als ik die reacties hierboven lees 
Ondertussen doet mijn staan het niet meer
Doet je zitten het nog wel?
Ik heb ook geen Fox, nergens voor nodigdutchgio schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:34:
Ben blij dat ik geen FOX abonnement heb als ik die reacties hierboven lees
Yes!!! 2-1 Feyenoord
[ Voor 39% gewijzigd door BDHowner op 27-04-2014 15:37 ]
2-1 Feyenoord, goal van Vilhena. Feyenoord begint nu wel sterk aan de wedstrijd.
Kom op Heracles
Kom op Heracles

[ Voor 14% gewijzigd door CR1691 op 27-04-2014 15:37 ]
Feyenoord vliegt uit de kleedkamer.BDHowner schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:37:
Yes!!! 2-1
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Scoorde laatst toch ook met een kopbal?
Ja die van Pelle was ook wel heerlijk hoor, dat was echt pech...ph4ge schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:38:
[...]
Feyenoord vliegt uit de kleedkamer.Eerst nog een wereldredding van de keeper van Cambuur, maar nu hangt hij. Ik wist niet dat Vilhena kon koppen
Ajax achter zou ook leuk zijn, maar waar Vitesse tegen de promovendi nou mee bezig isNiku schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:41:
PSV voor, Vitesse achter. Ideaal.
[ Voor 12% gewijzigd door Fid3lity op 27-04-2014 15:42 ]
Nog niet echt een salonremise in Almelo dus begrijp ik?
Wat speelt Ajax toch klote zeg, bijzonder ook dat de Boer zowat hetzelfde team het veld in stuurt als tegen PEC. Van Rhijn had van mij echt nooit meer mee mogen doen bijvoorbeeld.
Verwijderd
Stel Ajax verliest van Heracles, dan is er nog geen man overboord lijkt mij. Ajax heeft een veel beter doelsaldo dan Feyenoord.
Ajax gaat gewoon verliezen en wordt volgende week in eigen huis kampioen
Leuk voor Heracles en Ajax kan die punten wel missen.

Vooral die van Rhijn en Sightorsson... Het is heel triest.Aghanim schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:43:
Wat speelt Ajax toch klote zeg, bijzonder ook dat de Boer zowat hetzelfde team het veld in stuurt als tegen PEC. Van Rhijn had van mij echt nooit meer mee mogen doen bijvoorbeeld.
XXXVI
Verwijderd
Siggy speelt nieteens zo heel slecht, werkt erg hard, maar als niemand hem fatsoenlijk aanspeelt tja...ephymerous schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:44:
[...]
Vooral die van Rhijn en Sightorsson... Het is heel triest.
Verwijderd
Was niet echt goed aangespeeld, zag hem ook idd. Was te hard ook nog eens.Aghanim schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:45:
Net kreeg hij een fatsoenlijke bal en schoot ie weer 5 meter van zijn voet....
Het gaat opeens hard bij twente...
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Ik vermoed toch wel dat er genoeg spitsen zijn die er nog wel iets mee gekund hadden. En dan bedoel ik niet alleen Ibra of Messi.Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:46:
[...]
Was niet echt goed aangespeeld, zag hem ook idd. Was te hard ook nog eens.
En van de hoorn erin brengen? Moisander is geen optie en op van de hoorn zit ook niemand te wachten...
He
Het is ineens 1 - 4 voor Twente,
NEC. 3 goals in 4 minuten
En dat laat het schakelkanaal niet zien.

Verwijderd
Siggy scoort gewoon 1 op 2 he. Speel hem aan zoals je hem aan moet spelen en tis een wereldspits voor Ajax (oftewel in de lucht en in de 16)Aghanim schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:46:
[...]
Ik vermoed toch wel dat er genoeg spitsen zijn die er nog wel iets mee gekund hadden. En dan bedoel ik niet alleen Ibra of Messi.
Volgens mij gaat NEC failliet als ze zouden degraderen.
Klopt, maar blijkbaar speelt Ajax niet (meer) op die manier....Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:47:
[...]
Siggy scoort gewoon 1 op 2 he. Speel hem aan zoals je hem aan moet spelen en tis een wereldspits voor Ajax (oftewel in de lucht en in de 16)
[ Voor 74% gewijzigd door Aghanim op 27-04-2014 15:48 ]
Verwijderd
Is toch prima? Weer ruimte voor nieuwe clubsAghanim schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:47:
Volgens mij gaat NEC failliet als ze zouden degraderen.
(Valse) hoop doet leven?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Yep, kansloos volgende week, of F'noord ramt er nog 4 in komend half uur. Oja, en H'cles moet nog winnen nu.Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:44:
Stel Ajax verliest van Heracles, dan is er nog geen man overboord lijkt mij. Ajax heeft een veel beter doelsaldo dan Feyenoord.
Reëele hoop volgens de posters hier
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:48:
[...]
Is toch prima? Weer ruimte voor nieuwe clubs
Verwijderd
Voetbal zal nooit kapot gaan, daarvoor is de sport te groot en tja failliet gaan doen ze toch echt zelf. Zo is er weer ruimte voor nieuwe clubs ala Achilles etcAghanim schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:48:
Ik vind het niet prima als een leuke club failliet gaat. Daarvan gaat het voetbal kapot.
Verwijderd
NEC bakt er weinig van in de Arena. Daar loopt Ajax echt wel over heen.Sjah schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:48:
[...]
Yep, kansloos volgende week, of F'noord ramt er nog 4 in komend half uur. Oja, en H'cles moet nog winnen nu.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum