[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 189 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.612 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

Vd Sar heeft z'n lip kapot gebeten :D

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:37
Dan moeten ze dus ook niet zeuren dat ze "arrogant" genoemd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

En toch zal dit Heracles moed geven. Niet dat het dagelijks voorkomt, maar winnen van Ajax is dus gewoon mogelijk...

Is Heracles al 'veilig'...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:22
Fiber schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:59:
En toch zal dit Heracles moed geven. Niet dat het dagelijks voorkomt, maar winnen van Ajax is dus gewoon mogelijk...

Alleen is de helft geloof ik geschorst bij Heracles :p

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:28

RBH

D-e-n schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:59:
Dan moeten ze dus ook niet zeuren dat ze "arrogant" genoemd worden.
Want je bent arrogant als je als doel hebt wedstrijden als die tegen Barca altijd wil kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Die hebben aan een punt genoeg. Ga uit van een salonremise.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 13:07
Hebben een punt nodig.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

martinusz schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:00:
[...]

Alleen is de helft geloof ik geschorst bij Heracles :p
Als het maar niet de eerste helft is... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42

Njah, zit nog wel een groot verschil tussen wat PEC kan tegen de topclubs en wat Heracles kan tegen de topclubs, Heracles kan zich in de grote wedstrijden alleen maar ingraven en dat is voordelig voor Ajax aangezien 1 punt genoeg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Krukar schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:01:
[...]

Njah, zit nog wel een groot verschil tussen wat PEC kan tegen de topclubs en wat Heracles kan tegen de topclubs, Heracles kan zich in de grote wedstrijden alleen maar ingraven en dat is voordelig voor Ajax aangezien 1 punt genoeg is...
Puntje is dan inderdaad genoeg voor allebei. Wordt dus een 'bout-wedstrijd'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
RBH schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:00:
[...]
Want je bent arrogant als je als doel hebt wedstrijden als die tegen Barca altijd wil kunnen spelen?
Je bent eerst en vooral niet goed bij je hoofd als je denkt dat dat reëel is. Maar zeg nu zelf: wat zou jij zeggen als PEC nu doet alsof ze naar het niveau van de topclubs kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

D-e-n schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:03:
[...]

Je bent eerst en vooral niet goed bij je hoofd als je denkt dat dat reëel is. Maar zeg nu zelf: wat zou jij zeggen als PEC nu doet alsof ze naar het niveau van de topclubs kunnen?
Leek er aan het begin van deze competitie toch heel aardig op... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Fiber schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:02:
[...]

Puntje is dan inderdaad genoeg voor allebei. Wordt dus een 'bout-wedstrijd'...
Of Ajax wil revanche en gewoon een driepunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Fid3lity schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:05:
[...]

Of Ajax wil revanche en gewoon een driepunter.
Zou mooi zijn. En dan tegen een paar lullige countertjes oplopen... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Fiber schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:06:
[...]

Of wat vuurwerk :D

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:28

RBH

D-e-n schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:03:
[...]

Ik denk inderdaad niet dat het reëel is. Maar ik snap niet zo goed wat het probleem is met streven naar een hoger niveau? :? Als PEC denkt dat ze dit niveau kunnen blijven houden en daaraan keihard werken en dat als doel hebben, ik zou het alleen maar toejuichen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Fiber schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:06:
[...]

Maakt mij niet uit verder, het kampioenschap kunnen ze sowieso niet meer mislopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Fid3lity schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:08:
[...]

Maakt mij niet uit verder, het kampioenschap kunnen ze sowieso niet meer mislopen.
Zeg dat niet te hard... De bal is rond en zo, De huid niet verkopen voordat de beer geschoten is, It ain't over till the fat lady sings, etc. etc.

Ik zeg niet dat het waarschijnlijk is, maar je kan ook te vroeg juichen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 17:56
Nooit gedacht dat PEC ook maar een kans zou hebben tegen Ajax. Mooie goal in de tweede minuut van van Rhijn.

Maar dan.... Ik vraag me nog steeds af wat je bezielt om dat vuurwerk het veld op te gooien als spelers van je eigen team er ook staan. Als je dat vuurwerk tegen je aan krijgt kan je je daar lelijk aan verwonden. En het was nog een getimede actie ook want al dat vuurwerk kwam op hetzelfde moment naar beneden. :?
Het zijn eencelligen, maar ze kunnen nog wel met elkaar afspreken wanneer ze het vuurwerk gaan gooien. Ik kan niet begrijpen wat er met die gasten is misgegaan en dat je jezelf zo laat gaan. Ze zijn een schande voor hun "eigen club" hoewel ik denk dat Ajax zelf ook niks met dit soort mafketels te maken wil hebben.

PEC heeft het op de beste manier afgestraft, ik ben geen anti-Ajacied maar na die vuurwerkactie had ik het echt even gehad met Ajax ondanks dat dit natuurlijk een paar individuen zijn die geen hersens hebben. Had ook nog erger uit kunnen pakken voor Ajax maar PEC heeft gewoon de scherpte niet om het helemaal af te maken. Maar heel mooi voor Zwolle natuurlijk, ze gingen er helemaal voor en stonden als collectief terwijl Ajax gewoon een zooitje ongeregeld was met als enige hoogtepunt die schitterende goal van van Rhijn.

Verder ook wel een verrassende winnaar natuurlijk, maar het is PEC van harte gegund! Ook leuk dat Liverpool en Atletico op titelkoers liggen in plaats van al die geldclubs in Spanje en Engeland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Achja gewoon een wanprestatie, die debielen met vuurwerk op sportieve wijze de mond gesnoerd en een heleboel blije Zwolle supporters, beker wedstrijden blijven verrassen!

Morgen mijn clubje in de halve finale van de (amateur) beker, ook nog nooit zo ver gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Terechte overwinning van Pec. Pec durfde aan te vallen, fel te spelen en werd beloont. Ajax was gewoon erg matig en gaf erg veel weg.

Ik hoop dat de Ajax supporters die vuurwerk gooiden goed gestraft worden voor dit achterlijke gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 22:38
Het is Zwolle gegund, sympathieke club met dito trainer :) Maar laten we wel wezen, ze hadden de wind mee en Ajax leverde een wanprestatie. De grootste wanprestatie was buiten het veld. Het wordt nu toch echt tijd om "sfeer" vakken als Vak 410 gewoon te verbieden en keihard te straffen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
PEC heeft idd mazzel gehad met loting, maar deze finale hebben ze het wel op eigen houtje gedaan terwijl Ajax het af liet weten. Dus met zo'n makkelijke loting smaakt de overwinning niet minder, driemaal scheepsrecht, beetje mazzel en je hebt een bekerwinst om je nog lang te heugen als blauwvinger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ephymerous schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:21:
Het is Zwolle gegund, sympathieke club met dito trainer :) Maar laten we wel wezen, ze hadden de wind mee en Ajax leverde een wanprestatie. De grootste wanprestatie was buiten het veld. Het wordt nu toch echt tijd om "sfeer" vakken als Vak 410 gewoon te verbieden en keihard te straffen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? :/
Hier stond een troll

[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 20-04-2014 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het is Foxsports WEER niet gelukt om binnen een normale periode een samenvatting online te hebben. Staat nog niets en we zijn een paar uur verder. Ik betaal graag voor content, maar dan moet het er wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Dankzij Ajax kan ik nu ook eens cashen!

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 20-04-2014 22:37 ]

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:20
Hoezo lach je hier om, je leest waarschijnlijk alleen maar ''verbieden''.
Ik denk, dat ephymerous wel degelijk een punt heeft daarmee ;)

Hulde aan PEC! Die jongens hebben er hard voor gewerkt en dat Ajax een slechte dag had... Tja, dat zegt genoeg als jij je niet fatsoenlijk kunt motiveren voor een finale. Als je echt prijzen wilt, dan wint Ajax dit gewoon. het vuurwerk incident was dan volgens mij niet zo motiverend en slim, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BlsIe9HIYAASLuh.jpg

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:12
volgende week heeft ajax de 33e landstitel en praat niemand er meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:38
Mooie wedstrijd, gezien vanaf vak B ;)
Geheel omverwachte overwinning van Zwolle maar volledig terecht. ;)
Ajax had geen zin meer na het vuurwerk debacle en gooide er met de pet naar. Terechte straf voor dergelijke gedragingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:16

Samenvatting Bekerfinale (FoxSports)

[ Voor 24% gewijzigd door Fleximex op 21-04-2014 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

dutchgio schreef op zondag 20 april 2014 @ 22:09:
[...]

Ajax had geen zin meer na het vuurwerk debacle en gooide er met de pet naar. Terechte straf voor dergelijke gedragingen..
Eigenlijk zou je van dat hele vak per direct de seizoenkaarten moeten intrekken en nooit meer verlengen. Wat een enorme aso's zeg. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:43
Om nog even terug te komen op het debacle van de eerste 5 minuten. Gewoon de komende 5 jaar vak 410 nergens toelaten, ook thuis niet. Zijn we gewoon klaar toch? Die mensen hebben het IQ van een zee-annemoon.. om je ploeg te bekogelen met bengaals vuurwerk. En dan die grasmat van Feyenoord zo te verneuken... Schandalig!!! Dit is gewoon van een dergelijk laag niveau, ik zou me als club niet alleen willen distantieren ervan maar ook gewoon keiharde maatregelen nemen. Stelletje apen in een vak. En dan komt van der Sar en dan gaan ze allemaal braaf zitten klappen... echt diep en diep triest.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Dat gedoe met een mafkees die de keeper van AZ aanviel was toch ook in het bekertoernooi? Dit zou dan het tweede incident in korte tijd zijn. Misschien tijd voor om Ajax eens een jaartje uit te sluiten voor het toernooi. Al heb ik ook niet echt de illusie dat de mafkezen die vandaag vuurwerk gooiden zich daar iets van aan zullen trekken. Die zullen wel een andere uitlaatklep vinden.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 16:22

MrMonkE

★ EXTRA ★

jaapstobbe schreef op zondag 20 april 2014 @ 22:02:
In Zwolle hebben ze het hier nog decennia over.
En terecht!
De landskampioen vernederen met 5-1 _/-\o_

Jammer dat ze nu helemaal worden leeggekocht. ;w

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 17:56
argro schreef op zondag 20 april 2014 @ 23:54:
Dat gedoe met een mafkees die de keeper van AZ aanviel was toch ook in het bekertoernooi? Dit zou dan het tweede incident in korte tijd zijn. Misschien tijd voor om Ajax eens een jaartje uit te sluiten voor het toernooi. Al heb ik ook niet echt de illusie dat de mafkezen die vandaag vuurwerk gooiden zich daar iets van aan zullen trekken. Die zullen wel een andere uitlaatklep vinden.
Ajax is de laatste tijd ook wel erg negatief in de media met haar "supporters", er was ook heel veel gezeik met Celtic in de Champions League.

Ik weet zeker dat fans van andere fans in de Eredivisie nooit vuurwerk naar eigen spelers zouden gooien op deze manier. Dat is helaas iets achterlijks wat alleen bij Ajax gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat je zoiets serieus nog grappig vindt ook....no offence maar het is zo kinderachtig dat heel Ajax-hatend Nederland blijkbaar zo weinig zelf te vieren heeft dat er allerlei plaatjes en grappen bedacht moeten worden omdat Ajax 1x ingemaakt wordt.

Dat zegt imo ook veel over het niveau van andere supporters dan die Ajax idioten van vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Vlassie1980 schreef op maandag 21 april 2014 @ 00:13:
[...]
Ik weet zeker dat fans van andere fans in de Eredivisie nooit vuurwerk naar eigen spelers zouden gooien op deze manier. Dat is helaas iets achterlijks wat alleen bij Ajax gebeurt.
Ik weet zeker dat Feyenoord fans dit niet zouden doen in de Arena, evenals het bekladden van de spelersbus een paar weken terug. Of het bespotten van rooie Marck.. Ze zijn al diverse keren over de schreef gegaan. Ze moeten zich diep en diep schamen (had ik al gezegd) Het wordt een keer tijd voor maatregelen...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, dat zou ik niet zo stellig willen roepen. Van de idioten die Lodeweges hebben weggejaagd tot "supporters" die de PSV-spelers bij de Herdgang hebben belaagd, of Roda JC "supporters" die spelers recent bedreigen, hersenloos tuig heb je bij alle clubs.

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 21-04-2014 00:20 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Laatst online: 02-10 15:42
loewie1984 schreef op maandag 21 april 2014 @ 00:16:
[...]

Ik weet zeker dat Feyenoord fans dit niet zouden doen in de Arena, evenals het bekladden van de spelersbus een paar weken terug. Of het bespotten van rooie Marck.. Ze zijn al diverse keren over de schreef gegaan. Ze moeten zich diep en diep schamen (had ik al gezegd) Het wordt een keer tijd voor maatregelen...
Helemaal mee eens, maar wat voor maatregelen wilde je nemen dan? Het is dweilen met de kraan open..

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Zo lang er niet echt tegen opgetreden wordt zal dat ook niet veranderen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Zo duidelijk als het statement van een haast stotterende vd Sar was, het is helaas tegen dovenmans oren gericht. Pissig was hij wel, maar die debielen op de tribune vinden dat alleen maar prachtig.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vd Sar kan ook totaal niet communiceren (viel me al eerder op). Komt altijd moeilijk uit zijn woorden en Zwolle heeft verdient gewonnen overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 22:44
Aghanim schreef op maandag 21 april 2014 @ 00:14:
[...]

Dat je zoiets serieus nog grappig vindt ook....no offence maar het is zo kinderachtig dat heel Ajax-hatend Nederland blijkbaar zo weinig zelf te vieren heeft dat er allerlei plaatjes en grappen bedacht moeten worden omdat Ajax 1x ingemaakt wordt.

Dat zegt imo ook veel over het niveau van andere supporters dan die Ajax idioten van vanmiddag.
Kom kom, over clubs als PSV en Feyenoord zijn ook voldoende plaatjes te vinden. In Amsterdam raken ze ook nog altijd niet uitgegrapt over de DVD's van Feyenoord of het "koopclub" praatje van PSV enzovoort.
Als bv Feyenoord (lullig) verliest zijn er ook weer genoeg grappig bedoelde plaatjes te vinden.

Is niet iets unieks voor Ajax hoor. Even door de zure appel doorbijten en dan aankomend weekend de titel binnenharken. Niemand die dan zeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
loewie1984 schreef op maandag 21 april 2014 @ 00:16:
[...]

Volgens mij was het nog niet zo heel lang geleden dat het Maasgebouw belaagd werd omdat men per se in "gesprek" wilde met de directie?
NEC supporters gooien volle bierblikken richting hun spelers, etcetera etcetera.
Elke club heeft dit soort zwakzinnigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

jaapstobbe schreef op zondag 20 april 2014 @ 22:02:
Eerst zien dan geloven. Heracles uit is altijd lastig. Zo overtuigend vind ik Ajax de laatste wedstrijden niet. Wat bizar om op deze wijze kampioen te moeten worden. De sfeer zal beneden het nulpunt zijn nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
[...]

Ajax is de laatste tijd ook wel erg negatief in de media met haar "supporters", er was ook heel veel gezeik met Celtic in de Champions League.

Echt serieus :F heb je dan een bord voor je kop! Zelfs in het amateur voetbal heb je van die hersenloze figuren, die zitten overal in de samenleving dus ook bij elke club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 23:03
martinusz schreef op maandag 21 april 2014 @ 07:49:
[...]

Echt serieus :F heb je dan een bord voor je kop! Zelfs in het amateur voetbal heb je van die hersenloze figuren, die zitten overal in de samenleving dus ook bij elke club.
Dat klopt, maar worden ze ook consequent hard aangepakt door het hele land?
Ik heb persoonlijk het gevoel dat het merendeel er toch steeds mee weg komt.

"Supporters" moeten persoonlijk gestraft worden, en zwaar ook. Daarnaast heeft het ook geen enkele zin om de clubs hiervoor de straffen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 10-10 21:47
Niekfct schreef op maandag 21 april 2014 @ 00:21:
Helemaal mee eens, maar wat voor maatregelen wilde je nemen dan? Het is dweilen met de kraan open..
Bij Feyenoord heeft het geweld zich naar buiten het stadion verplaatst en is het de laatste jaren veel minder. Blijkbaar kan het wel.

Deze actie moet gecoördineerd zijn, er is dus een flinke groep bij betrokken. Die kwamen aan kaartjes, daar zijn ze waarschijnlijk ook bij geholpen en ook die mensen zijn fout. Het gaat hier weer niet om een enkele gek, maar om een aanzienlijke groep waar men maar geen greep op krijgt. Terwijl men neem ik aan gewoon de namen en stoelnummers weet van iedereen.

Het is net als met het spandoek tegen Rooie Marck. Volgens mij weet men op zn minst globaal wel wie er achter zitten maar echt maatregelen worden er niet genomen. Men heeft ze ook al een keer een dubbele bekerfinale gegeven wat vast ook niet als straf voelde. Wellicht neemt er nu iemand wel maatregelen, want de kleine groep blijft het verzieken voor iedereen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Van Rhijn vindt dat er nagepraat moet worden over bekerfiasco
Nou Ricardo, begin maar eens met jezelf te praten waarom je je man 2x laat scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:09

Superkiwi

Hoi doei

100% terechte overwinning voor PEC.
Gefeliciteerd aan de Zwolle fans :)

Ik dacht zelf tijdens de staking dat de Boer misschien zou zeggen om de overwinning maar aan PEC te geven, puur om de hooligans achter de goal (geen supporters, die zaten daar niet) te straffen.
En ziedaar :P

Serieus, het spel van Ajax was zoals het al bijna de hele competitie gaat.
Alleen had je nu een club tegenover je die wel wilde voetballen en waarbij de goals er makkelijk in gingen.
Niks ten nadelen van Zwolle, want dat dwongen ze ook af.

Alleen jammer dat er weer zoveel "ik hou niet van voetbal maar ben niet voor Ajax" mensen hoog van de toren blazen nu :')
Ook zoveel Feyenoorders die gisteravond in een deuk lagen.
Maar dit is wel het Ajax waar jullie 3 keer van verloren hebben dit seizoen :+
Maar het is goed, het beste vermaak is leedvermaak en dat kunnen we natuurlijk een keer terug verwachten ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Bospa01 schreef op maandag 21 april 2014 @ 09:34:
[...]

Dat klopt, maar worden ze ook consequent hard aangepakt door het hele land?
Ik heb persoonlijk het gevoel dat het merendeel er toch steeds mee weg komt.

"Supporters" moeten persoonlijk gestraft worden, en zwaar ook. Daarnaast heeft het ook geen enkele zin om de clubs hiervoor de straffen.
Voetbalwet, 10.000 euro straf en levenslang stadion verbod, waarom dat hier nog steeds niet kan is mij een raadsel. Politiek klaagt erover maar doet niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

martinusz schreef op maandag 21 april 2014 @ 10:38:
[...] levenslang stadion verbod, waarom dat hier nog steeds niet kan is mij een raadsel. Politiek klaagt erover maar doet niks.
Dat. Voor het hele vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

argro schreef op zondag 20 april 2014 @ 23:54:
De echt pasklare straf voor Ajax - in casu de 'fans' - is aanwezigheid van Ajaxpubliek bij uitwedstrijden vanaf nu verbieden voor <hoeveelheid tijd>.

Om te beginnen a.s. weekend, dan is de 'kampioenswedstrijd' (dat moet het eerst nog worden) in elk geval goed verpest voor deze 'Ajaxfans'.

Hoe kun je jezelf fan noenen en dan dit volstrekt hersenloze gedrag vertonen. Je neemt nota bene het doel van je eigen keeper onder vuur.

En ik hoop dat PEC Zwolle, De Kuip en Feyenoord ook niet stil zullen zitten om samen met de KNVB een zo zwaar mogelijke douw uit te delen aan deze idioten, en liefst ook justitie hier laten optreden. Het strafrecht is hier immers onverkort van toepassing.

Stadionverboden voor onbepaalde tijd en elk stadion lijkt me ook niet uitgesloten, en wenselijk. Dit soort gajes heeft geen enkele club nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 21-04-2014 10:59 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
[...]

Voetbalwet, 10.000 euro straf en levenslang stadion verbod, waarom dat hier nog steeds niet kan is mij een raadsel. Politiek klaagt erover maar doet niks.
Aanvulling, elke bezoeker van dat soort vakken legitimatie scannen en opslaan, camera's op dat vak en straffen maar. Jammer voor de privacy van die debielen, moeten ze zich maar gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Meldingsplicht betekent dat oom en tante agent moet werken :X

Overigens ontbreekt het de KNVB ook aan ballen. Vlak voor de 2-1 was er weer een harde knal. Dan moet je ook consequent zijn. Maar ja dan krijg je rellen om het stadion en mogelijk veel gedoe met het Europese ticket (geen bekerfinale gespeelt dus geld het dan nog?)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op maandag 21 april 2014 @ 10:54:
[...]

De echt pasklare straf voor Ajax - in casu de 'fans' - is aanwezigheid van Ajaxpubliek bij uitwedstrijden vanaf nu verbieden voor <hoeveelheid tijd>.

Om te beginnen a.s. weekend, dan is de 'kampioenswedstrijd' (dat moet het eerst nog worden) in elk geval goed verpest voor deze 'Ajaxfans'.

Hoe kun je jezelf fan noenen en dan dit volstrekt hersenloze gedrag vertonen. Je neemt nota bene het doel van je eigen keeper onder vuur.

En ik hoop dat PEC Zwolle, De Kuip en Feyenoord ook niet stil zullen zitten om samen met de KNVB een zo zwaar mogelijke douw uit te delen aan deze idioten, en liefst ook justitie hier laten optreden. Het strafrecht is hier immers onverkort van toepassing.

Stadionverboden voor onbepaalde tijd en elk stadion lijkt me ook niet uitgesloten, en wenselijk. Dit soort gajes heeft geen enkele club nodig.
Feyenoord is hierin geen partij, ik neem aan dat je Ajax bedoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Het veld waar Feyenoord op speelt wordt anders wel behoorlijk verpest, hebben zij als club ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

L1nt schreef op maandag 21 april 2014 @ 11:05:
[...]

Meldingsplicht betekent dat oom en tante agent moet werken... :X
En wat is daar ook al weer mis mee...? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

toolkist schreef op maandag 21 april 2014 @ 11:09:
[...]

Feyenoord is hierin geen partij, ik neem aan dat je Ajax bedoelt
Catorce schreef op maandag 21 april 2014 @ 11:12:
Het veld waar Feyenoord op speelt wordt anders wel behoorlijk verpest, hebben zij als club ook last van.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Laatst online: 05-08-2024
http://nos.nl/artikel/638...ond-finale-lachertje.html

en de drank smokkel je in een drinkverpakking Capri Sun binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Er werd ook amper gefouilleerd, 1 op de 5 ongeveer. Ik was natuurlijk wel weer de gelukkige :o
Dat was overigens bij her Stadium zelf, niet bij de bussen in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Sowieso al van de gekke dat het nodig is dat mensen gefouilleerd worden voor een voetbalwedstrijdje...

Worden de gasten van de sponsor en zo ook gefouilleerd...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:50
Dat smokkelen houd je niet tegen, die gasten hebben de hele week de tijd om iets nieuws te verzinnen. Het enige wat helpt wat al eerder is voorgesteld is Ajax supporters bij uit wedstrijden weren, te beginnen bij dit weekend en voor minimaal 2 seizoenen. Tevens voor vak 410 geen kaartverkoop toestaan voor de komende 2 seizoenen en dit vak vullen met bijvoorbeele kids, vrouwen en senioren enz.
Je kunt ze alleen raken waar het echt pijn doet, er niet meer bij horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Dat maakt de zaak des te saillanter... dan is Ajax (in casu de beveiliging) medeverantwoordelijk. Alhoewel dat natuurlijk al sowieso meteen duidelijk is, als je een grote groep 'supporters' met een busregeling moet vervoeren.

Volslagen onbetrouwbaar dus, en als dit bijvoorbeeld een échte risicowedstrijd was geweest (stel dat bijv. Feyenoord in de finale had gestaan), was het wellicht nog veel slechter afgelopen.

De gevolgen zullen in elk geval wel voor Ajax zijn. Althans, niemand anders is hier in eerste instantie verantwoordelijk (en aansprakelijk) voor.

En we mogen hopen dat die gevolgen niet mals zijn, en ook aankomen bij hen die dit hebben aangericht en voorbereid, om recidive te voorkomen, en om te zorgen dat beveiliging voortaan niet over het hoofd wordt gezien, of zo lek als een mandje wordt, omdat er ergens 'veel mensen moeten worden verwerkt voor ene bepaalde tijd', iets dat te voorzien is - een vaststaand gegeven is - bij élke voetbalwedstrijd.

Haast of tijdgebrek is geen enkel excuus. Je gaat nota bene dit soort hersenloze idioten versneld naar hun besteming smokkelen - want dat wordt het zo - zonder een fatsoenlijke controle. Wat had er bij voorbeeld nog meer meegesmokkeld kunnen worden?

Je zou een pleidooi kunnen gaan houden voor het verbieden van uitpubliek, maar dat zou me te gortig worden.

Maar het type 'risicowedstrijden' is dus blijkbaar uitgebreid met 'alles waar dit soort Ajax-'fans' naar toe zouden willen'. En dat moet je ze nooit meer gunnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 21-04-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Ramzzz schreef op maandag 21 april 2014 @ 12:22:
[...]

Maar het type 'risicowedstrijden' is dus blijkbaar uitgebreid met 'alles waar dit soort Ajax-'fans' naar toe zouden willen. en dat moet je ze nooit meer gunnen.
Met nadruk op 'dit soort'...

Ik zou willen dat 'gewone' Ajax fans gewoon met hun eigen auto of het OV naar elke wedstrijd van hun cluppie zouden kunnen gaan. En dat kan op zich best. Als al 'dit soort' malloten eerst een levenslang stadionverbod met meldingsplicht hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat vuurwerk komt al 20 jaar op dezelfde manier binnen, ik heb het een keer uitgelegd gekregen van een gevestigd f-side lid (nu de oude mannen, het is de jonge generatie die het verpest). Fouilleren haalt daarbij niets uit.

Het is ongelooflijk dat het nog steeds zo massaal kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Laatst online: 05-08-2024
PWM schreef op maandag 21 april 2014 @ 12:42:
Dat vuurwerk komt al 20 jaar op dezelfde manier binnen, ik heb het een keer uitgelegd gekregen van een gevestigd f-side lid (nu de oude mannen, het is de jonge generatie die het verpest). Fouilleren haalt daarbij niets uit.

Het is ongelooflijk dat het nog steeds zo massaal kan.
Maar hoe komt vuurwerk binnen?
Vlaggen worden gesmokkeld rondom de intieme delen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verschilt natuurlijk een beetje per stadion, maar meestal heb je maar 1-2 man achter de schermen nodig. Laten we zo zeggen, niemand controleert bij de bevoorrading of er in de doos Van Dobben ook echt kroketten zitten ;)

Ik was er in 2011 bij, het werd gewoon vanuit de catering aangegeven, met frikandel erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Maar weten ze dat bij die stadions niet dan? Want één keer betrappen, de uitbater de licentie afnemen en het gebeurt veel minder lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Miki schreef op maandag 21 april 2014 @ 12:17:
Dat smokkelen houd je niet tegen, die gasten hebben de hele week de tijd om iets nieuws te verzinnen. Het enige wat helpt wat al eerder is voorgesteld is Ajax supporters bij uit wedstrijden weren, te beginnen bij dit weekend en voor minimaal 2 seizoenen. Tevens voor vak 410 geen kaartverkoop toestaan voor de komende 2 seizoenen en dit vak vullen met bijvoorbeele kids, vrouwen en senioren enz.
Je kunt ze alleen raken waar het echt pijn doet, er niet meer bij horen.
Om de bioscoop/theater sfeer te vervolmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

PWM schreef op maandag 21 april 2014 @ 12:55:
[...]

Ik was er in 2011 bij, het werd gewoon vanuit de catering aangegeven, met frikandel erbij :+
Volgens mij werd er ook nooit zo heel moeilijk gedaan over vuurwerk. Op de tv bij de NOS en anderen ook vaak genoeg 'sfeerbeelden' gezien. Met meestal positief commentaar...

Het wordt pas echt een probleem als ze die zooi het veld op gaan gooien. maar dat geldt ook voor blikjes, flesjes, muntjes, aanstekers, etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
schwarzenegger schreef op maandag 21 april 2014 @ 12:50:
[...]

Maar hoe komt vuurwerk binnen?
Vlaggen worden gesmokkeld rondom de intieme delen :-)
Vuurwerk ook? En maar hope dat het niet te warm wordt daar beneden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
apis29 schreef op maandag 21 april 2014 @ 13:47:
[...]

Om de bioscoop/theater sfeer te vervolmaken ;)
Je moet toch wat om het oude vak410 op te vullen en dan heb ik liever dat er wat enthousiaster publiek er bij komt dan een zooitje doorgesnoven randdebielen. Uiteraard zijn alternatieven welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb liever dat die gasten in de ArenA gewoon blijven zitten waar ze zitten.
Want eerlijk is eerlijk, ze zorgen de laatste jaren voor veel sfeer in de ArenA.

Voor mijn part verbieden ze hoofdbedekkende voorwerpen zoals capuchons, bivakmutsen en sjaals om het gezicht in de stadions.
Hou hou ze de hele wedstrijd met camera's in de gaten.
Gaat er iets mis > camerabeelden > stadionverbod.
Desnoods de camerabeelden naar buiten brengen.

Dit niet alleen voor Vak410, waar het nu toevallig over gaat, maar voor alle hooligans in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Miki schreef op maandag 21 april 2014 @ 14:26:
[...]

Je moet toch wat om het oude vak410 op te vullen en dan heb ik liever dat er wat enthousiaster publiek er bij komt dan een zooitje doorgesnoven randdebielen. Uiteraard zijn alternatieven welkom ;)
Hehe, kinderen is zo'n slecht idee niet eigenlijk die zijn idd nog wel enthousiast en luid over het algemeen. Gewoon elke keer een andere school oid ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Maar dan de vraag:
Ga je ook die lui die bij Feyenoord achter de goal staan vervangen door families?
Het enige verschil met gisteren is dat ik die gasten nog geen vuurwerk heb zien gooien,
maar om ze nou slimmer te noemen, dat ook weer niet.
Agressief volk is het, altijd maar scheldend en gebarend naar alles wat er langs komt lopen.

Mijn punt: rotte "supportersvakken" heb je overal.
Het wordt heel moeilijk om de rotte appels er tussenuit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
20 hd camera's op dat vak, en iemand met een bivak of sjaal voor zijn neus wordt direct verwijderd... dan zal ik nog coulant zijn, en geef hem nog 1 kans... maar 1x weer met sjaal voor je neus, en hop: stadionverbod van 1 jaar... opzouten met die gasten... (ik ben zelf meer voor de stalinistische manier van aanpakken... zou drente als een soort siberie kunnen dienen? ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Een heel vak rotte appels er uit gooien is niet zo moeilijk hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Moet je dus ook niet doen maar gewoon het vak 410 volledig opdoeken. Het is het typische groepsgedrag waardoor deze gasten ontsporen naast uiteraard het drugsgebruik. Jammer dan dat het iets minder gezellig is maar dan kunnen we hopelijk binnenkort weer eens uit en thuis publiek hebben bij bijvoorbeeld Ajax Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Leuke ideeen allemaal, maar jullie denken dat, door Vak410 op te doeken, de Feyenoordhooli's (andere clubnaam mag ook ingevoerd worden) plots ook allemaal lieverdjes worden???
Ik snap na aanleiding van gisteren waar het vandaan komt, maar zijn we nu niet een beetje té anti-Ajax bezig met zijn allen?
Alsof Vak410 nu opeens de grootste boosdoeners van het Nederlandse voetbal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Anders verdraai je de boel lekker. Waarom je nu opeens feyenoordsupporters erbij moet halen is mij een raadsel :S . Die gooien geen vuurwerk richting de tegenstander en al helemaal niet richting de eigen spelers. Dat Nederland nu (te) kritisch richting de Ajax supporter is hebben ze over zichzelf afgeroepen. Bij iedere andere club was deze ophef er ook geweest.

[ Voor 26% gewijzigd door CR1691 op 21-04-2014 15:21 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tig zogenaamde fanatieke supporters duwden stewards weg die bij de bussen stonden en eisten vervolgens die bussen op. Menigeen daarvan had geen kaartje. De ellende was in Amsterdam zodanig groot dat menigeen met geldig kaartje moedeloos geworden weer terug ging naar huis in plaats van naar de Kuip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 22:38
dvdkiwi schreef op maandag 21 april 2014 @ 15:17:
Leuke ideeen allemaal, maar jullie denken dat, door Vak410 op te doeken, de Feyenoordhooli's (andere clubnaam mag ook ingevoerd worden) plots ook allemaal lieverdjes worden???
Ik snap na aanleiding van gisteren waar het vandaan komt, maar zijn we nu niet een beetje té anti-Ajax bezig met zijn allen?
Alsof Vak410 nu opeens de grootste boosdoeners van het Nederlandse voetbal zijn.
Ze zijn één van de, maar wel de enige die dit seizoen nadrukkelijk de aandacht op zich gevestigd hebben. Dat heeft hopelijk consequenties. En ik vind dat iedere randdebiel keihard aangepakt moet worden (ook buiten het voetbal) zodat we straks weer gezellig door elkaar kunnen zitten in het stadion.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
CR1691 schreef op maandag 21 april 2014 @ 15:20:
Anders verdraai je de boel lekker. Waarom je nu opeens feyenoordsupporters erbij moet halen is mij een raadsel :S . Die gooien geen vuurwerk richting de tegenstander en al helemaal niet richting de eigen spelers. Dat Nederland nu (te) kritisch richting de Ajax supporter is hebben ze over zichzelf afgeroepen. Bij iedere andere club was deze ophef er ook geweest.
Feyenoord heeft in het stadion de zaakjes de laatste tijd redelijk voor elkaar. De Ajacieden hebben die dreigementen rond de bekerfinale gehad, dat incident met de keeper van AZ, spandoek van Rooie Marck, verschillende kleine incidenten vooral rond Europees voetbal en nu dit weer. Er moet daar nog echt wat structureel verbeteren, ook omdat er blijkbaar nog mensen zijn die ze helpen om binnen te komen en er geen sociale controle is. Feyenoord heeft waarschijnlijk meer en grotere debielen, maar die komen tenminste het stadion niet meer in.

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 21-04-2014 16:15 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Er mist gewoonweg een stukje sociale controle tussen de "fanatieke supporters". Blijkbaar verdien je credits door dit soort gedrag waardoor men elkaar ook nog eens aanmoedigt.

Zulke "supporters" zou je liever kwijt dan rijk moeten zijn. Vroeger was alles anders, en gelukkig maar. Sommige tijden moet je niet meer terug willen zien al lijkt het nu weer stukje bij beetje de verkeerde kant op te gaan.
Wat ik totaal niet begrijp is dat selecte aantal "supporters" niet inziet dat ze hun club in diskrediet brengen. genoeg acties die goed te doen zijn zonder het nodige vuurwerk en/of het gooien van vuurwerk.

Die "supporters" heb je helaas bij iedere club wel al komen sommige vaker in het nieuws dan andere.
Helaas schikt de KNVB daar soms ook in met als treurigste keuze om een bekerfinale over twee wedstrijden te spelen.

Het trieste is nog wel dat de meeste clubs hun eigen raddraaiers wel kennen maar klaarblijkelijk hierin niet voldoende een statement in durven maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Napo op 21-04-2014 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:38

iChaos

It's Lupus.

In Turkije straffen ze al heel snel wanneer er hooligans in het stadion zitten. Oplossing: alleen vrouwen en kinderen onder de 14 jaar gratis aanwezig in het stadion. Wel de sfeer (wellicht iets minder), maar je raakt ze wel.

(Toegegeven, de vrouwen op hun beurt schelden dat weer net zo vrolijk door als waar de mannen het de vorige week lieten liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ze zijn zelf ook na 20 jaar achter de kroketten truc ;)

http://mobiel.nu.nl/algem...jk-al-eerder-in-kuip.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:51
Kom op Willem-2 (of eigenlijk Den Bosch, die moeten gelijk houden of winst)!!!! HEUVELPLEIN!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Er werden niet eens kroketten verkocht, dus dan moet je het er toch wel uit kunnen vissen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:51
YEAH! Ik ben blij :D WILLEM-II gepromoveerd :D

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:10
Kan iemand uitleggen waaarom we nog steeds niets doen met camerabeelden in Nederland. Ga vaak mee met Ajax naar uitwedstrijden en als ik dan zie wat er gebeurd (aan beide zijden) dan moet dat toch ook op camera vast te leggen zijn?

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Fiber schreef op maandag 21 april 2014 @ 13:55:
[...]

Volgens mij werd er ook nooit zo heel moeilijk gedaan over vuurwerk. Op de tv bij de NOS en anderen ook vaak genoeg 'sfeerbeelden' gezien. Met meestal positief commentaar...
Zelfs door de club georganiseerd vuurwerk grenst tegenwoordig aan vandalisme, dus "de voetbalcultuur" is ook niet echt een goed voorbeeld voor de toch al vrij hersenloze hooligan. :+

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Hoorde op de radio dat er voor de wedstrijd al meer dan 100 Ajacieden zijn tegengehouden wiens legitimatiebewijs niet dezelfde naam had als het kaartje. Begin eens met die mensen, en de mensen die het kaartje verkocht hebben, een stadionverbod te geven. Je weet precies wie het zijn, en deze methodes zorgen er mede voor dat al die ongewenste personen binnenkomen.

Straf de mensen die fout zijn, en dat zijn er blijkbaar honderden, en niet de mensen die niet fout zijn door ze bijv. nog meer als criminelen te behandelen voor de wedstrijd. Je hebt er meer dan 100 met naam en toenaam gepakt, die moet je in ieder geval straffen.

Op de Radio dachten ze ook dat het resultaat waarschijnlijk ook zal zijn dat er voorlopig weer geen uitsupporters bij de Klassieker aanwezig mogen zijn in Rotterdam. Amsterdam en Ajax zullen de Feyenoorders vervolgens ook verbieden, en dus worden er ook weer duizenden Feyenoord supporters gestraft terwijl die er echt niks mee te maken hadden ipv de mensen die dit uitvreten.

Overigens zijn de stoeltjes in meerdere Ajax vakken ook slachtoffer van vandalen. Je weet precies wie er in die vakken zaten, wat houdt straffen tegen?

[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 21-04-2014 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Ajax-fans hebben flink huisgehouden tijdens de bekerfinale in de Kuip. Niet alleen het vuurwerk, waardoor de eindstrijd tot twee keer toe werd gestaakt, zorgde voor veel schade. Ook elders in het stadion werden vernielingen aangericht. De totale strop bedraagt ongeveer 60.000 euro, zei stadiondirecteur Jan van Merwijk maandag.

Het stadion Feijenoord zal de kosten verhalen bij de KNVB, de organisator van de eindstrijd. Die stuurt de rekening ongetwijfeld door naar Ajax, dat de kaarten verkocht en dus aansprakelijk is. Van Merwijk spreekt van een enorme ravage. "Dit is echt extreem. Ik heb dit zelden eerder gezien", aldus Van Merwijk.

Vernielingen
Reclameborden, toiletten en wasbakken moesten eraan geloven. Ook waren er brandjes op de tribune.

Van Merwijk sluit niet uit dat het zware vuurwerk al vóór de bekerstrijd het stadion was ingesmokkeld. "Hoewel iedereen zeer alert is en de veiligheidsmaatregelen enorm, zou dat kunnen. Als we dat willen voorkomen, moeten de maatregelen nog verder worden aangescherpt. Dat zal de sfeer niet veraangenamen'', aldus de directeur.

Ajax: verwerpelijk gedrag
De directie van Ajax heeft het wangedrag van een deel van de supporters veroordeeld. "Met verwerpelijk gedrag hebben zij onze club in diskrediet gebracht", schrijft de directie in een verklaring. "Wij als directie schamen ons oprecht voor deze mensen, die zich supporters van onze club wanen."

De club heeft 'passende maatregelen' aangekondigd.'

http://www.rijnmond.nl/ni...chade-kuip-na-bekerfinale

Denk dat de klassieker nog een heel poosje zonder uit-publiek gespeeld zal gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het stomme is dat ze al hadden aangekondigd de kuip te willen slopen. En in al die dagen van tevoren is er blijkbaar niemand zo slim geweest te bedenken dat ze zelf de schade (indirect) betalen. Wel klagen als de seizoenkaart duurder word natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:22
Genoten van de huldiging, net, op rtv Oost.

[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 21-04-2014 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

dvdkiwi schreef op maandag 21 april 2014 @ 15:17:
[...] de Feyenoordhooli's (andere clubnaam mag ook ingevoerd worden) plots ook allemaal lieverdjes worden...???
Nee natuurlijk niet. Die mogen van mij ook allemaal levenslang buiten alle stadions gesloten worden. Liefst met meldingsplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Sjah schreef op maandag 21 april 2014 @ 17:19:
Genoten van de huldiging, net, op rtv Oost.
Was in mijn achtertuin dus heb er live van kunnen genieten :) Ben benieuwd hoe de loting uitpakt voor augustus. Tripje naar Engeland of Spanje zie ik wel zitten voor bijv de Spurs / Villareal of gewoon in Italië tegen Inter :P Zoiets is een keer en niet meer in lange tijd, maar als je naar een of ander krocht ergens in Oekraïne/Rusland moet op bezoek :X
Pagina: 1 ... 189 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum