Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het is SBS6 had je beter verwacht?v8power67 schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:07:
Hoe spteekt die commentator die lachman zn naam uit. Larsman of lagsman ofzo. Klinkt heel raar. Is toch gewoon lachman....
Float like a butterfly, sting like a bee.
Laksjmanv8power67 schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:07:
Hoe spteekt die commentator die lachman zn naam uit. Larsman of lagsman ofzo. Klinkt heel raar. Is toch gewoon lachman....
⏩ PVOutput☀️

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja idd dat is hem ja precies haha
[ Voor 85% gewijzigd door Ramzzz op 21-04-2014 10:40 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Haha idd! De 1e van de dag. Helaas op een totaal verkeerd moment.Bra-Jo schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:11:
Toch nog een redding van Vermeer vandaag.
[ Voor 9% gewijzigd door Hupske op 20-04-2014 20:12 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
En dan word je dus volgende week "als het goed is" kampioen..
Beetje kinderachtig om nu af te gaan geven op Feyenoord omdat je eigen cluppie verliest niet?OPSLAGHOND schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:11:
Toch grappig dat een speler als Mokotjo Feyenoord moet verlaten en Fernandez verhuurd wordt en beide nu al meer prijzen hebben gewonnen dan al dat "talent" bij Feyenoord.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
PSN: Finally_Chris
Zijn ze failliet dan?Aghanim schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:12:
Ajax krijgt wat het verdient
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als je dat hebt voorspelt ben je nu miljonairL1nt schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:11:
Zwolle massaal gewed op 5-1??
Dat zou prima zijn. Maar ik ben bang dat het dat toch echt niet is.Fid3lity schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:13:
Weet niet wie er op Jans zat te katten, maar die is gewoon zijn speech voor de supporters aan het schrijven. Had voor de wedstrijd niet gedacht dat dat nodig zou zijn
Wat heeft Feyenoord hier nu mee te maken? Kijk eens in je eigen mandje, er liggen ondertussen al vijf paaseieren in van Zwolle.OPSLAGHOND schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:11:
Toch grappig dat een speler als Mokotjo Feyenoord moet verlaten en Fernandez verhuurd wordt en beide nu al meer prijzen hebben gewonnen dan al dat "talent" bij Feyenoord.
Ik zal iets positiefs plaatsen dan: Eindelijk wordt er weer een prijs gewonnen in Rotterdam.D-e-n schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:12:
[...]
Beetje kinderachtig om nu af te gaan geven op Feyenoord omdat je eigen cluppie verliest niet?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Even deze terughalen. Volgens mij heb ik zelden zo'n stomme post gemaaktRoD schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:08:
Wat een geweldige goal
Wel jammer dat ie voor Ajax valt (zeg ik als neutrale toeschouwer). Had gehoopt dat Zwolle lang mee kon of 1-0 zou maken, om wat meer spanning in de wedstrijd te houden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Nee. Zwolle heeft ze totaal weggespeeld
⏩ PVOutput☀️
Je hebt gelijk Ajax speelde geweldigAfvalzak schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:16:
Het is jammer dat het nu al zo is "Ajax speelde slecht blaatieblaat"
Zwak excuus. Je kan even van slag zijn maar dat mag geen vier goals kosten daarna.hupske schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:17:
Mm, ik denk dat het ook deels op de Ajax supporters te schrijven valt dat je hier verliest. Na zo vroege 1-0 zit je gelijk in een flow, echter wordt het daardoor flink verstoord.
Inderdaad en de score is niet eens geflatteerd. Die had eigenlijk hoger moeten uitvallen.Afvalzak schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:16:
Bizar.
Maar wel erg mooi voor Zwolle
Afvalzak schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:16:

Ja Zwolle speelde goed.Afvalzak schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:16:
Ja, Ajax was slecht. Zeker 3 doelpunten waarbij de verdediger (van Rhijn, Moisander, Denwil) z'n man totaal uit het oog verloren was.
Ajax in normale doen laat Zwolle echt niet zo over zich heen walsen.
Want dat was niet zoAfvalzak schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:16:
Welke allemaal?RedHat schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:19:
Heerlijk, al die Ajax fans die nu gaan afgeven op Feyenoord. Schaam me haast om voetbalsupporter te zijn, want bijster slim komen die niet over
Ik bedoel dus: Het is jammer dat dit soort ploegen gelijk van hun voetstuk worden geslagen omdat er mensen zijn die alleen maar gaan kijken naar wat Ajax slecht deed.
Tis wel zo wat hij zegt. Meestal reageren Ajacieden met als Ajax verliest ligt het aan Ajax. Wint Ajax dan ligt het ook aan Ajax. Het zal nooit aan het spel van de tegenstander liggen.
Degene die verlies niet kunnen verwerken op een normale manier.
Noem eens wat namen dan? Want tot nu toe heb ik van 1 iemand een reactie die kant op gelezen..RedHat schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:21:
[...]
Degene die verlies niet kunnen verwerken op een normale manier.
Dat niet, had het stiekem moeten doenL1nt schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:11:
Zwolle massaal gewed op 5-1??
Ff uithuilen en doorgaan graag
Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
Ik zeg Fernandez in de spits. Scoorde al meerder keren tegen Ajax, maakte de 2-1 tegen Feyenoord thuis.Fleximex schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:22:
Van Gaal is in zijn selectiebeleid soms wat opportunistisch, dus waarom niet Broerse mee naar het WK? Heb je meteen iemand met ervaring
...
Nee, wil het niet als excuus gebruiken. Ik wil het gebruiken om aan te geven hoe belachelijk het publiek bezig is geweest en hoeveel je je ploeg zelf hiermee benadeeld.D-e-n schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:18:
[...]
Zwak excuus. Je kan even van slag zijn maar dat mag geen vier goals kosten daarna.
Zwolle kon echter hierdoor wel weer in een flow komen, die Ajax kwijt was.
Vind het ook verdient dat Zwolle heeft gewonnen. De enige ploeg die er vandaag volledig voor ging en waarbij alles goed viel.
[ Voor 4% gewijzigd door Hupske op 20-04-2014 20:24 ]
Die spelen niet tegen kneuzen
[ Voor 21% gewijzigd door MrMonkE op 20-04-2014 20:24 ]
★ What does that mean? ★
Serieus?dageeknerd schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:24:
Haha lekker gecasht dankzij pec zwolle!!!!!! Wordt nieuwe macbook uitzoeken aankomende week #huiltvanblijdschap
Vertel meer, 100 euro op Zwolle gewed, of zelfs op 5-1?
Verwijderd
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?dageeknerd schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:24:
Haha lekker gecasht dankzij pec zwolle!!!!!! Wordt nieuwe macbook uitzoeken aankomende week #huiltvanblijdschap
dageeknerd schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:24:
Zal ik je even buiten zetten?Afvalzak schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:23:
[...]
Ik zeg Fernandez in de spits. Scoorde al meerder keren tegen Ajax, maakte de 2-1 tegen Feyenoord thuis.
...
Pec terecht winnaar, ajax was totaal van slag. Nou nog hard optreden tegen die "fans" ...
Idiocracy: it is real!
Dat doet volgens mij iedereen bij zijn club, als PSV verliest lees ik ook alleen maar hoe slecht PSV was, zelfde voor Feyenoord, Vitesse of Twente.Kaap schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:20:
[...]
Tis wel zo wat hij zegt. Meestal reageren Ajacieden met als Ajax verliest ligt het aan Ajax. Wint Ajax dan ligt het ook aan Ajax. Het zal nooit aan het spel van de tegenstander liggen.
Het was nu niet zo dat zwolle een geweldige partij op de mat legde of wel?
Ja ze waren super fel en gemotiveerd, maar er vielen volgens mij ook 3 goals door tergend slecht verdedigen, Ajax heeft in de competitie de minste goals tegen en dan nu ineens 5 tegen (hadden er meer kunnen zijn) dan kun je volgens mij toch spreken van het falen van het team.
Maar desondanks vind ik het wel tof voor Zwolle!
Dit is wel een sportief antwoord daarop, nu heeft nooit iemand het meer over de aanloop
Ajax was krachteloos en matig. En na de tegengoals speelden ze onzeker. PEC was zeer effectief en had wat geluk hier en daar. PEC heeft dan ook verdiend gewonnen, maar Ajax is niet weggespeeld.
Dat de één slecht speelt betekent niet automatisch dat de ander het niet goed heeft gedaan.
Helaas ligt bwin eruit op dit moment maar had een combinatie op dat real madrid minimaal met 4-0 van almeria zou winnen, benfica minimaal 2-0 az, gelijk spel halve finale fa cup wigan - arsenal (na 90 minuten). en an pec zwolle nu natuurlijk
[ Voor 4% gewijzigd door dageeknerd op 20-04-2014 20:28 ]
Mwoah de factor arrogantie is bij de Ajax aanhang stukken hoger hoormartinusz schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:27:
[...]
Dat doet volgens mij iedereen bij zijn club

Oh nee, krijgen we dat weer.Kaap schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:28:
[...]
Mwoah de factor arrogantie is bij de Ajax aanhang stukken hoger hoorJe weet zelluf "Wij zijn Ajax, wij zijn de bestuh!"
★ What does that mean? ★
Dat zijn we volgende week of anders de week daarna toch ook?Kaap schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:28:
[...]
Mwoah de factor arrogantie is bij de Ajax aanhang stukken hoger hoorJe weet zelluf "Wij zijn Ajax, wij zijn de bestuh!"

Zijn dit jouw belchinezen?dageeknerd schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:28:
[...]
Helaas ligt bwin eruit op dit moment maar had een combinatie op dat real madrid minimaal met 4-0 van almeria zou winnen, benfica minimaal 2-0 az, gelijk spel halve finale fa cup wigan - arsenal (na 90 minuten). en an pec zwolle nu natuurlijk

PSN: Finally_Chris
Noem een Nederlandse club met een langere erelijst.Het is een tikje arrogant, het is soms wat misplaatst, maar niet geheel onwaar.Kaap schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:28:
[...]
Overigens heeft Ajax al een keer aan de andere kant gestaan van de onwaarschijnlijke underdog, zie de wedstrijd tegen Barca.
en Fnoord winnen, dan is het over.
★ What does that mean? ★
En de rest zijn Calimero'sKaap schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:28:
[...]
Herkansing in de Arena begin volgend seizoen
★ What does that mean? ★
Ja, Ajax was niet goed. Maar ik heb soms het idee dat sommigen bij Ajax denken dat het niveau dat tegen Barcelona gehaald werd het normale niveau was. En dat is niet zo. Dit gebeurde Ajax ook tegen Salzburg dus dan is het geen incident meer te noemen. Ze hebben wat dat betreft "geluk" gehad dat dit in de competitie nooit gebeurd is.
Dat vind ik ook weer zo overdreven. Je zegt het al, soms het idee dat sommigen... Oftewel een enkeling,D-e-n schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:39:
[...]
Ja, Ajax was niet goed. Maar ik heb soms het idee dat sommigen bij Ajax denken dat het niveau dat tegen Barcelona gehaald werd het normale niveau was. En dat is niet zo. Dit gebeurde Ajax ook tegen Salzburg dus dan is het geen incident meer te noemen. Ze hebben wat dat betreft "geluk" gehad dat dit in de competitie nooit gebeurd is.
Je kan gewoon niet ontkennen dat Ajax heel slecht speelde. Wat helemaal NIKS afdoet aan het spel van Zwolle.
En over 34 wedstrijden noem ik dat geen geluk meer.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 20-04-2014 20:41 ]
Vandaag was PEC beter. kon wel 10-1 zijn
★ What does that mean? ★
Denk dat we het er allemaal over eens zijn dat Ajax niet z'n beste wedstrijd heeft gespeeld om het zo maar te zeggen, maar dat de nadruk vooral gelegd moet worden op PEC dat gewoon goed speelde en de beker meer dan verdiend heeft!hupske schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:44:
Je mag alleen benoemen dat PEC erg goed heeft gespeeld. Hoe Ajax heeft gespeeld mag niks over gezegd worden.
Nou, na die pot tegen Salzburg werd Salzburg toch wel opgehemeld hoor. Dat was plots een Europese topploeg. Van het argument dat je met zulk spel ook in de eredivisie op je kloten kunt krijgen wilde geen Ajacied horen.Vos schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:41:
[...]
Dat vind ik ook weer zo overdreven. Je zegt het al, soms het idee dat sommigen... Oftewel een enkeling
En je hoorde toch ook spelers en trainer de wedstrijd tegen Barcelona steeds maar weer als een soort "voorbeeld" stellen. Dat zie ik PEC toch niet doen. Die weten wel dat dit één keertje was.
De titel is geen geluk. Ik vraag me nu wel eens af wat er gebeurd was als ze zo'n zeperd in de competitie hadden opgelopen.En over 34 wedstrijden noem ik dat geen geluk meer.
[ Voor 13% gewijzigd door D-e-n op 20-04-2014 20:47 ]
En die paar gastjes die hier weer komen trollen lekker negeren, hebben ze ook weer wat gif te spuwen omdat hun eigen clubbie niet goed loopt.
Ook dat zijn er maar een paar tussen de rest die wel gewoon wil supporten, net als die paar idioten die vuurwerk op het veld gooien.
[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 20-04-2014 20:49 ]
Ik zag maar één trollerige opmerking en die kwam van Ajax-zijde dus ik snap niet wat je zit te zeuren nu.Krukar schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:47:
En die paar van "bepaalde clubs" die hier weer komen trollen lekker negeren, hebben ze ook weer wat gif te spuwen omdat hun eigen clubbie niet goed loopt.
De wedstrijd tegen Barca als doel om na te streven ja. Maar iedereen kon zien dat Barca niet perse hoefde. Blijkbaar lees of hoor jij andere dingen dan ikD-e-n schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:45:
[...]
Nou, na die pot tegen Salzburg werd Salzburg toch wel opgehemeld hoor. Dat was plots een Europese topploeg. Van het argument dat je met zulk spel ook in de eredivisie op je kloten kunt krijgen wilde geen Ajacied horen.
En je hoorde toch ook spelers en trainer de wedstrijd tegen Barcelona steeds maar weer als een soort "voorbeeld" stellen. Dat zie ik PEC toch niet doen. Die weten wel dat dit één keertje was.
[...]
De titel is geen geluk. Ik vraag me nu wel eens af wat er gebeurd was als ze zo'n zeperd in de competitie hadden opgelopen.
Voel me ook totaal niet aangesproken. RBS een Europese topploeg, je mag van mij uitzoeken wie dat zei
Maar dan is het dus idioot om die pot er als een soort voorbeeld bij te slepen. PEC gaat nu toch ook niet zeggen dat het niveau tegen Ajax het doel moet zijn? Dat zijn potjes op zich.Vos schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:50:
[...]
De wedstrijd tegen Barca als doel om na te streven ja. Maar iedereen kon zien dat Barca niet perse hoefde.
Geen idee. Jij was het niet in elk gevalVoel me ook totaal niet aangesproken. RBS een Europese topploeg, je mag van mij uitzoeken wie dat zei.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Lijkt me dat als je wilt groeien als club/team zijnde dat dat soort potjes júist het doel moeten worden..?D-e-n schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:52:
[...]
Maar dan is het dus idioot om die pot er als een soort voorbeeld bij te slepen. PEC gaat nu toch ook niet zeggen dat het niveau tegen Ajax het doel moet zijn? Dat zijn potjes op zich.
Realistisch of niet, als je kijkt vanuit Ajax perspectief; die willen terug naar Europees succes uiteindelijk. Dan moet je dus goeie potten neerzetten tegen clubs als Barca. Als je denkt: Ach, dat was een mazzeltje, we moeten ons richten op de Europa League want meer zullen we nooit worden.. Tsja, dat lijkt me niet de bedoeling. Aim for the top.D-e-n schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:55:
Dat is toch niet realistisch? Als RKC een keer van een topclub wint gaan ze toch ook niet doen alsof dat hun niveau moet worden?
Dit topic is gesloten.
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum