zie je naast pec ook bij de wedstrijden van cambuur en de eagles. Goed dat ze zo neergezet worden, stelletje lamlullen zijn het, grootverdieners die niet enige moeite doen om maar te winnen. En ik mag hopen dat PEC mooi wint, krijgen we misschien weer eens wat beter voetbal te zien van clubs die een begroting hebben die vele malen hoger is dan een club die een tijdje terug nog in de jupiler league speelde.RedHat schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:22:
Voor PEC is het echt een finale, die bezieling mist bij Ajax.
Dat wordt straks nog wat aan het einde van de wedstrijd als PEC wint, belooft niet veel goeds zo..
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Goodbye over & out
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
* Bastien ligt dubbel hier
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
HAHAHAHAHAHAHA
WHAHAHAHAHAHA
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
10 10 10 10
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Godsamme..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
hahahah ja we hadden wel meer balbezit maar we schoten ze er niet in jammer!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Nu kan het vuurwerk het veld op heren hooligans
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Krijgt de kuip dalijk toch nog zn verbouwing.... bizar dit mooi voor zwolle gun het ze !!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Wat een stel kneuzen zeg. Je zou als fan afgereisd zijn naar de Kuip met je zoontje, een keer naar Ajax kijken....wat een wanprestatie, niet normaal.
toolkist schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:35:
En we gaan gewoon door, al had de corner nooit gegeven mogen worden
Dit lukt ze ook nooit meer om alle ballen op doel erin te schieten
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat nieuwsbericht was eigenlijk heel profetisch
Knap van PEC Zwolle, ze grijpen hun kans en willen er voor vechten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat MOEST de 6-1 zijn.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die zie ik toch nog wel komen hoor, die 6e.
[ Voor 11% gewijzigd door Bra-Jo op 20-04-2014 19:37 ]
Nomen nescio
Wow...heb je ook lef als Van Rhijn zijnde.
Je zou er nu maar in moeten bij Ajax
De Boer signaleert langs de zijlijn ook nog even 10 naar Blind.
We weten nu iig zeker dat Vermeer niet naar Brazilië gaat, maar de wedstrijden van Oranje zullen desondanks net zo verlopen als deze.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Belchinezen, iemand??
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Mja, ik ben benieuwd. Je zou nu wel eens een Ajax kunnen zien dat er wel voor gaat met ballen van de zijkant. Alleen Poulsen is dan opmerkelijk.
De Boer zal niet durven roepen dat hij eindelijk wel eens wat vuurwerk wil zien....

Ben benieuwd wie hem wil kopen straks...want hij gaat wegOPSLAGHOND schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:39:
We weten nu iig zeker dat Vermeer niet naar Brazilië gaat, maar de wedstrijden van Oranje zullen desondanks net zo verlopen als deze.
Vermeer heeft deze wedstrijd nog geen 1 bal tegenhouden volgens mij?
Een Ajax dat er wel voor gaat maakt echt geen 4 doelpunten. Dat lukt ze in 90 minuten nog niet, laat staan in 35. Daarbij kan Ajax er wel voor gaan, PEC gaat er nog meer voor. Daarbij speelt PEC natuurlijk ook uitstekend. Nee, een Ajax dat er vol voor gaat mag hopen dat het geen 6-1 wordt en misschien zelf een 2de doelpunt maken. Meer niet.Dadona schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:39:
Mja, ik ben benieuwd. Je zou nu wel eens een Ajax kunnen zien dat er wel voor gaat met ballen van de zijkant. Alleen Poulsen is dan opmerkelijk.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Geen enkele van de doelpunten is zijn schuld of had ie reëel kunnen voorkomen. Ben absoluut geen fan van vermeer, maar om hem nu af te kraken?martinusz schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:40:
[...]
Ben benieuwd wie hem wil kopen straks...want hij gaat weg
Die zullen al naar huis zijnBra-Jo schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:39:
Waarom is dat vaak daar rechtsboven eigenlijk leeg?

Ik heb het ook niet over de winst. Maar wel een ploeg die wat wil, doet, ...argro schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:41:
[...]
Een Ajax dat er wel voor gaat maakt echt geen 4 doelpunten. Dat lukt ze in 90 minuten nog niet, laat staan in 35. Daarbij kan Ajax er wel voor gaan, PEC gaat er nog meer voor. Daarbij speelt PEC natuurlijk ook uitstekend. Nee, een Ajax dat er vol voor gaat mag hopen dat het geen 6-1 wordt en misschien zelf een 2de doelpunt maken. Meer niet.
Misschien als ze hem samen met Denswil en Van der Hoorn verkopen dat Twente, Vitesse, PSV of Feyenoord wel geïnteresseerd zijn. Een stap(je) lager kunnen ze misschien wel aan.martinusz schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:40:
[...]
Ben benieuwd wie hem wil kopen straks...want hij gaat weg
Ja daaaaag, weer geen 6-1!
Och och och wat een kans..
Goeiendag zeg.... Wat een geklungel. Daarna doet Zwolle het niet goed. Maar dat laten lopen van die bal van Blind (?) ?
Ik kom net thuis, zet de tv aan, en zie linksboven 5-1 staan.
* Fiber gelooft zijn eigen ogen niet...

* Fiber gelooft zijn eigen ogen niet...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
PEC spaart Ajax nu
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik kraak hem af want?toolkist schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:41:
[...]
Geen enkele van de doelpunten is zijn schuld of had ie reëel kunnen voorkomen. Ben absoluut geen fan van vermeer, maar om hem nu af te kraken?
Vraag mij alleen af wie hem zou willen kopen, alleen beker wedstrijden gekeept en de laatste wedstrijd met veel doelpunten verliezen, of het nu wel of niet zijn schuld is, men onthoud het toch
Volgens mij is van rhijn nog steeds aan het nagenieten van zn eigen doelpunt. Manmanman die heeft nog geen seconde in de wedstrijd opgelet
Als je zulke kansen niet afmaakt verdien je het ook niet om te winnen.
Blind speelt ook echt dramatisch zeg....ja wie niet eigenlijk...
Zouden ze niet moeten doen (als ze het al deden). Ze zullen het nu wel geloven, dit Ajax komt echt never nooit meer terug in deze wedstrijd.L1nt schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:44:
PEC spaart Ajax nu
Ajax heeft het PSV virus. Hopelijk voor hun duurt dat ook niet 6 seizoenen.
Maar wel effe 3 wedstrijden.carpebios schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:47:
Ajax heeft het PSV virus. Hopelijk voor hun duurt dat ook niet 6 seizoenen.
Zoals Ajax tegen Barcelona speelde, zo speelt Pec nu tegen Ajax
Als Zwolle *iets* scherper is... Ajax is nu echt rijp voor de slacht.
Fernandez draait even keurig weg, verzuimt dan vervolgens wat met de bal te doen. Jammer, dit had best met 10 kunnen eindigen.
"Waar is dat vuurwerk nou"
Hoeveel horecabazen in Amsterdam trekken nu de haren uit hun hoofd, en hoeveel horecabazen in Zwolle wrijven zich nu in de handen?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Jammer dat ze niet zingen, WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!
Hoekschopje voor Ajax, kunnen nog terugkomen.
Ik ben 100% voor ajax , maar pec mag hem helemaal hebben van me.
Het lijkt wel of ze gewoonweg niet willen.
Zal je zien dat volgende week Heracles ook nog wint.
Het lijkt wel of ze gewoonweg niet willen.
Zal je zien dat volgende week Heracles ook nog wint.
Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
* Fiber acht Heracles volgend weekend opeens ook niet zo heel erg kansloos meer...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
PEC wil die beker eigenlijk ook niet...?Fid3lity schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:53:
Wat een kutbal.
Waarom zouden ze niet gewoon 90 minuten lang de bal achterin rondspelen voor een salonremise?Fiber schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:53:
* Fiber acht Heracles volgend weekend opeens ook niet zo heel erg kansloos meer...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Die De Sa komt ook weer geen lantarenpaal voorbij.
Zoals ik al zei PEC spaart Ajax. 8-1 had makkelijk gekunt inmiddels
Lijkt me inderdaad een strak plan...ph4ge schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:54:
[...]
Waarom zouden ze niet gewoon 90 minuten lang de bal achterin rondspelen voor een salonremise?
Nee, dan kan het volgend jaar alleen maar slechter gaan.
Tot Heracles 1x goed doorjaagt en goed over de bal struikelt
Ajax speelt het ook dom dit! Je staat al erg snel op 5-1 achter. Gooi dan gewoon de pot dicht, slinger alle ballen naar voren. Winnen doe je toch niet meer en je word ook niet meer weg gecounterd. Wat nu telkens wel het geval is.
Dus Rotterdam wordt zo afgefikt?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is het vuurwerk nog niet op dan...?

Gewoon lekker zakelijk uitspelen nu....
Ah de me is ook gearriveerd. Dit belooft gezellig te worden
Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
Lullig voor Vermeer. Dit zou zijn prijs worden.
Hij kan toch het WK straks winnen?jaapstobbe schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:59:
Lullig voor Vermeer. Dit zou zijn prijs worden.
Heracles - PSV al vergeten?Exocet schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:59:
Ajax krijgt zelfs nu nog geen kans. De meest kansloze bekerfinale ooit.

Denk dat Zwolle fans straks die kuip per ongeluk afbreken
De meeste bekerfinales zijn redelijke walkovers.Exocet schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:59:
Ajax krijgt zelfs nu nog geen kans. De meest kansloze bekerfinale ooit.
Eigenlijk bakt Zwolle er ook niks meer van. Genoeg ruimte en mogelijkheden bij de counters, maar alles wordt kansloos verprutst. Eigenlijk best ongelofelijk, zo'n constatering.
Na vandaag vind ik het zo gek nog niet om het uit publiek bij klassiekers voorlopig nog maar niet toe te staan.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
In een jongensboek of stripverhaal zou het zo gaan. Vermeer is echter helaas geen Sjakie, Kick Wilstra of Roel Dijkstra...
Ach wat, ze hoeven niet meer. De scherpte is er al vanaf, iedereen is met z'n hoofd al bij de viering. Pas later zullen ze echt beseffen dat ze dit Ajax nog erger voor schut hadden kunnen zetten.RoD schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:02:
Eigenlijk bakt Zwolle er ook niks meer van. Genoeg ruimte en mogelijkheden bij de counters, maar alles wordt kansloos verprutst. Eigenlijk best ongelofelijk, zo'n constatering.
Kon 2 kanten op in mijn ogen. Makkelijk voor Ajax of Zwolle nipt op karakterBra-Jo schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:03:
@PWM
Klopt, maar denk dat de meeste mensen het vandaag andersom verwacht hadden.
Zwolle zit gewoon compleet kapot. En zelfs dan kan Ajax amper wat uitrichten.
Dieptepunt spelers van vandaag zijn wel:
- Blind
- Moisander
- Denswill
- van Rhijn
- Sightorson
Dieptepunt spelers van vandaag zijn wel:
- Blind
- Moisander
- Denswill
- van Rhijn
- Sightorson
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ze lijken me gewoon moe... Kan me voorstellen dat het verloop van de wedstrijd ook niet echt zo is geweest dat ze het makkelijk op niveau houden. Dan hakt die onderbreking aan het begin er ook in denk ik.
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
True, maar dit?L1nt schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:04:
[...]
Kon 2 kanten op in mijn ogen. Makkelijk voor Ajax of Zwolle nipt op karakter

Aad de Mos @ Twitter: Redbull Zwolle - Ajax 5-1

Nomen nescio
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum