[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 184 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.613 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik zou graag een uitshirt zien zoals Bayern in 2004 had (zwart met rode accenten dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:47

Superkiwi

Hoi doei

Het Ajax cup shirt van 2004-2005 lijkt daar wel wat op.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Nice! Alleen zouden de Adidas strepen dan niet in van die punten uit moeten lopen op de mouwen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ik vind het toch leuker als Evers ze nadoet ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:47

Superkiwi

Hoi doei

"Wie? O Ajax.
Want Feyenoord is al uitgeschakeld of zo?"
_O-

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 16-04-2014 14:53 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:35
Royz schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:48:
Ik vind het toch leuker als Evers ze nadoet ;)
Doet Evers ze na, of doet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:19
dvdkiwi schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:51:
"Wie? O Ajax.
Want Feyenoord is al uitgeschakeld of zo?"
_O-
wanneer wordt Feyenoord weer kampioen?
- dat kan ik u helaas niet zeggen, dan moet u de ranglijst in de gaten houden.
Oh, dan bel ik over een jaar of 20 wel weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zo'n kans als Feyenoord dit seizoen had om kampioen te worden gaan ze voorlopig niet meer krijgen.
Ik verwacht dat er komenden zomer toch wel een aantal belangrijke spelers vertrekken (oa Pelle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Laat Pelle maar gaan, te Vrede mag nu zijn kans pakken in het eerste bij Feyenoord. Ze deden het ook goed zonder Pelle iig. Ik denk dat het dan meer een collectief wordt in plaats van een 'alle ballen op Pelle anders krijgen wij klappen'.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Dat is zelfs precies hetzelfde shirt die van Bayern ;) (heb zelf twee van die Ajax, korte mouw dan, eentje zelfs nog ongebruikt :) ).
Ik had gelezen dat de kleuren voor het nieuwe uitshirt blauw en grijs waren dus zwart met rood kan je iig vergeten.

[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 16-04-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:49
Iemand enig idee of in Spanje Barcelona - Real madrid op het open kanaal wordt uitgezonden? En zo ja, op welke zender?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-10 20:28

Vos

AFCA

jostefa schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:49:
Iemand enig idee of in Spanje Barcelona - Real madrid op het open kanaal wordt uitgezonden? En zo ja, op welke zender?
Op tve1 (of la1?) maar geen idee of dat een open kanaal is :p

http://www.rtve.es/noticias/directo-la-1/

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 16-04-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Sjah schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:20:
[...]

Doet Evers ze na, of doet iemand dat?
Evers imiteert ze zelf ja. Leuke bonus bij zijn ochtendshow

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Els Sierd is weer in vorm, rapper pinto ;)
Ze wijzigen de score wel razendsnel daar; zowel in het stadium gaf het 2-0 aan terwijl de goal werd afgekeurd.

Inmiddels valt de 1-1 binnen.... ;)
Het was niet Van De Hoorn, maar Marc Bartra, aldus De Vos :+

[ Voor 13% gewijzigd door dutchgio op 16-04-2014 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:16

RBH

dutchgio schreef op woensdag 16 april 2014 @ 22:57:
Els Sierd is weer in vorm, rapper pinto ;)
Ze wijzigen de score wel razendsnel daar; zowel in het stadium gaf het 2-0 aan terwijl de goal werd afgekeurd.

Inmiddels valt de 1-1 binnen.... ;)
Het was niet Van De Hoorn, maar Marc Bartra, aldus De Vos :+
Toen ik dit las sproeide ik mijn koffie bijna over mijn beeldscherm heen: :D
Sierd de Vos @ Twitter
Pinto doet aan yoga meestal om 6 uur, en daarna gaat hij zijn haren vlechten, dat geeft hem rust! Daarna zet ie kolere herrie op, weg rust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/2014/04/17/FC-Utrecht-en-Jan-Wouters-uit-elkaar
Wat een puinhoop bij Utrecht, ik las gisteren nog dat hij weer assistent wilde worden en nu dit. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:27

Niku

Alagaesii

Hopelijk trekt PSV Wouters als assistent aan. Ervaring met PSV verleden binnen de staf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ze kunnen beter Cocu assistent maken, die is nog niet klaar voor het grote werk. Faber idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:56:
Ze kunnen beter Cocu assistent maken, die is nog niet klaar voor het grote werk. Faber idem.
Man man, die Faber.. Wat een onzin kraamt hij uit. Die kan beter nog een paar jaar bij de amateurs aan de slag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Iemand ervaring met de familievakken in de Kuip. Ik was te laat met kaartjes kopen, en kan nu aan kaarten voor OO of VV kopen. Dit zijn kaarten voor 1 volwassene en 1 kind. Is dit iets wat gecontroleerd word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

PWM schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:21:
Iemand ervaring met de familievakken in de Kuip. Ik was te laat met kaartjes kopen, en kan nu aan kaarten voor OO of VV kopen. Dit zijn kaarten voor 1 volwassene en 1 kind. Is dit iets wat gecontroleerd word?
Volgens mij zit m'n zwager in een soort familievak. Zit onder het uitvak. Schijnen toch nog paar hersenlozen tussen te zitten volgens hem :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
L1nt schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:50:
[...]

Volgens mij zit m'n zwager in een soort familievak. Zit onder het uitvak. Schijnen toch nog paar hersenlozen tussen te zitten volgens hem :X
Wat dacht jij dan waar de kinderen het van krijgen.
Ik ken het van een paar andere clubs (van een agent die er vaker komt) dat er in de familie vakken genoeg vaders met kinderen zitten en dat de vaders zich dan ook als hersenloze idioten gedragen terwijl hun kind erbij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bij Ajax-Twente stonden 2 vaders met hun 2 kinderen naast elkaar hun middelvingers op te steken naar de Twente supporters. Die kinderen vonden het fantastisch stoer, evenals hun vaders die trots leken te zijn op het gedrag van hun vader. Echt heel kansloos dat je als vader zo'n voorbeeld geeft en het dan ook nog aanmoedigt. Ik snap daar niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 19:30
Het is toch geen nieuws hoop ik dat er heel wat mensen met het IQ van een visstick aanwezig zijn bij wedstrijden en die zich dan ook nog hebben voortgeplant?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 11-10 17:02
Aghanim schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:09:
Bij Ajax-Twente stonden 2 vaders met hun 2 kinderen naast elkaar hun middelvingers op te steken naar de Twente supporters. Die kinderen vonden het fantastisch stoer, evenals hun vaders die trots leken te zijn op het gedrag van hun vader. Echt heel kansloos dat je als vader zo'n voorbeeld geeft en het dan ook nog aanmoedigt. Ik snap daar niks van.
Zulke mensen moet men vind ik verwijderen en gewoon niet meer in het familie vak laten.
Kinderen die wel goede ouders hebben zien het en gaan het misschien nog na doen.

Mja dat zal wel weer te extreem zijn. Ik weet ook wel dat kinderen zulk gedrag overal tegen kunnen komen maar zulke mensen hebben vind ik niets te zoeken in het familie vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

PWM schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:21:
Ik heb er weleens gezeten tijdens Feyenoord-ADO.

Best te doen, maar toch, achter een vak waarop van bovenaf van alles naar beneden komt (uitvak, vooral bier en zo), is niet helemaal kleine-tere-kinderzieltjes-vriendelijk, maar dat is voetbal überhaupt niet. Toch? :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:28:
Laat Pelle maar gaan, te Vrede mag nu zijn kans pakken in het eerste bij Feyenoord. Ze deden het ook goed zonder Pelle iig. Ik denk dat het dan meer een collectief wordt in plaats van een 'alle ballen op Pelle anders krijgen wij klappen'.
Pelle heeft nog een 3-jarig contract. Denk dat er een goed bod moet komen wil Feyenoord Pelle laten gaan.

Pelle schijnt overigens Nederlands te leren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:32:
[...]

Pelle heeft nog een 3-jarig contract. Denk dat er een goed bod moet komen wil Feyenoord Pelle laten gaan.

Pelle schijnt overigens Nederlands te leren 8)

[video]
Ze deden het zonder pelle anders prima, dus als ze een leuk bedrag kunnen krijgen dan kunnen ze dat maar beter met beide handen aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Van Basten naar AZ, denk dat dat wel een goede match is...ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

martinusz schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 08:12:
En interessant. H'veen kan AZ van Europees voetbal afhouden... :P

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Misschien kan van Basten daarna naar PSV, aangezien het er op lijkt dat na Brands en Maher ook Gerbrands richting Eindhoven gaat :9 Overigens schijnt ook Wouters naar PSV te gaan om Faber te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

+1, in mijn optiek logische keuze.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wmah, ik weet het niet. Ik vind AZ nu niet zoveel beter dan Heerenveen. Qua spitsen ook weinig bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
tweaker2010 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:20:
[...]

Wmah, ik weet het niet. Ik vind AZ nu niet zoveel beter dan Heerenveen. Qua spitsen ook weinig bijzonders.
Gaat er toch niet persee om wie beter is nu?
Ik vind clubs als Heerenveen en AZ wel bij van Basten passen, niet te grote druk op zijn schouders, meestal wel aardige teams (altijd afwachten volgend seizoen natuurlijk) en ben wel benieuwd of hij met AZ resultaat gaat halen. Wie weet valt hij nu helemaal door de mand, maar ik ben er wel benieuwd naar!

Zat ook nog aan Utrecht te denken, maar dat vind ik dan minder bij van Basten passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik neem aan dat hij ook een stapje omhoog wil toch? AZ vind ik dan geen logische keuze voor hem.
Van Basten is een prima trainer, bij oranje heeft hij het (ondanks zijn onervarenheid) toen ook goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:57
Op de toernooien deed van Basten het niet onaardig. Maar de kwalificaties onder van Basten waren een ramp. In de eerste wonnen we met meer geluk dan wijsheid van Tsjechië, in de tweede hadden we in een makkelijke groep heel veel moeite.

Zijn selectiebeleid was nog meer een duiventil dan dat van van Gaal. En waar van Gaal meestal nog spelers poogt te selecteren die echt toekomst hebben kwam van Basten vaak met subtoppers als van den Bergh (wie??) en Denneboom aanzetten.

Pas nu bij Heerenveen vind ik van Basten een echte coach aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-10 23:59
D-e-n schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:16:
Op de toernooien deed van Basten het niet onaardig. Maar de kwalificaties onder van Basten waren een ramp. In de eerste wonnen we met meer geluk dan wijsheid van Tsjechië, in de tweede hadden we in een makkelijke groep heel veel moeite.

Zijn selectiebeleid was nog meer een duiventil dan dat van van Gaal. En waar van Gaal meestal nog spelers poogt te selecteren die echt toekomst hebben kwam van Basten vaak met subtoppers als van den Bergh (wie??) en Denneboom aanzetten.

Pas nu bij Heerenveen vind ik van Basten een echte coach aan het worden.
Het WK tegen Portugal was gewoon slecht van Van Basten. Een onbegrijpelijke opstelling met Sneijder als verdedigende middenvelder, het thuislaten van een aantal grote spelers (Huntelaar, Seedorf, Davids). Uiteindelijk een team wat compleet over de rooie ging tegen de Portugezen en daardoor verloor, terwijl je zo vroeg met een man meer stond. Ondertussen slaagde hij er in dat Van Bommel, Seedorf en Van Nistelrooy niet meer onder hem wilde spelen. Nog maar niet te spreken over 2 jaar later. Met de hakken over de sloot geplaatst en een wanprestatie tegen Rusland, wat we makkelijk vergeten door een paar heerlijk uitgevoerde counters in de poulefase.

Zo best was het niet, er zat veel meer in die generatie dan wat hij er uit haalde, het materiaal van Van Marwijk was minder en die haalde de finale. Pas nu bij Heerenveen is Van Basten een degelijke trainer die bij AZ wel op zn plaats zou kunnen zijn, maar hoger niet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

martinusz schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:27:
[...]

Gaat er toch niet persee om wie beter is nu?
Ik vind clubs als Heerenveen en AZ wel bij van Basten passen, niet te grote druk op zijn schouders, meestal wel aardige teams (altijd afwachten volgend seizoen natuurlijk) en ben wel benieuwd of hij met AZ resultaat gaat halen. Wie weet valt hij nu helemaal door de mand, maar ik ben er wel benieuwd naar!

Zat ook nog aan Utrecht te denken, maar dat vind ik dan minder bij van Basten passen...
Hij is nota bene Utrechtenaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ramzzz schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:12:
[...]

Uh ja en? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:47

PeaceNlove

Deugleuter

Ramzzz schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:12:
[...]

Scheld je hem nou uit voor homo (Wikipedia: Utrechtenaar) of bedoel je Utrechter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ph4ge schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:48:
[...]
Het WK tegen Portugal was gewoon slecht van Van Basten. Een onbegrijpelijke opstelling met Sneijder als verdedigende middenvelder, het thuislaten van een aantal grote spelers (Huntelaar, Seedorf, Davids). Uiteindelijk een team wat compleet over de rooie ging tegen de Portugezen en daardoor verloor, terwijl je zo vroeg met een man meer stond. Ondertussen slaagde hij er in dat Van Bommel, Seedorf en Van Nistelrooy niet meer onder hem wilde spelen. Nog maar niet te spreken over 2 jaar later. Met de hakken over de sloot geplaatst en een wanprestatie tegen Rusland, wat we makkelijk vergeten door een paar heerlijk uitgevoerde counters in de poulefase.
Noem me 1 wedstrijd tegen Portugal die oranje wel gewonnen heeft op een eindtoernooi, dat land ligt ons gewoon niet. Er zijn genoeg andere coaches die hun vingers ook niet meer aan Seedorf wilden branden.
Van Nistelrooy en van Bommel staan er ook niet bepaald bekend om dat ze hun eigen ego aan de kant kunnen zetten. Van Basten had in 4 jaar tijd een winstpercentage van 67%, dat is ongekend hoog voor een bondscoach.
Zo best was het niet, er zat veel meer in die generatie dan wat hij er uit haalde, het materiaal van Van Marwijk was minder en die haalde de finale. Pas nu bij Heerenveen is Van Basten een degelijke trainer die bij AZ wel op zn plaats zou kunnen zijn, maar hoger niet.
Van Marwijk had geluk dat Sneijder toen in de vorm van zijn leven was en dat het groepsgevoel top was.
2 jaar later was er niets meer van over en bleek dat Bert eigenlijk maar een hele matige coach is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-10 23:59
Als er een kans was om te winnen van Portugal was het wel onder Van Basten. Portugal historisch zwak, wij juist een sterke nieuwe lichting gecombineerd met een paar ervaren toppers, en dan ook nog eens een vroege rode kaart. Echter, zowel tactisch als in het hoofd klopte er niks van die wedstrijd. Ook tegen Rusland lag er een grote kans, de weg naar de finale lag open met zo'n zwakke tegenstander en veel uitgeschakelde favorieten. Tactisch won Hiddink echter overtuigend. Al moet je de wedstrijden in de groepsfase nog maar eens terug kijken, ook toen waren we helemaal niet zo goed als we dachten maar counterden we gewoon on-Nederlands effectief.

Uiteindelijk was zijn prestatie op eindtoernooien historisch slecht, Nederland is zelden eerder uitgeschakeld. Een reeks oefen- en kwalificatiezeges maakt een BC geen succes, dat had moeten gebeuren tegen Portugal en Rusland.

Van Marwijk had gewoon mindere spelers en heeft er op het WK maximale uitgeperst. Dat hij zich niet meer aan Seedorf brandde kwam natuurlijk ook omdat Seedorf inmiddels oud was en inmiddels bedankt had. Van Marwijk slaagde er inderdaad wel in om een gezond groepsgevoel te kweken op het WK ondanks alle moeilijke karakters in de groep. Hij kon het kunstje niet herhalen, maar de vraag is of er een BC is die dat wel kon met die groep en wat er allemaal in die groep speelde.

Maar goed, oude discussie. Volgens mij is verder bijna het er iedereen wel over eens dat de trainer Van Basten er nog niet klaar voor was.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:57
Volgens mij was Davids ten tijde van van Basten niet zo goed meer en was Huntelaar nog niet top toen. Maar dat gedoe met v Bommel was echt hemeltergend. Hele discussies omdat hij één keer een man liet lopen terwijl het wel het winnaarstype was waar je behoefte aan had. En als er één iemand niet zo'n ego heeft als de meeste voetballers is het van Nistelrooy wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:46:
Volgens mij was Davids ten tijde van van Basten niet zo goed meer en was Huntelaar nog niet top toen. Maar dat gedoe met v Bommel was echt hemeltergend. Hele discussies omdat hij één keer een man liet lopen terwijl het wel het winnaarstype was waar je behoefte aan had. En als er één iemand niet zo'n ego heeft als de meeste voetballers is het van Nistelrooy wel.
Kan me nog een speler genaamd Nigel de Jong herinneren die collectief uitgekotst werd omdat hij 1 foute trap in de finale maakt en sindsdien blij mag zijn dat ie uberhaupt nog opgeroepen wordt. Maar daar hoor je niemand over, dat soort winnaars willen we hier niet. Van Nistelrooy raakte gefrustreerd als ie een keer op de bank moet plaatsnemen, dat soort ego bedoelde ik. Bij Man Utd ging hij ook niet voor de lol weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
Rutten naar Feyenoord, van Basten naar AZ.... De concurrentie wordt steeds minder groot volgend seizoen :) Nu nog even Gullit naar PSV en Van Hanegem naar Twente en de 5 op een rij is al zo goed als binnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Haha idd. Je moet er alleen niet gek vanop kijken als de Boer binnenkort naar Barca gaat.
Martino heeft zijn langste tijd wel gehad daar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Ik zou De Boer graag naar Barcelona zien komen, echter zie ik eerder Valverde of Luis Enrique er heen gaan. Ik hoop echt niet dat het Enrique wordt trouwens, daar heb ik totaal geen vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
tweaker2010 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:11:
[...]

Kan me nog een speler genaamd Nigel de Jong herinneren die collectief uitgekotst werd omdat hij 1 foute trap in de finale maakt en sindsdien blij mag zijn dat ie uberhaupt nog opgeroepen wordt. Maar daar hoor je niemand over, dat soort winnaars willen we hier niet. Van Nistelrooy raakte gefrustreerd als ie een keer op de bank moet plaatsnemen, dat soort ego bedoelde ik. Bij Man Utd ging hij ook niet voor de lol weg.
Hij heeft het EK in 2012 nog gewoon mee gedaan ;) Ook de kwalificatie voor het EK heeft hij gewoon mee gedaan. Je ziet weer eens dingen die er niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Krukar schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:18:
Rutten naar Feyenoord, van Basten naar AZ.... De concurrentie wordt steeds minder groot volgend seizoen :) Nu nog even Gullit naar PSV en Van Hanegem naar Twente en de 5 op een rij is al zo goed als binnen :+
Rutten mag voor het eerst aan de slag bij een echte club. Daar heb ik dus hoge verwachtingen van. ;)

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Laatst online: 09-10 15:23

Zeddicius

Conscience do cost

JanW schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:51:
[...]

Hij heeft het EK in 2012 nog gewoon mee gedaan ;) Ook de kwalificatie voor het EK heeft hij gewoon mee gedaan. Je ziet weer eens dingen die er niet zijn.
En dat verbaast je? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
CR1691 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:55:
[...]

Rutten mag voor het eerst aan de slag bij een echte club. Daar heb ik dus hoge verwachtingen van. ;)
Obvious troll? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:01
Dat is geen troll toch, maar gewoon de waarheid? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Schijnt ook interesse te zijn vanuit het buitenland voor Gerbrands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Dan hoop ik dat hij naar het buitenland gaat eigenlijk :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JanW schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:51:
[...]
Je hebt gelijk, maar je kunt niet ontkennen dat hij na het EK een jaar niet opgeroepen is geweest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Pff hoe hebben wij in godsnaam een punt gepakt vanavond... Wat een slechte wedstrijd.. Spelers waren volgens mij niet bepaald gemotiveerd voor de derby..

Wat mij nog het meest stoorde was dat een MVV-speler vanmiddag langs ons liep op de markt, waar wij met een man of 60 stonden en hem toezongen, en nog niet eens zijn hoofd richting ons draaide... Gast wij zijn er wel voor jou! Begrijp dat!
Mensen hebben vrij genomen of gespijbeld om vroeg aanwezig te zijn...
Als je dan maar alleen een fucking duim omhoog zou krijgen van 'bedankt jongens' dan is het al goed... Maar niks noppes nada...

Weet je wat het lulligste is? Deze speler heeft bij een gedeelte van die groep in de klas gezeten... En dit waren zijn vrienden...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
wsLy schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 00:12:
Gast wij zijn er wel voor jou! Begrijp dat!
Heeft hij er om gevraagd? Je geeft hem een applaus / toegift, het is toch aan hem om daar op te reageren of niet? Hij 'moet' toch zeker niet jofel terug doen? Ik snap dat het leuk is als hij dat wel doet, maar ik snap niet dat je doet voorkomen dat het zijn plicht is.. Het lijkt me dat je daarmee je eigen 'we zijn er voor jou!' tegenspreekt, en dat je eerder 'je moet er voor ons zijn wanneer het ons blieft' bedoelt.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sallin schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 11:43:
[...]

Heeft hij er om gevraagd? Je geeft hem een applaus / toegift, het is toch aan hem om daar op te reageren of niet? Hij 'moet' toch zeker niet jofel terug doen? Ik snap dat het leuk is als hij dat wel doet, maar ik snap niet dat je doet voorkomen dat het zijn plicht is.. Het lijkt me dat je daarmee je eigen 'we zijn er voor jou!' tegenspreekt, en dat je eerder 'je moet er voor ons zijn wanneer het ons blieft' bedoelt.
wsLy reageert misschien als een fan, maar toch ben ik van mening dat het niet onterecht is dat hij verontwaardigd is. Misschien is het handig om een voorbeeld te gebruiken waar wij als non-celebrity's een betere voorstelling bij kunnen maken:

Wanneer je bij een bedrijf werkzaam bent en je een van de trouwste klanten tegenkomt, is het mijn inziens niet netjes en handig om deze te negeren wanneer deze goedendag zegt. Je mag dan weliswaar buiten werktijd zijn en officieel geen verplichtingen hebben, maar dit hoort er nu eenmaal bij.

Typisch voorbeeld van een speler die wel de lusten maar niet de lusten wil dragen. Simpelweg ongeschikt voor topsport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je een real life soap mee maken dan kun je onderhand echt wel terecht bij het trojka wat de verkenningen uit voert voor het volgende stadion van Feyenoord.

Eerst beweerde de voorzitter van dat trojka, van Sluis, met droge ogen dat het maximaal €200,- miljoen zou mogen kosten, nu blijken zowel het plan van BAM als Red de Kuip daar beiden ruim boven te zitten én beiden een bijdrage van de gemeente nodig te hebben in de vorm van ofwel een garantiestelling ofwel een deelname als aandeelhouder.

En als klap op de vuurpijl blijkt het eerder afgeserveerde VolkerWessels, omdat dat meer dan €200,- zou kosten, het nu buiten het trojka om voor elkaar te hebben gekregen dat de financiering van hun 'SuperKuip' helemaal zonder enige inbreng van de gemeente tot stand kan worden gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:32
KAMPIOENEN!!! *O*

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bOz25kaDMIO00XVZQxEdRxqr/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk elftal en welke vereniging? Enneh, waar sta jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2014 @ 07:39:
Welk elftal en welke vereniging? Enneh, waar sta jij dan?
GSC/ODS 4, ik ben de derde van rechts naast de keeper.

Toch wel leuk voor een keer na 4 jaar achter elkaar elke keer tweede en met 1 of 2 puntjes verschil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd gozer! Altijd leuk om met een efltal te voetballen! _/-\o_

Begin jaren zeventig heb ik samen met een broer nog gevoetbald bij TOG in Rotterdam. Club is echter onlang opgeheven vernam ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2014 @ 07:53:

Gefeliciteerd gozer! Altijd leuk om met een efltal te voetballen! _/-\o_
Dank je wel! We zijn ook een vriendenelftal en kennen elkaar al jaren, dus dat maakt het nog leuker. :)
Begin jaren zeventig heb ik samen met een broer nog gevoetbald bij TOG in Rotterdam. Club is echter onlang opgeheven vernam ik.
Zo, dan ben je inderdaad van de oude stempel. :)

Onze verenging is inmiddels ook al tig keer van naam veranderd en gefuseerd, maar het blijft een erg leuke en gezellige vereniging en de meesten zijn er nog, al dan niet als speler. Ik heb er in de jeugd gevoetbald, toen heel lang gestopt en nu weer een paar jaar geleden begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Gefeliciteerd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chim0 schreef op zondag 20 april 2014 @ 08:14:
[...]

Dank je wel! We zijn ook een vriendenelftal en kennen elkaar al jaren, dus dat maakt het nog leuker. :)
[...]

Zo, dan ben je inderdaad van de oude stempel. :)

Onze verenging is inmiddels ook al tig keer van naam veranderd en gefuseerd, maar het blijft een erg leuke en gezellige vereniging en de meesten zijn er nog, al dan niet als speler. Ik heb er in de jeugd gevoetbald, toen heel lang gestopt en nu weer een paar jaar geleden begonnen.
Dat was inderdaad wel een poosje geleden. Toen werd Feyenoord tenminste nog eens kampioen en pakten ze de Europacup 1. :)

Hier in Amsterdam nog met cliënten van een onderneming mee gespeeld tegen Lucky Ajax, met onder andere Ronald Koeman, op de Toekomst. Viel niet mee! Kerels tikten ons volledig zoek. We verloren met 7-1 na 5-0 ruststand. Ik speelde alleen de 2-de helft, moest ouderwetse voorstopper spelen van Booby Harms, onze toegewezen coach, voorkomen dat John van de Brom of Aron winter door het midden konden komen.

Je maakt wel iets wakker hoor met dat elftal van je! Hoog tijd om iets soortgelijks weer eens aan te vangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Dank je wel!
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2014 @ 08:35:
[...]

Dat was inderdaad wel een poosje geleden. Toen werd Feyenoord tenminste nog eens kampioen en pakten ze de Europacup 1. :)

Hier in Amsterdam nog met cliënten van een onderneming mee gespeeld tegen Lucky Ajax, met onder andere Ronald Koeman, op de Toekomst. Viel niet mee! Kerels tikten ons volledig zoek. We verloren met 7-1 na 5-0 ruststand. Ik speelde alleen de 2-de helft, moest ouderwetse voorstopper spelen van Booby Harms, onze toegewezen coach, voorkomen dat John van de Brom of Aron winter door het midden konden komen.
Tja, op zo'n niveau heb ik helaas nooit gespeeld. :)
Je maakt wel iets wakker hoor met dat elftal van je! Hoog tijd om iets soortgelijks weer eens aan te vangen!
Je hebt dat Continental 7 tegen 7 voor ouderen. Misschien iets voor jou? Hier op de club organiseren ze regelmatig van dat soort toernooitjes voor 35+ op een half veld. Is altijd wel gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chim0 schreef op zondag 20 april 2014 @ 09:07:
[...]

Dank je wel!

[...]

Tja, op zo'n niveau heb ik helaas nooit gespeeld. :)

[...]

Je hebt dat Continental 7 tegen 7 voor ouderen. Misschien iets voor jou? Hier op de club organiseren ze regelmatig van dat soort toernooitjes voor 35+ op een half veld. Is altijd wel gezellig!
Dank je voor je goede tip! Wist niet dat dat bestond.

We hebben nog geprobeerd betreffende cliënten onder te brengen met een elftal bij JOS Watergraafsmeer, betaald en wel door onze onderneming, maar dat wilden ze helaas niet.

Dat 7 tegen 7 initiatief, daar kan ik wel wat mee. Nogmaals dank voor je tip! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat verwachten jullie van de bekerfinale? Simpele overwinning voor Ajax of krijgen ze het moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
tweaker2010 schreef op zondag 20 april 2014 @ 13:18:
Wat verwachten jullie van de bekerfinale? Simpele overwinning voor Ajax of krijgen ze het moeilijk?
Pec gaat voor een spannende wedstrijd zorgen waarna ze uiteindelijk in de verleningen verliezen door een doelpunt van van de Hoorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gefeliciteerd! d:)b

Poll: Ajax vs PEC (Bekerfinale 2014)
Winst Ajax
Winst PEC
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=390357&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Waarom is er geen optie tot gelijkspel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Fid3lity schreef op zondag 20 april 2014 @ 13:31:
Waarom is er geen optie tot gelijkspel?
Omdat het te lastig is om zo'n beker in tweeën te delen. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

OPSLAGHOND schreef op zondag 20 april 2014 @ 13:32:
[...]

Omdat het te lastig is om zo'n beker in tweeën te delen. ;)
Lastig misschien, maar het kan best :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
Hmm ondanks dat PEC wel leuk voetbal heeft laten zien dit seizoen verwacht ik toch dat het inpakken en wegwezen wordt voor Ajax, gok op een 3-1.

Zou het PEC wel gunnen om die beker mee te nemen maar ik denk dat ze te kort komen.

De opstellingen overigens:

PEC Zwolle: Boer, Van Polen, Van der Werff, Broerse, Van Hintum, Mokotjo, Klich, Saymak, Drost, Thomas, Fernandez
Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Moisander, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, Bojan, Sigthórsson

[ Voor 35% gewijzigd door Krukar op 20-04-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik hoop dat PEC de beker wint als blauwvinger, maar verwacht dat Ajax PEC zal overklassen. We gaan het zien, het wordt sowieso een sfeervolle finale :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Jezus wat een halvegare supporters. :(

Kan Ajax weer een boete voor verwachten, hoe stom kunnen ze zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door Quad op 20-04-2014 18:03 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Nu online
Lekker hersenloos begin van 't publiek :') Laat die lui direct het stadion uit schoppen, idioten :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ook lekker je eigen keeper bekogelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Klasse supporters, klasse. Dat wil zeker een permanent stadionverbod zodat de finale volgend jaar zonder Ajax-supporters zal zijn. Triest.

Eeeeeeeen van Rhijn 0 - 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Zoo, zit er direct wel weer lekker in!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Komt dat schot hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

En gestaakt..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Weer vuurwerk? Wedstrijd gestaakt zo te horen. Schaam je zeg :')

Ajax-supporters in dit topic mogen hun mond houden :>

[ Voor 49% gewijzigd door Ramzzz op 21-04-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
En stil gelegd, lekker bezig hoor die Ajax-aanhang :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Laatst online: 05-08-2024
tsjonge jonge wat een stelletje mafkezen heeft ajax weer meegenomen.
Lach me rot als Nijhuis het staakt en Zwolle wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Kansloos. Ik hoop snel dat het 2-1 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Nu online
Wat een randebielen. Echt waar, veeg dat hele vak leeg en schop die lui de Rijn in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat een geweldige goal :o

Wel jammer dat ie voor Ajax valt (zeg ik als neutrale toeschouwer). Had gehoopt dat Zwolle lang mee kon of 1-0 zou maken, om wat meer spanning in de wedstrijd te houden.

Treurig overigens, die Ajax 'supporters'. Mag hopen dat er flink wat stadionverboden worden uitgedeeld (voor de Arena dus). Wat een enorm dieptepunt na zo'n geweldig doelpunt.

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 20-04-2014 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Wat heeft een gewenst verlies van Ajax nu te maken met een paar domme supporters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Aanslag plegen op je eigen doelman..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Aghanim schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:08:
Wat heeft een gewenst verlies van Ajax nu te maken met een paar domme supporters?
Die paar domme supporters een rot dag bezorgen natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Zou het nu niet erg vinden als ze het vak ontruimen. In en in triest.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:29

TTLCrazy

Listen to Frankie

Wat een stelletje hersenloze mongolen durven zich toch tegenwoordig ajax supporter te noemen -.-

Geef Ajax maar een flinke straf en geef die gasten die dit deden een levenslang stadion verbod en een flinke geld boete.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Feyenoord supporters die dit op tv kijken zouden zo massaal richting de Kuip kunnen gaan om hun vriendjes van Ajax te ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ook erg interessant dat je dit spul blijkbaar eenvoudig in grote getalen mee naar binnen kunt smokkelen.....goede beveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Voorlopig maar geen Ajacieden meer richting de kuip.

PSN: Finally_Chris

Pagina: 1 ... 184 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum