Wat is er gebeurd? Kan op het moment niet kijken, maar hoor dus dat het gestaakt is?
Ajax-aanhang helpt de nieuwe kuip een stap dichterbij door de oude maar vast af te breken? Was sowieso van te voren zo geregeld, zoveel vuurwerk werd er meteen op hun eigen doelman afgegooid.
Die Zwollenaren maken er echt een mooi feestje van.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"ajax supporters" vonden het nodig om het eigen strafschop gebied tijdens een zwolle aanval vol te gooien met siervuurwerk. Tot 2 keer toe,Capacitor schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:15:
Wat is er gebeurd? Kan op het moment niet kijken, maar hoor dus dat het gestaakt is?
[ Voor 41% gewijzigd door TTLCrazy op 20-04-2014 18:18 ]
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Vak ontruimen zou ik zeggen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Volgens mij misbruiken een stel debielen deze mooie bekerfinale gewoon om hun ongenoegen te "uiten" over het feit dat er geen uitsupporters bij de klassieker mogen zijn.
Lekkere figuren dan, het stadion plus veld van die club in de vernieling helpen. Schandelijk voor het Nederlands voetbal en ik hoop dat de KNVB passende maatregelen gaat nemen.
PSN: Finally_Chris
Zozo, zelfs Van der Sar wordt uitgejoeld....tsss. Wat een mafketels zeg.

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Capacitor schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:15:

V/d Sar: kappen met deze shit
Zo boos dat z'n lip er zelfs van gaat bloeden.
Hij is laaiend, echt belachelijk ! Je eigen held uitlachen!
⏩ PVOutput☀️
Stijl van vd sar. Nu ook ballen tonen bij 1 misstap
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wat een sneue lui die ajacieden zeg... ontzettende mafkezen. Kwaad is alweer geschied, 2x mogen ze wat op het veld gooien, nu zijn de bommen wel op ja. En nou zegt flappie foei. Poe poe.
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
Als je al naar het stadion komt met het vuurwerk en een bivakmuts dan spoor je toch niet.
Zeker ook nog wat in het neusje zitten....
Zeker ook nog wat in het neusje zitten....
Als ze het nog eens flikken mag PEC de beker hebben, zo verdienen zij het iig niet.
⏩ PVOutput☀️
Allemaal het stadion uit knuppelen. Stelletje hersenloze eikels.max schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:21:
Zozo, zelfs Van der Sar wordt uitgejoeld....tsss. Wat een mafketels zeg.

Of, misschien ook nog wel beter, met de camera dat hele vak in detail laten zien op tv en in het stadion. Kijken of ze dan nog steeds zo stoer zijn. Want enig zelfreinigend vermogen zit er blijkbaar niet bij die eencelligen.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Moeilijk he dat Ajax altijd kampioen wordtTettie schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:22:
Wat een sneue lui die ajacieden zeg... ontzettende mafkezen. Kwaad is alweer geschied, 2x mogen ze wat op het veld gooien, nu zijn de bommen wel op ja. En nou zegt flappie foei. Poe poe.
Ontneem ze ook maar gelijk het recht op Europees voetbalQuad schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:23:
Als ze het nog eens flikken mag PEC de beker hebben, zo verdienen zij het iig niet.

Pleeeeeease

Vuurwerk hebben ze vast in hun favoriete plekje mee gesmokkeld :x
Tja wat bereik je daar mee vraag ik me dan af. Voor Zwolle is dat ook niks, eigenlijk geef je dan alleen deze ontspoorde idioten hun zin.Quad schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:23:
gewoon nog 1 bommetje en de schaal gaat naat feyenoord
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Die hadden de beveiliging niet op orde dus gaat ie naar Enschedeblobber schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:26:
Op Rotterdam? Of ga ik te ver?blobber schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:26:
Hopelijk gaat het nu wel goed en kunnen wij genieten van een mooie wedstrijd.
⏩ PVOutput☀️
haha ja blobber, dat zou wel cru zijn.
9 Punten in mindering
Ik hoop het niet.
9 Punten in mindering
Ik hoop het niet.
★ What does that mean? ★
Laat zwolle het maar reglementair winnen, maakt het er alleen nog maar mooier op.
Verwijderd
Een vorm van gerechtigheid!CR1691 schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:28:
Laat zwolle het maar reglementair winnen, maakt het er alleen nog maar mooier op.
Laten ze eerst die idioten opsporen en voor elke cent betalen die ze aan schade hebben aangericht, lijkt me beter.
⏩ PVOutput☀️
Het zou me verbazen als het rustig blijft eigenlijk, deze sukkels hebben duidelijk als doel de wedstrijd definitief laten staken. Enige optie is de ME het vak laten schoonvegen.
Feyenoord is niet verantwoordelijk voor de beveiliging van wedstrijden door derden. Al weet je het met de KNVB natuurlijk nooit.L1nt schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:27:
[...]
Die hadden de beveiliging niet op orde dus gaat ie naar Enschede
De kans dat Ajax hier strafpunten voor krijgt is minstens zo groot als dat orda nog vCL haalt dit seizoenCR1691 schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:30:
[...]
Feyenoord is niet verantwoordelijk voor de beveiliging van wedstrijden door derden. Al weet je het met de KNVB natuurlijk nooit.
Over de schade aan het gras doen ze wel een beetje overdreven. Ik had verwacht dat er minstens per bommetje een krater van een centimeter of tien zou zitten maar het is alleen wat geschroeid gras.
GAME ON
GAME ON
★ What does that mean? ★
Zo ik heb wat gemist, moest met dochter in bad, dus kon het begin niet zien, maar 1-0 dus en even gestaakt
Float like a butterfly, sting like a bee.
Vergeet niet dat er een hele politiemacht wordt / werd opgetrommeld na het incident.
⏩ PVOutput☀️
Euh, dan heb je de beelden van FOX niet gezien. Zat een behoorlijke krater.
1-1!!!!
1-1!!!!
[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 20-04-2014 18:33 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Door die kratertjes gaat Vermeer straks 2x in de fout en in de rust worden ze gevuldMrMonkE schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:31:
Over de schade aan het gras doen ze wel een beetje overdreven. Ik had verwacht dat er minstens per bommetje een krater van een centimeter of tien zou zitten maar het is alleen wat geschroeid gras.
GAME ON
Edit ja dus
Wajo 1-1
⏩ PVOutput☀️

Lekkere goal hoor!
JAAAAAAAAAAA

Dat doelpunt slaat in als een bom

Dat doelpunt slaat in als een bom
[ Voor 52% gewijzigd door Fid3lity op 20-04-2014 18:34 ]
Knvb is in dit soort situaties al 30 jaar tandeloos. Er volgt een boete van 20.000 euro, en dat is het. Er gaat niemand gepakt worden noch een stadionverbod (hebben veel toch al) uitgedeeld worden.
Lekkere reactie van zwolle. Hopelijk blijven ze er met hun kop bij.
Mja inderdad.carpebios schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:32:
Euh, dan heb je de beelden van FOX niet gezien. Zat een behoorlijke krater.
1-1!!!!
Mogen ze niet herhalen ofzo?
Het enige dat ik zag was wat fakkels.
★ What does that mean? ★
Verder ben je wel lekker? Alsof ajax supporters hier het niet net zo belachelijk vinden. Doe ff normaal zeg.Fid3lity schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:06:
Weer vuurwerk? Wedstrijd gestaakt zo te horen. Schaam je zeg
Ajax-supporters in dit topic mogen hun mond houden
[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 22-04-2014 09:53 ]
Idiocracy: it is real!
Voetbalwet iemand?
★ What does that mean? ★
Geen idee, ik kijk op kanaal 421. Hadden ze een gesprek met de veldmeester.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik kijk via sbs6
⏩ PVOutput☀️
Waar fluit ie voor
Daarom stond het er ook met eenInvestig8or schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:35:
[...]
Verder ben je wel lekker? Alsof ajax supporters hier het niet net zo belachelijk vinden. Doe ff normaal zeg.
Ik ga mijn mond niet houden voor jou, kom zeg, anders ga je op voetbalzone lopen trollen, kleuter.Fid3lity schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:06:
Weer vuurwerk? Wedstrijd gestaakt zo te horen. Schaam je zeg
Ajax-supporters in dit topic mogen hun mond houden
[ Voor 3% gewijzigd door zeef op 22-04-2014 09:53 ]
1-2 whahahahahahha
Wtf!?
⏩ PVOutput☀️
LOL
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
zo zo, ajax moet nog aan de bak
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Jahoor daar is hij! Gerechtigheid!
Ik herhaal:

In 35 minuten al heel veel gezien nu. Belooft wat.
⏩ PVOutput☀️
Uh Oh
Nu kan je wel inpakken met je vuurwerkverbod
Nu kan je wel inpakken met je vuurwerkverbod
★ What does that mean? ★
LOL
Zwolle komt goed uit de kleedkamer 
Overigens klonk er vlak daarvoor een harde knal. Toch mooi dat de KNVB ballen toont toch
Overigens klonk er vlak daarvoor een harde knal. Toch mooi dat de KNVB ballen toont toch
Voor de dove mensen zou dat vertaald worden als:
uiting van extreme vreugde.
uiting van extreme vreugde.
[ Voor 5% gewijzigd door schwarzenegger op 20-04-2014 18:41 ]
Broer van Rob de Nijs
★ What does that mean? ★
Ze geven wel makkelijk de hoekschoppen weg.
Liever hoekshoppen dan doelpunten.
Super boer op doel?
Speelt die voor het verkeerde team?
Speelt die voor het verkeerde team?
★ What does that mean? ★
True.
hahahahahahaha mooi dit zeg.
hebben ze nog wat vuurwerk?
hebben ze nog wat vuurwerk?
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!
Vuurwerk van PEC!
Lekker Zwolle!!! Prima doelpuntje van nota bene oud Feyenoorder Guyon Fernandez
FIFA Benelux Administrator
Sorry hoor, ik ben echt totaal onpartijdig maar ik vind dit geweldig.
In eigen team van slag brengen
+1, al ben ik een beetje voor PECmax schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:47:
![]()
![]()
Sorry hoor, ik ben echt totaal onpartijdig maar ik vind dit geweldig.

[ Voor 6% gewijzigd door Joosie200 op 20-04-2014 18:48 ]
Dit is inderdaad genieten geblazen.
Dat was hands van nr 25 van ajax.
Wat een wedstrijd....
Nijhuis kreeg een belletje vanuit Zeist?
[ Voor 6% gewijzigd door CR1691 op 20-04-2014 18:50 ]
Ik ben voor Ajax, maar ik vind dit ook gewoon mooi hoor! Duurt nog lang de wedstrijd en nu al veel doelpunten
Blind hoeft niet mee naar het WK

*knip* trollCR1691 schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:50:
Nijhuis krijgt een belletje vanuit Zeist?
[ Voor 14% gewijzigd door argro op 20-04-2014 19:59 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum