[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 182 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.615 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

ph4ge schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:09:
[...]

Dan speelt iedereen al tegelijk ;) Ben wel blij dat dit soort streken vandaag niet beloond lijken te worden.
Inderdaad. Het was allemaal weer lekker geregisseerd in voordeel van Ajax.

[ Voor 3% gewijzigd door CR1691 op 13-04-2014 18:11 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:09:
[...]

Dan speelt iedereen al tegelijk ;) Ben wel blij dat dit soort streken vandaag niet beloond lijken te worden.
Dat is om de Feyenoorders nog 2 weken langer te laten denken dat ze heel misschien nog kampioen kunnen worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En met een beetje mazzel volgend seizoen de Cruijff schaal in twee wedstrijden, toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Verwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:12:
En met een beetje mazzel volgend seizoen de Cruijff schaal in twee wedstrijden, toch? :P
Nee dan alleen in de arena natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:12:
Neuh, dan is het gewoon zonder uitsupporters, net als de vorige keer dat de ploegen elkaar troffen in de Cruijffschaal. Je weet hoe die dingen werken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terwijl 4 klassiekers in 1 seizoen best wel leuk zo zijn. En wie weet komen ze elkaar ook nog tegen in de beker volgend seizoen, dus misschien wel 5 klassiekers. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:58
Of in de CL :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:14:
Terwijl 4 klassiekers in 1 seizoen best wel leuk zo zijn. En wie weet komen ze elkaar ook nog tegen in de beker volgend seizoen, dus misschien wel 5 klassiekers. 8)
Kunnen we 5 keer op voorsprong komen en het weer weggeven :+

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat ff zou kunnen! Dus theoretisch zou het dan 7 keer kunnen worden? Wauw! Hoewel, een finale Feyenoord - Ajax in de CL, daar teken ik ook voor hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:11

Hupske

AFCA

Jemig, wat een klote tegengoal zeg! Cillesen 2x kansloos door iets onbenulligs.

[ Voor 38% gewijzigd door Hupske op 13-04-2014 18:19 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Ruiz in ieder geval niet bij laten tekenen als hij niet eens normaal kan uitverdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Toch bijzonder hoe veel tegengoals Ajax krijgt vanuit perioden in de wedstrijd wanneer ze oppermachtig zijn. Geen concentratie ofzo?

Wat mij betreft mag Narsingh wel naar Ajax komen trouwens.

[ Voor 19% gewijzigd door Aghanim op 13-04-2014 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feyenoord wint inderdaad. Viel me bar en boos tegen wat PSV liet zien vanmiddag. Terwijl het gros van die voetballers veel beter kunnen. Er staat geen team daar.

Kan alleen maar in de eredivisie. De eerste 3 wedstrijden van het seizoen verliezen en nu 2-de staan met een gaatje naar de 3-de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:58
echt hele domme tegengoals. ado heeft helemaal niets gebracht en toch 2x gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Over 2 weken de klus klaren tegen cambuur. Er waren slechtere scenario's denkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:58
heracles bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Dat is Ajax. Feyenoord speelt thuis tegen cambuur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Aah bah! Jan van Halst, wat die zegt is weer kansloos. Kampioenschap van Ajax komt weer door de andere clubs die enorm hebben zitten slapen. Ajax heeft alle wedstrijden tegen de ploegen bovenin gewonnen of gelijkgespeeld.
Nee, ik weet 100% zeker dat het niet aan de andere clubs heeft gelegen, want die konden ook niet beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ajax moet eerst nog maar eens kampioen worden, met het niveau van de laatste tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wordt Ajax echt wel hoor. Of ze moeten beide resterende wedstrijden fors verliezen en Feyenoord hun resterende wedstrijden fors winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
hupske schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:25:
Aah bah! Jan van Halst, wat die zegt is weer kansloos. Kampioenschap van Ajax komt weer door de andere clubs die enorm hebben zitten slapen. Ajax heeft alle wedstrijden tegen de ploegen bovenin gewonnen of gelijkgespeeld.
Nee, ik weet 100% zeker dat het niet aan de andere clubs heeft gelegen, want die konden ook niet beter!
Ajax heeft zelf zitten slapen tegen clubs als Cambuur en PEC anders was het in maart al kampioen. Maar Jan is jaloers omdat zijn FC Twente steeds het onderspit delft tegen Ajax en kan daarom niet objectief reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:29:
[...]

Ajax heeft zelf zitten slapen tegen clubs als Cambuur en PEC anders was het in maart al kampioen. Maar Jan is jaloers omdat zijn FC Twente steeds het onderspit delft tegen Ajax en kan daarom niet objectief reageren.
Terwijl Twente in mijn ogen een goede selectie heeft. Die trainer is niet voldoende in mijn ogen. En Castaignos, daar heb ook ik toch wel zo mijn twijfels over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Daar had voetbalzone een leuke special over. http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=210713#21 hier de link. Nummer 1 kansenmisser die Castaignos.

Xenergy; Klopt! Ajax had al in maart kampioen kunnen zijn als ze zelf soms niet zo klungelig bezig waren geweest.

Dit kampioenschap komt gewoon door Ajax zelf en heeft niks met de andere clubs te maken. Dan hadden ze de onderlinge wedstrijden van Ajax ook maar moeten winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke kampioen is een terechte kampioen in de eredivisie. Wie iets anders beweert is domweg afgunstig. Ajax is het meest constant gebleken. Dat heeft de Boer er wel in gekregen. Wel frappant trouwens dat nota bene Schone als transfervrij gekomen speler de kar tig keer heeft getrokken bij Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:24
wat een interview met die Ernest Faber...

interviewer vraagt: "Willen jullie graag play-offs spelen ofzo?"
Faber: "Ja, ikke wel in ieder geval.."

???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:57

Superkiwi

Hoi doei

Tuurlijk wordt Ajax (weer) kampioen.
Een 2 weken geleden kriebelde het nog wat, maar nu kan het niet meer fout gaan.

Het is geen titel om trots op te zijn, zeg ik als Ajacied.
Tuurlijk, de grote wedstrijden veelal gewonnen, maar zoveel punten laten liggen in
wedstrijden waar het niet nodig was.
En het spel is de laatste weken weer net zo inspiratieloos als toen Eriksen en Verthongen net weg waren.
Leuk om te kijken was vaak anders. Echt goede wedstrijden waren spaarzaam dit seizoen.

Het is niet "de beste" zijn dit seizoen, het is "de minst slechte".
Maar he, kampioen is kampioen :)

Ik vraag me wel eerlijk af of bv de Feyenoorders echt trots zouden zijn als Fey na al die jaren nu dit jaar kampioen was geworden. En dan bedoel ik in een seizoen als dit.
Of zijn we al zo aan dit niveau gewend dat we op dit kampioenschap wél trots zijn?

Een rare competitie, dat is/was het.
En het valt pas op hoeveel rare uitslagen er dit seizoen waren als je zelf de voorspellingen invult.
Iedereen kon zomaar van iedereen winnen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Natuurlijk zouden Feyenoorders trots zijn. Kijk naar waar ze vandaan komen en wat ze nog steeds niet op financieel gebied kunnen doen? Deze selectie heeft 3 miljoen gekost. Alleen dat is al een reden om trots te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Iedereen die kampioen wordt is trots. Het gaat nooit vervelen om kampioen te worden en als je al jaren geen kampioen bent geworden is de ontlading enorm, dat weet ik nog wel van de 30e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:35
CR1691 schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:11:
[...]

Inderdaad. Het was allemaal weer lekker geregisseerd in voordeel van Ajax.
Of in het voordeel van de Gemeente Amsterdam...
Duizenden Ajax supporters die 3 uur moeten wachten op de uitslag van wat Feyenoord doet, en als die dan nog winnen ook, dan kun je al vast beginnen met puin ruimen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Was Feyenoord nou zo goed of speelde PSV zo matig, het was toch vooral het laatste volgens mij. Feyenoord heeft het wel goed afgemaakt trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-10 18:07

Mach

[END]Avengers

Waardeloze manier van Studio Sport om de samenvattingen zo te mixen

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:57

Superkiwi

Hoi doei

Bij Fox vond ik het niet veel beter vanmiddag ;)

Ik kon wel naar Fox 5 kijken, maar Ziggo zendt die niet in HD uit.
En 576p, dat vind ik echt niet lekker kijken...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:08:
Was Feyenoord nou zo goed of speelde PSV zo matig, het was toch vooral het laatste volgens mij. Feyenoord heeft het wel goed afgemaakt trouwens.
Heb de gehele wedstrijd gezien. En de uitslag was inderdaad geflatteerd. Feyenoord had met veel meer doelpunten moeten winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Feyenoord stond gewoon goed. PSV kwam er niet doorheen en werd daardoor onzeker en slordig. Feyenoord speelde goed, daardoor PSV slecht ;)

En wat betreft het kampioenschap van Ajax zonder glans. Op zich waar, maar liever kampioen zonder glans dan glans zonder kampioen te zijn ;)

Feyenoord hoefde om kampioen te worden alleen van Ajax te winnen. Dat konden ze niet, dan is het ook gewoon klaar. Hoor om me heen ook weinig negativiteit over het kampioenschap.

EDIT:

Samenvatting kijken op Fox, vergeet het maar :N

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VXO8xf2iAmq0cn5dA5axQv0L/full.png

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 13-04-2014 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Die Perica van NAC doet het ook niet onaardig, jong weinig speelminuten en maakt toch goede doelpunten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
PWM schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:41:
Feyenoord stond gewoon goed. PSV kwam er niet doorheen en werd daardoor onzeker en slordig. Feyenoord speelde goed, daardoor PSV slecht ;)

En wat betreft het kampioenschap van Ajax zonder glans. Op zich waar, maar liever kampioen zonder glans dan glans zonder kampioen te zijn ;)

Feyenoord hoefde om kampioen te worden alleen van Ajax te winnen. Dat konden ze niet, dan is het ook gewoon klaar. Hoor om me heen ook weinig negativiteit over het kampioenschap.

EDIT:

[afbeelding]
Ben je net te laat, alles was live op de NOS te zien >:) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:07

Vos

AFCA

PWM schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:41:

EDIT:

[afbeelding]
Van wat ik gezien heb zag ik bij PSV 0,0 intentie om ook maar te willen winnen. Ze sloften maar wat rond, passes over 5 meter fout, geen strijd. Ik zou me als PSV supporter kapot hebben zitten ergeren. Verliezen kan gebeuren, maar de manier waarop...

Wil niks afdoen aan de winst van Feyenoord btw, maar viel mij op dat PSV echt totaal niks geen passie liet zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 13-04-2014 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:06

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

@Vos Indeed.

Heb me zitten opvreten. De hele tweede helft was gewoon zonder ook maar enige vorm van inzet.
Door het slappe spel van PSV kon Feyenoord gewoon makkelijk kansen creëren. Met deze instelling had Roda ook gewonnen van PSV. Dan ligt het mijn inziens meer aan PSV, waar in dit geval Feyenoord dankbaar gebruikt van maakt. Van mij hadden ze er inderdaad nog 4 mogen inschieten want het was daadwerkelijk dramatisch.

Waag het niet om Ruiz in Eindhoven te houden want die heeft he-le-maal niets goed gedaan. en Maher moeten ze met de F-jes laten trainen totdat hij eens inziet dat hij een keer strijd moet leveren, en niet de mooi weer voetballer moet uithangen.

Excuses voor de negatieve berichtgeving :P Maar op deze manier horen ze niet eens in het linkerrijtje thuis. Kwaliteit loopt er genoeg rond maar ik vind het langzaam tijd dat de technische staf hun conclusie moet trekken. Cocu en staf krijgt het niet aan de praat. Mijn inziens ook veel te soft voor die jonge spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10 21:14
Mach schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:09:
Waardeloze manier van Studio Sport om de samenvattingen zo te mixen
Zwaar irritant ja. Alsof er alleen maar Amsterdammers naar Studio Sport kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vos schreef op zondag 13 april 2014 @ 20:22:
Wil niks afdoen aan de winst van Feyenoord btw, maar viel mij op dat PSV echt totaal niks geen passie liet zien.
Zal mij jeuken hoe Feyenoord wint :p Feyenoord speelt de laatste 5-6 wedstrijden helemaal niet zo goed, maar pakt gewoon 100% winst. Dat liever dan het leuke voetbal, waarna in minuut 90 je de deksel op de neus krijgt. Nu nog 1x winnen, en dan zijn we weer klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
D-e-n schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:02:
[...]

Zwaar irritant ja. Alsof er alleen maar Amsterdammers naar Studio Sport kijken....
Dat doen ze voor mensen die geen teletekst of nieuws kijken voor 19 uur :+ lijkt het net echt spannend!

Alsof er nog mensen zijn die niet voor 19 uur enige berichtgeving zouden opvangen over de afloop van zulke wedstrijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-10 20:49
Jammer dat die uit supporters van Feyenoord (wil ze eerder apen noemen) niet eens 1 minuut stil kunnen zijn uit respect. Iets wat je dus ook niet terug ziet bij de samenvatting van PSV - Feyenoord bij de NOS |:(

Maar goed, na de 80ste minuut had ik lekker veel ruimte om te zitten :+ Wat een ramp "voetbal"
CR1691 schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:21:
Dat waren toch echt PSV supporters.
:? 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Tjeerdtq op 13-04-2014 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Als ik de uitslag niet geweten had was het nog irritant. Het kan niet-Ajacieden namelijk geen bal schelen wanneer Ajax kampioen wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Tjeerdtq schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:20:
Jammer dat die uit supporters van Feyenoord (mens onwaardig) niet eens 1 minuut stil kunnen zijn uit respect. Iets wat je dus ook niet terug ziet bij de samenvatting van PSV - Feyenoord bij de NOS |:(

Maar goed, na de 80ste minuut had ik lekker veel ruimte om te zitten :+ Wat een ramp "voetbal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrosser schreef op zondag 13 april 2014 @ 20:39:
@Vos Indeed.

Heb me zitten opvreten. De hele tweede helft was gewoon zonder ook maar enige vorm van inzet.
Door het slappe spel van PSV kon Feyenoord gewoon makkelijk kansen creëren. Met deze instelling had Roda ook gewonnen van PSV. Dan ligt het mijn inziens meer aan PSV, waar in dit geval Feyenoord dankbaar gebruikt van maakt. Van mij hadden ze er inderdaad nog 4 mogen inschieten want het was daadwerkelijk dramatisch.

Waag het niet om Ruiz in Eindhoven te houden want die heeft he-le-maal niets goed gedaan. en Maher moeten ze met de F-jes laten trainen totdat hij eens inziet dat hij een keer strijd moet leveren, en niet de mooi weer voetballer moet uithangen.

Excuses voor de negatieve berichtgeving :P Maar op deze manier horen ze niet eens in het linkerrijtje thuis. Kwaliteit loopt er genoeg rond maar ik vind het langzaam tijd dat de technische staf hun conclusie moet trekken. Cocu en staf krijgt het niet aan de praat. Mijn inziens ook veel te soft voor die jonge spelers.
Volgens mij is het geen toeval dat Feyenoord zowel bij Groningen uit als nu PSV uit domineerde in het grootste gedeelte van die wedstrijden.

Dat 3-2-3-2 systeem waarmee Koeman aan trad tegen die tegenstanders is blijkbaar een lastig te bespelen systeem voor de tegenstanders. Oorzaak ligt denk ik met name in het grote aantal variaties wat daardoor voetballend mogelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]
Het waren beiden ;) Feyenoord en PSV supporters tegen elkaar.

Jammer en treurig. Een minuut stilte moet gewoon ten allen tijde gerespecteerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Inderdaad. Wat mij betreft mag je die gasten wel voor een paar wedstrijden straffen. Genoeg andere supporters die zich wel kunnen gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:21:
Als ik de uitslag niet geweten had was het nog irritant. Het kan niet-Ajacieden namelijk geen bal schelen wanneer Ajax kampioen wordt
Maak je niet zo druk joh, de NOS probeert het gewoon spannend te maken voor de neutrale kijker. Dat jij nu toevallig daar niet onder valt en een hekel hebt aan Ajax betekent toch niet dat het programma aan jou aangepast moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat ik me afvraag... eerst won PSV 8 wedstrijden op rij en nu zijn ze opeens helemaal de weg kwijt. Hoe komt dat? Hiddink hobbelt daar toch ook rond? Neem aan dat deze faal niet door de afwezigheid van Cocu kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Dat komt omdat PSV tegen allemaal clubs uit het rechterrijtje speelden en zelfs daar hadden ze alle moeite mee. Na die serie hebben ze driemaal tegen een club uit het linkerrijtje gespeeld en eigenlijk alledrie kansloos verloren.

Hiddink zal heus wel wat teweeg hebben gebracht bij PSV. Maar aan de andere kant mag je ook wel verwachten dat ze van clubs als Eagles en dergelijke gewoon winnen.

[ Voor 26% gewijzigd door CR1691 op 13-04-2014 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

In het rijtje van 8 zaten ook AZ, Twente en Vitesse. En, inderdaad, de laatste nummers 5 :p

Het is dus niet helemaal niks waar ze tegen speelden. Maar, best was het allemaal niet. Aan de andere kant, volgens mij heeft Feyenoord tegen bijvoorbeeld RKC en GA punten laten liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

En dat heeft ''ons'' (zo noem ik het dan ook maar :+ ) de kop gekost dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Aghanim schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:25:
[...]

Maak je niet zo druk joh, de NOS probeert het gewoon spannend te maken voor de neutrale kijker. Dat jij nu toevallig daar niet onder valt en een hekel hebt aan Ajax betekent toch niet dat het programma aan jou aangepast moet worden?
Je draait de boel om. De titelrace IS helemaal niet spannend meer. Vanuit Amsterdam is het wel of niet dit weekend al kampioen worden tot thema gemaakt maar voor de neutrale kijker is dat dus totaal niet boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 09:53
Nou ja, verlies tegen Ado had het toch interessant gemaakt.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
D-e-n schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:34:
[...]

Je draait de boel om. De titelrace IS helemaal niet spannend meer. Vanuit Amsterdam is het wel of niet dit weekend al kampioen worden tot thema gemaakt maar voor de neutrale kijker is dat dus totaal niet boeiend.
Je bedoelt voor de anti-Ajax kijker, ik denk dat de neutrale kijker er niet zoveel moeite mee heeft eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dream on. Ik heb zelfs Ajax fans erover horen klagen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
D-e-n schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:41:
Dream on. Ik heb zelfs Ajax fans erover horen klagen.....
<knip>

Het is gebuikelijk nomaal te communiceren hier.

Onderin ook niks veranderd dit weekend, met 2 wedstrijden te gaan kan het toch nog anders lopen onderin! Staat allemaal dicht op elkaar!

[ Voor 10% gewijzigd door Ramzzz op 13-04-2014 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:34:
[...]
Het had anders weinig gescheeld of Ajax was tegen nieuw puntverlies aangelopen. Kansen genoeg maar als je nipt met 3-2 van ADO wint is het spannend zat. Omgaan met de druk kunnen ze kennelijk niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Voor de plaatsen onder de nummers 1 en 2 is het ook nog spannend; zakt Vitesse nog verder af, en kan Heerenveen nog mee doen voor Europa? Puntenverschil tussen de nummer 4 Vitesse en 6 Heerenveen is slechts 3 punten.

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 13-04-2014 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik hoop op Heerenveen. Gun het die club en Van Basten wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
CR1691 schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:32:
En dat heeft ''ons'' (zo noem ik het dan ook maar :+ ) de kop gekost dit seizoen.
Voor zover ik weet NAC,NEC en Eagles, tegenover Ajax PEC, Cambuur en Utrecht. Wat "jullie" de kop heeft gekost is dat je 2x van "ons" hebt verloren.

No offence maar continu suggereren dat je het hebt laten liggen tegen de kleintjes vind ik weinig recht doen aan het feit dat Ajax alle toppers gewonnen heeft. Je hebt 2x verloren van een team dat blijkbaar beter/efficiënter was of, voor mijn part, meer geluk had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Wat mij betreft "gewoon" PSV dan toch. Ik vind het ook wat waard dat bijvoorbeeld Depay en Wijnaldum gewoon bij v Gaal zijn selectie kunnen aansluiten

@Xenergy
Probleem was ook dat Feyenoord die toppers ook steeds in ging met een achterstand op de ranglijst.

[ Voor 26% gewijzigd door D-e-n op 13-04-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Aghanim schreef op zondag 13 april 2014 @ 22:01:
[...]

Voor zover ik weet NAC,NEC en Eagles, tegenover Ajax PEC, Cambuur en Utrecht. Wat "jullie" de kop heeft gekost is dat je 2x van "ons" hebt verloren.

No offence maar continu suggereren dat je het hebt laten liggen tegen de kleintjes vind ik weinig recht doen aan het feit dat Ajax alle toppers gewonnen heeft. Je hebt 2x verloren van een team dat blijkbaar beter/efficiënter was of, voor mijn part, meer geluk had.
Ik probeer niets af te doen aan het kampioenschap van Ajax, laat dat duidelijk zijn.

Ik geef alleen aan dat op de momenten dat Feyenoord echt een gooi naar de titel kon doen het telkens op cruciale momenten liet liggen. En ja, daar horen die 2 verliespartijen tegen Ajax natuurlijk ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:24
vergeet heracles thuis niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

CR1691 schreef op zondag 13 april 2014 @ 22:03:
[...]

Ik probeer niets af te doen aan het kampioenschap van Ajax, laat dat duidelijk zijn.

Ik geef alleen aan dat op de momenten dat Feyenoord echt een gooi naar de titel kon doen het telkens op cruciale momenten liet liggen. En ja, daar horen die 2 verliespartijen tegen Ajax natuurlijk ook bij.
Ik had het vorige week al aangegeven. Feyenoord heeft een heel erg goed seizoen gedraaid maar een aantal wedstrijden stom verloren. Aan gelijke spelen kan het niet liggen maar het aantal verloren wedstrijden zijn er gewoon zeker 4 teveel.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Co heeft weer eens een nieuw duo voor oranje verzonnen. Van Dijk en Kongolo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:17
Van Dijk is hier ook al veelvuldig genoemd dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Kongolo? Speelt leuk tegen een eredivisie teams uit het rechterrijtje, maar gaat het volledig afleggen tegen de aanvallende linie van bijvoorbeeld Spanje. Net als de halve selectie van Nederland :+
Van Dijk en Vlaar lijkt me meer een combi.
Oranje gaat misschien stunten door te winnen van Chili en Australië, speel je vervolgens tegen Brazilië en kun je naar huis.
Een paar maanden voor het spektakel en er is nog niet eens een basiselftal, want Van Gaal laat graag debutanten spelen.. Maar kijken naar spelers buiten de Eredivisie ho maar.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
tweaker2010 schreef op zondag 13 april 2014 @ 22:44:
Co heeft weer eens een nieuw duo voor oranje verzonnen. Van Dijk en Kongolo
Co neem ik al tijden niet serieus meer, wat een ontzettend hoogachtig toontje laat hij daar wekelijks zien zeg. Alwetend orakel, al zegt hij het zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:56
Van Dijk en Vlaar gaat Van Gaal niet doen. Hij wil een linkspoot links in het centrum en een rechtspoot aan de rechterkant.

En spelers buiten de eredivisie, ik weet niet of de Schotse Premier League dan wel het niveau is waar je naar wil kijken, tenzij je kick and rush wil gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
Aghanim schreef op zondag 13 april 2014 @ 22:01:
[...]

3 keer zelfs, in de knvb beker gingen ze er ook met 3-1 af. Als je drie keer verliest van hetzelfde team in één seizoen moet je kunnen toegeven dat dat team in dat seizoen gewoon beter was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Van Gaal negeert toch sowieso heel wat spelers in de PL bijvoorbeeld, blijkbaar zijn de Engelse clubs gek, want daar lopen wel NL verdedigers rond en ook aanvallers die bij van Gaal niet in het plan voorkomen. Wie is hier nu gek...van Gaal of die Engelse clubs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Vlaar, ...? Wie nog meer dan? Heitinga wellicht, maar ik kan daarnaast niet meer spelers opnoemen. Misschien Bacuna, maar dat is een middenvelder die tot rechtsback is omgevormd en rechtsbacks hebben we al genoeg volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Je hebt Pieters nog. Maar toen die in Nederland speelde was er juist kritiek als hij wel opgesteld werd.

Ik denk ook niet dat wel of niet in het buitenland spelen het criterium moet zijn. Indi of Van Dijk zal echt niet veel schelen. Het blijven onervaren jongen. Het is belangrijker dat het middenveld goed dicht zit. Dan kun je zelfs met een complete eredivisie defensie nog een degelijke elf opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
JanW schreef op zondag 13 april 2014 @ 23:15:
Vlaar, ...? Wie nog meer dan? Heitinga wellicht, maar ik kan daarnaast niet meer spelers opnoemen. Misschien Bacuna, maar dat is een middenvelder die tot rechtsback is omgevormd en rechtsbacks hebben we al genoeg volgens mij.
Vlaar, Heitinga, Pieters, Buttner, van wolfwinkel, bacuna, Anita, de Guzman, Augustien, tiendalli. Spelen niet allemaal elke week, maar ik kan er nog steeds niet bij dat sommige spelers uit de eredivisie worden opgesteld terwijl er spelers in bijvoorbeeld de PL spelen.

Of Urby bij AC bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Van Wolfswinkel bakt er helemaal niks van in Engeland, De Guzman wordt volgens mij juist wel geselecteerd, Augustien en Tiendalli komen tekort. Buttner speelt amper dus daar kan je geen goed beeld van krijgen. Vind wel dat hij een kans verdient, net als Pieters. Linksback is al niet sterk bezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dat zijn niet allemaal verdedigers. We moeten ook niet doen alsof Stoke City of Fulham nu zo'n hoog niveau is. Ja je speelt wel eens tegen Man City of Liverpool maar het feit dat je daar in een selectie zit is geen automatische uitnodiging voor Oranje wat mij betreft. Je moet wel presteren. Fer doet dat wel, Vlaar of De Guzman ook maar van Wolfswinkel die moet gewoon eerst eens wat goals gaan maken.

En zelfs Buttner bij Man Utd. Leuk voor die jongen dat hij daar zit maar een goed jaar bij Vitesse en dan twee jaar op de bank bij Man Utd: kom op. Ook hij moet het gewoon eerst laten zien.

ps.
Speelt Pieters bij Stoke linksback of centraal?

Overigens vind ik dat Blind het daar nooit echt slecht gedaan heeft en Indi heeft als back in Oranje ook altijd wel een goede indruk achter gelaten. Emanuelson is handig omdat hij overal inzetbaar is maar ik heb niet de illusie dat er nog ergens een back is die ons ineens van een probleem gaat verlossen. Of het moet zo'n Kongolo zijn die zich stormachtig ontwikkelt. Maar dat is ook weer veel te snel eigenlijk

[ Voor 28% gewijzigd door D-e-n op 13-04-2014 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

D-e-n schreef op zondag 13 april 2014 @ 23:28:
Dat zijn niet allemaal verdedigers. We moeten ook niet doen alsof Stoke City of Fulham nu zo'n hoog niveau is. Ja je speelt wel eens tegen Man City of Liverpool maar het feit dat je daar in een selectie zit is geen automatische uitnodiging voor Oranje wat mij betreft. Je moet wel presteren. Fer doet dat wel, Vlaar of De Guzman ook maar van Wolfswinkel die moet gewoon eerst eens wat goals gaan maken.
Van Wolfswinkel kan je momenteel niets mee, zijn zelfvertrouwen is erg laag. Hij zal eerst een tijdje moeten presteren en vooral scoren.

Fer, Vlaar, De Guzman en Pieters vind ik wel serieuze opties. Ik heb ze allemaal zien spelen in live-wedstrijden, en ze spelen op/tegen een veel hoger niveau dan veel eredivisie-spelers.
Speelt Pieters bij Stoke linksback of centraal?
Hij speelt linksback, speelt elke week en hij speelt goed. Gezien de "concurrentie" voor de linksbackplek is hij met afstand de enige serieuze optie, zeker nu Willems geblesseerd is (niet dat ik die zo hoog aansla). Een Blind of Emannuelson is imo niet serieus.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Pieters speelt linksback. Op dit moment vind ik Blind de beste optie omdat, lekker Nederlands weer, hij voetballend ook heel sterk is.

Emanuelson kan je opstellen als je tegenstander zonder buitenspelers speelt. Daarom kan hij ook lekker mee doen in Italië, daar spelen ze toch zonder rechtsbuiten en heb je meer aan een voetballende back als Emanuelson. Wanneer de tegenstander met buitenspelers speelt lijkt me Pieters de betere optie, ik vind hem verdedigend beter dan Blind.

Ik spreek mezelf zo een beetje tegen merk ik wel :') Om het kort te maken, ik vind Blind de beste optie, combinatie van Pieters en Emanuelson. Laatste is leuk als je beter bent, Pieters is een optie als je tegenstander beter is en met echte buitenspelers speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik zie in Emanuelson vooral iemand die je eventueel hangend linksbuiten kunt zetten om Sneijder te ontlasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JanW schreef op zondag 13 april 2014 @ 23:50:
Pieters speelt linksback. Op dit moment vind ik Blind de beste optie omdat, lekker Nederlands weer, hij voetballend ook heel sterk is. [...] Ik spreek mezelf zo een beetje tegen merk ik wel :') Om het kort te maken, ik vind Blind de beste optie, combinatie van Pieters en Emanuelson. Laatste is leuk als je beter bent, Pieters is een optie als je tegenstander beter is en met echte buitenspelers speelt.
Heb je Pieters zien spelen? Pieters is een behoorlijk aanvallende linksback, hij komt vaak mee op aan de buitenkant. Blind is imo net als Emanuelson en Anita typisch zo'n multifunctionele speler die nergens uitblinkt. Aangezien de verdediging toch al een zwak punt is van Oranje, vind ik het meevoetballen minder belangrijk dan het verdedigen. En dan heb ik liever de helft van de competitie tegen sterke internationale tegenstanders speelt dan iemand die dat hoogstens in de CL doet, niet eens op die plek en verder alleen tegen de RKC's speelt ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op zondag 13 april 2014 @ 23:55:
Ik zie in Emanuelson vooral iemand die je eventueel hangend linksbuiten kunt zetten om Sneijder te ontlasten.
Daar speelt ie bij zijn club ook niet, dus waarom zou je hem dan voor die positie selecteren?
Er zijn wel betere linksbuitens te vinden hoor, Urby heeft de pech dat hij nergens in uitblinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Urby speelt volgens mij 'wel eens' als linksback bij Milan, net als dat ie 'wel eens' bij Milan speelt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krukar schreef op zondag 13 april 2014 @ 23:08:
[...]

3 keer zelfs, in de knvb beker gingen ze er ook met 3-1 af. Als je drie keer verliest van hetzelfde team in één seizoen moet je kunnen toegeven dat dat team in dat seizoen gewoon beter was :)
Ajax is onderhand de grootste Angstgegner geworden voor Feyenoord :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:46
gambieter schreef op maandag 14 april 2014 @ 00:00:
[...]

Heb je Pieters zien spelen? En dan heb ik liever de helft van de competitie tegen sterke internationale tegenstanders speelt dan iemand die dat hoogstens in de CL doet, niet eens op die plek en verder alleen tegen de RKC's speelt ;)
Dat is ook het hele probleem. Spelers die in het buitenland voetballen maar niet bij de grootste clubs van die competitie lijken soms snel te worden vergeten door de Nederlandse fans, alsof ze minderwaardig zijn, alsof zon club niet meetelt ofzo. Maar jij en ik zien bijvoorbeeld elke week Nederlanders in de Premier League prima presteren. Maar goed, als ze denken nog steeds mee te kunnen doen op het EK/WK door de opa vedettes mee te nemen en verder bij voorkeur binnenslands te selecteren... Nederland(ers) denken nog steeds dat we een bij de absolute voetbaltop horen.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 14-04-2014 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 06:11:
[...]

Ajax is onderhand de grootste Angstgegner geworden voor Feyenoord :'(
Dat is al 50 jaar zo ;) Ook in kampioensjaren van Feyenoord werd gewoon van Ajax verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
tweaker2010 schreef op maandag 14 april 2014 @ 00:01:
[...]

Daar speelt ie bij zijn club ook niet, dus waarom zou je hem dan voor die positie selecteren?
Er zijn wel betere linksbuitens te vinden hoor, Urby heeft de pech dat hij nergens in uitblinkt.
Voor de duidelijkheid: ik wil dus juist geen echte linksbuiten. Dat is veel te aanvallend als Sneijder op '10' speelt. Linkshalven zijn er echter ook niet zoveel nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 14 april 2014 @ 07:26:
[...]

Dat is al 50 jaar zo ;) Ook in kampioensjaren van Feyenoord werd gewoon van Ajax verloren.
Vraag Cruijff eens naar zijn eerste wedstrijd tegen Feyenoord in de Kuip ;)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pcNVpuMOqOY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 08:08:
Vraag Cruijff eens naar zijn eerste wedstrijd tegen Feyenoord in de Kuip ;)

[video]
Tja... als je al zwart-wit beelden nodig hebt om enige euforie aan te boren zeggen beelden inderdaad meer dan woorden :P :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Han schreef op maandag 14 april 2014 @ 08:12:
[...]

Tja... als je al zwart-wit beelden nodig hebt om enige euforie aan te boren zeggen beelden inderdaad meer dan woorden :P :+
Moet je voor de gein kijken naar het publiek. Zou toch mooi zijn als dat weer eens mogelijk zou kunnen worden. Lekker dicht op het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
[...]

Ik kan me nog herinneren dat een jaar of 15-20 geleden Feyenoord er meestal ook nog goed hard vanaf ging tegen Ajax. Dat waren regelmatig monsterscores. Gelukkig is dat nu niet meer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 08:15:
[...]

Moet je voor de gein kijken naar het publiek. Zou toch mooi zijn als dat weer eens mogelijk zou kunnen worden. Lekker dicht op het veld.
Prachtig idd mensen door elkaar heen die "hup" roepen ipv van allerlei ziektes. Toch jammer dat het ergens een keer is misgegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martinusz schreef op maandag 14 april 2014 @ 08:32:
[...]

Prachtig idd mensen door elkaar heen die "hup" roepen ipv van allerlei ziektes. Toch jammer dat het ergens een keer is misgegaan...
Wanneer je normaal doet kun je ook nu nog gewoon op de thuisvakken zitten van andere clubs hoor. De heisa die daarover wordt gemaakt in de pers is schromelijk overtrokken. Gebeurt vaker niets dan wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Supporters is nogal overdreven. Eén "supporter" van PSV riep iets richting het uitvak waarop "natuurlijk" gereageerd diende vanuit de te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 08:40:
[...]

Wanneer je normaal doet kun je ook nu nog gewoon op de thuisvakken zitten van andere clubs hoor. De heisa die daarover wordt gemaakt in de pers is schromelijk overtrokken. Gebeurt vaker niets dan wel iets.
Nou dat is natuurlijk niet helemaal waar, laatste weken zijn er toch wat incidenten geweest door supporters in familie vakken van de uitspelende partij ;)
Maar je zegt het zelf al....je moet niet per ongeluk juichen want dan gaat het mis, is toch eigenlijk te gek voor woorden. Beetje rivaliteit is niets mis mee, maar achteraf zou je toch altijd gewoon een biertje met elkaar moeten drinken, maar dat zijn lang vervlogen tijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
[...]

In mijn beleving wint Ajax inderdaad vaak van Feyenoord, doet PSV het vaak goed tegen Ajax en boekt Feyenoord over het algemeen aardige resultaten tegen PSV. Dat houdt elkaar dus aardig in evenwicht. E.e.a. is dus, zoals gezegd, vooral een gevoel, niet gestaafd met cijfers.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Om het met cijfers te bevestigen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IH7Zxmm.png

Ajax wint inderdaad vaker van Feyenoord.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

In Rotterdam wint Feyenoord vaker. ;) Heb je ook stats van de laatste 10 jaar trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
tweaker2010 schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:05:
In Rotterdam wint Feyenoord vaker. ;) Heb je ook stats van de laatste 10 jaar trouwens?
Daar speelt Feyenoord ook iets vaker :+
Pagina: 1 ... 182 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum