Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Een zielig puntertje gaat er nooit in.
[ Voor 6% gewijzigd door Hupske op 13-04-2014 17:03 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
PSN: Finally_Chris
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Signature
Ja, maar wie staat er dan op Depay bijvoorbeeld?CR1691 schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:04:
Janmaat en Kongolo schuiven in principe door.
(Poulsen scoort uit buitenspel volgens mij

En 1-1

[ Voor 48% gewijzigd door Hupske op 13-04-2014 17:06 ]
1-1hupske schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:05:
Poulsen, 1-0 Ajax. Valt met geluk erin.
(Poulsen scoort uit buitenspel volgens mij)

Had bojan daar maar gestaan, was 'ie t stadion uitgevlogen
Signature
Hoe bedoel je? PSV staat achter en de druk is eraf?ph4ge schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:00:
Nu vasthouden, want dat gaat nog weleens mis.
Inderdaad terechte voorsprong, wellicht dat bij PSV de druk er nu af is.
Liesveld fluit trouwens wel apart. Kan geen hoogte ervan krijgen wanneer die fluit.
Zal met trouwens niet verbazen als er bij ADO vandaag iemand met rood vanaf gaat.
[ Voor 14% gewijzigd door Hupske op 13-04-2014 17:12 ]
Verwijderd
Was ook geen sprake van hinderen hoor. Hij liet zich wegzetten, tsja ... Dan moet je maar opletten als keeperVerwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:12:
Kuipers fluit ook wel opmerkelijk. Mulder werd gehinderd van hier tot Tokio maar Kuipers zag het niet (of wilde het niet zien).
Nee, merp!
[ Voor 21% gewijzigd door CR1691 op 13-04-2014 17:13 ]

Nee, merp!
Verwijderd
Was gewoon een pittige overtreding van Locadia terwijl de bal al lang weg was waar hij geel voor kreeg.PauseBreak schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:14:
Haha, 100% hands en Locadia krijgt geelHet is weer een wedstrijd met Kuipers hoor
Als het al hands was dan was het geen (voorwaardelijke) opzet.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En nog 1 haha
[ Voor 23% gewijzigd door Hupske op 13-04-2014 17:17 ]
Weer een enorme kans. Feyenoord had hier de wedstrijd al in het slot moeten gooien...
[ Voor 44% gewijzigd door CR1691 op 13-04-2014 17:17 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Mwah, ik vond het wel meevallen. Genoeg overtredingen van Feyenoord kant die ook zo uit konden vallen en niet bestraft werden.ph4ge schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:16:
[...]
Was gewoon een pittige overtreding van Locadia terwijl de bal al lang weg was waar hij geel voor kreeg.
Als het al hands was dan was het geen (voorwaardelijke) opzet.
Zie ik anders, maar let's agree to disagree
Nee, merp!
Verwijderd
Mijn hemel nog aan toe zeg, kreeg Pelle nog zo'n dot van een kans!
Nee, merp!

Verwijderd
Ja ze hadden de bal maar hebben er nog niet 1 goede aanval van gemaakt. Mogen ze van mij de bal wel hebben hoor, als ze er toch niets goeds mee doen..PauseBreak schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:19:
Maar goed, realistisch bekeken had PSV meer de bal, en Feyenoord de kansen. Eigenlijk had het al minimaal 0-2 moeten staan nu
Same.. fuckphreako schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:20:
Ja,, ik krijg Foxsports ook niet aan de praat hier. Beetje jammer wel
I served in a company of heroes.
Nah, die eerste kans die Pelle heeft gemist was echt wel moeilijker dan het lijkt. Die tweede die zo lekker over ging, die had echt moeten hangenVerwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:20:
Nou, volgens mij had Feyenoord al wel 0-3 voor mogen staan. Terwijl ik het een waardeloze opstelling vond aan het begin van de wedstrijd.
Ik vind het echter prima dat hij aan het missen is geslagen. Nu heeft PSV nog een beetje een kans (al gaat Feyenoord winnen want Brenet heeft 0 wedstrijdritme en staat niet op de juiste plek).
Nee, merp!
Neuh. Het middenveld/aanval van PSV staat al ongeveer 6 wedstrijden op rij geparkeerd als ze gaan aanvallen en dat krijgen ze er maar niet uit. Daarmee ga je tegen dit Feyenoord geen potten breken.tweaker2010 schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:25:
Hopelijk kan PSV in de 2e helft wat meer brengen? Evt Park erin zou al een hoop schelen.
Nee, merp!
Nou, afgaande op de eerste 2,5 minuut in de tweede helft gaat PSV niks meer brengen dan in de eerste helft. Als het al mogelijk was dan spelen ze nog slechterVerwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:32:
Pelle mag boos worden op zichzelf als Feyenoord deze wedstrijd onverhoopt niet wint.
Nee, merp!
Verwijderd
Nee, merp!
Het helpt natuurlijk wel dat de scheidsrechter lijdt aan het "Ik ben niet onder de indruk van het Philips-stadion"-effect. Een vader die zijn eigen F-jes fluit is nog minder partijdig
Ik ga maar even kijken of er nog ergens fatsoenlijk voetbal te vinden is. Dit doet pijn aan mijn ogen.
Nee, merp!
Verwijderd
Feyenoord is ook wel heel erg aan het schoppen de laatste 10 minuten. Helemaal nergens voor nodig trouwens, want Feyenoord is gewoon beter als ze blijven voetballen. Gelukkig weigert Kuipers om Feyenoord-spelers kaarten te geven, want anders zouden er weinig Feyenoorders nog op het veld staan.CR1691 schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:48:
PSV is nu wel heel erg op zoek naar kaarten en een pingel.
Nee, merp!

Heerlijke Ajax van Schone ervoor
[ Voor 41% gewijzigd door Hupske op 13-04-2014 17:57 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.

Tomorrow is not today!

[ Voor 52% gewijzigd door Fid3lity op 13-04-2014 18:06 ]
Verwijderd
Zonder te overdrijven kun je bij de amateurs nog beter voetbal zien dan wat PSV nu op de mat legt. Gelukkig doet Feyenoord dan nog wel eens iets leuks, zoals die 0-2. Prachtig doelpunt hoor!Fid3lity schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:01:
Man wat wordt hier door PSV Jupiler-league waardig bagger gespeeld. Tyf die Ruiz uit de basis, die doet werkelijk niets goed. Niemand echt trouwens. Hele team scoort een dikke onvoldoende.
Nee, merp!
Zal inderdaad wel weer gebeuren.CR1691 schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:08:
Volgende speelronde moeten de tijden zeker ook weer aangepast worden?
Die goal was inderdaad wel fraai, maar Feyenoord zou denk ik nog meer weerstand krijgen van dat ploegje van Hans Kraaij Jr.PauseBreak schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:05:
[...]
Zonder te overdrijven kun je bij de amateurs nog beter voetbal zien dan wat PSV nu op de mat legt. Gelukkig doet Feyenoord dan nog wel eens iets leuks, zoals die 0-2. Prachtig doelpunt hoor!
[ Voor 51% gewijzigd door Fid3lity op 13-04-2014 18:10 ]
Wakker worden, de laatste 2 zijn altijd allemaal tegelijk.CR1691 schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:08:
Laatste 2 speelronden zijn alles op zondag om 14:30CR1691 schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:08:
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Dan speelt iedereen al tegelijkCR1691 schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:08:
Verwijderd
Kan van Oostveen die schaal weer mee terug nemen naar Zeist, de sukkel.ph4ge schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:09:
[...]
Dan speelt iedereen al tegelijkBen wel blij dat dit soort streken vandaag niet beloond lijken te worden.
Edit: Oke, genoeg hebben er geantwoord.

[ Voor 25% gewijzigd door Hupske op 13-04-2014 18:10 ]
Dit topic is gesloten.
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum