[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 180 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.615 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:42
martinusz schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:34:
Wel bizar dat als Chelsea en Atletico aan elkaar worden gekoppeld dat naar verluid 3 miljoen euro per wedstrijd zou moeten worden betaald als ze Courtois willen opstellen. Dit is eigenlijk gewoon "competitie" vervalsing, waarom worden dit soort constructies niet verboden?

http://www.nu.nl/sport/37...ke-duels-met-chelsea.html
Ja of is het competitie vervalsing als Courtois opeens een blundertje zou maken tegen zijn werkgever ;)

In Engeland is het heel normaal en het zou in Nederland ook zo moeten zijn. Kan me nog herinneren dat Vertonghen toen Ajax een kampioenschap heeft gekost door te scoren tegen Ajax als huurling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op donderdag 10 april 2014 @ 07:05:
[mbr]<knip> Troll[/]

Bayern - Chelsea en Real - Athletico s.v.p.
Ik zou liever Real - Chelsea zien en Bayern - Atletico. Real - Bayern lijkt me een mooie finale. :)

PS: wanneer is de loting eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:19
tweaker2010 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:44:
[...]

Ik zou liever Real - Chelsea zien en Bayern - Atletico. Real - Bayern lijkt me een mooie finale. :)

PS: wanneer is de loting eigenlijk?
Vrijdag 12u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:02
HamburgerHenk schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:41:
[...]
In Engeland is het heel normaal en het zou in Nederland ook zo moeten zijn. Kan me nog herinneren dat Vertonghen toen Ajax een kampioenschap heeft gekost door te scoren tegen Ajax als huurling.
Normaal? Ik vind het bezopen. Dat de rijke clubs zoveel spelers aantrekken moeten ze natuurlijk zelf weten. Maar als het gevolg daarvan is dat ze er een aantal uitlenen moeten ze ook niet zeuren als die spelers tegen de eigen club uitkomen. Het zou verboden moeten worden wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:56
HamburgerHenk schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:41:
[...]

Ja of is het competitie vervalsing als Courtois opeens een blundertje zou maken tegen zijn werkgever ;)

Nee, dit is helemaal niet normaal. Als je een speler verhuurt is hij dus niet goed genoeg voor jou team en mag hij dus bij een andere club ervaring op doen. Dan moet je niet dit soort rare constructies erin verwerken, want dat ruikt naar competitievervalsing.

Recent voorbeeld is wel Lukaku, die belangrijk was in de wedstrijd tegen Arsenal (3-0 winst voor Everton), maar tegen Chelsea dan niet mee mag doen. Everton is zonder Lukaku een stuk zwakker als met.

Ik snap ook niet dat de FA dit goed keurt, maar de FA is nou ook niet een voetbalbond die bekend staat om een eenduidig beleid. Zo kreeg Hull City (volgens mij) Wolverhamtpon Wanderers ooit een boete omdat ze niet in de sterkste opstelling aantraden tegen Manchester United, maar mogen de topteams wel al sinds jaar en dag met veredelde B-teams mee doen aan de League Cup.

Voor een andere club is zo'n speler wellicht een belangrijke of dragende speler, die zou dan tegen iedereen mee mogen doen, behalve tegen zijn broodheer. Sorry, maar dan moet je gewoon zo sterk zijn en zeggen dat hij gewoon tegen iedereen mag spelen, ook tegen zijn eigenlijke werkgever.

[ Voor 23% gewijzigd door JanW op 10-04-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:12
Blijft een schimmig spelletje dat voetbal ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Atletico zit financieel in zwaar weer dus die gaan echt geen 6 miljoen aan Chelsea betalen. Kunnen we Atletico gelijk schrappen als kanshebber, het is mede aan Courtois te danken dat ze zover zijn geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:02
Dan is het te hopen dat Chelsea nu tegen Real of Bayern moet en wordt uitgeschakeld :).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dat hoop ik sowieso. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Atletico is toch gewoon akkoord gegaan met de voorwaarden van de huur. Dus dan hebben ze dit aan zichzelf te danken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Dus mogen we nu geen kritiek hebben op deze "afspraak"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
JanW schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:56:
Dus mogen we nu geen kritiek hebben op deze "afspraak"?
Nee dat zeg ik niet. Maar als blijkbaar clubs in Engeland en dus ook Atletico er niet veel problemen mee hebben dan zal het vast allemaal wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Op het moment dat de deal bedongen werd zal het waarschijnlijk nog niet zo'n reëel scenario geweest zijn. En wellicht was het ook iets van "slikken of stikken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:48

Zeddicius

Conscience do cost

tweaker2010 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:15:
Atletico zit financieel in zwaar weer dus die gaan echt geen 6 miljoen aan Chelsea betalen. Kunnen we Atletico gelijk schrappen als kanshebber, het is mede aan Courtois te danken dat ze zover zijn geraakt.
Gelukkig zitten jouw 'voorspellingen' er vaker naast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Valt best tegen in het echt trouwens (imo); lijkt echt op een trainingsshirt :/ (en deze wilde ik zo goed als zeker halen maar dat ga ik maar eens heroverwegen :D / wachten op de uitverkoop vs gratis bedrukking). Had niet verwacht dat ze al in de winkel hingen vorige week en dacht dan ook in eerste instantie dat het een trainingsshirt was toen ik het rek bekeek (hingen parallel aan de muur dus de voorkant was niet zichtbaar zoals wel het geval bij die trainingsjacks op de foto) ...

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/f50fc.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 10-04-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik hoop op deze loting:

Real - Atletico
Bayern - Chelsea

Met deze loting is er geen kans op 2 Spaanse ploegen in de finale (heeft meer charme), kan Bayern Chelsea terug pakken voor de finale 2 jaar geleden én is er een grote kans dat die rare huurconstructieregels van Chelsea met Courtois niet nodig zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:14
FiXeR.nl schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:53:
Ik hoop op deze loting:

Real - Atletico
Bayern - Chelsea

Met deze loting is er geen kans op 2 Spaanse ploegen in de finale (heeft meer charme), kan Bayern Chelsea terug pakken voor de finale 2 jaar geleden én is er een grote kans dat die rare huurconstructieregels van Chelsea met Courtois niet nodig zijn. :)
Dat gaan we dadelijk ontdekken. Volgens mij worden het sowieso twee leuke wedstrijden :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Bospa01 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:59:
[...]

Dat gaan we dadelijk ontdekken. Volgens mij worden het sowieso twee leuke wedstrijden :)
Het is toch morgen pas, de CL en EL loting? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:28
apis29 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:40:
[...]

Valt best tegen in het echt trouwens (imo); lijkt echt op een trainingsshirt :/ (en deze wilde ik zo goed als zeker halen maar dat ga ik maar eens heroverwegen :D / wachten op de uitverkoop vs gratis bedrukking). Had niet verwacht dat ze al in de winkel hingen vorige week en dacht dan ook in eerste instantie dat het een trainingsshirt was toen ik het rek bekeek (hingen parallel aan de muur dus de voorkant was niet zichtbaar zoals wel het geval bij die trainingsjacks op de foto) ...

[afbeelding]
Ziet er niet echt geweldig uit nee. Op dat promotiemateriaal zag het er wat spectaculairder uit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:05

Niku

Alagaesii

Nederland 15e op de wereldranglijst, gaat lekker zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:35
apis29 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:40:
[...]

[afbeelding]
Doet me denken aan de allereerste shirtdeal met Nike waarin nederland ook een blauw uit-shirt had. uit 1998 als het goed is.
Afbeeldingslocatie: http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/29015667c8342437bffae9fe11fc973cb/T/340x340/C/FFFFFF/url/nederlands-elftal-shirt-uit.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

http://www.vi.nl/nieuws/o...langs-in-spaanse-pers.htm

Hoe krijgt Pinto het in godsnaam voor elkaar om 5,3 kilometer te lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:06

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

:+ Misschien de warming up meegeteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
FiXeR.nl schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:12:
Het is toch morgen pas, de CL en EL loting? :?
Klopt, morgen om 12:00 u (CL) en 13:00 (EL).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Niku schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:01:
http://www.vi.nl/nieuws/o...langs-in-spaanse-pers.htm

Hoe krijgt Pinto het in godsnaam voor elkaar om 5,3 kilometer te lopen?
Hoe krijgt Messi het voor elkaar om zo weinig te lopen als rechtsbuiten? Heeft ie de halve wedstrijd op een krukje op het veld gezeten ofzo? Deze cijfers geven te denken, 12 of 6 km per wedstrijd is een enorm verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:22

Quad

Doof

Alderweireld heeft dus 9 keer competite en 3 keer CL gespeeld dit seizoen bij Atletico.

Dat is dus nog minder dan een derde van het seizoen, wel erg weinig.

Vanavond trouwens Benfica - AZ.

Wie wint er en gaat door naar de halve finale? Ik zelf denk Benfica, thuis onverslaanbaar en fier bovenaan in de competitie.

Poll: Wie wint / gaat naar de halve finale?
AZ
Benfica
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=390222&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 76% gewijzigd door Quad op 10-04-2014 13:47 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Ik hoop absoluut of Bayern - Real Madrid en Chelsea - Atletico. Vooral benieuwd wat Mourinho gaat doen tegen het voetbal van Atletico, waarschijnlijk zal het wel countervoetbal worden. Ik hoop op Bayern - Atletico in de finale dan, dat zal een absolute kraker worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Catorce schreef op donderdag 10 april 2014 @ 20:12:
Ik hoop absoluut of Bayern - Real Madrid en Chelsea - Atletico. Vooral benieuwd wat Mourinho gaat doen tegen het voetbal van Atletico, waarschijnlijk zal het wel countervoetbal worden. Ik hoop op Bayern - Atletico in de finale dan, dat zal een absolute kraker worden :)
Real-Atletico is natuurlijk een veel grotere kraker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik gun het Atletico niet dat ze 3 miljoen moeten betalen om Courtois op te stellen, wat ze dus niet kunnen.
Dan maar atletico - real en chelsea -bayern :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:54
toolkist schreef op donderdag 10 april 2014 @ 20:15:
[...]

Real-Atletico is natuurlijk een veel grotere kraker ;)
Qua voetbal is Real - Bayern natuurlijk de mooiste, als beide ploegen hun normale niveau halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
De snor vindt het ook belachelijk gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
chim0 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 20:39:
[...]

Qua voetbal is Real - Bayern natuurlijk de mooiste, als beide ploegen hun normale niveau halen.
Dat kan dan de finale worden :P
Is Ronaldo misschien ook weer hersteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ben benieuwd wat Basel laat zien vanavond. Vorige keer was een slachting thuis tegen Valencia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Blessure van Benfica speler, je hoorde 'tick'. Ging best hard tegen scheenbeschermer van Luisao.
Wel sneu, binnen 1 minuut.

[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 10-04-2014 21:08 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Az 1-0 achter, nu kunnen ze een stunt wel vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wow, wat een goal van Benfica! :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hm gemist, ben namelijk van Gerwen aan het kijken. :Y)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

dutchgio schreef op donderdag 10 april 2014 @ 21:44:
Az 1-0 achter, nu kunnen ze een stunt wel vergeten...
2x scoren moesten ze toch.

De stunt blijft wel uit natuurlijk, onthutsend zwak AZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Jemig, Sevilla staat bij rust met 3-0 voor tegen FC Porto.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Johansson krijgt een trap van die speler van Benfica tegen zijn arm, rood waardig! Ziet er echt heel lomp uit, scheidsrechter zag het niet maar stond er bovenop.
Arbitrage wel discutabel, corner die absoluut geen corner wat volgens 5e man en de assistent ziet dat het een corner is. Dan kun je die 5e man ook wel weer afschaffen! En de situatie met Johansson is ook vreemd, dat kan hij bijna niet niet gezien hebben.

En 2-0. Nu is het echt klaar. Gescoord door de speler die rood hadden moeten krijgen...

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Al had die rood moeten krijgen, dit is wel waardeloos verdedigd zeg.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Geen donkerrood, wel scoren erna. Het blijven Portugezen. Kan me niet heugen dat ze scheidsrechters tegen hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:41
Gouweleeuw, vind ik sowieso een matige speler

Wat ik niet begrijp over die overtreding daarvoor, dat de scheids gewoon er naar kijkt en niets doet?

[ Voor 53% gewijzigd door Harribo op 10-04-2014 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Basel is aan de verlenging bezig... Valencia scoort net 4-0 echt bizar dit! :o

Wat wil je ook met 2 rode kaarten voor Basel.

[ Voor 23% gewijzigd door tweaker2010 op 10-04-2014 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Loting EL:
Benfica - Juventus
Sevilla - Valencia

Loting CL:
Bayern - Real Madrid
Atletico - Chelsea

Jammer, ik had gehoopt op Bayern - Real als finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:07

Vos

AFCA

Bah, Chelsea tegen Atletico...dus zonder Courtois. Ik had ook gehoopt op een mogelijke Bayern - Real als finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vos schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:40:
Bah, Chelsea tegen Atletico...dus zonder Courtois. Ik had ook gehoopt op een mogelijke Bayern - Real als finale.
Nee hoor:
http://www.nu.nl/sport/37...s-kan-spelen-chelsea.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:26

RBH

Mooi dat de UEFA die regel eventjes zo ongedaan maakt. Worden wel weer twee krakers! :)

Ik verwacht een finale tussen Athletico en Bayern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Hilarisch dit, wel mooi dit statement van de UEFA. Nu maar duimen dat Atletico doorgaat naar de finale

Bayern - Real wordt ook een kraker van jewelste trouwens. Ik had die wedstrijd liever als finale gezien.
Bayern - Atletico is toch wat minder qua uitstraling en evt Real - Atletico wordt een spaans feestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gerechtigheid!! Hoop dat ie een paar mooie reddingen maakt en Chelsea eruit gooit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Is het contract dan niet ongeldig? En zou Courtois eigenlijk bij Chelsea moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ow, dat is mooi nieuws. Net op de radio zeggen ze nog gewoon dat hij niet mag spelen.
HamburgerHenk schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:03:
Is het contract dan niet ongeldig? En zou Courtois eigenlijk bij Chelsea moeten zijn?
Lijkt me alleen die enkele clausule.

[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 11-04-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Chelsea en Bayern spelen de laatste wedstrijd thuis, dus dat kan misschien wel de doorslag geven.
Eenzelfde scenario als tegen Barca zit er voor Atletico nu niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Finale Atletico - Bayern zou echt geweldig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
Hmm chelsea-atletico wordt een hele harde wedstrijd..... Ben benieuwd welke scheids erop komt.

Real-Bayern natuurlijk wel zeer mooi affiche, denk toch dat Bayern net wat beter is.
Finale Bayern-Atletico zou wel mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Vos schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:04:
[...]

Ow, dat is mooi nieuws. Net op de radio zeggen ze nog gewoon dat hij niet mag spelen.

[...]

Lijkt me alleen die enkele clausule.
Als het goed is, is inderdaad die clausule ongeldig volgens de reglementen van de UEFA. Chelsea zou dus geen geld kunnen eisen dmv contract. Zou me echter niets verbazen als zij zouden zeggen: 'God, jullie willen Courtois nog een seizoen huren? Als hij speelt, wordt de kans dat dat gaat lukken wel iets kleiner...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Catorce schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:52:
[...]

Als het goed is, is inderdaad die clausule ongeldig volgens de reglementen van de UEFA. Chelsea zou dus geen geld kunnen eisen dmv contract. Zou me echter niets verbazen als zij zouden zeggen: 'God, jullie willen Courtois nog een seizoen huren? Als hij speelt, wordt de kans dat dat gaat lukken wel iets kleiner...'
Denk niet dat ie nog een jaar verhuurd wordt, denk na dit jaar cech eruit en Courtois erin bij Chelsea..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik denk niet dat Cech zich zomaar bij het grof vuil laat zetten, dat zal nog een boeiende strijd worden.
Of Chelsea moet hem willen verkopen voor een mooi bedrag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Die reclame borden bij Groningen - NAC _O- (iets van storing, de hele tijd rare berichten, halve reclames en andere rare dingen. Vrij hilarisch)

[ Voor 54% gewijzigd door Postius op 11-04-2014 20:23 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Woooww Groningen, lekker hoor!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:14
Catorce schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:52:
[...]

Wat heeft de UEFA te maken met een overeenkomst tussen twee bedrijven?
Atletico is hier toch simpelweg mee akkoord gegaan ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:28

Fiber

Beaches are for storming.

Krukar schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:47:
Hmm chelsea-atletico wordt een hele harde wedstrijd..... Ben benieuwd welke scheids erop komt.

Real-Bayern natuurlijk wel zeer mooi affiche, denk toch dat Bayern net wat beter is.
Finale Bayern-Atletico zou wel mooi zijn.
Real Madrid - Atletico Madrid zou wel erg grappig zijn...

Kunnen de fans gezamenlijk met de aut/bus naar Lissabon...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Bospa01 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 23:31:
[...]

Wat heeft de UEFA te maken met een overeenkomst tussen twee bedrijven?
Atletico is hier toch simpelweg mee akkoord gegaan ...
2 bedrijven die wel veel geld van de UEFA krijgen hiervoor, je kunt nu wel beetje bijdehand doen, maar die clausules gaan nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/253590/sneijder-heeft-weinig-kans-op-deelname-aan-wk/
Het zou toch wel schokkend zijn als Sneijder niet mee gaat naar het WK. Who's next? Er zijn zoveel ervaren krachten niet fit of uit vorm. Met fitheid kun je de afwezigheid aan kwaliteit niet compenseren op een groot toernooi lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ach, schokkend... Tzt is hij 30, niet extreem oud voor een voetballer maar ook niet meer op z'n hoogtepunt. Daarnaast, zie artikel: veel blessures, speelt bij z'n club niet op zijn beste positie, en dus (bijna automatisch) ook niet zijn beste voetbal.
Voor iedere voetballer is er een tijd van komen en een tijd van gaan. Voor Sneijder is het blijkbaar bijna de tijd van gaan. Ik vind het op zich jammer, was (is?) een fantastische voetballer, maar ik kan niet zeggen dat ik verrast ben. Al bij zijn transfer naar Galatasaray werd wel duidelijk dat het bergaf begon te gaan.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Heerlijk.. Om 11 uur vertrokken en nog niet in Emmen :) problemen met de bus en we hebben geen wc (haha dankzij de planning van dat bedrijf.. Thanks a lot..) l... Maar heerlijk die awaydays.. Met een groep vrienden en kennissen een fucking lekkere dag ervan maken! Zoals het hoort!

Bier, gezelligheid en voetbal!

PS. FC Twente succes vanavond! Vanavond, na afloop van onze wedstrijd, zijn wij voor FC Twente...
Wij zijn FC Twente.. Twente Enschede..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
tweaker2010 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 13:47:
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/253590/sneijder-heeft-weinig-kans-op-deelname-aan-wk/
Het zou toch wel schokkend zijn als Sneijder niet mee gaat naar het WK. Who's next? Er zijn zoveel ervaren krachten niet fit of uit vorm. Met fitheid kun je de afwezigheid aan kwaliteit niet compenseren op een groot toernooi lijkt mij.
Aan de andere kant: v Gaal dacht hardop na over een ander systeem omdat Strootman is weggevallen. Daarbij noemde hij met name Sneijder en vd Vaart wel. Dus wellicht zoekt hij een systeem mét Sneijder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

wsLy schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 15:03:
Heerlijk.. Om 11 uur vertrokken en nog niet in Emmen :) problemen met de bus en we hebben geen wc (haha dankzij de planning van dat bedrijf.. Thanks a lot..) l... Maar heerlijk die awaydays.. Met een groep vrienden en kennissen een fucking lekkere dag ervan maken! Zoals het hoort!

Bier, gezelligheid en voetbal!

PS. FC Twente succes vanavond! Vanavond, na afloop van onze wedstrijd, zijn wij voor FC Twente...
Wij zijn FC Twente.. Twente Enschede..
Welkom straks ;). Ik zit er ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Martijn Barto schiet Cambuur naar de 4-3. Geweldige pot zeg!

[ Voor 11% gewijzigd door CR1691 op 12-04-2014 21:12 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

CR1691 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 21:12:
Martijn Barto schiet Cambuur naar de 4-3. Geweldige pot zeg!
Zie het via de livescore app. Straks samenvattingen kijken dus. :D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:37

Player1S

Probably out in the dark

Oh god!! even Cambuur - Vitesse erop.... Carry ter Napel, je oogt leuk (IMHO) maar je kunt geen Engels!! :X

Wel mooi feestje daar.

[ Voor 10% gewijzigd door Player1S op 12-04-2014 21:41 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Mag Vitesse zelfs geen 3e worden van Chelsea? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:37
Quad schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 21:15:
[...]

Zie het via de livescore app. Straks samenvattingen kijken dus. :D
Ik vind het altijd leuker om de samenvattingen te kijken wanneer ik de uitslag niet weet :)
Cambuur - Vitesse was wel een leuke pot waar gewoon alles in zat. Dat soort potjes blijven het leukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
@ Tweaker2010: Titel is nu aangepast.

De speler van Heerenveen die zo hard doorging op de enkel van de tegenstander moet toch gewoon alsnog min. de resterende 3 wedstrijden geschorst worden ... bedankt dinosaurussen @ KNVB ...
Wat een schandalige overtreding ... en dan later slechts geel krijgen bij weer een onnodig lompe actie ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik denk: Een gelijkspel voor Ajax en winst voor PSV.

Poll: Ajax vs ADO Den Haag
Winst Ajax
Gelijkspel
Winst ADO Den Haag
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=390268&layout=6&sort=prc
Poll: PSV vs Feyenoord
Winst PSV
Gelijkspel
Winst Feyenoord
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=390269&layout=6&sort=prc

[edit]De anonieme stemmer die ADO ziet winnen is waarschijnlijk ook degene die Feyenoord ziet winnen. :9

[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 13-04-2014 14:26 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dus als Feyenoord verliest , dan is Ajax officieus kampioen ook al verliezen ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De voorsprong is dan veiliggesteld, en kunnen ze niet meer ingehaald worden.
Bij gelijk toch ook al? Zolang feyenoord punten morst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Nee, Als Ajax verliest zijn ze nog geen kampioen, dan maakt de uitslag van de andere wedstrijd niet uit.
Als Ajax wint zijn ze alleen niet landskampioen als Feyenoord ook wint.
Als Ajax gelijk speelt zijn ze alleen niet kampioen als Feyenoord ook minimaal gelijk speelt.

Overigens winst voor Ajax en winst voor PSV gevote.

Edit: Heb ook zo'n flauw vermoeden dat Pelle weer in het nieuws gaat komen vandaag, be it met een rode kaart of iets anders :)

[ Voor 16% gewijzigd door Krukar op 13-04-2014 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Winst voor Feyenoord gevote. Ik zie een aangeslagen PSV echt niet winnen van een Feyenoord in vorm. Bovendien mist nog een aantal spelers en is Depay ook niet meer in grootse vorm. Het zal absoluut geen makkelijk middag worden maar ik ben ervan overtuigd dat de 3 punten mee naar Rotterdam gaan. Feestje van Ajax zal dus nog even uitgesteld moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ajax walst over ADO heen, 4-0. Feyenoord staat goed voor plek 2 dus bezwijkt onder de druk, 2-0.

Zo, kan iedereen lekker buiten zitten, de uitslagen zijn bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Bookies staan overigens als volgt:

Ajax - Ado
Winst Ajax 1.22
Gelijkspel 7.00
Winst Ado 10.00

Psv - Feyenoord
Winst Psv 2.20
Gelijkspel 3.55
Winst Feyenoord 3.10

Als je zeker bent dat ADO wint kun je dus rijk worden vanmiddag, 10 euro voor elke ingezette euro bij winst van ADO :)

[ Voor 24% gewijzigd door Krukar op 13-04-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

PWM schreef op zondag 13 april 2014 @ 14:50:
Ajax walst over ADO heen, 4-0. Feyenoord staat goed voor plek 2 dus bezwijkt onder de druk, 2-0.

Zo, kan iedereen lekker buiten zitten, de uitslagen zijn bekend.
Lekker negatief weer. Beetje vertrouwen hebben mag wel na de afgelopen weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Krukar schreef op zondag 13 april 2014 @ 14:51:
Bookies staan overigens als volgt:

Ajax - Ado
Winst Ajax 1.22
Gelijkspel 7.00
Winst Ado 10.00

Psv - Feyenoord
Winst Psv 2.20
Gelijkspel 3.55
Winst Feyenoord 3.10

Als je zeker bent dat ADO wint kun je dus rijk worden vanmiddag, 10 euro voor elke ingezette euro bij winst van ADO :)
Als je graag van je geld af wil kan dat ook; de kans dat ADO met winst het veld afstapt is natuurlijk nihil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

CR1691 schreef op zondag 13 april 2014 @ 14:56:
[...]

Lekker negatief weer. Beetje vertrouwen hebben mag wel na de afgelopen weken.
Ik heb veel betere Feyenoord teams van erg matige PSV elftallen zien verliezen in Eindhoven de laatste 10 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik denk dat Ajax en PSV beide gelijk spelen. ADO zal het Ajax niet gemakkelijk maken. PSV mist heel wat basisspelers dus daar verwacht ik weinig van, aan de andere kant spelen ze wel thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
tweaker2010 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 13:47:
Maar het is toch al vrij duidelijk dat van Gaal Sneijder gewoon echt niet mag en moet? Hij zoekt gewoon een excuus om hem niet mee te nemen. Van Gaal houdt niet van spelers die terug praten i.p.v. alleen maar ja en amen knikken. Het is gewoon wachten tot hij een geldige stok heeft om sneijder mee uit Oranje te slaan.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Geldige reden zou zijn als we een betere speler op die plek hebben, maar ik kan zo snel niemand bedenken met de kwaliteiten die Sneijder heeft. Van Der Vaart wellicht.

Bojan begint weer sterk aan de wedstrijd :Y

[ Voor 13% gewijzigd door JanW op 13-04-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Postius schreef op zondag 13 april 2014 @ 16:33:
[...]

Maar het is toch al vrij duidelijk dat van Gaal Sneijder gewoon echt niet mag en moet? Hij zoekt gewoon een excuus om hem niet mee te nemen. Van Gaal houdt niet van spelers die terug praten i.p.v. alleen maar ja en amen knikken. Het is gewoon wachten tot hij een geldige stok heeft om sneijder mee uit Oranje te slaan.
Inderdaad, daar heb je gelijk in. Van Gaal wil alleen maar jaknikkers vandaar dat Kuyt nog steeds bij de selectie zit. En spelers als Huntelaar geen minuut van hem krijgen. Het gaat niet om kwaliteit of vorm bij hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Van Persie lijkt me allesbehalve een ja-knikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Pfft dood publiek in Eindhoven zeg.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

De kansen zijn tot nu toe voor Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op zondag 13 april 2014 @ 16:50:
Van Persie lijkt me allesbehalve een ja-knikker.
Hij is de enige met een gegarandeerde basisplek, dus dan knik je al snel ja. Als bankzitter is dat een heel ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Van Persie samen met Robben de enige echte topper die we hebben. Logisch dat hij een gegarandeerde plek heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Die basisplek heeft hij veroverd want eerst wilde v Gaal Huntelaar is de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Ah Feyenoord staat voor :'( Mathijsen loopt er perrongeluk tegenaan O-)

[ Voor 44% gewijzigd door Hupske op 13-04-2014 16:59 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

YES! 1-0 door Mathijsen. Dik verdiend.

Nu Tommy Beugelsdijk nog in Amsterdam :+

[ Voor 36% gewijzigd door CR1691 op 13-04-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Feyenoord inderdaad op 0-1, netjes. Nu moet Ajax wel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:27
Nu vasthouden, want dat gaat nog weleens mis. :+

Inderdaad terechte voorsprong, wellicht dat bij PSV de druk er nu af is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Je gaat je bijna afvragen waarom Koeman niet net als in zijn eerste seizoen bij Feyenoord tactische omzettingen heeft gedaan in sommige topwedstrijden. Vaak blijken die gewoon te werken.

Pagina: 1 ... 180 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum