Is bayern - united interessanter?
De opening was spectaculair, maar daarna werd het wat rustiger, tegen het saaie aan...
De opening was spectaculair, maar daarna werd het wat rustiger, tegen het saaie aan...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Uiteraard niet, zou wel sensatie zijn als United Bayern uit de CL knikkert.Niku schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:40:
[...]
Had jij van tevoren gezegd dat United Bayern twee keer op een gelijk spel ging houden? Er is nog wel een helft te gaan natuurlijk.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Niet echt. Manu timmert de boel dicht en countered af en toe. Weinig (of geen) schoten op doel die daadwerkelijk raak konden zijn. Maar zo te horen is atletico-barca ook niet al te interessantdutchgio schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:44:
Is bayern - united interessanter?
Daarom is het tot nu toe uitermate knap, niet?Quad schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:46:
[...]
Uiteraard niet, zou wel sensatie zijn als United Bayern uit de CL knikkert.
⏩ PVOutput☀️
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 09-04-2014 22:03 ]
Een uur niks en dan twee goals in twee minuten...
[ Voor 11% gewijzigd door Fiber op 09-04-2014 22:05 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Komt wellicht nog... (2-1)Vlassie1980 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:05:
Ik had gedacht dat Bayern wel korte metten met Man U zou maken. Leuke wedstrijden vandaag en gisteren ook
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Hard to believeQuad schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:13:
Oh oh oh wat laat Athletico Madrid het toch liggen. 3 keer het aluminium en Pinto met een aantal reddingen (of slechte inzetten van Athletico zoals nu).
⏩ PVOutput☀️
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
3-1 bedoel je... Robben!Niku schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:13:
Hoppa, 2-1.
Dat had ik moeten weten 5 minuten geleden!
Mijn pa zit Bayern - Man Utd te kijken, ik hoor hem telkens mijn kant op roepen.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 16% gewijzigd door MailMan op 09-04-2014 22:20 ]
[ Voor 55% gewijzigd door MrVegeta op 09-04-2014 22:21 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Niet alleen Villa, lijkt alsof ze het allemaal niet echt meer kunnen belopen.MailMan schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:20:
Atletico gaat het denk ik nog wel zwaar krijgen. Villa zit er helemaal doorheen en echt eruit komen doen ze niet meer.
Edit: Ik was niet de enige die het zag
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 09-04-2014 22:27 ]
⏩ PVOutput☀️
Blijkbaar wel. Het komt vaak voor dat het in de eigen competitie niet mag, maar blijkbaar ook in Europa.Miki schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:27:
Dat kunnen ze toch niet maken om Courtois te verbieden te spelen... toch?
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 09-04-2014 22:29 ]
Straks scoort ie nogNiku schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:26:
Messi is ook zo goed als onzichtbaar, knap van Atletico.
Vanaf volgend seizoen in een nieuw stadion.Niku schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:33:
Sfeer in dat stadion is echt prachtig overigens.
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad, totaal onzichtbaar. Knap van Atletico hoor! Winst nummer 8 in Europa (en 2 gelijk).Niku schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:35:
Weer een mislukte actie van Messi, die heb ik echt niets goed zien doen vandaag.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
PSN: Finally_Chris
Haha? Was niks mis met zijn fluiten, die kaarten op het einde waren meer voor praten.OPSLAGHOND schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:37:
Webb begint maar weer eens met kaarten te smijten, die kerel kan echt geen wedstrijd leiden wanneer het spelletje op een mannelijke manier gespeeld wordt ...
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 09-04-2014 22:38 ]
⏩ PVOutput☀️
Het liet eerder zien dat de Barcelona spelers niet gewend zijn te verliezen, de kaarten waren terecht. Veel frustries.OPSLAGHOND schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:37:
Webb begint maar weer eens met kaarten te smijten, die kerel kan echt geen wedstrijd leiden wanneer het spelletje op een mannelijke manier gespeeld wordt ...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
HihiQuad schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:38:
Oh hai Toby! Kwam ook eens een keertje in beeld.
⏩ PVOutput☀️
Barca 64% balbezit en dan nog verliezen, tjaQuad schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:39:
Benieuwd naar de stats, volgens mij zijn die omgewisseld ten nadele van Barcelona.
⏩ PVOutput☀️
Voetbal draait niet om balbezit, is al vaak bewezen intussen.tweaker2010 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:40:
[...]
Barca 64% balbezit en dan nog verliezen, tja
Tja, balletjes rondtikken levert niet altijd doelpunten op...tweaker2010 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:40:
[...]
Barca 64% balbezit en dan nog verliezen, tja
[ Voor 22% gewijzigd door dutchgio op 09-04-2014 22:46 ]
Daar kan ik me wel in vinden. Ze kunnen niets forceren of wat dan ook. Het kan je speelstijl niet zijn (want dat is de stijl van Barca nu eenmaal niet), maar als het niet loopt kunnen ze ook niet veranderen.tweaker2010 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:50:
Zo'n Fabregas in de spits is ook typisch, dan wil je ook niet winnen als Barca zijnde.
Ze spelen gewoon met Fabregas als valse spits, deed de Spaanse ploeg ook tijdens Euro 2012.tweaker2010 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:50:
Zo'n Fabregas in de spits is ook typisch, dan wil je ook niet winnen als Barca zijnde.
Volgens mij speelde Spanje op het EK met Torres, zo'n speler heeft Barca nu niet.Vlassie1980 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:54:
[...]
Ze spelen gewoon met Fabregas als valse spits, deed de Spaanse ploeg ook tijdens Euro 2012.
[ Voor 35% gewijzigd door Miki op 09-04-2014 23:00 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Blauw, toch?Miki schreef op woensdag 09 april 2014 @ 23:07:
Ik ben toch wat blij dat Robben in vorm is en straks het oranje shirt mag aantrekken.
[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 09-04-2014 23:10 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Van mij mag ie. Wat nou Ribery beste speler van Europa... Robben is minstens even belangrijk voor Bayern.martinusz schreef op woensdag 09 april 2014 @ 23:05:
Robben liet even zijn ego zien, in z'n eentje staan juichen voor z'n assist...
Ik vond het juist mooi om te zien! Heeft ook wel iets want uiteindelijk hoeft Müller hem alleen in tikken en maakt Robben hem juist in stelling hiervoor.martinusz schreef op woensdag 09 april 2014 @ 23:05:
Robben liet even zijn ego zien, in z'n eentje staan juichen voor z'n assist...
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 3% gewijzigd door tweaker2010 op 09-04-2014 23:18 ]
Inderdaad. Hij creëert die goal zo goed als zelf dus dan mag je best juichen als hij erin gaat. Dat iedereen vervolgens naar de spits rent die alleen tegen de bal aan hoefde te lopen, tjaQuad schreef op woensdag 09 april 2014 @ 23:16:
[...]
Ik vond het juist mooi om te zien! Heeft ook wel iets want uiteindelijk hoeft Müller hem alleen in tikken en maakt Robben hem juist in stelling hiervoor.
Verwijderd
Iedereen viert het met elkaar en Robben staat in z'n eentje te schreeuwen....nee pure egoïsme straalt ervan af...je bent onderdeel van een team, Müller hoeft niet uitbundig te juichen voor het intikken, hij juicht met het team voor de voorsprong. Robben is alleen maar zijn eigen feestje aan het vieren...kijk mij eens ik gaf die pass... Ik hou er niet vanQuad schreef op woensdag 09 april 2014 @ 23:16:
[...]
Ik vond het juist mooi om te zien! Heeft ook wel iets want uiteindelijk hoeft Müller hem alleen in tikken en maakt Robben hem juist in stelling hiervoor.
In plaats dank ze hem bedanken springen ze allemaal op Muller af, wat moest Robben anders doen dan aan de zijkant'?martinusz schreef op woensdag 09 april 2014 @ 23:41:
[...]
Iedereen viert het met elkaar en Robben staat in z'n eentje te schreeuwen....nee pure egoïsme straalt ervan af...je bent onderdeel van een team, Müller hoeft niet uitbundig te juichen voor het intikken, hij juicht met het team voor de voorsprong. Robben is alleen maar zijn eigen feestje aan het vieren...kijk mij eens ik gaf die pass... Ik hou er niet van
[ Voor 54% gewijzigd door Ramzzz op 10-04-2014 09:39 ]
Ik zag het toch meer als juichen dat er gescoord werd. Ik denk dat het ook een kwestie is van wat je wilt zien.martinusz schreef op woensdag 09 april 2014 @ 23:41:
[...]
Iedereen viert het met elkaar en Robben staat in z'n eentje te schreeuwen....nee pure egoïsme straalt ervan af...je bent onderdeel van een team, Müller hoeft niet uitbundig te juichen voor het intikken, hij juicht met het team voor de voorsprong. Robben is alleen maar zijn eigen feestje aan het vieren...kijk mij eens ik gaf die pass... Ik hou er niet van
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Het is Atletico, niet AthleticoQuad schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:36:
Oehh wat mooi voor Athletico Madrid!
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
⏩ PVOutput☀️
Naar z'n teammaten lopen en het vierentweaker2010 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 00:05:
[...]
In plaats dank ze hem bedanken springen ze allemaal op Muller af, wat moest Robben anders doen dan aan de zijkant'?
[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 10-04-2014 09:00 ]
⏩ PVOutput☀️
Beetje een loze statistiek vergelijking, hoeveel loopt Messi in andere wedstrijden gemiddeld?Quad schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:02:
Stukje informatie rondom Messi gisteravond.
Hij heeft maar 6.8KM afgelegd terwijl Neymar er 3KM meer heeft. Hij heeft nauwelijks gelopen dus, en daarom niet aan bod gekomen.
[ Voor 6% gewijzigd door Martinusz op 10-04-2014 09:26 ]
Heb je inderdaad gelijk in, maar gaat in het verhaal denk ik meer hierom: “We waren niet per se op zoek naar de deelname van Messi”, claimde Martino met een stalen gezicht. “We wilden via de defensie een één-tegen-één-situatie creëren.” en wat dus aansluit op de gegeven statistiek.martinusz schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:19:
[...]
Beetje een loze statistiek vergelijking, hoeveel loopt Messi in andere wedstrijden gemiddeld?
Ik zelf heb niet het idee dat Messi normaal gesproken heel veel meer loopt (aanname), hij blijft vaak ronde de middellijn hangen en in aanvallend opzicht loopt hij wel uiteraard. Neymar staat aan de zijkant, die zal automatisch al meer meters afleggen lijkt mij...
Klopt inderdaad, zeiden ze gisteravond in de analyse ook. Maar Atletico is echt een stormploeg met veel pressie naar voren, een voetballendetikkietakka ploeg zoals Barcelona wil spelen kan daar dus niet onderuit komen. Zie je ook wel bij Ajax, een ploeg wat er vol tegenop klapt en op kracht speelt, zoals RBS speelde in de EL kan er gewoon van winnen.Wel opvallend dat Messi de laatste 5 wedstrijden tegen Atletico niet meer heeft gescoord en daarvoor wel 20x....dus tactisch heeft Atletico iets waarschijnlijk nu goed staan zodat Messi niet in het verhaal voorkomt
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq