[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 178 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.615 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:59
Rhapsody schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:53:
Maar hij is wel een van de weinige die zoiets doet. Verreweg de meeste trainers blijven in hun vakje staan en proberen vervolgens vanuit die positie het team te sturen.

Op deze manier had Mourinho veel meer invloed, slimme actie dus.
Dat vakje is er niet voor niets 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Catorce schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 23:47:
Wat ontzettend jammer dat Chelsea en Madrid door zijn, maar ach. Nu hopen op een mooie loting na morgen! Ben benieuwd wat Atletico tegen Barcelona gaat worden, ben zelf bang dat Atletico het wel gaat redden. 0-0 zou ik op inzetten.
0-0 gaat het zeker niet worden. Er zal zeker gescoord worden denk ik. Het is voor Atletico te hopen dat ze snel een ruime voorsprong kunnen nemen, ik verwacht dat Barca zeker wel 1x scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:23

Rhapsody

In Metal We Trust

mat.hi.as schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:59:
[...]

Dat vakje is er niet voor niets 8)7
Nee, maar ik heb nog niet gelezen dat hij nu bestraft wordt, toch?
En ik denk dat Chelsea mede door die aanwijzigingen in de halve finale staat.

Ik ben ook geen fan van Mourinho, maar ik kan toch niet ontkennen dat hij het vaak voor elkaar weet te krijgen.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:59
Rhapsody schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:03:
[...]
Nee, maar ik heb nog niet gelezen dat hij nu bestraft wordt, toch?
En ik denk dat Chelsea mede door die aanwijzigingen in de halve finale staat.

Ik ben ook geen fan van Mourinho, maar ik kan toch niet ontkennen dat hij het vaak voor elkaar weet te krijgen.
Ik heb verder geen verstand van voetbal, maar hij overtreedt de regels en vervolgens halen ze de halve finale vanwege die overtreding (volgens jou). Dat lijkt me dan toch op zn minst een waarschuwing :X. Het feit dat hij niet bestraft wordt, betekent niet dat hij niks misdaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Catorce schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:39:
Toch ergens vind ik het wel apart dat Mourinho als grote trainer wordt neergezet. Aan de ene kant begrijpelijk gezien de prijzenkast, aan de andere kant moet ik zeggen dat ik bijzonder weinig tactisch vernuft bij hem bespeur. Het is heel vaak countervoetbal, slot op de deur. En als het niet lukt in een wedstrijd? Dan kun je het al voorspellen: gewoon een spits er bij. Ik zie hem dan wel als groots in man management en het coachen, maar tactisch lijkt hij me nu niet bepaald een wereldwonder.
Hij heeft het maximale uit deze groep gehaald en daar gaat het om. Iedere coach kan met Bayern kampioen worden en de CL winnen. Met Chelsea is dat veel lastiger op dit moment. Deze overwinning laat nog maar eens zien dat Mourinho een topcoach is. Zijn wissels beslissen de wedstrijd en dat noem jij tactisch niet sterk?

Veel mensen hebben een hekel aan Portugezen, dat zie je bij Mourinho en ook bij Ronaldo, het heeft verder niets met hun kwaliteiten te maken. Toen Sneijder met Inter de CL won hoorde je ook niemand klagen over defensief voetbal. Je kan beter met lelijk voetbal winnen dan met mooi voetbal verliezen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:23

Rhapsody

In Metal We Trust

mat.hi.as schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:06:
[...]
Ik heb verder geen verstand van voetbal, maar hij overtreedt de regels en vervolgens halen ze de halve finale vanwege die overtreding (volgens jou). Dat lijkt me dan toch op zn minst een waarschuwing :X. Het feit dat hij niet bestraft wordt, betekent niet dat hij niks misdaan heeft.
Natuurlijk zou hij een waarschuwing moeten krijgen, maar het feit dat hij deze actie bewust heeft uitgevoerd laat mij zien dat hij daar maling aan heeft.

Hij wist op voorhand natuurlijk al wel dat een waarschuwing of straf, als deze al kwam, toch weinig zou voorstellen.

Natuurlijk hebben ze niet puur vanwege die overtreding de halve finale gehaald, ik probeer alleen te zeggen dat Mourinho op deze manier meer invloed op zijn ploeg heeft kunnen uitoefenen in een cruciale fase van de wedstrijd door alle poppetjes even goed neer te zetten. Vanaf de zijlijn is dat, volgens mij, veel moeilijker.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:07

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:07:
[...]

Hij heeft het maximale uit deze groep gehaald en daar gaat het om. Iedere coach kan met Bayern kampioen worden en de CL winnen. Met Chelsea is dat veel lastiger op dit moment. Deze overwinning laat nog maar eens zien dat Mourinho een topcoach is. Zijn wissels beslissen de wedstrijd en dat noem jij tactisch niet sterk?

Veel mensen hebben een hekel aan Portugezen, dat zie je bij Mourinho en ook bij Ronaldo, het heeft verder niets met hun kwaliteiten te maken. Toen Sneijder met Inter de CL won hoorde je ook niemand klagen over defensief voetbal. Je kan beter met lelijk voetbal winnen dan met mooi voetbal verliezen vind ik.
Zijn wissels tactisch sterk? Hij brengt extra aanvallers, dat zou iedere coach doen. De doelpunten vielen enigszins gelukkig, maar dat dwing je wel af want PSG speelde té verdedigend.

Verder behoort Chelsea qua selectie gewoon tot de wereldtop. Ja de Bayern selectie is wat sterker, maar die zijn ook absolute top.

En over de CL overwinning van Inter is genoeg gezegd hier voor zover ik mij kan herinneren.

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 09-04-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:54
PSG leek wel angstig, alsof ze zonder Zlatan geen goede spelers meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:06

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik denk wel dat Zlatan een paar spelers van zijn eigen ploeg onder de reet in had gestampt als ze angsthazen voetbal ging spelen. Misschien zie ik het verkeerd maar ik denk dat Ibra bepaalt voor het hele team wat er in het veld gebeurd.

En dan heb ik het nog niet over de spelers van de tegenpartij wat vaak toch wel even slikken als ze hem om zich heen hebben lopen. Blijf het wel een baas vinden.

Verder loopt de NL competitie natuurlijk binnenkort ten einde. Met als bijna zekere kampioen: Ajax.
De kaarten om plaatsen 2 tm 5 moeten nog geschut worden. Maar ik vind het eigenlijk ook wel leuk om te speculeren over welke spelers/teams er volgend jaar heel anders gaan uitzien. Wat denken jullie?

Bij Ajax weet ik nog steeds niet of er veel gaat veranderen? Ik denk dat bij PSV er voornamelijk in de voorste linie het een en ander gaat veranderen. En bij Feijenoord ook grote kans is dat van Geel aan de bak moet.
Welke spelers gaan de eredivisie verlaten?

[ Voor 41% gewijzigd door Chrosser op 09-04-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:13:
[...]
Verder behoort Chelsea qua selectie gewoon tot de wereldtop. Ja de Bayern selectie is wat sterker, maar die zijn ook absolute top.
Dat valt wel mee hoor, zo goed en breed is de selectie van Chelsea nu ook weer niet.
Zonder Hazard was het weinig bijzonders, Lampard en Terry zijn al over hun hoogtepunt heen.

Chelsea heeft een mindere selectie dan bijv Man City vind ik, en toch komen ze verder in de CL. Dat is knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:39:
[...]

Dat valt wel mee hoor, zo goed en breed is de selectie van Chelsea nu ook weer niet.
Zonder Hazard was het weinig bijzonders, Lampard en Terry zijn al over hun hoogtepunt heen.

Chelsea heeft een mindere selectie dan bijv Man City vind ik, en toch komen ze verder in de CL. Dat is knap.
Zo goed en breed is de selectie ook weer niet? I.t.t. wat? Wat is je maatstaf? Zijn maar weinig clubs met een kwalitatief bredere selectie imo. Je pakt City er bij, de club die het meest spendeert in de hele wereld.

Lampard is nog steeds heel belangrijk, je kan je het vorige seizoen nog herinneren? Ja dit seizoen is zijn impact wel wat minder.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 09-04-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

D-e-n schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:14:
PSG leek wel angstig, alsof ze zonder Zlatan geen goede spelers meer hebben.
Ik vond met name Lavezzi en Motta sterk spelen, maar Cavani schoot alleen maar deuken naast of over een pakje boter... de eerste helft was imho echt wel voor PSG...

Twee leuke wedstrijden! Ik vond de scheids alleen wel 2 kolossale, eigenlijk onvergeeflijke, fouten maken gisteren bij Dortmund - Real.

1. Ab-so-luut géén pingel, de speler doet er alles aan om de bal niet tegen zich aan te krijgen, maar krijgt 'm van achteren op zijn elleboog geschoten omdat hij om zijn lengteas draait uit zelfbescherming - absurd. Dat hij er niet in gaat - slecht geschoten door wegglijden, maar goed gekeept! - is bijzaak.

2. Als je Ramos geel geeft voor slaan - dat was het immers - en het gebeurde binnen de 16, dan was het dus een overtreding en dus een pingel. Hoogstens zou het nog kunnen zijn dat hij buiten beeld protesteerde, maar dat heb ik niet gezien. Dat was wél een pingel.

Verder zal Dortmund zich collectief voor de kop slaan wegens de gemiste kansen, maar dat zal Real ook doen, wegens het matige spel, al zij het dat zij wel door zijn.

Ik had het PSG en Dortmund wel gegund, maar vooral omdat ik het Real en Chelsea misgun, zo eerlijk ben ik dan ook nog wel. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik denk dat hij eerst floot voor de overtreding van Lewandowski (vasthouden, die arm om zijn schouder) en daarna de overtreding (arm) van Ramos bestraft. Dus dan is het geen pingel.

Vanavond op papier (;)) weer twee hele leuke wedstrijden! Ga zelf maar voor de Spaanse wedstrijd, zie ManU niet stunten.

[ Voor 30% gewijzigd door Vos op 09-04-2014 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
tweaker2010 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:07:
[...]

Ben ik het absoluut niet mee eens. Zo werd er ook gezegd dat vrijwel iedereen met Barcelona kampioen zou worden, maar hoe dat ging onder bijvoorbeeld Roura was niet om over naar huis te schrijven. Dat hij het maximale uit de groep haalt lijkt me nogmaals neer te komen op man management, het kunnen leiden van een groep sterren en ze keihard laten vechten voor de overwinning.

Dat zijn wissels de wedstrijd beslissen lijkt me ook wat te makkelijk te wijten aan tactisch vernuft. Als je extra spitsen op het veld zet (goh, verrassend! Dit zie je hem al jaren doen, net als elke andere amateurcoach), dan is er een redelijke kans dat zij die goal maken. Immers, spitsen maken meer goals dan verdedigers. Hij speelt bij vrijwel elke club met 6 man verdedigend en laat dan de voorhoede het maar oplossen, lukt dat niet dan komt er gewoon een extra spits tot het wel lukt (gechargeerd gezegd).

En je hoorde niemand klagen toen de CL door Inter werd gewonnen? Genoeg mensen hoor, het was in veel wedstrijden naar voetbal om naar te kijken. Uiteindelijk wel effectief, en daar gaat het om, dat geef ik absoluut toe. Maar ik zie hem al die jaren bijzonder weinig wisselen in hoe hij een wedstrijd benadert, tevens pakt hij ook altijd wel behoorlijk rijke clubs om te trainen. Tot zover dan ook 'met Bayern kan iedereen de CL winnen', in die twee seizoenen bij Inter werd er ook 135M pond uitgegeven (note: Ibra werd ook verkocht in het tweede seizoen voor een groot bedrag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
tweaker2010 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:39:
[...]

Torres, da Silva, Eto'o, Hazard, Schürrle, Lampard, Ramires, Cole, Luiz, Terry, Ivanovich, Cech, Oscar.... Inderdaad stuk voor stuk zeer beroerde en slechte spelers.... |:(

Hoop toch dat je zelf ook wel door hebt dat je gewoon onzin aan het spuien bent nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Als een Mata al weg moet omdat hij niet aan spelen toe komt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
D-e-n schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:59:
Slimheid? Het is gewoon het overtreden van regels waar anderen zich wel aan moeten houden. Die persconferenties zijn gewoon onbeschoft vaak.

Wat Mourinho altijd wel goed kan is zijn elftallen verdedigend goed neerzetten. Dát is tactisch. Het is de Ivic van deze tijd wat dat betreft.
Wat hij ook goed kan is zijn elftallen prepareren. Heeft in cruciale fases / wedstrijden van het seizoen altijd haast iedereen fit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:08
Vanavond

Barca - Atletico
Bayern - M. United

Verwacht dat Atletico doorgaat en dat Bayern Munchen makkelijk het klusje klaart. Ondanks dat het vorige week erg moeizaam ging.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:55
D-e-n schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:59:
Slimheid? Het is gewoon het overtreden van regels waar anderen zich wel aan moeten houden. Die persconferenties zijn gewoon onbeschoft vaak.

Wat Mourinho altijd wel goed kan is zijn elftallen verdedigend goed neerzetten. Dát is tactisch. Het is de Ivic van deze tijd wat dat betreft.
Inderdaad, meestal spelen zijn teams bijzonder verdedigend. Gister liet hij echter zien dat Chelsea wel degelijk aanvallend voetbal kan spelen, als het moet.

[ Voor 56% gewijzigd door Railgunner op 09-04-2014 12:59 ]

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:14:
Als een Mata al weg moet omdat hij niet aan spelen toe komt ;).
Dat zegt verder niets over zijn kwaliteiten of de breedte van de selectie. Mata is een prima speler, alleen Mourinho zag het niet in hem zitten. Hetzelfde verhaal als Ozil bij Real. Zo'n speler missen ze nu daar.

[ Voor 20% gewijzigd door tweaker2010 op 09-04-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mourinho geeft ook gewoon toe dat het niet uit blijdschap was:
Mourinho marked Ba's late winner by running down the touchline in scenes similar to those in 2004, when his Porto side knocked out Manchester United at Old Trafford. "No, it was not to celebrate," said Mourinho, who has won the trophy with both Porto and Inter Milan. "It was to tell the players how we have to play the last 10 minutes. "I knew at that moment they wanted to celebrate, they wanted to think the game is over. They forget that they had three plus another three or four minutes to play."
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/26950005

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 09-04-2014 13:06 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

gambieter schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:06:
Mourinho geeft ook gewoon toe dat het niet uit blijdschap was:

[...]

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/26950005
En waarom komt zo'n hork daarmee weg?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stond een paar linkjes daaronder nog iets interessants: Barcelona heeft officieel geklaagd bij de Uefa over de lengte van de grassprietjes op het veld van Atletico Madrid. Die zouden langer zijn dan de maximale 3cm waardoor het spel van Barcelona minder goed uit de verf zou kunnen komen.

http://www.nu.nl/sport/37...smat-atletico-madrid.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Typisch, alsof het resultaat van deze wedstrijd aan de lengte van de grasprietjes zou liggen.
Het is gewoon een staaltje van oorlogsvoering in de media. Atletico wordt lekker gemotiveerd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Als ze te lang zijn is de verdedigende ploeg natuurlijk wel in het voordeel. Het gebeurt wel vaker ook: gras niet sproeien is er ook zo eentje. En de Glasgow Rangers hebben in het verleden hun veld wel eens maximaal verkleind toen ze tegen het Kiev van Lobanovski moesten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:08
Net bij de NOS zeiden ze dat het gras opnieuw is gemaaid, dus zal het wel echt te lang zijn geweest..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben ze het ook aangeharkt? Zo direct gaan ze daar over klagen. Dat ze te gemakkelijk uitglijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
Lengte van het gras staat gewoon in de reglementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Tja, als je ziet wat er de afgelopen jaren allemaal is gedaan door ploegen om de tegenstander dwars te zitten (en niet alleen Barcelona hoor, absoluut niet) dan is het logisch dat er geklaagd gaat worden als niet aan de regels voldaan werd. Er staat namelijk dat het maximaal 30mm lang moet zijn en dat de thuisclub 'er alles aan moet doen om een zo goed mogelijke grasmat te prepareren' (vrij vertaald uit het Engels). Je kunt dat wel gezeur vinden, maar het lijkt me evident dat je als club dat hoort te doen, toch?

Even een klein voorbeeld, dit was Milan-Arsenal eind 2012, waar Milan de mat ook niet bepaald goed in orde had. Per ongeluk, natuurlijk.
Afbeeldingslocatie: http://www.footballistically.co.uk/wp-content/uploads/2012/02/20120215-203609.jpg

Dit was Betis-Barcelona eerder dit seizoen, waar ze met een spuitbus stukken groen hadden geverfd zodat het vanaf de tribunes en camera leek alsof het allemaal wel mee viel:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BYta7WMIYAAovBA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Atletico mist definitief Diego Costa en Arda Turan dus ze gaan niet door vanavond denk ik.
Mits die keeper van Barca niet teveel gekke capriolen uithaalt verwacht ik dat Barca dit wel wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:37
tweaker2010 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:27:
Atletico mist definitief Diego Costa en Arda Turan dus ze gaan niet door vanavond denk ik.
Mits die keeper van Barca niet teveel gekke capriolen uithaalt verwacht ik dat Barca dit wel wint.
Atletico gaat betonvoetbal spelen natuurlijk, ik denk dat ze het nog vrij lastig gaan krijgen daar. Zou wel strak zijn als Atletico toch door gaat.

Prachtige oude betonbak van Atletico trouwens _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Vlassie1980 op 09-04-2014 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wie bij de UEFA heeft verzonnen om Webb deze cruciale wedstrijd te laten fluiten? Kan nog leuk worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hop 1-0 door Koke :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:24

Quad

Doof

1-0 Athletico Madrid!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Jaahahahahaha..... Atletico op rozen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:09
Tja wij nederlanders hebben het niet zo met Web....
1-0 al, begint goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Vlassie1980 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:51:
Jaahahahahaha..... Atletico op rozen _/-\o_
Op rozen? Barca moest sowieso 1x scoren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ze gaan lekker bij Athletico, super aanvallend en snel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
dutchgio schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:51:
Tja wij nederlanders hebben het niet zo met Web....
1-0 al, begint goed ;)
Ivanov mag ik ook niet zo :P
Afbeeldingslocatie: http://www.wijgaanwinnen.nl/gfx/nieuws/gelekaarten.jpg

Wat is die Pinto trouwens een clown joh.

[ Voor 7% gewijzigd door Vlassie1980 op 09-04-2014 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ging maar net goed Voor Pinto, maar heel de verdediging lijkt het niet aan te kunnen wat Athletico doet.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:46

Moofnor

King of my castle

Ach, die waren vrijwel allemaal terecht. :P
Al was die wedstrijd daardoor wel tegelijk om te huilen en om je kapot te lachen.

[ Voor 49% gewijzigd door Moofnor op 09-04-2014 20:56 ]

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Aaahhhhhhh.... Atletico speelt Barca helemaal zoek nu, bal op de paal weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Omg Villa, twee keer voor goal gezet, twee keer paal.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Atletico prikt er deze helft nog 2 in en dan is deze wedstrijd gespeeld.Wat een kansen, eenrichtingsverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Toch opeens Messi die gevaarlijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Barcelona moet toch twee keer scoren dus zelfs als Atletico nu weer scoort blijft het oppassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:43
Vlassie1980 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:52:
[...]

Ivanov mag ik ook niet zo :P
[afbeelding]

Wat is die Pinto trouwens een clown joh.
Ik moest hardop lachen :D

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wat zijn die Spaanse stadions toch sfeerloos altijd. Als er iets gebeurt veert men op, maar verder is iedereen stokstijf en stil.

Wel hopen dat Madrid doorgaat. Alleen Bayern, Dortmund en Atletico zijn gezonde clubs, de rest moeten we niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:52
Dit moet haast wel slecht aflopen voor Atletico als je zovaak het houtwerk raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Dafuq... Villa nu op de lat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

En Villa raakt weer de lat. :')
De opkomst was wel bijzonder gaaf hoor PWM!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor

Moofnor

King of my castle

Hoppa, dat was 3 keer tegen het ijzer.
Het lijkt wel alsof er iemand van boven graag wil dat Barca door gaat...

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De lat ligt (niet) hoog vanavond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:16

aerofreak

Steve Jobs

De lat raken is toch veel moeilijker? ;)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Villa wil zijn oude ploeg geen pijn doen, dus mikt alles op het aluminium ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:57

Niku

Alagaesii

Villa doet inderdaad aan latje trappen. Poeh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Toch knap hoor... ik ging vroeger met vrienden altijd lat / paal schieten en deed er een half uur over om het metaal te raken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:48

Zeddicius

Conscience do cost

Bah, kaartje vragen hou ik niet zo van.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat speelt Barcelona slecht zeg. Verliezen alle duels, veel slechte passes, nauwelijks inspiratie. Atletico walst er overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Zeddicius schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:09:
Was ook helemaal niets aan de hand. Kansje Barca intussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Toch kansje Barca.

Die panna ziet er in de herhaling bijzonder pijnlijk uit. :D

[ Voor 64% gewijzigd door Quad op 09-04-2014 21:10 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Zeddicius schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:09:
Zeer irritant gedrag inderdaad, wat mij betreft gewoon kaartje vragen kaartje krijgen wegens spelbederf :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Dan zal Messi er vast nog een krijgen ;)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

Die snap ik niet?
Edit: nu doen de spelers van Barça het ook.Hou daar eens mee op jongens.

[ Voor 68% gewijzigd door Zeddicius op 09-04-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gadverdamme wat een stel jankballen weer bij Barcelona. Rolrolrolrol na een lichte overtreding en hup met zn allen naar de scheids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Omdat Messi niet vies is van een kaart vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Npu die laatste was gewoon geelnhoor. Busques kreeg voorminer al geel. Was 100% geel net. Webb spaart hem helaas.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ach kom op. Die Madrilenen vragen ook om kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

toolkist schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:17:
Gadverdamme wat een stel jankballen weer bij Barcelona. Rolrolrolrol na een lichte overtreding en hup met zn allen naar de scheids
Blind aan één oog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Oh bah, Howard Webb als scheidsrechter.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor

Moofnor

King of my castle

De kwaal van het spaanse voetbal: 10% voetbal 90% slecht toneelspel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nee ik zet em net aan en dit is het 1e wat ik zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Iemand opgevallen dat Busquetts plaksel aan zijn schoenen heeft zitten? Met een soort high kick legt ie ballen dood op z'n schoen. Echt wtf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Atletico heeft wel weer de bus geparkeerd en het zal wel 1-0 blijven zo.
Jammer dat het altijd zo moet. Eerste 15min lieten ze zien sterker te zijn dus houdt dat dan vol.

Enne heb nog niemand zien vallen van barca wat niets was. Wel een atletico dud3 voelde een vinger op zn hoofd en deed alsof zn haar eruitngetrokken werd. Jammer die haat tegen barca en het zien van dingen die niet gebeuren.( zeg btw niet dat ze het nooit doen maar vandaag nog niets gezien hoor. Was gewoon geel net tegen neymar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

toolkist schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:21:
[...]

Nee ik zet em net aan en dit is het 1e wat ik zie.
Ah, vandaar.Dan had je dus een soortgelijke actie van Madrid gemist (toneelspel en vragen om een kaart van de coach)
carpebios schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:18:
Omdat Messi niet vies is van een kaart vragen.
Nu moet ik je eerlijk bekennen dat ik hem niet op de voet volg, maar bij mij staat Messi niet bekend om zijn vuile/onsportieve spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Een wedstrijd duurt 90 minuten, dat moet je ook vol kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Moofnor schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:20:
De kwaal van het spaanse voetbal: 10% voetbal 90% slecht toneelspel
Als dusdanigheid:
Afbeeldingslocatie: http://media.tumblr.com/tumblr_md5789hroS1ro4doo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Schwalbe. Barca is niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Penalty, vasthouden..z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Inderdaad, wordt lichtjes naar buiten geduwd en gaat dan liggen. Terecht niet voor gefloten.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Nou macherano hi3ld hem wel echt bast en had ook pingel mogen zijn denk ik. Komen ze goed weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wat een theater bah, aan beide kanten! Voetbal is soms wel echt een wijvensport.

En voor de scheids zo moeilijk te beoordelen.

[ Voor 58% gewijzigd door Vos op 09-04-2014 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Moet zeggen dat ik niet zo'n fan ben van die hoge ballen vooruit steeds die toch niks uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik denk dat Webb als default maar zegt "schwalbe" want er gaan er nog veel volgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Man United houdt Bayern overigens ook nog steeds op 0-0, knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Dat was wel heel opzichtig vallen van fabregas...

Barca heeft echtneen spits als zlatan nodig met zn 1,96m en kopkracht. Dan kan je hem wel gewoon in de 16 gooien als ze hem zo parkeren als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Webb ziet veel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zie ook weer waarom ik alleen nog het buitenlandse voetbal van Duitsland (jaja, die zijn erg netjes tegenwoordig) en Engeland volg.

Voetbal is en blijft een sport voor meisjes, maar in die competities is het nog te overzien. Als je het nu weer ziet, is het wel erg. En dan te bedenken dat Atletico juist als mannenteam van Spanje bekend staat.
Webb ziet het goed

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 09-04-2014 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Niku schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:31:
Man United houdt Bayern overigens ook nog steeds op 0-0, knap.
Maar is niet genoeg.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hij doet het prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gruter kijkt volgens mij naar een heel andere wedstrijd dan ik. Hoezo fantastische wedstrijd? Vind dr echt geen ruk aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Tja ze maken gewoon gebruik van miskunde van de scheidsen wereld wijd. Zouden ze een man achter beelden zetten die alles analyseert en dit soort maten naaiend gedrag zwaar bestraft is het zo weg. Maja daar durft uefa en fifa etc allemaal niet aan helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Echt, de keeper en defensie bij Barcelona zijn een belediging voor het middenveld en voorhoede...

Barcelona moet heel gauw Cesc eraf halen, Alexis erin en keihard druk zetten. Dit slaat allemaal behoorlijk nergens op. Allemachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

toolkist schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:34:
Gruter kijkt volgens mij naar een heel andere wedstrijd dan ik. Hoezo fantastische wedstrijd? Vind dr echt geen ruk aan
Had je dat ook gevonden als het 4-1 stond?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Catorce schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:36:
Echt, de keeper en defensie bij Barcelona zijn een belediging voor het middenveld en voorhoede...

Barcelona moet heel gauw Cesc eraf halen, Alexis erin en keihard druk zetten. Dit slaat allemaal behoorlijk nergens op. Allemachtig.
Van mij mag Neymar er ook af. Barcelona is veel gevaarlijker met Pedro en Sanchez dan met Fabregas en Neymar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:53

Fiber

Beaches are for storming.

Catorce schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:36:
[...] Dit slaat allemaal behoorlijk nergens op. Allemachtig.
Straks twee ploegen uit één stad in de halve finales CL. Dat slaat pas nergens op... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Vooral dani alves loopt vaak te prutsen. En geeft geen enkele normale voorzet, altijd veelste laag.
Maar idd de verdediging en keeper zijn echt verschrikkelijk slecht. Maar lijkt nu erger omdat atletico gewoon eerste minuten tig keer beter was dan barca. Had het 3-0 gestaan was het verdient in 10min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Had jij van tevoren gezegd dat United Bayern twee keer op een gelijk spel ging houden? Er is nog wel een helft te gaan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
MrVegeta schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:36:
[...]

Had je dat ook gevonden als het 4-1 stond?
Ja. Leuk dat ze even flink aanzetten en dan een paar grote kansen krijgen, maar dat maakt het geen fantastische wedstrijd
Pagina: 1 ... 178 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum