De rest van alle topspelers uit Belgie speelt ook in de PL dus dan is de kans dat ie Alderwereld daar komt bekijken natuurlijk veel grotertoolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:34:
[...]
Of ie nou een video kijkt van Spartak of van Everton, dat maakt toch weinig verschil? Wilmots is echt niet bij elke wedstrijd aanwezig
Nee natuurlijk niet, maar in de BPL wordt je door meer dan alleen de bondscoach bekeken. Ook door scouts van andere clubs. En door de grotere televisierechten daar wordt je als speler bekender.toolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:34:
[...]
Of ie nou een video kijkt van Spartak of van Everton, dat maakt toch weinig verschil? Wilmots is echt niet bij elke wedstrijd aanwezig
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Eerst met dan van Beek een paar keer mis zat waar tegendoelpunten uit voort kwamen.HamburgerHenk schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:19:
[...]
En daar speelde Tete volgens mij toch rechtsback?
Nope Tete heeft alle wedstrijd gespeeld. van Beek de 1e 2 wedstrijden. De 1-4 tegen Portugal was blijkbaar de druppel want de laatste wedstrijd speelde Gravenberch(wat een beest btw). Van Beek speelde dus centraal denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:55:
[...]
Eerst met dan van Beek een paar keer mis zat waar tegendoelpunten uit voort kwamen.
Moet niet gekker worden, Verhaegh staat zelfs in de basis morgen.
⏩ PVOutput☀️
Idd, Van Gaal doet er echt alles aan om te verliezen van Portugal. Onbegrijpelijk ditQuad schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:30:
Moet niet gekker worden, Verhaegh staat zelfs in de basis morgen.

Maar je bent op weg naar het WK, dus moet je een team samenknopen, niet wirwar van spelers laten opdraven die er met het WK er toch niet bij zullen zijn.
⏩ PVOutput☀️
http://www.fr12.nl/nieuws...os-tot-einde-seizoen.html
Nog niet helemaal officieel maar de eerste versterking lijkt binnen. Armenteros wordt een jaar gehuurd. Over een optie tot koop hebben ze het niet. Is wedstrijdfit en zou zondag inzetbaar zijn. Komt goed uit want we kunnen hem goed gebruiken. Ben er overigens vrij zeker van dat dit niet de enige versterking is. Ik denk dat er nog wel iets bijkomt.
Nog niet helemaal officieel maar de eerste versterking lijkt binnen. Armenteros wordt een jaar gehuurd. Over een optie tot koop hebben ze het niet. Is wedstrijdfit en zou zondag inzetbaar zijn. Komt goed uit want we kunnen hem goed gebruiken. Ben er overigens vrij zeker van dat dit niet de enige versterking is. Ik denk dat er nog wel iets bijkomt.
PSN: Finally_Chris
Vreemd verhaal hoor, Vorig jaar was Feyenoord niet goed genoeg voor hem en nu wel. En 3 wedstrijden vind ik ook erg magertjes.Toen vorig seizoen zijn contract afliep, toonde Feyenoord interesse, maar Armenteros koos voor Anderlecht. Hij speelde vorig seizoen drie competitiewedstrijden voor de Belgische kampioen, waarin hij een keer scoorde.
Achteraf blij toe want Feyenoord kon daardoor Pelle halen
. Koos duidelijk voor CL voetbal, neem het hem niet kwalijk eerlijk gezegd.
Verwijderd
Het zal wel niet gezien Koeman zijn opstellingen maar als Armenteros Immers gaat vervangen zal het wel eens heel goed kunnen uit pakken voor het spelbeeld van Feyenoord.
Ik heb groot vertrouwen in Koeman en Van Geel, maar waarom je hem haalt terwijl je Achahbar al hebt ontgaat me. Zelfde types imo.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik heb enerzijds de verwachting dat Koeman gaat opteren voor een 1-4-4-2, in ieder geval tot Boëtius terug is. Je zag de laatste wedstrijden toch een geforceerd zoeken naar vleugelspelers die er eigenlijk niet zijn. Zelfs Cissé kreeg weer een kans.. Gok op middenveld Vilhena - Clasie - Immers - Schaken en dan koppeltje Armenteros - Pelle voorin. Alternatief is Armenteros als valse linkerspits in een 1-4-3-3.
Als Janmaat terug is is het logischer een vaste linkerspits te hebben.
Matavz wil dat PSV hem naar Malaga laat gaan volgens nu.nl. Geen goede zaak, nog een speler weg kunnen ze niet gebruiken.
Volgens mij kan PSV een aardig bedrag voor Matavz krijgen en is het ook al lang duidelijk dat Matavz niet de spits is die men gehoopt had dat hij zou zijn. Verkopen zou ik zeggen, voordat het echt een miskoop wordt.Niku schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:22:
Matavz wil dat PSV hem naar Malaga laat gaan volgens nu.nl. Geen goede zaak, nog een speler weg kunnen ze niet gebruiken.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Wat ik gelezen heb, willen ze 10 miljoen voor matavz (dat gaan ze echt nooit krijgen btw). Volgens mij heeft hij rond de 5 mil gekost. als ze er dan 6 of 7 voor zouden krijgen van malaga dan zou ik hem verkopen. Met dat geld kun je denk ik toch wel een goede vervanger kopen. Bovendien, mocht dat niet lukken wordt locadia 1ste spits (sowieso een goed idee) en kan je er een jeugdspeler achter zetten. of nog een jonge spits aantrekken.
Volgens Spits wil Malaga het liefst huren met een optie tot koop, dat klinkt alsof er geen geld is om zelfs maar een kleine transfersom te betalen. Als er geld was, zou PSV waarschijnlijk zelfs bereid zijn om hem met verlies te verkopen voor ~3 miljoen om er maar van af te zijn en vervolgens wat bij te leggen voor een goede vervanger.
Dat eerste klopt denk ik wel, Bij malaga rommelt het al een tijd. Al hebben ze wel die jeugd speler van het ek voor veel geld aan real verkocht. Psv zal matavz in dit stadium nooit voor 3 miljoen laten gaan. Zo slecht speelt matavz nu ook niet. Beter Matavz achter de hand dan een onervaren jongen. Vooral nu met de europa league gok ik dat matavz zal spelen om potentieel zich in de kijker te spelen.
Persoonlijk zou ik Matavz ook een keer echt de kans geven. laat hem eens 10 wedstrijden er in staan. Misschien dat hij dan zijn draai weer kan vinden zoals in groningen. Locadia klopt inderdaad op de deur. Maar er komen ook wedstrijden voor hem. Locadia kan ook 90 minuten maken in jong psv mocht hij niet spelen in het 1ste. Voor komende jaargang zou locadia dat nog wel pikken
Persoonlijk zou ik Matavz ook een keer echt de kans geven. laat hem eens 10 wedstrijden er in staan. Misschien dat hij dan zijn draai weer kan vinden zoals in groningen. Locadia klopt inderdaad op de deur. Maar er komen ook wedstrijden voor hem. Locadia kan ook 90 minuten maken in jong psv mocht hij niet spelen in het 1ste. Voor komende jaargang zou locadia dat nog wel pikken
[ Voor 32% gewijzigd door Chrosser op 14-08-2013 09:46 ]
Ongecoördineerde DDOS-aanval op TicketBox doordat iedereen (inclusief deze jongen) kaarten wil kopen voor PSV - AC Milan. Site is al bijna een uur zo goed als onbereikbaar.
Nomen nescio
Ja, nogal kansloos. Ik kom niet verder dan 'Kies prijs en vak'.Bra-Jo schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:44:
Ongecoördineerde DDOS-aanval op TicketBox doordat iedereen (inclusief deze jongen) kaarten wil kopen voor PSV - AC Milan. Site is al bijna een uur zo goed als onbereikbaar.
Nog nooit deze drukte meegemaakt, maar ik verwacht ook een hoop niet-PSV'ers die puur komen om AC Milan te bekijken.
Lijkt mij ook, leuke affiche en Mario B. bekijken is altijd leuk
Kijkend naar het aantal kaartjes verkocht onder de seizoenskaarthouders (18.000) en de rij voor de ingang van de winkel in het stadion lijkt het me dat de interesse bij PSV supporters an sich ook al gigantisch is.
En marktplaats staat er al weer vol mee...
Probleem bij kaartverkoop lag blijkbaar bij het feit dat Ajax nu ook is begonnen met de verkoop van de passe partouts. En Feyenoord met de verkoop van Kuban Krasnodar.
Probleem bij kaartverkoop lag blijkbaar bij het feit dat Ajax nu ook is begonnen met de verkoop van de passe partouts. En Feyenoord met de verkoop van Kuban Krasnodar.
Ik vind het maar vaag dat Vorm in de goal staat, laat dan Stekelenburg (die nu bij Fulham speelt) weer een keer keepen gezien de afwezigheid van Vermeer. Wat vertrouwen zal Stekelenburg goed doen denk ik.Opstelling Nederland:
Michel Vorm; Paul Verhaegh, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi, Daley Blind; Georginio Wijnaldum, Kevin Strootman, Rafael van der Vaart; Jeremain Lens, Robin van Persie en Arjen Robben.
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/240509/van-gaal-laat-verhaegh-debuteren/
Ach, bij een goed concert duurt het soms een half uurtje, bij AC/DC heb ik 4 uur lang in de stress gezeten omdat de website constant offline ging en je dan weer opnieuw in de wachtrij werd geplaatst. Later bleek dat ze binnen een half uur waren verkocht allemaal. :-/
Geef dat dan even door
Geef dat dan even door
Stekelenburg is 30+ en bij van Gaal maximaal 3e keuze. Dan kan je hem net zo goed niet selecteren, als 3e keeper moet je een jong talent (Cillisen, Zoet) selecteren.tweaker2010 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:05:
[...]
Ik vind het maar vaag dat Vorm in de goal staat, laat dan Stekelenburg (die nu bij Fulham speelt) weer een keer keepen gezien de afwezigheid van Vermeer. Wat vertrouwen zal Stekelenburg goed doen denk ik.
Dus als Stekelenburg speelt, moet hij keepen in Oranje, en als hij niet speelt moet hij keepen in Oranje. Zeg dan gewoon dat je vind dat hij altijd moet keepen.tweaker2010 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:05:
Ik vind het maar vaag dat Vorm in de goal staat, laat dan Stekelenburg (die nu bij Fulham speelt) weer een keer keepen gezien de afwezigheid van Vermeer. Wat vertrouwen zal Stekelenburg goed doen denk ik.
Stekelenburg kan zich gewoon weer terugknokken, maar het moet niet zo zijn dat hij altijd opgesteld wordt. Vorm en Krul zijn zeker zo goed en de boodschap die je ze geeft als je nu Stekelenburg ook opstelt is gewoon de verkeerde.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vorm is voor mij op dit moment de beste keeper van Nederland. Kan meevoetballen, fantastische reflex en ondanks zijn lengte ook gewoon goed in de lucht. Ik snap de keuze voor Vermeer daarom ook niet.
Stekelenburg kan nog jaren mee (de meeste keepers zijn laatbloeiers, zie ook van der Sar) en ik vindt het ronduit belachelijk dat onze keeper van het WK2010 nu opeens niet meer goed genoeg zou zijn.Sempy schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:30:
[...]
Stekelenburg is 30+ en bij van Gaal maximaal 3e keuze. Dan kan je hem net zo goed niet selecteren, als 3e keeper moet je een jong talent (Cillisen, Zoet) selecteren.
Vorm is een aardige keeper, maar heeft niet de internationale ervaring van Stekelenburg en dat heb je juist nodig om zo'n jonge verdediging te coachen. Vorm is trouwens ook al bijna 30. 10 vs 54 interlands, ik zou het wel weten...
Vorm blinkt wekelijks uit bij Swansea in de zwaarste competitie van Europa. Stekelenburg moet zich na een mislukte periode bij Roma maar weer bewijzen. Is Stekelenburg weer in vorm? Dan lijkt mij de keuze voor hem makkelijk ja.tweaker2010 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:55:
[...]
Stekelenburg kan nog jaren mee (de meeste keepers zijn laatbloeiers, zie ook van der Sar) en ik vindt het ronduit belachelijk dat onze keeper van het WK2010 nu opeens niet meer goed genoeg zou zijn.
Vorm is een aardige keeper, maar heeft niet de internationale ervaring van Stekelenburg en dat heb je juist nodig om zo'n jonge verdediging te coachen. Vorm is trouwens ook al bijna 30. 10 vs 54 interlands, ik zou het wel weten...
Dat was inderdaad wel een beetje kansloos die websiteBra-Jo schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:44:

Ik had geluk vanochtend, doordat ik in Veghel naar de tandarts moest om voor 9:00 kon ik naar de Primera in het dorp rijden nadat ik doorhad dat de website echt niet ging werken. En ik was niet de enige met dat plan, want er stonden zeker 30 mensen in de rij
Dan moet hij zich eerst maar weer eens terugknokken tot de beste 2 keepers van NL, dat zijn op dit moment Vorm en Vermeer en waarschijnlijk komt Krul daar de komende maanden nog bij. Een 3e keeper maakt doorgaans enkel bij een eindtoernooi een zeer kleine kans op speelminuten. Tijdens reguliere interlands (zeker oefeninterlands) is die 3e keepersplek een uitgelezen plek om jong talent aan het echte werk te laten ruiken.tweaker2010 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:55:
[...]
Stekelenburg kan nog jaren mee (de meeste keepers zijn laatbloeiers, zie ook van der Sar) en ik vindt het ronduit belachelijk dat onze keeper van het WK2010 nu opeens niet meer goed genoeg zou zijn.
Op basis van WK2010 dan ook maar finalisten Sneijder, vd Wiel, Heitinga, Elia, Nigel de Jong, Braafheid oproepen? We hebben vorige zomer op het EK gezien dat goede prestaties nog geen 2 jaar houdbaar zijn, laat staan 3.
Vermeer behoort wat mij betreft zeker niet tot de beste twee keepers van Nederland. En zolang er bij Ajax nog zelfs discussie is over zijn positie daar zou dat ook raar zijn.
Indien iedereen fit is en beschikbaar zouden Stekelenburg, Vorm en Krul altijd de eerste drie vormen voor mij.
Indien iedereen fit is en beschikbaar zouden Stekelenburg, Vorm en Krul altijd de eerste drie vormen voor mij.
Voor mij ook, Stekelenburg, Krul en Vorm (indien allen fit ook in die volgorde) zijn op dit moment de beste Nederlandse keepers.
Sneijder, Van der Wiel, Elia en De Jong zou ik zo meenemen naar het volgende WK, enige twijfel is bij Elia want het is wel handig als je een paar wedstrijden gespeeld hebt voordat je naar het WK gaat.Op basis van WK2010 dan ook maar finalisten Sneijder, vd Wiel, Heitinga, Elia, Nigel de Jong, Braafheid oproepen?
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Uit hoeveel spelers bestaat de selectie voor een WK?
⏩ PVOutput☀️
23Quad schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:31:
Uit hoeveel spelers bestaat de selectie voor een WK?
Hoe moet hij zich uberhaupt terugknokken dan? Stekelenburg zit bij Fulham en Vorm bij Swansea, wat is precies het verschil? Ik zie het voordeel van Vorm niet eerlijk gezegd. En wat is jouw definitie van beste keeper van NL? Mijn rijtje zou normaal gesproken 1.Steek - 2.Vermeer/Vorm/Krul - 3.Zoet zijn.Sempy schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:16:
[...]
Dan moet hij zich eerst maar weer eens terugknokken tot de beste 2 keepers van NL, dat zijn op dit moment Vorm en Vermeer en waarschijnlijk komt Krul daar de komende maanden nog bij. Een 3e keeper maakt doorgaans enkel bij een eindtoernooi een zeer kleine kans op speelminuten. Tijdens reguliere interlands (zeker oefeninterlands) is die 3e keepersplek een uitgelezen plek om jong talent aan het echte werk te laten ruiken.
Sneijder is nog steeds een speler met uitzonderlijke klasse maar hier in Nederland vergeten we dat snel en wordt iemand zodra ie even niet fit is moeiteloos uit de selectie gekieperd. Een beetje vertrouwen zou wel op zijn plaats zijn. Huntelaar idem, geweldig rendement altijd, maar krijgt geen eerlijke kans meer in de basis.Op basis van WK2010 dan ook maar finalisten Sneijder, vd Wiel, Heitinga, Elia, Nigel de Jong, Braafheid oproepen? We hebben vorige zomer op het EK gezien dat goede prestaties nog geen 2 jaar houdbaar zijn, laat staan 3.
Wat Nigel de Jong betreft: het is natuurlijk belachelijk dat een basisspeler bij AC Milan/Man City niet meer bij de selectie zit, puur vanwege een tackle van 3 jaar geleden. Ik vindt hem een stuk beter dan Strootman bijv.
[ Voor 7% gewijzigd door tweaker2010 op 14-08-2013 12:37 ]
Hij speelde toch ook niet of niet goed? Als hij weer goed gaat ballen komt hij echt wel terug. Ik zie het probleem niet zo verder.tweaker2010 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:32:
[...]
Sneijder is nog steeds een speler met uitzonderlijke klasse maar hier in Nederland vergeten we dat snel en wordt iemand zodra ie even niet fit is moeiteloos uit de selectie gekieperd.
Huntelaar heeft de pech dat hij één van die paar spelers uit Oranje voor zich heeft die er nog een beetje toe doen in Europa. Laten we eerlijk zijn: buiten Robben en van Persie tellen we in de absolute top even niet mee. En zolang van Gaal Huntelaar en van Persie niet naast elkaar wil opstellen houdt het dan (terecht) op.Huntelaar idem, geweldig rendement altijd, maar krijgt geen eerlijke kans meer in de basis.
Zijn passeren ten gunste van Lens sloeg dan wel weer nergens op.
V Gaal heeft hem toch echt al gebruikt in de kwalificatie dus dat lijkt me niet de reden. En puur verdedigend is hij wellicht beter dan wie ook maar opbouwend en voetballend was het ook op het EK toch wel een vertragende factor. En v Gaal zijn voorliefde voor een voetballende speler vlak voor de defensie is wel bekend.tweaker2010 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:32:
[...]
Wat Nigel de Jong betreft: het is natuurlijk belachelijk dat een basisspeler bij AC Milan/Man City niet meer bij de selectie zit, puur vanwege een tackle van 3 jaar geleden. Ik vindt hem een stuk beter dan Strootman bijv.
Het ligt er (wat mij betreft) ook aan of je met de punt naar voren of achter speelt of hij nog in de basis kan komen
[ Voor 29% gewijzigd door D-e-n op 14-08-2013 12:43 ]
Huntelaar hoort er altijd bij te zitten vindt ik. Is het niet als basisspeler, dan wel als invaller.D-e-n schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:40:
[...]
Huntelaar heeft de pech dat hij één van die paar spelers uit Oranje voor zich heeft die er nog een beetje toe doen in Europa. Laten we eerlijk zijn: buiten Robben en van Persie tellen we in de absolute top even niet mee. En zolang van Gaal Huntelaar en van Persie niet naast elkaar wil opstellen houdt het dan (terecht) op.
Zijn passeren ten gunste van Lens sloeg dan wel weer nergens op.
Als je dan zo'n matige speler als Luuk de Jong ziet invallen, dan snap ik daar helemaal niets van.
Daarom zeg ik: die rangorde waarbij hij achter Lens kwam vond ik raar.tweaker2010 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:43:
[...]
Huntelaar hoort er altijd bij te zitten vindt ik. Is het niet als basisspeler, dan wel als invaller.
Lens vind ik wel een goede speler, maar dan meer als backup voor de vleugels. Ik zou hem in de huidige opstelling niet als spits in Oranje gebruiken. Kuyt idem, vanwege zijn matige rendement. Hij is nu geblesseerd uitgevallen maar ik begrijp niet dat een oude trage speler als Kuyt nog bij de selectie zit.
Als Vermeer bij de beste twee keepers van NL hoort, dan zie ik het somber inSempy schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:16:
Dan moet hij zich eerst maar weer eens terugknokken tot de beste 2 keepers van NL, dat zijn op dit moment Vorm en Vermeer
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Misschien beste keepers IN Nederland maar niet VAN in ieder geval
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Feyenoord kan beter investeren in een goed middenveld ipv een betere aanval. Ik vind Clasie nou niet echt een top speler namelijk.
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Van Gaal wel. Zijn positie (verdedigende middenveld) is wel één van de laatste problemen die Feyenoord heeft.
Aanvallend hebben ze die wel. Immers is een harde werker maar niet echt top en op de vleugels is keus gewoon heel beperkt.
Aanvallend hebben ze die wel. Immers is een harde werker maar niet echt top en op de vleugels is keus gewoon heel beperkt.
Immers werkt hard. Rendement is echter bijna niks. Tuurlijk hij scoort wel maar betrekt zich mi te weinig aanvallend bij t spel.D-e-n schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:34:
Van Gaal wel. Zijn positie (verdedigende middenveld) is wel één van de laatste problemen die Feyenoord heeft.
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Ik zie hem als een soort Hoekstra (kennen we die nog?). Een prima twaalfde man, iemand die je kunt inzetten als er wat extra impuls nodig is maar niet de speler die je elftal beter laat ballen.
Stekelenburg zit al 1,5 jaar op de bank, logisch dat je die niet selecteert. een paar wedstrijdjes voorbereiding tellen niet mee vind ik. Vermeer is op dit moment echt niet beter dan Zoet/Vorm/Krul. Reflexen zijn zeer goed, Hoge ballen komt ie toch echt te kort. Wat dat betreft is Krul en Vorm toch beter. Zolang Zoet blijft keepen zoals hij nu doet moet je hem altijd als 3e doelman meenemen. Dan kan hij over 2 wk's in de basis. Maar net zoals voor hem geldt. niet spelen is niet keepen.
De Jong en Strootman vind ik op dit moment van dezelfde kwaliteit. Dan zou ik kiezen voor de jongste die goed in zijn vel zit en bovendien alles gespeeld heeft. De Jong komt ook nog maar pas terug van een blessure.
Dat je lens en huntelaar niet kan vergelijken voorin mag toch wel duidelijk zijn. van Gaal ziet in Lens geen spits maar een vleugel, naast Robben zou ik op dit moment ook kiezen voor Lens. Misschien volgend jaar Narsingh als die zijn oude niveau terug kan halen. Alternatief eventueel Ola John.
Huntelaar en van Persie horen vooralsnog de twee spitsen te zijn. Luuk de Jong speelt dramatisch, dan kan je eerder Dost er nog achter zetten. Met Robben op links en Narsingh normaal op rechts heb je meer aan Huntelaar. Met Lens op links en Robben op rechts kun je van Persie beter gebruiken ivm naar binnen komen van de buitenspelers
De Jong en Strootman vind ik op dit moment van dezelfde kwaliteit. Dan zou ik kiezen voor de jongste die goed in zijn vel zit en bovendien alles gespeeld heeft. De Jong komt ook nog maar pas terug van een blessure.
Dat je lens en huntelaar niet kan vergelijken voorin mag toch wel duidelijk zijn. van Gaal ziet in Lens geen spits maar een vleugel, naast Robben zou ik op dit moment ook kiezen voor Lens. Misschien volgend jaar Narsingh als die zijn oude niveau terug kan halen. Alternatief eventueel Ola John.
Huntelaar en van Persie horen vooralsnog de twee spitsen te zijn. Luuk de Jong speelt dramatisch, dan kan je eerder Dost er nog achter zetten. Met Robben op links en Narsingh normaal op rechts heb je meer aan Huntelaar. Met Lens op links en Robben op rechts kun je van Persie beter gebruiken ivm naar binnen komen van de buitenspelers
De discussie Huntelaar-van Persie leek me toch al beslecht. Hij is naast Robben de enige speler die ze internationaal nog een beetje serieus nemen.
Qua vleugelspelers is het aanbod zorgwekkend overigens. Robben blijft blessuregevoelig, van Lens moet je maar afwachten hoe het in Rusland gaat, Schaken is oud en wordt niet beter, Narsingh moet eerst maar eens terugkomen, Ola John speelde ook niet alles bij Benfica, Elia zie ik niet meer terugkomen op niveau en Depay en Boetius zijn nog erg jong.
Qua vleugelspelers is het aanbod zorgwekkend overigens. Robben blijft blessuregevoelig, van Lens moet je maar afwachten hoe het in Rusland gaat, Schaken is oud en wordt niet beter, Narsingh moet eerst maar eens terugkomen, Ola John speelde ook niet alles bij Benfica, Elia zie ik niet meer terugkomen op niveau en Depay en Boetius zijn nog erg jong.
Met hij bedoel je van Persie zeker? Dat van Persie de eerste spits van oranje is vind ik niets aan af te dingen.D-e-n schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:18:
De discussie Huntelaar-van Persie leek me toch al beslecht. Hij is naast Robben de enige speler die ze internationaal nog een beetje serieus nemen.
Ik doelde meer op Huntelaar vs de rest. Het zou leuk zijn als Huntelaar de 2e helft mag spelen bijvoorbeeld.
Geruchten dat Arsenal Wijnaldum en Bakkali samen van PSV zou willen overnemen worden steeds sterker, bijvoorbeeld: http://www.ibtimes.co.uk/...i-georginio-wijnaldum.htm
Hoe serieus schatten onze Arsenal-volgers dat in?
Zou zomaar kunnen kloppen dus, maar zolang er geen officieel bod ligt zou ik er niet vanuit gaan dat beide spelers vertrekken.Voetbal International report that Wenger dispatched former player and scout Clarke to watch over the young duo in PSV's seasoning opening win over Den Haag at the beginning of the month.
Clarke reportedly left The Hague satisfied, having seen club captain Wijnaldum open the scoring in a 3-2 win while Bakkali impressed in his first ever league appearance for his club.
Scout Clarke zat op de tribune. En die kijkt naar spelers waar serieuze interesse in is. Bakkali zou wel een typische Wenger aankoop zijn, jong en nog niks op hoog niveau laten zien
. En Wijnaldum noem ik nou niet bepaald een directe versterking. Hij heeft vast nog meer potentie, maar Arsenal? Nah.
[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 14-08-2013 16:53 ]
Het wordt eens tijd dat KNVB/UEFA de deadline van transfers koppelt aan de start van nationale competities. Ik zou het echt sneu vinden voor dit PSV als deze spelers straks weg zijn en uiteraard geldt dit ook voor Ajax.Anakha schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:48:
Geruchten dat Arsenal Wijnaldum en Bakkali samen van PSV zou willen overnemen worden steeds sterker, bijvoorbeeld: http://www.ibtimes.co.uk/...i-georginio-wijnaldum.htm
Er zal dan toch behoorlijk geboden moeten worden lijkt mij wil PSV Bakkali en Wijnaldum laten gaan.
Denk het niet. Bakkali heeft nog maar een contract tot 2015 en daarnaast verdient hij op dit moment veel minder dan de andere spelers uit de A-selectie van PSV. Dus als Arsenal dan komt...Bonsaiboom schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:11:
Er zal dan toch behoorlijk geboden moeten worden lijkt mij wil PSV Bakkali en Wijnaldum laten gaan.
Wat raar ook voor een speler die pas is gedebuteerd bij de A-selectie en maar voor 3 jaar vast gelegd mocht worden.tweaker2010 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 18:06:
[...]
Denk het niet. Bakkali heeft nog maar een contract tot 2015 en daarnaast verdient hij op dit moment veel minder dan de andere spelers uit de A-selectie van PSV. Dus als Arsenal dan komt...
Blijft toch wel het grootste nadeel van zulke regels, als kleinere club (europees gezien) is het vrijwel onmogelijk om je goede jeugd te behouden. Jammer maar helaas, zo werkt het natuurlijk in de algehele "voedselketen".
http://www.ad.nl/2013/08/14/Oranje-doelman-Vorm-Ja-ik-ben-goed-genoeg-voor-Barcelona
Het is Vorm nu echt in zijn bol geslagen... laat hem eerst maar eens bij oranje onomstreden worden.
Het is Vorm nu echt in zijn bol geslagen... laat hem eerst maar eens bij oranje onomstreden worden.
Eh, je slaat nu erg door. Stekelenburg op een voetstuk plaatsen en Vorm afbranden, beiden onterecht. Hoe kan hij nu onomstreden bij Oranje worden als er mensen zijn die Stekelenburg nog willen opstellen als die in een rolstoel zit?
Misschien wel maar als Vorm echt zo goed zou zijn had ie allang meer interlands gespeeld en zou er niets steeds zo'n discussie over zijn. Dat van Stekelenburg vindt ik gewoon een vaag verhaal, van der Sar is ook altijd nummer 1 gebleven ook al had hij mindere periodes bij zijn club. Een keeper heeft vertrouwen nodig en moet je niet steeds wisselen. Als van Gaal voor Vorm kiest prima, maar dan niet meer wisselen.
Stekelenburg begon ook bij Oranje fouten te maken. Terecht dat hij er niet bijzat. Dat vervolgens Vermeer mag spelen is lachwekkend. Bij iedere andere bondscoach was Vorm eerste keus geweest. En anders Krul wel.
Als je trouwens Valdes hebt gezien, dat is uberhaupt een blunderaar en zwakke keeper. Dus zo vreemd is de opmerking niet.
Vermeer opstellen is inderdaad belachelijk. Die heeft niets meer in Oranje te zoeken, zeker niet daar er andere talentvolle keepers staan te trappelen.
Vermeer opstellen is inderdaad belachelijk. Die heeft niets meer in Oranje te zoeken, zeker niet daar er andere talentvolle keepers staan te trappelen.
Dat is een cirkelredenering. Van Gaal en zijn voorgangers hebben Stekelenburg altijd vertrouwen gegeven, ook toen het minder ging, en daarom heeft Vorm niet gekeept (terwijl hij dat wel verdiende). We hebben nu eenmaal de luxe van 3 zeer goede, internationaal spelende keepers.tweaker2010 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 18:59:
Misschien wel maar als Vorm echt zo goed zou zijn had ie allang meer interlands gespeeld en zou er niets steeds zo'n discussie over zijn.
[ Voor 49% gewijzigd door gambieter op 14-08-2013 19:10 ]
Verwijderd
Krasnodat hanteert wel leuke toegangsprijzen: €5,-prd_mpm schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:05:
En marktplaats staat er al weer vol mee...
Verwijderd
Feyenoord zou Clasie tegen ziczelf in bescherming moeten nemen en hem opdragen eerst zijn schouder, die vaak uit de kom schiet, te laten opereren. Clasie zelf beweert dat hij er geen last van heeft maar volgens mij neem je dat onbewust toch mee in je manier van spelen.Ps3gamer91 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:22:
Feyenoord kan beter investeren in een goed middenveld ipv een betere aanval. Ik vind Clasie nou niet echt een top speler namelijk.
Verwijderd
Mocht dat gaan gebeuren dan zal dat PSV bepaald geen windeieren gaan leggen. Weet niet voor hoeveel Bakkali is gekomen maar met Wijnaldum zal je waarschijnlijk toch wel met een bedrag tussen de €15,- en €20,- miljoen mogen gaan denken.Miki schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:09:
[...]
Het wordt eens tijd dat KNVB/UEFA de deadline van transfers koppelt aan de start van nationale competities. Ik zou het echt sneu vinden voor dit PSV als deze spelers straks weg zijn en uiteraard geldt dit ook voor Ajax.
Bakkali is op zijn 12/13e bij de PSV gekomen en daar zal dus waarschijnlijk geen transfervergoeding zijn voor betaald.Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:22:
[...]
Mocht dat gaan gebeuren dan zal dat PSV bepaald geen windeieren gaan leggen. Weet niet voor hoeveel Bakkali is gekomen maar met Wijnaldum zal je waarschijnlijk toch wel met een bedrag tussen de €15,- en €20,- miljoen mogen gaan denken.
Wat heb je aan al dat geld als je op sportief gebied je seizoen in het water gooit. Juist nu met deze ploeg kunnen ze een mooi seizoen draaien en ver komen in de diverse competities.Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:22:
[...]
Mocht dat gaan gebeuren dan zal dat PSV bepaald geen windeieren gaan leggen. Weet niet voor hoeveel Bakkali is gekomen maar met Wijnaldum zal je waarschijnlijk toch wel met een bedrag tussen de €15,- en €20,- miljoen mogen gaan denken.
Wat deed Quality over Quantity Releases (QoQ) in beeld bij SBS6?
⏩ PVOutput☀️
Dat zit in de reclame van Doritos jacked.. In de HK was er ook een topic overQuad schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:18:
Wat deed Quality over Quantity Releases (QoQ) in beeld bij SBS6?
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Mwah, PSV kan dat wel gebruiken dacht ik, gezien al hun leningen.Miki schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:53:
[...]
Wat heb je aan al dat geld als je op sportief gebied je seizoen in het water gooit. Juist nu met deze ploeg kunnen ze een mooi seizoen draaien en ver komen in de diverse competities.
Lekker Strootman!
⏩ PVOutput☀️
Dat was een leuke en snelle aanval met een goede afronding!
Verkeerde spel, CR7. Voetbal, niet handbal.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Tja, dat je die kan missen... Daar moet je ook je best voor doen.
* BeefHazard irriteert zich rot aan Ronaldo's maniertjes, nog iemand?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Die bal had er toch wel in gemoeten! Wat een kans zeg.. En ligt het aan mij, of begint Portugal een beetje in het spel te komen?
Tja, Ronaldo..
Tja, Ronaldo..

[ Voor 9% gewijzigd door Satom op 14-08-2013 22:05 ]
Echt uitverdedigen zit er niet in bij NL onder druk, maar de bal wordt meestal redelijk makkelijk gewonnen.
Gaat alleen nog best veel fout qua passing.
Hmmz, beetje lullig dat BMI nu al een gele kaart krijgt. Volgens mij z'n eerst overtreding.
Gaat alleen nog best veel fout qua passing.
Hmmz, beetje lullig dat BMI nu al een gele kaart krijgt. Volgens mij z'n eerst overtreding.
Balde hij nu net zijn vuist?BeefHazard schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:04:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Volgens mij stond hij op het punt om BMI te slaan.
Volgens was de scheids een beetje onder de indruk van de reactie van Ronaldo.MailMan schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:08:
Wel lachen hoe Blind net Ronaldo omspeelde, dan moet je wel lef hebben
Want voetbal is oorlog.BeefHazard schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:10:
[...]
Volgens mij stond hij op het punt om BMI te slaan.

⏩ PVOutput☀️
Gewoon verstand op nul en voetballen 
Wel jammer dat aanvallend dus nog zo weinig lukt (op het doelpunt na), maar RvP wordt nauwelijks bereikt en de meeste passes van Robben belanden ook nergens.
Wel jammer dat aanvallend dus nog zo weinig lukt (op het doelpunt na), maar RvP wordt nauwelijks bereikt en de meeste passes van Robben belanden ook nergens.
[ Voor 67% gewijzigd door MailMan op 14-08-2013 22:15 ]
Dit is nou letterlijk zoiets waar je zegt: op 't middenveld fluit je er wel voor, in de 16 niet.
Eens, maar wel lafjes dat Ronaldo dan weer een vrijetrap krijgt voor een klein duwtje van BMI de laatste minuut voor de rust. Je ziet gewoon hoe makkelijk hij neergaat.
Zo gaan we meestal het schip in tegen Portugal.Je laten opfokken en in hun maniertjes meegaan.Gewoon weglachen en de 0-2 makenMailMan schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:23:
Eens, maar wel lafjes dat Ronaldo dan weer een vrijetrap krijgt voor een klein duwtje van BMI de laatste minuut voor de rust. Je ziet gewoon hoe makkelijk hij neergaat.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
1-0 voor bij rust, ik had het eerlijk gezegd niet verwacht. Denk toch dat Portugal in de tweede helft gelijk maakt. Nederland heeft weer het probleem met van Persie die weer onzichtbaar is. Mooie goal van Strootman. Die kans van de Portugezen die net naast ging zit in 99% van de gevallen wel en dan zou je gewoon op 1-1 staan.
Het uitverdedigen van Nederland vind ik te neurotisch, telkens maar die bal naar voren rossen en terwijl je amper iemand met lengte voorin hebt lopen. Overspelen gaat soms maar net goed.
Het uitverdedigen van Nederland vind ik te neurotisch, telkens maar die bal naar voren rossen en terwijl je amper iemand met lengte voorin hebt lopen. Overspelen gaat soms maar net goed.
Dit dus, Portugezen zijn donders goed in het irriteren van de tegenstander. Kijk maar naar het WK in 2006, net zo lang irriteren en vervelen tot iemand hapt. Je moet daar echt niet in meegaan en de rust bewaren.blobber schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:30:
[...]
Zo gaan we meestal het schip in tegen Portugal.Je laten opfokken en in hun maniertjes meegaan.Gewoon weglachen en de 0-2 maken
[ Voor 31% gewijzigd door Vlassie1980 op 14-08-2013 22:35 ]
Over rivaliteit gesproken: ik zit nu Engeland-Schotland te kijken, en Southampton-spits Lambert komt het veld op, en zijn eerste balcontact is een keiharde kopbal die de 3-2 voorsprong voor Engeland betekent. Geen slecht debuut
Vind alleen niet dat van Persie er veel aan kan doen. Te weinig beweging en goede passes in de aanval bij NL. Het is gewoon heel druk in het centrum van de Portugese verdediging omdat ze de flanken redelijk met rust laten en het centrum volstoppen.Vlassie1980 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:33:
1-0 voor bij rust, ik had het eerlijk gezegd niet verwacht. Denk toch dat Portugal in de tweede helft gelijk maakt. Nederland heeft weer het probleem met van Persie die weer onzichtbaar is. Mooie goal van Strootman. Die kans van de Portugezen die net naast ging zit in 99% van de gevallen wel en dan zou je gewoon op 1-1 staan.
[ Voor 3% gewijzigd door MailMan op 14-08-2013 22:36 ]
vd Vaart eraf, van Ginkel erop. Van Gaal gaat op slot.
Kan ook zijn dat NL meer druk gaat zetten.BeefHazard schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:37:
vd Vaart eraf, van Ginkel erop. Van Gaal gaat op slot.
Meer druk zetten met de punt naar achteren? Verdedigend dan, ja.
E: Van Rhijn, hopelijk gaat hij niet verder met zijn rodeshirtjesfetisj
E: Van Rhijn, hopelijk gaat hij niet verder met zijn rodeshirtjesfetisj
[ Voor 38% gewijzigd door BeefHazard op 14-08-2013 22:41 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum