Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Weinig overtuigend nog die defensie.
[ Voor 25% gewijzigd door MailMan op 19-03-2014 22:09 ]
Ze laten het niet echt lopen....Ze blijven toch aanvallen?tweaker2010 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:07:
Olympiakos laat het wel lopen zeg... 3-0 al inmiddels
Ik vind het niet in verhouding staat tot de heenwedstrijd. Toen speelden ze stukken feller, nu geloven ze er niet meer in. Nu de laatste minuten komen er pas kansen maar dat komt omdat Man Utd gaat verdedigen.Zeddicius schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:10:
[...]
Ze laten het niet echt lopen....Ze blijven toch aanvallen?
[ Voor 12% gewijzigd door tweaker2010 op 19-03-2014 22:15 ]
+1 @ Hierboven

[ Voor 14% gewijzigd door Vlassie1980 op 19-03-2014 22:17 ]
Vind het leuk als MU doorgaat, maar tegen een team als Real Madrid, Barca of Bayern geef ik ze geen kans.
[ Voor 33% gewijzigd door MailMan op 19-03-2014 22:22 ]
Ik wens van Gaal veel succes
[ Voor 43% gewijzigd door MailMan op 19-03-2014 22:32 ]

Quad schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:22:
Als het bij een clean sheet blijft verdiend de Gea zeker een 9,5 vanavond.
Edit:
[afbeelding]
Via
Leuke variant op al die vvd posters naar aanleiding van die 'officiele' in rotterdam
Overigens ligt ie nu geblesseerd op het veld..
Ook Robben zou vandaag de training van Bayern hebben verlaten met een blessure...
⏩ PVOutput☀️
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Float like a butterfly, sting like a bee.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Met RVP en Robben maak je Australië in en maak je kans tegen Chili ja.m0nk schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:43:
Haha alsof met alleen RvP en Robben wij enige kans gaan hebben tegen Chilie/Spanje en Australie..
Wel meer als met Huntelaar en Promesm0nk schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:43:
Haha alsof met alleen RvP en Robben wij enige kans gaan hebben tegen Chilie/Spanje en Australie..
MailMan schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:31:
Het zal toch niet....
Ik wens van Gaal veel succes

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Australie in maken.. Ik weet niet wanneer jij Australie voor het laatst gezien hebt.. Maar inmaken gaat echt niet gebeuren.Niku schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:46:
[...]
Met RVP en Robben maak je Australië in en maak je kans tegen Chili ja.
Mjah 1% of 2%..
[ Voor 24% gewijzigd door m0nk op 19-03-2014 22:49 ]
Vertel wat ik aan ze gemist heb? Laatste wat ik van ze vernomen heb is dat ze naar plek 63 zijn gezakt op de wereldranglijst.m0nk schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:48:
[...]
Australie in maken.. Ik weet niet wanneer jij Australie voor het laatst gezien hebt.. Maar inmaken gaat echt niet gebeuren.
Laatst nog(al heb ik het niet zelf gezien) een 3-0 voorsprong wegggeven tegen ecuador, werd uiteindelijk 3-4 , alles is dus mogelijk.m0nk schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:48:
[...]
Australie in maken.. Ik weet niet wanneer jij Australie voor het laatst gezien hebt.. Maar inmaken gaat echt niet gebeuren.
[...]
Mjah 1% of 2%..maakt ook niet uit..
Huntelaar is momenteel ook in vorm dus wat de spits positie betreft zou ik me geen zorgen maken.
De aanvoer is een stuk belangrijker en daar schort het bij oranje nog wel eens aan.
You don't saym0nk schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:54:
Zover ik weet hebben wij nog nooit van Australie gewonnen. Daarnaast staan er bij Australie 11 mannen in het veld, spelen fysiek en hebben mentaliteit. Ik zeg niet dat we geen kans maken om te winnen, maar er werd gesteld dat we ze gaan "in maken".. Met of zonder RvP gaat dat IN maken echt niet gebeuren..
Oke flauw. Maar vooruit, je hebt gelijk, in maken is overdreven. Al verwacht ik zeker dat we 'gewoon' gaan winnen van Australië.
Je moet niet teveel kijken naar die wereldranglijst aangezien je positie daar sterk beinvloed word door uit welk werelddeel je komt.Niku schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:51:
[...]
Vertel wat ik aan ze gemist heb? Laatste wat ik van ze vernomen heb is dat ze naar plek 63 zijn gezakt op de wereldranglijst.
Je moet meer kijken naar hun uitslagen tegen de betere landen.
6-0 tegen Frankrijk nog niet zo lang geleden.Deadsy schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 23:16:
[...]
Je moet niet teveel kijken naar die wereldranglijst aangezien je positie daar sterk beinvloed word door uit welk werelddeel je komt.
Je moet meer kijken naar hun uitslagen tegen de betere landen.
Met name tegen de grote tegenstanders scheelt het twee klassen. En juist Huntelaar is afhankelijk van de aanvoer die er dan nog steeds niet is.tweaker2010 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 23:05:
[...]
Huntelaar is momenteel ook in vorm dus wat de spits positie betreft zou ik me geen zorgen maken.
De aanvoer is een stuk belangrijker en daar schort het bij oranje nog wel eens aan.
Het is ook gewoon tenenkrommend dat hele FIFA instituut, die beschamende 11 seconden stilte voor Mandela. Die Blatter moet een keer publiekelijk voor aap worden gezet.
Van Marwijk wil boycot WK Qatar
Van onze Telesportredactie
Oud-bondscoach Bert van Marwijk heeft hard uitgehaald richting de FIFA. De Nederlander vindt het belachelijk dat het WK van 2022 in Qatar zal worden gespeeld. Hij roept spelers en trainers op om het toernooi te boycotten.
"Er zijn genoeg redenen om het WK niet door te laten gaan”, aldus Van Marwijk in Spits. "Spelers en trainers zouden in het verweer moeten komen. Niemand doet dat, vanwege de onaantastbaarheid van de FIFA. Iedereen denkt: we kunnen er toch geen invloed op uitoefenen. Dat is het erge aan deze zaak. Maar als er een speler of coach wél het initiatief neemt, zou ik dat enorm toejuichen en me erbij aansluiten."
Temperaturen
Van Marwijk was al sinds de eerste geruchten over een mogelijk WK in het midden-oosten huiverig. "De stadions in Zuid-Afrika zaten vol, in Brazilië zal dat niet anders zijn. Hetzelfde geldt voor de WK’s die in Europa worden georganiseerd. Maar in Qatar komt er waarschijnlijk geen hond kijken. Een wereldkampioenschap hoort daar gewoon niet. Alleen al de temperaturen passen niet bij de sport.”
Steekpenningen
Het WK in Qatar raakte deze week voor de zoveelste keer in opspraak. Dinsdag kwamen verhalen naar buiten waarin werd gesteld dat FIFA-bestuurder Jack Warner steekpenningen heeft ontvangen om tijdens de stemprocedure rond de aanwijzing van het WK op Qatar te stemmen.
Slaven
Eerder werd al bekend dat bij de bouw van de diverse stadions immigranten uit met name Nepal als slaven zouden worden gebruikt. Honderden arbeiders zouden bij de werkzaamheden al om het leven zijn gekomen.
http://www.telegraaf.nl/t...il_boycot_WK_Qatar__.html

Knap staaltje tijd rekken dusTrainer David Moyes van Manchester United zegt dat de blessure van Robin van Persie mee valt. "Het ziet er niet slecht uit", tekent de BBC op uit zijn mond. "Hij kreeg in tik precies in zijn knieholte. Morgen weten we meer.”
Niet alleen bij Manchester United zal men opgelucht ademhalen als de blessure niet ernstig blijkt. Bondscoach Louis van Gaal van het Nederlands elftal is er ook veel aan gelegen dat zijn aanvoerder ruim op tijd fit is voor het WK. Kevin Strootman, een andere sleutelspeler van Oranje, liep eerder deze maand een knieblessure op. Hij ontbreekt tijdens de mondiale eindstrijd in Brazilië.
Van Marwijk heeft helemaal geen ballen. Dit had hij moeten zeggen toen hij bondscoach was, maar toen hoorde je hem er niet over. Toen hij bij HSV zat begon hij er opeens over dat het in Duitsland georganiseerd moest worden.Vlassie1980 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:34:
Van Marwijk heeft tenminste ballen!
Het is ook gewoon tenenkrommend dat hele FIFA instituut, die beschamende 11 seconden stilte voor Mandela. Die Blatter moet een keer publiekelijk voor aap worden gezet.
Lijkt me dat Bert toen hij bondscoach was genoeg aan zijn hoofd had met het vorige EK, in plaats van het WK 2022.tweaker2010 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:53:
[...]
Van Marwijk heeft helemaal geen ballen. Dit had hij moeten zeggen toen hij bondscoach was, maar toen hoorde je hem er niet over. Toen hij bij HSV zat begon hij er opeens over dat het in Duitsland georganiseerd moest worden.
Het zijn altijd de personen aan de zijlijn die zoiets roepen. Op het moment dat ze het zelf kunnen, blijft het stil.tweaker2010 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:53:
[...]
Van Marwijk heeft helemaal geen ballen. Dit had hij moeten zeggen toen hij bondscoach was, maar toen hoorde je hem er niet over. Toen hij bij HSV zat begon hij er opeens over dat het in Duitsland georganiseerd moest worden.
Dat zag je ook bij de Olympische Spelen en het maken van statements vanwege de schending van de rechten van de homoseksuele medemens.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Ze raken verdomme nog geen olifant op een halve meter afstand. Verschrikkelijk. Als ze een rol van betekenis willen gaan spelen (volgend seizoen) moeten ze eerst een blik nieuwe verdedigers opentrekken en een handvol fatsoenlijke middenvelders en buitenspelers.
Wat moet hij anders zeggen? Dat Man Utd er in de volgende ronde kansloos uitvliegt omdat ze de minste van de resterende ploegen zijn? Ik ben geen fan van Moyes maar dit hij kan alleen hopen op een goed resultaat in de CL, want in de PL spelen ze geen rol meer.Chrosser schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:28:
Wat een arrogante blaaskaak ook he, die Moyes. Alle kranten schrijven dat van Persie, Moyes heeft gered van zijn ontslag. En meneertje Moyes gaat weer vrolijk roepen dat ManU de champions league kan winnen.
Jammer dat de Gea niet ook benoemd wordt, want die verdediging is belabberd en het was maar goed dat Gea super stond te keepenChrosser schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:28:
Wat een arrogante blaaskaak ook he, die Moyes. Alle kranten schrijven dat van Persie, Moyes heeft gered van zijn ontslag. En meneertje Moyes gaat weer vrolijk roepen dat ManU de champions league kan winnen.
Ze raken verdomme nog geen olifant op een halve meter afstand. Verschrikkelijk. Als ze een rol van betekenis willen gaan spelen (volgend seizoen) moeten ze eerst een blik nieuwe verdedigers opentrekken en een handvol fatsoenlijke middenvelders en buitenspelers.
@tweaker2010 Als hij nog een beetje geloofwaardig wil overkomen moet hij zeggen dat ze er vol voor moeten gaan maar dat het zeer zeker ook een moeilijk opgave zal worden.
Niet van, ja we kunnen ook winnen, terwijl hij elke dag belachelijk gemaakt wordt vanwege de slechte resultaten. Hij krijgt het gewoon niet aan de praat want de selectie is gewoon exact hetzelfde als vorig seizoen. Inclusief Mata.
Het is tenminste een bekend persoon die op staat en het aankaart, maar had het inderdaad eerder kunnen aankaarten.tweaker2010 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:53:
[...]
Probleem is dat grote clubs als Barcelona wel uitkijken met Qatar boycotten want dan zijn ze hun cashflow kwijt.
Maar met het grote aantal corrupte "stemmers" (want van stemmen kun je niet spreken als van te voren al vast staat waar die lui op gaan stemmen bij het juiste bedrag) is afkomstig uit niet-voetballanden en zal het verder aan hun spreekwoordelijke reet roesten wat er met het WK gebeurt, zolang zij maar een paar miljoen bij kunnen schrijven. Ook al gaat dat over de rug van hun medemens.
Deze hele discussie verdient in mijn ogen een apart topic, mods?
Ja maar je moet ook wat verder kijken dan 1 uitslag, je kunt het bizar moeilijk krijgen tegen Australie. Je mag ze echt niet onderschatten.
Hun lage positie op de ranking hebben ze grotendeels te danken aan de zeer zwakke tegenstanders in hun WK kwalificatie groep en vanwege de zwakke tegenstanders die ze tegenkomen op de 2 toernooien die ze naast het WK spelen.
Alle commotie rond Terence Kongolo was weer lekker overtrokken (wat ik al dacht, en zeker omdat het in de Telegraaf stond). Die gaat de komende jaren gewoon naam maken met Vilhena en Boetius. Mits hij zijn kop erbij houdt kan hij echt een hele goede verdediger worden.
PSN: Finally_Chris
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Wedstrijd wordt ook niet bij Anzhi gespeeld maar in Moskou omdat het stadion van Anzhi niet aan de eisen voldoet. Vandaar dat er anderhalve man en een paardekop zit.tweaker2010 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:44:
Wat een sfeerloze bedoening die EL. Echt een knollenveld en weinig volk op de tribune bij Anzhi.
Ook een zeer belabberd veld was het.
Het grote Red Bull Salzburg staat trouwens achter tegen Basel dat met 10 man speelt.
Inderdaad. staan die ook weer mooi met beide benen op de grond. Wat een gehypte club was dat zeg.Vlassie1980 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 22:45:
[...]
Het grote Red Bull Salzburg staat trouwens achter tegen Basel dat met 10 man speelt.

@hierboven, wat laat je jezelf weer kennen zeg
Jeetje, wat is het niveau van de Eredivisie bedroevend laag als je dat bedenktJanW schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:04:
Dus als Nederlandse club moeten we ons ook al zorgen gaan maken om Zwitserse opponenten.Zwitserse opponenten die met 10 man spelen

Wat een saai Eredivisieweekend in aantocht! Niet echt spannende potjes die morgen gespeeld worden...
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Wat ik nog triester vind is dat de nummer 1 twee wedstrijden gelijk speelt en alsnog 1 punt uitlooptArjan90 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:20:
Jeetje, wat is het niveau van de Eredivisie bedroevend laag als je dat bedenkt

XXXVI
En je hebt de wedstrijd ook gezien?tweaker2010 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 23:08:
[...]
Inderdaad. staan die ook weer mooi met beide benen op de grond. Wat een gehypte club was dat zeg.
En volgens mij is Basel ook niet niks, wonnen volgens mij ook van Bayern Munchen in de CL bijvoorbeeld. Is ook zo'n rotclub, je verwacht er niks van omdat ze in een onbekende competitie spelen, maar net als Red Bull zijn het allebei gewoon goede teams. (en nee er spelen geen grote namen in, maar die hebben wij in Nederland ook allang niet meer)
Er staat ze in ieder geval een mooi affiche te wachten, gezien de clubs bij de laatste 8
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat valt ook wel weer mee. Basel is gewoon een stugge ploeg, daar kan Salzburg niet zoveel tegen.JanW schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:04:
Dus als Nederlandse club moeten we ons ook al zorgen gaan maken om Zwitserse opponenten.
@hierboven, wat laat je jezelf weer kennen zeg
Overigens verwacht ik dat Basel er de volgende ronde ook uitvliegt. Zo bijzonder goed zijn die weer niet.
Ook weer typisch dat het NL voetbal afgebrand wordt, terwijl het vooral om inzet ipv kwaliteitsverschil gaat.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Basel heeft al jaren aparte uitslagen, juist omdat ze het muurtje kunnen bouwen.
K to the KillaZ
Met name die laatste wedstrijd is erg interessant. Als 1 ploeg van Barca kan winnen is Atletico het wel.Manchester United - Bayern München
Paris Saint-Germain - Chelsea
Real Madrid - Borussia Dortmund.
FC Barcelona - Atletico Madrid
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vind het allemaal wel top wedstrijden eigenlijktweaker2010 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:19:
CL loting kwartfinales:
[...]
Met name die laatste wedstrijd is erg interessant. Als 1 ploeg van Barca kan winnen is Atletico het wel.
Denk dat Man U weinig kans maakt, maar zeg nooit nooit!
PSG CHelsea ook erg interessant!
Real - Dortmund erg gaaf, Dortmund heeft eerder ze uitgeschakeld
Barca - Athl ook erg gaaf, aan elkaar gewaagd!!
Dat Bayern door gaat lijkt me vrijwel zeker, idem voor Real Madrid. Dortmund en United zijn goed, maar het niveau van Real en Bayern acht ik hoger.tweaker2010 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:19:
CL loting kwartfinales:
[...]
Met name die laatste wedstrijd is erg interessant. Als 1 ploeg van Barca kan winnen is Atletico het wel.
PSG - Chelsea kan allebei wel.
De mooiste wedstrijd wordt inderdaad Atlethico - Barca, waar alles mogelijk is...
Je ziet soms ook wel een lijn in het kiezen van 'de club waar een nederlander speelt' of is dat puur toeval en kiezen ze gewoon voor de 'grootste' club?Kaap schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:34:
PSG - Chelsea en Barca - Athletico zijn de betere wedstrijden. De andere 2 lijken op papier al beslist. Ik zelf hoop PSG - Chelsea op tv te gaan zien, maar als dat tegelijk met Barca is zal de NOS wel Barca uitzenden.
Met name Bayern, United, Galatasaray etc. wordt bij de NOS vaak voor gekozen, en er spelen allemaal nederlanders
Bij Chelsea - PSG heb je V. De Wiel, en bij Barca - Atlhetico Affellay, al speelt die vrijwel niet, dus daarvoor hoeven ze het niet te doen.
Inderdaad, maar de kalender zal wel te vol zitten om het net als deze afgelopen ronde om de week te doen. Dacht even dat dat wel het geval was, 1 & 2 april wedstrijd één en twee en 8 & 9 april wedstrijd drie en vier en de volgende twee weken de returns, maar:martinusz schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:05:
Toch jammer dat er 2 wedstrijden op hetzelfde tijdstip worden gespeeld, waarom niet op 2 verschillende tijdstippen en alles uitzenden!
Iig geen PSG en Barca tegelijk ... dus verwacht Manchester v Bayern en PSG v Chelsea op de NOS.1 & 9 April: Barcelona v Atlético Madrid & Manchester United v Bayern München. 2 & 8 April: Real Madrid v Borussia Dortmund & Paris Saint-Germain v Chelsea.
[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 21-03-2014 13:12 ]
Olympique Lyon tegen Juventus is wel een super mooie pot.
⏩ PVOutput☀️
Zelfde avond is ook geen probleem, begint de ene wedstrijd wat eerder en de ander net ietsje later, heb je 2 wedstrijden achter elkaar!apis29 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:10:
[...]
Inderdaad, maar de kalender zal wel te vol zitten om het net als deze afgelopen ronde om de week te doen. Dacht even dat dat wel het geval was, 1 & 2 april wedstrijd één en twee en 8 & 9 april wedstrijd drie en vier en de volgende twee weken de returns, maar:
[...]
Iig geen PSG en Barca tegelijk ... dus verwacht Manchester v Bayern en PSG v Chelsea op de NOS.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ik mag toch hopen dat de NOS Barca uitzend, die wedstrijd wordt vele malen spannender dan Man Utd.apis29 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:10:
[...]
Iig geen PSG en Barca tegelijk ... dus verwacht Manchester v Bayern en PSG v Chelsea op de NOS.
Dat waarschijnlijk wel ja maar ze kunnen volgens mij dan nog steeds bij de return voor die wedstrijd kiezen. Eerst een spanking van Man U zien en dan de beslissende wedstrijd van Barca v Atlético de week erna zie ik ook wel zittentweaker2010 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:28:
[...]
Ik mag toch hopen dat de NOS Barca uitzend, die wedstrijd wordt vele malen spannender dan Man Utd.
[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 21-03-2014 13:32 ]
Dus wat de halve finales betreft staat nog niet vast wie elkaar ontlopen.Er is vrijdag nog niet geloot voor de indeling van de halve finales; dat gebeurt pas op vrijdag 11 april.
Dat lijkt mij wel mooi als halve finales. En dan Bayern tegen Atletico in de finale.Bayern München - Paris Saint-Germain
Real Madrid - Atletico Madrid
Zelf al eens een wedstrijd bezocht van Benfica, daar leeft het wel. Sowieso is Lissabon echt een mooi stad en ook nog eens goedkoop.
Jammer dat ik geen AZ supporter ben, anders was ik zeker daar naar toe gegaan. Maar voor mijn club zit Europees voetbal er voorlopig nog niet in
[ Voor 6% gewijzigd door Audiowaste op 21-03-2014 14:00 ]
Ligt aan zijn speelminuten, maar normaal gesproken zou ik zeggen te vroeg.martinusz schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:06:
Van Ginkel trouwens ook weer het trainingsveld op, wellicht op tijd voor WK? OF is dat een groot risico?
Overigens gaat op Twitter het gerucht rond dat RvP ook een vkb blessure heeft. Het leek eerst mee te vallen, maar nu staat er in persberichten:
De ernst van de kwetsuur van Robin van Persie is nog altijd niet duidelijk. De spits van Manchester United moet vandaag opnieuw naar het ziekenhuis voor verder onderzoek.
Een roep om aandacht?Op Twitter doet vandaag het gerucht de ronde dat Van Persie zijn kruisband gescheurd zou hebben. Dat verhaal werd de wereld ingeslingerd door de stadionspeaker van NEC.
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 21-03-2014 14:11 ]
Stijf been lijkt mij niet echt een indicatie voor iets afgescheurd te hebbenOok assistent-trainer van Oranje Patrick Kluivert zei eerder dat het waarschijnlijk niet om een ernstige blessure gaat. Hij had donderdag contact met Van Persie.
"Robin ging de volgende ochtend direct naar het ziekenhuis en zijn bovenbeen was erg stijf. We moeten nu afwachten, maar we hebben goede hoop.
[ Voor 70% gewijzigd door Martinusz op 21-03-2014 14:21 ]
Met blessures hebben we juist een excuusD-e-n schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:22:
Kunnen we van Persie en Robben niet ergens opsluiten, of we vriezen ze in en ontdooien ze twee weken voor het WK? Die twee moeten gewoon heel blijven.
Precies
Als we geen wereldkampioen worden dan hoop ik dat we ook echt hard onderuit gaan. Dan houd die van Gaal hopelijk eindelijk eens op met z'n zelfverheerlijking.
Ik word een beetje doodmoe van het gezeik in Nederland waarbij of alles hosanna is (als we favoriet zijn) of alles ruk is (als we het niet zijn). Er is niks mis mee om gewoon mee te doen en te kijken waar het schip strand. Ploegen als Colombia of Rusland gaan ook niet om te winnen hoor.
Zul je zien Nederland komt in een flow terecht, andere grote landen hebben pech, vervolg rondes vallen gunstig uit en pardoes sta je in de finale.HamburgerHenk schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:28:
[...]
Precies![]()
Als we geen wereldkampioen worden dan hoop ik dat we ook echt hard onderuit gaan. Dan houd die van Gaal hopelijk eindelijk eens op met z'n zelfverheerlijking.
Slaat die van Gaal zichzelf de komende decennia weer op de borst.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Nouja als we ver komen dan kan ik me wel over mijn van gaal haat heenzetten hoorL1nt schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:46:
[...]
Zul je zien Nederland komt in een flow terecht, andere grote landen hebben pech, vervolg rondes vallen gunstig uit en pardoes sta je in de finale.
Slaat die van Gaal zichzelf de komende decennia weer op de borst.
Dat we als klein land vrijwel elke keer meedoen is al een prestatie op zich. Als je ziet hoe vaak bijvoorbeeld Belgie de afgelopen jaren aan eindrondes hebben meegedaan.D-e-n schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:43:
De bond moet je niet serieus nemen. Nederland is een klein land. Dan kun je niet elke vier jaar favoriet zijn. Top twaalf van de FIFA-ranglijst, elke keer meedoen: dat is reëler. Als je dan een goede generatie hebt kun je per toernooi hogere doelstellingen hebben.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja, op 11 april wordt er weer geloot.Sjah schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:30:
Wordt er na de kwart opnieuw geloot?
edit J v Gelder twitters over een gerucht dat Persie kruisbandletsel heeft...
[ Voor 55% gewijzigd door Sjah op 21-03-2014 16:24 ]
Zijn woorden zijn:Sjah schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:17:
Ik heb het over beide he, ook EL.
edit J v Gelder twitters over een gerucht dat Persie kruisbandletsel heeft...
Oftewel hij maakt ook gewoon melding van het gerucht.Het zal toch niet waar zijn dat ook Van Persie kruisbandletsel heeft ? Laten we hopen dat de geruchten niet kloppen
Edit:
Gekneusde knie volgens AD.nl en vier tot zes weken. Begin mei dus: dat kan net lijkt me.
[ Voor 38% gewijzigd door D-e-n op 21-03-2014 19:00 ]
Zonder van Persie is Man Utd helemaal kansloos.
Dit topic is gesloten.
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum