[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 163 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.625 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
(jarig!)
In eerdere gevallen (Kramer, Berg) kon een overtreding wel in tweeën geknipt worden en nu kennelijk niet, tenzij Blom de elleboog gezien heeft i.t.t. wat hij voor de camera van Fox Sports beweerde. Het is OF Blom heeft de elleboog gezien, maar niet bestraft en dat gerapporteerd waardoor een schorsing voor Ibarra onmogelijk is. OF Blom heeft de elleboog niet gezien en dus kan de situatie gewoon in twee delen worden geknipt waaruit een schorsing volgt voor Ibarra.

Het lijkt nu op het eerste, maar volgens mij had Blom de elleboog helemaal niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-10 20:53

Vos

AFCA

En die Warner was dus al wel vaker verdacht van 'duistere' praktijken. Overigens totaal niet verrassend dit, maar wordt wel eens tijd dat het allemaal boven wat komt. En dan ook keihard aanpakken dit soort praktijken.

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 18-03-2014 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 19:23:
[...]
Achteraf kunnen ze toch ook niet bijvoorbeeld een penalty alsnog niet geven. Mooi in balans zo dus.
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 17:58:
[...]
Precies, hij heeft het verkeerd gezien. Dus een fout van de scheidsrechter. Scheelt dat die er aan de andere kant ook genoeg waren. :w
GuidoH ... ben je Vitesse supporter ;-) valt namelijk iets op in je reacties hehehe

Ontopic: DIt was echt onsportief spel en een fout van de scheids moet niet betekenen dat een speler lichamelijk letsel eraan over gaat houden. Dat is wel zwaarder dan een penalty niet geven lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:51
Dan zeggen ze een keer Foei en het WK gaat gewoon door in 2022 in dat land ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:32

Niku

Alagaesii

martinusz schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:11:
Dan zeggen ze een keer Foei en het WK gaat gewoon door in 2022 in dat land ;)
Precies. Foei wijzelf, wij schamen ons enorm hier vanuit ons geldpakhuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-10 16:09
Niku schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:59:
[...]

Precies. Foei wijzelf, wij schamen ons enorm hier vanuit ons geldpakhuis.
Leuke potjes nog vanavond, alleen hoop ik dat Chelsea - Galatasaray wordt uitgezonden omdat real-schalke nergens meer over gaat.
Morgen Dortmund en Olympiakos door als er geen gekke dingen gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-10 22:21
Ik snap ook niet wat een scheidsrechter bezielt om te verklaren dat je een dergelijke overtreding al gezien en beoordeeld hebt. Als je het goed had gezien dan had je rood gegeven. Dus heb je het niet goed kunnen beoordelen of je kan er geen reet van. Als dat laatste het geval is, waarom zou je dat dan toegeven? Zeker als je daarmee voorkomt dat de fout hersteld wordt?

Het is wel krom hoe het gaat. Dergelijke acties worden achteraf bestraft als A. de media het oppikken en B. de scheidsrechter niet raar doet en dat heb je nog C. de grappen en grollen van de aanklager en tuchtcommissie. Alsof er al niet genoeg willekeur is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:02
Krukar schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:14:
[...]

Leuke potjes nog vanavond, alleen hoop ik dat Chelsea - Galatasaray wordt uitgezonden omdat real-schalke nergens meer over gaat.
Inderdaad, misschien gaat Chelsea wel voetballen vanavond :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 13:06

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ziyech een goede versterking voor Feijenoord voor komend seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:26
Voetbaltechnisch een aanwinst voor iedere club boven in de eredivisie, ik heb echter de nodige twijfels over zijn mentaliteit. In principe lijkt Feyenoord me kansloos om hem binnen te halen als Ajax/PSV/Twente zich ook melden, kwestie van te bieden salaris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Krukar schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:14:
[...]

Chelsea - Galatasaray komt op Nederland 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:32:
[...]

Nee maar als ik rood krijg terwijl dat onterecht is kunnen ze dat wel deels terug draaien. Ik kan het veld niet meer in maar die wedstrijd schorsing word gestraft.

Deel ik echter een gigantische stootslag uit en de scheids schrijft op dat ie het gezien heeft kan de KNVB er niks meer mee.

Toch te idioot voor woorden.
Zo zijn de regels nou eenmaal... :+
rikoos schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:11:
[...]

[...]

GuidoH ... ben je Vitesse supporter ;-) valt namelijk iets op in je reacties hehehe

Ontopic: DIt was echt onsportief spel en een fout van de scheids moet niet betekenen dat een speler lichamelijk letsel eraan over gaat houden. Dat is wel zwaarder dan een penalty niet geven lijkt me.
Ik ben inderdaad een Vitesse-supporter, dit heb ik eerder ook al aangegeven. Maar een overtreding kost je geen punten, een onterechte (mogelijk) penalty wel. Als een wedstrijd dusdanig beïnvloed kost dat het je punten kost, ben ik er ook niet rouwig om dat een van de spelers een schorsing ontloopt... ;)
ph4ge schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:23:
Ik snap ook niet wat een scheidsrechter bezielt om te verklaren dat je een dergelijke overtreding al gezien en beoordeeld hebt. Als je het goed had gezien dan had je rood gegeven. Dus heb je het niet goed kunnen beoordelen of je kan er geen reet van. Als dat laatste het geval is, waarom zou je dat dan toegeven? Zeker als je daarmee voorkomt dat de fout hersteld wordt?

Het is wel krom hoe het gaat. Dergelijke acties worden achteraf bestraft als A. de media het oppikken en B. de scheidsrechter niet raar doet en dat heb je nog C. de grappen en grollen van de aanklager en tuchtcommissie. Alsof er al niet genoeg willekeur is.
Dus jij vindt dat de scheidsrechter maar had moeten liegen over wat hij gezien had? Hij heeft het gezien en verkeerd beoordeelt. Zoals eerder gezegd, heeft hij wel meer verkeerd beoordeelt in de betreffende wedstrijd. Hier kan niks van teruggedraaid worden. Met een fatsoenlijke scheidsrechter was het een hele andere wedstrijd geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Kom, zet die gekleurde bril eens af. Ibarra verdient een schorsing, ongeacht andere arbitrale beslissingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:56:
Kom, zet die gekleurde bril eens af. Ibarra verdient een schorsing, ongeacht andere arbitrale beslissingen.
In het voetbal krijg je nou eenmaal niet altijd wat je verdient. ;) Had niet geklaagd als hij "gewoon" een schorsing gekregen had, maar nu ook niet... Het is gewoon een fout van de scheids in ons voordeel. De ene keer heb je het mee, de andere keer heb je het tegen... Zo werkt het helaas in het voetbal.

Ik heb ook liever dat ze camerabeelden tijdens de wedstrijd gebruiken, dat alles gezien en juist beoordeeld wordt. In dit opzicht loopt voetbal hopeloos achter op overige sporten. Tot hier verandering in komt moeten we het doen met hoe het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:09:
[...]

Had niet geklaagd als hij "gewoon" een schorsing gekregen had
Gelukkig zijn we het daar over eens dan.

[ Voor 69% gewijzigd door Niku op 18-03-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:43:
Dus jij vindt dat de scheidsrechter maar had moeten liegen over wat hij gezien had? Hij heeft het gezien en verkeerd beoordeelt. Zoals eerder gezegd, heeft hij wel meer verkeerd beoordeelt in de betreffende wedstrijd. Hier kan niks van teruggedraaid worden. Met een fatsoenlijke scheidsrechter was het een hele andere wedstrijd geweest...
Je ziet een elleboog, of je ziet het niet. Het gaat er bij mij niet in dat je volkomen goed zicht op het moment hebt en het uitstekend hebt kunnen beoordelen en dan zo;n verkeerde conclusie trekt. Dan heb je het toch niet goed gezien.

Hoe dan ook, ja, een scheidsrechter moet niet nadat hij een fout heeft gemaakt ook nog eens herstel van die fout gaan blokkeren. Daar is helemaal niemand bij gebaat.

EDIT:
Sempy schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:05:
Voetbaltechnisch een aanwinst voor iedere club boven in de eredivisie, ik heb echter de nodige twijfels over zijn mentaliteit. In principe lijkt Feyenoord me kansloos om hem binnen te halen als Ajax/PSV/Twente zich ook melden, kwestie van te bieden salaris.
Er is natuurlijk voor sommige voetballers wel meer dan de financien. Bij Ajax kom je binnen als Sana, een gokje omdat het kan, die hebben al een hele rits talentvolle jonge spelers in die leeftijd (gehaald). Bij Feyenoord kom je binnen als een van de grootste aankopen in de (recente) geschiedenis.

[ Voor 28% gewijzigd door ph4ge op 18-03-2014 14:21 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Niku schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:14:
Gelukkig zijn we het daar over eens dan.
En, gezien de oorverdovende stilte vanuit het Vitessekamp, is het zelfreinigend vermogen van die club ook op volle toeren bezig...

Of heb ik iets gemist, en is Ibarra disciplinair gestraft?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-10 09:34
En dat die beerput nog maar veel meer open mag gaan!
Stinkt aan alle kanten natuurlijk dat wk in Qatar. De FIFA zit er ook lekker mee in haar maag want in de zomer spelen blijkt achteraf niet te kunnen vanwege de hitte, en in de winter kan het ook niet want dan lopen alle competities in de soep. En dan heb je nog:

- Mensonwaardige arbeidsomstandigheden voor immigranten die de stadions etc,,, moeten bouwen.
- Alcoholbeleid
- Kleding vrouwelijke fans
- Acceptatie Israel
- Stadions die voor 3 wedstrijden worden gebouwd

De FIFA had zich een heleboel gezeik kunnen besparen, maar het geld he :+
En vooral geen ballen tonen en het WK aan een ander land geven. Gedoemd om te mislukken dat WK!
Afbeeldingslocatie: http://diginois.s3.amazonaws.com/diginois/wp-content/uploads/2013/12/FIFABLATTER.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Ramzzz schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:18:
[...]

En, gezien de oorverdovend stilte vanuit het Vitessekamp, is het zelfreinigend vermogen van die club ook op volle toeten bezig...

Volgens mij niet, en dat gaat ook echt niet gebeuren denk ik. Als je de overtreding van Havenaar eerder dit seizoen op Schaars zag en hoe Bosz dat dan verdedigde bij Studio Voetbal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catorce schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:22:
[...]

Volgens mij niet, en dat gaat ook echt niet gebeuren denk ik. Als je de overtreding van Havenaar eerder dit seizoen op Schaars zag en hoe Bosz dat dan verdedigde bij Studio Voetbal...
Havenaar is gewoon super onhandig. Ondanks dat het hem terecht op een schorsing kwam te staan, ben ik er nog steeds van overtuigd dat hij niet met opzet Schaars raakte. Als hij dat gewild had, zou hij namelijk missen, zoals we van hem gewend zijn. :+
Ramzzz schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:18:
[...]

En, gezien de oorverdovend stilte vanuit het Vitessekamp, is het zelfreinigend vermogen van die club ook op volle toeten bezig...

Want clubs delen normaliter disciplinaire straffen uit na één overtreding die niet door de beugel kan? _O-

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
(jarig!)
Had hier wel op zijn plaats geweest in mijn optiek. Dit was een hele smerige, doelbewuste elleboogstoot waarmee je de sport in diskrediet brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Bij een 'doodschop' gebeurt het regelmatig dat een speler disciplinair geschorst wordt. Dus waarom niet bij een 'doodelleboog'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:31:
[...]

Want clubs delen normaliter disciplinaire straffen uit na één overtreding die niet door de beugel kan? _O-
Dit is niet zomaar 'één overtreding die niet door de beugel kan'.

Spelers zijn al voor minder 3-5 wedstrijden geschorst, en clubs zouden er goed aan doen dit uit eigen beweging te doen, zeer zeker als de arbitrage, c.q. de KNVB de situatie 'niet handig' oplost.

Iemand een gebroken oogkas beuken is nou eenmaal strafbaar. En zou zwaar bestraft moeten worden.

Zie bijv. hoe in het tophockey de zware kwetsuur van Seve van Ass werd bestraft, door de club zelf.

Onhandige manoeuvre, stick in het gezicht, kaak + tanden aan gort.

Oogkas gescheurd, of oog kwijt, dat scheelt heel weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:49

Superkiwi

Hoi doei

Vos schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:35:
[...]

Chelsea - Galatasaray komt op Nederland 3.
Ik hoop dat beide teams er voor willen voetballen, dan kan het een leuke pot worden :)
Morgen hoop ik dat Man United iets leuks gaat laten zien.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

dvdkiwi schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 17:42:
[...]
Ik hoop dat beide teams er voor willen voetballen, dan kan het een leuke pot worden :)
Morgen hoop ik dat Man United iets leuks gaat laten zien.
Kuipers fluit die wedstrijd, dus ik ben benieuwd, het belooft een heet avondje te worden tegen de Grieken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:51
Het belooft een heet avondje te worden wanneer United spelers beseffen dat dit hun enige kans is om nog een heel klein beetje glans te geven aan het seizoen. Maar na het ontiegelijke slechte spel van afgelopen weekend met daarbij de kansloze nederlaag in Griekenland vrees ik dat ook de aankomende wedstrijd niet gewonnen zal worden.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:36
Ik heb hem hier nog niet voorbij zien komen, maar was toch wel zeer verbaasd door dit nieuwsbericht daar straks op de radio..
Scheidsrechter met de dood bedreigd

Voetbalscheidsrechter Gert den Tuinder (43) uit Hoogvliet is afgelopen zaterdag in Bodegraven, voor aanvang van de voetbalwedstrijd Rohda 76 en Hermandad, met de dood bedreigd. Hij moest Rhoda laten winnen anders zou hij „tussen zes plankjes van het terrein afgaan”, stond op een kaart die hij uit handen kreeg van een jongen van rond de 14 jaar oud.

Den Tuinder, die eerder dinsdag zijn verhaal deed tegenover RTV Rijnmond, floot de wedstrijd nog wel maar deed daarna aangifte. Hij staat voorlopig niet meer op het veld, zei hij dinsdag, terugkijkend op het incident. „Overal waar je bent, kijk je om je heen; je bent continu op je hoede. Iedereen die vreemd is voor jou bekijk je met argwaan”, vertelde hij.

Het incident vond plaats op de parkeerplaats in Bodegraven, net toen hij was aangekomen om Rohda tegen Hermandad uit Rotterdam te fluiten. De jongen gaf Den Tuinder een envelop met een rouwkaart waarop de bedreiging stond, inclusief een plaatje van een doodskist. De jongen rende daarna weg. Hij is nog spoorloos.

Rohda won overigens met 2-1, „maar niet omdat ik ze dat gunde”, voegt Den Tuinder daar aan toe. Na de wedstrijd kreeg hij politiebescherming. „Ik heb als scheidsrechter voldoende meegemaakt, zelfs een keer dat driehonderd man met elkaar op de vuist ging. Maar dit slaat alles.”
Echt te bizar voor woorden..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gynnad schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 19:05:
Ik heb hem hier nog niet voorbij zien komen, maar was toch wel zeer verbaasd door dit nieuwsbericht daar straks op de radio..

[...]

Echt te bizar voor woorden..
Ik zou het veel schokkender gevonden hebben als het een volwassene was die dat gedaan had. Dit manneke heeft waarschijnlijk geen enkel benul van wat z'n actie voor gevolgen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 19:08:
Ik zou het veel schokkender gevonden hebben als het een volwassene was die dat gedaan had. Dit manneke heeft waarschijnlijk geen enkel benul van wat z'n actie voor gevolgen heeft.
Hoe weet je dat het jochie de kaart geschreven heeft? Het kan ook van een idiote vader zijn geweest die het door het jochie laat afleveren. Knap dat de scheidsrechter nog heeft gefloten, maar ik ben benieuwd wat de voetbalclub er zelf aan gaat doen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 19:36
toolkist schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 19:08:
[...]

Als je 14 jaar bent heb je daar echt wel besef van of hij moet het syndroom van down hebben gehad dan kan ik het me nog voorstellen. Maar als je 14 jaar bent heb je genoeg besef wat zoiets te weeg kan brengen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:25
Chelsea vroeg op voorsprong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:39
Kijkt niemand? :P

Verder ook niet veel aan. Zou voor de wedstrijd en het vertrouwen van Galatasaray wel goed zijn als ze er eentje inprikken. Lukt echt vrijwel niets.

[ Voor 7% gewijzigd door MailMan op 18-03-2014 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Leuk, hier mogen we dus ook over CL babbelen. Verder saaie pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

iPodKiller schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 22:11:
Leuk, hier mogen we dus ook over CL babbelen. Verder saaie pot.
Hier wel ja :p

Chelsea hoeft niet eens moeite te doen.

Real intussen op 3-1, wel grappig, ze mochten maar liefst 3x aanleggen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-10 16:09
MailMan schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 22:00:
Kijkt niemand? :P

Verder ook niet veel aan. Zou voor de wedstrijd en het vertrouwen van Galatasaray wel goed zijn als ze er eentje inprikken. Lukt echt vrijwel niets.
Kijk wel maar zit meer op tablet te internetten dan dat ik kijk.... saaie pot :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Sneijder speelt echt zeer matig, heb hem alleen maar foute passen zien geven, pass in het niets of in de voeten van een blauwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Sowieso is hij niet erg opvallend geweest.
Op links komt hij gewoon niet tot zijn recht, dat is ook het probleem van Gala.
2 spelers die het liefst op 10 spelen, en niemand die dat op de linkervleugel wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

martinusz schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 22:37:
Sneijder speelt echt zeer matig, heb hem alleen maar foute passen zien geven, pass in het niets of in de voeten van een blauwe.
Da's ook lastig als je elftal niet lekker draait en verder kwalitatief ook een stuk minder is.
Sneijder kan het niet meer belopen, hetzelfde zag je bij Drogba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
tweaker2010 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 23:07:
[...]

Da's ook lastig als je elftal niet lekker draait en verder kwalitatief ook een stuk minder is.
Sneijder kan het niet meer belopen, hetzelfde zag je bij Drogba.
Dat spel van gala lijkt in ieder geval helemaal nergens op, kan er geen lijn of visie in vinden. Het is meer we doen maar wat. Vindt het ook niet zo slim van een Sneijder bijvoorbeeld om daar te gaan voetballen, ja je voetbalt elke wedstrijd maar het niveau is dramatisch en dan wordt je ook nog eens niet op je favoriete positie gezet. Maarja....geld maakt die mannen gelukkig he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:26

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik heb ook nog geen wedstrijd van Galatasaray gezien waar een lijn of visie in zat. Veel te chaotisch, iedereen trapt de bal maar ergens heen in de hoop dat het dan goed komt.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 16:57
Wat vreemd is, zet Sneijder op 10, bouw alles om Sneijder heen en je wordt lachend kampioen in Turkije.

Dat Sneijder het niet meer kan belopen hoeft geen probleem te zijn, dat kan Melo ook voor hem doen.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:48
Rhapsody schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:28:
Ik heb ook nog geen wedstrijd van Galatasaray gezien waar een lijn of visie in zat. Veel te chaotisch, iedereen trapt de bal maar ergens heen in de hoop dat het dan goed komt.
Bij zeiden ze laatste "maar die Mancini is tenslotte ook geen koekenbakker". Maar als je dit spel en dat van Man. City vorig jaar zag dan vraag je je af wat die man doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

KillaZ schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:31:
Wat vreemd is, zet Sneijder op 10, bouw alles om Sneijder heen en je wordt lachend kampioen in Turkije.

Dat Sneijder het niet meer kan belopen hoeft geen probleem te zijn, dat kan Melo ook voor hem doen.
Inderdaad, hetzelfde verhaal in oranje. Als van Gaal hem op links zet komt hij totaal niet uit de verf.
Alleen op nr 10 heeft hij toegevoegde waarde met zijn dieptepasses. Nu blijft het bij een tikkie breed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Van Gaal zet hem toch ook niet op links? Daarom wilde hij hem ook tegen Frankrijk zien, centraal. Als je hem op tien zet moet je echter wel spelers opstellen die in dienst van hem spelen. Anders kan hij het niet meer belopen en die twee middenvelders achter hem ook niet. En ik denk dus dat je ook de linksbuiten moet "offeren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
KillaZ schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:31:

Ik vraag het me af. Die coaches werken elke dag met hem. Als hij nog zo goed was als sommigen in Nederland nog denken dan zouden ze dat inderdaad wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat ziet er mooi uit! :D
Hopelijk komt het er snel van, dan nemen wij (Ajax) de oude Kuip wel als thuisbasis.
Daar winnen we toch altijd :+
Het was daarom ook niet gek dat Feyenoord een ander thuisstadion wilde :P
tweaker2010 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:39:
[...]
Kuipers fluit die wedstrijd, dus ik ben benieuwd, het belooft een heet avondje te worden tegen de Grieken. ;)
Ik ben benieuwd. Heb Man United het hele seizoen nog niet zien voetballen dus ik weet niet hoe erg het gesteld is met hun spel ;)
De wedstrijd van gisteren viel ook weer tegen, al was het wel iets beter dan vorige week.

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 19-03-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 09:53
dvdkiwi schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:46:
[...]
Hopelijk komt het er snel van, dan nemen wij (Ajax) de oude Kuip wel als thuisbasis.
Daar winnen we toch altijd :+
Het was daarom ook niet gek dat Feyenoord een ander thuisstadion wilde :P
Of omdat Ajax dan wel in een stadion speelt waar je er iets van merkt als een groepje mensen beweegt en waar het stadion zelf al meehelpt aan de beleving. Die betonnen bak van de Arena...

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ja dat ook.
Maar ik vind mijn argument meer valid :P
Ajax wint nu eenmaal meer in de Kuip dan Feyenoord in onderlinge duels haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Gelukkig nog minstens drie jaar lang de samenvattingen bij de NOS:
http://nos.nl/artikel/625...og-drie-jaar-bij-nos.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Vind tot nu toe het ontwerp van de Superkuip het mooiste, gevolgd door het ontwerp van Red de Kuip. Ontwerp van BAM vind ik niks en dit ontwerp van dezelfde architect die het Rotterdam CS station ontwierp is nou niet bepaald een vooruitgang in capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dat veld verlagen middels een bak in de zomerstop: ik vraag me ook af of dat kan. Lijkt me krap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Oef gelukkig! oOo

Edit; Alleen wel aannemelijk dat de CL weg gaan bij de NOS, dat is veel minder..

[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 19-03-2014 12:36 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

D-e-n schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:12:
Dat veld verlagen middels een bak in de zomerstop: ik vraag me ook af of dat kan. Lijkt me krap.
Dat lijkt me qua tijd het probleem niet. Haal je makkelijk. Vind dit ontwerp wel een van de mindere tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inderdaad, alleen wel balen dat de NOS nu geen budget meer heeft om op de CL rechten te bieden.
Ik verwacht dat die rechten naar FOX gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Niku schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:28:
[...]

Dat lijkt me qua tijd het probleem niet. Haal je makkelijk. Vind dit ontwerp wel een van de mindere tot nu toe.
Je moet daar een hele wandconstructie omheen maken. Dat is niet een kwestie van een gat graven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 16:47
tweaker2010 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:50:
[...]

Inderdaad, alleen wel balen dat de NOS nu geen budget meer heeft om op de CL rechten te bieden.
Vloeit er dan ook meer geld terug naar de clubs?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Rooke schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:53:
[...]
Nee, de hoogte van het bedrag is lager dan het oude contract. Tenminste dat zegt de directeur van de NOS:
http://nos.nl/audio/625246-nosdirecteur-de-jong-over-behoud-eredivisie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
tweaker2010 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:50:
[...]

Hadden ze het mijn inziens beter andersom kunnen doen; de CL wedstrijden zullen toch beter bekeken worden dan de samenvattingen...
Die zullen dan wel opgekocht worden door Fox inderdaad, waardoor je daarvoor ook zult moeten gaan betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De NOS scoort dankzij de eredivisie samenvattingen erg goed op zondag (Journaal is best bekeken programma) en haalt daarmee ook een breed publiek binnen. Dat weegt niet op tegen de kijkers van de CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Na het "Ibarra" incident nu het volgende bericht:
http://www.voetbalprimeur...-doen-op-rode-traore.html

Volgens mij wil de KNVB Vitesse op top sterkte houden de laatste wedstrijden. Iig met een zo breed mogelijke selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prd_mpm schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:08:
Na het "Ibarra" incident nu het volgende bericht:
http://www.voetbalprimeur...-doen-op-rode-traore.html

Volgens mij wil de KNVB Vitesse op top sterkte houden de laatste wedstrijden. Iig met een zo breed mogelijke selectie.
Wat een bullshit. Het is standaard dat rode kaarten bij de beloften enkel voor beloftenwedstrijden gelden, tenzij het een rode kaart is door gemeen spel. Daar is in dit geval geen sprake van, het ging om een doorgebroken speler die neergehaald werd. En daarop volgde ook nog een penalty, dus ook nog eens dubbel gestraft... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:56

jeka

Support your local club.

dvdkiwi schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:46:
[...]

Dat ziet er mooi uit! :D
Dan spelen julluie wel in het zelfde stadion.

het veld 3.25 meter verlaagd. Dat kan volgens hem door eerst een 'betonnen bak' te maken, en daar de grasmat in te leggen. Aan de zijkant ontstaat extra ruimte voor tribunes. 'Op de begane grond komen langs de twee lange zijdes 52 nieuwe businessunits. Plus de bestaande 42 skyboxen zijn dat er dan 94 in totaal.'
businessunits op de begane grond. Lijkt met niet mooi. Heb je vipboxen langs het veld.....

Waarom is ierdereen blij met de nos? Ik vond het serieus beter bij talpa... Dan maar ff pissen tijdens de reclame...

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
NOS gaat niet meebieden voor de CL...bummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
jeka schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:48:
[...]
het veld 3.25 meter verlaagd. Dat kan volgens hem door eerst een 'betonnen bak' te maken, en daar de grasmat in te leggen. Aan de zijkant ontstaat extra ruimte voor tribunes. 'Op de begane grond komen langs de twee lange zijdes 52 nieuwe businessunits. Plus de bestaande 42 skyboxen zijn dat er dan 94 in totaal.'
businessunits op de begane grond. Lijkt met niet mooi. Heb je vipboxen langs het veld.....
Ik denk dat ze met begane grond de huidige begane grond bedoelen. De tribunes naast het veld zullen wel mee zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:47
Rooke schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:53:
tweaker2010 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:03:
Nee, de hoogte van het bedrag is lager dan het oude contract. Tenminste dat zegt de directeur van de NOS:
http://nos.nl/audio/625246-nosdirecteur-de-jong-over-behoud-eredivisie.html
De bijdrage voor de clubs is niet afhankelijk van het bedrag dat de NOS aan de Eredivisie CV betaalt. De clubs weten voor het contract dat nu 12 jaar loopt al hoeveel ze per jaar zullen ontvangen.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zo, toch nog een Nederlands team in de Champions league. Scheidsrechterteam weliswaar :+

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-03-2014 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Het oog van Valencia :X

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2IvNFtas.jpg

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Valencia met een dik oog, ziet er wel bizar uit. Lijkt me ook niet dat hij zo verder kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Voorlopig staat ie nog op het veld, maar zijn oog zit inmiddels wel al dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Lekkere breedtepass van Ferdinand... not ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Kuipers helpt Robin een handje. :P
Wel terecht, uiteraard.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Das een aardig duwtje van Holebas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inderdaad, wel een cadeautje dit zeg :o

De keeper had hem nog bijna...

[ Voor 30% gewijzigd door tweaker2010 op 19-03-2014 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Van Persie gleed uit en kreeg toen die duw. Wel terecht die pingel denk ik. Eindelijk 1-0!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Haha niet echt overtuigend ingeschoten.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

De NOS stream is wel erg bagger zeg dit keer. :(
Begint op goede hoge kwaliteit en op gegeven moment zie ik enkel pixels.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8ghg0shs.png
Klikkerdeklik voor groter.

[ Voor 32% gewijzigd door Quad op 19-03-2014 21:12 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:51

Hupske

AFCA

Quad schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:11:

[afbeelding]
iTV of iets dergelijks kan je niet gebruiken?

Verder is het geen beste wedstrijd. Man United speelt puur op opportunisme, want er zit verder geen enkele lijn in het spel.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:39
Durf het bijna niet te zeggen, maar wat dat betreft lijkt het op Galatasaray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Quad schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:11:

[afbeelding]
Inderdaad, altijd bagger kwaliteit die stream. We leven al in 2014 hoor, afgelopen jaren hebben ze niks aan de kwaliteit verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Vlassie1980 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:18:
[...]

Inderdaad, altijd bagger kwaliteit die stream. We leven al in 2014 hoor, afgelopen jaren hebben ze niks aan de kwaliteit verbeterd.
Het geld hebben ze in de Eredivisie gestopt om die nog 3 jaar te hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Inmiddels overgeschakeld naar http://www.npo.nl/live/nederland-3
Scheelt aanzienlijk.

Sjees de Gea! Twee hele hele goede en belangrijke reddingen!

[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 19-03-2014 21:25 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Dat was even billen knijpen voor United, anders was het gespeeld denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ben al blij eindelijk weer een spannende pot te zien, gaat tenminste ergens om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Haha, idd! De rest was allemaal al in 1 wedstrijd beslist, waarbij het verschil in niveau erg groot was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik vind een penaltyserie wel weer eens leuk, dus laat maar komen!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

En 2-0!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Robin van Persie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Die verdediger :X. Wat staat die te slapen zeg, als een spits zo'n bal met links in kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Moyes kan zowaar eens glimlachen. Maar de verdediging van ManU ziet er zeer wankel uit, het is nog lang niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Daar staat ook voor een paar miljoen voorin, mag je ook wel verwachten dat er keer weer een bal ingaat. Vooral als je 1 op 1 verdedigd op zo een moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
gambieter schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:32:
Moyes kan zowaar eens glimlachen. Maar de verdediging van ManU ziet er zeer wankel uit, het is nog lang niet gespeeld.
Eens, Olympiakos had toch 2 kansen en als die erin gaan is het een heel ander verhaal. Maakt het wel leuk dit soort wedstrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Het had net zo goed 2-2 kunnen staan ja, wel een vermakelijke wedstrijd :)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Van Persie!! Hattrick!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Van Persie! Met een hattrick _/-\o_

Wat een baas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nou, leuke vrije trap, maar de aanleiding sloeg nergens op. Aanvaller was uit op vrije trap, en Kuipers trapt er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
En dan die keeper.. Als ie z'n arm uitsteekt heeft ie em gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Haha wat een man is die Valencia ook, gewoon blijven spelen met 1 oog :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:52
Ben ik de enige die elke keer als Moyes in beeld kom aan Peter Van Vossen moet denken?

Schitterend doelpunt van Van Persie trouwens.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Pagina: 1 ... 163 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum