??? say what? anders speelt Feyenoord ook volgend seizoen nog bij Feyenoord? lolVerwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:01:
[...]
Zo Feyenoord al daadwerkelijk van Pelle af wil zal dat alleen gaan gebeuren tegen een voor Feyenoord aanvaardbare prijs. Anders speelt Feyenoord ook volgend seizoen gewoon nog bij Feyenoord.
Het is gewoon het gebruikelijke stoken van VI, vooral geen waarde aan hechten. Hij heeft nog 3 jaar contract van de zomer wat beide partijen met hun volle verstand getekend hebben. Rutten kan hem vast wel gebruiken.Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:01:
Zo Feyenoord al daadwerkelijk van Pelle af wil zal dat alleen gaan gebeuren tegen een voor Feyenoord aanvaardbare prijs. Anders speelt Feyenoord ook volgend seizoen gewoon nog bij Feyenoord.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Misschien is het wel een voorwaarde voor het aantrekken c.q. huren van die speler die Ajax eigenlijk wil?Han schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:55:
[...]
Wat moeten ze daar nu weer mee? Het is een speler die al 21 jaar is, een aflopend contract heeft en alleen nog maar is uitgekomen voor Barcelona B. Kwam dus nooit in aanmerking voor het eerste, mag transfervrij weg, dus waarschijnlijk ook geen toegevoegde waarde voor het B elftal, etc. etc. Alles leuk en aardig, maar er lopen jeugdspelers rond bij Ajax waar waarschijnlijk meer potentie in zit. Laat dan spelers als Lobotka, Meleg en Queensy Menig doorstromen. Snap de meerwaarde van een speler met die leeftijd echt niet. Eigen jeugd had toch voorrang?
Verwijderd
Oeps, foutjemerphixia schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:15:
[...]
??? say what? anders speelt Feyenoord ook volgend seizoen nog bij Feyenoord? lol
https://twitter.com/Ibra_official
Misschien wel leuk om te lezen
Geweldig die reacties! Geniaal die man
Misschien wel leuk om te lezen
Geweldig die reacties! Geniaal die man
Signature
Die snapte je zelf ook nog wel, niet?merphixia schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:15:
[...]
??? say what? anders speelt Feyenoord ook volgend seizoen nog bij Feyenoord? lol
In 1995 anders de Champions League gewonnen mede dankzij een speler die na een stage niet eens goed genoeg bevonden werd voor Barca 2.Niku schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:03:
[...]
Het eerste wat bij mij op kwam toen ik dit 'nieuws', is dat het toch wel heel erg schrijnend is dat Ajax een speler van Barcelona B haalt. 'Het grote Ajax' winkelt bij Barcelona B. Dat geeft de teloorgang van het Nederlands voetbal toch wel aan.
Met al die buitenlandse clubs die alle 15-jarige talentjes weg scouten en met 60-70 contractspelers zitten, worden die 2 of 3e keuze spelers een steeds reelere optie voor onze topclubs, meer nog dan vroeger.
Ja, dat kan natuurlijk niet.merphixia schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:15:
[...]
Straks mag Feyenoord nog aanvoerder blijven van Feyenoord ook!
Zodra het in VI over Feyenoord gaat komt er louter onzin uit.ph4ge schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:27:
[...]
Het is gewoon het gebruikelijke stoken van VI, vooral geen waarde aan hechten. Hij heeft nog 3 jaar contract van de zomer wat beide partijen met hun volle verstand getekend hebben. Rutten kan hem vast wel gebruiken.
Zou het trouwens niet erg vinden om Pelle te verkopen. Niet vanwege zijn gedrag maar vanwege het feit hoeveel hij nu waard is. Nu hij aan de lopende band scoort zullen er echt wel een aantal clubs zijn die een flinke zak met geld op tafel willen leggen. Zeker omdat hij nog 3 jaar onder contract staat is hij nog veel waard.
Het zou flink balen zijn, zeker aangezien hij de enige échte winnaar in de selectie is. Maar als er een Arabische of Russische club met pak em beet 10 miljoen komt mag je dat nooit weigeren natuurlijk.
PSN: Finally_Chris
Dat was voor het Bosman arrest. Dromen mag, maar die tijd komt nooit meer terug. De echte toptalenten (als een Zlatan bijvoorbeeld) weet Ajax ook al niet meer te scouten de laatste jaren. Dan is het wel erg triest dat je je heil moet zoeken tot Barca B spelers die niets toevoegen. Ze zouden actiever moeten scouten of (net als Vitesse doet) een samenwerkingsverband aangaan met een Europese topclub. Dat levert meer op.Sempy schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:36:
[...]
In 1995 anders de Champions League gewonnen mede dankzij een speler die na een stage niet eens goed genoeg bevonden werd voor Barca 2.![]()
Met al die buitenlandse clubs die alle 15-jarige talentjes weg scouten en met 60-70 contractspelers zitten, worden die 2 of 3e keuze spelers een steeds reelere optie voor onze topclubs, meer nog dan vroeger.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=209345Alan Pardew mag voorlopig niet langs de lijn staan tijdens de wedstrijden van Newcastle United. De coach van the Magpies kreeg het in het duel met Hull City aan de stok met David Meyler en deelde een (weliswaar lichte) kopstoot uit aan de middenvelder van Hull. De FA was een vooronderzoek geopend en heeft besloten om Pardew voor zeven wedstrijden te schorsen. (waarvan hij er zelfs drie wedstrijden niet eens in het stadion mag komen)
Kijk KNVB, als je iemand een schorsing oplegt, zó hoor je het te doen.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Barcelona dustweaker2010 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:00:
[...]
Dat was voor het Bosman arrest. Dromen mag, maar die tijd komt nooit meer terug. De echte toptalenten (als een Zlatan bijvoorbeeld) weet Ajax ook al niet meer te scouten de laatste jaren. Dan is het wel erg triest dat je je heil moet zoeken tot Barca B spelers die niets toevoegen. Ze zouden actiever moeten scouten of (net als Vitesse doet) een samenwerkingsverband aangaan met een Europese topclub. Dat levert meer op.
Maar waarom hebben we het nog steeds over een geruchtje uit een Spaanse krant, ook nog eens ontkend door de zaakwaarnemer zelf: http://www.ajaxshowtime.c...kwaarnemer-espinosa-.html
Met als verschil dat Chelsea Vitesse beter maakt en Ajax niets opschiet met het B garnituur van Barca.
Ajax krijgt geen spelers van het kaliber Piazon van Barca. Bojan is nu geen schim van wat hij ooit was.
Ajax krijgt geen spelers van het kaliber Piazon van Barca. Bojan is nu geen schim van wat hij ooit was.
Had rood mogen zijn voor de intentie van Dante
Komt ie goed weg dat er meerdere spelers nog meeliepen.
[ Voor 45% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-03-2014 20:54 ]
Vorige wedstrijd werd er ook binnen no-time onnodig met rood afgestuurd en de wedstrijd verkracht, dus waarom nu niet
Rood of geen rood, Bayern heeft het niet nodig want Arsenal maakt toch geen vuist tegen Bayern.
nggyu nglyd
Ondertussen is Bayern - Arsenal op een buitenspelgoal na redelijk doods, en staat het in Madrid 1-1. Als Milan nog een keer scoort staat het gelijk...
Straks maar switchen denk ik, want die wedstrijd belooft een wat groter spektakel te worden..
Straks maar switchen denk ik, want die wedstrijd belooft een wat groter spektakel te worden..
Bayern vorige pot ook niet tot de rode kaartQuad schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:15:
Rood of geen rood, Bayern heeft het niet nodig want Arsenal maakt toch geen vuist tegen Bayern.
Zoals Vos zegt, Bayern vorige wedstrijd ook niet zonder de rode kaart. Weet je de uitslagen vorig jaar nog trouwens?Quad schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:15:
Wat boeit het, als Bayern met 10 man komt te staan gaat Arsenal heus niet beter spelen nu.Vos schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:16:
[...]
Bayern vorige pot ook niet tot de rode kaart. En Bayern is gewoon sterker ja, zet die selecties maar eens naast elkaar.
Vorig jaar heeft niks te maken met nu. Natuurlijk werd het toen best spannend maar nu telt dat niet.
nggyu nglyd
Glazen bol? Een penalty en rood kan heel wat doen voor een wedstrijd.Quad schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:19:
[...]
Wat boeit het, als Bayern met 10 man komt te staan gaat Arsenal heus niet beter spelen nu.
[...]
Vorig jaar heeft niks te maken met nu. Natuurlijk werd het toen best spannend maar nu telt dat niet.
Penalty? De locatie waar Dante misschien een rode kaart had gehad was ver van het strafschopgebied. Ik ging dus van 10 man met 0-0 stand uit zonder penalty.Vos schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:26:
[...]
Glazen bol? Een penalty en rood kan heel wat doen voor een wedstrijd.
nggyu nglyd
Daar doel ik helemaal niet op, had al gezegd dat het gewoon geel was. Jij zegt dat Arsenal tegen 10 man ook niet goed gaat spelen...ik zeg dat een (eventuele) penalty met rood een wedstrijd anders aardig kan doen kantelen. Gewoon een situatieschets dus.Quad schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:32:
[...]
Penalty? De locatie waar Dante misschien een rode kaart had gehad was ver van het strafschopgebied. Ik ging dus van 10 man met 0-0 stand uit zonder penalty.
Arsenal is een beetje het RKC van Europa
Ze spelen altijd wel leuk voetbal, maar uiteindelijk....
Bayern heeft gewoon de zaak onder controle. Afgelopen en uit. Volgende ronde moeten we mooie potten krijgen
Bayern heeft gewoon de zaak onder controle. Afgelopen en uit. Volgende ronde moeten we mooie potten krijgen
Anyway, een 'maar wat als..' is toch zinloos. Ik ga lekker de tweede helft kijken, benieuwd of het leuker wordt.
Edit: Özil komt niet terug, blessure of gewoon niet goed?
[ Voor 21% gewijzigd door Quad op 11-03-2014 21:47 ]
nggyu nglyd
En Feyenoord, Ajax en PSV zijn dan de zaterdagamateurs zekerPWM schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:45:
Arsenal is een beetje het RKC van EuropaZe spelen altijd wel leuk voetbal, maar uiteindelijk....
Daarom laat Bayern Arsenal geen balbezit krijgenQuad schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:19:
[...]
Wat boeit het, als Bayern met 10 man komt te staan gaat Arsenal heus niet beter spelen nu.
Onzichtbaar, maar kan hij zelf volgens mij niet bijster veel aan doen met een team dat niet van de eigen heft af kan. Tot nu toe imho een saaie pot, supporters zijn ook rustig. Zal zo wel in slaap vallenQuad schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:46:
Anyway, een 'maar wat als..' is toch zinloos. Ik ga lekker de tweede helft kijken, benieuwd of het leuker wordt.
[ Voor 9% gewijzigd door Fid3lity op 11-03-2014 21:50 ]
Klopt, maar ik wil alleen maar aangeven dat een rode kaart de boel kan veranderen. Zoals in de de 1e wedstrijd twee acties de wedstrijd grotendeels bepalen (penal mis en rode kaart). Maar dringt niet echt door volgens mijQuad schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:46:
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 11-03-2014 21:51 ]
Een rode kaart kan de boel zeker kantelen, maar ik denk dat Bayern München zich niet gek laat maken daardoor, daar is deze ploeg gewoon te goed voor, of Arsenal wellicht te onmachtig.
Edit: Schwalbe van Robben aldus de scheidsrechter, heb het niet goed kunnen zien.
Edit2: Nah niks aan de hand lijkt me.
Edit: Schwalbe van Robben aldus de scheidsrechter, heb het niet goed kunnen zien.
Edit2: Nah niks aan de hand lijkt me.
[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 11-03-2014 21:55 ]
nggyu nglyd
Arsenal lijkt wat meer te komen, zal ook wel moeten.
Haha Robben, ouderwetse schwalbe. Scheids ziet het en geeft geen kaart.
Haha Robben, ouderwetse schwalbe. Scheids ziet het en geeft geen kaart.
[ Voor 41% gewijzigd door Vos op 11-03-2014 21:55 ]
Nee, Bayern is het Ajax van EuropaKaap schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:48:
[...]
En Feyenoord, Ajax en PSV zijn dan de zaterdagamateurs zeker
Benieuwd wie dan de overtreffende trap Redbull Salzburg is
Schweinsteiger tekent voor de 1 - 0. Keurig gelopen, slecht gedekt. Game over voor Arsenal.
[ Voor 44% gewijzigd door Fid3lity op 11-03-2014 21:58 ]
Blij zekerQuad schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:57:
En 1-0, over en uit voor Arsenal.
He, ineens 1 - 1 van Podolski. Zou het dan toch?
Een snoeiharde duw
?
Nu hopen dat het nog een hele leuke wedstrijd wordt. Arsenal 2-1 maken en het kan nog alle kanten op.
nggyu nglyd
Da's wel een kadootje van de scheids, maar mooi afgemaakt van Podolski,
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat was toch echt een overtreding, scheidsie.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Hij zag wel meer dingen niet helemaal goed imo.toolkist schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:00:
Wat een waardeloze scheids zeg.
Was een z'je, aldus de commentator.
Oktoolkist schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:02:
[...]
Daarom ook die opmerking, niet alleen door dit zetje.
Arsenal komt er wel beter uit nu Özil eraf is volgens mij. Nog steeds regelmatig balverlies maar minder als in de eerste helft.
nggyu nglyd
Toen Podolski scoorde sprak hij over een snoeiharde duw. Beetje overdreven, Lahm ging gretig naar de grond.
Cambuur?Kaap schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:56:
[...]
Benieuwd wie dan de overtreffende trap Redbull Salzburg is
En Schweinsteiger schiet 'm weer in het net!
Ik vind het wel irritant dat Robben zo graag de grassprietjes wilt blijven ruiken.
nggyu nglyd
Vervelende speler inderdaad.Quad schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:14:
Ik vind het wel irritant dat Robben zo graag de grassprietjes wilt blijven ruiken.
Op deze manier wel ja, nergens voor nodig.
Misbruiken ze die niet gewoon gruwelijk op deze manier? Arsenal heeft gewoon wat poetsers nodig. Al die ballerina's samen gaat niet altijdQuad schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:04:
Arsenal komt er wel beter uit nu Özil eraf is volgens mij.
Direct naar de scheids kijken 
/edit
gerechtigheid!
/edit
gerechtigheid!
[ Voor 29% gewijzigd door JeroenTheStig op 11-03-2014 22:35 ]
Arteta en Flamini komen te kort. Flamini is nog nuttig als poetser. Wilshere en Ramsey worden gemist, niet de minste.D-e-n schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:29:
[...]
Misbruiken ze die niet gewoon gruwelijk op deze manier? Arsenal heeft gewoon wat poetsers nodig. Al die ballerina's samen gaat niet altijd
Dat is ook een manier om een pingel te missen.
Het is toch een overtreding?
Grappig overigens dat we er bij Robben (overmatig.....) over zeiken maar dat we het als we tegen Colombia spelen "professioneel" noemen van die Zuid Amerikanen
Grappig overigens dat we er bij Robben (overmatig.....) over zeiken maar dat we het als we tegen Colombia spelen "professioneel" noemen van die Zuid Amerikanen
Leek me ook, niet zo slim verdedigd. Koscielny veroorzaakt wel vaker 'slordige' penalties.D-e-n schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:36:
Het is toch een overtreding?
Was minder dan gehoopt, jammer. Slaap lekker
Die Muller ook, dacht er veel te makkelijk over... kansloze penalty, dan verdien je ook niet te winnen
AC Milan ook even lekker op hun plek gezet 
Bayern - Arsenal slaapverwekkend op de laatste 30 minuten na, zoals verwacht.
Bayern hoefde niet en speelde op halve kracht, Arsenal was niet bij machte om Bayern pijn te doen. Toch wel erg duidelijk niveauverschil.
Bayern - Arsenal slaapverwekkend op de laatste 30 minuten na, zoals verwacht.
Bayern hoefde niet en speelde op halve kracht, Arsenal was niet bij machte om Bayern pijn te doen. Toch wel erg duidelijk niveauverschil.
Wacht maar, tegen Spanje piept iedereen wel anders............
Dan zijn we het nodig jaD-e-n schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:46:
Hahah, dat hele WK/interland gedoe mag mij serieus gestolen worden, Robben is gewoon een misselijke vent, Nederlander of niet, mijn respect krijgt die in ieder geval nooit, ook al 'duikt' hij Nederland de WK Finale in...D-e-n schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:46:
Dan kun je de helft van de zuidelijke topvoetballers doorstrepeniPodKiller schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:53:
[...]
Hahah, dat hele WK/interland gedoe mag mij serieus gestolen worden, Robben is gewoon een misselijke vent, Nederlander of niet, mijn respect krijgt die in ieder geval nooit, ook al 'duikt' hij Nederland de WK Finale in...
Heb je Diego Costa bezig gezien vanavond? Dat word een afstraffing tegen Spanje hoor.D-e-n schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:46:
Je snapt best wel ik bedoel. Al dat negatieve gezeik over Oranje ben ik overigens ook een beetje zat. Natuurlijk ben je nu verre van favoriet maar de manier waarop iedereen nu al het hoofd in de schoot legt is wel erg treurig.
Pfoei wat een lekkere goal van Diego Costa bij de 1-0.
Zo te zien een terechte 4-1 overwinning op AC Milan.
Zo te zien een terechte 4-1 overwinning op AC Milan.
nggyu nglyd
Bedoel je niet Wenger die het uiteraard weer absoluut geen penalty vond en dat ook met duidelijke gebaren liet zien?
Robben hing in de 1ste helft ook al eens de stervende zwaan uit. Misselijk mannetjetoolkist schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 23:10:
[...]
Bedoel je niet Wenger die het uiteraard weer absoluut geen penalty vond en dat ook met duidelijke gebaren liet zien?
Gelukkig niet zon niveauverschil als de 7-1 afstraffing door SalzburgKrukar schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:45:
[ Voor 33% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-03-2014 06:25 ]
Robben en schwalbes zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Met zijn fysieke gestel ben ik verbaasd als we 'm 3 wedstrijden in actie zien in Brazilie.
Toch fijn dat de uitslagen van Ajax de norm blijvenKaap schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 06:23:
Gelukkig niet zon niveauverschil als de 7-1 afstraffing door Salzburg
XXXVI
Is de Eredivisie europees nog ergens goed voor tochephymerous schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:12:
Toch fijn dat de uitslagen van Ajax de norm blijven
Trouwens.. een Oscar krijg je omdat goed kunt acteren, hij acteerde juist slecht. Lekker op Wenger zijn reactie afschuiven, zielig hoor, kom dan met iets beters.toolkist schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 23:10:
[...]
Oh heeft Arsenal ook gespeeld tegen RBS dan? Of was dit weer zo'n trieste "ja maar hullie hebben ook verloreeeeeeen" post?Kaap schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 06:23:
[...]
[...]
Gelukkig niet zon niveauverschil als de 7-1 afstraffing door Salzburg
Wanneer Eredivisie clubs 50 miljoen voor matige spelers kunnen uitgeven zullen we Europees ook wel weer meer gaan voorstellen...Kaap schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:39:
[...]
Is de Eredivisie europees nog ergens goed voor toch
[ Voor 32% gewijzigd door Krukar op 12-03-2014 08:50 ]
Tja als je nu eenmaal de schijn tegen hebt...
kennen jullie deze nog?
kennen jullie deze nog?
[ Voor 4% gewijzigd door Terryb47 op 12-03-2014 08:59 ]
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Nee, maar dat zei ik ook niet. Ik wees slechts op het niveauverschil als antwoord op.Krukar schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:47:
[...]
Oh heeft Arsenal ook gespeeld tegen RBS dan?
Vast wel, maar ik zou er niet op gaan hopen. Nederland heeft destijds de aansluiting gemist en dat gat valt niet meer te dichten.Krukar schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:47:
[...]
Wanneer Eredivisie clubs 50 miljoen voor matige spelers kunnen uitgeven zullen we Europees ook wel weer meer gaan voorstellen...
Ozil is gisteren dus met een hamstringblessure eraf gegaan, volgens Wenger is het serieus en is hij wel een paar weken buitenspel.
nggyu nglyd
Klopt, hij is meteen onderzocht door de clubartsen van Bayern, hulde voor die staf hoor, en die constateerde een ernstige hamstringblessure. Gerichter onderzoek moet uitblijken hoe ernstig exact.Quad schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:27:
Ozil is gisteren dus met een hamstringblessure eraf gegaan, volgens Wenger is het serieus en is hij wel een paar weken buitenspel.
Gelukkig is Ramsey zo goed als terug
Deze is ook wel leuk:

On-topic: Wenger moet niet zo zeuren. Zonder Robben zou Arsenal ook over twee wedstrijden van Bayern verloren hebben. Kwestie van Europese top vs. subtop.

On-topic: Wenger moet niet zo zeuren. Zonder Robben zou Arsenal ook over twee wedstrijden van Bayern verloren hebben. Kwestie van Europese top vs. subtop.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Wenger laat zich in de media altijd enorm kennen. Richting de tegenstander, maar vaak vooral richting de arbitrage. Jammer, dat heeft de beste man helemaal niet nodig.
Overigens bedoel ik na de wedstrijd, in zijn persconferenties voor de wedstrijd is hij altijd uiterst correct en laat hij zich ook niet uit de tent lokken door mensen als Mourinho.
Overigens bedoel ik na de wedstrijd, in zijn persconferenties voor de wedstrijd is hij altijd uiterst correct en laat hij zich ook niet uit de tent lokken door mensen als Mourinho.
Ik ben helemaal niet weggeweest?
Ik heb een zwak voor Arsenal, een hoge gunfactor, maar Wenger begint me hoe langer hoe meer tegen te staan. Een zure, slechte verliezer.
Begrijp me niet verkeerd, daar waar de belangen en ambities hoog zijn, is de slechte verliezer vaak aanwezig, maar vele topcoaches hebben dat helemaal niet nodig. Je hoeft jezelf niet steeds te verliezen, en als je team zichtbaar minder is, kun je ook mét frustraties een gentleman blijven...
/boter op hoofd, als hockeycoach ben ik ook regelmatig pissig, en niet zelden op de knullige en partijdige arbitrage.
Als ik een wedstrijd van mijn eigen team zou fluiten, deed ik het zeer zeker beter, neutraal en eerlijk.
Het frustrerende is asymmetrische beslissingen...
[ Voor 65% gewijzigd door Ramzzz op 12-03-2014 10:21 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Gudelj ziet zichzelf wel in oranje....wat vinden jullie ervan?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik zie hem te weinig spelen, en heb er daardoor geen gefundeerde mening over, maar mijn eerste reactie was: neen.martinusz schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:29:
Maar nogmaals, zie hem niet super vaak spelen.
Beetje een kleurloze voetballer, zou het met Fer uit moeten vechten. Denk dat die laatste verder is, zeker omdat hij het best goed doet in Engeland.
Probleem is dat Fer nu nog een blessure heeft en dat je nog wel een fysieke speler kunt gebruiken
Dat is oud nieuws. Dat zei hij vorige week woensdag al toen Strootman nog niet geblesseerd was. Gudelj voegt niets toe aan oranje, hij heeft net zijn eerste interland voor Servie gespeeld. Laat hem daar blijven.martinusz schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:29:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum