[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 148 ... 223 Laatste
Acties:
  • 407.459 views

Onderwerpen

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-02 21:32
Emanuelson toch ook weer aardig aan het ballen in Milaan....ook linksback, liever hem dan een WIllems bijvoorbeeld :X

Float like a butterfly, sting like a bee.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Heitinga heeft ook al jaren niks laten zien dus dat snap ik wel.

Emanuelson? Dat is ook op en af bij Milan. En als linksback heeft hij nooit indruk gemaakt. Laat lekker Blind daar staan

[ Voor 50% gewijzigd door D-e-n op 28-02-2014 12:56 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

tweaker2010 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:42:
Van Gaal wil vanaf deze wedstrijd met een vaste groep gaan werken dus ik kan je nu al vertellen dat dit voor 90% zeker de WK selectie wordt. Vd Vaart, Sneijder en Robben zijn ook vaak geblesseerd. Moet je die ook maar niet meenemen dan? Nee er wordt met 2 maten gemeten bij oranje. Stekelenburg is een prima keeper.
Voor een Robben en Sneijder hebben we geen gelijkwaardige spelers, Stekelenburg is intussen gepasseerd door Krul en Vorm. Als je de Premier League bekijkt zie je Stekelenburg te vaak fouten maken als hij al beschikbaar is. Ik zou Stekelenburg dan ook niet meenemen, Cilissen is wat dat betreft een betere (tweede/derde) keuze.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02 21:01
Ik denk dat we heel wat meer de focus moeten leggen op het EK in 2016. Lekker dichtbij huis, makkelijk aan te rijden. Je ziet dat ook in de kaartverkoop voor het WK, amper Oranje supporters die erheen gaan terwijl er ontzettend veel Australiers kaarten hebben gekocht.

De huidige lichting is gewoon te licht. Spelers van 4 jaar geleden zijn al wat ouder en de nieuwe jongens zijn nog te onervaren.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-01 21:10

CR1691

Hero of Time

Je hebt 3 PL-keepers en komt aanzetten met 2 ED-keepers. Je hebt een geweldige serie A controleur maar haalt Schaars erbij.. Wat een vreemde beslissingen weer :s

PSN: Finally_Chris

• D-e-n
  • Nu online
Als uitleg gaf v Gaal vandaag dat hij sommige spelers wil zien nu en dat er bij de afvallers ook nog kandidaten zitten. Hij gaat waarschijnlijk Clasie speeltijd geven en omdat hij Schaars ook nog heeft viel De Jong nu af. Dan denk ik: waarom valt Schaars niet af?

[ Voor 17% gewijzigd door D-e-n op 28-02-2014 13:06 ]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-02 18:06
gambieter schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:38:
[...]
Oefenwedstrijd, niet de WK-selectie ;)
Gek idee hoor, maar euhm, zo vlak voor het WK de WK-selectie laten *ba da bum tsss* oefenen :?

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Wat probeer je te zeggen? Ben je een tegenstander van oefenwedstrijden vlak voor een WK?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-02 15:12
Railgunner schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:11:
Wat probeer je te zeggen? Ben je een tegenstander van oefenwedstrijden vlak voor een WK?
Ik vermoed een stukje sarcasme: Hij vindt volgens mij meer dat je de echte selectie sámen laat oefenen, ipv nu nog te gaan zitten "proberen".

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:09:
Gek idee hoor, maar euhm, zo vlak voor het WK de WK-selectie laten *ba da bum tsss* oefenen :?
Oh, ik kan Van Gaal ook niet echt volgen, hoor ;) . Maar je kan bij LvG niet echt conclusies trekken uit zijn selectiebeleid als het gaat om de WK-selectie.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-01 20:26

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

gambieter schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:57:
[...]
Voor een Robben en Sneijder hebben we geen gelijkwaardige spelers, Stekelenburg is intussen gepasseerd door Krul en Vorm. Als je de Premier League bekijkt zie je Stekelenburg te vaak fouten maken als hij al beschikbaar is. Ik zou Stekelenburg dan ook niet meenemen, Cilissen is wat dat betreft een betere (tweede/derde) keuze.
Als ik de andere keepers zo bekijk maken die ook vaak genoeg fouten. Qua kwaliteiten en ervaring staat Stekelenburg toch echt op 1. Cillessen doet het aardig maar is internationaal nog te onervaren. Zoet idem.

• Baksteen89
  • Laatst online: 24-01 09:32
Ik vind de keuze voor verdedigers erg raar. Alleen Blind als echte linksback, en LvG geeft zelf aan dat hij Blind liever op het middenveld ziet. Hoewel dat natuurlijk bij Oranje misschien wat moeilijk is met alle andere spelers die daar graag spelen.

Verder ben ik benieuwd naar de keuze voor rechtsback. Ik vind Janmaat erg goed maar van der Wiel ben ik ook erg fan van, ik zou het lastig vinden om een keuze te maken.

• Martinusz
Volgens mij speelt van der Wiel de laatste tijd veel en doet het best goed....die zou ik dan erin zetten, meer ervaring op meerdere niveaus dan al die verdedigers uit de Eredivisie...

• Railgunner
  • Nu online
Mee eens. Van der Wiel heeft al op het WK2010, EK2012 en meerdere seizoenen in de CL gespeeld. Janmaat komt niet verder dan voorronde EL. Ik moet wel zeggen dan Janmaat het goed heeft gedaan in de kwalificatiecampagne (toen VdWiel geen basisplaats bij PSG had).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Martinusz
Railgunner schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:25:
Mee eens. Van der Wiel heeft al op het WK2010, EK2012 en meerdere seizoenen in de CL gespeeld. Janmaat komt niet verder dan voorronde EL. Ik moet wel zeggen dan Janmaat het goed heeft gedaan in de kwalificatiecampagne (toen VdWiel geen basisplaats bij PSG had).
Mooie 2de man dan toch :) niks mis mee, goede dubbele bezetting is altijd fijn!

• Baksteen89
  • Laatst online: 24-01 09:32
Wie zetten we dan op linksback?

• Railgunner
  • Nu online
martinusz schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:31:
[...]

Mooie 2de man dan toch :) niks mis mee, goede dubbele bezetting is altijd fijn!
Inderdaad, ik zou ze allebei meenemen en Verhaegh en vRhijn thuislaten.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Willems misschien? Buttner niet hoop ik. Goede alternatieven zijn er niet. Maar Blind is ook drama als back.

Of Pieters dan? Geen idee hoe die het doet op dit moment in de PL.

[ Voor 11% gewijzigd door tweaker2010 op 28-02-2014 14:45 ]

• Martinusz
Willems vind ik een groter drama dan Blind, we missen gewoon echt een goede linksback...

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02 21:01
Linksback positie is al jarenlang het probleem.

- Buttner
- Willems
- Pieters
- Blind
- Van Aanholt

Zijn allemaal geen topspelers, maar ik vind de RB posities nou ook niet bepaald goed ingevuld.

- Janmaat
- Van der Wiel
- Van Rhijn

• D-e-n
  • Nu online
Rechtsback is nu net de enige plek waar we geen probleem hebben qua dubbele bezetting. Ik snap echt niet dat hij Verhaegh dan nog een helft wil zien.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-02 14:52
Van Rhijn heb je zeker niet gezien tegen RBS? :X

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Of vd Wiel de laatste competitiewedstrijd.. :F :X

• D-e-n
  • Nu online
@Senorsjon
Janmaat prima, vd Wiel prima. Wat is het probleem?

[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 28-02-2014 15:10 ]

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:02
De laatste echt goeie links back was Gio.
Wat kan ik nog genieten van die pegel tegen Uruguay

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

chimera2 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:13:
De laatste echt goeie links back was Gio.
Wat kan ik nog genieten van die pegel tegen Uruguay
Inderdaad, ook typisch dat we dankzij zijn vervanger (Braafheid) de WK finale verloren.
Wat een dramatische linksback was dat zeg ;w

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:02
Ik wil nou niet alleen Braadheid de schuld geven. als ik robben nog terug zie dan denk ik nog steeds als je die bal erin geknald had of als je was gaan liggen toen je werd vastgehouden door puyol dan hadden we gewonnen.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:13

Vos

AFCA

prd_mpm schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:09:
Of vd Wiel de laatste competitiewedstrijd.. :F :X
Op basis van één wedstrijd houden we geen selectie over ;).

Rechtsback zitten we gewoon prima, verder is de verdediging maar heel zwakjes. Alleen Vlaar en Blind kunnen aardig mee vind ik. Als je dat vergelijkt met andere toplanden...eigenlijk knap dat we nog aardig mee komen.

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 28-02-2014 15:35 ]

• MPM
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Oh, ik dacht dat we het over de selectie van van Gaal hadden, die is meestal wel op 1 wedstrijd gebaseerd :P

• Vos

Vos

AFCA

prd_mpm schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:34:
Oh, ik dacht dat we het over de selectie van van Gaal hadden, die is meestal wel op 1 wedstrijd gebaseerd :P
Haha true :D

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:59
Ik hoop dat van Gaal deze selectie aangrijpt om de spelers nog één keer te wegen voor de definitieve selectie en dit niet beschouwd als de (bijna) definitieve selectie. Het middenveld en voerhoede is namelijk onthutsend zwak gekozen, teveel onervaren spelers. De eerste ronde speel je tegen Spanje, Chili en als je dat overleeft mag je hoogstwaarschijnlijk tegen Brazilië aantreden. We kunnen niet eindeloos blijven doorselecteren, je moet gewoon je beste en meest ervaren groep naar een toernooi sturen.
Verdediging: Daley Blind (Ajax), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Paris Saint-Germain), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Karim Rekik (PSV), Ron Vlaar (Aston Villa), Joël Veltman (Ajax)

Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Wesley Sneijder (Galatasaray), Davy Klaassen (Ajax), Stijn Schaars (PSV), Kevin Strootman (AS Roma)

Aanval: Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Robin van Persie (Manchester United), Memphis Depay (PSV), Dirk Kuijt (Fenerbahçe), Quincy Promes (FC Twente), Arjen Robben (Bayern München)
WTF@ Verhaegh, Rekik, Clasie, Klaasen, Schaars, Boëtius, Kuijt, Promes :N

Je zou eens voor de grap het spaanse elftal tegenover moeten zetten :X

• Vos

Vos

AFCA

Middenveld en voerhoede is namelijk onthutsend zwak gekozen, teveel onervaren spelers
Ik zie liever achterin meer ervaring... Een Boëtius mag fouten maken voorin, een Veltman/Rekik/etc achterin niet.
Je zou eens voor de grap het spaanse elftal tegenover moeten zetten :X
Of Duitsland óf Brazilie óf Argentinie of of of... Ja we zijn zwak :).

[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 28-02-2014 15:45 ]

• Señor Sjon
Sowieso de achterhoede van Ajax thuislaten... Veltman is mij te licht. Het houdt de laatste tijd niet echt over. Als Robben, Van Persie en Snijder straks met pensioen zijn, wat dan? Ze gaan alledrie rap richting de 30 en de laatste jaren zijn nieuwe aanvullingen voornamelijk eendagsvliegen.

[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 28-02-2014 15:45 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Clasie kan ik nog wel begrijpen, maar Klaassen komt net kijken. Die neem je toch niet mee naar het WK zonder 0,0 ervaring aan interlands? Dat uitproberen had hij eerder moeten doen en anders wacht hij daar maar mee. Promes, tja aardige speler voor Twente maar daar red je het internationaal ook niet mee.

• Vos

Vos

AFCA

Senor Sjon schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:44:
Sowieso de achterhoede van Ajax thuislaten... Veltman is mij te licht. Het houdt de laatste tijd niet echt over. Als Robben, Van Persie en Snijder straks met pensioen zijn, wat dan? Ze gaan alledrie rap richting de 30 en de laatste jaren zijn nieuwe aanvullingen voornamelijk eendagsvliegen.
Veltman zeker thuis laten, breekt nu pas door. Dan heb ik nog liever Joris mee :p.

Blind wel meenemen.
tweaker2010 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:45:
Clasie kan ik nog wel begrijpen, maar Klaassen komt net kijken. Die neem je toch niet mee naar het WK zonder 0,0 ervaring aan interlands? Dat uitproberen had hij eerder moeten doen en anders wacht hij daar maar mee. Promes, tja aardige speler voor Twente maar daar red je het internationaal ook niet mee.
Het is niet veel nee met Klaassen en Promes, maar wat zijn de andere opties? We kunnen allemaal heel makkelijk namen wegstrepen, maar noem dat iig ook vervangers.

Spelers als Ola John, Afellay, Elia hadden nu bij de selectie moeten zitten en wat moeten toevoegen. Echter om diverse redenen zijn die afgehaakt. Dan blijft er weinig over.

[ Voor 45% gewijzigd door Vos op 28-02-2014 15:49 ]

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:59
Vos schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:44:
[...]

Ik zie liever achterin meer ervaring... Een Boëtius mag fouten maken voorin, een Veltman/Rekik/etc achterin niet.

[...]

Of Duitsland óf Brazilie óf Argentinie of of of... Ja we zijn zwak :).
True al heb je gelukkig nog enigszins nog iets op te stellen. vd Wiel, Vlaar, Indi en Blind is nog een acceptabele achterhoede. Het is evident geen wereldtop maar je hebt wel iets staan. Alleen wat er na komt is dramatisch...
Vos schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:45:
Het is niet veel nee met Klaassen en Promes, maar wat zijn de andere opties? We kunnen allemaal heel makkelijk namen wegstrepen, maar noem dat iig ook vervangers.
Waarom Lens er niet bij zit ontgaat me even maar die zou ik inruilen voor één van die twee.

[ Voor 30% gewijzigd door Miki op 28-02-2014 16:02 ]

• Señor Sjon
Ik snap de liefde voor Blind niet zo, of ik zie telkens net die ene wedstrijd waarbij het meh gaat.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-02 21:08
Senor Sjon schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:03:
Ik snap de liefde voor Blind niet zo, of ik zie telkens net die ene wedstrijd waarbij het meh gaat.
Dat meh is nog steeds het beste wat nederland heeft op LB. Of Buttner moet opeens speel tijd gaan krijgen

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:30

Niku

Alagaesii

Miki schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:46:
...

[...]

Waarom Lens er niet bij zit ontgaat me even maar die zou ik inruilen voor één van die twee.
Lens is geschorst.

• Railgunner
  • Nu online
Voor het middenveld zou ik Fer zeker selecteren, maar die is helaas net geblesseerd geraakt:

Fer zes tot tien weken afwezig bij Norwich - http://www.nusport.nl/voe...-afwezig-bij-norwich.html.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Senor Sjon schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:03:
Op het middenveld is Blind een goede speler, alleen in oranje zijn er betere op die positie. Wat de LB plek betreft: het is inmiddels wel duidelijk dat hij daar niet thuishoort en (te) vaak zijn man laat lopen. Maar van Gaal selecteert graag op naam en zet dan liever iemand op de verkeerde plek neer. Dat zie je met Kuyt ook.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:27
Blind had in het begin wat moeite met snelle tegenstanders, maar is daar ook in gegroeid. Zowel op linksback als op de plek van controleur is het een hele goede voetballer. Ik denk dat vooral dat laatste iets is waar Van Gaal naar kijkt. Je ziet Blind nooit in paniek raken, maar altijd rustig de voetballende oplossing zoeken. Komt bij dat hij technisch redelijk vaardig is voor iemand op zijn positie, dus hij komt daar redelijk goed uit.

@hierboven. Wederom een mening die je hier als feit loopt te verkondigen. Kom ook eens een keer met voorbeelden. Dat hij zijn mannetje laat lopen, ja dat is hem wel eens overkomen ja, welke back niet. Laatste maanden is Blind ijzersterk als linksback en heeft iedere tegenstander een zware dag wanneer ze tegen hem staan.

Nederlanders, altijd wat te zeuren :N Kijk eens naar de goede punten van een voetballer ipv altijd die zogenaamde slechte punten op te ratelen...

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Van Aanholt is voor mij een prima alternatief als linksback. Zo'n beetje de enige speler van Vitesse die regelmatig presteert en veel beter hebben we niet. Sterker nog, die zou ik best bij Ajax willen hebben ipv Nicolas ikbenaltijdgeblesseerd Boilesen.
Veltman, Klaassen, Rekik etc zijn leuk als opvulling voor de selectie om ze een toernooi mee te laten maken, maar hebben nog niks te zoeken in de basis bij Oranje. Nigel de Jong niet meenemen is grote onzin, als Strootman wegvalt heb je geen enkele middenvelder met "body" over.
Verhaegh en Kuijt selecteren is helemaal absurd.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JanW schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:20:
@hierboven. Wederom een mening die je hier als feit loopt te verkondigen. Kom ook eens een keer met voorbeelden. Dat hij zijn mannetje laat lopen, ja dat is hem wel eens overkomen ja, welke back niet. Laatste maanden is Blind ijzersterk als linksback en heeft iedere tegenstander een zware dag wanneer ze tegen hem staan.
Kijk maar eens op http://www.whoscored.com/Players/70033/Show/Daley-Blind en filter op position ;)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Van Aanholt is aanvallend leuk maar verdedigend (nog) veel te zwak. Als je al gedold wordt door Armenteros doe je iets toch niet goed.. Zodra hij tegen een rechtsbuiten speelt heeft hij het moeilijk.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:16
Indi gewoon linksback. Doet hij prima zowel bij Feyenoord als Oranje. Blind mee op het middenveld of als de nood aan de man is als back. Bij Ajax vind ik hem sterk op het middenveld, maar zwak als back.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:51
Zucht... Gaat op VI weer zeiken over van Gaal en dan ook nog Nico Dijkshoorn erbij
Jammer van deze aflevering

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Harribo schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:41:
Zucht... Gaat op VI weer zeiken over van Gaal en dan ook nog Nico Dijkshoorn erbij
Yupp, enkel zeiken op van Gaal met exact dezelfde woorden.
Het lijkt wel een herhaling ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Señor Sjon
Ze doen het hele seizoen al niks anders. Derksen is een zuur oud mannetje die 2x per week een uur lang over Van Gaal rant. Om die reden kijk ik er al nauwelijks meer naar. Het gebrek aan Eredivisiebeelden eist wel zijn tol.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Harribo schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:41:
Zijn er echt nog mensen die dat clubje nog serieus nemen? In dat programma is al jaren niets zinnigs meer gezegd. Ze verbergen hun eigen onwetendheid en onkunde door constant te zeiken op alles en iedereen.
Echt karikaturen van zichzelf, vind het eigenlijk zelfs vrij triest dat dit het bestbekeken voetbalprogramma is in NL.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Het is ook een beetje bij gebrek aan beter; NOS Studio sport is ook niet zo geweldig, En dat was het dan ook wel want er is niets anders.

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 01-03-2014 00:37 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik prefereer Studio Voetbal tegenwoordig, puur omdat zij wel de beelden hebben.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Gelukkig zeggen ze het bij VI wel waar het op staat. Bij andere programma's (zoals Studio Voetbal) houden vriendjes elkaar de handen boven het hoofd.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
bij VI zeggen ze helemaal niet waar het op staat... ze zeggen dat wat het meeste kijkcijfers oplevert.... dat is heel wat anders...
bij SV zit een grote kontenlikker de boel te presenteren en verder teveel mensen tegelijk aan tafel, waardoor het nooit echt interessant wordt...

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:49
Jongens, we moeten nou niet net doen of Salzburg zo'n geweldig team is, want als je individueel naar de spelers kijkt, zit er niet één bij waarvoor je naar het stadion zou gaan. Het is kwalitatief en technisch gezien gewoon een heel matig elftal. Het feit dat ze het Ajax over twee wedstrijden moeilijk hebben gemaakt door pressievoetbal en keihard de duels ingaan, waarbij Ajax niet in staat is om daar onderuit te voetballen, zegt meer over de kwaliteit van Ajax. Want als Salzburg op deze manier zou spelen tegen een Barcelona of Bayern in goede doen, die lekker tikkie-takkie spelen met één keer raken, worden ze met 10 - 0 van de mat geveegd. Dus ik zou niet zoveel waarde hechten aan deze wedstrijden, maar het is wel een leerpuntje voor Ajax om te werken aan het onderuit voetballen bij druk, want dat was, zoals Blind ook terecht aangaf, ook nieuw voor hun.

Morgen lekker de klassieker. Laten we hopen op een mooie en vooral sportieve wedstrijd!

Overigens is het Super Sunday a.s. zondag met wedstrijden als Feyenoord - Ajax, Atletico - Real en Milan - Juve, dus we kunnen er weer voor gaan zitten! :9~

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:35

Quad

Doof

Hiddink dus daadwerkelijk de nieuwe coach na het wk tot en met 2016 waarna Blind hem opvolgt.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 09:55:
Hiddink dus daadwerkelijk de nieuwe coach na het wk tot en met 2016 waarna Blind hem opvolgt.
Onbegrijpelijk dat Hiddink het nodig vind om dat zelf op de radio bekend te maken. Kon hij niet even wachten totdat de KNVB met een verklaring kwam? Als ik de reacties zo lees begrijpt niemand de keuze voor Hiddink.

Al weer een tussenpaus die even wil bijschnabbelen. Van Gaal gooide ook op voorhand de handdoek al. Wanneer gaat de KNVB eens een keuze voor meerdere toernooien maken?

• Martinusz
chim0 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 04:51:
Jongens, we moeten nou niet net doen of Salzburg zo'n geweldig team is, want als je individueel naar de spelers kijkt, zit er niet één bij waarvoor je naar het stadion zou gaan. Het is kwalitatief en technisch gezien gewoon een heel matig elftal. Het feit dat ze het Ajax over twee wedstrijden moeilijk hebben gemaakt door pressievoetbal en keihard de duels ingaan, waarbij Ajax niet in staat is om daar onderuit te voetballen, zegt meer over de kwaliteit van Ajax. Want als Salzburg op deze manier zou spelen tegen een Barcelona of Bayern in goede doen, die lekker tikkie-takkie spelen met één keer raken, worden ze met 10 - 0 van de mat geveegd. Dus ik zou niet zoveel waarde hechten aan deze wedstrijden, maar het is wel een leerpuntje voor Ajax om te werken aan het onderuit voetballen bij druk, want dat was, zoals Blind ook terecht aangaf, ook nieuw voor hun.

Morgen lekker de klassieker. Laten we hopen op een mooie en vooral sportieve wedstrijd!

Overigens is het Super Sunday a.s. zondag met wedstrijden als Feyenoord - Ajax, Atletico - Real en Milan - Juve, dus we kunnen er weer voor gaan zitten! :9~
Gelukkig heeft SB Bayern al op een 3-0 nederlaag getrakteerd deze winter, dus wellicht moet je eerst eens zo'n club beter volgen voordat je van alles uitkraamt.

Hiddink had allang met pensioen moeten zijn, vind dat zo'n overschatte trainer, is laatste jaren puur zakken aan het vullen.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 01-03-2014 11:29 ]

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-02 09:47
martinusz schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:28:
[...]

Gelukkig heeft SB Bayern al op een 3-0 nederlaag getrakteerd deze winter, dus wellicht moet je eerst eens zo'n club beter volgen voordat je van alles uitkraamt.

Hiddink had allang met pensioen moeten zijn, vind dat zo'n overschatte trainer, is laatste jaren puur zakken aan het vullen.
Vriendschappelijk ja. Dat maakt nogal verschil.

• Mosin
  • Laatst online: 08:43
FrankoNL schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:24:
[...]

Hehe eindelijk..

• Niku

Niku

Alagaesii

Hiddink is ook de oudste bondscoach ooit.

• Quad

Quad

Doof

Dus de 3 voudige straf (Penalty, rood + schorsing) blijft staan maar je shirt omhoog doen om iemand te eren met een tekst mag weer niet en levert geel op. :? 8)7

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=208617

nggyu nglyd

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Quad schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 14:05:
Dus de 3 voudige straf (Penalty, rood + schorsing) blijft staan maar je shirt omhoog doen om iemand te eren met een tekst mag weer niet en levert geel op. :? 8)7

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=208617
Dat laatste vind ik niet eens zo erg, dat was intussen ook weer verworden tot het gebruiken van de voetbalarena voor politieke en persoonlijke boodschappen. En die horen niet thuis in het voetbal :)

• Vos

Vos

AFCA

FrankoNL schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:24:
[...]

Klopt, maar 10-0 krijgen ze ook niet zomaar aan de broek ;).

Benieuwd hoe RBS het verder gaat doen. Zet het wat meer in perspectief.

• Quad

Quad

Doof

Go Ahead staat 1-0 voor zie ik. Pec Nec is een leuke wedstrijd. :D

nggyu nglyd

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Het lek bij PSV is ook boven zie ik pff. 2-0 achter al.

Tomorrow is not today!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2025
Lol, stapt Schaars daar nou over de bal heen bij de 0-2? 8)7

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:42
Als dit ook "de hand van Hiddink"/"het Hiddink-effect" is hoeft hij van mij niet bondscoach te worden hoor :+

EDIT: ze maken er wel een feestje van in Deventer, die lui zijn morgen allemaal schor! :P

[ Voor 39% gewijzigd door Arjan90 op 01-03-2014 20:20 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Verwijderd

Na 4 of 5 overwinningen op rij is het natuurlijk best mogelijk dat het een keer mis gaat. PSV heeft een goede reeks achter de rug.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het opvallende is niet de 2-0,maar meer dat het 4-0 had moeten zijn.

De wedstrijd "lelijkste shirt van Europa" is wederom gewonnen door de Eagles. Wat is het toch een afzichtelijk shirt.

• Martinusz
PWM schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 20:22:
Het opvallende is niet de 2-0,maar meer dat het 4-0 had moeten zijn.

De wedstrijd "lelijkste shirt van Europa" is wederom gewonnen door de Eagles. Wat is het toch een afzichtelijk shirt.
heuj...ik heb 20 jaar in soortgelijk clowns shirt rond gelopen :o :+

• PWM
  • Niet online

PWM

Waar GA eigenlijk de 5-0 had moeten maken, struikelt PSV over de bal en staat het 2-1. Bal is rond enzo

• Niku

Niku

Alagaesii

2-2, een overwinning kan weer!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het geruchten circuit spreekt over een Maher op het veld. Iemand hem gespot?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

PWM schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 21:28:
Het geruchten circuit spreekt over een Maher op het veld. Iemand hem gespot?
Ja, ik zag de wissel gebeuren ;)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ard van Peppen pakt ondertussen voor de verandering weer eens een kaart.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En de 3-2 door Ruiz. Zat er toch aan te komen.

[ Voor 67% gewijzigd door gambieter op 01-03-2014 21:33 ]

Verwijderd

Ongelooflijk. Bewijst Ruiz toch zijn waarde.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2014 21:34 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Ai, het onrecht is groot. Tot het doelpunt van PSV hadden ze niets in te brengen.

Overigens mag degene die in minuut 47 mis kopte zich deze aanrekenen. Nonchalant.

[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 01-03-2014 21:35 ]

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 21:15

MeNTaL_TO

The future is not set

PWM schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 21:33:
Ai, het onrecht is groot. Tot het doelpunt van PSV hadden ze niets in te brengen.
Vond het wel knap terug gevochten, maar gezien het wedstrijdbeeld niet terrecht dat PSV wint hier. Maar goed, dat weet volgend jaar niemand meer.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Op Twitter wordt gezegd: gewoon rustig gebleven en op de goede momenten knap uitgespeeld _/-\o_

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 21:33:
Overigens mag degene die in minuut 47 mis kopte zich deze aanrekenen. Nonchalant.
Precies de reden dat die gast bij Go Ahead speelt en niet hoger, ballen kan ie wel.

Verwijderd

Op zich is het wel knap teruggekomen van PSV natuurlijk. Misschien een beetje geluk maar dat heeft Ajax ook al een paar keer gehad.

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 21:43:
Op zich is het wel knap teruggekomen van PSV natuurlijk. Misschien een beetje geluk maar dat heeft Ajax ook al een paar keer gehad.
Maar stond het niet 2-0 achter wat 5-0 had moeten/kunnen zijn ;).

Leuk voor PSV, ze winnen 5 op rij wat knap is. Maar vraag niet hoe.

• DVDL
  • Laatst online: 02-02 17:53
Goed, Matchday! Ben erg benieuwd wat het gaat worden..

• Vos

Vos

AFCA

Me2, gelijkspel ben ik tevreden mee :).

• DVDL
  • Laatst online: 02-02 17:53
Alleen als Twente gelijk speelt ben ik ook tevreden met een gelijkspel. Ik zie Feyenoord niet meer als serieuze titelkandidaat en Vitesse ook niet meer. als het een gelijk spel wordt lijkt het me gespeeld, mits Ajax wint van Twente..

• Quad

Quad

Doof

Matchday! Vanmiddag op visite.. -O- :/

nggyu nglyd

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Koop eens een broek dan.

Nomen nescio

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:18

Fiber

Beaches are for storming.

Vos schreef op zondag 02 maart 2014 @ 00:08:
[...]

Leuk voor PSV, ze winnen 5 op rij wat knap is. Maar vraag niet hoe.
Sinds Guus terug is in Eindhoven winnen ze alles... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Niku

Niku

Alagaesii

Nu nog hopen dat Ajax wint vandaag en dan staat PSV nog maar 1 puntje achter op Feyenoord. Wie had dat nog gedacht in de winterstop.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Het wordt een lastige middag in de Kuip.
Feyenoord wil natuurlijk wat laten zien en buiten dat: ze móeten wel, ze hebben de punten nodig.
Voor Ajax wordt het lastig zonder Schöne, maar ik zie zeker wel kansen.
Ik gok op een 1-3 overwinning.
En dan mag Feyenoord van mij, voor de 3e keer dit seizoen, op 1-0 voor komen hoor :P

Weetje: 57 Keer eerder gespeeld (in competitieverband), waarvan 18x winst Feyenoord en 19x winst Ajax.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik verwacht juist dat Feyenoord wel wint vandaag. Hebben pech gehad de laatste tijd, maar speelden nog wel goed. Bij Ajax juist andersom en spelen dus niet goed genoeg. De vorm een beetje kwijt en dan spelen in de kuip is erg lastig. Ik verwacht 3-1 voor Feyenoord.

Tomorrow is not today!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Goede vorm/ slechte vorm zegt tijdens dit soort wedstrijden niet zo veel denk ik.
Ook al draai je een poepseizoen, voor deze wedstrijd lijkt het wel of iedereen aan de Red Bull zit :P
Een wedstrijd op zich.
Ik hoop wel op een leuke wedstrijd :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Feyenoord begint gretig aan de wedstrijd, komt met twee doelpunten verschil voor, maar geeft het weg in de tweede helft. 2-2

En Pellè wordt weer boos :+

/prono

• Quad

Quad

Doof

FC Utrecht 1 - 1 FC Twente, gunstige uitgangspositie voor in elk geval Ajax. Hopelijk kunnen ze nu wel nog verder hun voorsprong uitbreiden, alleen wordt een gelijkspelletje of 3-1 voor Feyenoord.

nggyu nglyd

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:42
Het moet gezegd: wat een sfeer in de Kuip! :o Gave beelden net ook met de rook nog op de achtergrond, zag er echt sfeervol uit vond ik!

Ik ben echt heel benieuwd naar de wedstrijd, dus kijken maar :+

[ Voor 63% gewijzigd door Arjan90 op 02-03-2014 14:31 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb hem al uitgezet. Ik kan deze potten gewoon niet aanzien op tv, teveel spanning. Na 7 minuten ijsberen door de kamer heb ik het opgegeven.

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-01 14:58
Heb via de xbox de wedstrijd aangeschaft. €12 armer, het beeld is ontzettend slecht, loopt constant te bufferen en valt vaak weg. Doe ik dus ook nooit meer.

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-02 20:44

epic_gram

undercover moderator

thobe schreef op zondag 02 maart 2014 @ 14:43:
Heb via de xbox de wedstrijd aangeschaft. €12 armer, het beeld is ontzettend slecht, loopt constant te bufferen en valt vaak weg. Doe ik dus ook nooit meer.
*knip*

[ Voor 10% gewijzigd door argro op 02-03-2014 17:17 ]

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Pagina: 1 ... 148 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum