Float like a butterfly, sting like a bee.
Emanuelson? Dat is ook op en af bij Milan. En als linksback heeft hij nooit indruk gemaakt. Laat lekker Blind daar staan
[ Voor 50% gewijzigd door D-e-n op 28-02-2014 12:56 ]
Voor een Robben en Sneijder hebben we geen gelijkwaardige spelers, Stekelenburg is intussen gepasseerd door Krul en Vorm. Als je de Premier League bekijkt zie je Stekelenburg te vaak fouten maken als hij al beschikbaar is. Ik zou Stekelenburg dan ook niet meenemen, Cilissen is wat dat betreft een betere (tweede/derde) keuze.tweaker2010 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:42:
Van Gaal wil vanaf deze wedstrijd met een vaste groep gaan werken dus ik kan je nu al vertellen dat dit voor 90% zeker de WK selectie wordt. Vd Vaart, Sneijder en Robben zijn ook vaak geblesseerd. Moet je die ook maar niet meenemen dan? Nee er wordt met 2 maten gemeten bij oranje. Stekelenburg is een prima keeper.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De huidige lichting is gewoon te licht. Spelers van 4 jaar geleden zijn al wat ouder en de nieuwe jongens zijn nog te onervaren.
PSN: Finally_Chris
[ Voor 17% gewijzigd door D-e-n op 28-02-2014 13:06 ]
Gek idee hoor, maar euhm, zo vlak voor het WK de WK-selectie laten *ba da bum tsss* oefenen
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ik vermoed een stukje sarcasme: Hij vindt volgens mij meer dat je de echte selectie sámen laat oefenen, ipv nu nog te gaan zitten "proberen".Railgunner schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:11:
Wat probeer je te zeggen? Ben je een tegenstander van oefenwedstrijden vlak voor een WK?
Oh, ik kan Van Gaal ook niet echt volgen, hoorKaap schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:09:
Gek idee hoor, maar euhm, zo vlak voor het WK de WK-selectie laten *ba da bum tsss* oefenen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als ik de andere keepers zo bekijk maken die ook vaak genoeg fouten. Qua kwaliteiten en ervaring staat Stekelenburg toch echt op 1. Cillessen doet het aardig maar is internationaal nog te onervaren. Zoet idem.gambieter schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:57:
[...]
Voor een Robben en Sneijder hebben we geen gelijkwaardige spelers, Stekelenburg is intussen gepasseerd door Krul en Vorm. Als je de Premier League bekijkt zie je Stekelenburg te vaak fouten maken als hij al beschikbaar is. Ik zou Stekelenburg dan ook niet meenemen, Cilissen is wat dat betreft een betere (tweede/derde) keuze.
Verder ben ik benieuwd naar de keuze voor rechtsback. Ik vind Janmaat erg goed maar van der Wiel ben ik ook erg fan van, ik zou het lastig vinden om een keuze te maken.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Mooie 2de man dan tochRailgunner schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:25:
Mee eens. Van der Wiel heeft al op het WK2010, EK2012 en meerdere seizoenen in de CL gespeeld. Janmaat komt niet verder dan voorronde EL. Ik moet wel zeggen dan Janmaat het goed heeft gedaan in de kwalificatiecampagne (toen VdWiel geen basisplaats bij PSG had).
Inderdaad, ik zou ze allebei meenemen en Verhaegh en vRhijn thuislaten.martinusz schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:31:
[...]
Mooie 2de man dan tochniks mis mee, goede dubbele bezetting is altijd fijn!
Willems misschien? Buttner niet hoop ik. Goede alternatieven zijn er niet. Maar Blind is ook drama als back.Baksteen89 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:34:
Wie zetten we dan op linksback?
Of Pieters dan? Geen idee hoe die het doet op dit moment in de PL.
[ Voor 11% gewijzigd door tweaker2010 op 28-02-2014 14:45 ]
- Buttner
- Willems
- Pieters
- Blind
- Van Aanholt
Zijn allemaal geen topspelers, maar ik vind de RB posities nou ook niet bepaald goed ingevuld.
- Janmaat
- Van der Wiel
- Van Rhijn
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Janmaat prima, vd Wiel prima. Wat is het probleem?
[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 28-02-2014 15:10 ]
Inderdaad, ook typisch dat we dankzij zijn vervanger (Braafheid) de WK finale verloren.chimera2 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:13:
De laatste echt goeie links back was Gio.
Wat kan ik nog genieten van die pegel tegen Uruguay
Wat een dramatische linksback was dat zeg
Op basis van één wedstrijd houden we geen selectie over
Rechtsback zitten we gewoon prima, verder is de verdediging maar heel zwakjes. Alleen Vlaar en Blind kunnen aardig mee vind ik. Als je dat vergelijkt met andere toplanden...eigenlijk knap dat we nog aardig mee komen.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 28-02-2014 15:35 ]
Haha trueprd_mpm schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:34:
Oh, ik dacht dat we het over de selectie van van Gaal hadden, die is meestal wel op 1 wedstrijd gebaseerd
WTF@ Verhaegh, Rekik, Clasie, Klaasen, Schaars, Boëtius, Kuijt, PromesVerdediging: Daley Blind (Ajax), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Paris Saint-Germain), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Karim Rekik (PSV), Ron Vlaar (Aston Villa), Joël Veltman (Ajax)
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Wesley Sneijder (Galatasaray), Davy Klaassen (Ajax), Stijn Schaars (PSV), Kevin Strootman (AS Roma)
Aanval: Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Robin van Persie (Manchester United), Memphis Depay (PSV), Dirk Kuijt (Fenerbahçe), Quincy Promes (FC Twente), Arjen Robben (Bayern München)
Je zou eens voor de grap het spaanse elftal tegenover moeten zetten
Ik zie liever achterin meer ervaring... Een Boëtius mag fouten maken voorin, een Veltman/Rekik/etc achterin niet.Middenveld en voerhoede is namelijk onthutsend zwak gekozen, teveel onervaren spelers
Of Duitsland óf Brazilie óf Argentinie of of of... Ja we zijn zwakJe zou eens voor de grap het spaanse elftal tegenover moeten zetten
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 28-02-2014 15:45 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 28-02-2014 15:45 ]
Veltman zeker thuis laten, breekt nu pas door. Dan heb ik nog liever Joris meeSenor Sjon schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:44:
Sowieso de achterhoede van Ajax thuislaten... Veltman is mij te licht. Het houdt de laatste tijd niet echt over. Als Robben, Van Persie en Snijder straks met pensioen zijn, wat dan? Ze gaan alledrie rap richting de 30 en de laatste jaren zijn nieuwe aanvullingen voornamelijk eendagsvliegen.
Blind wel meenemen.
Het is niet veel nee met Klaassen en Promes, maar wat zijn de andere opties? We kunnen allemaal heel makkelijk namen wegstrepen, maar noem dat iig ook vervangers.tweaker2010 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:45:
Clasie kan ik nog wel begrijpen, maar Klaassen komt net kijken. Die neem je toch niet mee naar het WK zonder 0,0 ervaring aan interlands? Dat uitproberen had hij eerder moeten doen en anders wacht hij daar maar mee. Promes, tja aardige speler voor Twente maar daar red je het internationaal ook niet mee.
Spelers als Ola John, Afellay, Elia hadden nu bij de selectie moeten zitten en wat moeten toevoegen. Echter om diverse redenen zijn die afgehaakt. Dan blijft er weinig over.
[ Voor 45% gewijzigd door Vos op 28-02-2014 15:49 ]
True al heb je gelukkig nog enigszins nog iets op te stellen. vd Wiel, Vlaar, Indi en Blind is nog een acceptabele achterhoede. Het is evident geen wereldtop maar je hebt wel iets staan. Alleen wat er na komt is dramatisch...Vos schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:44:
[...]
Ik zie liever achterin meer ervaring... Een Boëtius mag fouten maken voorin, een Veltman/Rekik/etc achterin niet.
[...]
Of Duitsland óf Brazilie óf Argentinie of of of... Ja we zijn zwak.
Waarom Lens er niet bij zit ontgaat me even maar die zou ik inruilen voor één van die twee.Vos schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:45:
Het is niet veel nee met Klaassen en Promes, maar wat zijn de andere opties? We kunnen allemaal heel makkelijk namen wegstrepen, maar noem dat iig ook vervangers.
[ Voor 30% gewijzigd door Miki op 28-02-2014 16:02 ]
Dat meh is nog steeds het beste wat nederland heeft op LB. Of Buttner moet opeens speel tijd gaan krijgenSenor Sjon schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:03:
Ik snap de liefde voor Blind niet zo, of ik zie telkens net die ene wedstrijd waarbij het meh gaat.
Lens is geschorst.Miki schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:46:
...
[...]
Waarom Lens er niet bij zit ontgaat me even maar die zou ik inruilen voor één van die twee.
Fer zes tot tien weken afwezig bij Norwich - http://www.nusport.nl/voe...-afwezig-bij-norwich.html.
Op het middenveld is Blind een goede speler, alleen in oranje zijn er betere op die positie. Wat de LB plek betreft: het is inmiddels wel duidelijk dat hij daar niet thuishoort en (te) vaak zijn man laat lopen. Maar van Gaal selecteert graag op naam en zet dan liever iemand op de verkeerde plek neer. Dat zie je met Kuyt ook.Senor Sjon schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:03:
Ik snap de liefde voor Blind niet zo, of ik zie telkens net die ene wedstrijd waarbij het meh gaat.
@hierboven. Wederom een mening die je hier als feit loopt te verkondigen. Kom ook eens een keer met voorbeelden. Dat hij zijn mannetje laat lopen, ja dat is hem wel eens overkomen ja, welke back niet. Laatste maanden is Blind ijzersterk als linksback en heeft iedere tegenstander een zware dag wanneer ze tegen hem staan.
Nederlanders, altijd wat te zeuren
Veltman, Klaassen, Rekik etc zijn leuk als opvulling voor de selectie om ze een toernooi mee te laten maken, maar hebben nog niks te zoeken in de basis bij Oranje. Nigel de Jong niet meenemen is grote onzin, als Strootman wegvalt heb je geen enkele middenvelder met "body" over.
Verhaegh en Kuijt selecteren is helemaal absurd.
Kijk maar eens op http://www.whoscored.com/Players/70033/Show/Daley-Blind en filter op positionJanW schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:20:
@hierboven. Wederom een mening die je hier als feit loopt te verkondigen. Kom ook eens een keer met voorbeelden. Dat hij zijn mannetje laat lopen, ja dat is hem wel eens overkomen ja, welke back niet. Laatste maanden is Blind ijzersterk als linksback en heeft iedere tegenstander een zware dag wanneer ze tegen hem staan.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Jammer van deze aflevering
Yupp, enkel zeiken op van Gaal met exact dezelfde woorden.Harribo schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:41:
Zucht... Gaat op VI weer zeiken over van Gaal en dan ook nog Nico Dijkshoorn erbij
Het lijkt wel een herhaling ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Zijn er echt nog mensen die dat clubje nog serieus nemen? In dat programma is al jaren niets zinnigs meer gezegd. Ze verbergen hun eigen onwetendheid en onkunde door constant te zeiken op alles en iedereen.Harribo schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:41:
Zucht... Gaat op VI weer zeiken over van Gaal en dan ook nog Nico Dijkshoorn erbij
Echt karikaturen van zichzelf, vind het eigenlijk zelfs vrij triest dat dit het bestbekeken voetbalprogramma is in NL.
[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 01-03-2014 00:37 ]
bij SV zit een grote kontenlikker de boel te presenteren en verder teveel mensen tegelijk aan tafel, waardoor het nooit echt interessant wordt...
Morgen lekker de klassieker. Laten we hopen op een mooie en vooral sportieve wedstrijd!
Overigens is het Super Sunday a.s. zondag met wedstrijden als Feyenoord - Ajax, Atletico - Real en Milan - Juve, dus we kunnen er weer voor gaan zitten!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Onbegrijpelijk dat Hiddink het nodig vind om dat zelf op de radio bekend te maken. Kon hij niet even wachten totdat de KNVB met een verklaring kwam? Als ik de reacties zo lees begrijpt niemand de keuze voor Hiddink.Quad schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 09:55:
Hiddink dus daadwerkelijk de nieuwe coach na het wk tot en met 2016 waarna Blind hem opvolgt.
Al weer een tussenpaus die even wil bijschnabbelen. Van Gaal gooide ook op voorhand de handdoek al. Wanneer gaat de KNVB eens een keuze voor meerdere toernooien maken?
Gelukkig heeft SB Bayern al op een 3-0 nederlaag getrakteerd deze winter, dus wellicht moet je eerst eens zo'n club beter volgen voordat je van alles uitkraamt.chim0 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 04:51:
Jongens, we moeten nou niet net doen of Salzburg zo'n geweldig team is, want als je individueel naar de spelers kijkt, zit er niet één bij waarvoor je naar het stadion zou gaan. Het is kwalitatief en technisch gezien gewoon een heel matig elftal. Het feit dat ze het Ajax over twee wedstrijden moeilijk hebben gemaakt door pressievoetbal en keihard de duels ingaan, waarbij Ajax niet in staat is om daar onderuit te voetballen, zegt meer over de kwaliteit van Ajax. Want als Salzburg op deze manier zou spelen tegen een Barcelona of Bayern in goede doen, die lekker tikkie-takkie spelen met één keer raken, worden ze met 10 - 0 van de mat geveegd. Dus ik zou niet zoveel waarde hechten aan deze wedstrijden, maar het is wel een leerpuntje voor Ajax om te werken aan het onderuit voetballen bij druk, want dat was, zoals Blind ook terecht aangaf, ook nieuw voor hun.
Morgen lekker de klassieker. Laten we hopen op een mooie en vooral sportieve wedstrijd!
Overigens is het Super Sunday a.s. zondag met wedstrijden als Feyenoord - Ajax, Atletico - Real en Milan - Juve, dus we kunnen er weer voor gaan zitten!
Hiddink had allang met pensioen moeten zijn, vind dat zo'n overschatte trainer, is laatste jaren puur zakken aan het vullen.
[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 01-03-2014 11:29 ]
Vriendschappelijk ja. Dat maakt nogal verschil.martinusz schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:28:
[...]
Gelukkig heeft SB Bayern al op een 3-0 nederlaag getrakteerd deze winter, dus wellicht moet je eerst eens zo'n club beter volgen voordat je van alles uitkraamt.
Hiddink had allang met pensioen moeten zijn, vind dat zo'n overschatte trainer, is laatste jaren puur zakken aan het vullen.
Hehe eindelijk..FrankoNL schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:24:
[...]
Vriendschappelijk ja. Dat maakt nogal verschil.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=208617
nggyu nglyd
Dat laatste vind ik niet eens zo erg, dat was intussen ook weer verworden tot het gebruiken van de voetbalarena voor politieke en persoonlijke boodschappen. En die horen niet thuis in het voetbalQuad schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 14:05:
Dus de 3 voudige straf (Penalty, rood + schorsing) blijft staan maar je shirt omhoog doen om iemand te eren met een tekst mag weer niet en levert geel op.![]()
![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=208617
Klopt, maar 10-0 krijgen ze ook niet zomaar aan de broekFrankoNL schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:24:
[...]
Vriendschappelijk ja. Dat maakt nogal verschil.
Benieuwd hoe RBS het verder gaat doen. Zet het wat meer in perspectief.
nggyu nglyd
Tomorrow is not today!
EDIT: ze maken er wel een feestje van in Deventer, die lui zijn morgen allemaal schor!
[ Voor 39% gewijzigd door Arjan90 op 01-03-2014 20:20 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Verwijderd
De wedstrijd "lelijkste shirt van Europa" is wederom gewonnen door de Eagles. Wat is het toch een afzichtelijk shirt.
heuj...ik heb 20 jaar in soortgelijk clowns shirt rond gelopenPWM schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 20:22:
Het opvallende is niet de 2-0,maar meer dat het 4-0 had moeten zijn.
De wedstrijd "lelijkste shirt van Europa" is wederom gewonnen door de Eagles. Wat is het toch een afzichtelijk shirt.
Ja, ik zag de wissel gebeurenPWM schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 21:28:
Het geruchten circuit spreekt over een Maher op het veld. Iemand hem gespot?
[ Voor 67% gewijzigd door gambieter op 01-03-2014 21:33 ]
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2014 21:34 ]
Overigens mag degene die in minuut 47 mis kopte zich deze aanrekenen. Nonchalant.
[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 01-03-2014 21:35 ]
Vond het wel knap terug gevochten, maar gezien het wedstrijdbeeld niet terrecht dat PSV wint hier. Maar goed, dat weet volgend jaar niemand meer.PWM schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 21:33:
Ai, het onrecht is groot. Tot het doelpunt van PSV hadden ze niets in te brengen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Precies de reden dat die gast bij Go Ahead speelt en niet hoger, ballen kan ie wel.PWM schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 21:33:
Overigens mag degene die in minuut 47 mis kopte zich deze aanrekenen. Nonchalant.
Verwijderd
Maar stond het niet 2-0 achter wat 5-0 had moeten/kunnen zijnVerwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 21:43:
Op zich is het wel knap teruggekomen van PSV natuurlijk. Misschien een beetje geluk maar dat heeft Ajax ook al een paar keer gehad.
Leuk voor PSV, ze winnen 5 op rij wat knap is. Maar vraag niet hoe.
Sinds Guus terug is in Eindhoven winnen ze alles...Vos schreef op zondag 02 maart 2014 @ 00:08:
[...]
Leuk voor PSV, ze winnen 5 op rij wat knap is. Maar vraag niet hoe.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Feyenoord wil natuurlijk wat laten zien en buiten dat: ze móeten wel, ze hebben de punten nodig.
Voor Ajax wordt het lastig zonder Schöne, maar ik zie zeker wel kansen.
Ik gok op een 1-3 overwinning.
En dan mag Feyenoord van mij, voor de 3e keer dit seizoen, op 1-0 voor komen hoor
Weetje: 57 Keer eerder gespeeld (in competitieverband), waarvan 18x winst Feyenoord en 19x winst Ajax.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Tomorrow is not today!
Ook al draai je een poepseizoen, voor deze wedstrijd lijkt het wel of iedereen aan de Red Bull zit
Een wedstrijd op zich.
Ik hoop wel op een leuke wedstrijd
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En Pellè wordt weer boos
/prono
nggyu nglyd
Ik ben echt heel benieuwd naar de wedstrijd, dus kijken maar
[ Voor 63% gewijzigd door Arjan90 op 02-03-2014 14:31 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
*knip*thobe schreef op zondag 02 maart 2014 @ 14:43:
Heb via de xbox de wedstrijd aangeschaft. €12 armer, het beeld is ontzettend slecht, loopt constant te bufferen en valt vaak weg. Doe ik dus ook nooit meer.
[ Voor 10% gewijzigd door argro op 02-03-2014 17:17 ]
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum