Tomorrow is not today!
[ Voor 35% gewijzigd door Ramzzz op 24-02-2014 01:37 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Door de eigen club, no way. Dat doet nagenoeg geen enkele ploeg.Spacey23 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:26:
Denk dat Pelle wel geschorst wordt hier. Is het niet door de knvb, dan wel door zijn eigen club. Dit kun je gewoon niet maken.
Die 5 minuten is nog wel te begrijpen, verschillende blessures en kramp, dat samen met de wissels dan kom je wel aan 5 minuten. Zeker met het tijdrekken van Mulder erbij. Ironisch genoeg, als Mulder dat niet had gedaan waren het er misschien 4 geweest en was het 1-2 geblevenTettie schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:24:
Wat zijn wij ONGELOFELIJK genaaid door de schijts hier... 5 minuten blessuretijd slaat nergens op en dan nog een goal met hinderlijk buitenspel goedkeuren.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Met een degelijke arbitrage hadden we sowieso 1-4 gespeeld, om niet te spreken over 1 man meer voor 80 minuten.
Zoals elke wedstrijd waarin Feyenoord voorkomt is het nog maar de vraag of ze dit vast kunnen houden, zelfs als het 3-0 isVos schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:26:
Feyenoord heeft de arbitrage verre van mee, maar je staat wel 2-0 voor. Dat ze dat nog weg gegeven zegt voldoende.
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Klopt, je ziet ook vaak een groot verschil in de beide helften.Ps3gamer91 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:30:
[...]
Zoals elke wedstrijd waarin Feyenoord voorkomt is het nog maar de vraag of ze dit vast kunnen houden, zelfs als het 3-0 is
[ Voor 48% gewijzigd door Vos op 23-02-2014 18:31 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
<knip>Vos schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:31:
Castaignos stond inderdaad buitenspel, maar hij hinderde Mulder imo niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 24-02-2014 01:36 ]
[ Voor 26% gewijzigd door OPSLAGHOND op 23-02-2014 18:32 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
@ Niku
Pelle trapt van alles kapot in de catacomben.
Tomorrow is not today!
Ja vooral dat, diegene die m maakt had alle ruimte en tijdVos schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:31:
Castaignos stond inderdaad buitenspel, maar hij hinderde Mulder imo niet. De fout lag daar voornamelijk bij Immers. Goedkope hoekschop? En dan dat niet dekken op de 16.
[...]
I served in a company of heroes.
Goede reactie.
Hoe hinderde hij hem dan? Als hij nou op de bal dook ok, maar hij stond gewoon stil. Denk omdat hij niks kon zien.
Dit.Fid3lity schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:32:
Mulder moet niet zeiken over buitenspel. Duik gewoon op de bal en ga pas zeiken als Castaignos de bal daadwerkelijk raakt. Dan heb je 'm tenminste als 'ie niet aangeraakt wordt.
Verder had Feyenoord zeker één penalty moeten hebben. Het 2e incident heb ik gemist.
[ Voor 47% gewijzigd door Ramzzz op 24-02-2014 01:41 ]
De bal werd tegen een slap handje geschoten, niets aan de hand.Vos schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:34:
Verder kan je wel zeiken over iig één penalty. Het 2e incident heb ik gemist.
De eerste was daarentegen wel een duidelijke.
[ Voor 91% gewijzigd door Ramzzz op 24-02-2014 01:42 ]
Je geeft het antwoord zelf al.Vos schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:34:
[...]
Hoe hinderde hij hem dan?
[...]
Denk omdat hij niks kon zien.
XXXVI
Maar niet door Castaignos
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 23-02-2014 18:37 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 23-02-2014 18:44 ]
Verwijderd
5 wedstrijden schorsing vermoed ik , is je seizoen bijna ten einde door stom gedrag. Zal Feijenoord blij mee zijnephymerous schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:36:
Feyenoord is flink benadeeld door de arbitrage maar geven het imho toch zelf weg door te klungelen achterin. Pelles gedrag hoort inderdaad niet en zal vat geschorst worden.
[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 24-02-2014 01:43 ]
Tomorrow is not today!
Pieters had een rode kaart gekregen, dat is wel anders. Maar, er zal wel een schorsing volgen.Spacey23 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:48:
5 wedstrijden schorsing krijgt hij zeker niet, maar Pieters had er 3 gekregen voor het doorsnijden van zijn pols <knip>
Krijg een Telegram (ff wennen
[ Voor 20% gewijzigd door Ramzzz op 24-02-2014 01:43 ]
Daar heb je een punt. Ben een ajax fan, maar ik zie Pelle graag wel spelen. Zo krijgen we achteraf geen excuusPWM schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:54:
Normaal gesproken komt de KNVB erg laat met dit soort schorsingen. Als je in beroep gaat, kan Pelle spelen. Of het chique is, laat ik maar in het midden.
Verwijderd
Denk je niet dat het misschien beter is als deze scheidsrechter 10 wedstrijden geschorst gaat worden?
[ Voor 13% gewijzigd door Ramzzz op 24-02-2014 01:44 ]
Dus je gaat de scheidsrechter de schuld geven van de kronkel in de kop van Pelle? Moet niet gekker wordenVerwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:04:
[...]
Denk je niet dat het misschien beter is als deze scheidsrechter 10 wedstrijden geschorst gaat worden?
Verwijderd
Belachelijk wat een wanprestatie van die scheidsrechter.ph4ge schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:28:
Het zou echt de kers op de taart zijn als de KNVB er nu nog een schorsing achteraan plakt ook.
Dat die man uberhaupt een wedstrijd mag fluiten.
Twee zuivere pingels niet gegeven aan Feyenoord, Marsman geen kaart gegeven, en een buitenspel doelpunt goedkeuren.
Verschrikkelijk dat een competitie op een dergelijke wijze naar de mallemoeren wordt geholpen.
Verwijderd
Heb je de hele wedstrijd gezien?Flex schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:05:
[...]
Dus je gaat de scheidsrechter de schuld geven van de kronkel in de kop van Pelle? Moet niet gekker worden
Kijk die maar eens terug.
Kom je ongetwijfeld terug op de commentaar.
Volgende keer en public een boek met regels overhandigen, net als zijn misselijke gedrag toen met dat respect bandje.PWM schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:05:
Benieuwd of Gozubuyuk nog wat te zeggen heeft. Respect moet je verdienen, het werkt 2 kanten op. Scheidsrechters worden geschorst voor een geintje op trainingskamp, maar dit gedrag op het veld mag blijkbaar.
Ik heb niets gehoord over dat ze hem voor de camera gevraagd hebben?
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 23-02-2014 19:08 ]
Dát is het hem juist, en daar ligt ook die frustratie, de emotie loopt gewoon zo hoog op, en bij Pellè moet dat er gewoon uit, helaas gebeurt dat wel op de verkeerde manier.Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:07:
[...]
Verschrikkelijk dat een competitie op een dergelijke wijze naar de mallemoeren wordt geholpen.
Vind het wel mooi, iemand met passie, die leeft voor zijn club, en dan al die zielige moraalriddertjes die direct "10 WEDSTRIJDEN SCHORSING" gaan roepen
Die scheidsrechter moet zich kapot schamen als hij dit wel op het formulier zet.
FoxSports meldde net van wel, zal wel geen vuurwerk zijn geweest dat ze het nog niet tonen.Vos schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:07:
[...]
Ik heb niets gehoord over dat ze hem voor de camera gevraagd hebben?
Wat mij betreft fluit Gozbuyuk nooit meer een wedstrijd. Maar niet vanwege deze wedstrijd alleen.Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:04:
[...]
http://nos.nl/video/61544...r-het-lint-na-remise.html
Verder had Feyenoord vandaag inderdaad de beslissingen van de arbitrage niet mee maar het is wel een beetje overdreven om nu net te gaan doen of Feyenoord over het hele seizoen gezien structureel benadeeld wordt. Elke ploeg heeft wel eens de beslissingen van de arbitrage tegen en ook wel eens mee, bij Feyenoord is dat niet anders dan bij de andere ploegen.
Vorige week, nac breda, pingel door "hands" van nelom om maar even iets te noemen.ik222 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:16:
Op zich kan ik de frustratie bij Pelle wel begrijpen maar als professional blijft het gewoon een erg domme reactie.
Verder had Feyenoord vandaag inderdaad de beslissingen van de arbitrage niet mee maar het is wel een beetje overdreven om nu net te gaan doen of Feyenoord over het hele seizoen gezien structureel benadeeld wordt. Elke ploeg heeft wel eens de beslissingen van de arbitrage tegen en ook wel eens mee, bij Feyenoord is dat niet anders dan bij de andere ploegen.
Worden wel 4 punten door je neus geboord in 2 weken
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Lijkt me een mooie samenvatting van vandaag. Zeist zal wel weer boos zijn, maar niet op de scheidsrechter/Als je dit als scheidsrechter niet ziet, ben je niet capabel om te fluiten
R Koeman
Verwijderd
Als je de hele wedstrijd had gekeken had je ongetwijfeld ook zo gereageerd als ik deed. Echt man, die scheidsrechter heeft een negatieve hoofdrol gespeeld.Vuvuzela schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:13:
[...]
Wat mij betreft fluit Gozbuyuk nooit meer een wedstrijd. Maar niet vanwege deze wedstrijd alleen.
Terecht dat Koemen ziedend was op de scheidsrechter. Die man heeft Feyenoord 2 punten gekost.
Verwijderd
Precies!Ambianz schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:17:
[...]
Vorige week, nac breda, pingel door "hands" van nelom om maar even iets te noemen.
Daarmee beinvloeden de scheidsrechters de competitie veel te veel.
Is het nu echt zo moeilijk, de spelregels te hanteren?
Ajax heeft de scheids ook vaak genoeg tegen gehad en zo zullen andere ploegen dat ook hebben. Dat maakt het niet minder vervelend, maar maakt het ook niet de beslissing in de competitie.Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:07:
[...]
Belachelijk wat een wanprestatie van die scheidsrechter.
Dat die man uberhaupt een wedstrijd mag fluiten.
Twee zuivere pingels niet gegeven aan Feyenoord, Marsman geen kaart gegeven, en een buitenspel doelpunt goedkeuren.
Hand richting de bal, dus hands. Was gewoon terecht die penal bij NelomAmbianz schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:17:
[...]
Vorige week, nac breda, pingel door "hands" van nelom om maar even iets te noemen.
[ Voor 21% gewijzigd door toolkist op 23-02-2014 19:22 . Reden: oepsie, 2 posts achter elkaar ]
kijk nog maar even terug dantoolkist schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:21:
[...]
Hand richting de bal, dus hands. Was gewoon terecht die penal bij Nelom
Wat betreft Pellè, ik hoop dat hij een schorsing tegemoet ziet van 2 a 3 wedstrijden. Dit gedrag hoort gewoon niet thuis op een voetbalveld, gefrustreerd of niet. Dit is gewoon niet goed te praten.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Verwijderd
Nee? Zijn inderdaad wel 4 punten in de afgelopen 2 wedstrijden anders. Kijk eens waar Feyenoord met die 4 punten er bij had gestaan. Precies, op de 2-de plek. En daar gaat Feyenoord voor, om voorronde CL te kunnen spelen in de hoop zich te kwalificeren en de broodnodige miljoenen van dat toernooi bij te kunnen schrijven.toolkist schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:20:
[...]
Ajax heeft de scheids ook vaak genoeg tegen gehad en zo zullen andere ploegen dat ook hebben. Dat maakt het niet minder vervelend, maar maakt het ook niet de beslissing in de competitie.
Nelom draait zich weg van de bal omdat ie bang ervan is ofzo. Doet ie een Bogarde, dan is er niks aan de hand.
Verwijderd
Bedoel je niet die NAC speler? Die ging namelijk inderdaad met zijn hand bewust naar de bal, ver van zijn lichaam verwijderd. Wat Nelom nu juist niet deed.toolkist schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:20:
[...]
Ajax heeft de scheids ook vaak genoeg tegen gehad en zo zullen andere ploegen dat ook hebben. Dat maakt het niet minder vervelend, maar maakt het ook niet de beslissing in de competitie.
[...]
Hand richting de bal, dus hands. Was gewoon terecht die penal bij Nelom
Vandaag was echter wel een redelijk dieptepunt deze jaargang denk ik, en er gaat weer niets veranderen.
Wil je dan ook alle penalty claims van Ajax van dit seizoen even bekijken? Of de rode kaarten die niet gegeven zijn, etcetera?Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:22:
[...]
Nee? Zijn inderdaad wel 4 punten in de afgelopen 2 wedstrijden anders. Kijk eens waar Feyenoord met die 4 punten er bij had gestaan. Precies, op de 2-de plek. En daar gaat Feyenoord voor, om voorronde CL te kunnen spelen in de hoop zich te kwalificeren en de broodnodige miljoenen van dat toernooi bij te kunnen schrijven.
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 23-02-2014 19:25 ]
Of je die 4 punten nu in twee wedstrijden misloopt of in een seizoen maakt weinig uit he. Misschien moeten we alles is een heel seizoen lang turvenVerwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:22:
[...]
Nee? Zijn inderdaad wel 4 punten in de afgelopen 2 wedstrijden anders. Kijk eens waar Feyenoord met die 4 punten er bij had gestaan. Precies, op de 2-de plek. En daar gaat Feyenoord voor, om voorronde CL te kunnen spelen in de hoop zich te kwalificeren en de broodnodige miljoenen van dat toernooi bij te kunnen schrijven.
Die NAC speler had z'n arm in de lucht hangen, al voor Pelle (??) de bal raakte en em richting die arm speelde.Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:24:
[...]
Bedoel je niet die NAC speler? Die ging namelijk inderdaad met zijn hand bewust naar de bal, ver van zijn lichaam verwijderd. Wat Nelom nu juist niet deed.
Bi Nelom was het arm richting de bal, bij die NAC speler bal richting de arm.
Verwijderd
Nelom had nota bene zijn arm tegen zijn lichaam aan man!toolkist schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:26:
[...]
Die NAC speler had z'n arm in de lucht hangen, al voor Pelle (??) de bal raakte en em richting die arm speelde.
Bi Nelom was het arm richting de bal, bij die NAC speler bal richting de arm.
Verwijderd
Moet ik die van Ajax nu allemaal ook 1-2-3 voor mijn geest hebben? Is niet mijn club hè.toolkist schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:24:
[...]
Wil je dan ook alle penalty claims van Ajax van dit seizoen even bekijken? Of de rode kaarten die niet gegeven zijn, etcetera?
Gast, die bal komt ten eerste tegen zn heup aan, en ten tweede zat die arm zo dicht tegen zijn lichaam aan als maar kon
leuk dat je de discussie aan probeert te gaan maar het is onzin wat je zegt
Zo kun je ook zeggen dat Feyenoord eerder dit seizoen verschillende domme puntverliezen niet had moeten lijden (denkt aan bijvoorbeeld RKC uit). Gewoon zorgen dat je niet te afhankelijk bent van enkele wedstrijden op rij, dan loop je inderdaad het risico dat het helemaal fout gaat.Vos schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:25:
[...]
Of je die 4 punten nu in twee wedstrijden misloopt of in een seizoen maakt weinig uit he. Misschien moeten we alles is een heel seizoen lang turven.
Volgens mij staat Mathijsen daar hinderlijker voor het blikveld van MulderPWM schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:28:
Veel meer hinderlijk krijg je hem niet:
[afbeelding]
[ Voor 22% gewijzigd door Fid3lity op 23-02-2014 19:30 ]
Begrijp me niet verkeerd, ik word ook helemaal gek van de willekeur van ons scheidsrechterskorps. Aangezien dat een stel incompetentie figuren zijn die regels niet kunnen interpreteren, moeten we wat bij betreft maar gewoon naar:
Hands = hands, maakt niet uit hoe, wat of waar
Geel = geel. Geen uitzondering. Dus ook bij 4-0. Idem voor rood uiteraard
Extra tijd = extra tijd. dus niet eerder affluiten omdat het toch al 4-0 is
Buitenspel = buitenspel. of je nou deelneemt of niet.
Dit is voor het moment van schieten. Paar seconden later is Castagnios niet meer zo dicht bij de keeper.PWM schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:28:
[afbeelding]
De bal aangespeeld?PWM schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:28:
[afbeelding]
VeeGee schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:29:
[...]
Dit is voor het moment van schieten. Paar seconden later is Castagnios niet meer zo dicht bij de keeper.

En de bal gaat langs zijn been het doel in. Kan volgens mij niet duidelijker.
Gaat dit over de niet gefloten "penalty met Immers" en het "buitenspel" moment?Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:07:
[...]
Heb je de hele wedstrijd gezien?
Kijk die maar eens terug.
Kom je ongetwijfeld terug op de commentaar.
- buitenspel...en zijn legio voorbeelden waarbij zo'n doelpunt gewoon goedgekeurd wordt....misschien zuur maar het is niet anders. Op foxsport video zie je wel dat ze bijna op 1 lijn staan...net wel... net niet.
- Immers....als je er zo inkomt bij een keeper, dan moet je niet janken om een penalty.
Uiteindelijk had je nog steeds 7 punten achterstand op de nummer 1..wil dus niet zeggen dat je anders wel kampioen had geworden.
Maar wat ik wil zeggen..al had Twente met 100-0 gewonnen omdat de scheidsrechter 100 penalty's zou geven...dat geeft jouw niet het recht om zo om te gaan met frustratie. Wat moeten al die jonge voetballertjes wel niet denken over hun idool, ome Pelle doet het dus het zal wel normaal zijn.
That's football....mensen.
Ben je nou serieusFlex schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:31:
- Immers....als je er zo inkomt bij een keeper, dan moet je niet janken om een penalty.
Hahaha, meen je deze?Flex schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:31:
[...]
- Immers....als je er zo inkomt bij een keeper,
Het is een geval net wel net niet inderdaad. Volgens mij is het geen regel dat de keeper altijd 100% zicht op de bal moet hebben.PWM schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:31:
[...]
[afbeelding]
En de bal gaat langs zijn been het doel in. Kan volgens mij niet duidelijker.
Zoveel penals als jullie vorig seizoen mee kregen in de Kuip, heeft Ajax er dit seizoen al niet gehad terwijl ze het overduidelijk wel waren.Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:27:
[...]
Moet ik die van Ajax nu allemaal ook 1-2-3 voor mijn geest hebben? Is niet mijn club hè.
Makellie stuurt van Rhijn begin dit seizoen tegen AZ van het veld af met rood en een penal, vergelijkbare situaties zijn er dit seizoen genoeg geweest waarin de betreffende speler geen rood kreeg of dat de penal niet eens gegeven werd.
Feyenoord wordt echt niet structureel meer genaaid dan een ander.
Je maakt wel een sterk punt door een juiste beslissing erbij te halen, van helemaal het begin van het seizoen, om aan te tonen dat Ajax ook weleens pech heeft. ;-)toolkist schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:33:
[...]
Zoveel penals als jullie vorig seizoen mee kregen in de Kuip, heeft Ajax er dit seizoen al niet gehad terwijl ze het overduidelijk wel waren.
Makellie stuurt van Rhijn begin dit seizoen tegen AZ van het veld af met rood en een penal, vergelijkbare situaties zijn er dit seizoen genoeg geweest waarin de betreffende speler geen rood kreeg of dat de penal niet eens gegeven werd.
Feyenoord wordt echt niet structureel meer genaaid dan een ander.
Net zoals Feyenoord het seizoen met Guidetti meer geluk dan pech had is het nu andersom. Je kan er wel allerlei clichés bijhalen, maar dat veranderd niets aan de feiten.
Het is deze week en vorige week ook niet 1 moment. We hebben het over 6+ beslissende fouten in 2 wedstrijden, daar mag je best wat van zeggen.
We spelen in 2014toolkist schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:33:
[...]
Zoveel penals als jullie vorig seizoen mee kregen in de Kuip, heeft Ajax er dit seizoen al niet gehad terwijl ze het overduidelijk wel waren.
Doe mij zo'n voorbeeld wat lijkt op deze:Makellie stuurt van Rhijn begin dit seizoen tegen AZ van het veld af met rood en een penal, vergelijkbare situaties zijn er dit seizoen genoeg geweest waarin de betreffende speler geen rood kreeg of dat de penal niet eens gegeven werd.

KloptFeyenoord wordt echt niet structureel meer genaaid dan een ander.
Je ziet Immers voor het moment opspringen om kracht in de voet te forceren, het is wel erg hard voetbal tegenover een keeper. En het vasthouden...Immers draait zijn been ook om de keeper heen, als je dan het "vasthoud"momentje nodig heb voor een penalty...sorry hoor. Vallen in 16 meter gebied is wel uitgegroeid tot een kunst...ze zouden er opleidingen in moeten geven.
En als je als club 1 wedstrijd nodig heb om alsnog kampioen te kunnen worden dan heb je halverwege het seizoen wat fout gedaan.
"tegenover een keeper"
?? een keeper buiten de 5 meter wordt gewoon als veldspeler beschouwd hoor, je ontkracht je hele uitleg door dit te zeggen, laat namelijk zien dat je er weinig verstand van hebt
Coach Gibraltar richt zich op behalen van de Euro2016 play-offs. Dat is tenminste ambitieus
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het is niet relevant dat het een keeper is op die plek in het veldFlex schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:42:
[...]
Je ziet Immers voor het moment opspringen om kracht in de voet te forceren, het is wel erg hard voetbal tegenover een keeper.
Dat staat er toch volkomen los vanEn als je als club 1 wedstrijd nodig heb om alsnog kampioen te kunnen worden dan heb je halverwege het seizoen wat fout gedaan.
Wat een onzin. 4 punten meer of minder heeft bijna altijd invloed op de ranglijst. Alleen in Schotland kan de kampioen zulke blunders probleemloos incasseren en die kant moet je met Nederland helemaal niet op willen.Flex schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:42:
[...]
Je ziet Immers voor het moment opspringen om kracht in de voet te forceren, het is wel erg hard voetbal tegenover een keeper. En het vasthouden...Immers draait zijn been ook om de keeper heen, als je dan het "vasthoud"momentje nodig heb voor een penalty...sorry hoor. Vallen in 16 meter gebied is wel uitgegroeid tot een kunst...ze zouden er opleidingen in moeten geven.
En als je als club 1 wedstrijd nodig heb om alsnog kampioen te kunnen worden dan heb je halverwege het seizoen wat fout gedaan.
Daarnaast gaat het natuurlijk om plek 2. Ipv dat je naast Twente staat sta je 3 punten achter en Vitesse is er ook overheen gegaan.
Even van heel recent, en ik heb er geen foto's van, maar vorige week van Roon gezien? 2x maar liefst. Of Vd Bergh, wat een zuivere penal was. Maarja, al 2 gegeven he..PWM schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:37:
[...]
We spelen in 2014
[...]
Doe mij zo'n voorbeeld wat lijkt op deze:
[afbeelding]
Sure, dat kostte ons gelukkig geen punten, maar doelsaldo kan erg belangrijk zijn. Dat hebben we een paar seizoenen geleden wel gezien.
Oke..had idd moeten zien dat de keeper buiten de 5 meter stond...dat was mij even ontschoten.(heb het moment alleen even gezien op foxsport) Maar dan nog...een penalty?Ambianz schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:44:
@hierboven
"tegenover een keeper"
?? een keeper buiten de 5 meter wordt gewoon als veldspeler beschouwd hoor, je ontkracht je hele uitleg door dit te zeggen, laat namelijk zien dat je er weinig verstand van hebt
Verwijderd
Scheelt in korte tijd 6 punten.
Dat is te veel om nog van een faire competitie te spreken.
Je moet ze eerst nog maar eens maken. Ja vervelend, ja nu een paar keer vlak achter elkaar, Nee jullie zijn niet de enige dus, ja dit is nog steeds een faire competitie.Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:53:
Koeman heeft inderdaad wel gelijk, zowel tegen Vitesse thuis als bij NAC uit en nu weer bij Twente uit geen pingels voor Feyenoord waar het in al die 3 wedstrijden duidelijk wel pingels waren.
Scheelt in korte tijd 6 punten.
Dat is te veel om nog van een faire competitie te spreken.
[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 23-02-2014 20:01 ]
Plekje 2 is nu het doel, en laat daar nou net de ploeg staan....
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 23-02-2014 20:03 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum